Klopt, denk dat ik dát maar ga doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:56 schreef Ehhe het volgende:
Nou, een beetje niksen en lamballen is toch ook wel eens lekker?
Netjes!quote:Op zondag 17 juni 2012 16:05 schreef DJMO het volgende:
vandaag voor het eerst meer dan tien km aan één stuk hard gelopen ehhe
ik wil naar de 42.195 mquote:Op zondag 17 juni 2012 16:07 schreef Ehhe het volgende:
Ohh, oké. Je moet het maar willen, 10 km hardlopen
Ah, op zo'n manier.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:07 schreef DJMO het volgende:
langzame duurloop Vanelle, tijd deed er vandaag niet toe, alleen de afstand
Spierpijn op de meest rare plekken hier. Blauwe plekken van het sjouwen trouwens ook.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zere voeten hier, maar ja klus schoenen zijn ook neit de beste!
Blauwe plekken heb ik ook jaquote:Op zondag 17 juni 2012 19:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Spierpijn op de meest rare plekken hier. Blauwe plekken van het sjouwen trouwens ook.
Zal er wel bij horen.
Zijn van die dingen die je achteraf pas ziet, zolang je bezig bent valt het niet op.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Blauwe plekken heb ik ook ja. Geen idee waarvan, heb alleen onthouden dat ik me wel een paar keer flink zeer heb gedaan
Ja idd! Ik heb het ook altijd met verven, niet dat ik me dan pijn doequote:Op zondag 17 juni 2012 19:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zijn van die dingen die je achteraf pas ziet, zolang je bezig bent valt het niet op.
Heb ook vaak gehad dat ik aan de auto of motor aan het sleutelen was en zag ineens bloed op m'n gereedschap. Huh? Niks gemerkt.
Psies, zo dacht ik ook ooit eens dat ik uit een flesje aan het drinken was maar dat was niet zo. Was een glas.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:48 schreef Ehhe het volgende:
En ja, zo is het ook wel. Als er gewerkt wordt kan er ook iets gebeuren
Hahaha ik zie het gewoon voor me. Ook best onnozel trouwensquote:Op zondag 17 juni 2012 20:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Psies, zo dacht ik ook ooit eens dat ik uit een flesje aan het drinken was maar dat was niet zo. Was een glas.
Kantelmoment te vroeg, vannelle zeiknat.
t staat hier niet op... k hoor t wel als ik moet inschakelenquote:
En anders lees je de uitslag wel ergens vandaag of morgen.....quote:Op zondag 17 juni 2012 20:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
t staat hier niet op... k hoor t wel als ik moet inschakelen
Dan moet je voeballuh gaan kijken en niet fokken.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:48 schreef Ehhe het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die het nog echt leuk en spannend vind
Ik ben een vrouw. Ik kan beide tegelijkertijdquote:Op zondag 17 juni 2012 20:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan moet je voeballuh gaan kijken en niet fokken.
Jaja, zeggen ze allemaal. Dat betekent ook dat als je je op 1 taak richt jij je voor 200% kan inzetten?quote:Op zondag 17 juni 2012 20:52 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. Ik kan beide tegelijkertijd
Meer dan 100% bestaat toch nietquote:Op zondag 17 juni 2012 20:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jaja, zeggen ze allemaal. Dat betekent ook dat als je je op 1 taak richt jij je voor 200% kan inzetten?
Dichtbij je 1e dorp, kijk naar bereikbaarheid van oases (je kunt max 3x3 velden lopen om een oase te pakken).quote:Op zondag 17 juni 2012 20:53 schreef -gt- het volgende:
psssst
ik kan een dorp stichten op travian
maar maar maar
wat is een goeie optie....
geen idee namelijk
lol
-8/162 een goeie optie of ....quote:Op zondag 17 juni 2012 21:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Soort paardensprong. 3 velden horizontaal en 3 verticaal
Ik zou -7|167 doen. Vorr die andere is de afstand te groot en hier heb je ook oases in de buurt die je trouwens ook vanuit je huidige dorp kunt pakkenquote:
die gaat nietquote:Op zondag 17 juni 2012 21:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zou -7|167 doen. Vorr die andere is de afstand te groot en hier heb je ook oases in de buurt die je trouwens ook vanuit je huidige dorp kunt pakken
Travianvraagje was dat.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:16 schreef maffemuts het volgende:
*is de draad kwijt en kan 't niet meer volgen*
Weet je? Ik heb tips gegeven waar op te letten en heb niet echt veel tijd om nu mee te kijken.quote:
Hand voor de mond als je gaapt!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Had ik al in de gaten, maar vond ut nogal![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe kan weer normaal lopen en bewegen zonder pijn!
Heb ik ook gehad van die emoticons die bij je karakter passen!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Had ik, maar m'n emoticonnetje is brutaal
Mooi, dan mag jij bitterballen in de frituur gaan gooien.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:22 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe kan weer normaal lopen en bewegen zonder pijn!
Komt in orde! Kan ik ook nog wel doen terwijl ik voeballuh kijk en aan het fokken benquote:Op zondag 17 juni 2012 21:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mooi, dan mag jij bitterballen in de frituur gaan gooien.
Kun je de wc ff brengen? Ik moet plassen namelijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Komt in orde! Kan ik ook nog wel doen terwijl ik voeballuh kijk en aan het fokken ben. Verder nog wat? Bierie, cola'tje, koffie?
Geeft VanNelle een urinaal aan in de tijd dat hij wacht op antwoord van Ehhe, die vermoedelijk al in de keuken is voor de bitterballen.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:30 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kun je de wc ff brengen? Ik moet plassen namelijk.
Een snel antwoord stel ik zeer op prijs.
Nu kan je zelfs poepen en plassenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:31 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Geeft VanNelle een urinaal aan in de tijd dat hij wacht op antwoord van Ehhe, die vermoedelijk al in de keuken is voor de bitterballen.
Mietjequote:Op zondag 17 juni 2012 21:33 schreef vannelle het volgende:
* vannelle neemt handjevol bitterballen en brandt z'n klauwen
Gadverdamme!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:33 schreef vannelle het volgende:
* vannelle neemt handjevol bitterballen en brandt z'n klauwen
Had ik al lang gedaan!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:34 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gadverdamme!
Zou jij niet eers je handen eens wassen ?!
dr was alleen een wc en een urinaal gebracht, geen kraantje met water en zeepquote:Op zondag 17 juni 2012 21:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Had ik al lang gedaan!
Dat ik iets niet typ wil niet zeggen dat het niet gebeurt is.
Maar moet toch naar de kouwe kraan ivm warme handjes.
Ik heb mijn handen gewassen toen ik chips ging halen, stond namelijk niet op tafel.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef maffemuts het volgende:
[..]
dr was alleen een wc en een urinaal gebracht, geen kraantje met water en zeep
vooruit, de voordeel van de twijfel dan maar...quote:Op zondag 17 juni 2012 21:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen gewassen toen ik chips ging halen, stond namelijk niet op tafel.
WHUT? Nog ondankbaar ook?! Tsssquote:Op zondag 17 juni 2012 21:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen gewassen toen ik chips ging halen, stond namelijk niet op tafel.
Ooo, dan las ik het verkeerd. Het las iig alsof het belachelijk was dat ik géén chips op tafel had gezet!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ondankbaar? Heul nie! Ging alleen maar chips halen en ik pakte toch bitterballen?
Doe ik wel zodra ik weet wat ze wil, laat ik tenminste iets positiefs zijn en wordt ze nooit meer boos op me.quote:
Dat IS ook belachelijk maar dat heb ik niet gezegd.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:59 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ooo, dan las ik het verkeerd. Het las iig alsof het belachelijk was dat ik géén chips op tafel had gezet!
Aww, wie kan er nou boos worden op jou?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Doe ik wel zodra ik weet wat ze wil, laat ik tenminste iets positiefs zijn en wordt ze nooit meer boos op me.
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat IS ook belachelijk maar dat heb ik niet gezegd.
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle geeft glas water met een rietje en blaast in het rietje
Maar dat wou je wel.quote:
Vol met kwajongens-streken hequote:Op zondag 17 juni 2012 22:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar dat wou je wel.
Want je neemt net een slokje van het water met dat rietje en nu merk je dat ik gaatjes in het rietje heb geprikt.
Speciaal voor jouquote:Op zondag 17 juni 2012 22:12 schreef vannelle het volgende:
* vannelle toch hand vol bitterballen heeft en een trui vol mayo
Sja kan me zelf ook ophangen, maar dat lijkt zo melo-dramatisch...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:15 schreef Inlognaam het volgende:
Orange uitgeschakeld, en dan zitten de heren hier gezellig biterballen te eten :/
Was ophangen ? daar he'k een droger voor... (en geen ruimte om het op te hangen btwquote:Op zondag 17 juni 2012 22:17 schreef Inlognaam het volgende:
U bent een maffe muts, maar ophangen dat doe je maar met de was.
Dan eet je maar zonder!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dank je.
Maar hoe kom ik nou bij mijn mayo? Slabbetje hangt er overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |