Ik wil graag / heb nog nodig:quote:Hoi allemaal!
Lang verhaal kort: we staan op het punt om te scheiden. Ik wil niet de hele achtergrond uit de doeken doen hier, als je meer uitleg wil mag je me altijd pm-men voor meer informatie. In het kort komt het er op neer dat ik een complete inboedel (van bestek tot wasmachine) bij elkaar zal moeten sprokkelen zodra ik een eigen huisje krijg.
Als er iemand iets over heeft, kan ik het goed gebruiken! Ik heb geen inkomen, moet dus bijstand aanvragen dus ik kan er weinig tot niks voor geven helaas.
Ik woon in Assen. (ga daar ook een huisje zoeken)
_Ingrid_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal even kijken of het wat duidelijker kan.
Afmetingen vd vertrekken +/- in meters:
Hal: 2x3
Keuken: 2,5x3
Woonkamer: 4x5
Slaapkamer 1: 3x3.5
Slaapkamer 2: 2.7x3.5
Slaapkamer 3: 3x4.5
Rucky's verslag (foto's!) van de ophaalronde van spullen door Nederland (en Duitsland?!)
[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 17-06-2012 09:04:06 ]"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Uhh ga ik wel vanuit!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:57 schreef Isabeau het volgende:
En toen gooide ik er een slotje opIk neem aan dat de OP aangepast moet worden?
Beschadigd als onbruikbaar? Of is het nog gewoon bruikbaar met een leuke deken er over heen??quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bedankt allemaal! Helaas is het bankje ernstig beschadigd.
Dat laatstequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:59 schreef Ireth het volgende:
Wat heerlijk om te lezen!
Yska was vorige week hier en ik vergeet gewoon de spullen mee te geven die naar jou moestenMaar die komen echt! Lukt het niet met iemand mee, dan met de post!
[..]
Beschadigd als onbruikbaar? Of is het nog gewoon bruikbaar met een leuke deken er over heen??
oooow we hadden het nog steeds over drinkenquote:
Haha ja! Waar had jij het over dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oooow we hadden het nog steeds over drinken![]()
Waarom denk je dat ik Kenteken erbij riep.. ik zat weer in mijn 18+ modusquote:
Zoals je weet, ben ik het er niet mee eens.quote:
Ik bedoel het ook meer dat het misschien voor iemand anders nog bruikbaar is, omdat jij ook al genoeg zitplaatsen hebt zoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zoals je weet, ben ik het er niet mee eens.
ik heb goed gekeken en op de armleunig,, zijkant, achterkant zitten flinke scheuren.
Maar goed, heb mn eigen bank wel en van Nikky de leuke stoel!
Verder moet ik alles nog ff goed bekijken! Ziet er tof uit en zo te zien veul extra's!
Dat ex buurman Albert ook veel heeft geholpen!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:05 schreef dolfina-chica het volgende:
Wist u dat....
* Ingrid een mega mooi en gezellig huis krijgt!!
* Ingrid straks alle rust van de wereld kan vinden op een plekje wat ze “Thuis” kan noemen?
* Wist u dat verhuizen eigenlijk helemaal niet goed voor u is? 3 gewonden!
* Dolfie trots is op fok! met alle spullen die gehaald, gestuurd enzo zijn!!
* Dolfie trots is dat ze een fok!ster is!?
* CVboer bang is voor topic’s die ik ga openen?
* Ehhe moeite heeft met slikken?
* CVboer in een groot gapend lekkend gat van dolfina heeft gekeken?
* Ehhe heel goed pleisters kan plakken?
* Rucky een 2 en een half knie heeft? (qua dikte)
* Van Nelle heel goed is in wasmachines sjouwen?
* Nikky gewoon zonder rijbewijs en paspoort Duitsland uitrijdt?
* Nikky niet weet dat je eerst deksels op verfemmers moet doen, voor ze in de auto gaan?
* Mini-Nikky zomaar met vreemde vrouwen met hondje mee gaat om een balletje te gooien?
* Nikky daar niet al te vrolijk over was en wonder boven wonder tegen mini-Nikky zei: “nou ken ik Dolfi wel en ze is lief”(waar ze dat vandaan haalt.. ik snapernietsvan)
* Sangdrax heel mooi laminaat kan leggen, samen met CV!
* Sangdrax een hele stabiele knutselkoffer heeft, die uit elkaar dondert als je hem op wilt tillen.
* Dolfie alleen de deksel dus in handen had??
* CV heeft gezegd: “ik vind zelfs gaatjes in het donker”
* Dolfie zonder kijken geen gaatje kan vinden om er wat in te steken
* Dolfie dat in privé leven ook vaak laat doen.. (gaatje vullen)
* Ehhe nu wel snapt waarom Dolfi haar tatoos heeft
* Ehhe licht gewicht kwartjes heeft, dat het een tijdje duurt voordat ze vallen.. (lege kamer)
* Je Dolfie geen banaan moet geven als de praat 18+ dreigt te worden?
klopt, ik vergeet mijn maatje ook niet... daar niet van... maar gezien maatje niet op fok zit.. kan ik wel leuk wist u datje gaan schrijven, maar dat is niet gwappigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat ex buurman Albert ook veel heeft geholpen!
Nee, je hebt mijn eigen bank ff getest hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook meer dat het misschien voor iemand anders nog bruikbaar is, omdat jij ook al genoeg zitplaatsen hebt zo. Het is niet zo dat je op de grond valt als je wil gaan zitten
Mjah, klinkt in mijn oren/ogen als "deken er over heen en je kan zitten tot er wat beters is"? Nood breekt wet en 1 voordeel, met zo'n bank zeg je ook niet zo snel dat kinderen voorzichtig moeten doenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
ik heb goed gekeken en op de armleunig,, zijkant, achterkant zitten flinke scheuren.
Verder moet ik alles nog ff goed bekijken! Ziet er tof uit en zo te zien veul extra's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja, leuk! Ik heb overigens ook nog wel iets voor over een bankquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:59 schreef dolfina-chica het volgende:
Uhh ga ik wel vanuit!
Ik denk dat de lijst wat ze nodig heeft wel eerst op leeg kan...
Daarna kunnen we kijken wat er daadwerkelijk nog nodig is, als alles meer georganiseerd is in de woning zelf.
Maar als jij volgende week gaat, laat het ff weten, pik ik je op vanaf station!
Wat mooi dat laminaat! Mooie kleur, mooi gelegd! Top!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:06 schreef cvboer het volgende:
Hel laminaat in de woonkamer en de hal zijn er vandaag ingelegd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder heb nog wat plankjes en andere dingetjes opgehangen.
En er was nog iets met gaatjes proberen te vinden in de slaapkamer met een andere Fok!ster,
verder mag ik daar niks over loslaten![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, klinkt in mijn oren/ogen als "deken er over heen en je kan zitten tot er wat beters is"? Nood breekt wet en 1 voordeel, met zo'n bank zeg je ook niet zo snel dat kinderen voorzichtig moeten doenOhnee, denk dat het met vervoer misschien iets is gaan schuiven ofzo waardoor t is beschadigd. Tis stof, kan niet zo veel hebben lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn inderdaad wel goedquote:
Net als de rest van het klusteam.. als je wat doet... moet je het goed doenquote:
Daar hebben de mannen zich goed op uitgeleefd iddquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat mooi dat laminaat! Mooie kleur, mooi gelegd! Top!!!
mini paleisje!!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Daar hebben de mannen zich goed op uitgeleefd idd. Is irl ook heel mooi!
Dat is waar.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Net als de rest van het klusteam.. als je wat doet... moet je het goed doen
Je kunt goed dingen ophangen!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb het in ieder geval ervaren als een mooie dag, weer een aantal leuke en aardige mensen leren kennen.
Ik vind het echt heel erg prachtig! Zat gewoon ff met open mond naar de foto's te kijken!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Daar hebben de mannen zich goed op uitgeleefd idd. Is irl ook heel mooi!
quote:
Insgelijksquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb het in ieder geval ervaren als een mooie dag, weer een aantal leuke en aardige mensen leren kennen.
Dat was ook de bedoeling, missie geslaagd dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Meer opbergruimte in de keuken daardoor!
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
KENTEKENPLAAT??? IS DAT ZO????
"Deze gratis bank is mede mogelijk gemaakt door een gulle gever van FHF!" kan je er ook op zetten...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, je hebt mijn eigen bank ff getest heEn ik bedacht me nog dat ik nog een rieten stoel heb.
Mocht ik de bank naar beneden krijgen, plak ik er wel een briefje op met gratis mee te nemen.
Zet ik dat eronder.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Deze gratis bank is mede mogelijk gemaakt door een gulle gever van FHF!" kan je er ook op zetten...
Iets met bananen enzo........quote:
Kan een glimlach niet onderdrukken als ik aan dat verhaal terug denk.quote:
Doe maar niet, ik vond je wel vermakelijk.......quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:31 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik zal volgende keer mijn pilletje slikken... ben ik wat minder banaan... uhhh banaal
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, en de paashaas bestaat echt...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:31 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik zal volgende keer mijn pilletje slikken... ben ik wat minder banaan... uhhh banaal
![]()
![]()
![]()
![]()
ik las versmakelijk.....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:32 schreef cvboer het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik vond je wel vermakelijk.......
Je verbeelding neemt een loopje met jequote:
Schande eigenlijk, maar wel leuk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Eigenlijk zitten we nu te slowchatten op een plek waar het niet hoort, hè?
niet????quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, en de paashaas bestaat echt...
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Je verbeelding neemt een loopje met je
Als jij niets zegt, doe ik het ook nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Kuch.......quote:
Was dat een paashaas? Ik dacht dat het je hond was.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niet????![]()
MAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weet je wat kenteken zegt?????
Pas maar op... je woont niet heel ver weg hoor!! Stuur zo de paashaas op je af...
volgend jaar als ie weer int land is
Partypooperquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Jaloers op mijn trouwe... ongehoorzame maar zeer lieve 4poter?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Was dat een paashaas? Ik dacht dat het je hond was.
WCPAPIER erbijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Onze kat heeft zitten kleien.
![]()
DIE LUCHT!!!
Dat denk ik jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:37 schreef Ireth het volgende:
Zeg, waar hebben jullie allemaal aan lopen knabbelen en knagen vandaag?? En zijn jullie allemaal high van de verf?
Nee, ik heb gewoon gewerkt, ik was Ehhe's taxi.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:37 schreef Ireth het volgende:
Zeg, waar hebben jullie allemaal aan lopen knabbelen en knagen vandaag?? En zijn jullie allemaal high van de verf?
Het laatstequote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:37 schreef Ireth het volgende:
Wc-verfrisser kijkt me een betere optie. Of een afzuigkap boven de kattenbak.quote:
Jij bent gewoon zo gek.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon gewerkt, ik was Ehhe's taxi.
Nee hoor, ik ben volkomen normaal.voor mijn doenquote:
Lange incubatietijd, het effect was pas merkbaar in de slaapkamer...quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:37 schreef Ehhe het volgende:
Haha ja, zo ziet ze er ook wel uit! Bloeddorstig mormel!
Maar ja... iets te lang bij ophalen in de verflucht gehangen...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon gewerkt, ik was Ehhe's taxi.
Was die rug van mij ook befsmettelijk?quote:
Maar ja.. krijg je hee.... als je dan ineens gapende gaten laat zien enzo...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
Lange incubatietijd, het effect was pas merkbaar in de slaapkamer...
Waar het hoofd vol van is......quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
Maar ja... iets te lang bij ophalen in de verflucht gehangen...
[..]
Was die rug van mij ook befsmettelijk?
[..]
Maar ja.. krijg je hee.... als je dan ineens gapende gaten laat zien enzo...
Tja, als loodgieter ben ik gewend om gaten te zoeken en te dichten...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vast wel. Waar wil je foto's van? Een leuk dorp, mooie natuur?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
Zeg stelletje ouwehoers.. zijn er nog meer foto's???
Haha WAT?! Nee, mijn voet doet auw en m'n heupenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij soldeert alle vrouwen dicht?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Tja, als loodgieter ben ik gewend om gaten te zoeken en te dichten...
Volgens mij was dit het eerstquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
Daar zijn we ook heel trots op!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef BlueMage het volgende:
Even tussen de slowchat door, mooi gedaan hoor door het klusteam.
cv, waren dat de enige foto's die je gemaakt hebt?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
Dankuquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef BlueMage het volgende:
Even tussen de slowchat door, mooi gedaan hoor door het klusteam.
lopen mijn vingers van over.....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waar het hoofd vol van is......
zou niet durven. Waarschijnlijk wel de reden dat ik al jaren vrijgezel benquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij soldeert alle vrouwen dicht?Dat zullen ze leuk vinden.
* Ireth verslikt zich...quote:
Euh, ja, helaas niet meerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
cv, waren dat de enige foto's die je gemaakt hebt?
lol....
Doe dat, een heel legioen Fok!ers is reuze benieuwd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zal ik morgen foto's maken dan? Was ik vandaag vergeten!
Wil je er een rollator bij?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:47 schreef Ehhe het volgende:
Welnee joh, gewoon gelijk doorgaan. Hoppaaa
een quote van CVBOER.... waar loodgieter instaat... zijn dat geen 2 verschillende beroepen??quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Tja, als loodgieter ben ik gewend om gaten te zoeken en te dichten...
Hoef ik iig niet te gaan zoeken dus!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:49 schreef cvboer het volgende:
Schiet mij maar lek, kom er net achter dat hier nog de afstandbediening van Ingrid's tv ligt
Gelukkig zijn er 2 tv's, kan ze altijd nog tv kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:49 schreef cvboer het volgende:
Schiet mij maar lek, kom er net achter dat hier nog de afstandbediening van Ingrid's tv ligt
Daar waar loodgieter staat kun je ook cvboer lezen. Loodgieten is een prive aangelegenheid.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
een quote van CVBOER.... waar loodgieter instaat... zijn dat geen 2 verschillende beroepen??
BTW... doe je dat loodgieten in je eigen tijd of in de baas zijn tijd
je hebt iets te lang kunnen nadenken over antwoorden....
Ja! Mn lieve mini tvtje!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:50 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er 2 tv's, kan ze altijd nog tv kijken
Scheelt weer. Kom vaak genoeg in de stad, kom ik hem wel ffies brengen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hoef ik iig niet te gaan zoeken dus!
Had het leuker gevonden als ie had gezegd dat ie ergens in de slaapkamer van Kim moest liggenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hoef ik iig niet te gaan zoeken dus!
LOLquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had het leuker gevonden als ie had gezegd dat ie ergens in de slaapkamer van Kim moest liggen![]()
befsmettelijk... net als die schurftquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha WAT?! Nee, mijn voet doet auw en m'n heupen
Waarvan?? ouwehoeren en fokken?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth verslikt zich...
Moeten jullie niet eerst ff bijkomen??
Hmmmmquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar waar loodgieter staat kun je ook cvboer lezen. Loodgieten is een prive aangelegenheid.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had het leuker gevonden als ie had gezegd dat ie ergens in de slaapkamer van Kim moest liggen![]()
Ireth in eenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gevonden in een slaapkamer............ mijn slaapkamer dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kom er direct aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Hmmmmkom je nog eens naar mijn groot gapend gat kijken?? Moet je wel opschieten, anders is ie dichtgegroeid
whahahahahahahaha
heb je meer dingen met afstandsbedieningen in je slaapkamer liggen? niet dat je je vergist....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gevonden in een slaapkamer............ mijn slaapkamer dus.
[..]
Kom er direct aan.
Afgezien van de afstandbediening van mijn eigen tv ligt er niks waar batterijen inzitten...quote:Op zondag 17 juni 2012 00:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb je meer dingen met afstandsbedieningen in je slaapkamer liggen? niet dat je je vergist....
je weet waar je ongeveer moet zijn...
bij ingrid rechtdoor
Je weet maar nooit.. je bent goed in gaten dichten...quote:Op zondag 17 juni 2012 00:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Afgezien van de afstandbediening van mijn eigen tv ligt er niks waar batterijen inzitten...
Alles weten maakt niet gelukkigquote:Op zondag 17 juni 2012 00:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Je weet maar nooit.. je bent goed in gaten dichten...
Maaruhhh... dan kan je gelijk die afstandbediening in de bus doen bij ingrid
nee, dat is waar... en alles definitief dichten ook nietquote:Op zondag 17 juni 2012 00:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Alles weten maakt niet gelukkig![]()
Precies, dat is 1 rit..
Klopt, bepaalde dingen moet je zo laten, die sluiten zich vanzelf..quote:Op zondag 17 juni 2012 00:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, dat is waar... en alles definitief dichten ook niet
Of vernauwen...quote:Op zondag 17 juni 2012 00:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
Klopt, bepaalde dingen moet je zo laten, die sluiten zich vanzelf..
Of naar K&W, iets laminaat, slakkesporen en dweilen.......quote:Op zondag 17 juni 2012 00:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Of vernauwen...
nog ff en het topic krijgt een schop naar sex![]()
![]()
We houden het ingetogen en beschaafd.quote:
Nee, naar KPD, het Centraal Date topic.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Of vernauwen...
nog ff en het topic krijgt een schop naar sex![]()
![]()
slakkensporen hoort weer in F&F toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:12 schreef cvboer het volgende:
[..]
Of naar K&W, iets laminaat, slakkesporen en dweilen.......
Kan alle richtingen nog op.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
slakkensporen hoort weer in F&F toch?
dichtkitten hoort in het keldertje...
jeetje.. straks geen topic meer over!![]()
nee, zo wijd is het niet... tis niet alsof je een worst de gang in gooitquote:
Nee, we houden niet echo's. Maar enig gevoel voor richting is wel gewenst.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, zo wijd is het niet... tis niet alsof je een worst de gang in gooit
wel met het licht aan hoor... anders kan ik niet sturen om gat te vullenquote:Op zondag 17 juni 2012 00:18 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nee, we houden niet echo's. Maar enig gevoel voor richting is wel gewenst.
slaap lekker ehhequote:Op zondag 17 juni 2012 00:19 schreef Ehhe het volgende:
Ik kan helemaal niks gevats meer bedenken. Mijn lijf is op en kan m'n vingers ook bijna niet meer voelen. Tijd voor m'n bedje!
Slaap lekker lieve mensen![]()
Dankjewelquote:Op zondag 17 juni 2012 00:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
slaap lekker ehhedank je wel voor de gezelligheid!!! Vond het super!
achja, het was gezellig, daar gaat het om. Dit is slechts de afterparty van vanmiddag.quote:
Alles op gevoel, das het beste. Denk dat ik hier het licht nu uitdoe.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wel met het licht aan hoor... anders kan ik niet sturen om gat te vullen
33 is niet oud!!!quote:
thanks!! jij ook dank je wel voor je gezelligheid!!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 00:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ga ook slapen. Welterusten iedereen en dolfina: werkze morgen.
Dat oud sloeg ook op mij denk ikquote:
oe... blijven we hier met z'n 2en... in het donker zitten!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 00:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Alles op gevoel, das het beste. Denk dat ik hier het licht nu uitdoe.
Jij bent toch ook heul niet zo oud?quote:
En dat hoer dan???quote:
dit gaat nog spannend wordenquote:Op zondag 17 juni 2012 00:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oe... blijven we hier met z'n 2en... in het donker zitten!!!
32+quote:
ben blij dat jij nog een hoop op gevoel kan vindenquote:
Ben soms mijn bril wel eens kwijt, dan leer je dat soort dingen welquote:Op zondag 17 juni 2012 00:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ben blij dat jij nog een hoop op gevoel kan vinden![]()
Dat is dan positief.quote:
jij hoort te feesten, niet te lezen!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 00:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
He niet zo snel, ik ben op een verjaardag en probeer bij te lezen. Onmogelijk!
Welkom bij club 30quote:Op zondag 17 juni 2012 00:28 schreef BlueMage het volgende:
Ben wel jonger dan jullie.(30 sinds 1 juni
)
heb je een bril dan???quote:Op zondag 17 juni 2012 00:27 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ben soms mijn bril wel eens kwijt, dan leer je dat soort dingen wel
[..]
Dat is dan positief.
Dat trok wel de aandacht dus..quote:Op zondag 17 juni 2012 00:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb je een bril dan???
ik heb alleen gefascineerd zitten kijken hoe jij een gat aan het vullen was...
Dat heb ik ook gezegd toen ik hem aanbood he.....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Met die handigheid hoe jij dat deed... ja absoluut!!!quote:
Kan maar zo zijn dat het met in en of uitladen niet helemaal goed gegaan zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezegd toen ik hem aanbood he.....
Dat je hem voor nood mocht hebben, er met een kleed erover prima op gezeten kan worden, maar dat je echt wel op zoek moest naar vervanging.
Maar scheuren? Dat is nieuw voor me....
Kort samen gevat een geslaagde zaterdag dus.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
He niet zo snel, ik ben op een verjaardag en probeer bij te lezen. Onmogelijk!
Absoluut!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 00:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kort samen gevat een geslaagde zaterdag dus.
Heb tijd genoeg om te oefenen.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Met die handigheid hoe jij dat deed... ja absoluut!!!
Zeker weten. was wel weer productief.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kort samen gevat een geslaagde zaterdag dus.
Wat heb jij onder je bed liggen???quote:
quote:Zeker weten. was wel weer productief.
Het feel good gehalte was zeker aanwezig.
Een hoop stof, verder niks bijzonders.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Wat heb jij onder je bed liggen???
[..]![]()
Waar oefen je dan op???quote:
Nergens op, hier is geen oefenmateriaal aanwezig.quote:
Ik ben blij dat ik morgen een vrije dag heb want alles doet zeer bij mij.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Heb tijd genoeg om te oefenen.
[..]
Zeker weten. was wel weer productief.
Het feel good gehalte was zeker aanwezig.
Das wel spijtig. gelukkig ben ik morgen ook vrij.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik morgen een vrije dag heb want alles doet zeer bij mij.
onee, is ook zo... je zei "oefentijd"quote:Op zondag 17 juni 2012 00:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nergens op, hier is geen oefenmateriaal aanwezig.
Hoe is het met je knie???quote:Op zondag 17 juni 2012 00:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik morgen een vrije dag heb want alles doet zeer bij mij.
WRIJF HET ER MAAR IN!!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 00:45 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das wel spijtig. gelukkig ben ik morgen ook vrij.
Uit voorzorg heb ik t/m dinsdag vrijgevraagd.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
WRIJF HET ER MAAR IN!!!!
Heb liever dat mijn rug ingewreven wordt met olie ofzo
Het spijt mequote:Op zondag 17 juni 2012 00:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
WRIJF HET ER MAAR IN!!!!
Heb liever dat mijn rug ingewreven wordt met olie ofzo
maar hier wel!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 00:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het spijt me![]()
Helaas geen olie aanwezig hier
Hier ga ik niet onderuit komenquote:
Wel als je genoeg olie gebruikt.quote:
uhhhh nee....quote:
kun je beter gelijk gaan liggen..quote:
Ik weer, met m'n grote mond ook..quote:Op zondag 17 juni 2012 01:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhhhh nee....
Die is nu uitgeprint.. en die gebruik ik als tegoedbon
Ligt eraan.... of ie vastgeketend isquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 01:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ligt eraan.... of ie vastgeketend isof ie eronder uit kan komen...
zal ik doen!!quote:
Uitgeprint.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zal ik doen!!Buttom up!!!
Gat hoeft NIET gedicht te worden...
Mooi zo!! dan wordt je iig herinnert aan het feit dat mijn rug ingesmeerd gaat wordenquote:
Dit gaat mij nog lang achtervolgen ben ik bang..quote:Op zondag 17 juni 2012 01:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Mooi zo!! dan wordt je iig herinnert aan het feit dat mijn rug ingesmeerd gaat worden
quote:Op zondag 17 juni 2012 01:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dit gaat mij nog lang achtervolgen ben ik bang..
quote:
(datum) prikken?quote:
quote:
ik ga een topic openen....quote:
vond het super gezellig, jammer dat ik je vanmorgen niet meer gezien heb..quote:Op zondag 17 juni 2012 01:34 schreef Rucky het volgende:
Ik bedenk me net dat ik Yska nog moet bedanken voor het opmaken van mijn logeerbed.
Ik heb de gekste tofste dingen meegemaakt in het FHF maar dat ik in Duitsland zou geraken en dat eem mede fhf'ster mijn bed zou klaar leggen.![]()
![]()
![]()
We hadden wel langer willen blijven maar de vrachtwagen moest op tijd terug zijn. Gelukkig was er vandaag weer genoeg hulp.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vond het super gezellig, jammer dat ik je vanmorgen niet meer gezien heb..
maar was stuk en schrok rond 12uur wakker... (had het half 4 zien worden van rugpijn)
Die is bij mijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Daar zijn we ook heel trots op!!!
![]()
We hadden een super team!!!
wanneer is de volgende klus?
quote:
Er komt nog wel iets. Desnoods doen we gewoon een bbq zonder klusquote:
wist u dat...quote:Op zondag 17 juni 2012 02:18 schreef nikky het volgende:
En wist je dat Dolfina een dood vogeltje onder Nikky haar motorkap vandaan heeft geplukt?
Die zat er al twee weken. Nikky durfde niet.
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wist u dat...
* dat vogeltje dusdanig warm is geworden onder die motorkap dat het vogeltje helemaal gedroogd was...
* gedroogd vlees duurder is?
* we het vogeltje maar niet hebben gegeten!??
Ik heb van jou ook een fantastische indruk en bovendien hebben we dezelfde buikmaat.quote:Op zondag 17 juni 2012 04:11 schreef Logician78 het volgende:
Stelletje slowchatters!
(ben weer eens idioot vroeg wakker en dus stiekem erg leuk om ff door te lezen)
jullie zijn lieV
quote:Op zondag 17 juni 2012 04:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook een fantastische indruk en bovendien hebben we dezelfde buikmaat.
Schept toch een band.
Ik werd geroepen?quote:Op zondag 17 juni 2012 01:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Er komt nog wel iets. Desnoods doen we gewoon een bbq zonder klus
dat zal hopelijk niet lang zo blijvenquote:Op zondag 17 juni 2012 04:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook een fantastische indruk en bovendien hebben we dezelfde buikmaat.
Schept toch een band.
Jij hoort BBQ... jij denkt vlees... eten...quote:
Even nadenken..... tekening?quote:
Klusmeet bij Nikky in Duitsland...quote:
Kettingzagen, grondboren, bijlen!! Grof geweld!quote:Op zondag 17 juni 2012 11:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Jij hoort BBQ... jij denkt vlees... eten...
Je boormachine mag je thuis laten, je emmer en schepje moet je meenemen!!![]()
Kan je naar grote gapende gaten in de grond kijken... hele andere soort klusmeet
Ben helaas geen tuinmanquote:Op zondag 17 juni 2012 11:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Kettingzagen, grondboren, bijlen!! Grof geweld!
Een "botvier hier je agressie op de tuin meet"
cvboer/loodgieter/tuinman... ligt dichtbij elkaar....quote:
Met vuur en de ontsteking daarvan kan ik mij prima reddenquote:Op zondag 17 juni 2012 11:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
cvboer/loodgieter/tuinman... ligt dichtbij elkaar....
ze zoeken ook nog een pyromaan voor de bbq.. dat kan jij best!!
relight my fire....quote:Op zondag 17 juni 2012 11:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Met vuur en de ontsteking daarvan kan ik mij prima redden
I'll do my bestquote:
ik bedoel...quote:
Geen probleem, heb de aansteker al thuis liggen.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik bedoel...
Set the bbq on fire!!!!
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Even nadenken..... tekening?![]()
* nikky denkt denkt denkt denkt....
Nee geen idee.. tekening?
Die ooit nog veel waard gaat worden!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 12:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]. Die op de kast zat en waarvan jij heel plechtig zei dat je die aan mij gaf en dat ik die NOOIT weg mocht gooien.
(Duitse)braadworsten, spareribs, hamburgers,quote:
Afwatering goot aanleggen?quote:
Dat dan weer wel, valt onder installatietechniek.quote:
Die! Ik denk al, ik heb toch geen tekening gemaaktquote:Op zondag 17 juni 2012 12:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]. Die op de kast zat en waarvan jij heel plechtig zei dat je die aan mij gaf en dat ik die NOOIT weg mocht gooien.
Satestokjes, kip met paprika en ui, speklapjes, etcquote:Op zondag 17 juni 2012 13:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
(Duitse)braadworsten, spareribs, hamburgers,
Bedoel ikquote:Op zondag 17 juni 2012 13:18 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, valt onder installatietechniek.
quote:Op zondag 17 juni 2012 13:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Satestokjes, kip met paprika en ui, speklapjes, etc
Je kunt erbij zijnquote:
Eigenlijk wel..quote:
gaan we toch bij nikky alles volgooienquote:
Wel goed kauwen...quote:Op zondag 17 juni 2012 13:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gaan we toch bij nikky alles volgooien
Banaantje erbij?
en dan???quote:
Slikken.quote:
Was niet echt veel onduidelijk, we wisten in eerste instantie niet, wat het was... ben er vaak langs gelopen dat ik dacht: maar wat is dat dan!!??quote:Op zondag 17 juni 2012 16:24 schreef Logician78 het volgende:
srry voor de onduidelijkheid wbt de billy kast.
Passen de gordijnen?
Ja dat weet ik! Maar hij was erger kapot dan ik dacht. Flinke scheuren wel hoor! Op arm en rugleuning en aan de zijkant en flinke.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezegd toen ik hem aanbood he.....
Dat je hem voor nood mocht hebben, er met een kleed erover prima op gezeten kan worden, maar dat je echt wel op zoek moest naar vervanging.
Maar scheuren? Dat is nieuw voor me....
Ik zal ff kijken, heb nu tijdelijk zelf geen internet. Zit nu ff bij mijn ouders.quote:Op zondag 17 juni 2012 08:06 schreef innepin het volgende:
Ingrid, ik had je op facebook een berichtje gestuurd, zou je even willen reageren? Ik vind het wel fijn om te weten of ik nou nog een hele dag moet reserveren voor je.
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:59 schreef Ehhe het volgende:
Dat is toch prima?
Wil je mijn behang nog? Ik kan het voor je op die muur plakken in je slaapkamer, maar anders sms of dm/pm je maar ff
Zal zo ff kijken, dacht dat ik alles meegenomen had.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mist er iemand nog gereedschap eigenlijk? Volgens mij ligt er nog het 1 en ander wat niet van mij of mijn vader is!
En er zijn foto's, maar heb de camera vergeten!
Volgens mij had JD nog een boormachine bij je laten liggen, voor het geval je die deze week nodig had.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zal zo ff kijken, dacht dat ik alles meegenomen had.
Ah, dat zal het zijn! En zaterdag is goed.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Volgens mij had JD nog een boormachine bij je laten liggen, voor het geval je die deze week nodig had.
Zaterdag 25 juni kan ik je helpen.
Aha, want ik mis voor zover ik kan niks. Heb alleen nog een afstandbediening hier liggen, maar dat wist Ingrid al.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Volgens mij had JD nog een boormachine bij je laten liggen, voor het geval je die deze week nodig had.
Zaterdag 25 juni kan ik je helpen.
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Aha, want ik mis voor zover ik kan niks. Heb alleen nog een afstandbediening hier liggen, maar dat wist Ingrid al.
Jahoor, geen probleem. Vond het mooi dat ik je heb kunnen helpen, samen met al die andere geweldige mensen.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Die komt vast een keer door de brievenbus.
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jahoor, geen probleem. Vond het mooi dat ik je heb kunnen helpen, samen met al die andere geweldige mensen.
Jij bent ook een geweldig mens hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 18:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jahoor, geen probleem. Vond het mooi dat ik je heb kunnen helpen, samen met al die andere geweldige mensen.
mij noemde je andersquote:
die heeft geen groot gapend gatquote:Op zondag 17 juni 2012 18:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jij bent een tof wijf. Cvboer is dat niet...
Ik kom ook! Hoe meer handen.. hoe sneller op orde?quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik kom ook! Hoe meer handen.. hoe sneller op orde?
Zo heeft ieder mens zijn rol in het levenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:31 schreef Ehhe het volgende:
Hij heeft alleen geen moeite met gaten vinden, dat dan weer niet
mijn zusje wil het wel doen, ze heeft er veel ervaring mee.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik kom ook! Hoe meer handen.. hoe sneller op orde?
Ik ookquote:Op zondag 17 juni 2012 18:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
mijn zusje wil het wel doen, ze heeft er veel ervaring mee.
pm mij maar anders danquote:Op zondag 17 juni 2012 19:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik heb ergens eind van de maand pas zelf internet. Dus berichtjes zal ik neit snel lezen. Als iemand me wil bereiken, kan die het beste bellen. Er zijn er hier meerdere die mijn gsm nummer en adres hebben.
Misschien wel handig voor degenen die iets gaan opsturen, of langs komen brengen binnenkort.
nou, toen hij de deur uit ging, zat er alleen een scheur aan de onderkant.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja dat weet ik! Maar hij was erger kapot dan ik dacht. Flinke scheuren wel hoor! Op arm en rugleuning en aan de zijkant en flinke.
Maar met het risico dat er (weer) iemand of jij boos wordt, ik heb de bank weg gegeven. Aan iemand in de straat en daar weer een kennis van.
Enerzijds eens, maar tegelijkertijd nog altijd beter dan aan de straat te zetten voor het grofvuil toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:11 schreef Muck het volgende:
Nou, ik vind het een beetje onbeschoft om hem zomaar, zonder overleg te dumpen.
Dan nog... we hadden besproken, wat te veel... over of wat dan ook was... dat het op fok terug kwam...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Enerzijds eens, maar tegelijkertijd nog altijd beter dan aan de straat te zetten voor het grofvuil toch?
Uiteindelijk is ie wel goed terechtgekomen, en ik mag toch hopen dat dat de bedoeling was.
Ik kan me met een grote bank voorstellen dat je die weer snel weg wilt hebben als ie te kapot is. Is dan toch een flinke sta-in-de-weg. En gezien Ingrid geen vervoer heeft... er een buurman zich aandiende is een en een twee.
Ik kan me eerder voorstellen dat als je geen nagel aan je vingers hebt om aan je reet te kunnen krabben dat je dan óók blij bent met een bank met scheuren! Deken/plaid er over heen en je kan zitten, desnoods voor de kinderen! Wij hebben jarenlang een bank met scheuren gehad, simpel omdat er even niks anders was. Ik vind deze actie ronduit ondankbaar... sowieso het feit dat er hier doodleuk verkondigd wordt dat ie dan wel aan de weg gezet zou worden met een briefje "gratis mee te nemen" zonder enig overleg met Muck. Überhaupt dat er hier eerst verkondigd wordt dat ze hem niet hoeft omdat ie vol scheuren zit. Had eerst Muck benaderd voor dit publiekelijk te verkondigen. Want het eerste bericht van Ingrid omtrent de betreffende bank was gewoon ronduit lullig naar Muck toe. Muck komt online en moet in dit topic lezen dat haar gratis gegeven bank te min is. Had toch wel netjes geweest als ze eerst een pb daarover had ontvangen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:27 schreef Inlognaam het volgende:
Ik kan me met een grote bank voorstellen dat je die weer snel weg wilt hebben als ie te kapot is. Is dan toch een flinke sta-in-de-weg. En gezien Ingrid geen vervoer heeft... er een buurman zich aandiende is een en een twee.
Oh, dat wist ik niet. Dan zou ie idd weer op Fok! hebben moeten komen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dan nog... we hadden besproken, wat te veel... over of wat dan ook was... dat het op fok terug kwam...
Reageerde daar niemand op... dan op mp zodat er een spaarcentje in de spaarpot van de kids kon!
maar goed, ik hou me buiten deze discussie!
Niet gedumpt, aan iemand anders gegeven die hem kon gebruiken. Zou wat worden dat als je iets weggeeft je er ook nog condities aan verbindt voor de ontvanger. Moet ze ook nog driehonderd keer zeggen hoe blij ze was dat jij uit de 'goedheid van je hart' een kapotte bank hebt weggegeven?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:11 schreef Muck het volgende:
Nou, ik vind het een beetje onbeschoft om hem zomaar, zonder overleg te dumpen.
Ik denk dat dat het vooral is, de toon en manier waarop.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan me eerder voorstellen dat als je geen nagel aan je vingers hebt om aan je reet te kunnen krabben dat je dan óók blij bent met een bank met scheuren! Deken/plaid er over heen en je kan zitten, desnoods voor de kinderen! Wij hebben jarenlang een bank met scheuren gehad, simpel omdat er even niks anders was. Ik vind deze actie ronduit ondankbaar... sowieso het feit dat er hier doodleuk verkondigd wordt dat ie dan wel aan de weg gezet zou worden met een briefje "gratis mee te nemen" zonder enig overleg met Muck. Überhaupt dat er hier eerst verkondigd wordt dat ze hem niet hoeft omdat ie vol scheuren zit. Had eerst Muck benaderd voor dit publiekelijk te verkondigen. Want het eerste bericht van Ingrid omtrent de betreffende bank was gewoon ronduit lullig naar Muck toe. Muck komt online en moet in dit topic lezen dat haar gratis gegeven bank te min is. Had toch wel netjes geweest als ze eerst een pb daarover had ontvangen.
(ja NL heeft verloren en ik heb een pesthumeur. Gisteren heb ik mij in zitten houden en nu niet. So be it.)
Maar dat doe je niet nadat je het bewuste artikel publiekelijk heb zitten afkraken alwaar de gever het later terug kan lezen. Contacteer dan eerst de gever, "luister, je bankje he.. enz... is het oke dat enz... of wil jij hem enz..."quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het vooral is, de toon en manier waarop.
Ik vind in principe ook dat als je iets niet kan gebruiken je dat weg kan geven aan iemand die dat wel echt nodig heeft, ook al heb je het zelf gekregen. Eens gegeven blijft gegeven.
Hij was niet kapot............jezus man er zat 1 scheur aan de onderkant. En van te voren was al gezegd dat er een kleed of iets overheen moest.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet gedumpt, aan iemand anders gegeven die hem kon gebruiken. Zou wat worden dat als je iets weggeeft je er ook nog condities aan verbindt voor de ontvanger. Moet ze ook nog driehonderd keer zeggen hoe blij ze was dat jij uit de 'goedheid van je hart' een kapotte bank hebt weggegeven?
Eens gegeven, blijft gegeven.
Zeurkous!
Dat bedoel ik te zeggen met dat het vooral de manier waarop is, hoe het nu gaat.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet nadat je het bewuste artikel publiekelijk heb zitten afkraken alwaar de gever het later terug kan lezen. Contacteer dan eerst de gever, "luister, je bankje he.. enz... is het oke dat enz... of wil jij hem enz..."
Ik heb het flauwe idee dat Muck gezegd zou hebben "zet maar bij grof vuil!" en dan was er niks aan de hand. Oke, dan had NL nog steeds verloren maar daar zullen we het maar niet meer over hebben....
Dan was ie dus wel kapot, en bij aankomst nog erger kapot.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij was niet kapot............jezus man er zat 1 scheur aan de onderkant.
En ik vind dat Ingrid best nog kritisch mag zijn op hetgeen ze ontvangt, zelfs al zijn het krijgertjes, ze hoeft niet door het stof te kruipen en alles maar te accepteren hoor.quote:En van te voren was al gezegd dat er een kleed of iets overheen moest.
nou, dit is voor mij wel de druppel hoor!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet gedumpt, aan iemand anders gegeven die hem kon gebruiken. Zou wat worden dat als je iets weggeeft je er ook nog condities aan verbindt voor de ontvanger. Moet ze ook nog driehonderd keer zeggen hoe blij ze was dat jij uit de 'goedheid van je hart' een kapotte bank hebt weggegeven?
Zeurkous!
Als ik iets weggeef aan Ingrid omdat ik Ingrid wil helpen zou ik het inderdaad vrij lullig vinden als het zou eindigen bij een kennis van een buurman nog voor Ingrid er zelf iets mee gedaan heeft... Even overleg was daar wel heel erg schappelijk geweest...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeurkous!
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeurkous!
Blijkbaar was er dus wel een en ander aan voorwaarden opgesteld voor de mensen die spullen gingen leverenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dan nog... we hadden besproken, wat te veel... over of wat dan ook was... dat het op fok terug kwam...
Reageerde daar niemand op... dan op mp zodat er een spaarcentje in de spaarpot van de kids kon!
maar goed, ik hou me buiten deze discussie!
nou, precies dat dusquote:Op zondag 17 juni 2012 22:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik iets weggeef aan Ingrid omdat ik Ingrid wil helpen zou ik het inderdaad vrij lullig vinden als het zou eindigen bij een kennis van een buurman nog voor Ingrid er zelf iets mee gedaan heeft... Even overleg was daar wel heel erg schappelijk geweest...
Oh...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, dit is voor mij wel de druppel hoor!nee natuurlijk geen condities,
Da's een conditie.quote:maar een grond van dankbaarheid zou leuk zijn.
Nou, dat heb ik met wat jij schrijft precies hetzelfde.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh...
[..]
Da's een conditie.
Verder ga ik er maar niet meer op in, ik vind wat jij schrijft werkelijk walgelijk. Sorry.
Ik wilde eigenlijk niet reageren in deze discussie. Maar ik wil wel even graag kwijt dat de toon de boodschap maakt. En bij een aantal die aanwezig zijn geweest bij Ingrid zijn sommige dingen het verkeerde keelgat ingeschoten. Dit is ter plekke uitgesproken en wilden we dan ook graag buiten het topic houden.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan was ie dus wel kapot, en bij aankomst nog erger kapot.
[..]
En ik vind dat Ingrid best nog kritisch mag zijn op hetgeen ze ontvangt, zelfs al zijn het krijgertjes, ze hoeft niet door het stof te kruipen en alles maar te accepteren hoor.
Dat dus, dus ik ga het spul ( wat ik aanbood maar mevrouw nog tijd of moeite in wilde steken ) lekker aan de ruilwinkel geven , ik weet hoe het is om geen rooie rot cent te hebben, maar ik zou me de ogen uit de kop schamen en een trap onder me hol krijgen van mijn pa als ik zo ondankbaar zou reageren ...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik iets weggeef aan Ingrid omdat ik Ingrid wil helpen zou ik het inderdaad vrij lullig vinden als het zou eindigen bij een kennis van een buurman nog voor Ingrid er zelf iets mee gedaan heeft... Even overleg was daar wel heel erg schappelijk geweest...
Then we agree to disagreequote:Op zondag 17 juni 2012 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik met wat jij schrijft precies hetzelfde.
Mjah, jullie hebben het ter plekke meegemaakt en uitgepraat. Velen (kunnen alleen) reageren op wat ze hier lezen en daar mag ook wel wat over gezegd worden lijkt mij...quote:Op zondag 17 juni 2012 23:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk niet reageren in deze discussie. Maar ik wil wel even graag kwijt dat de toon de boodschap maakt. En bij een aantal die aanwezig zijn geweest bij Ingrid zijn sommige dingen het verkeerde keelgat ingeschoten. Dit is ter plekke uitgesproken en wilden we dan ook graag buiten het topic houden.
Als er dan opeens mensen zijn die er niet bij waren of uberhaubt niet te maken hebben gehad met het hele topic nu gaan reageren dan loopt deze discussie dusdanig uit de hand dat de nasmaak nog naarder gaat worden.
Hij was van Muck..quote:Op zondag 17 juni 2012 23:02 schreef vannelle het volgende:
Je aanbod was mooi, iedereen weet dat. Echt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |