Hangt er van af hóe vers.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Werkt een verse vis op een dikke knie?

Deze wel, moet ie wel heel erg vers zijn:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Werkt een verse vis op een dikke knie?

Maar kan die ook mikken?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:33 schreef Pulver het volgende:
[..]
Deze wel, moet ie wel heel erg vers zijn:
[ afbeelding ]

Vast wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar kan die ook mikken?
Anders vind ik het maar gevaarlijk.

Ik ben toevallig niet de enige die het is opgevallen. En je bedoelt het misschien best prima maar het komt rot uit je strot.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En dat laat mij dan weer koud. Misschien moet je eens lezen met een positievere insteek?
Gelukkig heeft Rucky gezegd dat ik een toffe gozer bendus die negativiteit zal wel meevallen

Mhhh........moet ik tóch es leren surfen!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:46 schreef Pulver het volgende:
[..]
Vast wel.
Zijn een hoop surfers die, na een ontmoeting met deze vis, nooit meer last hebben gehad van hun knie.
Of hoofdpijn, keelpijn, prostaat, rugpijn, spierpijn...
Dat beest is echt een all-rounder.

Nou moe?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ben toevallig niet de enige die het is opgevallen. En je bedoelt het misschien best prima maar het komt rot uit je strot.

Die babydoekjes bederven niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:10 schreef DJMO het volgende:
* DJMO mept rucky .. wil ik op de koffie komen neem je je telefoon niet op en geef je geen sjoege op sms

ik ben t wel met je eens tbh. bij t teruglezen valt t me ook vaak op.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ben toevallig niet de enige die het is opgevallen. En je bedoelt het misschien best prima maar het komt rot uit je strot.

eerst meppen en dan nog op de koffie willen komen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:10 schreef DJMO het volgende:
* DJMO mept rucky .. wil ik op de koffie komen neem je je telefoon niet op en geef je geen sjoege op sms

maar ze drogen wel uitquote:

koffie verkeerd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:23 schreef gomi het volgende:
[..]
eerst meppen en dan nog op de koffie willen komen?

is niet meer luchtdichtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuh want ze zitten netjes in een plastic zakje.

Linker is het trouwensquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:25 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, en dan meppen op die knie van hem he.

Maar verdraaid, misschien komt die linker dan wel rechter te staan hoe link het ook is.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:27 schreef gomi het volgende:
[..]
t is linker om op de linker te meppen dan op de rechter

en als t dan niet lukt, gewoon weer proberen. en evt een 3e maal. 3 maal is immers scheepsrecht. en recht zal die linker komenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar verdraaid, misschien komt die linker dan wel rechter te staan hoe link het ook is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |