Ik rook niet... maar ja, dr vent moet ook stoppen. Want ook de kleine kindertjes roken op die manier mee en das niet goed. Bovendien is roken smerig.quote:vrijdag 15 juni 2012 20:16 schreef Papabear het volgende:[/b]
[..]
Ja hoor. Gelijk beginnen om anderen ook te dwingen met stoppen en vervolgens samen lekker chagarijnig op de bank zitten
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik rook niet... maar ja, dr vent moet ook stoppen. Want ook de kleine kindertjes roken op die manier mee en das niet goed. Bovendien is roken smerig.
En als ie chagrijnig wordt, tja, dan gaat ie maar een blokje om
Theoretisch gezien is stoppen met roken eenvoudig. Praktische uitvoering blijkt af en toe iets lastiger.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:43 schreef Ehhe het volgende:
Het is niet zo heel makkelijk om te stoppen met roken voor de meeste mensen heur
Ik begin er gewoon maar niet aan ...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:45 schreef Ehhe het volgende:
Gestopt blijven dan, dat is lastig.
Ik heb ook wel een paar pogingen gedaan, zelfs een keer 6 jaar volgehouden. Heb het al die tijd ook best moeilijk gehad. Toen dus weer begonnen...
Tot vorig jaar ergens, ik had gewoon geen zin meer in een sigaret! Heerlijk, ben sinds die tijd ook gestopt en mis het absoluut niet, geen moment moeilijk gehad. Gelukkig
als jij zo goed bent in voorspellen .. voorspel dan eens of het mij lukt om in één keer te stoppen met roken ?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:50 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon maar niet aan ...
Alleen beginnen om te bewijzen dat stoppen niet zo lastig kan zijn is de foute insteek
[me=Egberts]heeft alweer een wedstrijd goed voorspeld[/me]
Lukt je nooit!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
als jij zo goed bent in voorspellen .. voorspel dan eens of het mij lukt om in één keer te stoppen met roken ?
* DJMO blijft morgen de hele dag thuis en in bed om niet in de verleiding te komenquote:
Belle is niet 100!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:08 schreef Ehhe het volgende:
Hehe belle, die is toch al 100 jaar oud ofzo?
t weer ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:17 schreef Ehhe het volgende:
Maar sisteract is toch helemaal niet zo leuk?
Ik ook, maar goed, t was beter dan topgear (sorry herenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:20 schreef Ehhe het volgende:
Nu valt het best mee. Ik heb sisteract 1 en 2 geloof ik wel meer dan eens gezien, mss dat ik het daarom ook niet meer leuk vind
De muziek in Sister Act vond ik best leuk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:17 schreef Ehhe het volgende:
Maar sisteract is toch helemaal niet zo leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik ook, maar goed, t was beter dan topgear (sorry heren)
Top gear vind ik soms best leuk, maar niet te vaak. Gaat een beetje vervelen ofzo xDquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik ook, maar goed, t was beter dan topgear (sorry heren)
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:26 schreef Ireth het volgende:
Goeienaaf!
@DJMO: je moet ook niet zeggen/denken dat je gestopt bent met roken. Dat suggereert namelijk dat je ook weer kan beginnen. Gewoon "Ik rook niet!"
(en ja, dat klinkt makkelijk, vooral uit de mond van een roker, maar ik heb van meerdere gehoord dat op die manier denken wel kan helpen om het vol te houden...)
ik zal het proberen te onthouden als ik het moeilijk krijg!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:26 schreef Ireth het volgende:
Goeienaaf!
@DJMO: je moet ook niet zeggen/denken dat je gestopt bent met roken. Dat suggereert namelijk dat je ook weer kan beginnen. Gewoon "Ik rook niet!"
(en ja, dat klinkt makkelijk, vooral uit de mond van een roker, maar ik heb van meerdere gehoord dat op die manier denken wel kan helpen om het vol te houden...)
Vrouwenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:03 schreef belle1608 het volgende:
*weer 10 plaatsen gestegen in de voetbalpoule*
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben verliefd.. Op deze schoenen..
Hopeloos verliefd
[ afbeelding ]
PFffffffff. Verliefd worden op schoenen... Hopeloos verliefd nog wel.quote:
Dat zou nou net voor mij de nekslag zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik vind ze zo moooooisneakers met een verborgen sleehak.. Kom op, das toch geniaal!
Ik zit hem net te luisterenquote:
Het lijken mij meer schoenen maat 46 van manlief, gedragen door vrouwlief die maat 36 heeft.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik vind ze zo moooooisneakers met een verborgen sleehak.. Kom op, das toch geniaal!
Het idee is misschien vast wel grappig, maar het is geen porem om te zienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Haha, great!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:10 schreef DJMO het volgende:
deze zijn pas geniaal @ Jaleesa:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar... als ze 11 euro zouden kosten zou het niet goed zijn voor het Nederlandse straatbeeld.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ach.. Ik zal ze toch nooit in mn bezit hebben..
Ze kosten rond de 1100 euro en er is een wachtlijst
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gelukkig maar... als ze 11 euro zouden kosten zou het niet goed zijn voor het Nederlandse straatbeeld.
ik vind ze wel stoer tbhquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ongelofelijk. Je vraagt je af hoe ze die dingen voor dat geld kunnen makenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ach.. Ik zal ze toch nooit in mn bezit hebben..
Ze kosten rond de 1100 euro en er is een wachtlijst
Nou... je vraagt je eerder af hoe het komt dat er zelfs met zo'n prijs een wachtlijst voor is.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Je vraagt je af hoe ze die dingen voor dat geld kunnen maken
Zodra die dingen in de PC Hooft komen te liggen is het "in". En dan betaal je de hoofdprijs, of ze nou kut zitten of nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nou... je vraagt je eerder af hoe het komt dat er zelfs met zo'n prijs een wachtlijst voor is.
en hoe het komt dat mensen dat mooi kunnen vinden ook.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ze zijn volgens mij helemaal niet in NL te verkrijgen
Ik mis INGquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:44 schreef Papabear het volgende:
Ik ga maar es op tijd naar bed trouwens. Ik moet morgenmiddag om 16:00 uur in Scheveningen zijn i.v.m. feestje van de baas (ja, ING, ja, EK, ja, Beach Party)
Oh, daar kan ik morgen ook wel weer keer heen fietsen voor de verandering. Als het droog is tenminste.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:44 schreef Papabear het volgende:
Ik ga maar es op tijd naar bed trouwens. Ik moet morgenmiddag om 16:00 uur in Scheveningen zijn i.v.m. feestje van de baas (ja, ING, ja, EK, ja, Beach Party)
quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je kan er zo weer een rekening openen toch?
Euhm.. Dat kan ja..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:46 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je kan er zo weer een rekening openen toch?
Doe datquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:45 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik morgen ook wel weer keer heen fietsen voor de verandering. Als het droog is tenminste.
Jalees, k wil ze ook hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben verliefd.. Op deze schoenen..
Hopeloos verliefd
[ afbeelding ]
Ooo, zeg dat dan!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Euhm.. Dat kan ja..
Ik bedoelde de tijd dat ik daar werkzaam was
Kom op, ik mag toch wel zeggen dat ze oerlelijk zijn en dat ik blij ben dat ze 1100 euro moeten kosten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jalees, k wil ze ook hoorheb vorige week nog met een paar in mn handen gestaan :p
Enne inlognaam, in het algemeen vind ik dat jij in je posts altijd zo ontzettend negatief bent. Kan je soms gewoon niet beter je mond houden en gewoon lekker op je tong bijten?
Sorry ik moest het gewoon even kwijt.
Ik had het niet zo zeer over de schoenen maar over al je reacties. In de meeste reactie van jou leesmik gewoon een negatieve ondertoon.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:36 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Kom op, ik mag toch wel zeggen dat ze oerlelijk zijn en dat ik blij ben dat ze 1100 euro moeten kosten.
Waarheid is hard soms, he? Ook de jouwe, want d'r zit zeker een kern van waarheid in; ben niet altijd de positiefste. En ook niet de liefste :/ Maar toch soms ook weer wel![]()
Tuurlijk kan een gekookt ei prima samen gaan met een bak koffie.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:12 schreef Ehhe het volgende:
Goodmorning. Bakkie leut lekker, maar in combi met een ei? Hmm..
Is ergens op reageren al gelijk mopperen? Ik mag toch mijn punt duidelijk maken als ik verkeerd ben begrepen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:10 schreef Pulver het volgende:
Nu nog aan het mopperen Yska?![]()
* Pulver heeft net koffie gezet en geeft een heerlijk bakkie troost en een gekookt eitje aan Yska.
quote:
Om 1 uur goedemorgen zeggenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:55 schreef belle1608 het volgende:
@ Rest goedemorgen, ook namens MerlijnDie de heg aan het snoeien is
En dat laat mij dan weer koud. Misschien moet je eens lezen met een positievere insteek?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik had het niet zo zeer over de schoenen maar over al je reacties. In de meeste reactie van jou leesmik gewoon een negatieve ondertoon.
Ik wordt nl. Sowieso niet warm of koud wat iemand anders van belaalde kleding vind.
Verrek! Dat moet hier ook nog!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:55 schreef belle1608 het volgende:
ook namens MerlijnDie de heg aan het snoeien is
* Ireth speelt voor echo... "Merlijn!!!!! Heg!!!! (please???)"quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:26 schreef vannelle het volgende:
MERLIJN!!!!!! HEG!!! (Nou ja, lijkt steeds meer op een boomgaard onderhand)
Dank je! Ik was "please" idd vergeten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth speelt voor echo... "Merlijn!!!!! Heg!!!! (please???)"
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth speelt voor echo... "Merlijn!!!!! Heg!!!! (please???NU!!!!)"
Gister nog geweest, maar dan met de auto natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:34 schreef Inlognaam het volgende:
* Inlognaam Vertrekt naar Scheveningen op zn fietsje![]()
Hebben ze nou wél verse vis dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Gister nog geweest, maar dan met de auto natuurlijk.
Het is daar wel helemaal veranderd zeg!
Werkt een verse vis op een dikke knie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |