Ik durf niet te klikken hier op het werkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:09 schreef SicSicSics het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=27f_1339701748
Ik ga stuk hier!![]()
_!
I forgot what kind of cherry this is, but isn't it cute!_! x 934
Me neitherquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken hier op het werk
Ba dum tsssh!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:20 schreef SicSicSics het volgende:
Ow excuus. Het is een dame die denkt dat de peper die ze in haar hand heeft een kers is.En daarna eet ze hem op...
IK had het geluid aan en mn collega's kijken me heel vreemd aan. Wat een irritant wijf.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:20 schreef SicSicSics het volgende:
Ow excuus. Het is een dame die denkt dat de peper die ze in haar hand heeft een kers is.En daarna eet ze hem op...
Dat maakt het nog grappiger!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:21 schreef Skv het volgende:
IK had het geluid aan en mn collega's kijken me heel vreemd aan. Wat een irritant wijf.
Hoe is het trouwens mogelijk dat zo'n vadsig mokkel nog zulke kleine tetten heeft??quote:
Perspectief.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens mogelijk dat zo'n vadsig mokkel nog zulke kleine tetten heeft??Valt me nu pas op.
Snelbindersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens mogelijk dat zo'n vadsig mokkel nog zulke kleine tetten heeft??Valt me nu pas op.
vetplaatsingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is dit een verkapte klacht omdat jij als slanke vrouw het ook moet doen met beschamend kleine erwtjes?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Borstplaatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
vetplaatsing
of amputatie en verkocht voor taart
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is dit een verkapte klacht omdat jij als slanke vrouw het ook moet doen met beschamend kleine erwtjes?
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
vetplaatsing
of amputatie en verkocht voor taart
Mijn klachten over mijn kleine tetten zijn nooit verkaptquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is dit een verkapte klacht omdat jij als slanke vrouw het ook moet doen met beschamend kleine erwtjes?
Jij bent ook dik zonder tietenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:26 schreef MohMi het volgende:
[..]Wel meer dan één taart gok ik!
Moeder NAtuur kan echt wreed zijn; dan zit alles je al tegen, en dan heb je zelfs nog mini-tetten als je een enorme koe wordt
Mijn klachten over jouw tetten ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn klachten over mijn kleine tetten zijn nooit verkapt
Ik heb van shifto geleerd that it's all about anglesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:29 schreef Skv het volgende:
Het valt me op dat die chick van Hara's foto op facebook er best normaal uit zou kunnen zien. Als je alleen dr kop neemt en die vanuit een goede hoek pakt. Wat een ellende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |