SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 17-06-2012 22:48:10 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef Yuki het volgende:
Wauw, ik heb in tijden niet zo'n runner's high gehad.![]()
![]()
Lekkah. Oh man ik heb zo'n goed gevoel over morgen
Dat gaat helemaal goedkomen, en dan woensdag mijn eerste 15 minuten aan een stuk. We gaan zien hoe ver ik kom. Ik ga het rustig lopen en genieten
![]()
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
15 minquote:Op zondag 17 juni 2012 22:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Lekkah. Oh man ik heb zo'n goed gevoel over morgen
Dat gaat helemaal goedkomen, en dan woensdag mijn eerste 15 minuten aan een stuk. We gaan zien hoe ver ik kom. Ik ga het rustig lopen en genieten
Gaat helemaal goedkomen!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
KutchallengeNog steeds op -0,09
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ga je die lopen?!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.stuff.co.nz/tr(...)and-Canyon-splendour
omfg.... nog 6 weekjes
Waaaauwwwwquote:Op zondag 17 juni 2012 22:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.stuff.co.nz/tr(...)and-Canyon-splendour
omfg.... nog 6 weekjesOoit wil ik nog eens naar Nieuw - Zeeland toe. Lijkt me zo prachtig daar
Bijna net zo mooi als Drenthe.
![]()
Dinsdag kan ik echt niet, dan ben ik van 7 uur 's ochtends tot half 10 's avonds weg ivm m'n werk. Leuk, zo'n Visie & Strategie avond...quote:Op zondag 17 juni 2012 21:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha, nu moet je dus sterk zijn en minstens tot dindsdag wachtenhardloop SM
Woensdag ben ik al vroeg thuis, hopen dat het een beetje ok weer is en dan lekker de nieuwe schoentjes aan en weer minimaal 5 km hobbelen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
NZ met Drenthe vergelijkenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
WaaaauwwwwOoit wil ik nog eens naar Nieuw - Zeeland toe. Lijkt me zo prachtig daar
![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
laten we met een FOK! team daar een marathon gaan lopen. We kunnen vast wel bij RD logerenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
WaaaauwwwwOoit wil ik nog eens naar Nieuw - Zeeland toe. Lijkt me zo prachtig daar
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
's morgens lopen. Barst je de rest van de dag van de energiequote:Op zondag 17 juni 2012 22:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dinsdag kan ik echt niet, dan ben ik van 7 uur 's ochtends tot half 10 's avonds weg ivm m'n werk. Leuk, zo'n Visie & Strategie avond...
Woensdag ben ik al vroeg thuis, hopen dat het een beetje ok weer is en dan lekker de nieuwe schoentjes aan en weer minimaal 5 km hobbelenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dat kan jijquote:Op zondag 17 juni 2012 22:00 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Lekkah. Oh man ik heb zo'n goed gevoel over morgen
Maar het belangrijkste is idd genieten
Ik ging vandaag ook weg met als enige doel: 5 km hardlopen zonder wandelen. Na die 5km had ik nog wel wat over dus ben ik doorgelopen naar huis (5,8 km) maar ik heb me eigenlijk nergens druk gemaakt om snelheid. "Langzamere pace? Nou ja, jammer. Ik loop nog steeds en heb nog niet gewandeld. Hell yeah!"
ik ga iig naar de Grand Canyon en ga zeker op zoek naar wat rail runs.... Mrs.RD kan op haar kop gaan staan maar als ik een mooie trail vind ga ik lopen... is mijn barter tool wat betreft Disneylandquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thanks, ging voor mijn gevoel best in een slakkentempo, maar ik wilde gewoon lekker rustig en blessurevrij lopen en dat is goed geluktquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
ik ben nogal selecteif wie ik op het erf toelaat...er staat niet voor niets een .22 shotgun in de kastquote:Op zondag 17 juni 2012 22:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
laten we met een FOK! team daar een marathon gaan lopen. We kunnen vast wel bij RD logeren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Precies en die vliegkosten wil-ie vast ook wel ophoestenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
laten we met een FOK! team daar een marathon gaan lopen. We kunnen vast wel bij RD logeren
Snelheid komt met de tijdquote:Op zondag 17 juni 2012 22:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan jijMaar het belangrijkste is idd genieten
Ik ging vandaag ook weg met als enige doel: 5 km hardlopen zonder wandelen. Na die 5km had ik nog wel wat over dus ben ik doorgelopen naar huis (5,8 km) maar ik heb me eigenlijk nergens druk gemaakt om snelheid. "Langzamere pace? Nou ja, jammer. Ik loop nog steeds en heb nog niet gewandeld. Hell yeah!"
Beng beng!!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben nogal selecteif wie ik op het erf toelaat...er staat niet voor niets een .22 shotgun in de kast[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Morgenavond ben ik ook pas na 9 uur thuis uit m'n werk, dus dinsdagochtend is opstaan al geen feest. En ik heb sowieso altijd moeite met opstaan voor 6 uur. Wil ik nog gaan lopen, dan zal ik rond 5 uur op moeten staan. No wayquote:Op zondag 17 juni 2012 22:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
's morgens lopen. Barst je de rest van de dag van de energie
Daarnaast wil ik meer 's middags en 's avonds gaan trainen, omdat de Utregse Meidenloop ook 's avonds is. Dan wen ik er vast aan
Gaan we alleen maar harder van rennen, toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben nogal selecteif wie ik op het erf toelaat...er staat niet voor niets een .22 shotgun in de kast
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben nogal selecteif wie ik op het erf toelaat...er staat niet voor niets een .22 shotgun in de kastik slaap wel in een tent buiten het erf
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Wij mogen toch wel blijven slapen?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben nogal selecteif wie ik op het erf toelaat...er staat niet voor niets een .22 shotgun in de kast
als we nu allemaal heel even onze ogen dicht doen...??!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Inderdaad. Ik moet mezelf er altijd aan herinneren. aan mezelf: Practise what you preachquote:Op zondag 17 juni 2012 22:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan jijMaar het belangrijkste is idd genieten
Ik ging vandaag ook weg met als enige doel: 5 km hardlopen zonder wandelen. Na die 5km had ik nog wel wat over dus ben ik doorgelopen naar huis (5,8 km) maar ik heb me eigenlijk nergens druk gemaakt om snelheid. "Langzamere pace? Nou ja, jammer. Ik loop nog steeds en heb nog niet gewandeld. Hell yeah!"mister
![]()
M'n beginpace was geweldig... 6:23 per km. Voor vandaag nog wat te snel bleek, maar ik heb het dus wel in de benenquote:
Als ik dat kan volhouden en uitbreiden naar de totale 5km...
voor jou altijd Semmie!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Precies en die vliegkosten wil-ie vast ook wel ophoesten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan gaat het idd lastig wordenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgenavond ben ik ook pas na 9 uur thuis uit m'n werk, dus dinsdagochtend is opstaan al geen feest. En ik heb sowieso altijd moeite met opstaan voor 6 uur. Wil ik nog gaan lopen, dan zal ik rond 5 uur op moeten staan. No way
Daarnaast wil ik meer 's middags en 's avonds gaan trainen, omdat de Utregse Meidenloop ook 's avonds is. Dan wen ik er vast aan
shoot to kill... that's for surequote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oei. Hoe heb je hem verstuikt?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:07 schreef sararaats het volgende:
Mag nog niet (hard)lopen met m'n verstuikte poot![]()
![]()
Eerst runningschoenen kopen hihi
Onder het mom van: Trespassers will be shot, survivors will be shot again ?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben nogal selecteif wie ik op het erf toelaat...er staat niet voor niets een .22 shotgun in de kast![]()
Met z'n 15en bollenpellen![]()
![]()
Ik ben al eens in de grand canyon afgedaald. Paadje waar we op liepen was niet echt op hard te lopen. Mijn conditie toen ook niet. Vooral de weg terug omhoog was slopend en konden een paar dagen amper lopen.![]()
Anders had je wel een waterpistooltje gehadquote:Op zondag 17 juni 2012 22:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
shoot to kill... that's for sure
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Leuke typoquote:Op zondag 17 juni 2012 22:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Onder het mom van: Trespassers will be shit, survivors will be shot again ?![]()
Met z'n 15en bollenpellenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Thanks dude! Ben er wel moe van. En dat is gelijk al een reden waarom in de ochtend lopen voor mij dodelijk is. Ik zou de rest van de dag niks meer kunnen doen. Oeeeee, uitgeput (wel voldaan, dat dan weer wel).quote:Op zondag 17 juni 2012 21:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ten eerste mooi gelopen Slacker!
maar mijn loopje ging op het gevoel zo langzaam dat ik alleen maar aan dit nummer kon denken
Slapen, NL is als ik wakker wordt geen EK land meer.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
challenge bijna -10...
als dat maar goed komt!
perfect hardloopweer trouwens!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik denk dat ik me ga inschrijven voor Bridge to Bridge Arnhem en de 10 van Cuijk.
Collega van me woont in Cuijk en heeft mij vorig jaar gevraagd mee te lopen. Laatst vroeg hij of ik samen met in Arnhem wil lopen. Erg verleidelijk...![]()
![]()
inderdaad, maken we er een Fok! lijn van, er passen er ongeveer 15 aan een pellijn dus dat komt goedquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Coolquote:Op zondag 17 juni 2012 22:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik me ga inschrijven voor Bridge to Bridge Arnhem en de 10 van Cuijk.
Collega van me woont in Cuijk en heeft mij vorig jaar gevraagd mee te lopen. Laatst vroeg hij of ik samen met in Arnhem wil lopen. Erg verleidelijk...nog eentje erbij. We krijgen een mooie groep zo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Coolnog eentje erbij. We krijgen een mooie groep zo
Ik vraag me af of er geen evenement is waar we bijna allemaal aan meedoen. Een soort Fok! hardloopmeetquote:Op zondag 17 juni 2012 22:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Coolnog eentje erbij. We krijgen een mooie groep zo
Ik dacht meer aanquote:
Domweg van de Kusttram gevallen/geflikkerd/whatever bij het uitstappen. En dat tijdens m'n vakantie (1 tot 7 juni) in Blankenberge/De Pannequote:
Gelukkig kan ik wel wandelen met braceWerewolf![]()
Zo, Garmin is ook wakker
Distance: 10.31 km
Time: 1:09:12
Avg Speed: 8.9 km/hKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat is wel heel erg zuurquote:Op zondag 17 juni 2012 22:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
Domweg van de Kusttram gevallen/geflikkerd/whatever bij het uitstappen. En dat tijdens m'n vakantie (1 tot 7 juni) in Blankenberge/De Panne
Gelukkig kan ik wel wandelen met braceBeterschap!
volgend jaar een meet wanneer RD in nederland is. HM , 15, 10 en 5 km.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er geen evenement is waar we bijna allemaal aan meedoen. Een soort Fok! hardloopmeet(en voor de liefhebbers, die rennen de HM maar terug, hebben ze alsnog een marathon.
)
quote:
Voor morgen de hele dag fluiten![]()
![]()
Oej, beterschapquote:Op zondag 17 juni 2012 22:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
Domweg van de Kusttram gevallen/geflikkerd/whatever bij het uitstappen. En dat tijdens m'n vakantie (1 tot 7 juni) in Blankenberge/De Panne
Gelukkig kan ik wel wandelen met brace![]()
![]()
Ik hoor gejuich
edit: oh.. 2-1
We zijn het lachertje van het EK. Te bedenken dat we 2e waren bij het WKquote:
Ik hoef alleen maar naar mijn buren te luisteren, die zitten als een soort New Kids in de tuin met de tv aan te schreeuwen
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hoef alleen maar naar mijn buren te luisteren, die zitten als een soort New Kids in de tuin met de tv aan te schreeuwenfilmpje?
![]()
![]()
Dank jullie wel.
Volgens mij was de onderste trede nog niet helemaal uitgeschoven toen ik wilde uitstappen![]()
Levensgevaarlijk
Werewolf![]()
Aaargh, ik kan dat deuntje niet meer aanhoren.quote:
Collega van me heeft dat als ringtone, en z'n toestel gaat ALTIJD over als hij net even weg is.![]()
![]()
Dan belt hij zichzelfquote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aaargh, ik kan dat deuntje niet meer aanhoren.
Collega van me heeft dat als ringtone, en z'n toestel gaat ALTIJD over als hij net even weg is.
Doe eens filmen jaquote:Op zondag 17 juni 2012 22:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hoef alleen maar naar mijn buren te luisteren, die zitten als een soort New Kids in de tuin met de tv aan te schreeuwensvp
Nu nog niet. Straks, bij het eindsignaal. Als ze hun biertjes in de TV gooienquote:
NeeIk wil geen Bonje met de buren achtige taferelen
FIER!! Je bent fier!! En ik ookquote:
geen tijd voor..... hoop al een meet te hebben in Arnhem of Den Haagquote:Op zondag 17 juni 2012 22:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
volgend jaar een meet wanneer RD in nederland is. HM , 15, 10 en 5 km.(en voor de liefhebbers, die rennen de HM maar terug, hebben ze alsnog een marathon.
)
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 18-06-2012 03:52:27 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Semmie & Yuki...allebei mooie resultaten, blijf zo doorgaan
Daar maak je vrienden kilometers meequote:
Thanks! Dit topic blijft een stimulans. En vooral die stomme challengequote:Op zondag 17 juni 2012 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
Semmie & Yuki...allebei mooie resultaten, blijf zo doorgaan
Oeh, ik moet die challenge eigenlijk ook doen. Is dat per jaar ofzo?
Enorme motivator iddquote:Op zondag 17 juni 2012 22:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Thanks! Dit topic blijft een stimulans. En vooral die stomme challenge
Zo, ging weer prima3x diezelfde Evy les in een week is wel lekker, dan kun je tenminste de eerste keer rustig omdat het wat langer lopen is dan de week ervoor, en de twee andere keren kun je het tempo wat verhogen.
Wat is de stand ondertussen?![]()
![]()
2-1 voor Portugal
Zeker niet met Tokkie-burenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:18 schreef SEMTEX het volgende:
NeeIk wil geen Bonje met de buren achtige taferelen
quote:
2-1 voor Portugalquote:Op zondag 17 juni 2012 22:23 schreef kwiwi het volgende:
Zo, ging weer prima3x diezelfde Evy les in een week is wel lekker, dan kun je tenminste de eerste keer rustig omdat het wat langer lopen is dan de week ervoor, en de twee andere keren kun je het tempo wat verhogen.
Wat is de stand ondertussen?
Goed bezig kwiwi!!
2-1 Portugalquote:Op zondag 17 juni 2012 22:23 schreef kwiwi het volgende:
Yeah
![]()
Mooi dat het goed ging! Ben zelf ook fan van 3x dezelfde lesquote:Op zondag 17 juni 2012 22:23 schreef kwiwi het volgende:
Enne.. 2-1 Portugal
Challenge? Straks even kijken wat dat is
Buurkind wordt nu hangerig en begint te janken. Inclusief sirenegeluidenquote:
Ja? Ik vind 2x dezelfde les echt wel max hoor. Dan wil ik weer wat nieuwsquote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi dat het goed ging! Ben zelf ook fan van 3x dezelfde les
Enne.. 2-1 Portugal[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou, ben wel blij dat ik straks nog 2x 7 min heb en daarna pas aan de 10min achter elkaar hoef te denkenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja? Ik vind 2x dezelfde les echt wel max hoor. Dan wil ik weer wat nieuws
Al brandende autobanden en lichtkogels die worden afgeschoten naar de ME of hoe erg is de situatie daarquote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Buurkind wordt nu hangerig en begint te janken. Inclusief sirenegeluiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij ons in het dorp![]()
![]()
Joh, die loop je straks makkelijk. Of nou ja, je kunt ze in ieder geval prima hebbenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, ben wel blij dat ik straks nog 2x 7 min heb en daarna pas aan de 10min achter elkaar hoef te denken
De hardlopers hier hebben de afgelopen week duidelijk wél goede prestaties neergezet. Mooie compensatie voor het NL elftal
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Zaterdag is de grote dagquote:Op zondag 17 juni 2012 22:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Joh, die loop je straks makkelijk. Of nou ja, je kunt ze in ieder geval prima hebben
Gaat helemaal goedkomen natuurlijk!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Al brandende autobanden en lichtkogels die worden afgeschoten naar de ME of hoe erg is de situatie daar
What de hel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij ons in het dorp
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen natuurlijk!Dan ga ik de 5km halen. Ik voel het
Zeker welquote:Over de bruggen
Je kan het!quote:
Als je extra steun wilt op het moment zelf kun je altijd de peptalk op Endomondo weer aanzetten!![]()
![]()
[..]
Al brandende autobanden en lichtkogels die worden afgeschoten naar de ME of hoe erg is de situatie daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij ons in het dorp_!
"Well, you know what they say about soccer. It's a gentleman's game played by hooligans. On the other hand, rugby is a hooligans game played by gentlemen."It's funny
But not ha-ha funny.![]()
[..]
welk tokkiedorp is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij ons in het dorp
Runkeeper is ook al zo tergend traag met importeren
Van Marwijk deed een facepalm...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
+4...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een facebook vriendje van me (om eerlijk te zijn, een oude klant van het bedrijf waar ik 12 jaar voor heb gewerkt) heeft de volgende foto's gemaakt: http://whisper.noidandtea.com/?p=814In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik moet echt wel een nieuwe route zoeken.quote:Zit nu elke keer bijna 2x hetzelfde rondje te lopen
Die staat altijd aanquote:Op zondag 17 juni 2012 22:29 schreef Niara het volgende:
[..]
Je kan het!
Als je extra steun wilt op het moment zelf kun je altijd de peptalk op Endomondo weer aanzetten!quote:
Nee het zijn twee groepen uit omliggende dorpen die hier komen kijken op ons "grote'' plein. Die twee groepen ( molukkers vs. reizigers ) liggen elkaar totaaaaaaal niet. Dit gaat natuurlijk gewoon fout. Messentrekkers tegen Straatsoldaten. Het is met nieuw jaar ook al een keer fout gegaan en nou worden ze gewoon geweigerd, klaar er mee. Grote bek? Knuppel in je nek.![]()
![]()
Waar is het?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
Nee het zijn twee groepen uit omliggende dorpen die hier komen kijken op ons "grote'' plein. Die twee groepen ( molukkers vs. reizigers ) liggen elkaar totaaaaaaal niet. Dit gaat natuurlijk gewoon fout. Messentrekkers tegen Straatsoldaten. Het is met nieuw jaar ook al een keer fout gegaan en nou worden ze gewoon geweigerd, klaar er mee. Grote bek? Knuppel in je nek.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Goodie! Peptalk doet wonderen!quote:
Die staat altijd aan
En wow Dr. Sexy, lijkt me niet zo gezellig daar.![]()
In Assen heb je ook vaak van die wijken met molukkers en andere op de vuist gaan.quote:█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wat een mooie foto's zeg! Mooi om te zien, die verbeten koppies!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:32 schreef slacker_nl het volgende:
Een facebook vriendje van me (om eerlijk te zijn, een oude klant van het bedrijf waar ik 12 jaar voor heb gewerkt) heeft de volgende foto's gemaakt: http://whisper.noidandtea.com/?p=814[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
In Assen heb je ook vaak van die wijken met molukkers en andere op de vuist gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar staat een fabriek midden in een woonwijkquote:
Toen ik aan het lopen was bedacht ik me ineens dat ik nooit van zijn leven een RPG ga worden bij het hardlopen. Volgens mij trek ik echt de meest bizarre gezichtenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat een mooie foto's zeg! Mooi om te zien, die verbeten koppies!
Dan weet je meer dan ikquote:Op zondag 17 juni 2012 22:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar staat een fabriek midden in een woonwijk![]()
![]()
Nou, ik ga mezelf maar eens in slaap huilen
Hoe zet ik dit Oranje kleurtje weer uit?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:41 schreef Maraca het volgende:
Nou, ik ga mezelf maar eens in slaap huilen![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:41 schreef Maraca het volgende:
Nou, ik ga mezelf maar eens in slaap huilenNiet doen !
Het is maar een spelletje
![]()
![]()
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.phpquote:Op zondag 17 juni 2012 22:41 schreef Niara het volgende:
[..]
Hoe zet ik dit Oranje kleurtje weer uit?![]()
Al die "kut, we hebben verloren. maar gelukkig is er nog..." reclames
Ja die reclame van de ING ook he direct er naquote:Op zondag 17 juni 2012 22:43 schreef Yuki het volgende:
Al die "kut, we hebben verloren. maar gelukkig is er nog..." reclames![]()
![]()
Ja, die vond ik echt briljantquote:Op zondag 17 juni 2012 22:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja die reclame van de ING ook he direct er na
Thanksquote:Op zondag 17 juni 2012 22:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php![]()
Ach tja, hopelijk doen we het met de Olympische Spelen beter!![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:41 schreef Maraca het volgende:
Nou, ik ga mezelf maar eens in slaap huilenzo erg is het niet
![]()
Ik zou gaan huilen als ze met dit niveau door waren gegaan
Wel verlost van die gruwelijke C1000 reclame.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:43 schreef Yuki het volgende:
Al die "kut, we hebben verloren. maar gelukkig is er nog..." reclamesKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Thank the lord!!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wel verlost van die gruwelijke C1000 reclame.
Morgen een brandstapel van die kutvogels verbrandenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wel verlost van die gruwelijke C1000 reclame.![]()
![]()
Hm, het is onrustig hier in de wijk...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mwah ze geven hier ook een afterparty zo te horenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Hm, het is onrustig hier in de wijk...![]()
![]()
ben je nog voor nederland ..
ze spelen als een krant ..Ik heb er één en ik ben er trots op
ik had hetzelfde na m'n tien km vandaag, voel nu ook niets meer .. wellicht gewoon iets om doorheen te gaan ?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Woei, dacht vanmorgen na die 15KM echt aan een knieblessure, maar ik voel nu niets meerals ik m'n rondje anderhalve km langer had gemaakt, had ik boven je gestaan op het leaderboard
Oh ja, mijn UI moet zn sjaaltje ook nog afquote:Op zondag 17 juni 2012 22:50 schreef kwiwi het volgende:
Zooo, kan ik eindelijk m'n roze zomer kwiwi weer gebruiken.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gelukkig!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Woei, dacht vanmorgen na die 15KM echt aan een knieblessure, maar ik voel nu niets meer![]()
![]()
Beter een goal in de hand, dan schijten op een natte krantquote:Op zondag 17 juni 2012 22:48 schreef DJMO het volgende:
ben je nog voor nederland ..
ze spelen als een krant ..![]()
Ik ben benieuwd hoe de buren van semtex zich nu gedragen
Die zijn allemaal opgepakt waarschijnlijkquote:Op zondag 17 juni 2012 22:50 schreef justmattie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de buren van semtex zich nu gedragen![]()
![]()
Je had er nooit aan moeten beginnenquote:
scroll even omhoogquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Vooruitziende blikquote:Op zondag 17 juni 2012 22:57 schreef VKV het volgende:
Had m'n kleurtje al na de vorige wedstrijd teruggezet naar zwart. En terecht.![]()
![]()
Ben net tijdens de rust opgestaan en aan m'n broertje gevraagd oftie meeging een stuk wandelen. Zag het toen al niet meer zitten. Dus lekker over uitgestorven straten dik een uur gewandeldMooi sportief dagje zo!
![]()
rood is teamlid, blauw is mannetje, paars is vrouwtje?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:01 schreef VKV het volgende:
Wat betekent in de friends lijst op endomondo eigenlijk de kleur van het streepje naast je foto?
BIj mij is alleen justmattie paars hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 23:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
rood is teamlid, blauw is maanetje, paars is vrouwtje?Jullie zijn allemaal rood
![]()
![]()
Favo sport zo te zien. Alle rode zijn bij mij renners, de niet ingevulde oranje.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:01 schreef VKV het volgende:
Wat betekent in de friends lijst op endomondo eigenlijk de kleur van het streepje naast je foto?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb favo sport weight training. Dat zal het verklaren
idd, paars is weight training, en blauw swimming (hoe toepasselijkquote:Op zondag 17 juni 2012 23:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Favo sport zo te zien. Alle rode zijn bij mij renners, de niet ingevulde oranje.)
Dat vroeg ik me ook af!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:01 schreef VKV het volgende:
Wat betekent in de friends lijst op endomondo eigenlijk de kleur van het streepje naast je foto?
Er is namelijk ook een verschil in de rode kleurtjes. GotC heeft een ander kleurtje dan LovelyLady bijvoorbeeld.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:05 schreef justmattie het volgende:
Ik heb favo sport weight training. Dat zal het verklarenPaarse kop van het kracht zetten natuurlijk !
![]()
pfff avond voetbal kijken met fanatiek zoontje is vermoeiend na zo'n aanfluiting... gelukkig kan ie de rest van het EK weer op tijd z'n bed in
En ik kruip er ook maar eens op tijd in
[ Bericht 23% gewijzigd door Shravani op 17-06-2012 23:17:42 ]![]()
Vergeet dat leaderboard je hebt een hoger doel.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik had hetzelfde na m'n tien km vandaag, voel nu ook niets meer .. wellicht gewoon iets om doorheen te gaan ?als ik m'n rondje anderhalve km langer had gemaakt, had ik boven je gestaan op het leaderboard
![]()
![]()
thnx buddyquote:Op zondag 17 juni 2012 23:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Vergeet dat leaderboard je hebt een hoger doel.
ongelovelijk...hoeveel domheid kun je opschrijven....weken heb je zitten piepen en mekkeren hier over een blessure en nu raad je, als echt PRO, die 10km gelopen heeft, om gewoon maar even door pijn heen te lopen? spoor je wel?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik had hetzelfde na m'n tien km vandaag, voel nu ook niets meer .. wellicht gewoon iets om doorheen te gaan ?
[ Bericht 5% gewijzigd door rechtsedirecte op 17-06-2012 23:36:34 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hoi. ik piepen over blessures? ik denk dat je in de war bent met viking. IK heb namelijk na m'n knieblessure heel in het begin geen pijntje meer gehad, afgezien van sommige kut-runs omdat ik zwaar ongesteld was (en één run waarbij ik van de spierpijn verging vanwege niet hardloop geralteerde zaken) en ook al heb ik vandaag de tien aagetikt, pro ben ik nog lang niet. Maar ik haalde een post uit dit topic aan, volgens mij nog van swets zelf ook, dat sommige pijntjes er gewoon bijhoren en waar je doorheen kunt gaan, en andere pijntjes wel serieus te nemen zijn en waarbij je beter kunt stoppen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ongelovelijk...hoeveel domheid kun je opschrijven....weken heb je zitten piepen en mekkeren hier over een blessure en nu raad je, als echt PRO, die 10km gelopen heeft, om gewoon maar even door pijn heen te lopen? spoor je wel?Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo, weer terug van drie heerlijke weken op Corsica en in Italie. Toch acht keer gelopen in die drie weken, niet slecht vind ik zelf. Had in het begin wel moeite met de hitte en hoogteverschillen. Maar verder is het wel heerlijk, lopen in een andere omgeving.![]()
sorry dat ik het zeg maar misschien moet je gewoon eens een week in een hoekje gaan zitten en je werkelijk afvragen waarom je de marathon wilt lopen.... omdat je zo van hardlopen hou of als hulpmiddel voor je constante vraag naar aandacht...?quote:
Knap hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 23:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, weer terug van drie heerlijke weken op Corsica en in Italie. Toch acht keer gelopen in die drie weken, niet slecht vind ik zelf. Had in het begin wel moeite met de hitte en hoogteverschillen.Ineens in de hitte lopen is niet makkelijk.
![]()
Moest ook wel erg wennen hoor, normaal loop ik 6 km, maar in het begin haalde ik maar net vier, maar het wennen ging wel snel en na drie keer zat ik weer op 6. Bergaf gaat trouwens wel lekker snel!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Knap hoorIneens in de hitte lopen is niet makkelijk.
![]()
En na de run nog even in de Italiaanse zee duiken ?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Moest ook wel erg wennen hoor, normaal loop ik 6 km, maar in het begin haalde ik maar net vier, maar het wennen ging wel snel en na drie keer zat ik weer op 6. Bergaf gaat trouwens wel lekker snel!Of nog beter: In het garda
![]()
![]()
Spijker - kop.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg maar misschien moet je gewoon eens een week in een hoekje gaan zitten en je werkelijk afvragen waarom je de marathon wilt lopen.... omdat je zo van hardlopen hou of als hulpmiddel voor je constante vraag naar aandacht...?Ja doei.![]()
Hahaquote:Op zondag 17 juni 2012 23:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Moest ook wel erg wennen hoor, normaal loop ik 6 km, maar in het begin haalde ik maar net vier, maar het wennen ging wel snel en na drie keer zat ik weer op 6. Bergaf gaat trouwens wel lekker snel!helaas moet je ook altijd weer een berg op
![]()
![]()
In een heerlijk zwembadje. Wel eerst douchen natuurlijk. Kwam echt steeds kletsnat thuis, terwijl ik helemaal niet snel zweet. Hier met lopen nauwelijks.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En na de run nog even in de Italiaanse zee duiken ?Of nog beter: In het garda
![]()
QFT. Sowieso, advies geven over een situatie waar je niet bekend mee bent.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg maar misschien moet je gewoon eens een week in een hoekje gaan zitten en je werkelijk afvragen waarom je de marathon wilt lopen.... omdat je zo van hardlopen hou of als hulpmiddel voor je constante vraag naar aandacht...?![]()
kwiwi is a happy pandaquote:Op zondag 17 juni 2012 23:44 schreef motorbloempje het volgende:
Nog mensen goed gelopen terwijl ik sad panda in de pub deed? Kwiwi? *bladert terug*ging prima vanavond
![]()
![]()
Puick!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
kwiwi is a happy pandaging prima vanavond
Ja doei.![]()
Wel heerlijk zeg!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Moest ook wel erg wennen hoor, normaal loop ik 6 km, maar in het begin haalde ik maar net vier, maar het wennen ging wel snel en na drie keer zat ik weer op 6. Bergaf gaat trouwens wel lekker snel!Zeker belachelijk bruin geworden?
![]()
![]()
Echt smerig gewoon. Ook drie weken geen regen gezien en we rijden gisterenavond direct een bui in toen we vlak bij Nederland kwamen. Nou ja, zal het bruin er ook wel weer zo af regenen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel heerlijk zeg!Zeker belachelijk bruin geworden?
![]()
Kon je niet even een emmertje of twee met mooi weer meenemenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt smerig gewoon. Ook drie weken geen regen gezien en we rijden gisterenavond direct een bui in toen we vlak bij Nederland kwamen. Nou ja, zal het bruin er ook wel weer zo af regenen.![]()
![]()
Lekkerrrrrrrrrrrr!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, weer terug van drie heerlijke weken op Corsica en in Italie. Toch acht keer gelopen in die drie weken, niet slecht vind ik zelf. Had in het begin wel moeite met de hitte en hoogteverschillen. Maar verder is het wel heerlijk, lopen in een andere omgeving.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heer-lijk!!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt smerig gewoon. Ook drie weken geen regen gezien en we rijden gisterenavond direct een bui in toen we vlak bij Nederland kwamen. Nou ja, zal het bruin er ook wel weer zo af regenen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ach ja, jullie hebben het vast nog allemaal tegoed de komende weken. Voor mij zit het er al weer op. Nu maar hopen dat het hier nog een lekkere, hete, zwoele zomer wordt.quote:![]()
(G)(Y)up...!! Gupster WFT!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik haal je wel op met m'n roeibootjequote:Op zondag 17 juni 2012 23:55 schreef motorbloempje het volgende:
Even vragen aan Mr.Mo of ik dan mag.![]()
![]()
Ik mag (waarschijnlijk) pas in december weer. Maar da's niet zielig hoor, in februari ben ik al gewestquote:Op zondag 17 juni 2012 23:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach ja, jullie hebben het vast nog allemaal tegoed de komende weken. Voor mij zit het er al weer op. Nu maar hopen dat het hier nog een lekkere, hete, zwoele zomer wordt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
kwiwiquote:Op zondag 17 juni 2012 23:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
maakt me helemaal niet uit waar we gaan meeten volgend jaar..... maar ik sluit Mo-town ook niet uitquote:Op zondag 17 juni 2012 23:53 schreef GotC het volgende:
Oh en RD, ik zou het ook niet erg vinden om naar Guptown te rijden hoor! Gup'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Row row row your boat, gently down the Thames,
Merrily, merrily, merrily, merrily, wearing just some hems?Ja doei.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:53 schreef GotC het volgende:
Oh en RD, ik zou het ook niet erg vinden om naar Guptown te rijden hoor! Gupmogen we dan alsnog chocomelk met slagroom? Ja hè
Met rumquote:Op maandag 18 juni 2012 00:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]mogen we dan alsnog chocomelk met slagroom? Ja hè
![]()
![]()
ja, dat is eigenlijk qua eiwitten en koolhydraten een whey shake de luxequote:Op maandag 18 juni 2012 00:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]mogen we dan alsnog chocomelk met slagroom? Ja hè
Oh crap, maar ik deed niet aan whey shakes...quote:Op maandag 18 juni 2012 00:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, dat is eigenlijk qua eiwitten en koolhydraten een whey shake de luxe
ik zie net dat ons bezoekje aan motown iets wordt...had leuk geweest voor Mrs.RD.. had ze ook wat kunnen verstaanquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
MO town?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zie net dat ons bezoekje aan motown iets wordt...had leuk geweest voor Mrs.RD.. had ze ook wat kunnen verstaan
Ja doei.![]()
Gezelligquote:
yup...quote:
hup hup hup, meet in Mo-town with the Gup'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik hoef het ook niet. Geen paniekquote:
Hier zit trouwens Piece of Cake, da's nieuw en heeft meesterlijke chocomelkomnomnom
ik zou zeggen...richt de logeerkamers maar in.... Mo(blo) town...here we come!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
je weet wel wie!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
daar hebben we vliegmachines voor...quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en jullie kunnen toch roeien?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit topic gaat een beetje veel van de hak op de tak vanavond en volg het allemaal niet meer
Tired panda is tired![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:14 schreef kwiwi het volgende:
Dit topic gaat een beetje veel van de hak op de tak vanavond en volg het allemaal niet meer
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Idem. Maar hier ligt 't aan de pintsquote:Op maandag 18 juni 2012 00:14 schreef kwiwi het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja doei.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Idem. Maar hier ligt 't aan de pints
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Idem. Maar hier ligt 't aan de pints![]()
![]()
trustequote:
en bij deze mijn veronschuldigingen dat de sfeer hier vanavond iets minder was maar sommige dingen moesten, imo, op een gegeven moment gewoon gezegd worden...
maar voor nu lieve hardloopkindertjes...oogjes dicht en snaveltjes toe...slaap lekker
morgen herkansing voor de 7km.
hopen dat mijn buik zich wel koest houd.
eerst even goed uitslapen. heb morgen de eerste vd 4 nachtdiensten.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
dan ben je na je rondje hardlopen wel lekker wakker voor de nachtdienst of juist niet?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:13 schreef winterstorm666 het volgende:
morgen herkansing voor de 7km.
hopen dat mijn buik zich wel koest houd.
eerst even goed uitslapen. heb morgen de eerste vd 4 nachtdiensten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja dat scheelt wel. meestal gaat hardlopen in de dag voor de nachtdienst goed samen, maar de rest vd de dagen heb ik moeite om hard te lopen. omdat je lichaam toch een opdoffer krijgt van de ritme verandering. van 22.00 tot 06.00 werken dan slapen van 07.00 tot 14.00 a 15.00. wakker worden. ontbijten en dan rond 18.00 lopen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
kan ik me voorstellen maar je moet maar zo zien, je rondje van morgenochtend heb je, als alles goed gaat in ieder geval te pakken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hallo nachtbrakers- nou ja overdagbraker voor RD
Krijg in dit topic steeds reclame met of ik een loopband wil kopen.. Nee natuurlijk nietDaar wil ik nu nooit meer op lopen
![]()
![]()
vraag me af of de reclame landgebonden is want ik krijg nooit reclamequote:Op maandag 18 juni 2012 02:11 schreef kwiwi het volgende:
Hallo nachtbrakers- nou ja overdagbraker voor RD
Krijg in dit topic steeds reclame met of ik een loopband wil kopen.. Nee natuurlijk nietDaar wil ik nu nooit meer op lopen
Denk het wel, want ik heb ook in elk land reclame in de locale taal.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vraag me af of de reclame landgebonden is want ik krijg nooit reclame![]()
ja dat is zo!quote:Op maandag 18 juni 2012 02:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
kan ik me voorstellen maar je moet maar zo zien, je rondje van morgenochtend heb je, als alles goed gaat in ieder geval te pakken
het rotte is ook dat het werk dat ik doe stressvol en lichamelijk ook redelijk zwaar is.
en dan nog de energie vinden om te trainen aan de ene kant zonder mezelf op te blazen.
heb de kilometers nodig. wil ik in maart 2013 topfit zijn.
begin mijn wedstrijdtemperament terug te krijgen en dat is meestal wel goed, maar moet oppassen dat ik mezelf niet ga overtrainen.
wil te graag op mijn oude nivo gaan zitten maar dat gaat me niet zo snel meer lukken.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
misschien weet Fok! gewoon niet dat NZ bestaatquote:Op maandag 18 juni 2012 02:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het wel, want ik heb ook in elk land reclame in de locale taal.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
het gaat zo snel af en toe hier dat ik soms vergeet wie welk doel heeft...quote:Op maandag 18 juni 2012 02:22 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
ja dat is zo!
het rotte is ook dat het werk dat ik doe stressvol en lichamelijk ook redelijk zwaar is.
en dan nog de energie vinden om te trainen aan de ene kant zonder mezelf op te blazen.
heb de kilometers nodig. wil ik in maart 2013 topfit zijn.
begin mijn wedstrijdtemperament terug te krijgen en dat is meestal wel goed, maar moet oppassen dat ik mezelf niet ga overtrainen.
wil te graag op mijn oude nivo gaan zitten maar dat gaat me niet zo snel meer lukken.
Wat waren jouw plannen ook al weer?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
maart 2013 vasaloppet 90 km langlaufwedstrijd in mora zweden.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
inderdaad, lampje gaat hier weer branden..quote:Op maandag 18 juni 2012 02:33 schreef winterstorm666 het volgende:
maart 2013 vasaloppet 90 km langlaufwedstrijd in mora zweden.
bedankt!
zijn er nog andere specifieke manieren waarop je langlaufen kunt trainen? krachttraining etc?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wasaloop
krachttraining zwemmen, langlaufen op kunststofloipe, mountainbiken, rolskieen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
als ik rond de 10 km kan hardlopen ga ik ook weer stokkentraining in het zand doen tegen de heuvels op. dat is prima krachttraining.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ik zit even de stats te bekijken op de Engelse wiki pagina en de winnende tijd bij de dames mag er ook zijn.
Ik heb geen verstand van langlaufen maar 90km in 4.08 lijkt me nog pittig doorprikken !'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
van hardlopen naar langlaufen...
http://www.momtahan.com/vasa2007/
er komt toch wel wat meer bij kijken dan ik dacht!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zeker. ik ga die tijd ook lange na niet halen. als ik binnen 7 a 8 uur binnen kom is het goed.
finishen is voor mij het belangrijkste.
ik heb de sport al ongeveer 10 jaar niet meer gedaan.
het nivo dat ik vroeger had haal ik ook niet meer maar ik wil wel weer zover komen dat ik wat wedstrijdjes mee kan pikken zowel met hardlopen als met langlaufen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
truste! en alvast succes voor je rondje van morgen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
naar aanleiding van deze post.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:32 schreef slacker_nl het volgende:
Een facebook vriendje van me (om eerlijk te zijn, een oude klant van het bedrijf waar ik 12 jaar voor heb gewerkt) heeft de volgende foto's gemaakt: http://whisper.noidandtea.com/?p=814
bij het zien van de foto's verbaasde ik me toch weer hoeveel mensen met muziek lopen dus toch maar eens duidelijkheid over een onderwerp wat met enige regelmaat langskomt
Heb het voor een duidelijk beeld even opgesplits in dames en heren, ik ben benieuwd
Poll: loop jij als vrouw met muziek
• altijd
• soms
• nooit
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: loop jij als man met muziek
• altijd
• soms
• nooit
Tussenstand:
[ Bericht 27% gewijzigd door rechtsedirecte op 18-06-2012 04:19:27 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gestemdquote:Op maandag 18 juni 2012 04:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
naar aanleiding van deze post.
bij het zien van de foto's verbaasde ik me toch weer hoeveel mensen met muziek lopen dus toch maar eens duidelijkheid over een onderwerp wat met enige regelmaat langskomt
Heb het voor een duidelijk beeld even opgesplits in dames en heren, ik ben benieuwd
Poll: loop jij als vrouw met muziek
• altijd
• soms
• nooit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll: loop jij als man met muziek
• altijd
• soms
• nooit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
rustdag: 0 - nieuwe schoenen: 1
moet nog gebeuren...ze staan nog in de doos maar mogen er over een half uurtje uit voor een rondjequote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oooh, ze zijn erquote:
yup, de zelfde als YURquote:
GoedemorgenNou, in mijn dromen zijn mijn doelen ook een stuk hoger geworden. Was het de laatste keer nog een beschaafde 10km, nu liep ik een marathon in mijn dromen
Nice!! Hopelijk doen ze het goedquote:Op maandag 18 juni 2012 06:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
yup, de zelfde als YUR
[ afbeelding ]
bescheidenheid is je vreemd he?quote:Op maandag 18 juni 2012 06:31 schreef Maraca het volgende:
GoedemorgenNou, in mijn dromen zijn mijn doelen ook een stuk hoger geworden. Was het de laatste keer nog een beschaafde 10km, nu liep ik een marathon in mijn dromen
Don't blame Maraca, blame the runners highquote:Op maandag 18 juni 2012 06:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bescheidenheid is je vreemd he?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Don't blame me, blame my dreamsquote:Op maandag 18 juni 2012 06:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bescheidenheid is je vreemd he?
true...so truequote:Op maandag 18 juni 2012 06:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Don't blame Maraca, blame the runners high'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ben stiekem wel blij dat ik niet slaapwandel.. of slaaploop
Goedemorgen.
Gisteravond om kwart na negen toch nog even besloten een uurtje te gaan rennen en het was heerlijk buiten
Weektotaal kwam daarmee op 30, ben ik dik tevreden mee.
Fijne week allemaal!
(Ik kan die topics niet volgen hoor, zo snel gaat het allemaal maar ik lees af en toe wel her en der wat bij)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Hier nog niks...? Het noodweer is te laat, zou om 06:00 uur hier zijn[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mogguh, ik moet een nieuw hardloopjasje tegen de regen.
Voel me best goed na gisteren, waarvoor jee. Vanavond sportschool maar ontzie mn benen even denk ik ivm lichte spierpijn.Niet meer actief op Fok!![]()
wij dachten ook: ´prima weertje!´ Een kwartier geleden.quote:Op maandag 18 juni 2012 06:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier nog niks...? Het noodweer is te laat, zou om 06:00 uur hier zijn
Nu is ineens het licht uit buiten en het hoost! Oh en daar is het onweer.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Note to self, buienradar checken voor ik de fiets naar het station pakquote:Op maandag 18 juni 2012 06:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wij dachten ook: ´prima weertje!´ Een kwartier geleden.
Nu is ineens het licht uit buiten en het hoost! Oh en daar is het onweer.Ik heb geen hardloopjasje tegen de regen...quote:Op maandag 18 juni 2012 06:58 schreef Viking84 het volgende:
Mogguh, ik moet een nieuw hardloopjasje tegen de regen.
ik dus ook niet, blijkbaarquote:Op maandag 18 juni 2012 07:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Note to self, buienradar checken voor ik de fiets naar het station pak
[..]
Ik heb geen hardloopjasje tegen de regen....
Normale regenjas ligt op t werk. Vond die vrijdag te onhandig om mee te nemen naar huis en het zou toch niet gaan regenen maandag , uhuh
Niet meer actief op Fok!![]()
![]()
Dit kan ik trouwens heel erg afraden![]()
Na een weekje rust toch maar vanavond maar weer eens proberen of mn hiel voldoende hersteld is en niet meer zeurend is tijdens het lopen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
was vooral de eerste kilometer wennen, ik had het gevoel dat ik constant op mijn tenen liep maar dat wende snel en daarna voelde het goed aan.quote:
Een klein rondje van vijf kilometer is te kort om een waardeoordeel te geven maar voor de eerste keer zeker niet ontevreden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Succes! Gewoon rustig aan proberen en niet teveel willenquote:Op maandag 18 juni 2012 07:11 schreef MaleDuck het volgende:
Na een weekje rust toch maar vanavond maar weer eens proberen of mn hiel voldoende hersteld is en niet meer zeurend is tijdens het lopen...
Ik ben een WOG-end fokker, thuis fok ik eigenlijk nooit, dus vandaar mijn afwezigheidquote:Op maandag 18 juni 2012 07:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik miste je idd al MD, hopelijk gaat het goed vanavond
Vanavond hopelijk weer een rondje doen met mn ploeggenoten en vanaf woensdagavond naar het buitenland en vrijdagavond weer thuis en dan zaterdag de sponsorloop lopen
Sponsors zijn natuurlijk nog steeds welkomhttp://www.vriendensponsor.nl/ihk
Grappig een collega gaf me deze formule mee: = MAX(¤20 , ((persoonlijk record)/(werkelijke tijd))^3 * ¤20)
Alleen heb ik op 12,4 km geen PR staan, dus maar mijn beste trainingstijd genomen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
endomondo klopt volgens mij niet.... er komen alleen maar kilometers bij maar er gaat volgens mij nog niets af bij mij in het Fok! team, zou dat kunnen omdat ik in een ander tijdzone zit?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je hebt vorige week op een later tijdstip getraind.. over een paar uur is die wel weer bijgewerkt.quote:Op maandag 18 juni 2012 07:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
endomondo klopt volgens mij niet.... er komen alleen maar kilometers bij maar er gaat volgens mij nog niets af bij mij in het Fok! team, zou dat kunnen omdat ik in een ander tijdzone zit?![]()
Ik heb wel een wankele positie op het leaderboard. Waar ik 3/4 weken terug nog een lange periode op de eerste plaats stond, zit ik nu op nr 10. Zoveel minder ben ik niet gaan lopen, dus goed bezig iedereen.![]()
![]()
Mooiquote:Op maandag 18 juni 2012 07:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
was vooral de eerste kilometer wennen, ik had het gevoel dat ik constant op mijn tenen liep maar dat wende snel en daarna voelde het goed aan.
Een klein rondje van vijf kilometer is te kort om een waardeoordeel te geven maar voor de eerste keer zeker niet ontevreden.Gewoon lekker rustig opbouwen, of liep je altijd al op voor/middenvoet?
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 07:43 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Je hebt vorige week op een later tijdstip getraind.. over een paar uur is die wel weer bijgewerkt.
heb er eigenlijk nooit goed op gelet maar volgens mij wel enigzins, afgaande op de slijtage van mijn oude schoenen.quote:Op maandag 18 juni 2012 07:52 schreef GotC het volgende:
[..]
MooiGewoon lekker rustig opbouwen, of liep je altijd al op voor/middenvoet?
Ik dacht gisteren nog aan rd en z'n nieuwe schoenen. Fijn dat het eerste rondje goed beviel!
Niet meer actief op Fok!![]()
Ik wel, en het maakt weinig uit als je nat wordtquote:Op maandag 18 juni 2012 07:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb geen hardloopjasje tegen de regen...
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dank je.... het heeft wel twee weken geduurd voordat ze er waren maar that's New Zealand voor je, should be right,mate !quote:Op maandag 18 juni 2012 08:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht gisteren nog aan rd en z'n nieuwe schoenen. Fijn dat het eerste rondje goed beviel!
Love is in the air...quote:Op maandag 18 juni 2012 08:11 schreef GotC het volgende:
Ik heb gedroomd over m'n loopgroepje. *zucht*
Ben trouwens erg benieuwd naar de foto's van gisteren, heb voor het eerst een blij gezicht proberen te maken. Volgens mij zie je zo'ngezicht.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 08:11 schreef GotC het volgende:
Ik heb gedroomd over m'n loopgroepje. *zucht*
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: