Goed bezig. Doorverwijzing naar psych?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb een afspraak gemaakt met de huisarts. Het is tijd voor Comp_Lex 2.0.
Kutgevoel is dat altijd.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:54 schreef Kper_Norci het volgende:
Knetter scheten, ook wel eens last van.
Het meest kutte, ik heb het gelukkig nog maar 1x meegemaakt, is dat je een scheet laat en te laat merkt dat het niet alleen lucht is wat er uit komt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het meest kutte, ik heb het gelukkig nog maar 1x meegemaakt, is dat je een scheet laat en te laat merkt dat het niet alleen lucht is wat er uit komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
[..]
Het meest kutte, ik heb het gelukkig nog maar 1x meegemaakt, is dat je een scheet laat en te laat merkt dat het niet alleen lucht is wat er uit komt...GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Het meest kutte, ik heb het gelukkig nog maar 1x meegemaakt, is dat je een scheet laat en te laat merkt dat het niet alleen lucht is wat er uit komt...TMISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
[..]
Het meest kutte, ik heb het gelukkig nog maar 1x meegemaakt, is dat je een scheet laat en te laat merkt dat het niet alleen lucht is wat er uit komt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en bedankt zat net een boterham te eten
There is nothing permanent except change.
Och, daar hebben meer mensen last vanquote:Op maandag 18 juni 2012 10:01 schreef El_Thijs het volgende:
De meeting is voorbij, niks bijzonders allemaal. Voel me wel brak eigenlijk
Inderdaad, zo'n vermoeden had ik alquote:Op maandag 18 juni 2012 10:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och, daar hebben meer mensen last van
Deze week is zo voorbij!quote:Op maandag 18 juni 2012 10:08 schreef Pien85 het volgende:
Zo, mijn laatste werkweek voor m'n vakantie is begonnen... Geen zin... En ik mis HJ
Die zie je zo weer!quote:Op maandag 18 juni 2012 10:08 schreef Pien85 het volgende:
Zo, mijn laatste werkweek voor m'n vakantie is begonnen... Geen zin... En ik mis HJ
toch niet met pindakaas he?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
![]()
en bedankt zat net een boterham te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |