Voor je het weet is de week voorbijquote:Op maandag 18 juni 2012 10:08 schreef Pien85 het volgende:
Zo, mijn laatste werkweek voor m'n vakantie is begonnen... Geen zin... En ik mis HJ
Lekkerquote:
Straks heb ik ook 'vakantie' denk ik, met geen vaste eindtijdquote:Op maandag 18 juni 2012 10:17 schreef Kper_Norci het volgende:
Nog 3 weken, dan heb ik ook vakantie, kan niet wachten, ben er echt aan toe.
Kan je er dan een voldoende voor geven?quote:
ik snap je niet..quote:Op maandag 18 juni 2012 10:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan je er dan een voldoende voor geven?
Huh?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan je er dan een voldoende voor geven?
Pindakaas, vlokken...quote:
aaah die jaquote:Op maandag 18 juni 2012 10:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pindakaas, vlokken...
Moest denken aan die reclame van die kok bij z'n moeder
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pindakaas, vlokken...
Moest denken aan die reclame van die kok bij z'n moeder
quote:
Is er ook iemand thuis?quote:
Daten?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Mensen die met een grote smoel eisen dat hun tablet die geen beeld meer geeft onder garantie wordt hersteld, terwijl er een barst van hier tot Tokyo in het scherm zit![]()
TevensBeetje je agressie botvieren op ons terwijl je toch echt zelf dat ding uit je klauwen hebt laten flikkeren. Zit zelfs een breuk in de behuizing
Ach, daar zien mensen de helpdesk toch voor (om het even zo te noemen)? Een stel achterlijken waar je lekker tegen kan uitvallen?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:36 schreef Kper_Norci het volgende:
Mensen die met een grote smoel eisen dat hun tablet die geen beeld meer geeft onder garantie wordt hersteld, terwijl er een barst van hier tot Tokyo in het scherm zit![]()
TevensBeetje je agressie botvieren op ons terwijl je toch echt zelf dat ding uit je klauwen hebt laten flikkeren. Zit zelfs een breuk in de behuizing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |