abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114258727
Ik zet dit bericht online want ik zie het niet meer zitten.

Sinds september vorig jaar heb ik via mjin werk een man leren kennen. Het was in een periode waarin ik op het werk zwaar onder stress stond, teveel werk, teveel projecten, teveel deadlines. Ik was niet op zoek naar een relatie, zeker niet omdat ik ook getrouwd ben, en 2 tienerkinderen heb. Het was wel een periode waarin ik heel kwetsbaar en gevoelig was, mijn relatie was al lang niet meer wat het zou moeten zijn.

Om een lang verhaal kort te maken, ik geraakte gecharmeerd van hem en 2 weken nadat we elkaar hadden leren kennen kusten we mekaar voor de eerste keer. Ik had het nooit moeten doen, want ik werd verliefd op hem in de maanden die volgden. Ik had er niet aan moeten beginnen om heel veel redenen: ik ben getrouwd, hij is getrouwd (maar door omstandigheden heeft hij al tijden geen sex meer met zijn vrouw; de verstandhouding tussen hen is blijkbaar wel oke), er is een leeftijdsverschil van 16 jaar tussen ons (hij is ouder),en om het nog complexer te maken: hij woont op 8000 km van me vandaan. Hij heeft kinderen maar die zijn allemaal al volwassen.

Na die kus – in zijn land, ik was er voor mijn werk – gebeurde er niets meer, ik vertrok naar huis. Een kleine 2 maanden later moest ik weer in de buurt zijn, voor mijn werk. Heb lang getwijfeld, maar ik plakte er een weekend aan vast en liet hem weten dat ik hem wou komen opzoeken, dat ik voor hem zou komen, niet voor het werk. Ik wist niet wat te verwachten, het kon alle kanten op. Maar het was een geweldig weekend, het klikte tussen ons, het ging verder dan alleen maar kussen. Dat weekend zijn we met elkaar naar bed gegaan.

Na dat weekend moest ik weer weg. Het heeft opnieuw 2 maanden geduurd voor we elkaar weer konden zien. In tussentijd mailden we ongeveer een keer per week met elkaar. Niet meer, en ook geen telefoontjes. We vertelden niemand dat we iets hadden met elkaar, te riskant. Hij had in januari de mogelijkheid via zijn werk naar Nederland te komen, waar we mekaar opnieuw hebben gezien. Normaal zou ik m in februari terug hebben gezien, ik kwam opnieuw zijn richting uit, maar hij had longontsteking, en niets liep toen zoals het was gepland.

Van toen af was de ellende niet te overzien want tegen dan had ik door dat ik vreselijk verliefd op hem was geworden. Ik verlangde intens naar hem, vond het vreselijk om m zolang niet te kunnen zien. Maar veel kon ik niet doen. Hij heeft een vrij belangrijke positie, hij is een redelijk publiek figuur, alles moet strikt geheim blijven. Het is bovendien een machocultuur, je kunt er wel een minnares op na houden maar niet publiekelijk. Dan is de schande niet te overzien, hij is bovendien ook vrij traditioneel op dat vlak. Scheiden zal hij nooit doen.

Ik had na februari niet direct opnieuw terug een opdracht bij hem in de buurt, en kon niet verdragen hem zolang niet te zien. Ik boekte dus zelf een vlucht voor mei, en heb m toen teruggezien. Het was fijn, maar we beseften allebei hoe hopeloos de situatie er voor stond. Tegelijk voelde ik me steeds afhankelijker van hem worden wat betreft mijn gemoedstoestand. Ik zat toen al tegen een depressie aan, mijn werk begon er onder te lijden, ik kon alleen nog aan hem denken. Mijn relatie, daar wil ik het niet eens over hebben, zat al tijden tegen het vriespunt aan.

Ik installeerde skype op zijn computer (hij is over de 60 en IT is aan hem niet zo besteed, zelfs mails zijn moeilijk). We spraken een vaste dag af om te skypen in de toekomst. We spraken af dat we ervan uitgingen dat er ergens een toekomst voor ons weggelegd was, welke dat ook zou zijn, ergens binnen een jaar of 2, 3. Zo ben ik terug naar huis gegaan, verward, leeg, heel erg verliefd, en heel heel eenzaam.

Terug thuis wou ik het opbiechten, maar ik heb het nog steeds niet gedaan. Ik stel me veel vragen: moet ik scheiden, moet ik vechten voor mijn huwelijk, moet ik doorgaan met mijn latinoman goed wetende dat ik nooit zijn nummer een zal kunnen zijn en we mekaar waarschijnlijk altijd stiekem moeten blijven zien als we ermee door willen gaan. We zijn nu bijna weeral 2 maanden verder. We bellen nu wel regelmatig, mailen zie ik niet goed meer zitten want dat stadium ben ik voorbij. Ik kan het niet meer opbrengen een bericht te sturen en dan dagen te moeten wachten op een antwoord.

Momenteel ben ik opnieuw bij hem in de buurt, voor mijn werk, en ik zie hem dit weekend. Ik wil een beslissing nemen dit weekend, maar ik weet niet welke. Ik voel me goed bij hem, bij hem kom ik thuis, maar eenmaal terug alleen duik ik in een diep gat dat telkens dieper is dan de keer tevoren. Kiezen voor hem is niet kiezen voor mezelf, vrees ik. Ik doe er mezelf en anderen tekort mee, zelfs al zijn de momenten samen hemels en weet ik dat hij me ook zielsgraag ziet. Ik wil graag raad, tips, het is zo complex en dat zou het niet mogen zijn. Maar liefde laat zich niet dwingen. Wat moet ik doen…

[ Bericht 1% gewijzigd door jannah op 16-07-2012 08:02:30 ]
  maandag 16 juli 2012 @ 07:11:27 #2
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114258746
Ik kan je alvast verklappen mensen niet gaan reageren vóórdat je je tekst in duidelijk leesbare alinea's hebt opgedeeld.

Verder, scheiden van je man, hij verdient beter dan deze achterbakse huichelarij.

[ Bericht 10% gewijzigd door rozecroc op 16-07-2012 07:16:45 ]
pi_114258762
Ben je toen je klein was ooit op grootvaders IT-farm bedolven onder de Enter-toetsen?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114258844
Uh, volgens mij weet je zelf best wat het beste is voor je, dus doe dat maar gewoon oke? :*

Daarmee bedoel ik jouw huwelijk redden en van je latinogozer te scheiden
  maandag 16 juli 2012 @ 07:34:30 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_114258848
Heerlijk leesverhaal om lekker bij weg te dromen. Maar je gelooft toch niet echt dat Mario over 2, 3 jaar opeens WEL jou gaat upgraden naar een volwaardige relatie? Het is geen reële keus.

De interessante vraag is, blijf je thuis de leugen volhouden, drop je de bom met een hoop excuses, of maak je een eind aan het schijnhuwelijk? De laatste optie lijkt mij wel sympathiek.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_114258924
Kap in ieder geval met die vent waarme je vreemdgaat. Zo te horen zit er weinig toekomst in.
Daarnaast moet je maar goed nadenken of je verder wilt met je man, je bent nu behoorlijk respectloos bezig en mij lijkt het wel zo netjes om hem duidelijkheid te geven.
  maandag 16 juli 2012 @ 07:50:53 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_114258953
Compleet onleesbaar. Uit principe niet gelezen dus. Voelde me wel gemotiveerd om daar over te klagen.

In dit topic.

Bij dezen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_114258962
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 07:11 schreef rozecroc het volgende:
Ik kan je alvast verklappen mensen niet gaan reageren vóórdat je je tekst in duidelijk leesbare alinea's hebt opgedeeld.

Verder, scheiden van je man, hij verdient beter dan deze achterbakse huichelarij.
^^ dit, beiden.

Daarnaast: Die vent daar 8000 kilometer verderop geeft helemaal niets om je, je bent een neukertje omdat hij droog staat. Vergeet die dus ook maar.

Vervolgens: Ga eens even heel erg sterk bij jezelf te raden: Je vindt dat je huwelijk niet goed is maar doet er zelf niets aan. Daarna noem je jezelf "kwetsbaar" terwijl je legio dingen had kunnen doen om daar iets aan te veranderen. Om maar eens te beginnen: Als je huwelijk niet goed is ga je praten. Als daar niets uit komt ga je scheiden; rond neuken is nooit de oplossing!
pi_114258963
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 07:07 schreef jannah het volgende:
Wat moet ik doen…
Het even in alinea's zetten.
pi_114259072
Kappen met je Latino man. Hij zal namelijk nooit voor je kiezen. Dat zeg je immers zelf al. En anders had hij dat al lang gedaan!

Ik weet niet wat je met je huwelijk moet. Kijken of je het kunt redden? Maar dan zul je altijd met dit leugen moeten leven. Want als je het opbiecht klapt de bom zeker.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 16 juli 2012 @ 08:09:35 #11
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_114259083
Als je nou eens even 2 seconden rationeel nadenkt kun je het antwoord op je vraag zelf wel verzinnen.

Meneer houdt jou er gewoon naast zodat ie toch nog af en toe lekker kan neuken, maar voor de rest blijft ie lekker veilig bij moeders de vrouw die elke ochtend nog lekker z'n bammetjes smeert.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_114259095
8000 km, daar woon ik ook. Welk land is het?

Gewoon als minnaar houden, als lekker tussendoortje waar jullie beiden van genieten.

Beiden heb je een leven naast elkaar, de spanning en het genot is juist zo goed omdat het af en toe is, niet de sleur van een relatie.

Je houdt van je kinderen en je man, hij van zijn kinderen en zijn vrouw (ookal heeft ie dan geen seks), dat ga je niet op het spel zetten door deze romance uit te laten komen.

Gewoon op dezelfde voet verder gaan; de mens is niet gemaakt om monogaam te zijn, en zolang je niets vertelt, is er ook niemand mee geschaad.

Veel plezier en geniet van je leven.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114259110
Het lijkt alsof je een fantasie in vlucht om aan je huidige en werkelijk situatie te ontsnappen. Zou dit allemaal je werkelijk zo bezig houden als je gelukkig was geweest met je leven en wie jij bent?

Denk dat het onmogelijke aan dit verhaal is dat je gelooft dat je die man nodig hebt om gelukkig te zijn, zo werkt dat niet en zo kan dat niet werken, je hebt alleen jezelf en je eigen leven goed op een rijtje nodig, en daar kom je niet aan toe zolang je je blik op iets buiten je gericht houdt.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_114259122
Die vent gaat echt niet voor jou kiezen. Jij bent slechts een neukertje, labiel en niet te vertrouwen, geen relatie materiaal.
  maandag 16 juli 2012 @ 08:19:03 #15
153745 525TDS
Dat zeg ik dus.
pi_114259199
In het rond wippen en dan dan een beetje "kwetsbaar en verliefd" zitten zijn. Als de donder mee kappen!!! Voor je het weet geeft Juan je aids ofzo en geef jij het door aan je man. En hij verdient dat niet.
Ga je schamen trut!
pi_114259207
Als je relatie al heel lang niet meer is wat t "moet zijn" no offense maar daar moet je dan samen aan werken...

Een goeie Liefdes relatie is en kost werk.

Klinkt overigens nogal als een soort van oplichter.
Belangrijk figuur? wat voor werk doet ie dan? :')
Alles moet geheim blijven? wat een onzin..

Klinkt als een kerel uit een roman of iets in die geest.

Denk eerder dat hij meerdere huisvrouwtjes batst.
Ook dat is normaal in die "latino cultuur"
pi_114259211
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 08:13 schreef HyperViper het volgende:
Die vent gaat echt niet voor jou kiezen. Jij bent slechts een neukertje, labiel en niet te vertrouwen, geen relatie materiaal.
Waarom geldt dat alleen voor haar? Hij is dat toch net zo goed?

Al die negativiteit.

Gewoon lekker van en met elkaar genieten op de momenten dat het kan. Prima en houd het zo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114259287
quote:
6s.gif Op maandag 16 juli 2012 08:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Al die negativiteit.

Gewoon lekker van en met elkaar genieten op de momenten dat het kan. Prima en houd het zo.
Lekker ook tegenover je man en kinderen. Beetje rondsletten en niets doen aan het ware probleem.
pi_114259346
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 08:30 schreef rapelsen het volgende:

[..]

Lekker ook tegenover je man en kinderen. Beetje rondsletten en niets doen aan het ware probleem.
Het ware probleem lost zich niet op door je vent dan maar in te ruilen voor iemand die aan de andere kant van de wereld zit. Deze minnaar is niet de oplossing, maar een symptoom. Ik ben het met E_M eens, houd het gewoon lekker zo en ga af en toe op vakantie.

Maar schijnbaar is mevrouw zich al enorm aan het binden aan iemand uit een andere cultuur, die bovendien oud is en waarschijnlijk een stuk minder flexibel dan zij zich nu voorstelt. Ze zegt zelf dat hij traditioneel en conservatief is, en hij is ook nog eens onhandig met computers (terwijl ik zat zestigers ken die daar heel normaal mee omgaan) dus ik twijfel een beetje aan het droombeeld dat zij heeft. Om nog maar te zwijgen van het leeftijdsverschil. Over 10 jaar is hij dus in de 70. Veel plezier met opa, jij hebt dan nog 20 kerngezonde jaren te gaan. En het is bovendien een publiek figuur die schijnbaar macht heeft. Die gaat zijn macht echt niet inruilen voor een 'bakvisje' uit Europa.

Houden zo en niet zeuren over dat het nooit 'voor altijd' kan zijn, of afkappen en verder wegkwijnen in je matige huwelijk. Hoe dan ook zou ik niet gaan scheiden omwille van deze vent. Gegarandeerd spijt.
pi_114259394
quote:
6s.gif Op maandag 16 juli 2012 08:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar dat neemt hij waarschijnlijk niet mee in zijn beslissing.
pi_114259444
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 08:30 schreef rapelsen het volgende:

[..]

Dat dus. Je zal maar zo'n slet als moeder hebben, goed voor je ontwikkeling.
  maandag 16 juli 2012 @ 08:48:46 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114259456
Hij heeft geen sex meer met z'n vrouw, ah gos, het standaard verhaaltje van vreemdgangers....

Je bent er ingetrapt, nu stoppen en redden wat er te redden valt: je huwelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 16 juli 2012 @ 08:49:51 #23
153745 525TDS
Dat zeg ik dus.
pi_114259475
Ik vind kloon Jannah wel erg stil worden.....
Kennelijk zit het door haar gewenste antwoord er nog niet bij.
pi_114259481
quote:
13s.gif Op maandag 16 juli 2012 08:48 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dat dus. Je zal maar zo'n slet als moeder hebben, goed voor je ontwikkeling.
Natuurlijk, de moeder is nu direct de meest gore greppelslet die er rondloopt en heeft deze normen en waarden zeker weten overgedragen in de opvoeding van haar twee kinderen :')

Godverdomme, wat een onzin :') Alsof je niet een keer buiten de deur kunt neuken of op iemand anders verliefd kunt worden. Dat overkomt de meeste mensen wel eens.
pi_114259499
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 08:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Natuurlijk, de moeder is nu direct de meest gore greppelslet die er rondloopt en heeft deze normen en waarden zeker weten overgedragen in de opvoeding van haar twee kinderen :')

Godverdomme, wat een onzin :') Alsof je niet een keer buiten de deur kunt neuken of op iemand anders verliefd kunt worden. Dat overkomt de meeste mensen wel eens.
De moeder is inderdaad een gore greppelslet. Als jij dat niet kunt laten heb ik met je te doen, wanhopig stuk verdriet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')