Ik zou haar sowieso wel vanuit een goede hoek pakkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:29 schreef Skv het volgende:
Het valt me op dat die chick van Hara's foto op facebook er best normaal uit zou kunnen zien. Als je alleen dr kop neemt en die vanuit een goede hoek pakt. Wat een ellende.
oh you saidn't.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou haar sowieso wel vanuit een goede hoek pakken
Wel als inleg-lapje zodat ik ze soms in mn bh kan leggen, verder wil ik mijn kleine tietjes houden.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou haar sowieso wel vanuit een goede hoek pakken
Muhahaha, wat ben je de laatste tijd toch van de one-liners en woorden. Lucht je hart; gaat alles wel goed met je?quote:
Komt omdat ik me niet verveel op het werkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Muhahaha, wat ben je de laatste tijd toch van de one-liners en woorden. Lucht je hart; gaat alles wel goed met je?
Naakt en schreeuwend over de vloer rollenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
Zo leeg en stil, wat zal ik eens gaan doen
fapfapfapschlickschlickschlickquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
Sad sotry brah, ik voel een probleem aankomenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:41 schreef muhahaha het volgende:
Trouwens ik zag straks de fles staan en ik kreeg afkickverschijnselen
Hebben ze C. meegenomen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
Voel je dat aan je boobs?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:42 schreef shifto het volgende:
Sad sotry brah, ik voel een probleem aankomen
Cupcakes maken!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom in godsnaam?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Naakt en schreeuwend over de vloer rollen
Worth itquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
Drie weken geleden verbrand en nog steeds aan het vervellen
Maar wel bruin als een motherfucker!
Maar, maar, je kunt het zo goed!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |