Neuken danquote:
Dit is geen datingtopicquote:
Het ergste is nog dat mijn manager dat ding met knikkende knietjes in ontvangst neemt en mij de opdracht geeft om toch maar te proberen om garantie te claimenquote:Op maandag 18 juni 2012 10:38 schreef LaPeach het volgende:
[..]![]()
altijd makkelijk toch een ander de schuld geven
Heul nietquote:
Damn, wat een wassen ventje is het danquote:Op maandag 18 juni 2012 10:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat mijn manager dat ding met knikkende knietjes in ontvangst neemt en mij de opdracht geeft om toch maar te proberen om garantie te claimen
dat probeerde ik ook al duidelijk te makenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat mijn manager dat ding met knikkende knietjes in ontvangst neemt en mij de opdracht geeft om toch maar te proberen om garantie te claimen
Ik kreeg ook al commentaar vorige keerquote:Op maandag 18 juni 2012 10:43 schreef LaPeach het volgende:
dat probeerde ik ook al duidelijk te maken
ahhhquote:Op maandag 18 juni 2012 10:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik kreeg ook al commentaar vorige keer![]()
quote:
sssssstttttquote:Op maandag 18 juni 2012 10:45 schreef sylvesterrr het volgende:
De zon schijnt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn, wat een wassen ventje is het dan
Hij is zo incompetent als maar zijn kan, bijvoorbeeld tot 3 jaar achter elkaar een enorme achterstand op td vanwege verkeerd inplannen van vakanties e.d., maar omdat hij het woord fistfucken een nieuwe definitie geeft omdat hij er bij de baas tot aan zijn schouder in zit, werkt hij er nog...quote:
Ik probeer even braaf over te komenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:45 schreef sylvesterrr het volgende:
De zon schijnt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meer dan even werkt het niet zekerquote:Op maandag 18 juni 2012 10:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik probeer even braaf over te komen
quote:
Mission failedquote:Op maandag 18 juni 2012 10:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik probeer even braaf over te komen
true story...uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat auto van de gagballs isquote:
Een greep uit de collectie van auto...quote:Op maandag 18 juni 2012 10:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
true story...uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat auto van de gagballs is
Oooooo jij!!!quote:Op maandag 18 juni 2012 10:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
true story...uit een betrouwbare bron heb ik vernomen dat auto van de gagballs is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |