Nogmaals, er liep een case, al sinds april. Ze (je haat jullie hequote:Op maandag 18 juni 2012 08:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan had het advies van deze kat moeten opvolgen.
Dan verschillen we daarin van mening.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:45 schreef Pheno het volgende:
'Jullie' als in bedrijf lijkt me niet zo vreemd hoor. Daar bedoel ik toch niet mee dat het jouw persoonlijke schuld is, maar wel het schuld van je bedrijf
Jawel, maar die was dermate beschadigd tijdens transport dat ik de koelkast niet goed kon vastzetten. En had gebeld met bcc erover, werd teruggebeld om een nummer maar toen was ik nog in mn kamerquote:
Ik als simpele analyst houd me al jaren niet bezig met orderverwerking en facturatie, durf daar dus geen uitspraken over te doen.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogmaals, er liep een case, al sinds april. Ze (je haat jullie he) falen, keer op keer. Geen idee hoe het kan: actie opzetten, en niet leveren. Dat is gemakkelijk. Ik wacht nog op de dubbele rekening, dat komt ook nog zeker?
Het transport van tegenwoordigquote:Op maandag 18 juni 2012 08:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jawel, maar die was dermate beschadigd tijdens transport dat ik de koelkast niet goed kon vastzetten. En had gebeld met bcc erover, werd teruggebeld om een nummer maar toen was ik nog in mn kamerEn toen moest ik zelf maar even terugbellen... en nu zegt de bcc dat zij het hebben overgedragen aan siemens zelf en die mij gebeld zouden hebben. terwijl ik 2x dezelfde miep met zeer opmerkelijke stem aan de telefoon heb gehad
Toch overstag?quote:Op maandag 18 juni 2012 08:48 schreef Pheno het volgende:
Nou, welk twittergeneuzel moet ik gebruiken om duidelijk te maken dat ze falen?
https://twitter.com/#!/upcquote:Op maandag 18 juni 2012 08:48 schreef Pheno het volgende:
Nou, welk twittergeneuzel moet ik gebruiken om duidelijk te maken dat ze falen?
Lolz, 50 euro betalen voor een bezorg en installatieservice en dan word je wasmachine levensgevaarlijk aangeslotenquote:Op maandag 18 juni 2012 08:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Het transport van tegenwoordig
De kans dat iets beschadigd aankomt tegenwoordig is groter dan niet beschadigd
Dus weer het bekende van het kastje naar de muur verhaal
Hier is het ook geminderd. Alleen denk ik dat we dadelijk nog wel wat krijgen.quote:
Dan kan de zonnebril wel weer af dusquote:
Wat een prutsersquote:Op maandag 18 juni 2012 08:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lolz, 50 euro betalen voor een bezorg en installatieservice en dan word je wasmachine levensgevaarlijk aangesloten
Kapot is het toch al.quote:
Wat weinig!quote:Op maandag 18 juni 2012 08:20 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat is nog veel. Ik een uurtje of twee
Daarom, kan je ze beter jennen.quote:
Heb jij daar wat mee te maken hmmm?quote:
Ik heb bijna drie uur geslapenquote:
Damn, dat iedereen dat vol kan houden zo kort allemaalquote:
Jij hebt toch genoeg vrije tijd overdag om het in te halenquote:
Ja maar niet vandaagquote:Op maandag 18 juni 2012 08:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij hebt toch genoeg vrije tijd overdag om het in te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |