quote:
Het is een verkoelde machine, liggen ook appels en water enzo in. Niet gewoon een snoepautomaatquote:Mooi, anders was ik jaloers geweest!Hoewel... Hoe lang blijft dat lekker in zo'n apparaat hè?
Iiieeeee! Gezonde dingen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Het is een verkoelde machine, liggen ook appels en water enzo in. Niet gewoon een snoepautomaat
Dit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:11 schreef SicSicSics het volgende:
Tergend tragische teloorgang van top TT's dit!
Peaches!quote:
Goed bezig Crutch!quote:
Iemand zei dat gisteren ook op Tweakers. toen gaf iemand een link van de eu site waar je met ideal kon kopenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:17 schreef Murdera het volgende:
Wilde toch maar een authenticator kopen.
MOET met creditcard..
Nou, dat is dan kut. Dan kan ik geen authenticator kopen.
Daaaaaaaaaaaaaafuuuuqqqqquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)etreerd-inktvis.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doesn't matter. Had sex!quote:
Ik las net over de freerecordshopquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Iemand zei dat gisteren ook op Tweakers. toen gaf iemand een link van de eu site waar je met ideal kon kopenmoet je ff zoeken
Alsof hij oog heeft voor een shagrokende vrouwquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:57 schreef MohMi het volgende:
Godver, ga ik even paffen, is de sjansklant al vertrokken
Die was toch lillijk?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:57 schreef MohMi het volgende:
Godver, ga ik even paffen, is de sjansklant al vertrokken
Ja, maak je maar geen illusies Mohquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof hij oog heeft voor een shagrokende vrouw
Ik zou me er niet door af laten schrikken.quote:
"Goh, zij heeft flinke blokken tofu voor de deur"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zou me er niet door af laten schrikken.
Voorbeeld: Er zit hier best een leuke dame op kantoor en toen ik hoorde dat ze vegetariër is ben ik niet opgehouden met naar haar tieten te staren.
Slechte gewoontes kun je best langs kijken.
Dat wist ie al en toch sjanste iequote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof hij oog heeft voor een shagrokende vrouw
Dat wel, maar sjansen is leukquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Goh, zij heeft flinke blokken tofu voor de deur"
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
"Goh, zij heeft flinke blokken tofu voor de deur"
True!quote:
Three strikes, out!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:07 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn ervaring met vrouwen die net zo wereldverbeterend zijn als ik is niet goed.
"Waarom gooi je dat glas in de prullenbak!?"
"Doe jij chloor in je toilet!?"
"Heb je deze garnalen niet biologisch gekocht!?"
Net zo!?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:07 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn ervaring met vrouwen die net zo wereldverbeterend zijn als ik is niet goed.
Ikea!quote:
Ik ben niet zo heel erg, maar let wel op wat ik koop en eet. Wil niet teveel de wereld uitbuiten. Noem me een hippie, maar ik voel me er zo prettig bij.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Net zo!?
Ik denk ook dat ik nog voor de eerste date al knallende ruzie zou hebben met een ecomiepje. Daarom zoek ik ze ook niet op. Maar naar tieten staren is altijd mooi!
Hippie!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg, maar let wel op wat ik koop en eet. Wil niet teveel de wereld uitbuiten. Noem me een hippie, maar ik voel me er zo prettig bij.
IEUWL PLOFKIPquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg, maar let wel op wat ik koop en eet. Wil niet teveel de wereld uitbuiten. Noem me een hippie, maar ik voel me er zo prettig bij.
Goedzo, Myst! Laat ze maar zeiken hier.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik veeg mijn reet af met hun opmerkingen. En met enkellaags gerecycled toiletpapier.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goedzo, Myst! Laat ze maar zeiken hier.
Sowieso; je iets aantrekken van wat mensen hier zeggenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goedzo, Myst! Laat ze maar zeiken hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |