Ja halloquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Op sommige werkplekken is alles waar de baas je niet voor betaald NSFW
Jawel. Je kan tijdens werk geen stripjes/dat soort plaatjes gaan kijken.quote:
Probleemloos zelfs.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel. Je kan tijdens werk geen stripjes/dat soort plaatjes gaan kijken.
Wat lezen en typen kan nog met werk te maken hebben..
maar 20 plaatjes niet.
Ach, ik heb nu nog een grote mond maar vanaf 2 juli kom ik hier niet eens meer tussen 9 en 5quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik schrijf het fout, ik bedoel Ik kan dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ach, ik heb nu nog een grote mond maar vanaf 2 juli kom ik hier niet eens meer tussen 9 en 5
9 tot 5 baanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Kut, nog een uur inderdaad!quote:
Dat vind ik niet zo erg (meer), maar nieuwe werkgever enzoquote:
Gewoon ergens gaan werken waar ze op vrijdag om 4u aan de borrel gaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kut, nog een uur inderdaad!
Thanks, thanks a lot!
Nopquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg (meer), maar nieuwe werkgever enzoEven weer brave MohMi uithangen
Heb jij eigenlijk nog vakantie voordat je de schoolbanken in moet?
Op 't kantoor van het bedrijf waar ik voor werk zijn ze nu de biertjes aan het pakken. Maar ik zit enorm sufkutterig op een ander kantoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:56 schreef MohMi het volgende:
Gewoon ergens gaan werken waar ze op vrijdag om 4u aan de borrel gaan
Honger!quote:Speaking of which; tijd om de borrelnootjes klaar te zetten
Koos!quote:
Die ik vol ga proppen met werkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die-hardVoordeel is dat je straks wel weer schoolvakanties hebt
Ik? nee hoor, ik zit ook op werk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:01 schreef Murdera het volgende:
Ik? nee hoor, ik zit ook op werk.Dat sucks natuurlijk wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Kan ik hier niet zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |