quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:37 schreef Ehhe het volgende:
Haha ja, zo ziet ze er ook wel uit! Bloeddorstig mormel!
Maar ja... iets te lang bij ophalen in de verflucht gehangen...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon gewerkt, ik was Ehhe's taxi.
Was die rug van mij ook befsmettelijk?quote:
Maar ja.. krijg je hee.... als je dan ineens gapende gaten laat zien enzo...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
Lange incubatietijd, het effect was pas merkbaar in de slaapkamer...
Waar het hoofd vol van is......quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
Maar ja... iets te lang bij ophalen in de verflucht gehangen...
[..]
Was die rug van mij ook befsmettelijk?
[..]
Maar ja.. krijg je hee.... als je dan ineens gapende gaten laat zien enzo...
Tja, als loodgieter ben ik gewend om gaten te zoeken en te dichten...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vast wel. Waar wil je foto's van? Een leuk dorp, mooie natuur?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
Zeg stelletje ouwehoers.. zijn er nog meer foto's???
Haha WAT?! Nee, mijn voet doet auw en m'n heupenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jij soldeert alle vrouwen dicht?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Tja, als loodgieter ben ik gewend om gaten te zoeken en te dichten...
Volgens mij was dit het eerstquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
Daar zijn we ook heel trots op!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef BlueMage het volgende:
Even tussen de slowchat door, mooi gedaan hoor door het klusteam.
cv, waren dat de enige foto's die je gemaakt hebt?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
Dankuquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:43 schreef BlueMage het volgende:
Even tussen de slowchat door, mooi gedaan hoor door het klusteam.
lopen mijn vingers van over.....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Waar het hoofd vol van is......
zou niet durven. Waarschijnlijk wel de reden dat ik al jaren vrijgezel benquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij soldeert alle vrouwen dicht?Dat zullen ze leuk vinden.
* Ireth verslikt zich...quote:
Euh, ja, helaas niet meerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
cv, waren dat de enige foto's die je gemaakt hebt?
lol....
Doe dat, een heel legioen Fok!ers is reuze benieuwd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zal ik morgen foto's maken dan? Was ik vandaag vergeten!
Wil je er een rollator bij?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:47 schreef Ehhe het volgende:
Welnee joh, gewoon gelijk doorgaan. Hoppaaa
een quote van CVBOER.... waar loodgieter instaat... zijn dat geen 2 verschillende beroepen??quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Tja, als loodgieter ben ik gewend om gaten te zoeken en te dichten...
Hoef ik iig niet te gaan zoeken dus!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:49 schreef cvboer het volgende:
Schiet mij maar lek, kom er net achter dat hier nog de afstandbediening van Ingrid's tv ligt
Gelukkig zijn er 2 tv's, kan ze altijd nog tv kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:49 schreef cvboer het volgende:
Schiet mij maar lek, kom er net achter dat hier nog de afstandbediening van Ingrid's tv ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |