Ik rook niet... maar ja, dr vent moet ook stoppen. Want ook de kleine kindertjes roken op die manier mee en das niet goed. Bovendien is roken smerig.quote:vrijdag 15 juni 2012 20:16 schreef Papabear het volgende:[/b]
[..]
Ja hoor. Gelijk beginnen om anderen ook te dwingen met stoppen en vervolgens samen lekker chagarijnig op de bank zitten
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik rook niet... maar ja, dr vent moet ook stoppen. Want ook de kleine kindertjes roken op die manier mee en das niet goed. Bovendien is roken smerig.
En als ie chagrijnig wordt, tja, dan gaat ie maar een blokje om
Theoretisch gezien is stoppen met roken eenvoudig. Praktische uitvoering blijkt af en toe iets lastiger.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:43 schreef Ehhe het volgende:
Het is niet zo heel makkelijk om te stoppen met roken voor de meeste mensen heur
Ik begin er gewoon maar niet aan ...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:45 schreef Ehhe het volgende:
Gestopt blijven dan, dat is lastig.
Ik heb ook wel een paar pogingen gedaan, zelfs een keer 6 jaar volgehouden. Heb het al die tijd ook best moeilijk gehad. Toen dus weer begonnen...
Tot vorig jaar ergens, ik had gewoon geen zin meer in een sigaret! Heerlijk, ben sinds die tijd ook gestopt en mis het absoluut niet, geen moment moeilijk gehad. Gelukkig
als jij zo goed bent in voorspellen .. voorspel dan eens of het mij lukt om in één keer te stoppen met roken ?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:50 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon maar niet aan ...
Alleen beginnen om te bewijzen dat stoppen niet zo lastig kan zijn is de foute insteek
[me=Egberts]heeft alweer een wedstrijd goed voorspeld[/me]
Lukt je nooit!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
als jij zo goed bent in voorspellen .. voorspel dan eens of het mij lukt om in één keer te stoppen met roken ?
* DJMO blijft morgen de hele dag thuis en in bed om niet in de verleiding te komenquote:
Belle is niet 100!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:08 schreef Ehhe het volgende:
Hehe belle, die is toch al 100 jaar oud ofzo?
t weer ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:17 schreef Ehhe het volgende:
Maar sisteract is toch helemaal niet zo leuk?
Ik ook, maar goed, t was beter dan topgear (sorry herenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:20 schreef Ehhe het volgende:
Nu valt het best mee. Ik heb sisteract 1 en 2 geloof ik wel meer dan eens gezien, mss dat ik het daarom ook niet meer leuk vind
De muziek in Sister Act vond ik best leuk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:17 schreef Ehhe het volgende:
Maar sisteract is toch helemaal niet zo leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik ook, maar goed, t was beter dan topgear (sorry heren)
Top gear vind ik soms best leuk, maar niet te vaak. Gaat een beetje vervelen ofzo xDquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik ook, maar goed, t was beter dan topgear (sorry heren)
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:26 schreef Ireth het volgende:
Goeienaaf!
@DJMO: je moet ook niet zeggen/denken dat je gestopt bent met roken. Dat suggereert namelijk dat je ook weer kan beginnen. Gewoon "Ik rook niet!"
(en ja, dat klinkt makkelijk, vooral uit de mond van een roker, maar ik heb van meerdere gehoord dat op die manier denken wel kan helpen om het vol te houden...)
ik zal het proberen te onthouden als ik het moeilijk krijg!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:26 schreef Ireth het volgende:
Goeienaaf!
@DJMO: je moet ook niet zeggen/denken dat je gestopt bent met roken. Dat suggereert namelijk dat je ook weer kan beginnen. Gewoon "Ik rook niet!"
(en ja, dat klinkt makkelijk, vooral uit de mond van een roker, maar ik heb van meerdere gehoord dat op die manier denken wel kan helpen om het vol te houden...)
Vrouwenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:03 schreef belle1608 het volgende:
*weer 10 plaatsen gestegen in de voetbalpoule*
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben verliefd.. Op deze schoenen..
Hopeloos verliefd
[ afbeelding ]
PFffffffff. Verliefd worden op schoenen... Hopeloos verliefd nog wel.quote:
Dat zou nou net voor mij de nekslag zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik vind ze zo moooooisneakers met een verborgen sleehak.. Kom op, das toch geniaal!
Ik zit hem net te luisterenquote:
Het lijken mij meer schoenen maat 46 van manlief, gedragen door vrouwlief die maat 36 heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik vind ze zo moooooisneakers met een verborgen sleehak.. Kom op, das toch geniaal!
Het idee is misschien vast wel grappig, maar het is geen porem om te zienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Haha, great!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:10 schreef DJMO het volgende:
deze zijn pas geniaal @ Jaleesa:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar... als ze 11 euro zouden kosten zou het niet goed zijn voor het Nederlandse straatbeeld.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ach.. Ik zal ze toch nooit in mn bezit hebben..
Ze kosten rond de 1100 euro en er is een wachtlijst
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gelukkig maar... als ze 11 euro zouden kosten zou het niet goed zijn voor het Nederlandse straatbeeld.
ik vind ze wel stoer tbhquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ongelofelijk. Je vraagt je af hoe ze die dingen voor dat geld kunnen makenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ach.. Ik zal ze toch nooit in mn bezit hebben..
Ze kosten rond de 1100 euro en er is een wachtlijst
Nou... je vraagt je eerder af hoe het komt dat er zelfs met zo'n prijs een wachtlijst voor is.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Je vraagt je af hoe ze die dingen voor dat geld kunnen maken
Zodra die dingen in de PC Hooft komen te liggen is het "in". En dan betaal je de hoofdprijs, of ze nou kut zitten of nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nou... je vraagt je eerder af hoe het komt dat er zelfs met zo'n prijs een wachtlijst voor is.
en hoe het komt dat mensen dat mooi kunnen vinden ook.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ze zijn volgens mij helemaal niet in NL te verkrijgen
Ik mis INGquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:44 schreef Papabear het volgende:
Ik ga maar es op tijd naar bed trouwens. Ik moet morgenmiddag om 16:00 uur in Scheveningen zijn i.v.m. feestje van de baas (ja, ING, ja, EK, ja, Beach Party)
Oh, daar kan ik morgen ook wel weer keer heen fietsen voor de verandering. Als het droog is tenminste.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:44 schreef Papabear het volgende:
Ik ga maar es op tijd naar bed trouwens. Ik moet morgenmiddag om 16:00 uur in Scheveningen zijn i.v.m. feestje van de baas (ja, ING, ja, EK, ja, Beach Party)
quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je kan er zo weer een rekening openen toch?
Euhm.. Dat kan ja..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je kan er zo weer een rekening openen toch?
Doe datquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik morgen ook wel weer keer heen fietsen voor de verandering. Als het droog is tenminste.
Jalees, k wil ze ook hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben verliefd.. Op deze schoenen..
Hopeloos verliefd
[ afbeelding ]
Ooo, zeg dat dan!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Euhm.. Dat kan ja..
Ik bedoelde de tijd dat ik daar werkzaam was
Kom op, ik mag toch wel zeggen dat ze oerlelijk zijn en dat ik blij ben dat ze 1100 euro moeten kosten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jalees, k wil ze ook hoorheb vorige week nog met een paar in mn handen gestaan :p
Enne inlognaam, in het algemeen vind ik dat jij in je posts altijd zo ontzettend negatief bent. Kan je soms gewoon niet beter je mond houden en gewoon lekker op je tong bijten?
Sorry ik moest het gewoon even kwijt.
Ik had het niet zo zeer over de schoenen maar over al je reacties. In de meeste reactie van jou leesmik gewoon een negatieve ondertoon.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:36 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kom op, ik mag toch wel zeggen dat ze oerlelijk zijn en dat ik blij ben dat ze 1100 euro moeten kosten.
Waarheid is hard soms, he? Ook de jouwe, want d'r zit zeker een kern van waarheid in; ben niet altijd de positiefste. En ook niet de liefste :/ Maar toch soms ook weer wel![]()
Tuurlijk kan een gekookt ei prima samen gaan met een bak koffie.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:12 schreef Ehhe het volgende:
Goodmorning. Bakkie leut lekker, maar in combi met een ei? Hmm..
Is ergens op reageren al gelijk mopperen? Ik mag toch mijn punt duidelijk maken als ik verkeerd ben begrepen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:10 schreef Pulver het volgende:
Nu nog aan het mopperen Yska?![]()
* Pulver heeft net koffie gezet en geeft een heerlijk bakkie troost en een gekookt eitje aan Yska.
quote:
Om 1 uur goedemorgen zeggenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:55 schreef belle1608 het volgende:
@ Rest goedemorgen, ook namens MerlijnDie de heg aan het snoeien is
En dat laat mij dan weer koud. Misschien moet je eens lezen met een positievere insteek?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik had het niet zo zeer over de schoenen maar over al je reacties. In de meeste reactie van jou leesmik gewoon een negatieve ondertoon.
Ik wordt nl. Sowieso niet warm of koud wat iemand anders van belaalde kleding vind.
Verrek! Dat moet hier ook nog!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:55 schreef belle1608 het volgende:
ook namens MerlijnDie de heg aan het snoeien is
* Ireth speelt voor echo... "Merlijn!!!!! Heg!!!! (please???)"quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:26 schreef vannelle het volgende:
MERLIJN!!!!!! HEG!!! (Nou ja, lijkt steeds meer op een boomgaard onderhand)
Dank je! Ik was "please" idd vergeten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth speelt voor echo... "Merlijn!!!!! Heg!!!! (please???)"
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth speelt voor echo... "Merlijn!!!!! Heg!!!! (please???NU!!!!)"
Gister nog geweest, maar dan met de auto natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:34 schreef Inlognaam het volgende:
* Inlognaam Vertrekt naar Scheveningen op zn fietsje![]()
Hebben ze nou wél verse vis dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Gister nog geweest, maar dan met de auto natuurlijk.
Het is daar wel helemaal veranderd zeg!
Werkt een verse vis op een dikke knie?quote:
Hangt er van af hóe vers.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Werkt een verse vis op een dikke knie?
Deze wel, moet ie wel heel erg vers zijn:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Werkt een verse vis op een dikke knie?
Maar kan die ook mikken?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:33 schreef Pulver het volgende:
[..]
Deze wel, moet ie wel heel erg vers zijn:
[ afbeelding ]
Vast wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar kan die ook mikken?
Anders vind ik het maar gevaarlijk.
Ik ben toevallig niet de enige die het is opgevallen. En je bedoelt het misschien best prima maar het komt rot uit je strot.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En dat laat mij dan weer koud. Misschien moet je eens lezen met een positievere insteek?
Gelukkig heeft Rucky gezegd dat ik een toffe gozer bendus die negativiteit zal wel meevallen
Mhhh........moet ik tóch es leren surfen!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:46 schreef Pulver het volgende:
[..]
Vast wel.
Zijn een hoop surfers die, na een ontmoeting met deze vis, nooit meer last hebben gehad van hun knie.
Of hoofdpijn, keelpijn, prostaat, rugpijn, spierpijn...
Dat beest is echt een all-rounder.
Nou moe?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ben toevallig niet de enige die het is opgevallen. En je bedoelt het misschien best prima maar het komt rot uit je strot.
Die babydoekjes bederven niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:10 schreef DJMO het volgende:
* DJMO mept rucky .. wil ik op de koffie komen neem je je telefoon niet op en geef je geen sjoege op sms
ik ben t wel met je eens tbh. bij t teruglezen valt t me ook vaak op.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ben toevallig niet de enige die het is opgevallen. En je bedoelt het misschien best prima maar het komt rot uit je strot.
eerst meppen en dan nog op de koffie willen komen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:10 schreef DJMO het volgende:
* DJMO mept rucky .. wil ik op de koffie komen neem je je telefoon niet op en geef je geen sjoege op sms
maar ze drogen wel uitquote:
koffie verkeerd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:23 schreef gomi het volgende:
[..]
eerst meppen en dan nog op de koffie willen komen?
is niet meer luchtdichtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuh want ze zitten netjes in een plastic zakje.
Linker is het trouwensquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:25 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, en dan meppen op die knie van hem he.
Maar verdraaid, misschien komt die linker dan wel rechter te staan hoe link het ook is.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:27 schreef gomi het volgende:
[..]
t is linker om op de linker te meppen dan op de rechter
en als t dan niet lukt, gewoon weer proberen. en evt een 3e maal. 3 maal is immers scheepsrecht. en recht zal die linker komenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar verdraaid, misschien komt die linker dan wel rechter te staan hoe link het ook is.
Het recht zal zegevieren zei de linker rechter tegen de rechter rechter.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:32 schreef gomi het volgende:
[..]
en als t dan niet lukt, gewoon weer proberen. en evt een 3e maal. 3 maal is immers scheepsrecht. en recht zal die linker komen
Ja dat weer wel, heb em zijn lopen (nou ja, lopen) en echt heel fijn had ie het niet.quote:
denk even twee keer na voor je bitcht ? of lees even m'n statusupdate op facebook? mijn vader is al zeven jaar dood, en ik mis hem nog elke dag ...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:35 schreef vannelle het volgende:
[..]Jij hebt vorige maand je moederdag gehad, nou niet gaan haten op vaderdag.
![]()
Er wordt over me gepraatquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik kijk nou eenmaal niet veel op facebook.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
denk even twee keer na voor je bitcht ? of lees even m'n statusupdate op facebook? mijn vader is al zeven jaar dood, en ik mis hem nog elke dag ...
Ik lul ook wel eens over je, maar dat is omdat ik altijd een stijve pielemoos krijg van die clown in je avatar.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Er wordt over me gepraatEr wordt over me gepraat
Whoehoe![]()
Maaruh, PM me even de posts, ga ik ze ook even teruglezen.
de reden waarom ik hem deelde hier, was gewoon omdat ik hem mooi vond. Niet omdat ik haat aan vaderdag heb. Maar het is wel een momentje dat ik extra aan m'n vader denk. En als ik dan *BAM* krijg te horen dat ik niet de haat aan vaderdag moet verklaren omdat ik net moederdag heb gehad (die ik ook al jaren moet missen btw). Dan heb ik echt zoiets van .. Jezus vannelle.. doe es niet LOMPquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik kijk nou eenmaal niet veel op facebook.
En mijn biologische vader is nu 10 jaar dood en die mis ik niet al denk ik er nog vaak aan. Geen positieve gedachtes.
De man die mij de afgelopen 36 jaar heeft opgevoed en die ik altijd mijn vader heb genoemd omdat ik hem als zodanig beschouw(de) is nu bijna 3 jaar dood.
Ik mis hem vreselijk, maar dat maakt vaderdag toch niet persé tot een helse dag?
Sorry als ik je verkeerd begreep, was uiteraard niet mijn bedoeling om je te kwetsen.
Ik doe gewoon niet veel met facebook, blijkbaar ligt daar de oorzaak van het misverstand.
Zoals ik al typte: niet rot bedoeld. Heb je dat gelezen? Je quote mij wel maar gaat totaal niet op de inhoud in, je vervolgt alleen maar je tirade tegen mij.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
de reden waarom ik hem deelde hier, was gewoon omdat ik hem mooi vond. Niet omdat ik haat aan vaderdag heb. Maar het is wel een momentje dat ik extra aan m'n vader denk. En als ik dan *BAM* krijg te horen dat ik niet de haat aan vaderdag moet verklaren omdat ik net moederdag heb gehad (die ik ook al jaren moet missen btw). Dan heb ik echt zoiets van .. Jezus vannelle.. doe es niet LOMP
denk niet dat je er maar zomaar vanuit moet gaan dat iedereen helemaal op de hoogte is van een status op fb tbh hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
denk even twee keer na voor je bitcht ? of lees even m'n statusupdate op facebook? mijn vader is al zeven jaar dood, en ik mis hem nog elke dag ...
Oei, zoals jij sapperdeflap kan zeggen, dat kan iemand!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:08 schreef Inlognaam het volgende:
Pff, kijk nou wat voor een misverstanden er allemaal in dit topic verschijnen hierboven. Over negativiteit gesproken... Om vervolgens zelf de gelovige gemeenschap te kwetsen door Jezus erbij te betrekken.
Die clown zou zeggen: Sapperdeflap, wat een grap en verder gaan met waar ie mee bezig was. En aan Pulver zou ie zeggen: doe je wel de deur dicht, zodat niemand je ziet?
Dat zei ik dus ook, mét uitleg én excuses voor een blijkbaar kwetsende reactie.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:12 schreef gomi het volgende:
[..]
denk niet dat je er maar zomaar vanuit moet gaan dat iedereen helemaal op de hoogte is van een status op fb tbh hoor.
ik ben moe en heb pijn van het slenteren over m'n hele lijf (al is dat weer nietig bij wat jij moet voelen ...)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, mét uitleg én excuses voor een blijkbaar kwetsende reactie.
Want kwetsen is nooit mijn doel.
Kee, dan ga ik em ff luisteren.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:17 schreef DJMO het volgende:
maar ook zonder facebook te lezen (vannelle) was dit gewoon bedoeld als
mooi
nr
Ik ben ook moe. Da's te vergelijken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben moe en heb pijn van het slenteren over m'n hele lijf (al is dat weer nietig bij wat jij moet voelen ...)
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:17 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oei, zoals jij sapperdeflap kan zeggen, dat kan iemand!!!
Dan denk ik maar aan één ding:
Sapperdefapfapfap
nou ja, bepekeringen heb ik natuurlijk niet echt, jij wel. en moe .. mjah, ik ben twee kinderen gewend, en sjouwde vandaag ineens met vier kids, waarvan er één op zker ADHD heeft, de tweede wel tekenen vertoont maar nog te jong is om een officiele diagnose te stellen, de volgende is licht autistisch, en ik was zó blij dat nr 4 nog jong genoeg was om in de buggy te houdenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ben ook moe. Da's te vergelijken.
Pijn kun je niet vergelijken, alleen de beperkingen die het oplevert.
Dikke knuffel dan maar?![]()
En waar blijft nou die goedmaakknuffel met mij?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
nou ja, bepekeringen heb ik natuurlijk niet echt, jij wel. en moe .. mjah, ik ben twee kinderen gewend, en sjouwde vandaag ineens met vier kids, waarvan er één op zker ADHD heeft, de tweede wel tekenen vertoont maar nog te jong is om een officiele diagnose te stellen, de volgende is licht autistisch, en ik was zó blij dat nr 4 nog jong genoeg was om in de buggy te houdenthank god was ik niet alleen met die vier schatjes van kinderen
Sterkte en welterusten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:21 schreef maffemuts het volgende:
Wens jullie een fijne avond... k duik m'n bed in.
Morgen m'n vent en schoonvader een fijne vaderdag wensen en dat was het dan weer...
Ga er verder niet op in, mis iets in mijn leven en dat breekt me nu op.
Kusjes
*knuffffquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
En waar blijft nou die goedmaakknuffel met mij?
Dit gevoel deel ik eigenlijk wel. Op moederdag mis ik mijn moeder niet extra meer dan op andere dagen. Mijn moeder is nu 4 jaar overleden en haar speciaal missen op dat soort dagen heb ik nie. Ik mis mijn moeder gewoon altijd net als altijd op 'gewone' dagen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik kijk nou eenmaal niet veel op facebook.
En mijn biologische vader is nu 10 jaar dood en die mis ik niet al denk ik er nog vaak aan. Geen positieve gedachtes.
De man die mij de afgelopen 36 jaar heeft opgevoed en die ik altijd mijn vader heb genoemd omdat ik hem als zodanig beschouw(de) is nu bijna 3 jaar dood.
Ik mis hem vreselijk, maar dat maakt vaderdag toch niet persé tot een helse dag?
Sorry als ik je verkeerd begreep, was uiteraard niet mijn bedoeling om je te kwetsen.
Ik doe gewoon niet veel met facebook, blijkbaar ligt daar de oorzaak van het misverstand.
Maar anderen kunnen dat gevoel wel hebben en dan kan je daar met een beetje respect mee omgaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit gevoel deel ik eigenlijk wel. Op moederdag mis ik mijn moeder niet extra meer dan op andere dagen. Mijn moeder is nu 4 jaar overleden en haar speciaal missen op dat soort dagen heb ik nie. Ik mis mijn moeder gewoon altijd net als altijd op 'gewone' dagen.
Uiteraard, het ligt ook aan de omstandigheden er om heen denk ik. Mijn moeder was zo ziek dat ze al 3 jaar bezig was met sterven en ik eigenlijk heel erg blij en dankbaar was dat ze eindelijk was gestorven. De moeder van voor ze ziek werd, dat is ook de moeder die ik mis. Wij hebben 3 jaar lang afscheid genomen en er heerste vooral opluchting toen het eindelijk voorbij was. Dat zal in mijn verwerking en beleving ook een hele grote rol spelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar anderen kunnen dat gevoel wel hebben en dan kan je daar met een beetje respect mee omgaan.
Maar je moet er ook respect voor hebben dat "vreemden" op fok je hele achtergrond niet kennen. Voor zover ik kan beoordelen loopt er niemand in deze sc rond om iemand anders opzettelijk te kwetsen of tegen de schenen te trappen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar anderen kunnen dat gevoel wel hebben en dan kan je daar met een beetje respect mee omgaan.
Ik had bij DJMO ook niet direct de link met haar eigen vader gelegd bij dat nummer (het eerste wat ik dacht was "Kutnummer!"quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:34 schreef Egberts het volgende:
[..]
Maar je moet er ook respect voor hebben dat "vreemden" op fok je hele achtergrond niet kennen. Voor zover ik kan beoordelen loopt er niemand in deze sc rond om iemand anders opzettelijk te kwetsen of tegen de schenen te trappen.
Mocht je toch vinden dat iemand tegen je aan trapt, stuur hem/haar er een dm over ... (of is dat te makkelijk gedacht)
en nu weer allemaal lief zijn en over naar de orde van de dag
er worden hier vaak zat aan de lopende band youtube-nummers geplaatst. ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn die meteen gaan denken aan een evt achterliggende link bij die nummers.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had bij DJMO ook niet direct de link met haar eigen vader gelegd bij dat nummer (het eerste wat ik dacht was "Kutnummer!")
Okee, ik volg wel FaceBook, dus ik was misschien bevooroordeeld.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had bij DJMO ook niet direct de link met haar eigen vader gelegd bij dat nummer (het eerste wat ik dacht was "Kutnummer!")
Facebook, kan je dat eten?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Okee, ik volg wel FaceBook, dus ik was misschien bevooroordeeld.
Tja, dat ik WEL meega met de huidige tijd kan niemand mij kwalijk nemen
Ik volg ook facebook, maar kijk altijd als laatste daarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Tja, dat ik WEL meega met de huidige tijd kan niemand mij kwalijk nemen
Ja, licht aangebraden in boter met wat peper en zout.quote:
Leuk, jij hebt facebook!! toevoegen!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik volg ook facebook, maar kijk altijd als laatste daarHeb nu nog geen facebook gezien sinds vanmorgen (en zelfs dan nog... ik onthou daar echt niet alles van
)
Topickill!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:42 schreef Pulver het volgende:
[..]
Leuk, jij hebt facebook!! toevoegen!!!
ja, we roddelen praten over iedereen van de slowchatquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja we zitten nu te roddelen praten via facebook
Sorrie, ik ben een beetje in slaap gevallen. Nogal druk geweest afgelopen 2 dagen. En bel me de volgende keer ook op mijn thuis telefoon.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:10 schreef DJMO het volgende:
Moet je koffie?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sorrie, ik ben een beetje in slaap gevallen. Nogal druk geweest afgelopen 2 dagen. En bel me de volgende keer ook op mijn thuis telefoon.
Over een uurtje of 8 maar een broodje shoarme met een biertje lijkt me nu beter.quote:
Zolang erover je gepraat wordt leef je nog!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:59 schreef Pulver het volgende:
[..]
ja, we roddelen praten over iedereen van de slowchat
Slaap lekker Irith....en morgen de hele dag spelen!!quote:Op zondag 17 juni 2012 00:04 schreef Ireth het volgende:
Maarre... ik ga nokken met roddelen vergaderen. De hond moet nog een rondje en mijn dochter is van mening dat je in het weekend al-tijd voor 7en wakker moet zijn, dan heb je nog heel veel tijd om te spelen. Doordeweeks geldt dat niet, dan moet ze naar school.
Dusse.. ajuus!
dan moet je die even dm=men .. ik moest m'n toestel een hard-reset geven om weer fatsoenlijk te kunnen internetten / gps én onderwegquote:Op zondag 17 juni 2012 00:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sorrie, ik ben een beetje in slaap gevallen. Nogal druk geweest afgelopen 2 dagen. En bel me de volgende keer ook op mijn thuis telefoon.
En waar haal ik om deze tijd nou een broodje schapevlees vandaan?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Over een uurtje of 8 maar een broodje shoarme met een biertje lijkt me nu beter.
Ik moet hem wat?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan moet je die even dm=men .. ik moest m'n toestel een hard-reset geven om weer fatsoenlijk te kunnen internetten / gps én onderweg
Is het goed als ik dat in Rotterdam doe? Maar ik zit met een dikke knie dus ik zal het nr op de folder die ik hier heb wel bellen.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:15 schreef Inlognaam het volgende:
Pak je fiets, rij door wat ongure buurten die Den Haag rijk is en je komt vanzelf een shoarmatoko tegen.
Laat antwoord maar goed:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:27 schreef Ehhe het volgende:
Hoe is het met jullie Rucky en vannelle? Kunnen jullie nog een beetje lopen?
Leuk dat je dat hier wel zegt........quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:39 schreef Pulver het volgende:
[..]
Morgen lekker rustig aan doen dat doe ik ook.quote:Op zondag 17 juni 2012 03:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laat antwoord maar goed:
Pijn heb ik niet, behalve af en toe kramp of spierpijngevoel.
Linkeronderbeen doet het gewoon niet meer, opperdepop.
Afwezigheid van pijn is misschien eng maar op dit moment een zegen.
Voor degenen die mijn situatie niet kennen: heb 2 protheses in m'n rug, artrose en er zit weer een zenuw klem waardoor linkerbeen dienst weigert.
Was geen blessure van die dag maar iets dat in 1998 begon. En toen was dit nog niet eens afgesproken.
Ach boeiuh, het ging zonder veel pijn en da's mooi. Heel verschil met vorige week.
Nouja, hopelijk gaat het gewoon snel beterquote:Op zondag 17 juni 2012 03:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laat antwoord maar goed:
Pijn heb ik niet, behalve af en toe kramp of spierpijngevoel.
Linkeronderbeen doet het gewoon niet meer, opperdepop.
Afwezigheid van pijn is misschien eng maar op dit moment een zegen.
Voor degenen die mijn situatie niet kennen: heb 2 protheses in m'n rug, artrose en er zit weer een zenuw klem waardoor linkerbeen dienst weigert.
Was geen blessure van die dag maar iets dat in 1998 begon. En toen was dit nog niet eens afgesproken.
Ach boeiuh, het ging zonder veel pijn en da's mooi. Heel verschil met vorige week.
Dat is wel het beste wat ik vandaag gezien heb jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op zondag 17 juni 2012 10:06 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat is wel het beste wat ik vandaag gezien heb jaAlternatief voor tandpasta?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
T schijnt m goed gesmaakt te hebben want daarstraks in de badkamer wilde hij nog meerquote:Op zondag 17 juni 2012 10:12 schreef Ehhe het volgende:
Haha zeep eten? Vond ie het een goed idee of toch uiteindelijk maar niet?
Dat gevoel heb ik ook nog steeds.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pffffff volgens mij is er een bus over mij heen gereden. Bah.
Whoewhahahahaa! Ik heb hem even in mijn feestboek geknaldquote:Op zondag 17 juni 2012 12:10 schreef Pulver het volgende:
Van Marwijk van Bommel en van Persie zitten in het vliegtuig te brainstormen wat ze kunnen doen om het Nederlands publiek toch een beetje tevreden te stellen. Zegt van Marwijk "ik gooi boven Nederland duizend briefjes van ¤50 naar beneden",van Bommel zegt "doe ik er twee duizend" en van persie zegt "doe ik er drie duizend, dan maken we toch zes duizend mensen blij". Huntelaar draait zich om en zegt "ik gooi jullie alle drie naar beneden en maak 16 miljoen mensen blij".
Hou ook van jouquote:Op zondag 17 juni 2012 11:29 schreef kwiebuske het volgende:
lijktie op zijn moeder
mafkind <--> maffemuts
Klopt, denk dat ik dát maar ga doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:56 schreef Ehhe het volgende:
Nou, een beetje niksen en lamballen is toch ook wel eens lekker?
Netjes!quote:Op zondag 17 juni 2012 16:05 schreef DJMO het volgende:
vandaag voor het eerst meer dan tien km aan één stuk hard gelopen ehhe
ik wil naar de 42.195 mquote:Op zondag 17 juni 2012 16:07 schreef Ehhe het volgende:
Ohh, oké. Je moet het maar willen, 10 km hardlopen
Ah, op zo'n manier.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:07 schreef DJMO het volgende:
langzame duurloop Vanelle, tijd deed er vandaag niet toe, alleen de afstand
Spierpijn op de meest rare plekken hier. Blauwe plekken van het sjouwen trouwens ook.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zere voeten hier, maar ja klus schoenen zijn ook neit de beste!
Blauwe plekken heb ik ook jaquote:Op zondag 17 juni 2012 19:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Spierpijn op de meest rare plekken hier. Blauwe plekken van het sjouwen trouwens ook.
Zal er wel bij horen.
Zijn van die dingen die je achteraf pas ziet, zolang je bezig bent valt het niet op.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Blauwe plekken heb ik ook ja. Geen idee waarvan, heb alleen onthouden dat ik me wel een paar keer flink zeer heb gedaan
Ja idd! Ik heb het ook altijd met verven, niet dat ik me dan pijn doequote:Op zondag 17 juni 2012 19:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zijn van die dingen die je achteraf pas ziet, zolang je bezig bent valt het niet op.
Heb ook vaak gehad dat ik aan de auto of motor aan het sleutelen was en zag ineens bloed op m'n gereedschap. Huh? Niks gemerkt.
Psies, zo dacht ik ook ooit eens dat ik uit een flesje aan het drinken was maar dat was niet zo. Was een glas.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:48 schreef Ehhe het volgende:
En ja, zo is het ook wel. Als er gewerkt wordt kan er ook iets gebeuren
Hahaha ik zie het gewoon voor me. Ook best onnozel trouwensquote:Op zondag 17 juni 2012 20:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Psies, zo dacht ik ook ooit eens dat ik uit een flesje aan het drinken was maar dat was niet zo. Was een glas.
Kantelmoment te vroeg, vannelle zeiknat.
t staat hier niet op... k hoor t wel als ik moet inschakelenquote:
En anders lees je de uitslag wel ergens vandaag of morgen.....quote:Op zondag 17 juni 2012 20:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
t staat hier niet op... k hoor t wel als ik moet inschakelen
Dan moet je voeballuh gaan kijken en niet fokken.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:48 schreef Ehhe het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die het nog echt leuk en spannend vind
Ik ben een vrouw. Ik kan beide tegelijkertijdquote:Op zondag 17 juni 2012 20:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan moet je voeballuh gaan kijken en niet fokken.
Jaja, zeggen ze allemaal. Dat betekent ook dat als je je op 1 taak richt jij je voor 200% kan inzetten?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik kan beide tegelijkertijd
Meer dan 100% bestaat toch nietquote:Op zondag 17 juni 2012 20:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jaja, zeggen ze allemaal. Dat betekent ook dat als je je op 1 taak richt jij je voor 200% kan inzetten?
Dichtbij je 1e dorp, kijk naar bereikbaarheid van oases (je kunt max 3x3 velden lopen om een oase te pakken).quote:Op zondag 17 juni 2012 20:53 schreef -gt- het volgende:
psssst
ik kan een dorp stichten op travian
maar maar maar
wat is een goeie optie....
geen idee namelijk
lol
-8/162 een goeie optie of ....quote:Op zondag 17 juni 2012 21:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Soort paardensprong. 3 velden horizontaal en 3 verticaal
Ik zou -7|167 doen. Vorr die andere is de afstand te groot en hier heb je ook oases in de buurt die je trouwens ook vanuit je huidige dorp kunt pakkenquote:
die gaat nietquote:Op zondag 17 juni 2012 21:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zou -7|167 doen. Vorr die andere is de afstand te groot en hier heb je ook oases in de buurt die je trouwens ook vanuit je huidige dorp kunt pakken
Travianvraagje was dat.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:16 schreef maffemuts het volgende:
*is de draad kwijt en kan 't niet meer volgen*
Weet je? Ik heb tips gegeven waar op te letten en heb niet echt veel tijd om nu mee te kijken.quote:
Hand voor de mond als je gaapt!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Had ik al in de gaten, maar vond ut nogal![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe kan weer normaal lopen en bewegen zonder pijn!
Heb ik ook gehad van die emoticons die bij je karakter passen!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Had ik, maar m'n emoticonnetje is brutaal
Mooi, dan mag jij bitterballen in de frituur gaan gooien.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe kan weer normaal lopen en bewegen zonder pijn!
Komt in orde! Kan ik ook nog wel doen terwijl ik voeballuh kijk en aan het fokken benquote:Op zondag 17 juni 2012 21:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mooi, dan mag jij bitterballen in de frituur gaan gooien.
Kun je de wc ff brengen? Ik moet plassen namelijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Komt in orde! Kan ik ook nog wel doen terwijl ik voeballuh kijk en aan het fokken ben. Verder nog wat? Bierie, cola'tje, koffie?
Geeft VanNelle een urinaal aan in de tijd dat hij wacht op antwoord van Ehhe, die vermoedelijk al in de keuken is voor de bitterballen.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kun je de wc ff brengen? Ik moet plassen namelijk.
Een snel antwoord stel ik zeer op prijs.
Nu kan je zelfs poepen en plassenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Geeft VanNelle een urinaal aan in de tijd dat hij wacht op antwoord van Ehhe, die vermoedelijk al in de keuken is voor de bitterballen.
Mietjequote:Op zondag 17 juni 2012 21:33 schreef vannelle het volgende:
* vannelle neemt handjevol bitterballen en brandt z'n klauwen
Gadverdamme!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:33 schreef vannelle het volgende:
* vannelle neemt handjevol bitterballen en brandt z'n klauwen
Had ik al lang gedaan!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:34 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gadverdamme!
Zou jij niet eers je handen eens wassen ?!
dr was alleen een wc en een urinaal gebracht, geen kraantje met water en zeepquote:Op zondag 17 juni 2012 21:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Had ik al lang gedaan!
Dat ik iets niet typ wil niet zeggen dat het niet gebeurt is.
Maar moet toch naar de kouwe kraan ivm warme handjes.
Ik heb mijn handen gewassen toen ik chips ging halen, stond namelijk niet op tafel.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef maffemuts het volgende:
[..]
dr was alleen een wc en een urinaal gebracht, geen kraantje met water en zeep
vooruit, de voordeel van de twijfel dan maar...quote:Op zondag 17 juni 2012 21:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen gewassen toen ik chips ging halen, stond namelijk niet op tafel.
WHUT? Nog ondankbaar ook?! Tsssquote:Op zondag 17 juni 2012 21:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen gewassen toen ik chips ging halen, stond namelijk niet op tafel.
Ooo, dan las ik het verkeerd. Het las iig alsof het belachelijk was dat ik géén chips op tafel had gezet!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ondankbaar? Heul nie! Ging alleen maar chips halen en ik pakte toch bitterballen?
Doe ik wel zodra ik weet wat ze wil, laat ik tenminste iets positiefs zijn en wordt ze nooit meer boos op me.quote:
Dat IS ook belachelijk maar dat heb ik niet gezegd.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:59 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ooo, dan las ik het verkeerd. Het las iig alsof het belachelijk was dat ik géén chips op tafel had gezet!
Aww, wie kan er nou boos worden op jou?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doe ik wel zodra ik weet wat ze wil, laat ik tenminste iets positiefs zijn en wordt ze nooit meer boos op me.
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat IS ook belachelijk maar dat heb ik niet gezegd.
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle geeft glas water met een rietje en blaast in het rietje
Maar dat wou je wel.quote:
Vol met kwajongens-streken hequote:Op zondag 17 juni 2012 22:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar dat wou je wel.
Want je neemt net een slokje van het water met dat rietje en nu merk je dat ik gaatjes in het rietje heb geprikt.
Speciaal voor jouquote:Op zondag 17 juni 2012 22:12 schreef vannelle het volgende:
* vannelle toch hand vol bitterballen heeft en een trui vol mayo
Sja kan me zelf ook ophangen, maar dat lijkt zo melo-dramatisch...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:15 schreef Inlognaam het volgende:
Orange uitgeschakeld, en dan zitten de heren hier gezellig biterballen te eten :/
Was ophangen ? daar he'k een droger voor... (en geen ruimte om het op te hangen btwquote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef Inlognaam het volgende:
U bent een maffe muts, maar ophangen dat doe je maar met de was.
Dan eet je maar zonder!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dank je.
Maar hoe kom ik nou bij mijn mayo? Slabbetje hangt er overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |