Hier ook, compleet waterballet in de straten.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.. het is zeiknat hier in Amsterdam
Ja, in de winkel waar andere klanten bij warenquote:Op maandag 18 juni 2012 08:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat een prutsers
Je hebt ze wel op de falie gegeven?
Goed bezigquote:Op maandag 18 juni 2012 09:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, in de winkel waar andere klanten bij waren
Stuur die eens hier heenquote:
Er werden 2 andere monteurs gestuurd en er is een klacht ingediend tegen de andere monteur, hij had het zo nooit aan mogen sluiten...Die 2 andere monteurs konden het ook niet oplossen, heb de woningbouw gebeld voor een nieuwe trekschakelaar en die man heeft gelijk mn wasmachine aangesloten.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Goed bezig
Nog wat terug gehad als excuus?
Dat heb je toch wel een beetje voor ons overquote:
Wat een gedoe weerquote:Op maandag 18 juni 2012 09:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er werden 2 andere monteurs gestuurd en er is een klacht ingediend tegen de andere monteur, hij had het zo nooit aan mogen sluiten...Die 2 andere monteurs konden het ook niet oplossen, heb de woningbouw gebeld voor een nieuwe trekschakelaar en die man heeft gelijk mn wasmachine aangesloten.
Ik heb net geblazen maar hij blijft gewoon op dezelfde plek hangenquote:Op maandag 18 juni 2012 09:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel een beetje voor ons over
Samen zullen we delen
Ik hoef geen foto proberen te maken, is toch niets te zienquote:Op maandag 18 juni 2012 09:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hier niet... Of kijk ik scheel?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Goed bezig. Doorverwijzing naar psych?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb een afspraak gemaakt met de huisarts. Het is tijd voor Comp_Lex 2.0.
Kutgevoel is dat altijd.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Knetter scheten, ook wel eens last van.
Het meest kutte, ik heb het gelukkig nog maar 1x meegemaakt, is dat je een scheet laat en te laat merkt dat het niet alleen lucht is wat er uit komt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het meest kutte, ik heb het gelukkig nog maar 1x meegemaakt, is dat je een scheet laat en te laat merkt dat het niet alleen lucht is wat er uit komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
[..]
Het meest kutte, ik heb het gelukkig nog maar 1x meegemaakt, is dat je een scheet laat en te laat merkt dat het niet alleen lucht is wat er uit komt...GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Het meest kutte, ik heb het gelukkig nog maar 1x meegemaakt, is dat je een scheet laat en te laat merkt dat het niet alleen lucht is wat er uit komt...TMISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
[..]
Het meest kutte, ik heb het gelukkig nog maar 1x meegemaakt, is dat je een scheet laat en te laat merkt dat het niet alleen lucht is wat er uit komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en bedankt zat net een boterham te eten
There is nothing permanent except change.
Och, daar hebben meer mensen last vanquote:Op maandag 18 juni 2012 10:01 schreef El_Thijs het volgende:
De meeting is voorbij, niks bijzonders allemaal. Voel me wel brak eigenlijk
Inderdaad, zo'n vermoeden had ik alquote:Op maandag 18 juni 2012 10:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och, daar hebben meer mensen last van
Deze week is zo voorbij!quote:Op maandag 18 juni 2012 10:08 schreef Pien85 het volgende:
Zo, mijn laatste werkweek voor m'n vakantie is begonnen... Geen zin... En ik mis HJ
Die zie je zo weer!quote:Op maandag 18 juni 2012 10:08 schreef Pien85 het volgende:
Zo, mijn laatste werkweek voor m'n vakantie is begonnen... Geen zin... En ik mis HJ
toch niet met pindakaas he?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
en bedankt zat net een boterham te eten
Voor je het weet is de week voorbijquote:Op maandag 18 juni 2012 10:08 schreef Pien85 het volgende:
Lekkerquote:
Straks heb ik ook 'vakantie' denk ik, met geen vaste eindtijdquote:Op maandag 18 juni 2012 10:17 schreef Kper_Norci het volgende:
Nog 3 weken, dan heb ik ook vakantie, kan niet wachten, ben er echt aan toe.
Kan je er dan een voldoende voor geven?quote:
ik snap je niet..quote:Op maandag 18 juni 2012 10:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan je er dan een voldoende voor geven?
Huh?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan je er dan een voldoende voor geven?
Pindakaas, vlokken...quote:
aaah die jaquote:Op maandag 18 juni 2012 10:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pindakaas, vlokken...
Moest denken aan die reclame van die kok bij z'n moeder
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pindakaas, vlokken...
Moest denken aan die reclame van die kok bij z'n moeder
quote:
Is er ook iemand thuis?quote:
Daten?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Mensen die met een grote smoel eisen dat hun tablet die geen beeld meer geeft onder garantie wordt hersteld, terwijl er een barst van hier tot Tokyo in het scherm zit![]()
TevensBeetje je agressie botvieren op ons terwijl je toch echt zelf dat ding uit je klauwen hebt laten flikkeren. Zit zelfs een breuk in de behuizing
Ach, daar zien mensen de helpdesk toch voor (om het even zo te noemen)? Een stel achterlijken waar je lekker tegen kan uitvallen?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Mensen die met een grote smoel eisen dat hun tablet die geen beeld meer geeft onder garantie wordt hersteld, terwijl er een barst van hier tot Tokyo in het scherm zit![]()
TevensBeetje je agressie botvieren op ons terwijl je toch echt zelf dat ding uit je klauwen hebt laten flikkeren. Zit zelfs een breuk in de behuizing
Neuken danquote:
Dit is geen datingtopicquote:
Het ergste is nog dat mijn manager dat ding met knikkende knietjes in ontvangst neemt en mij de opdracht geeft om toch maar te proberen om garantie te claimenquote:Op maandag 18 juni 2012 10:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
altijd makkelijk toch een ander de schuld geven
Heul nietquote:
Damn, wat een wassen ventje is het danquote:Op maandag 18 juni 2012 10:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat mijn manager dat ding met knikkende knietjes in ontvangst neemt en mij de opdracht geeft om toch maar te proberen om garantie te claimen
dat probeerde ik ook al duidelijk te makenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat mijn manager dat ding met knikkende knietjes in ontvangst neemt en mij de opdracht geeft om toch maar te proberen om garantie te claimen
Ik kreeg ook al commentaar vorige keerquote:Op maandag 18 juni 2012 10:43 schreef LaPeach het volgende:
dat probeerde ik ook al duidelijk te maken
ahhhquote:Op maandag 18 juni 2012 10:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al commentaar vorige keer![]()
quote:
sssssstttttquote:Op maandag 18 juni 2012 10:45 schreef sylvesterrr het volgende:
De zon schijnt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn, wat een wassen ventje is het dan
Hij is zo incompetent als maar zijn kan, bijvoorbeeld tot 3 jaar achter elkaar een enorme achterstand op td vanwege verkeerd inplannen van vakanties e.d., maar omdat hij het woord fistfucken een nieuwe definitie geeft omdat hij er bij de baas tot aan zijn schouder in zit, werkt hij er nog...quote:
Ik probeer even braaf over te komenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:45 schreef sylvesterrr het volgende:
De zon schijnt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meer dan even werkt het niet zekerquote:Op maandag 18 juni 2012 10:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik probeer even braaf over te komen
quote:
Mission failedquote:Op maandag 18 juni 2012 10:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik probeer even braaf over te komen
true story...uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat auto van de gagballs isquote:
Een greep uit de collectie van auto...quote:Op maandag 18 juni 2012 10:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
true story...uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat auto van de gagballs is
Oooooo jij!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 10:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
true story...uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat auto van de gagballs is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |