quote:
Het is een verkoelde machine, liggen ook appels en water enzo in. Niet gewoon een snoepautomaatquote:Mooi, anders was ik jaloers geweest!Hoewel... Hoe lang blijft dat lekker in zo'n apparaat hè?
Iiieeeee! Gezonde dingen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Het is een verkoelde machine, liggen ook appels en water enzo in. Niet gewoon een snoepautomaat
Dit.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:11 schreef SicSicSics het volgende:
Tergend tragische teloorgang van top TT's dit!
Peaches!quote:
Goed bezig Crutch!quote:
Iemand zei dat gisteren ook op Tweakers. toen gaf iemand een link van de eu site waar je met ideal kon kopenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:17 schreef Murdera het volgende:
Wilde toch maar een authenticator kopen.
MOET met creditcard..
Nou, dat is dan kut. Dan kan ik geen authenticator kopen.
Daaaaaaaaaaaaaafuuuuqqqqquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)etreerd-inktvis.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doesn't matter. Had sex!quote:
Ik las net over de freerecordshopquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Iemand zei dat gisteren ook op Tweakers. toen gaf iemand een link van de eu site waar je met ideal kon kopenmoet je ff zoeken
Alsof hij oog heeft voor een shagrokende vrouwquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:57 schreef MohMi het volgende:
Godver, ga ik even paffen, is de sjansklant al vertrokken
Die was toch lillijk?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:57 schreef MohMi het volgende:
Godver, ga ik even paffen, is de sjansklant al vertrokken
Ja, maak je maar geen illusies Mohquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof hij oog heeft voor een shagrokende vrouw
Ik zou me er niet door af laten schrikken.quote:
"Goh, zij heeft flinke blokken tofu voor de deur"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zou me er niet door af laten schrikken.
Voorbeeld: Er zit hier best een leuke dame op kantoor en toen ik hoorde dat ze vegetariër is ben ik niet opgehouden met naar haar tieten te staren.
Slechte gewoontes kun je best langs kijken.
Dat wist ie al en toch sjanste iequote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof hij oog heeft voor een shagrokende vrouw
Dat wel, maar sjansen is leukquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Goh, zij heeft flinke blokken tofu voor de deur"
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
"Goh, zij heeft flinke blokken tofu voor de deur"
True!quote:
Three strikes, out!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:07 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn ervaring met vrouwen die net zo wereldverbeterend zijn als ik is niet goed.
"Waarom gooi je dat glas in de prullenbak!?"
"Doe jij chloor in je toilet!?"
"Heb je deze garnalen niet biologisch gekocht!?"
Net zo!?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:07 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn ervaring met vrouwen die net zo wereldverbeterend zijn als ik is niet goed.
Ikea!quote:
Ik ben niet zo heel erg, maar let wel op wat ik koop en eet. Wil niet teveel de wereld uitbuiten. Noem me een hippie, maar ik voel me er zo prettig bij.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Net zo!?
Ik denk ook dat ik nog voor de eerste date al knallende ruzie zou hebben met een ecomiepje. Daarom zoek ik ze ook niet op. Maar naar tieten staren is altijd mooi!
Hippie!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg, maar let wel op wat ik koop en eet. Wil niet teveel de wereld uitbuiten. Noem me een hippie, maar ik voel me er zo prettig bij.
IEUWL PLOFKIPquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg, maar let wel op wat ik koop en eet. Wil niet teveel de wereld uitbuiten. Noem me een hippie, maar ik voel me er zo prettig bij.
Goedzo, Myst! Laat ze maar zeiken hier.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik veeg mijn reet af met hun opmerkingen. En met enkellaags gerecycled toiletpapier.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goedzo, Myst! Laat ze maar zeiken hier.
Sowieso; je iets aantrekken van wat mensen hier zeggenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Goedzo, Myst! Laat ze maar zeiken hier.
Slapeloze nachten godverdommequote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sowieso; je iets aantrekken van wat mensen hier zeggen
Ik schaam me nergens voor!quote:
Ik wist wel dat jij stiekem een supergevoelig typeje bentquote:
Geeft niet, wij schamen ons wel voor jou.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:16 schreef SicSicSics het volgende:
Staaaarlight! Daaaaancer! That's my destiniiiiiiiiiiiiiiiiiy!
Fuck ik ben misschien toch gay!
Jongen, gebruik dan niks. Want gewoon je nagel is effectief gezien hetzelfde als je niet eerst die enkel laags 26 keer dubbel doet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:14 schreef Mystikvm het volgende:
Ik veeg mijn reet af met hun opmerkingen. En met enkellaags gerecycled toiletpapier.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij stiekem een supergevoelig typeje bent* MohMi geeft Hara een aai over d'r bol
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geeft niet, wij schamen ons wel voor jou.
[..]
Mooi! Ga ik me weer concentreren op Kayak!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
Geeft niet, wij schamen ons wel voor jou.
Nonsens. Alsof jij één velletje gebruikt van je 12-laags toiletpapier met opdruk van bloemetjes en bijtjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jongen, gebruik dan niks. Want gewoon je nagel is effectief gezien hetzelfde als je niet eerst die enkel laags 26 keer dubbel doet.
En nog beter voor het milieu!
Daar kun je niet teveel tegelijk van gebruiken want dan wordt het meteen zo'n dikke prop waarmee je niet tussen je billetjes kunt komen, laat staan dat je je anus weet te bereiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nonsens. Alsof jij één velletje gebruikt van je 12-laags toiletpapier met opdruk van bloemetjes en bijtjes.
Ik ga er heel economisch mee om.
Ik weet mijn anus altijd te bereikenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daar kun je niet teveel tegelijk van gebruiken want dan wordt het meteen zo'n dikke prop waarmee je niet tussen je billetjes kunt komen, laat staan dat je je anus weet te bereiken.
Ik ook, met mijn vinger!quote:
Ik ook met mijn bloemetjes papier, maar dat komt omdat ik geen 1867 velletjes gebruikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik weet mijn anus altijd te bereiken
Ons papier ruikt zelfs lekkerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ook met mijn bloemetjes papier, maar dat komt omdat ik geen 1867 velletjes gebruik
Te plastisch.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daar kun je niet teveel tegelijk van gebruiken want dan wordt het meteen zo'n dikke prop waarmee je niet tussen je billetjes kunt komen, laat staan dat je je anus weet te bereiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot shifto op je hoofd gaat zitten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
Tenzij je je diezelfde avond nog keihard laat rimmen en niet een douche kunt bereiken voor die tijd zie ik echt niet de toegevoegde waarde van dat verspillende geparfurmeerde toiletpapier
De hele wc ruikt er lekker door, waardoor ik geen luchtverfrisser hoef te kopen, waardoor er weer minder plastic gebruikt en weggegooid hoeft te wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
Tenzij je je diezelfde avond nog keihard laat rimmen en niet een douche kunt bereiken voor die tijd zie ik echt niet de toegevoegde waarde van dat verspillende geparfurmeerde toiletpapier
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:25 schreef muhahaha het volgende:
shifto heeft gewoon aldi pleepapierC1000 kamilleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
De hele wc ruikt er lekker door, waardoor ik geen luchtverfrisser hoef te kopen, waardoor er weer minder plastic gebruikt en weggegooid hoeft te worden
En waarom moet je toilet per sé ruiken naar een frisse lentedag? Dat ding maak je toch gewoon elke paar dagen schoon?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
De hele wc ruikt er lekker door, waardoor ik geen luchtverfrisser hoef te kopen, waardoor er weer minder plastic gebruikt en weggegooid hoeft te worden
Leest toch prettiger dan wanneer je de chernobyl van de dag ervoor ruiktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En waarom moet je toilet per sé ruiken naar een frisse lentedag? Dat ding maak je toch gewoon elke paar dagen schoon?
Gewoon kakken en weer weggaan, die lucht gaat wel weg door het toiletraampje of vervliegt op natuurlijke wijze.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leest toch prettiger dan wanneer je de chernobyl van de dag ervoor ruikt
Chernobyl.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leest toch prettiger dan wanneer je de chernobyl van de dag ervoor ruikt
Ik wil graag dat het fris ruikt ja, en dat heeft met schoonmaken niet veel te maken; als ik een keer stevig ga zitten kakken, maakt het geen reet (hahaha, geen reet!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En waarom moet je toilet per sé ruiken naar een frisse lentedag? Dat ding maak je toch gewoon elke paar dagen schoon?
Dat mag, hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gewoon kakken en weer weggaan, die lucht gaat wel weg door het toiletraampje of vervliegt op natuurlijke wijze.
Dit is serieus wel een beetje een irritatie van mij, dat mensen van gewoon een beetje kakken een verslindende en verspillende bezigheid maken, alleen maar om niet een poeplucht te ruiken
Jezus.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wil graag dat het fris ruikt ja, en dat heeft met schoonmaken niet veel te maken; als ik een keer stevig ga zitten kakken, maakt het geen reet (hahaha, geen reet!) uit dat ik de dag ervoor, of zelfs maar vlák daarvoor, die pot heb schoon geschrobt.
Ik heb ook geen raampje, mijn wc is strategisch in het midden van het complex geplaatstquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat mag, hoorIk heb helaas geen raampje ivm flat, dus ja, ik gebruik inderdaad synthetische middelen om het fris te laten ruiken. Al is het maar voor het bezoek.
Zooo, en HOE!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Jezus.
Vrouwen.
Ik kak altijd na drie bakken koffie. Alsof je een vuilniszak leegtrekt.
Die zijn het ergst inderdaad, en je kunt na afloop niet eens rustig bekijken wat je nu eigenlijk gedraaid/gespetterd hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb zo'n plonstoilet
Ik wil een nieuwe laten plaatsen, zo eentje die niet spettert als je lekker aan het schijten bent.
shifto ook!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:36 schreef muhahaha het volgende:
Ik schijt liever op het werk. Betaald schijten![]()
In plaats van toiletpapier heb je ook een handdoek nodig achteraf om je weer af te drogenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die zijn het ergst inderdaad, en je kunt na afloop niet eens rustig bekijken wat je nu eigenlijk gedraaid/gespetterd hebt
En dat iddquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In plaats van toiletpapier heb je ook een handdoek nodig achteraf om je weer af te drogen
Dat is dus zondequote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:39 schreef muhahaha het volgende:
Daarom maak ik eerst een bedje van wc-papier zodat mijn kontje niet nat word gespetterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |