Ik rook niet... maar ja, dr vent moet ook stoppen. Want ook de kleine kindertjes roken op die manier mee en das niet goed. Bovendien is roken smerig.quote:vrijdag 15 juni 2012 20:16 schreef Papabear het volgende:[/b]
[..]
Ja hoor. Gelijk beginnen om anderen ook te dwingen met stoppen en vervolgens samen lekker chagarijnig op de bank zitten
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik rook niet... maar ja, dr vent moet ook stoppen. Want ook de kleine kindertjes roken op die manier mee en das niet goed. Bovendien is roken smerig.
En als ie chagrijnig wordt, tja, dan gaat ie maar een blokje om
Theoretisch gezien is stoppen met roken eenvoudig. Praktische uitvoering blijkt af en toe iets lastiger.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:43 schreef Ehhe het volgende:
Het is niet zo heel makkelijk om te stoppen met roken voor de meeste mensen heur
Ik begin er gewoon maar niet aan ...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:45 schreef Ehhe het volgende:
Gestopt blijven dan, dat is lastig.
Ik heb ook wel een paar pogingen gedaan, zelfs een keer 6 jaar volgehouden. Heb het al die tijd ook best moeilijk gehad. Toen dus weer begonnen...
Tot vorig jaar ergens, ik had gewoon geen zin meer in een sigaret! Heerlijk, ben sinds die tijd ook gestopt en mis het absoluut niet, geen moment moeilijk gehad. Gelukkig
als jij zo goed bent in voorspellen .. voorspel dan eens of het mij lukt om in één keer te stoppen met roken ?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:50 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon maar niet aan ...
Alleen beginnen om te bewijzen dat stoppen niet zo lastig kan zijn is de foute insteek
[me=Egberts]heeft alweer een wedstrijd goed voorspeld[/me]
Lukt je nooit!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
als jij zo goed bent in voorspellen .. voorspel dan eens of het mij lukt om in één keer te stoppen met roken ?
* DJMO blijft morgen de hele dag thuis en in bed om niet in de verleiding te komenquote:
Belle is niet 100!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:08 schreef Ehhe het volgende:
Hehe belle, die is toch al 100 jaar oud ofzo?
t weer ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:17 schreef Ehhe het volgende:
Maar sisteract is toch helemaal niet zo leuk?
Ik ook, maar goed, t was beter dan topgear (sorry herenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:20 schreef Ehhe het volgende:
Nu valt het best mee. Ik heb sisteract 1 en 2 geloof ik wel meer dan eens gezien, mss dat ik het daarom ook niet meer leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |