quote:
Het is een verkoelde machine, liggen ook appels en water enzo in. Niet gewoon een snoepautomaatquote:Mooi, anders was ik jaloers geweest!Hoewel... Hoe lang blijft dat lekker in zo'n apparaat hè?
Iiieeeee! Gezonde dingen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Het is een verkoelde machine, liggen ook appels en water enzo in. Niet gewoon een snoepautomaat
Dit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:11 schreef SicSicSics het volgende:
Tergend tragische teloorgang van top TT's dit!
Peaches!quote:
Goed bezig Crutch!quote:
Iemand zei dat gisteren ook op Tweakers. toen gaf iemand een link van de eu site waar je met ideal kon kopenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:17 schreef Murdera het volgende:
Wilde toch maar een authenticator kopen.
MOET met creditcard..
Nou, dat is dan kut. Dan kan ik geen authenticator kopen.
Daaaaaaaaaaaaaafuuuuqqqqquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)etreerd-inktvis.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doesn't matter. Had sex!quote:
Ik las net over de freerecordshopquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Iemand zei dat gisteren ook op Tweakers. toen gaf iemand een link van de eu site waar je met ideal kon kopenmoet je ff zoeken
Alsof hij oog heeft voor een shagrokende vrouwquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:57 schreef MohMi het volgende:
Godver, ga ik even paffen, is de sjansklant al vertrokken
Die was toch lillijk?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:57 schreef MohMi het volgende:
Godver, ga ik even paffen, is de sjansklant al vertrokken
Ja, maak je maar geen illusies Mohquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof hij oog heeft voor een shagrokende vrouw
Ik zou me er niet door af laten schrikken.quote:
"Goh, zij heeft flinke blokken tofu voor de deur"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zou me er niet door af laten schrikken.
Voorbeeld: Er zit hier best een leuke dame op kantoor en toen ik hoorde dat ze vegetariër is ben ik niet opgehouden met naar haar tieten te staren.
Slechte gewoontes kun je best langs kijken.
Dat wist ie al en toch sjanste iequote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof hij oog heeft voor een shagrokende vrouw
Dat wel, maar sjansen is leukquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Goh, zij heeft flinke blokken tofu voor de deur"
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
"Goh, zij heeft flinke blokken tofu voor de deur"
True!quote:
Three strikes, out!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:07 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn ervaring met vrouwen die net zo wereldverbeterend zijn als ik is niet goed.
"Waarom gooi je dat glas in de prullenbak!?"
"Doe jij chloor in je toilet!?"
"Heb je deze garnalen niet biologisch gekocht!?"
Net zo!?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:07 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn ervaring met vrouwen die net zo wereldverbeterend zijn als ik is niet goed.
Ikea!quote:
Ik ben niet zo heel erg, maar let wel op wat ik koop en eet. Wil niet teveel de wereld uitbuiten. Noem me een hippie, maar ik voel me er zo prettig bij.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Net zo!?
Ik denk ook dat ik nog voor de eerste date al knallende ruzie zou hebben met een ecomiepje. Daarom zoek ik ze ook niet op. Maar naar tieten staren is altijd mooi!
Hippie!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg, maar let wel op wat ik koop en eet. Wil niet teveel de wereld uitbuiten. Noem me een hippie, maar ik voel me er zo prettig bij.
IEUWL PLOFKIPquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg, maar let wel op wat ik koop en eet. Wil niet teveel de wereld uitbuiten. Noem me een hippie, maar ik voel me er zo prettig bij.
Goedzo, Myst! Laat ze maar zeiken hier.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik veeg mijn reet af met hun opmerkingen. En met enkellaags gerecycled toiletpapier.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goedzo, Myst! Laat ze maar zeiken hier.
Sowieso; je iets aantrekken van wat mensen hier zeggenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goedzo, Myst! Laat ze maar zeiken hier.
Slapeloze nachten godverdommequote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sowieso; je iets aantrekken van wat mensen hier zeggen
Ik schaam me nergens voor!quote:
Ik wist wel dat jij stiekem een supergevoelig typeje bentquote:
Geeft niet, wij schamen ons wel voor jou.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:16 schreef SicSicSics het volgende:
Staaaarlight! Daaaaancer! That's my destiniiiiiiiiiiiiiiiiiy!
Fuck ik ben misschien toch gay!
Jongen, gebruik dan niks. Want gewoon je nagel is effectief gezien hetzelfde als je niet eerst die enkel laags 26 keer dubbel doet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:14 schreef Mystikvm het volgende:
Ik veeg mijn reet af met hun opmerkingen. En met enkellaags gerecycled toiletpapier.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij stiekem een supergevoelig typeje bent* MohMi geeft Hara een aai over d'r bol
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geeft niet, wij schamen ons wel voor jou.
[..]
Mooi! Ga ik me weer concentreren op Kayak!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
Geeft niet, wij schamen ons wel voor jou.
Nonsens. Alsof jij één velletje gebruikt van je 12-laags toiletpapier met opdruk van bloemetjes en bijtjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jongen, gebruik dan niks. Want gewoon je nagel is effectief gezien hetzelfde als je niet eerst die enkel laags 26 keer dubbel doet.
En nog beter voor het milieu!
Daar kun je niet teveel tegelijk van gebruiken want dan wordt het meteen zo'n dikke prop waarmee je niet tussen je billetjes kunt komen, laat staan dat je je anus weet te bereiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nonsens. Alsof jij één velletje gebruikt van je 12-laags toiletpapier met opdruk van bloemetjes en bijtjes.
Ik ga er heel economisch mee om.
Ik weet mijn anus altijd te bereikenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daar kun je niet teveel tegelijk van gebruiken want dan wordt het meteen zo'n dikke prop waarmee je niet tussen je billetjes kunt komen, laat staan dat je je anus weet te bereiken.
Ik ook, met mijn vinger!quote:
Ik ook met mijn bloemetjes papier, maar dat komt omdat ik geen 1867 velletjes gebruikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet mijn anus altijd te bereiken
Ons papier ruikt zelfs lekkerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ook met mijn bloemetjes papier, maar dat komt omdat ik geen 1867 velletjes gebruik
Te plastisch.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daar kun je niet teveel tegelijk van gebruiken want dan wordt het meteen zo'n dikke prop waarmee je niet tussen je billetjes kunt komen, laat staan dat je je anus weet te bereiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot shifto op je hoofd gaat zitten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
Tenzij je je diezelfde avond nog keihard laat rimmen en niet een douche kunt bereiken voor die tijd zie ik echt niet de toegevoegde waarde van dat verspillende geparfurmeerde toiletpapier
De hele wc ruikt er lekker door, waardoor ik geen luchtverfrisser hoef te kopen, waardoor er weer minder plastic gebruikt en weggegooid hoeft te wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
Tenzij je je diezelfde avond nog keihard laat rimmen en niet een douche kunt bereiken voor die tijd zie ik echt niet de toegevoegde waarde van dat verspillende geparfurmeerde toiletpapier
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:25 schreef muhahaha het volgende:
shifto heeft gewoon aldi pleepapierC1000 kamilleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
De hele wc ruikt er lekker door, waardoor ik geen luchtverfrisser hoef te kopen, waardoor er weer minder plastic gebruikt en weggegooid hoeft te worden
En waarom moet je toilet per sé ruiken naar een frisse lentedag? Dat ding maak je toch gewoon elke paar dagen schoon?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
De hele wc ruikt er lekker door, waardoor ik geen luchtverfrisser hoef te kopen, waardoor er weer minder plastic gebruikt en weggegooid hoeft te worden
Leest toch prettiger dan wanneer je de chernobyl van de dag ervoor ruiktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En waarom moet je toilet per sé ruiken naar een frisse lentedag? Dat ding maak je toch gewoon elke paar dagen schoon?
Gewoon kakken en weer weggaan, die lucht gaat wel weg door het toiletraampje of vervliegt op natuurlijke wijze.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leest toch prettiger dan wanneer je de chernobyl van de dag ervoor ruikt
Chernobyl.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leest toch prettiger dan wanneer je de chernobyl van de dag ervoor ruikt
Ik wil graag dat het fris ruikt ja, en dat heeft met schoonmaken niet veel te maken; als ik een keer stevig ga zitten kakken, maakt het geen reet (hahaha, geen reet!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En waarom moet je toilet per sé ruiken naar een frisse lentedag? Dat ding maak je toch gewoon elke paar dagen schoon?
Dat mag, hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gewoon kakken en weer weggaan, die lucht gaat wel weg door het toiletraampje of vervliegt op natuurlijke wijze.
Dit is serieus wel een beetje een irritatie van mij, dat mensen van gewoon een beetje kakken een verslindende en verspillende bezigheid maken, alleen maar om niet een poeplucht te ruiken
Jezus.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wil graag dat het fris ruikt ja, en dat heeft met schoonmaken niet veel te maken; als ik een keer stevig ga zitten kakken, maakt het geen reet (hahaha, geen reet!) uit dat ik de dag ervoor, of zelfs maar vlák daarvoor, die pot heb schoon geschrobt.
Ik heb ook geen raampje, mijn wc is strategisch in het midden van het complex geplaatstquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat mag, hoorIk heb helaas geen raampje ivm flat, dus ja, ik gebruik inderdaad synthetische middelen om het fris te laten ruiken. Al is het maar voor het bezoek.
Zooo, en HOE!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Jezus.
Vrouwen.
Ik kak altijd na drie bakken koffie. Alsof je een vuilniszak leegtrekt.
Die zijn het ergst inderdaad, en je kunt na afloop niet eens rustig bekijken wat je nu eigenlijk gedraaid/gespetterd hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb zo'n plonstoilet
Ik wil een nieuwe laten plaatsen, zo eentje die niet spettert als je lekker aan het schijten bent.
shifto ook!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:36 schreef muhahaha het volgende:
Ik schijt liever op het werk. Betaald schijten![]()
In plaats van toiletpapier heb je ook een handdoek nodig achteraf om je weer af te drogenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die zijn het ergst inderdaad, en je kunt na afloop niet eens rustig bekijken wat je nu eigenlijk gedraaid/gespetterd hebt
En dat iddquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In plaats van toiletpapier heb je ook een handdoek nodig achteraf om je weer af te drogen
Dat is dus zondequote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:39 schreef muhahaha het volgende:
Daarom maak ik eerst een bedje van wc-papier zodat mijn kontje niet nat word gespetterd
En het heeft ook de absorbatiekracht van 3 vloeitjes. Het enige wat je ermee doet is de boel uitsmeren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:41 schreef MohMi het volgende:
Weet je wat ik pas fascinerend vind? Dat industriële wc papier hier op kantoor; als je je reet wilt afvegen, prik je je er met 6 lagen nog doorheen, maar zodra je het door wilt spoelen blijft het drijven als een dolle
Hahaha dat is ook een manier om een nieuwe te krijgenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:45 schreef shifto het volgende:
Hi ha ho ik heb mijn werklaptop gesloopt met Diablo 3
Overhit
Eindelijk een nieuwe besteld die wel kk snel is
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:47 schreef muhahaha het volgende:
Hahaha dat is ook een manier om een nieuwe te krijgen
whutquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:45 schreef shifto het volgende:
Hi ha ho ik heb mijn werklaptop gesloopt met Diablo 3
Overhit
Eindelijk een nieuwe besteld die wel kk snel is
Toen ik voor het eerst bij mijn ex had geslapen moest ik ook moeilijk hard kakken, maar dat durfde ik niet. Ik was 's nachts met haar meegegaan en blijven slapen. De volgende ochtend bedacht ik dat ik maar snel naar de stad zou gaan om het daar te doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zooo, en HOE!
Is altijd zo leuk in het begin van een nieuwe relatie, duurt bij mij altijd maanden voordat ik durf te kakken bij de ander thuis![]()
Mijn anusch is verlegen
Dat zullen ze geweten hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst bij mijn ex had geslapen moest ik ook moeilijk hard kakken, maar dat durfde ik niet. Ik was 's nachts met haar meegegaan en blijven slapen. De volgende ochtend bedacht ik dat ik maar snel naar de stad zou gaan om het daar te doen.
Sta ik buiten met eneurme kramp in de darmpjes, herinnerde ik dat ik mn fiets in de stad had laten staan. Toen met beentjes in een X-vorm naar de stad gestrompeld. Ik heb halverwege nog serieus overwogen om achter de Videoland in de bosjes te gaan schijten, zo'n pijn deed het. Uiteindelijk bij een studentenhuis vol vage bekenden aangebeld of ik even naar de plee mocht. Tering zeg.Heel hard zitten baggeren daar.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zooo, en HOE!
Is altijd zo leuk in het begin van een nieuwe relatie, duurt bij mij altijd maanden voordat ik durf te kakken bij de ander thuis![]()
Mijn anusch is verlegen
Godver! Geil wijf!quote:
Met een hogedruk spuit???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou dat varkentje wel even wassen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst bij mijn ex had geslapen moest ik ook moeilijk hard kakken, maar dat durfde ik niet. Ik was 's nachts met haar meegegaan en blijven slapen. De volgende ochtend bedacht ik dat ik maar snel naar de stad zou gaan om het daar te doen.
Sta ik buiten met eneurme kramp in de darmpjes, herinnerde ik dat ik mn fiets in de stad had laten staan. Toen met beentjes in een X-vorm naar de stad gestrompeld. Ik heb halverwege nog serieus overwogen om achter de Videoland in de bosjes te gaan schijten, zo'n pijn deed het. Uiteindelijk bij een studentenhuis vol vage bekenden aangebeld of ik even naar de plee mocht. Tering zeg.Heel hard zitten baggeren daar.
Zou ze naar bacon smaken als je haar beft?quote:
Niet vergeten de kwabben op te tillen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou dat varkentje wel even wassen.
Bacon met sour creamquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zou ze naar bacon smaken als je haar beft?
quote:
Ik durf niet te klikken hier op het werkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:09 schreef SicSicSics het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=27f_1339701748
Ik ga stuk hier!![]()
_!
I forgot what kind of cherry this is, but isn't it cute!_! x 934
Me neitherquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken hier op het werk
Ba dum tsssh!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:20 schreef SicSicSics het volgende:
Ow excuus. Het is een dame die denkt dat de peper die ze in haar hand heeft een kers is.En daarna eet ze hem op...
IK had het geluid aan en mn collega's kijken me heel vreemd aan. Wat een irritant wijf.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:20 schreef SicSicSics het volgende:
Ow excuus. Het is een dame die denkt dat de peper die ze in haar hand heeft een kers is.En daarna eet ze hem op...
Dat maakt het nog grappiger!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:21 schreef Skv het volgende:
IK had het geluid aan en mn collega's kijken me heel vreemd aan. Wat een irritant wijf.
Hoe is het trouwens mogelijk dat zo'n vadsig mokkel nog zulke kleine tetten heeft??quote:
Perspectief.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens mogelijk dat zo'n vadsig mokkel nog zulke kleine tetten heeft??Valt me nu pas op.
Snelbindersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens mogelijk dat zo'n vadsig mokkel nog zulke kleine tetten heeft??Valt me nu pas op.
vetplaatsingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is dit een verkapte klacht omdat jij als slanke vrouw het ook moet doen met beschamend kleine erwtjes?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Borstplaatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
vetplaatsing
of amputatie en verkocht voor taart
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is dit een verkapte klacht omdat jij als slanke vrouw het ook moet doen met beschamend kleine erwtjes?
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
vetplaatsing
of amputatie en verkocht voor taart
Mijn klachten over mijn kleine tetten zijn nooit verkaptquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is dit een verkapte klacht omdat jij als slanke vrouw het ook moet doen met beschamend kleine erwtjes?
Jij bent ook dik zonder tietenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:26 schreef MohMi het volgende:
[..]Wel meer dan één taart gok ik!
Moeder NAtuur kan echt wreed zijn; dan zit alles je al tegen, en dan heb je zelfs nog mini-tetten als je een enorme koe wordt
Mijn klachten over jouw tetten ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn klachten over mijn kleine tetten zijn nooit verkapt
Ik heb van shifto geleerd that it's all about anglesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:29 schreef Skv het volgende:
Het valt me op dat die chick van Hara's foto op facebook er best normaal uit zou kunnen zien. Als je alleen dr kop neemt en die vanuit een goede hoek pakt. Wat een ellende.
Ik zou haar sowieso wel vanuit een goede hoek pakkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:29 schreef Skv het volgende:
Het valt me op dat die chick van Hara's foto op facebook er best normaal uit zou kunnen zien. Als je alleen dr kop neemt en die vanuit een goede hoek pakt. Wat een ellende.
oh you saidn't.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou haar sowieso wel vanuit een goede hoek pakken
Wel als inleg-lapje zodat ik ze soms in mn bh kan leggen, verder wil ik mijn kleine tietjes houden.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou haar sowieso wel vanuit een goede hoek pakken
Muhahaha, wat ben je de laatste tijd toch van de one-liners en woorden. Lucht je hart; gaat alles wel goed met je?quote:
Komt omdat ik me niet verveel op het werkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Muhahaha, wat ben je de laatste tijd toch van de one-liners en woorden. Lucht je hart; gaat alles wel goed met je?
Naakt en schreeuwend over de vloer rollenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
Zo leeg en stil, wat zal ik eens gaan doen
fapfapfapschlickschlickschlickquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
Sad sotry brah, ik voel een probleem aankomenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:41 schreef muhahaha het volgende:
Trouwens ik zag straks de fles staan en ik kreeg afkickverschijnselen
Hebben ze C. meegenomen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
Voel je dat aan je boobs?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:42 schreef shifto het volgende:
Sad sotry brah, ik voel een probleem aankomen
Cupcakes maken!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom in godsnaam?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Naakt en schreeuwend over de vloer rollen
Worth itquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
Drie weken geleden verbrand en nog steeds aan het vervellen
Maar wel bruin als een motherfucker!
Maar, maar, je kunt het zo goed!quote:
ik ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
Drie weken geleden verbrand en nog steeds aan het vervellen
Maar wel bruin als een motherfucker!
Dan moet je jezelf eerst neerschieten.quote:
ik kruip gewoon mijn huid uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf eerst neerschieten.
Dat werkt bij beren ook zo!
Ja! Het was sueprduper stil ineens en ik behoorlijk alleen!quote:
Woensdag mag je mij weer aaien en voeden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb al drie uur weekend, een leeg huis en wat doe ik, non-alcoholisch drinken en fokken.
Iedereen maakt foutenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb al drie uur weekend, een leeg huis en wat doe ik, non-alcoholisch drinken en fokken.
Tegen die tijd ben ik al doodverkrachtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Woensdag mag je mij weer aaien en voeden.
Hahahahahh dezequote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/m(...)8563894842385&type=3
Hardop lachen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:08 schreef Harajuku. het volgende:
Deze postte Skv een keer, die vond ik ook hilarisch
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:11 schreef Crutch het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt me bekend voor, Hara.
Ik was 'm net aan het zoeken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:08 schreef Harajuku. het volgende:
Deze postte Skv een keer, die vond ik ook hilarisch
[ afbeelding ]
Ik moet trouwens niet vergeten om morgen kaas te halenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:11 schreef Crutch het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt me bekend voor, Hara.
Ja, ik ook. Maar ik dacht twee posten die Skv al heeft gepost is enigszins overdrevenquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik dacht twee posten die Skv al heeft gepost is enigszins overdreven
Je stuurde ze in pm naar mijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:21 schreef Skv het volgende:
[..]Je hebt het onthouden.
Maar dat was op Facebook volgens mij. Ne pas d'ici.
'Zelfs Mur's humeur was niet bestand tegen de hilariteit van de reeds geposte plaatjes.'quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
kunnen die plaatjes niet weer ophoeren naar het funny pics en links topic, zodat ik op werk nog hier kan kijken?
Ik vind er maar een paar echt grappig, en moet er snel voorbij scrollen...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
'Zelfs Mur's humeur was niet bestand tegen de hilariteit van de reeds geposte plaatjes.'
Waarom? Dit is toch niet NSFW?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind er maar een paar echt grappig, en moet er snel voorbij scrollen...
Op sommige werkplekken is alles waar de baas je niet voor betaald NSFWquote:
Serieus niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:33 schreef Skv het volgende:
Serieus niet? Ik lig helemaal stuk te gaan hier.
Was het maar zo'n feest!quote:
Ja halloquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Op sommige werkplekken is alles waar de baas je niet voor betaald NSFW
Jawel. Je kan tijdens werk geen stripjes/dat soort plaatjes gaan kijken.quote:
Probleemloos zelfs.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel. Je kan tijdens werk geen stripjes/dat soort plaatjes gaan kijken.
Wat lezen en typen kan nog met werk te maken hebben..
maar 20 plaatjes niet.
Ach, ik heb nu nog een grote mond maar vanaf 2 juli kom ik hier niet eens meer tussen 9 en 5quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik schrijf het fout, ik bedoel Ik kan dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ach, ik heb nu nog een grote mond maar vanaf 2 juli kom ik hier niet eens meer tussen 9 en 5
9 tot 5 baanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Kut, nog een uur inderdaad!quote:
Dat vind ik niet zo erg (meer), maar nieuwe werkgever enzoquote:
Gewoon ergens gaan werken waar ze op vrijdag om 4u aan de borrel gaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kut, nog een uur inderdaad!
Thanks, thanks a lot!
Nopquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg (meer), maar nieuwe werkgever enzoEven weer brave MohMi uithangen
Heb jij eigenlijk nog vakantie voordat je de schoolbanken in moet?
Op 't kantoor van het bedrijf waar ik voor werk zijn ze nu de biertjes aan het pakken. Maar ik zit enorm sufkutterig op een ander kantoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:56 schreef MohMi het volgende:
Gewoon ergens gaan werken waar ze op vrijdag om 4u aan de borrel gaan
Honger!quote:Speaking of which; tijd om de borrelnootjes klaar te zetten
Koos!quote:
Die ik vol ga proppen met werkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die-hardVoordeel is dat je straks wel weer schoolvakanties hebt
Ik? nee hoor, ik zit ook op werk.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:01 schreef Murdera het volgende:
Ik? nee hoor, ik zit ook op werk.Dat sucks natuurlijk wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Kan ik hier niet zienquote:
6quote:
Godver dat is echt nastyquote:
Ja zo begin je daar en eindig je bij 3 guys 1 hammer en zit je nu sip achter je computer je af te vragen waarom je die shit ooit aangeklikt hadquote:
Ik ga daar bewust niet naar op zoek want ik raak de beelden en geluidjes nooit meer kwijtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja zo begin je daar en eindig je bij 3 guys 1 hammer en zit je nu sip achter je computer je af te vragen waarom je die shit ooit aangeklikt had
Erg hèquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ga daar bewust niet naar op zoek want ik raak de beelden en geluidjes nooit meer kwijt. Ik heb dat krak geluidje nu al 10x afgespeeld.
Ik heb 2 meiden met een kopje niet gekeken en dat gaat ook nooit gebeuren ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Erg hè
Ja maar ik ben nieuwschierigTeveel van die meuk al gezien omdat ik het niet kan laten om de rest van de dag met een omgedraaide maag te zitten!
Oooow ja het filmpje uit het Midden Oosten waarbij iemand iets verloor, die heb ik ook bewust niet gekeken, zo nasty is dat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
NIEUWSGIERIG, BITCH
Ik ga echt niet die filmpjes kijken waar ze al die mensen neerhalen met een bijl enzo, tyft op
Ook niet. Al die vreselijke filmpjes maken je onbewust ongevoelig en dat wil ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:31 schreef shifto het volgende:
2 girls 1 cup is dan weer totaal niet erg
Niet als je swap.avi gezien hebt..............................
Mensen die mijn porn niet willen zien.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
NIEUWSGIERIG, BITCH
Ik ga echt niet die filmpjes kijken waar ze al die mensen neerhalen met een bijl enzo, tyft op
Home-made?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die mijn porn niet willen zien.
Dat is toch een andere 3 guys 1 hammer. Wij 3 met die gummy hamerquote:
gratis bier, altijd lekkerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:36 schreef MohMi het volgende:
muhahaha, ik ga nu je twee biertjes opdrinkenThanks!
Schultenbrau dissenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:53 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
gratis bier, altijd lekker(behalve als het schultenbrau endergelijke is
)
moet me vanavond helaas inhouden met bier drinken, morgen van 7 tot 5 werken..
True, maar bij gebrek aan beter is bier ook fijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee.
Aardbeien moet je eigenlijk eten met champagne.
schultenbrau vind ik echt vies, ik kan t echt niet drinkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Schultenbrau dissen![]()
En ik leef met je mee; ik moet morgen om 8u autorijden dus heel dwaas kan ik op vrijdagavond ook niet meer doen
Neem ik de jouwe welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:00 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
schultenbrau vind ik echt vies, ik kan t echt niet drinken..
Nee, die is ook van mijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:01 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
is goed, pak wel jouw jupilers @ Rock Werchter
Oh nee, liever gewoon bier.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
True, maar bij gebrek aan beter is bier ook fijnZeker dat aardbeien met Kriek bijv hartstikke lekker smaakt
WM heeft nog Schultenbrau over hoor ik net!quote:
quote:
Mag ik dat misschien zelf bepalen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:19 schreef Mystikvm het volgende:
Mensen die niet om deze plaatjes kunnen lachen...Daar mankeert echt iets aan
Ik heb ze vanmiddag allemaal al gezien (quote:
2 maar?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:36 schreef MohMi het volgende:
muhahaha, ik ga nu je twee biertjes opdrinkenThanks!
Tsja, wat moet je anders als het leeg en stil isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb ze vanmiddag allemaal al gezien () maar ik lach er nog net zo hard om
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je anders als het leeg en stil is
/fixedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:23 schreef Mystikvm het volgende:
Godver, er komt zo pizza en dan ga ik ook keihard bier zuipen, eerst thuis en dan tot diep in de nacht in de stad en morgen weer volkomen naar de kloten zijn.
Dat is echt fantastisch!.
No worries, shifto is er nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:27 schreef muhahaha het volgende:
Iemand interesse in 2 kaartjes voor Mundial? Mijn zusje bied ze zojuist aan op facebook.
Nee geen pics ditdat.
Ik bedoelde meer dat vooral hij de pics van je zusje wiltquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb geen hoge verwachtingen van onze shifto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |