Hier ook, compleet waterballet in de straten.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.. het is zeiknat hier in Amsterdam
Ja, in de winkel waar andere klanten bij warenquote:Op maandag 18 juni 2012 08:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat een prutsers
Je hebt ze wel op de falie gegeven?
Goed bezigquote:Op maandag 18 juni 2012 09:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, in de winkel waar andere klanten bij waren
Stuur die eens hier heenquote:
Er werden 2 andere monteurs gestuurd en er is een klacht ingediend tegen de andere monteur, hij had het zo nooit aan mogen sluiten...Die 2 andere monteurs konden het ook niet oplossen, heb de woningbouw gebeld voor een nieuwe trekschakelaar en die man heeft gelijk mn wasmachine aangesloten.quote:Op maandag 18 juni 2012 09:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Goed bezig
Nog wat terug gehad als excuus?
Dat heb je toch wel een beetje voor ons overquote:
Wat een gedoe weerquote:Op maandag 18 juni 2012 09:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er werden 2 andere monteurs gestuurd en er is een klacht ingediend tegen de andere monteur, hij had het zo nooit aan mogen sluiten...Die 2 andere monteurs konden het ook niet oplossen, heb de woningbouw gebeld voor een nieuwe trekschakelaar en die man heeft gelijk mn wasmachine aangesloten.
Ik heb net geblazen maar hij blijft gewoon op dezelfde plek hangenquote:Op maandag 18 juni 2012 09:18 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel een beetje voor ons over
Samen zullen we delen
Ik hoef geen foto proberen te maken, is toch niets te zienquote:Op maandag 18 juni 2012 09:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hier niet... Of kijk ik scheel?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |