SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Mijn BA scriptie mocht niet meer dan 20 pagina's zijn. Schreef hem met een studiegenoot en vervolgens hebben we een scriptie ingeleverd van 200 pagina's. 20 pagina's als kern en 180 als bijlage.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Slakkenquote:Ik wil niet weten hoeveel ik er heb vermoord tijdens het hardlopen
*splish*quote:Op zondag 17 juni 2012 17:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
SlakkenIk wil niet weten hoeveel ik er heb vermoord tijdens het hardlopen
Ja doei.![]()
Evy's schuld, van haar mag ik niet naar de grond kijken tijdens het lopenquote:
Slakkenslalom af en toequote:Op zondag 17 juni 2012 17:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar nog irritanter vind ik die zwermen vliegjes![]()
![]()
Serieus? Doe ik altijd als ik het moeilijk heb en mezelf moet dwingen om het tempo te behouden. Dat lukt met vooruitkijken niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Evy's schuld, van haar mag ik niet naar de grond kijken tijdens het lopenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
*grin* ik heb precíés het omgekeerde.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Serieus? Doe ik altijd als ik het moeilijk heb en mezelf moet dwingen om het tempo te behouden. Dat lukt met vooruitkijken niet.Ja doei.![]()
Grappig, bij mij werkt het juist goed voor m'n tempo als ik de verte in kijkquote:Op zondag 17 juni 2012 17:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Serieus? Doe ik altijd als ik het moeilijk heb en mezelf moet dwingen om het tempo te behouden. Dat lukt met vooruitkijken niet.![]()
![]()
Die had ik afgelopen woensdag. Adem inhouden en knallenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:22 schreef STING het volgende:
[..]
Slakkenslalom af en toe
Maar nog irritanter vind ik die zwermen vliegjes
Trouwens, ff pluggen in het mom van hardloopmuziek:
http://www.jayathecat.com/In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik slalom er netjes omheen, wil niet dat m'n schoenen vies wordenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar mijn tempo blijft inderdaad beter als ik vooruit kijk, zoals juf Evy zegt.![]()
Echt, of ik zie ze niet of ik voel ze niet of ze zijn er niet, maar ik heb geen last van slakken momenteel.
Niet meer actief op Fok!![]()
Hier niet. Naar de grond kijken, en de cadans proberen vast te houden als dat me lukt kijken we weer omhoog. Rinse repeat.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:23 schreef STING het volgende:
Grappig, bij mij werkt het juist goed voor m'n tempo als ik de verte in kijkIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ben te onhandig om naar de grond te kijken, dan zou ik nog over m'n eigen voeten struikelen (net zoals op m'n trap vanmorgen)
![]()
Om de snelheid erin te houden bedenk ik altijd voor mezelf een ritmisch deuntje in m'n hoofd, op de maat van het rennen.
Soms wat meeneurien of meezingen...How can I make this topic about me?![]()
ow haha had jouw reaktie nog niet gezien LOLquote:Op zondag 17 juni 2012 17:24 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet wel regelmatig naar de grond kijken, ben te onhandig...![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:33 schreef Shravani het volgende:
[..]
ow haha had jouw reaktie nog niet gezien LOL
Ik val juist als ik niet kijk![]()
nadat ik me één keer verstapte omdat er een stuk asfalt 'weg' was, kijk ik regelmatig met een schuin oog naar de grond om niet weer mis te stappen .. verder kijk ik vooral om me heen, om te zorgen dat ik geen aanvaringen heb met fietsers/lopers/auto's etc.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Soms voel ik mij zo dom..
Ik ren alleen als ik net van bed kom en tijdens het lopen verzin ik ter plekke een route en daarna zie ik wel wat er van komt.
En welke sokken er maar bovenop de stapel ligt trek ik aan.
Niks geen voorbereiding, stretchen, shakes of zo....
En dan voel ik mij schuldig dat ik er niet meer in verdiep
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Zolang je geen gekke dingen voelt tijdens het lopen is er toch niet zoveel aan de hand?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ren alleen als ik net van bed kom en tijdens het lopen verzin ik ter plekke een route en daarna zie ik wel wat er van komt.
En dan voel ik mij schuldig dat ik er niet meer in verdiep.
Ik deed het ook nooit hoor, ben nu wat voorzichtiger geworden.
Waarom?! Als dit voor jou werkt dan is het toch prima?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Een weekend vol prestaties!!
Hmm dan kan ik niet achterblijven
http://www.endomondo.com/workouts/64423140![]()
Dat, je bent gewoon goedquote:Op zondag 17 juni 2012 17:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom?! Als dit voor jou werkt dan is het toch prima?Thanksquote:
Ja doei.![]()
Bekertjequote:Op zondag 17 juni 2012 17:46 schreef streamnl het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/64423140Goed gedaan!
Topperquote:Op zondag 17 juni 2012 17:46 schreef streamnl het volgende:
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:46 schreef streamnl het volgende:
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:46 schreef streamnl het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/64423140
Ja doei.![]()
Toch prima zo? Ik knal ontbijt met een kop water of cranberries binnen en gaan met de banaan. Ik zie wel waar ik terecht kom en de supps komen later wel.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
En dan voel ik mij schuldig dat ik er niet meer in verdiep█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ik heb m'n endomondo op pauze staan. Maar ik durf 'm niet af te ronden
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Binnenkort ff een thermoshirt halen, runtastic opnieuw geinstalleerd op de telefoon.
Echt zo´n groot verschil met de afstanden van vorig jaar rond april, toen kon ik maar 5km rennen.
Nu ren ik 11,5km met gemak alleen na een half uur begint het goed koud te worden.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:57 schreef justmattie het volgende:
Ik heb m'n endomondo op pauze staan. Maar ik durf 'm niet af te ronden![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:57 schreef justmattie het volgende:
Ik heb m'n endomondo op pauze staan. Maar ik durf 'm niet af te ronden
Ik ben gister op stap geweest. En dat was te merken
Des te knapper dat je gewoon bent gaan rennenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:00 schreef justmattie het volgende:
Ik ben gister op stap geweest. En dat was te merken![]()
![]()
Ik ook, lekker de kater weggerend.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:00 schreef justmattie het volgende:
Ik ben gister op stap geweest. En dat was te merken![]()
![]()
6,7 km in 46:21 vind ik niet lekker
Genoeg mensen die er jaloers op zijn hoor!quote:I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dat dusquote:Op zondag 17 juni 2012 18:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er jaloers op zijn hoor!![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:57 schreef SunTzu het volgende:
Binnenkort ff een thermoshirt halen, runtastic opnieuw geinstalleerd op de telefoon.
Echt zo´n groot verschil met de afstanden van vorig jaar rond april, toen kon ik maar 5km rennen.
Nu ren ik 11,5km met gemak alleen na een half uur begint het goed koud te worden.Waar loop je dan?
![]()
Zo. Na de 7 kilometer van vrijdag gister en vandaag volleybaltoernooi gehad. Volgens mij gaan mijn benen het fijner vinden als ik morgen voor het dagje sauna niet meer ga lopen, maar dat maar bewaar voor dinsdag.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik zit hier langzaam in te kakken en in slaap te vallen![]()
well done stream en JM!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zo loop ik ook hoor, met het verschil dat ik me van te voren voorneem hoe lang ik ga lopen: 30, 45, 60 75 of 90 minuten.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanmorgen heb ik een cracotte en een glas water genomen en ben ik gaan rennen.![]()
In perspectief geplaatst: ik hou een halve of hele marathon niet vol. Daar ben ik ook niet jaloers op. Iedereen loopt naar zijn kunnen. En dan mag je toch ontevreden zijn als je weet dat je normaal beter loopt?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:03 schreef VKV het volgende:
[..]
Tss weet je wel hoeveel mensen zolang/zover überhaupt niet kúnnen lopen!Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Serieus? Doe ik altijd als ik het moeilijk heb en mezelf moet dwingen om het tempo te behouden. Dat lukt met vooruitkijken niet.Ik ook, dan ga ik kijken hoe soepeltjes de geoliede cadans van mijn voeten doorhameren terwijl ik er doorheen zit.
![]()
Pas je wat je eet ook aan op de afstand die je gaat lopen of eet je altijd hetzelfde?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo loop ik ook hoor, met het verschil dat ik me van te voren voorneem hoe lang ik ga lopen: 30, 45, 60 75 of 90 minuten.
Vanmorgen heb ik een cracotte en een glas water genomen en ben ik gaan rennen.
Ja maar dan had je maar niet zoveel moeten drinken hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 18:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
In perspectief geplaatst: ik hou een halve of hele marathon niet vol. Daar ben ik ook niet jaloers op. Iedereen loopt naar zijn kunnen. En dan mag je toch ontevreden zijn als je weet dat je normaal beter loopt?
Daar mag je wél ontevreden over zijn![]()
![]()
Ik snap je wel hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 18:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
In perspectief geplaatst: ik hou een halve of hele marathon niet vol. Daar ben ik ook niet jaloers op. Iedereen loopt naar zijn kunnen. En dan mag je toch ontevreden zijn als je weet dat je normaal beter loopt?.
Je weet iig waar het door komt iddquote:Op zondag 17 juni 2012 18:09 schreef VKV het volgende:
[..]
Ja maar dan had je maar niet zoveel moeten drinken hoor
Daar mag je wél ontevreden over zijn.
Wacht.. plek 16?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:19 schreef Viking84 het volgende:
Van plek 24 naar plek 16 op het leaderboard.
Fffuu
Gefeliciteerd Stream! Mooie tijd zeg!![]()
Ik had vandaag niet echt zin, dus gewoon een rondje van 5 km gelopen. Ik kan me echt niet meer voorstellen dat ik een paar weken geleden de 20 km liep.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/okq_FGKMKA0
Een vriendin van me had pas een teek in haar navel. Nu ben ik echt paranoïde en denk dat elk jeukje een teek is.
Wow, mijn bachelorpaper was 8000 woorden, master 30000. Deadline tegen 27 juliIk ga echt eens motivatie moeten zoeken.
![]()
lol, ik zie nu pas dat ik ook een keer op pagina 1 staquote:Op zondag 17 juni 2012 18:19 schreef Viking84 het volgende:
Van plek 24 naar plek 16 op het leaderboard.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, of ik had vandaag niet moeten hardlopenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:09 schreef VKV het volgende:
[..]
Ja maar dan had je maar niet zoveel moeten drinken hoor
Daar mag je wél ontevreden over zijn
Iemand die me begrijptquote:
Vroegah stond ik nog wel eens op 1, als ik 30 km in een week had gelopen. Those were the daysquote:Op zondag 17 juni 2012 18:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
lol, ik zie nu pas dat ik ook een keer op pagina 1 sta. Nu is het gemiddelde 30 km
/overdrijft.
Vooral tegen de stress heeft dit mij geholpen. Zo dom dat ik er om moest lachen.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:21 schreef Niara het volgende:
Gefeliciteerd Stream! Mooie tijd zeg!![]()
Ik had vandaag niet echt zin, dus gewoon een rondje van 5 km gelopen. Ik kan me echt niet meer voorstellen dat ik een paar weken geleden de 20 km liep.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/okq_FGKMKA0
Een vriendin van me had pas een teek in haar navel. Nu ben ik echt paranoïde en denk dat elk jeukje een teek is.
Wow, mijn bachelorpaper was 8000 woorden, master 30000. Deadline tegen 27 juliIk ga echt eens motivatie moeten zoeken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Een stukje van de route waar ik wou gaan lopen blijkt afgesloten te zijn met hekken. Moest dus mijn route aanpassen was wel een beetje bang dat hij dan een stuk langer zou worden maar dat viel uiteindelijk wel mee. Was wel een mooi stukje waar ik nog nooit had gelopen.
Op de terugweg ook een bospaadje genomen. Geen idee waar het uit zou komen, alleen een vermoeden. Gelukkig klopte mijn vermoeden. Was wel een stukje trailrunning. Erg leuk om te doen. Ik kwam ook nog voor de tweede keer een wild konijn tegen op precies dezelfde plek. Op nog meter afstand. Was op het einde van de route. Stukje teruggelopen en bij hem neergehurkt en het beestje bleef gewoon zitten.
Was wel zwaar vandaag, maar ook een mooie route.
http://connect.garmin.com/activity/189870329![]()
Hoe oud ben je? Nette hartslag met dat tempo.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Een stukje van de route waar ik wou gaan lopen blijkt afgesloten te zijn met hekken. Moest dus mijn route aanpassen was wel een beetje bang dat hij dan een stuk langer zou worden maar dat viel uiteindelijk wel mee. Was wel een mooi stukje waar ik nog nooit had gelopen.
Op de terugweg ook een bospaadje genomen. Geen idee waar het uit zou komen, alleen een vermoeden. Gelukkig klopte mijn vermoeden. Was wel een stukje trailrunning. Erg leuk om te doen. Ik kwam ook nog voor de tweede keer een wild konijn tegen op precies dezelfde plek. Op nog meter afstand. Was op het einde van de route. Stukje teruggelopen en bij hem neergehurkt en het beestje bleef gewoon zitten.
http://connect.garmin.com/activity/189870329![]()
well done!!quote:Op zondag 17 juni 2012 18:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
http://connect.garmin.com/activity/189870329
Bedacht me net dat ik ben vergeten de lunchen vandaag![]()
. Geen wonder dat ik zo'n honger heb. Gelukkig staat het even in de oven en is het over een minuut of vijf klaar
.
Eet smakelijkquote:Op zondag 17 juni 2012 18:36 schreef Viking84 het volgende:
Bedacht me net dat ik ben vergeten de lunchen vandaag![]()
. Geen wonder dat ik zo'n honger heb. Gelukkig staat het even in de oven en is het over een minuut of vijf klaar
.
![]()
![]()
Volgens mij heeft mijn werklaptop door dat het zondag is. Ding werkt voor geen meter mee
* justmattie zet het raam open.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:43 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij heeft mijn werklaptop door dat het zondag is. Ding werkt voor geen meter mee
Gooi 'm er maar uit!
Ik wil morgen even naar de sportwinkel om te kijken voor hardloopkleertjes... Maar als ik die vind wil ik ze natuurlijk meteen testen 's avonds terwijl ik dan een rustdag moet houden. Heb nu de afspraak met mezelf dat als het morgen regent en ik niet kanwil gaan fietsen naar de bus, ik 's avonds even een rondje mag lopen![]()
![]()
Ow, ik zie net dat ik de goeie dag heb uitgezocht voor een extra rustdagje morgenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:48 schreef VKV het volgende:
Ik heb ook helemáál niet naar de neerslagkans van morgen gekeken
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben een hele slechte ontbijter. Ik eet 's morgens een cracotte. Thats it. En daar loop ik 5KM op. Of 15. Of ik ga 40KM fietsenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pas je wat je eet ook aan op de afstand die je gaat lopen of eet je altijd hetzelfde?
Vandaag heb ik gecompenseerd door een extra boterham te nemen tussen de middag.![]()
37. Loop dan ook op hartslag bij de duurloop. Probeer hem ergens ronde 155 te houden.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Nette hartslag met dat tempo.![]()
Dat zou ik met alle liefde doenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
* justmattie zet het raam open.
Gooi 'm er maar uit!Ware het niet dat ik dan India moet bellen en moet uitleggen wat er met de laptop is gebeurd
ja, ehh, hij lag op te laden, en ik had stroomstoring. Toen zei de laptop.. plof. zoek het zelf maar uit.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zou ik met alle liefde doenWare het niet dat ik dan India moet bellen en moet uitleggen wat er met de laptop is gebeurd
Zeggen dat ze niet meer van die rotzooi uit India moeten sturenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zou ik met alle liefde doenWare het niet dat ik dan India moet bellen en moet uitleggen wat er met de laptop is gebeurd
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, ehh, hij lag op te laden, en ik had stroomstoring. Toen zei de laptop.. plof. zoek het zelf maar uit.'t is Dell laptopquote:Op zondag 17 juni 2012 18:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zeggen dat ze niet meer van die rotzooi uit India moeten sturenAlleen de algemene helpdesk voor alle computer en blackberry problemen zit in India
Altijd lachen als een collega die helpdesk belt
Zit er niet ergens een knopje met "metric"?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan die Garmin website de afstand niet in kilometers weergeven ipv miles?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zit er niet zo'n Endomondo-achtig knopje ergens rechtsboven?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan die Garmin website de afstand niet in kilometers weergeven ipv miles?
Ik heb die hele Garminwebsite nog nooit gezien trouwens.
Rechtsboven op metrisch klikken.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan die Garmin website de afstand niet in kilometers weergeven ipv miles?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als je ingelogged bent, kun je dat bij Settings veranderen.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan die Garmin website de afstand niet in kilometers weergeven ipv miles?
Als je niet ingelogged bent, zit er rechtsboven een link View in Metric.![]()
http://connect.garmin.com/settings
weergavevoorkeuren.Ik heb er één en ik ben er trots op
Herkenbaarquote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
't is Dell laptopAlleen de algemene helpdesk voor alle computer en blackberry problemen zit in India
Altijd lachen als een collega die helpdesk belt
Op een van m'n stage-adressen zat de helpdesk voor de servers in Frankrijk. En als die server vastliep, lieten ze de stagiair bellen om een reset aan te vragen. En die collega's maar lachen![]()
Ja, nee ik bedoel kan JIJ als garmin owner niet opgeven dat hij JOUW account ALTIJD in metrisch laat zien.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:02 schreef DJMO het volgende:
http://connect.garmin.com/settings
weergavevoorkeuren.
Ik heb geen garmin account. En ik word er lichtelijk sjacho van dat ik elke keer op metrisch moet klikken als er weer zo'n garmin linkje staat.![]()
Ach, ik heb 12 jaar lang met chinezen gecommuniceerd.... Dus tel je zegeningen met India en Frankrijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Herkenbaar
Op een van m'n stage-adressen zat de helpdesk voor de servers in Frankrijk. En als die server vastliep, lieten ze de stagiair bellen om een reset aan te vragen. En die collega's maar lachen![]()
![]()
Nee, dat kan niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, nee ik bedoel kan JIJ als garmin owner niet opgeven dat hij JOUW account ALTIJD in metrisch laat zien.
Ik heb geen garmin account. En ik word er lichtelijk sjacho van dat ik elke keer op metrisch moet klikken als er weer zo'n garmin linkje staat.![]()
Wow, net terug van Renate 10km les 12. Héérlijk gelopen!
http://www.endomondo.com/workouts/33213901
Allemaal bekertjes!![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Allemaal bekertjes!
[ afbeelding ]netjes!!!
Topquote:Op zondag 17 juni 2012 19:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Allemaal bekertjes!
[ afbeelding ]![]()
![]()
kan volgens mij niet. heb er wel eens naar gekeken, maar ik heb aangegeven dat mijn maateenheden metrisch zijn, dus waarom hij ze dan in miles toont is mij een raadsel.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, nee ik bedoel kan JIJ als garmin owner niet opgeven dat hij JOUW account ALTIJD in metrisch laat zien.
Ik heb geen garmin account. En ik word er lichtelijk sjacho van dat ik elke keer op metrisch moet klikken als er weer zo'n garmin linkje staat.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik haat buienradar
Morgen worden stortbuien verwacht, net op het moment dat ik wil gaan lopen
En later op de dag kan niet, want ik ben pas na 9 uur thuis en moet de volgende dag al voor 6 uur naast m'n bed staan.
Verdomme
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
goehoeed!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 19:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Allemaal bekertjes!
[ afbeelding ]Ik heb er één en ik ben er trots op
En dat is de schuld van buienradar?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:12 schreef Yuki het volgende:
Ik haat buienradar
En later op de dag kan niet, want ik ben pas na 9 uur thuis en moet de volgende dag al voor 6 uur naast m'n bed staan.
Verdomme
Ja doei.![]()
Und? Gewoon muziek thuislaten en rennen! Rennen in de regen isquote:Op zondag 17 juni 2012 19:12 schreef Yuki het volgende:
Ik haat buienradar
Verdomme
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dat is de schuld van buienradar?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Grote kans dat het plaatje er morgen al weer anders uitziet.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:12 schreef Yuki het volgende:
Ik haat buienradar
Verdomme![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:12 schreef Yuki het volgende:
Ik haat buienradar
Verdomme
Ook een leuk volkquote:Op zondag 17 juni 2012 19:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach, ik heb 12 jaar lang met chinezen gecommuniceerd.... Dus tel je zegeningen met India en Frankrijk.
Daar kan buienradar niks aan doenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:12 schreef Yuki het volgende:
Ik haat buienradar
Verdomme
Juist! Het is de schuld van Piet Paulusmaquote:Op zondag 17 juni 2012 19:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ook een leuk volk
[..]
Daar kan buienradar niks aan doen
Ja doei.![]()
Ik ga het risico niet nemen. Er worden rode vlekken boven Utrecht voorspeld, dat is niet lekker lopen meer...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Grote kans dat het plaatje er morgen al weer anders uitziet.Ik zit nu midden in een spreekwoordelijke storm, daarom baal ik ook zo.quote:
Maar goed, misschien moet ik maar proberen om nu te gaan lopen. Het zal wel zwaar zijn, maar dan loop ik iig droog.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zeg Slacker, jij had toch nog foto's van je route? Heb ik je gemist? Met konijntjes en alles?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
vergeet niet om wc-papier mee te nemenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga het risico niet nemen. Er worden rode vlekken boven Utrecht voorspeld, dat is niet lekker lopen meer...
[..]
Ik zit nu midden in een spreekwoordelijke storm, daarom baal ik ook zo.
Maar goed, misschien moet ik maar proberen om nu te gaan lopen. Het zal wel zwaar zijn, maar dan loop ik iig droog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Amerikanen, 3 landen op de wereld gebruiken nog andere stelsels dan Metrisch waaronder Amerika. Metrisch zou dus gewoon standaard moeten zijn ook voor niet ingelogde bezoekers.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan volgens mij niet. heb er wel eens naar gekeken, maar ik heb aangegeven dat mijn maateenheden metrisch zijn, dus waarom hij ze dan in miles toont is mij een raadsel.
Er is al wat over gezegd op het forum: https://forums.garmin.com/tags.php?tag=metric+statute![]()
ik zal heus nog wel eens klagen dat het regent als ik wil gaan lopen hoor. Ben ik tenslotte Nederlander voorquote:
Al die mensen die zeuren dat Nederlanders zo over het weer zeuren.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zal heus nog wel eens klagen dat het regent als ik wil gaan lopen hoor. Ben ik tenslotte Nederlander voorWij hebben nou eenmaal een klimaat dat elk uur een ander weer kan geven
![]()
![]()
Nog een foto, ik helemaal dood over de finish:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*smeltquote:Op zondag 17 juni 2012 19:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Mijn publiek dat me toejuicht bij het hardlopen.
http://s301.photobucket.c(...)evt=user_media_share
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
http://s301.photobucket.c(...)evt=user_media_share![]()
![]()
geweldigquote:Op zondag 17 juni 2012 19:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[ afbeelding ]ook dat je zo dichtbij kon komen
xzaz: maar je prestatie was er dan ook wel een om trots op te zijn
Ik liep door een kudde schapen heen. Ze schrokken niet eens
Komt er vanavond ook nog iets op tv?
Iets met ballen, geloof ik...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:32 schreef justmattie het volgende:
Ik liep door een kudde schapen heen. Ze schrokken niet eens
Komt er vanavond ook nog iets op tv?![]()
Ik loop ook door schaapskuddes, hier in het park. Maar die beesten zeggen geen boe of bah... Alleen bèèèh
Ik zoek een back up programma. Voor als ze binnen het half uur al 2-0 achter staan.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Iets met ballen, geloof ik...![]()
Ik loop ook door schaapskuddes, hier in het park. Maar die beesten zeggen geen boe of bah... Alleen bèèèh
Hehe, wat verrassend zeg
Duitsland-Denemarken? Ergo, volgens mij is er verder geen fuck opquote:Op zondag 17 juni 2012 19:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zoek een back up programma. Voor als ze binnen het half uur al 2-0 achter staan.
Hehe, wat verrassend zeg[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik kwam vanmiddag op de dijk ook langs een paar schapen die precies begonnen te blaten op 't moment dat ik langs rende .. werd er zo blij van dat ik vrolijk riep bedankt schaapje! evenn later kwam ik op het punt dat me rechtsaf naar huis voerde, en had ik rechtdoor gegaan, had ik m'n route met een km of vier, vijf kunnen verlengen. Heb even getwijfeld, maar toen besloten dat het niet verstandig was om van 8 km aan één naar 14/15 km aan één te gaan aangezien de richtlijn 10% is, en ik met twee km meer al over die limiet heen zatmaar ik had het op dat moment voor mijn gevoel best vol kunnen houden
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:29 schreef xzaz het volgende:
Nog een foto, ik helemaal dood over de finish:Die ogen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Schaapjes en de rest van de beestenboel staan hier gewoon veilig achter hekken in weilanden.
De buren hier hebben schaapjes dus daar hoef ik niet ver de deur voor uit.![]()
![]()
Xzaz, nu ik weet hoe je er uit ziet, kan ik je gedag zeggen als ik je tegenkom in het schollebos
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
haha, primaquote:Op zondag 17 juni 2012 19:50 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
Xzaz, nu ik weet hoe je er uit ziet, kan ik je gedag zeggen als ik je tegenkom in het schollebosMooi he, ik weet het..quote:![]()
Ik was echt kapot, moest gaan zitten..
![]()
![]()
Morgen weer naar de looptraining heb ik beslotenVoel me prima en weet dat de trainer die er is heerlijk rustig loopt.
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
vergeet niet om wc-papier mee te nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:43 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb geen schaapjes op mijn 5 km route, alleen deze beesten:
Schotse Galloway-runderen in het park:
[ afbeelding ]
Ja, die beesten lopen los rond in het stadspark en daar kun je dus ook tegenaan lopen.
En wilde paarden in de uiterwaarden. Op de 10 km ga ik wel schaappies tegenkomen.
Regen is niet erg, gewoon gaan, mietjes!!!!!!!!!!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Leukquote:Op zondag 17 juni 2012 20:06 schreef GotC het volgende:
Morgen weer naar de looptraining heb ik beslotenVoel me prima en weet dat de trainer die er is heerlijk rustig loopt.
![]()
Ik ga morgen 2x 15min lopen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 19:29 schreef xzaz het volgende:
Nog een foto, ik helemaal dood over de finish:Haha, maar je hebt het hem wel mooi gefliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie heel veel diertjes als ik ren, op dat kleine stukje dat ik nu doe. Op de kinderboerderij schapen, geiten, ezeltjes enzo, en dan kom ik nog langs een wei met paarden en daar lopen ook áltijd konijntjes
(ja ik heb nog maar twee keer gerend, maar ik fiets er ook wel eens langs
)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
![]()
Endomondo/GPS was goed van slag zo te zien.![]()
![]()
's nachts lopenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:17 schreef kwiwi het volgende:
grr... net pas klaar met m'n opdracht en moet nu nog eten, het daarna laten zakken, en dan lopen.![]()
![]()
+ 2 bazenpunten als je volgende keer echt zo loopt/zwemt/vliegtquote:Op zondag 17 juni 2012 20:18 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Lekker gezwommen?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:18 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:18 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
! Effe nameten met afstandmeten?
![]()
Jaaa zondag!! Ik ben best nerveus, de eerste keer 10km. Nou is dat allemaal nog wel te doen, maar m'n moeder en zusje lopen ookquote:Op zondag 17 juni 2012 20:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker hoorbijna je wedstrijd!
Hier staat op de planning duurloop, tempo 1en dat maakt het wel spannend
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaaa zondag!! Ik ben best nerveus, de eerste keer 10km. Nou is dat allemaal nog wel te doen, maar m'n moeder en zusje lopen ooken dat maakt het wel spannend
een 10 km-wedstrijd?
Spannend idd
.
Op en neer springen, zakt het sneller!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:17 schreef kwiwi het volgende:
grr... net pas klaar met m'n opdracht en moet nu nog eten, het daarna laten zakken, en dan lopen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Gaat helemaal lukken meid. Als iemand zich goed heeft voorbereid ben jij het welquote:Op zondag 17 juni 2012 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaaa zondag!! Ik ben best nerveus, de eerste keer 10km. Nou is dat allemaal nog wel te doen, maar m'n moeder en zusje lopen ooken dat maakt het wel spannend
![]()
![]()
Goede film! Blijft een topper vind ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga deze week ofzo Forrest Gump ook weer eens zien, denk ik.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ja zou ik niet erg vinden, maar ben m'n reflectorbandjes kwijtquote:En zonder vind ik toch wat gevaarlijk want ik moet met regelmaat oversteken op wegen waar je normaal zo laat geen voetgangers meer zou verwachten.
![]()
Nieuwe vorm van triatlon: Lopen, zwemmen, vliegenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
+ 2 bazenpunten als je volgende keer echt zo loopt/zwemt/vliegt
Ik moest je de groeten doen van die andere guppiesquote:
Ik ben dat hele groene gedeelte nog door geweest. Dus inderdaad maar even nameten om te zien of die 6,7 in elk geval wel kloptquote:
I just felt like runningquote:Op zondag 17 juni 2012 20:22 schreef Viking84 het volgende:
![]()
Die 10km kan ik hebben (denk ikquote:) maar ik vind het zo spannend dat m'n moeder en zusje ook meedoen
Run Forrest! Run!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:22 schreef Viking84 het volgende:
Voor in de OP:quote:Beste Guppy,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 5 kilometer.
Kijk regelmatig op http://arnhem.run2day.nl voor de laatste informatie over de Arnhemse Meisjes Loop.
Op 24 augustus 2012, vanaf 12:00 uur ligt het startnummer voor u klaar bij de winkel van Run2Day Arnhem, Rijnstraat 70 Arnhem.
Het startnummer en de Ipicochip worden dus niet toegestuurd.
Wij wensen u veel succes met de voorbereiding en zien u aan de start op vrijdag 24 augustus 2012 in Arnhem.
Organisatie Arnhemse Meisjes Loop
Running Promotion Gelderland
http://arnhem.run2day.nl
24 augustus 2012 - Arnhemse Meisjesloop (Arnhem)
• Guppyfriend - 5km
Go Guppy!Ik heb er één en ik ben er trots op
!!!!!
Ik heb 5,8 km gelopen in 39:32 min!!
Zonder wandelen!!![]()
Stats volgen zoeerst even stretchen
Ja, zo in m'n eigen stad, kan ik niet laten liggen!quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:34 schreef Yuki het volgende:
!!!!!
Zonder wandelen!!![]()
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Oh, en grote dank aan LovelyLady en Mattie voor de peptalks onderweg
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor in de OP:
• Guppyfriend - 5km.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
!!!!!
Zonder wandelen!!![]()
hoe ging het met je buik?
Ah nice, je bent gegaan, heel goed gedaan ookquote:Op zondag 17 juni 2012 20:34 schreef Yuki het volgende:
!!!!!
Zonder wandelen!!![]()
![]()
![]()
Wauw!! Runners High zeker, of niet dan?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:34 schreef Yuki het volgende:
!!!!!
Zonder wandelen!!![]()
Ik ga het ook maar wagen, heb de 10km van Renate nog niet af, dus loop hem eigenlijk het liefst gewoon uit ipv een snelloop, maar ik moet het nog maar zien...
Iig mijn eerste wedstrijd...
24 juni 2012 - De Zomerklassieker van Brabant, Roosendaal
* Saninl - 10km![]()
Jaaaa, die loop ik ookquote:Op zondag 17 juni 2012 20:38 schreef Saninl het volgende:
Ik ga het ook maar wagen, heb de 10km van Renate nog niet af, dus loop hem eigenlijk het liefst gewoon uit ipv een snelloop, maar ik moet het nog maar zien...
Iig mijn eerste wedstrijd...
24 juni 2012 - De Zomerklassieker van Brabant, Roosendaal
* Saninl - 10kmStaat al in de OP dus. Handje schudden aldaar?
ik twijfel trouwens even .. morgen lopen, of een rustdag nemen ...Ik heb er één en ik ben er trots op
Goedzo Yuki
Trusten hardlopersNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
in je eentje het volkslied mee zingen is toch ook niet sfeerverhogend...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Goed gedaan yuki!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:34 schreef Yuki het volgende:
!!!!!
Zonder wandelen!!![]()
Ik loop sinds gisteren zonder verband om mn pootje, gisteren wat rondgelopen op vrijwilligerswerk en vandaag een paar rondjes buiten. Enkel is nog altijd wel wat gevoelig maar het ziet er na ruim 2 weken zoveel beter uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik hoop dat ik het lef heb om over een paar weekjes mn hardloopschoenen aan te trekken, nu gaat dat gewoon nog niet.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
in je eentje het volkslied mee zingen is toch ook niet sfeerverhogend...In ieder geval kun je ons volkslied meezingen en duurt het niet onmogelijk lang
![]()
![]()
Hello, ik zit ook in mn eentje te zingenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
in je eentje het volkslied mee zingen is toch ook niet sfeerverhogend...Mr. Guppy is nu al in slaap gevallen
Oh ja.. Nederlands elftal. Laat ik ook maar gaan kijken.
Overbetaalde paupers die niks presteren. Ik support liever m'n local club
Super gedaan!!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:34 schreef Yuki het volgende:
!!!!!
Zonder wandelen!!![]()
Oeh, die klinkt wel erg leukquote:Op zondag 17 juni 2012 20:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor in de OP:
• Guppyfriend - 5km
Geinig hequote:georganiseerd door m'n eigen hardloopwinkel.
En hoewel ik niks met lopen voor alleen vrouwen heb, strijk ik voor deze keer over m'n hart. Een Arnhems Meisje is namelijk ook ons stads-koekje. Voor deze keer dan
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geinig hegeorganiseerd door m'n eigen hardloopwinkel.
En hoewel ik niks met lopen voor alleen vrouwen heb, strijk ik voor deze keer over m'n hart. Een Arnhems Meisje is namelijk ook ons stads-koekje. Voor deze keer dan![]()
jezelf vergelijken met een koekje hmmm
M'n wijkgenoten kijken volgens mij via een live-stream met een minuut vertragingze juichen en oeh-en met vertraging
En geen buikpijn onderwegquote:
Het was heerlijk, net wat ik nodig hadquote:Nergens last vanquote:Thanks!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ah nice, je bent gegaan, heel goed gedaan ookAbsolutely!!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wauw!! Runners High zeker, of niet dan?Thanks!quote:
En welterustenquote:Op zondag 17 juni 2012 20:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Goed gedaan yuki!
Ik loop sinds gisteren zonder verband om mn pootje, gisteren wat rondgelopen op vrijwilligerswerk en vandaag een paar rondjes buiten. Enkel is nog altijd wel wat gevoelig maar het ziet er na ruim 2 weken zoveel beter uit!Thanks eendje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik hoop dat ik het lef heb om over een paar weekjes mn hardloopschoenen aan te trekken, nu gaat dat gewoon nog niet.
Hoop dat jij binnenkort ook weer lekker kunt gaan lopenThanks!quote:
SC Cambuur zekerquote:Op zondag 17 juni 2012 20:44 schreef justmattie het volgende:
Overbetaalde paupers die niks presteren. Ik support liever m'n local club![]()
![]()
Ik ben dit topic echt dankbaar, als ik niet was gaan lezen tijdens m'n megadip van net was ik nooit naar buiten gegaan en had ik nu nog zitten sippen in m'n bed
That's what we're here for, honeyquote:Op zondag 17 juni 2012 20:52 schreef Yuki het volgende:
Ik ben dit topic echt dankbaar, als ik niet was gaan lezen tijdens m'n megadip van net was ik nooit naar buiten gegaan en had ik nu nog zitten sippen in m'n bed
Goed gedaan meissiequote:Op zondag 17 juni 2012 20:34 schreef Yuki het volgende:
!!!!!
Zonder wandelen!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wij ook van jouquote:Op zondag 17 juni 2012 20:52 schreef Yuki het volgende:
Ik ben dit topic echt dankbaar, als ik niet was gaan lezen tijdens m'n megadip van net was ik nooit naar buiten gegaan en had ik nu nog zitten sippen in m'n bed![]()
En, en de stats dus
http://www.endomondo.com/workouts/vcVgZMNhB3I
Vanaf 5 minuten heb ik best vlak gelopen ookBeste pace was m'n eerste km (6:24), maar ik ging wel echt te snel van start. Gelukkig kunnen herstellen en verder gewoon heerlijk doorgelopen
Onderbetaalde paupers die niks presteren?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:44 schreef justmattie het volgende:
Overbetaalde paupers die niks presteren. Ik support liever m'n local club![]()
![]()
quote:Thanks meisje!!quote:Ook voor je lieve, lieve, lieve peptalk!
Hihiquote:![]()
Bijna, alleen nog even 3x scorenquote:
apart hoe iedereen verschillend loopt...ik kijk altijd ver voor me uitquote:Op zondag 17 juni 2012 17:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Serieus? Doe ik altijd als ik het moeilijk heb en mezelf moet dwingen om het tempo te behouden. Dat lukt met vooruitkijken niet.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh, de rest van de wijk heeft het ook dooréén minuut later
Nederland dusOf jullie zijn heel erg gemeen
Voor onsquote:
Die hebben dan HDquote:Op zondag 17 juni 2012 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Lekker dan. Met je scherpe HD beelden mooi een minuut te laatquote:met een goede TV is gewoon beeld heus prima
Ja. En trots!quote:Nee, nee, nee. Vrouwen en voetbal..quote:Op zondag 17 juni 2012 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onderbetaalde paupers die niks presteren?
"Voor de holle vonderd procent"de commentator is er ook van van slag
Hee, Duitsland heeft ook een punt gescoord![]()
Trouwens, als we, stel, nou toch nog doorgaan, zou m'n buurman de vlag dan weer terug hangen?
Ik probeer hier rustig een keer bij te komen met dit snelle beginners topic. Toch handig zo'n wedstrijd.
Ik begin weer in te lopen op mijn challenge van 500 km. Ben tussendoor "even" verhuist en op vakantie geweest. Tussendoor te weinig gelopen.
Ik wil in Endomondo ook weer eens een paar bekertjes.![]()
![]()
ten eerste mooi gelopen Slacker!quote:Op zondag 17 juni 2012 17:24 schreef slacker_nl het volgende:
Trouwens, ff pluggen in het mom van hardloopmuziek:
http://www.jayathecat.com/
maar mijn loopje ging op het gevoel zo langzaam dat ik alleen maar aan dit nummer kon denken
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Echt, voetbal als achtergrondgeluid terwijl ik een serieus stuk probeer te reviewen werkt nietDie spanningsopbouw.. niet normaal
Oh, Denemarken heeft gelijk gemaakt, nu gaan Denemarken en Duitsland weer door[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
prima gelopen Streamquote:Op zondag 17 juni 2012 17:46 schreef streamnl het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/64423140'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja hoor, 1-1
het gaat dus 3-1 wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Schade Holland, alles ist vorbei
"Nederland heeft met de krachten gesmeten", wat? We zijn net een half uurtje bezig, zijn ze nu al op?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nederland kan alleen in de 2e helft voetballenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:16 schreef Guppyfriend het volgende:
"Nederland heeft met de krachten gesmeten", wat? We zijn net een half uurtje bezig, zijn ze nu al op?
enne TWC...prachtig gelopen....mooie tijd en prachtig vlak!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat een slowchat.Dacht ik lekker afwezig te zijn wordt hier een verkapte slowchat gehouden
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Voetbaltechnisch gezien kan die Ronaldo best wel wat
We worden ingemaakt met voetballen, genade!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een slowchat.Dacht ik lekker afwezig te zijn wordt hier een verkapte slowchat gehouden
.
Kun je in Endomondo zelf instellen? Net als afstandmeten.nl? Nooit gebruikt ken het niet. Eens in verdiepen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Heerlijk toch. Een beetje relaxed lopen en toch aardig wat meters maken.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ten eerste mooi gelopen Slacker!
maar mijn loopje ging op het gevoel zo langzaam dat ik alleen maar aan dit nummer kon denken![]()
things you come across when you haven't got your gun with you...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De portugezen zijn snel. Verdediging van Nederland is zwak te noemen.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:18 schreef justmattie het volgende:
Voetbaltechnisch gezien kan die Ronaldo best wel wat█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Jazekerquote:Op zondag 17 juni 2012 21:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Kun je in Endomondo zelf instellen? Net als afstandmeten.nl? Nooit gebruikt ken het niet. Eens in verdiepen.
Hier in NL is het geen plaag, hoef je ze niet af te schietenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
things you come across when you haven't got your gun with you...
Oke, zal mij daar even in verdiepen. Bedankt!quote:█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
In nieuw - zeeland hebben ze toch alleen maar kiwi's ?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier in NL is het geen plaag, hoef je ze niet af te schieten![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:06 schreef GotC het volgende:
Bij workouts en dan new workoutquote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Oke, zal mij daar even in verdiepen. Bedankt!
Plus dat ze aanvallen spelen en niet zoveel terug tikken.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:20 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
De portugezen zijn snel. Verdediging van Nederland is zwak te noemen.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In nieuw - zeeland hebben ze toch alleen maar kiwi's ?door de introductie van de kat, rat, opossum en anders uitheems spul heb ik de Kiwi alleen kunnen zien in een Kiwi Centre... Maar dat was wel heel erg cool
Is het trouwens dezelfde opstelling als bij Denemarken en Duitsland?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
+1quote:Op zondag 17 juni 2012 20:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat helemaal lukken meid. Als iemand zich goed heeft voorbereid ben jij het wel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee. Nu staat Huntelaar in de basis /sportnerdquote:Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef Maraca het volgende:
Is het trouwens dezelfde opstelling als bij Denemarken en Duitsland?quote:
mag ik trouwens nog even een hardloopgeraleerde vraag stellen? toen ik vanmiddag overschakelde op wandelen om uit te lopen voelden m'n knieen (met name de knieschijven) aan alsof ze van rubber waren .. ze leken alle kanten op te schieten. Is dat normaal na inspanning ??Ik heb er één en ik ben er trots op
En vd Vaart en Vlaarquote:Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee. Nu staat Huntelaar in de basis /sportnerd
[..]
Zo, even m'n Runkeeper activities importeren in Endomondo. Ik stap over, ondanks dat de audio cues van Endomondo niet altijd te verstaan zijn
Ik ben ook overgestapt omdat vorige week Runkeeper flink aan het klooien was.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:26 schreef Yuki het volgende:
Zo, even m'n Runkeeper activities importeren in Endomondo. Ik stap over, ondanks dat de audio cues van Endomondo niet altijd te verstaan zijn![]()
En inderdaad: de audio cues zijn niet altijd duidelijk. Ik vind het ook jammer dat ik nu dan niet elke minuut een update kan krijgen.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
hier een halve minuut later'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Eens per km vind ik voldoende, anders ga ik er te veel op letten. En ik wil toch alleen horen hoe lang ik al loop en wat m'n laatste km tijd is.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:28 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik ben ook overgestapt omdat vorige week Runkeeper flink aan het klooien was.![]()
En inderdaad: de audio cues zijn niet altijd duidelijk. Ik vind het ook jammer dat ik nu dan niet elke minuut een update kan krijgen.
Maar de peptalk van Mattie was nu nauwelijks te verstaandat was wel spijtig
ik loop normaal met endo en garmin (endo voor de fun, zag bij m'n run vandaag dat hij m'n loop toch niet 'snap to roads' had gemeten, en garmin wel) maar heb speciaal voor m'n interval trainingen ook runkeeper weer geinstalleerd. zodat ik m'n eigen intervals kan timenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:26 schreef Yuki het volgende:
Zo, even m'n Runkeeper activities importeren in Endomondo. Ik stap over, ondanks dat de audio cues van Endomondo niet altijd te verstaan zijn
"Wonderen heten niet voor niets wonderen, die ontstaan vanuit het onwaarschijnlijke"
Voetbal is net poëzieMag het? Het moet ook de halve wereld overquote:
Hehe, die viel hier ook ff opquote:Op zondag 17 juni 2012 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
"Wonderen heten niet voor niets wonderen, die ontstaan vanuit het onwaarschijnlijke"
Voetbal is net poëzie![]()
![]()
was ook lekker relaxed...afgelopen week behoorlijk wat gelezen over de Zoladz methode en daar nu een beetje mee aan het stoeienquote:Op zondag 17 juni 2012 21:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Een beetje relaxed lopen en toch aardig wat meters maken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
RK blijft ook wel op m'n telefoon staan, maar van Endomondo vind ik het ook wel tof dat ik in het Fok! team zitquote:Op zondag 17 juni 2012 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik loop normaal met endo en garmin (endo voor de fun, zag bij m'n run vandaag dat hij m'n loop toch niet 'snap to roads' had gemeten, en garmin wel) maar heb speciaal voor m'n interval trainingen ook runkeeper weer geinstalleerd. zodat ik m'n eigen intervals kan timen
Dat kan niet bijgehouden worden met RK
En als ik ooit intervals ga doen, pak ik misschien RK wel weer. Of niet.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Maar die is alweer voorbij...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
en konijnen en nog erger...possumsquote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
In nieuw - zeeland hebben ze toch alleen maar kiwi's ?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:32 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar die is alweer voorbij...Brandende auto? Och, stelde niks voor. Was alleen een bandje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die crash inderdaad...
It's funny
lala.. Sneijder en Huntelaar lopen als een trein en dat is zo fijn lala
!!!!!
Zonder wandelen!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:33 schreef Maraca het volgende:
lala.. Sneijder en Huntelaar lopen als een trein en dat is zo fijn lala![]()
![]()
die geluksvogeltjes zijn aan het hardlopen .. hardlopend naar de prullenbak van schaamte
Het zag er wel spectaculair uit! Maar je gaat met een fikkend voorwiel toch niet in de pitstraat staan. Brandstof, anyone?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:32 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Brandende auto? Och, stelde niks voor. Was alleen een bandje.Maar die crash inderdaad...
Rattenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en konijnen en nog erger...possums![]()
![]()
Teveel inspanning wellicht?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:25 schreef DJMO het volgende:
mag ik trouwens nog even een hardloopgeraleerde vraag stellen? toen ik vanmiddag overschakelde op wandelen om uit te lopen voelden m'n knieen (met name de knieschijven) aan alsof ze van rubber waren .. ze leken alle kanten op te schieten. Is dat normaal na inspanning ??![]()
Genoeg teams met brandblussers daarquote:Op zondag 17 juni 2012 21:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het zag er wel spectaculair uit! Maar je gaat met een fikkend voorwiel toch niet in de pitstraat staan. Brandstof, anyone?die staan er na de pitlane niet meer
Ze zouden op meer plekken mogen staanquote:Op zondag 17 juni 2012 21:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Genoeg teams met brandblussers daardie staan er na de pitlane niet meer
dunno, na een meter of honderd was het weer over .. meer alsof er ingehouden spanning vrijkwam. heb nu ook nergens last meer van .. behalve jeuk maar ik ik heb mezelf op extra water dieet gezet (nav de tip dat jeuk wel eens door te weinig vocht inname kon komen).quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Staan ze ook wel hoor.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ze zouden op meer plekken mogen staan
It's funny
Ik maakte me al zorgenquote:
Wat Nero zegtquote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ze zouden op meer plekken mogen staanmaar in de pitlane is wel veiliger wat dat betreft
lijkt mij een op een reactie van de pezen rond je knie die opeens "tot stilstand" komenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
kan dus geen kwaad verder? of zou ik de overgang van rennen naar lopen soepeler moeten proberen te laten verlopen ?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lijkt mij een op een reactie van de pezen rond je knie die opeens "tot stilstand" komen
-edit- ik ging dit maal vrij abrupt over aangezien ik een kruising naderde en een auto met hoge snelheid zag naderen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Een klein wonder is nog zacht uitgedrukt
Wil je dat we de score even peptalken?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:45 schreef kwiwi het volgende:
Nou, ik ga Evy nog even in m'n oor laten fluisterenTot straks!
Wij zijn alvast fier op u!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:45 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
kan dus geen kwaad verder? of zou ik de overgang van rennen naar lopen soepeler moeten proberen te laten verlopen ?
-edit- ik ging dit maal vrij abrupt over aangezien ik een kruising naderde en een auto met hoge snelheid zag naderen.hoezo abrupt? je stopt toch met rennen en that's it? .... ik heb geen versnellingsbak waaarbij ik rustig van zijn 5 terug ga naar z'n 2...stoppen is stoppen.
Verder merk je morgen of het kwaad kanmaar volgens mij niet
Succes! En niet naar je schoenen kijken!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:45 schreef kwiwi het volgende:
Levofje moet Lwiew zeggen, stomme commentator
wel volgens mij een goede indicatie dat je knieen/kniebanden eigenlijk nog niet sterk genoeg zijn voor deze afstandquote:Op zondag 17 juni 2012 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]hoezo abrupt? je stopt toch met rennen en that's it? .... ik heb geen versnellingsbak waaarbij ik rustig van zijn 5 terug ga naar z'n 2...stoppen is stoppen.
mjah, ik dacht dat rustig het tempo afzwakken, idd het idee versnellingsbak, wellicht zou helpen om die vliegende knieschijven tegen te gaan. ben wel blij dat ik een goede warming up had dit keer en ook flink uit kon lopen ernaquote:Op zondag 17 juni 2012 21:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]hoezo abrupt? je stopt toch met rennen en that's it? .... ik heb geen versnellingsbak waaarbij ik rustig van zijn 5 terug ga naar z'n 2...stoppen is stoppen.
Lijkt mij ook iet dmjo. Ik voel het meestal enorm in mijn kuiten wanneer ik stop met lopen. Na een tijdje is dat verdwenen en heb ik er geen last van.![]()
Hier schieten ze op vossen. Hoor je weer wat geknal terwijl je nog in bed ligt.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
things you come across when you haven't got your gun with you...![]()
m'n kuiten heb ik geen seconde gevoeld. wat ik al zei: op 9 km kon ik nog vrolijk de schaapjes bedanken dat ze me toeblaatten toen ik langs rende. adem/zuurstof had ik over en ik heb sowieso in het begin wel honderd keer tegen mezelf gezegd dat ik moest inhouden, dat uitlopen belangrijker was dan snelheid.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Lijkt mij ook iet dmjo. Ik voel het meestal enorm in mijn kuiten wanneer ik stop met lopen. Na een tijdje is dat verdwenen en heb ik er geen last van.
Nou heb ik als kind wel eens de diagnose losse kniebanden/enkelbanden gekregen, maar ik heb er in m'n volwassen leven nauwelijks last van gehad. mjah.. ik kijk wel hoe ik me morgen voel .. voel ik me goed, gooi ik er vijf km herstel in en voel ik me wat minder, dan blijft het bij een rustdag
Lekker he!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef Yuki het volgende:
Wauw, ik heb in tijden niet zo'n runner's high gehad.![]()
![]()
Wazig, Garmin wil niet uploaden, Endomondo met dezelfde .fit file wel. 10.31km gelopen in 1:09. Vermoedelijk nog +0.50, zat een beetje te dromen en zette iets te laat mijn horloge aan. In het begin een beetje een raar aanvoelende hiel, eenmaal op de helft ging het erg lekker en heb ik lekker gelopen. Twee katten, twee haasjes en 6 naaktslakken (waarvan 2 geplet) gezien
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
voor iemand die normaal gesproken niet meer loopt dan 6-8km per keer is 5km geen herstelloopje meer he? maar een complete training...but who am I to blow against the windquote:Op zondag 17 juni 2012 21:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
m'n kuiten heb ik geen seconde gevoeld. wat ik al zei: op 9 km kon ik nog vrolijk de schaapjes bedanken dat ze me toeblaatten toen ik langs rende. adem/zuurstof had ik over en ik heb sowieso in het begin wel honderd keer tegen mezelf gezegd dat ik moest inhouden, dat uitlopen belangrijker was dan snelheid.
Nou heb ik als kind wel eens de diagnose losse kniebanden/enkelbanden gekregen, maar ik heb er in m'n volwassen leven nauwelijks last van gehad. mjah.. ik kijk wel hoe ik me morgen voel .. voel ik me goed, gooi ik er vijf km herstel in en voel ik me wat minder, dan blijft het bij een rustdag
wat noem jij op die afstanden dan wél herstel ?quote:Op zondag 17 juni 2012 21:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voor iemand die normaal gesproken niet meer loopt dan 6-8km per keer is 5km geen herstelloopje meer he? maar een complete training...but who am I to blow against the wind
Hahaha, nu moet je dus sterk zijn en minstens tot dindsdag wachtenquote:hardloop SM
2km in een rustig tempoquote:Op zondag 17 juni 2012 21:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat noem jij op die afstanden dan wél herstel ?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker rustig was het trouwens overalBen geen andere hardlopers tegengekomen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:
Vol![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: