Je verbeelding neemt een loopje met jequote:
Schande eigenlijk, maar wel leuk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Eigenlijk zitten we nu te slowchatten op een plek waar het niet hoort, hè?
niet????quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, en de paashaas bestaat echt...
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Je verbeelding neemt een loopje met je
Als jij niets zegt, doe ik het ook nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Kuch.......quote:
Was dat een paashaas? Ik dacht dat het je hond was.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niet????![]()
MAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weet je wat kenteken zegt?????
Pas maar op... je woont niet heel ver weg hoor!! Stuur zo de paashaas op je af...
volgend jaar als ie weer int land is
Partypooperquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Jaloers op mijn trouwe... ongehoorzame maar zeer lieve 4poter?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Was dat een paashaas? Ik dacht dat het je hond was.
WCPAPIER erbijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Onze kat heeft zitten kleien.
![]()
DIE LUCHT!!!
Dat denk ik jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:37 schreef Ireth het volgende:
Zeg, waar hebben jullie allemaal aan lopen knabbelen en knagen vandaag?? En zijn jullie allemaal high van de verf?
Nee, ik heb gewoon gewerkt, ik was Ehhe's taxi.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:37 schreef Ireth het volgende:
Zeg, waar hebben jullie allemaal aan lopen knabbelen en knagen vandaag?? En zijn jullie allemaal high van de verf?
Het laatstequote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:37 schreef Ireth het volgende:
Wc-verfrisser kijkt me een betere optie. Of een afzuigkap boven de kattenbak.quote:
Jij bent gewoon zo gek.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon gewerkt, ik was Ehhe's taxi.
Nee hoor, ik ben volkomen normaal.voor mijn doenquote:
Lange incubatietijd, het effect was pas merkbaar in de slaapkamer...quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:37 schreef Ehhe het volgende:
Haha ja, zo ziet ze er ook wel uit! Bloeddorstig mormel!
Maar ja... iets te lang bij ophalen in de verflucht gehangen...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon gewerkt, ik was Ehhe's taxi.
Was die rug van mij ook befsmettelijk?quote:
Maar ja.. krijg je hee.... als je dan ineens gapende gaten laat zien enzo...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
Lange incubatietijd, het effect was pas merkbaar in de slaapkamer...
Waar het hoofd vol van is......quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
Maar ja... iets te lang bij ophalen in de verflucht gehangen...
[..]
Was die rug van mij ook befsmettelijk?
[..]
Maar ja.. krijg je hee.... als je dan ineens gapende gaten laat zien enzo...
Tja, als loodgieter ben ik gewend om gaten te zoeken en te dichten...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vast wel. Waar wil je foto's van? Een leuk dorp, mooie natuur?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
Zeg stelletje ouwehoers.. zijn er nog meer foto's???
Haha WAT?! Nee, mijn voet doet auw en m'n heupenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij soldeert alle vrouwen dicht?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Tja, als loodgieter ben ik gewend om gaten te zoeken en te dichten...
Volgens mij was dit het eerstquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
Daar zijn we ook heel trots op!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef BlueMage het volgende:
Even tussen de slowchat door, mooi gedaan hoor door het klusteam.
cv, waren dat de enige foto's die je gemaakt hebt?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
Dankuquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef BlueMage het volgende:
Even tussen de slowchat door, mooi gedaan hoor door het klusteam.
lopen mijn vingers van over.....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waar het hoofd vol van is......
zou niet durven. Waarschijnlijk wel de reden dat ik al jaren vrijgezel benquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij soldeert alle vrouwen dicht?Dat zullen ze leuk vinden.
* Ireth verslikt zich...quote:
Euh, ja, helaas niet meerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
cv, waren dat de enige foto's die je gemaakt hebt?
lol....
Doe dat, een heel legioen Fok!ers is reuze benieuwd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zal ik morgen foto's maken dan? Was ik vandaag vergeten!
Wil je er een rollator bij?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:47 schreef Ehhe het volgende:
Welnee joh, gewoon gelijk doorgaan. Hoppaaa
een quote van CVBOER.... waar loodgieter instaat... zijn dat geen 2 verschillende beroepen??quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Tja, als loodgieter ben ik gewend om gaten te zoeken en te dichten...
Hoef ik iig niet te gaan zoeken dus!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:49 schreef cvboer het volgende:
Schiet mij maar lek, kom er net achter dat hier nog de afstandbediening van Ingrid's tv ligt
Gelukkig zijn er 2 tv's, kan ze altijd nog tv kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:49 schreef cvboer het volgende:
Schiet mij maar lek, kom er net achter dat hier nog de afstandbediening van Ingrid's tv ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |