Tuurlijk kan een gekookt ei prima samen gaan met een bak koffie.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:12 schreef Ehhe het volgende:
Goodmorning. Bakkie leut lekker, maar in combi met een ei? Hmm..
Is ergens op reageren al gelijk mopperen? Ik mag toch mijn punt duidelijk maken als ik verkeerd ben begrepen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:10 schreef Pulver het volgende:
Nu nog aan het mopperen Yska?![]()
* Pulver heeft net koffie gezet en geeft een heerlijk bakkie troost en een gekookt eitje aan Yska.
quote:
Om 1 uur goedemorgen zeggenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:55 schreef belle1608 het volgende:
@ Rest goedemorgen, ook namens MerlijnDie de heg aan het snoeien is
En dat laat mij dan weer koud. Misschien moet je eens lezen met een positievere insteek?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik had het niet zo zeer over de schoenen maar over al je reacties. In de meeste reactie van jou leesmik gewoon een negatieve ondertoon.
Ik wordt nl. Sowieso niet warm of koud wat iemand anders van belaalde kleding vind.
Verrek! Dat moet hier ook nog!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:55 schreef belle1608 het volgende:
ook namens MerlijnDie de heg aan het snoeien is
* Ireth speelt voor echo... "Merlijn!!!!! Heg!!!! (please???)"quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:26 schreef vannelle het volgende:
MERLIJN!!!!!! HEG!!! (Nou ja, lijkt steeds meer op een boomgaard onderhand)
Dank je! Ik was "please" idd vergeten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth speelt voor echo... "Merlijn!!!!! Heg!!!! (please???)"
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth speelt voor echo... "Merlijn!!!!! Heg!!!! (please???NU!!!!)"
Gister nog geweest, maar dan met de auto natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:34 schreef Inlognaam het volgende:
* Inlognaam Vertrekt naar Scheveningen op zn fietsje![]()
Hebben ze nou wél verse vis dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Gister nog geweest, maar dan met de auto natuurlijk.
Het is daar wel helemaal veranderd zeg!
Werkt een verse vis op een dikke knie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |