SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.![]()
Heujquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:36 schreef YUR het volgende:
TT's die beginnen met "Waar"
Naamtopics voor mijn vriendinnetje![]()
![]()
Probeer ik eens normale posts te maken..
![]()
Ik vind je lief hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heuj![]()
![]()
Probeer ik eens normale posts te maken..
![]()
![]()
![]()
Jeuuujjjquote:![]()
Ik kom er net achter dat mijn reserve bos ook een stormbaan heeftIk heb nu al een hekel aan mezelf
![]()
![]()
![]()
Mijn nieuwe schoenen
Blaarpleister is heel gebleven
En ze zijn zo mooi![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Moet je ze aaien, dan gaan ze spinnenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:40 schreef Yuki het volgende:
Mijn nieuwe schoenen
Blaarpleister is heel gebleven
En ze zijn zo mooi![]()
![]()
![]()
Zeg, maak me eens niet belachelijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Moet je ze aaien, dan gaan ze spinnen
Hij steelt van de lapo hunters en geeft aan de ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dit is een soort Robin Hood achtig stelen![]()
Gefeliciteerd GotC!![]()
Ik ben zielig, onze kitten gaf me net per ongeluk een krabbelHelemaal bloed enzo en het ziet er lelijk uit.
Maargoed het was ook wel een beetje m'n eigen schuldHad ik der maar niet in een speelse bui moeten brengen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef VKV het volgende:
Gefeliciteerd GotC!![]()
Ik ben zielig, onze kitten gaf me net per ongeluk een krabbelHelemaal bloed enzo en het ziet er lelijk uit.
Maargoed het was ook wel een beetje m'n eigen schuldHad ik der maar niet in een speelse bui moeten brengen
En kittens!
![]()
Kittensquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef VKV het volgende:
Gefeliciteerd GotC!![]()
Ik wou dat die van mij nog zo'n terror haarbal was
![]()
![]()
Geeft een mooie TT aan gotcquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hij steelt van de lapo hunters en geeft aan de ?![]()
![]()
Tijdje terug kon je hier niet met blote benen door het huis lopen, maar die fase is alweer voorbij. Ze is nu vier maanden, gaat best hard en ze groeit echt retesnel!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
KittensIk wou dat die van mij nog zo'n terror haarbal was
![]()
Trouwens. Ik ben nu eindelijk m'n goodiebag v/d Ladiesrun aan het opruimen. Hebben ze er friggin' Silan wasverzachter proefverpakking in gestopt! Idiots. Pfah.
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:46 schreef VKV het volgende:
[..]
Tijdje terug kon je hier niet met blote benen door het huis lopen, maar die fase is alweer voorbij. Ze is nu vier maanden, gaat best hard en ze groeit echt retesnel!Zo skattig als ze dan met volgevroten buik komen binnenwaggelen en er dan trots bij mauwen van: Kijk wat ik gedaan heb!
Zal eens zien of ik morgen weer kan hardlopen, hoop het wel want dan begin ik aan de 5e week![]()
En vanaf daar is het aftellen![]()
![]()
Doe ik met je meequote:Op donderdag 14 juni 2012 19:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Zo skattig als ze dan met volgevroten buik komen binnenwaggelen en er dan trots bij mauwen van: Kijk wat ik gedaan heb!
Zal eens zien of ik morgen weer kan hardlopen, hoop het wel want dan begin ik aan de 5e week![]()
En vanaf daar is het aftellenMorgen les 15
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Toen ze drie maanden was had ze een klein musje te pakken, die vloog hier zo het huis in en waren we een paar uur kwijt. Dachten we dat ze hem dood had gemaakt en ergens liet verrotten. Bleek hij uiteindelijk nog wel helemaal intact achter een gordijn verstopt te zitten. Maar met drie maanden je eerste vogel, dat belooft veel goedsquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Zo skattig als ze dan met volgevroten buik komen binnenwaggelen en er dan trots bij mauwen van: Kijk wat ik gedaan heb!
Zolang ik maar geen dood beest in m'n bed vind, vind ik het goed
![]()
![]()
Omdat ik het toch moest opzoeken, dan maar gewoon out in de open droppen:
5 part how to squat
Van de king of strenght training (Mark Rippetoe)
En nog eentje:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
WIj hebben voor ons huis een van die lage bosjes zeg maar. De hele muizenpopulatie was met een maand uitgeroeid. Echt fasinerend om te kijken hoe zo'n beestje echt genocide pleegt daar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:50 schreef VKV het volgende:
[..]
Toen ze drie maanden was had ze een klein musje te pakken, die vloog hier zo het huis in en waren we een paar uur kwijt. Dachten we dat ze hem dood had gemaakt en ergens liet verrotten. Bleek hij uiteindelijk nog wel helemaal intact achter een gordijn verstopt te zitten. Maar met drie maanden je eerste vogel, dat belooft veel goedsZolang ik maar geen dood beest in m'n bed vind, vind ik het goed
![]()
Wij kunnen eigenlijk al in de OP voor de ladiesrun 2013quote:
"les" 13 zit ik danquote:
http://run2day.nl/lopen/loopschema/absolute-beginner
Maar 2 keer 6 minuten lopen![]()
![]()
Y u hatin'? Gratis huishoudspullen ftw!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:47 schreef GotC het volgende:
Trouwens. Ik ben nu eindelijk m'n goodiebag v/d Ladiesrun aan het opruimen. Hebben ze er friggin' Silan wasverzachter proefverpakking in gestopt! Idiots. Pfah.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ah, ik had bij les 14 dat nog niet eensquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
"les" 13 zit ik dan
http://run2day.nl/lopen/loopschema/absolute-beginner
Maar 2 keer 6 minuten lopen5 min lopen max
Meh, doe meestal geen wasverzachter erbijquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Y u hatin'? Gratis huishoudspullen ftw!
Interessante filmpjes!![]()
![]()
tis maar een klein zakjequote:Op donderdag 14 juni 2012 19:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Y u hatin'? Gratis huishoudspullen ftw!![]()
GotC een contract!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
@ yur en de rest: ik post er wel niet meer over en ga naar de fysiomaak mezelf ook maar gek zo.
Niet meer actief op Fok!![]()
Die lippenbalsem is best lekker![]()
Hoop trouwens wel dat het morgenochtend een beetje droog is.. Dan is het weer ren-tijd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
ik zag dat ze bij de ladies run waar ik aan mee wil doen (enschede) vorig jaar roze bidons hadden, hopelijk dit jaar weer![]()
![]()
![]()
Ik ga ook morgen rennen. Ben er nog niet uit of dat in de ochtend is of in de avond/middag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:05 schreef E.T. het volgende:
Die lippenbalsem is best lekker![]()
Hoop trouwens wel dat het morgenochtend een beetje droog is.. Dan is het weer ren-tijdIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
owh god nee hequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:06 schreef kwiwi het volgende:
ik zag dat ze bij de ladies run waar ik aan mee wil doen (enschede) vorig jaar roze bidons hadden, hopelijk dit jaar weer![]()
Neerkomen wel!![]()
Roze bidons![]()
Ik heb alleen morgenochtend tijd... of morgenavond na het eten, maar dat vind ik niet zo lekker lopen
Zo...kleine 5 en een halve kilometer. Samen met die 25KM fietsen vandaag is het wel weer mooi geweest.
GotC gefeliciteerd!![]()
Ik zie een beetje op tegen Evy's 4e les want ik moet 3 minuten lopen terwijl ik 2 al maar net haalMaar denk dat zodra ik volgende week uitleg krijg over hoe ik nou eigenlijk goed (en langzamer) moet lopen dat probleem ook wel redelijk opgelost is
![]()
![]()
kan iemand mij een schop onder m'n hol geven zodat ik m'n oefeningen ga doen?heb de hele avond en middag met m'n telefoon zitten k*tten en nu heb ik nergens zin meer in
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
well done GotC!!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
* Maraca wijst naar OPquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:18 schreef DJMO het volgende:
kan iemand mij een schop onder m'n hol geven zodat ik m'n oefeningen ga doen?heb de hele avond en middag met m'n telefoon zitten k*tten en nu heb ik nergens zin meer in
No pain, no gain, no marathon
Kom op luiwammes, hop hopquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:18 schreef DJMO het volgende:
![]()
![]()
Lopen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:18 schreef DJMO het volgende:
![]()
![]()
Kan je nog praten tijdens het lopen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie een beetje op tegen Evy's 4e les want ik moet 3 minuten lopen terwijl ik 2 al maar net haalMaar denk dat zodra ik volgende week uitleg krijg over hoe ik nou eigenlijk goed (en langzamer) moet lopen dat probleem ook wel redelijk opgelost is
Of heb je zoiets van *hijghijghijg*? Probeer anders een tempo echt nét iets sneller dan wandelen.
En anders..gewoon proberenLukt het niet? Doe je t nog een keer. Al denk ik wel dat je het gaat halen hoor
. Ga gewoon voor je gevoel enorm langzaam lopen.
![]()
OEFENINGEN! ik heb gisteren gelopen en mag morgen weer ...quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ow andere oefeningen? Dan zal het wel vermoeiend zijn...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
OEFENINGEN! ik heb gisteren gelopen en mag morgen weer ...![]()
![]()
gisteren niet opgelet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:22 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ow andere oefeningen? Dan zal het wel vermoeiend zijn...ik twijfelde nog over een extra rustdag ivm spierpijn door een heg snoeien, maar het werden uiteindelijk acht kilometer
Ik ben toch gegaan. Niet lang, ong. 5km. En mijn rechterschoen (de nieuwe) zat niet lekker. Wel mijn hoofd leeg
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
![]()
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
* DJMO ontbijt serveertquote:
*kom volle fruitkwark met muesli neerzet voor RDIk heb er één en ik ben er trots op
Je wil niet weten hoe de lessen gaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan je nog praten tijdens het lopen?Of heb je zoiets van *hijghijghijg*? Probeer anders een tempo echt nét iets sneller dan wandelen.
En anders..gewoon proberenLukt het niet? Doe je t nog een keer. Al denk ik wel dat je het gaat halen hoor
. Ga gewoon voor je gevoel enorm langzaam lopen.
Hier is een impressie:
- "begin maar te lopen"
- "je bent al 1 minuut onderweg, komaan!"
- *hijghijg* omg ik kan niet meer *hijghijg*
- "kun je nog praten? of een liedje zingen?"
- NEE HOU JE BEK EVY![]()
- "als dat lukt loop je op het goede tempo"
Het moge duidelijk zijn dat ik iets fout doeWaarschijnlijk veel te snel lopen met 11-12 km/u.
Maar hoe langzamer ik ga lopen, hoe zwaarder het wordt, dus ik loop niet goed denk ik![]()
![]()
11 a 12 km per uur??quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe de lessen gaanHier is een impressie:
- "begin maar te lopen"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het moge duidelijk zijn dat ik iets fout doeWaarschijnlijk veel te snel lopen met 11-12 km/u.
Maar hoe langzamer ik ga lopen, hoe zwaarder het wordt, dus ik loop niet goed denk ikHeb je een Runkeeper of Endomondo staatje ergens?
![]()
* rechtsedirecte kijkt op de kalender en ziet het toch echt al 15 Juni is.....dus E.T. van harte!
Nee van de week even uitgerekend door op een bepaalt punt te starten en na 2 minuten te stoppen, daarna gekeken hoeveel meter dat was. Dat heb ik op 6 momenten gedaan en elke keer kwam ik tussen de 11 en 12 km/u uit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:28 schreef GotC het volgende:
[..]
11 a 12 km per uur??Heb je een Runkeeper of Endomondo staatje ergens?
![]()
Dat is geen hardlopen, dat is sprintenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee van de week even uitgerekend door op een bepaalt punt te starten en na 2 minuten te stoppen, daarna gekeken hoeveel meter dat was. Dat heb ik op 6 momenten gedaan en elke keer kwam ik tussen de 11 en 12 km/u uit.
*vingers in oren stopt*quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
* rechtsedirecte kijkt op de kalender en ziet het toch echt al 15 Juni is.....dus E.T. van harte!
tralalalalalaaaaaI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
11 a 12 km/u is voor mij een volle sprintquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee van de week even uitgerekend door op een bepaalt punt te starten en na 2 minuten te stoppen, daarna gekeken hoeveel meter dat was. Dat heb ik op 6 momenten gedaan en elke keer kwam ik tussen de 11 en 12 km/u uit.![]()
Jammer, had graag op Endomondo oid gekeken.![]()
vraag eens of een meer ervaren loper met je mee wil lopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee van de week even uitgerekend door op een bepaalt punt te starten en na 2 minuten te stoppen, daarna gekeken hoeveel meter dat was. Dat heb ik op 6 momenten gedaan en elke keer kwam ik tussen de 11 en 12 km/u uit.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja maar anders ben je toch aan het joggen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is geen hardlopen, dat is sprintenBen blij als ik volgende week even uitleg krijg want dit gaat niet goedkomen zo
![]()
![]()
Al geregeldquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
vraag eens of een meer ervaren loper met je mee wil lopen![]()
![]()
Meid joggen is juist de bedoeling johquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar anders ben je toch aan het joggen?Ben blij als ik volgende week even uitleg krijg want dit gaat niet goedkomen zo
Hardlopen, ja, dat doen MaleDuck en RD bijvoorbeeld. Je bent ook een hardloper, alleen moet je gewoon lekker chill opbouwen
. En sprinten..nja, volgens m'n Renate schema mag je dat maar max 1 minuut doen
Je moet ervoor zorgen dat je een tempo vindt waarmee je, ja, kan pratenOf iig niet na 1 minuut al denkt:
!
![]()
opbouwen naar 30 min lopen begint met joggen om zo op te bouwen naar afstand en dan pas snelheidquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar anders ben je toch aan het joggen?Ben blij als ik volgende week even uitleg krijg want dit gaat niet goedkomen zo
LOL, bij mij is 12 km/u juist hardlopen. Sprinten kan ik ook maar een minuut volhouden, en dat ligt dan geloof ik tegen de 18 aan.
Ja goed, wat een faalwinkels hier zeg. Geen enkele sportzaak (4 winkels) verkocht zo'n armband, en alleen de T-mobile winkel (er zijn 6 telefoniezaken hier) had een armband. Kwam ik op de terugweg bij één of andere Turk/Indiër uit en die had echt een mooie, handige armband.Ik breng die van de T-mobile maar terug, die is me veel te duur.![]()
Hardloopsokken hadden ze dan wel weer bij de Intersport.It's funny
But not ha-ha funny.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Meid joggen is juist de bedoeling johHardlopen, ja, dat doen MaleDuck en RD bijvoorbeeld. Je bent ook een hardloper, alleen moet je gewoon lekker chill opbouwen
. En sprinten..nja, volgens m'n Renate schema mag je dat maar max 1 minuut doen
Je moet ervoor zorgen dat je een tempo vindt waarmee je, ja, kan pratenOf iig niet na 1 minuut al denkt:
!
Ohhh ik dacht dat je gelijk moest "hardlopen"quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
opbouwen naar 30 min lopen begint met joggen om zo op te bouwen naar afstand en dan pas snelheidDat verklaart wel waarom ik steeds route tekort kom op ongeveer 2/3e van de les
Want ik keek steeds een beetje wat anderen nodig hadden aan km's om de lessen uit te lopen om m'n route te plannen, en dat klopte al nooit.
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe de lessen gaanHier is een impressie:
- "begin maar te lopen"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar hoe langzamer ik ga lopen, hoe zwaarder het wordt, dus ik loop niet goed denk ikHeb je haast?
![]()
![]()
Voor een beginner is 12km/u (te) hardquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:35 schreef Nero22 het volgende:
LOL, bij mij is 12 km/u juist hardlopen. Sprinten kan ik ook maar een minuut volhouden, en dat ligt dan geloof ik tegen de 18 aan.
Ja goed, wat een faalwinkels hier zeg. Geen enkele sportzaak (4 winkels) verkocht zo'n armband, en alleen de T-mobile winkel (er zijn 6 telefoniezaken hier) had een armband. Kwam ik op de terugweg bij één of andere Turk/Indiër uit en die had echt een mooie, handige armband.Ik breng die van de T-mobile maar terug, die is me veel te duur.![]()
Hardloopsokken hadden ze dan wel weer bij de Intersport.En armbanden kun je prima via Dealextreme oid bestellen
Als ik al zou "hardlopen" zou ik echt halverwege de route kapot in de berm liggenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ohhh ik dacht dat je gelijk moest "hardlopen"Dat verklaart wel waarom ik steeds route tekort kom op ongeveer 2/3e van de les
Want ik keek steeds een beetje wat anderen nodig hadden aan km's om de lessen uit te lopen om m'n route te plannen, en dat klopte al nooit.
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Bij de challenge over de 200km! Woei!Gefeliquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
*vingers in oren stopt*
tralalalalalaaaaa![]()
![]()
Maar als ik langzamer loop hou ik geen tempoverschillen meer over. Voor mij is 6 km/u wandelen, 8 km/u al joggen, 10 km/u rustig, en 12 km/u wedstrijd/matig.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor een beginner is 12km/u (te) hardEn armbanden kun je prima via Dealextreme oid bestellen
It's funny
Niet gelopen, wel op de racefiets naar de sportschool, pittige spinningles gehad en daarna op de racefiets weer terug. Morgen weer denk ik![]()
En nog steeds met een slome maar héérlijke 10km/uur
Ja doei.![]()
Voor jou misschienquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:38 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Maar als ik langzamer loop hou ik geen tempoverschillen meer over. Voor mij is 6 km/u wandelen, 8 km/u al joggen, 10 km/u rustig, en 12 km/u wedstrijd/matig.Maar dit zijn geen snelheden voor een beginnende hardloper. Die moet eerst opbouwen en dan pas later aan snelheid denken
Nou ik ga morgen weer een poging wagen, en kijken of ik net iets sneller dan wandelen kan gaanAlleen is dat wel erg zwaar vind ik, dan til ik m'n voeten ook bijna niet meer op.. daarom dacht ik ook dat dat niet de bedoeling was want dat lijkt voor geen meter op hardlopen.
![]()
Niet zoveel naar die Kenianen kijken johquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ga morgen weer een poging wagen, en kijken of ik net iets sneller dan wandelen kan gaanAlleen is dat wel erg zwaar vind ik, dan til ik m'n voeten ook bijna niet meer op.. daarom dacht ik ook dat dat niet de bedoeling was want dat lijkt voor geen meter op hardlopen.
![]()
![]()
Ik weet het, ik weet het.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor jou misschienMaar dit zijn geen snelheden voor een beginnende hardloper. Die moet eerst opbouwen en dan pas later aan snelheid denken
It's funny
Je moet nog een lekker tempo ontdekken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef kwiwi het volgende:
Komt vanzelf wel..
Ik moet zeggen dat ik inderdaad filmpjes op youtube heb gekeken om te zien hoe mensen die het goed kunnen hardlopen. Misschien heeft dat de verwarring veroorzaaktquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet zoveel naar die Kenianen kijken joh![]()
![]()
Tja, om nu Usain Bolt als uitgangspunt te nemenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik inderdaad filmpjes op youtube heb gekeken om te zien hoe mensen die het goed kunnen hardlopen. Misschien heeft dat de verwarring veroorzaakt
Jij woont zeker niet in de buurt he?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik inderdaad filmpjes op youtube heb gekeken om te zien hoe mensen die het goed kunnen hardlopen. Misschien heeft dat de verwarring veroorzaaktF means you're fucked![]()
Tijdens het loopje gisteren met m'n loopgroep liepen we een superrustige 7:10-7:40 min/km. Was echt ontspannen, en zelfs bij pittige duinen was praten nog makkelijk mogelijk.![]()
![]()
Anders hadden we ff een rondje met je gelopen. Voor de snelheid, zeg maarquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O, nee dat niet. Zit op dit moment helemaal aan de andere kant van Nederland
F means you're fucked![]()
Ze kan ook gewoon zeggen waar ze wel in de buurt zit, kan er altijd iemand zeggen, he daar woon ik ook.
*sportschool*In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
O zo. Heel lief aangeboden welquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Anders hadden we ff een rondje met je gelopen. Voor de snelheid, zeg maarMaar de hulptroepen komen er over een week aan, dus het zal wel goedkomen
![]()
![]()
Je hebt een zuurstofmasker aangeschafd?
Ok danquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O zo. Heel lief aangeboden welMaar de hulptroepen komen er over een week aan, dus het zal wel goedkomen
Nee, een snorfietsquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:48 schreef slacker_nl het volgende:
Je hebt een zuurstofmasker aangeschafd?F means you're fucked![]()
Of 10 potten Wheyquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:48 schreef slacker_nl het volgende:
Je hebt een zuurstofmasker aangeschafd?
Schoenen met uitklapbare wieltjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:48 schreef slacker_nl het volgende:
Je hebt een zuurstofmasker aangeschafd?![]()
![]()
kwiwi, niet jij. Maar zo heb je de 10 dus "gelopen"...quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
eerlijk antwoord Xxaz!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Bedankt iedereen!
Ja, ik heb de neiging om sneller te gaan lopen.. ik kijk dan op me horloge en corrigieer me zelf steeds. Heb te horen gekregen dat dit steeds beter moet gaan.
Het is vooral de tempo wisseling die je doet tussen de verschillende trainingen. Zo'n duurloop is een heel ander tempo dan bijvoorbeeld een 'snelle' 5k van 5:20 oid. Ik krijg dat nog niet goed voor elkaar en daar moet gewoon getrained in worden.
De pieken vielen mij ook meteen op, vooral na ongeveeer 8.5km begonnen volgens mij de benen te verzuren en zette de vermoeidheid in want toen was je "all over the show"
Maar wel super dat je het zelf ook in zie....mooi om naar een meer constante snelheid toe te trainen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Met van die lichtjes eronder ook?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Schoenen met uitklapbare wieltjes![]()
![]()
Ik moest 10km lang dat klereding aanlopen jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
kwiwi, niet jij. Maar zo heb je de 10 dus "gelopen"...
Knipperlichtjes, want ik ga natuurlijk zo hard dat mensen me wel van ver aan moeten zien komenquote:![]()
![]()
Kerstboomactie als het donker isquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Knipperlichtjes, want ik ga natuurlijk zo hard dat mensen me wel van ver aan moeten zien komen![]()
![]()
ik ruik het.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
En nog een late![]()
voor GotC overigens!
En nu douchen: ik stink.![]()
Thanks popquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
En nog een late![]()
voor GotC overigens!
En nu douchen: ik stink.Lekker gesport?
![]()
![]()
![]()
Best run EVERStel je voor: heerlijke temperatuur, stil op straat, heel licht briesje. Waterhoentjes met kuikens, lammetjes, scholeksters in het gras. Babykonijntjes in het weiland. (en eikenprocessierups
) Gelopen met mijn vriend, zonder muziek
Wel het schema aangehouden van Evy, dus 11-11-8. Gelopen op hartslag, ben niet boven de 155 uitgekomen en dat is voor mij echt heel goed! Ben zo ontzettend waanzinnig tevreden, wat is hardlopen HEERLIJK!!
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef Rammelaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Best run EVERStel je voor: heerlijke temperatuur, stil op straat, heel licht briesje. Waterhoentjes met kuikens, lammetjes, scholeksters in het gras. Babykonijntjes in het weiland. (en eikenprocessierups
Wel het schema aangehouden van Evy, dus 11-11-8. Gelopen op hartslag, ben niet boven de 155 uitgekomen en dat is voor mij echt heel goed! Ben zo ontzettend waanzinnig tevreden, wat is hardlopen HEERLIJK!!
Goed gedaan!
![]()
well done!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef Rammelaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dus GotC krijgt wel een naamtopic voor d'r contract en ik niet? Hmpff.
Nee hoor. Well done, GotC!.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moest 10km lang dat klereding aanlopen ja![]()
(ja, ik ben traag met lezen van reactie's vandaag)
Ik ga ook over naar een nieuwe werkgeverquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:59 schreef Viking84 het volgende:
![]()
![]()
kolere, heb ik weer....
Een snoep verslaving
Collega's (en ikzelf) nemen elke dag een zak snoep mee en ik kan geen nee zeggen![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
[fullmetaljacketmode]quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:18 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/fullmetaljacketmode]![]()
Lopen zonder muziek was echt heel fijn! Met mijn vriend loop ik vaker, hij loopt super snel (hm in 142 en 10km in 44 pffff, show offquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef GotC het volgende:
Mooi Rammelaartje!
Hoe beviel het lopen zonder muziek? En met je vriend?) dus voor hem zijn dit echt herstelloopjes
![]()
![]()
Sorry mop, soms gaan die topics ook zo snelquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:59 schreef Viking84 het volgende:
dr op tegen de auw
![]()
Topquote:
en helemaal mee eens
Ecosia
"Hulptroepen" meldt zichquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Anders hadden we ff een rondje met je gelopen. Voor de snelheid, zeg maar
Neerkomen wel!![]()
Elke dag een zak?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:00 schreef Jumparound het volgende:
kolere, heb ik weer....
Een snoep verslaving
Collega's (en ikzelf) nemen elke dag een zak snoep mee en ik kan geen nee zeggen![]()
Misschien handig om niet gelijk de hele zak op tafel te zetten
![]()
![]()
ik las huppeltroepenquote:
;')Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Lekker hoor!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:00 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Lopen zonder muziek was echt heel fijn! Met mijn vriend loop ik vaker, hij loopt super snel (hm in 142 en 10km in 44 pffff, show off) dus voor hem zijn dit echt herstelloopjes
Mja, Yur gebruikt mijn loopjes als herstelloopjes
(nu niet meer overigens).
Zou er niet aan moeten denken om met m'n broer te lopenHM in 1:32
. Brr..
![]()
tja... goed idee...quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke dag een zak?Misschien handig om niet gelijk de hele zak op tafel te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
wellicht een idee voor kwiwi om snelheid te oefenen, een km lang gaan huppelenquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
tja... goed idee...Gewoon spugen in die zak met snoepjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hou op straks steek je me nog aanquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef Rammelaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zooo eindelijk klaar met werken
Heb ik iets gemist?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Door alle mooie berichten hier krijg ik inderdaad ook vreselijk veel zin om nog ff te gaan lopen. Maar 4 dagen op rij is voor nu nog echt wel wat veel van het goede
werkerd!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kun je wel zeggenquote:en ik heb nog geren ook. Sprintje naar de trein
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Iedereen ging naaktfoto's posten met alleen hardloopschoenen aanquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Zooo eindelijk klaar met werken
Heb ik iets gemist?![]()
![]()
Distance: 5.50 km
Time: 36:08
Avg Speed: 9.1 km/h
Niet te overdreven gedaan
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Economie draaiende houden hè. En gesnackt op het station. Op kosten van de zaakquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
Niet te overdreven gedaan
Niceeeequote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
Niet te overdreven gedaan![]()
![]()
Nice! Wat was het heerlijk weer om te lopen hequote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
Ik wou toch nog even wat kwijt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!![]()
gelukkig... dacht even dat het uit het doosje kwam!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Economie draaiende houden hè. En gesnackt op het station. Op kosten van de zaak'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wil ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Iedereen ging naaktfoto's posten met alleen hardloopschoenen aanmaar ik moet zaterdag eerst m'n benen even harsen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
wellicht een idee voor kwiwi om snelheid te oefenen, een km lang gaan huppelen
Ik lig nu achteraf zelf eigenlijk helemaal dubbel om m'n faalactiesIk snapte er al steeds helemaal niks van.. Iedereen maar steeds zeggen dat ik langzamer moest en ik bij mezelf maar denken: maar dan ziet het er toch niet uit als hardlopen?
Ik geef ook een beetje de schuld aan dit topic, want het heet niet joggen voor beginners
![]()
![]()
Wat goedquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
Ja, al zat ik me weer teveel te ergeren aan mijn schoen om echt te genietenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Nice! Wat was het heerlijk weer om te lopen he
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik wou toch nog even wat kwijt....Zand er overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is voor jou natuurlijk alleen maar vervelend, en wij kunnen niet voelen wat jij voelt.
![]()
Nee, dat mag natuurlijk niet!! Discipline!! Ik heb nu eigenlijk dorst, maar ik ga zo eerst naar huis fietsenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gelukkig... dacht even dat het uit het doosje kwam!
Da's nieuwigheidquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, al zat ik me weer teveel te ergeren aan mijn schoen om echt te genieten
Oh dat is zonde zeg. Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, al zat ik me weer teveel te ergeren aan mijn schoen om echt te genieten![]()
joh, ik liep na twee keer hardlopen + als een idioot ongecontroleerd touwtje te gaan springen, meteen met een knieblessure. En nog kan ik niet 'langzaam' lopen. maar ik hou het nu inmiddel wel bijna een uur aan één stuk volquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lig nu achteraf zelf eigenlijk helemaal dubbel om m'n faalactiesIk snapte er al steeds helemaal niks van.. Iedereen maar steeds zeggen dat ik langzamer moest en ik bij mezelf maar denken: maar dan ziet het er toch niet uit als hardlopen?
Ik geef ook een beetje de schuld aan dit topic, want het heet niet joggen voor beginners
Ik heb besloten voorlopig de vrijdag sportschool te vervangen voor hardlopen.
Dan wordt het zondag/dinsdag/vrij![]()
Heb jij ook al nieuwe schoenen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, al zat ik me weer teveel te ergeren aan mijn schoen om echt te genieten
Dat is wel een mooie verdelingquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:09 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb besloten voorlopig de vrijdag sportschool te vervangen voor hardlopen.
Dan wordt het zondag/dinsdag/vrij![]()
![]()
Zal ik jou eens geheimpje verklappenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zal ik jou eens geheimpje verklappen
Nog even je spoiler aangepast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rule# 1: Pezen/gewrichten voor conditie. En dan pas snelheid.![]()
![]()
Zelfde paar, zelfde maatquote:Alleen deze heeft nog een beetje een stugge rechterhiel
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik wou toch nog even wat kwijt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap je heel goed
Ben jij al klaar in de tuin?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zelfde paar, zelfde maatAlleen deze heeft nog een beetje een stugge rechterhiel
It's funny
zo. ik heb nu toch m'n rug en armspieren maar een tikje geholpen ... *ze gloeien op dit moment heerlijk van de warme spierbalsam ... *Ik heb er één en ik ben er trots op
huppelen is een standaard onderdeel van een warmingup...quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
wellicht een idee voor kwiwi om snelheid te oefenen, een km lang gaan huppelenNeerkomen wel!![]()
Handig linkje imo! De hardloopevenementen van het jaar. Gesorteerd op provincie, landelijk, hoeveelheid deelnemers.. Voor de medemensen die moeite hebben om leuke wedstrijdjes te score
Hardloopevenementen v/h jaar![]()
Alle cijfers zijn zo runners high dat echt onderscheid maken moeilijk isquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:14 schreef GotC het volgende:
Handig linkje imo! De hardloopevenementen van het jaar. Gesorteerd op provincie, landelijk, hoeveelheid deelnemers.. Voor de medemensen die moeite hebben om leuke wedstrijdjes te score
Hardloopevenementen v/h jaar![]()
![]()
Ik had ooit een grafiekje in een runnersworld die liet zien hoe lang het per lichaams onderdeel duurde om zich aan te passen. Hopen dat ik hem weer kan vinden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Nog even je spoiler aangepast:
Rule# 1: Pezen/gewrichten voor conditie. En dan pas snelheid.![]()
Gewoon naar de volgorde kijken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Alle cijfers zijn zo runners high dat echt onderscheid maken moeilijk is![]()
![]()
quote:Ja, óók gedaan
Zevenblad, nachtschade, paardebloemen, helmgras, buxus bijgesneden, de hele rottige bende uitgetrokken en daarna nog hardgelopen
Heerlijk! Die manier van stinken is prima.quote:
Damn, printer is sloom. M'n scriptie maar's uitgeprint (35 pagina's) en hij is nu nog niet klaarnu pas bij pagina 10 (hij telt terug, dus nog 10 te gaan nu)
Ja doei.![]()
Tussen Terschelling en Oosterbeek zit wel 0,03 punten verschil. Vanwaar die 0,03 vraag ik mij dan afquote:![]()
![]()
De patat was te zoutquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Tussen Terschelling en Oosterbeek zit wel 0,03 punten verschil. Vanwaar die 0,03 vraag ik mij dan af![]()
![]()
Jij bent goed bezig SEMTEX!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Ja, óók gedaan
Zevenblad, nachtschade, paardebloemen, helmgras, buxus bijgesneden, de hele rottige bende uitgetrokken en daarna nog hardgelopen
It's funny
Kun je niet ergens "concept" selecteren? Dan print ie (althans mijn printers) 10x zo snel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heerlijk! Die manier van stinken is prima.
Damn, printer is sloom. M'n scriptie maar's uitgeprint (35 pagina's) en hij is nu nog niet klaarnu pas bij pagina 10 (hij telt terug, dus nog 10 te gaan nu)
![]()
is een warming up niet persoonlijk ? ik loop gewoon 500 meter op iets steviger wandelpas voor ik begin te rennen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:13 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
huppelen is een standaard onderdeel van een warmingup...Ik heb er één en ik ben er trots op
Geen pole position met pits poezen krijgenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Zat geen tuit op m'n beker water bij de drinkpost![]()
![]()
bij de ladiesrun van zondag bedoel je? ik baalde achteraf dat ik m'n riem met eigen water niet had meegenomen.. had me op zeker in tijd gescheeld en belangrijker.. ik had op eigen momenten makkelijker kunnen drinken. Ik vond het van te voren alleen onzin voor zo'n korte afstandquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Of ons favoriet: Lekker touwtje springenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
is een warming up niet persoonlijk ? ik loop gewoon 500 meter op iets steviger wandelpas voor ik begin te rennen.![]()
![]()
you got-getter!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Ja, óók gedaan
Het was sarcasme.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
bij de ladiesrun van zondag bedoel je? ik baalde achteraf dat ik m'n riem met eigen water niet had meegenomen.. had me op zeker in tijd gescheeld en belangrijker.. ik had op eigen momenten makkelijker kunnen drinken. Ik vond het van te voren alleen onzin voor zo'n korte afstand![]()
En meid, voor een toptijd moet je met kleine evenementen meedoen. Niet de Ladiesrun Rotterdam, de Bruggenloop oid. Kleine evenementen met een paar honderd deelnemers. Dan heb je kans om een beetje tijd neer te zetten, anders niet..![]()
Kreeg je geen wijn? Afzettersquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Zat geen tuit op m'n beker water bij de drinkpost
Ja doei.![]()
I knowquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kreeg je geen wijn? AfzettersIdiots.
![]()
Bekertje dichtknijpen aan de achterkant, dan heb je een tuit en knoei je niet zoquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:20 schreef GotC het volgende:
[..]
![]()
Sarcasmeeeequote:Op donderdag 14 juni 2012 21:25 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Bekertje dichtknijpen aan de achterkant, dan heb je een tuit en knoei je niet zo![]()
![]()
![]()
quote:quote:quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Zat geen tuit op m'n beker water bij de drinkpostquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Geen pole position met pits poezen krijgen![]()
het was m'n eerste wedstrijd,quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Het was sarcasme.
En meid, voor een toptijd moet je met kleine evenementen meedoen. Niet de Ladiesrun Rotterdam, de Bruggenloop oid. Kleine evenementen met een paar honderd deelnemers. Dan heb je kans om een beetje tijd neer te zetten, anders niet..wist ik weel wat ik kon verwachten
maar lees ook m'n woorden na belangrijker: ik had liever op eigen momenten willen drinken .. ipv op aangegeven punten.
Een uur lopen zonder te drinken moet makkelijk kunnen. Ook met het weer van afgelopen zondagquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
het was m'n eerste wedstrijd,wist ik weel wat ik kon verwachten
maar lees ook m'n woorden na belangrijker: ik had liever op eigen momenten willen drinken .. ipv op aangegeven punten.
Ik kom ook maar eens kijken hier.
Ik vind zelf dat ik nog wel onder de kop 'beginners' thuis hoor. Heb vorige maand m'n eerste 5K loopje meegedaan, ga meedoen aan de Utregse Meidenloop en probeer onderhands nog een startbewijs te vinden voor de halve marathon van Texel op 30 september.
Iets met grote doelen & de smaak te pakken.Hardloper.
IG @webkim![]()
Welkom!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:27 schreef Webkim het volgende:
Ik vind zelf dat ik nog wel onder de kop 'beginners' thuis hoor. Heb vorige maand m'n eerste 5K loopje meegedaan, ga meedoen aan de Utregse Meidenloop en probeer onderhands nog een startbewijs te vinden voor de halve marathon van Texel op 30 september.
Iets met grote doelen & de smaak te pakken.F means you're fucked![]()
Welkomquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:27 schreef Webkim het volgende:
Iets met grote doelen & de smaak te pakken.En geen zorgen er zijn hier mensen die elke dag minstens 15 kilometer rennen
( zo ongeveer )
![]()
Hee, dat wilde ik net typenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Een uur lopen zonder te drinken moet makkelijk kunnen. Ook met het weer van afgelopen zondag
Kwestie van goed drinken van tevoren. Nothing more, nothing less.![]()
Een uur zonder bierquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Een uur lopen zonder te drinken moet makkelijk kunnen. Ook met het weer van afgelopen zondagDat trek ik niet
![]()
![]()
Welkomquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:27 schreef Webkim het volgende:
Iets met grote doelen & de smaak te pakken.Idd grote doelen in zo'n korte tijd! Ben benieuwd..!
![]()
Dat kan ik onderstrepenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Een uur lopen zonder te drinken moet makkelijk kunnen. Ook met het weer van afgelopen zondagEen uur en 25 minuten zelfs
Van tevoren drinken werkt ook prima.
ik weet niet of je me gezien hebt, maar ik ben maar een opdondertje. Als ik 'genoeg' drink, kan ik meteen naar de wc omdat ik overstroomquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Een uur lopen zonder te drinken moet makkelijk kunnen. Ook met het weer van afgelopen zondagdus ik drink liever tijdens het rennen wat vocht om het verloren zooi te compenseren dan dat ik me voor de run vol laat lopen bij wijze van spreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik drink maar 1 klein glas van te voren, anders ben ik halverwege een bengaalse langhaar buffel met een blaasontsteking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ik heb nog niet echt een droge mond na het lopen, ook niet toen ik nog wat langere runs kon.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik drink maar 1 klein glas van te voren, anders ben ik halverwege een bengaalse langhaar buffel met een blaasontsteking.dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik weet niet of je me gezien hebt, maar ik ben maar een opdondertje. Als ik 'genoeg' drink, kan ik meteen naar de wc omdat ik overstroomdus ik drink liever tijdens het rennen wat vocht om het verloren zooi te compenseren dan dat ik me voor de run vol laat lopen bij wijze van spreken
Wat je wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je eigenlijk helemaal op schema voor je hogere doel? Of heb je geen planning?F means you're fucked![]()
Ik heb mezelf ook weer in mijn favo hardloop outfit gehesen en ga maar eens een rondje wagen
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
een bengaalse langhaar buffel met een blaasontsteking.
Veel plezier! Geniet!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb mezelf ook weer in mijn favo hardloop outfit gehesen en ga maar eens een rondje wagenF means you're fucked![]()
Veel succes + plezier!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb mezelf ook weer in mijn favo hardloop outfit gehesen en ga maar eens een rondje wagen![]()
Ik drink maar 1 klein glas van te voren, anders ben ik halverwege een bengaalse langhaar buffel met een blaasontsteking.Hoe weet jij hoe een bengaalse langhaarbuffel met een blaasontsteking pist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ik heb nog niet echt een droge mond na het lopen, ook niet toen ik nog wat langere runs kon.
Je had het ook gewoon hier kunnen vragen..of logisch kunnen nadenken: 7500 vrouwen in juni. Hmm..zou het druk worden? Hmm..lastig!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
het was m'n eerste wedstrijd,wist ik weel wat ik kon verwachten
En qua drinken: Dan had je je waterbelt moeten meenemen. Al is het niet nodig als je 5 km loopt.![]()
Mijn overgroot opa was een witch dokter in Oost ваыи аыгулфыв. Hij nam me wel eens mee. Dan denk je dat die lantaarnpaal was omgeduwd door een vrachtwagen, maar op 5000 meter hoogte heb je geen vrachtwagens meer daar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe een bengaalse langhaarbuffel met een blaasontsteking pist?![]()
![]()
ik heb, op dit moment, een redelijk vage planning. wel een schema, dat zou me rond eind deze maand op tien km moeten brengen. ik zoek dus eigenlijk nog een wedstrijd in juli of augustus die tien km doet. op dit moment loop ik 8 km in 52 minuten. niet hard in vergelijking met jou, en als ik m'n run van gisteren bekijk dan lijkt hij ook echt nergens op qua stabliteit, maar goed. Ik was gisteren ook véél te veel bezig om op dat zelfde tempo te letten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat je wilt
Ben je eigenlijk helemaal op schema voor je hogere doel? Of heb je geen planning?Ik heb er één en ik ben er trots op
En hoe gaat het met kilometers maken? Gezien het al half juni is. Zou als ik jou was even een flink strak schema maken met minstens 4x per week lopen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb, op dit moment, een redelijk vage planning. wel een schema, dat zou me rond eind deze maand op tien km moeten brengen. ik zoek dus eigenlijk nog een wedstrijd in juli of augustus die tien km doet. op dit moment loop ik 8 km in 52 minuten. niet hard in vergelijking met jou, en als ik m'n run van gisteren bekijk dan lijkt hij ook echt nergens op qua stabliteit, maar goed. Ik was gisteren ook véél te veel bezig om op dat zelfde tempo te letten.
In juli zijn er niet veel loopjes trouwens.![]()
Ah, dus jij kwam daar ook weleens!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mijn overgroot opa was een witch dokter in Oost ваыи аыгулфыв. Hij nam me wel eens mee. Dan denk je dat die lantaarnpaal was omgeduwd door een vrachtwagen, maar op 5000 meter hoogte heb je geen vrachtwagens meer daar.
ja, achteraf had ik dat ook moeten doen. Maar ik dacht.. is niet nodig voor zo'n korte loop, dat doet niemand toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Je had het ook gewoon hier kunnen vragen..of logisch kunnen nadenken: 7500 vrouwen in juni. Hmm..zou het druk worden? Hmm..lastig!
En qua drinken: Dan had je je waterbelt moeten meenemen. Al is het niet nodig als je 5 km loopt.ik heb er genoeg gezien die 'm wel bij zich hadden, dus op dat moment baalde ik er al van
mjah, goede les voor de volgende keer.
Over 3 maanden gaan wij een 15k loop doen he.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb, op dit moment, een redelijk vage planning. wel een schema, dat zou me rond eind deze maand op tien km moeten brengen. ik zoek dus eigenlijk nog een wedstrijd in juli of augustus die tien km doet. op dit moment loop ik 8 km in 52 minuten. niet hard in vergelijking met jou, en als ik m'n run van gisteren bekijk dan lijkt hij ook echt nergens op qua stabliteit, maar goed. Ik was gisteren ook véél te veel bezig om op dat zelfde tempo te letten.![]()
inderdaad.... ik drink sporadisch wat als ik loop...eigenlijk alleen als ik een grote plas tegenkom... en zeker niet bij 5kmquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:36 schreef GotC het volgende:
[..]
En qua drinken: Dan had je je waterbelt moeten meenemen. Al is het niet nodig als je 5 km loopt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gewoon nix van anderen aantrekken en je eigen plan trekkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, achteraf had ik dat ook moeten doen. Maar ik dacht.. is niet nodig voor zo'n korte loop, dat doet niemand toch?ik heb er genoeg gezien die 'm wel bij zich hadden, dus op dat moment baalde ik er al van
mjah, goede les voor de volgende keer.
dat haal ik met gemak (hoop ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Over 3 maanden gaan wij een 15k loop doen he.)
dit quoten we evenquote:
Uit stilstaand water drinken ? Hoop maar dat dat van verse regen was danquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad.... ik drink sporadisch wat als ik loop...eigenlijk alleen als ik een grote plas tegenkom... en zeker niet bij 5km![]()
![]()
Naar anderen luisteren of advies opvolgen is voor mietjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon nix van anderen aantrekken en je eigen plan trekken![]()
![]()
Whooohooo
Mijn eerste uur! En dan 8X 5min lopen met 3min wandelen.
Ging lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon nix van anderen aantrekken en je eigen plan trekkenJullie ziten samen op de bankquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Naar anderen luisteren of advies opvolgen is voor mietjesMag ik ook ?
![]()
![]()
troll la loll....quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:43 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Uit stilstaand water drinken ? Hoop maar dat dat van verse regen was dan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:44 schreef streamnl het volgende:
Whooohooo
Ging lekker!Awwwwwwwwwwwwwwwww yeahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top bezig
![]()
![]()
Whooohooo
Ging lekker!NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jij en Yur..allebei 3 dagen achter elkaar gelopenTwins!
![]()
Whooohooo
Ging lekker!Top! Ik wilde eerst nog een peptalk sturen met de tekst: "Hi everybody!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste hardlopers en hardloopsters, graag zou ik tijdens de zomermaanden mijn conditie op peil houden zodat ik met mijn huidige conditie het nieuwe voetbalseizoen kan beginnen. Nu is mijn vraag: hoe kan/moet ik dit aanpakken?!
Trainingen zijn nu net afgelopen en ik loop 3 a 4 maal in de week een rondje van 3,5km ( in 15min). Behoud ik op deze manier mijn conditie een beetje of moet ik bijv. langere afstanden gaan lopen of aan intervaltraining gaan doen? Alvast bedankt![]()
![]()
wat ben je ook ondoorgrondelijk..quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
denglischquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ligt er een beetje aan wat je doel is. Ik neem aan dat je als voetballer niet persé je duurvermogen wilt trainen, maar wat meer nadruk wilt leggen op wat korter snelheidswerk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:45 schreef PlukvdP. het volgende:
Beste hardlopers en hardloopsters, graag zou ik tijdens de zomermaanden mijn conditie op peil houden zodat ik met mijn huidige conditie het nieuwe voetbalseizoen kan beginnen. Nu is mijn vraag: hoe kan/moet ik dit aanpakken?!
Trainingen zijn nu net afgelopen en ik loop 3 a 4 maal in de week een rondje van 3,5km ( in 15min). Behoud ik op deze manier mijn conditie een beetje of moet ik bijv. langere afstanden gaan lopen of aan intervaltraining gaan doen? Alvast bedankt
Ik zou denk ik 2 keer intervallen, 1 keer je huidige rondje op je huidige tempo, en 1 keer een langer rondje op een wat lager tempo doenF means you're fucked![]()
Af en toe interval lijkt me wel logisch eigenlijk als je voetbalt, omdat je dan ook vaak sprintjes moet trekken. Maar ik kan er helemaal naast zitten, ben maar een beginnerquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:45 schreef PlukvdP. het volgende:
Trainingen zijn nu net afgelopen en ik loop 3 a 4 maal in de week een rondje van 3,5km ( in 15min). Behoud ik op deze manier mijn conditie een beetje of moet ik bijv. langere afstanden gaan lopen of aan intervaltraining gaan doen? Alvast bedanktO YUR zei het ook al, dan zal het wel kloppen
![]()
![]()
Ik ben ook maar een amateurtje hoor....het enige wat ik probeer te doen is logisch nadenkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Af en toe interval lijkt me wel logisch eigenlijk als je voetbalt, omdat je dan ook vaak sprintjes moet trekken. Maar ik kan er helemaal naast zitten, ben maar een beginnerO YUR zei het ook al, dan zal het wel kloppen
Ja ik ook, maar ja.. het logisch nadenken tijdens m'n eigen lessen ging me ook niet al te goed af hebben we wel gezienquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een amateurtje hoor....het enige wat ik probeer te doen is logisch nadenken![]()
![]()
Jamaarvrouwenkunnentochhelemaalnietlogischnadenken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ja.. het logisch nadenken tijdens m'n eigen lessen ging me ook niet al te goed af hebben we wel gezien
dat is het hele spelletje...wat kan ik, wat wil ik...en hopla, daar komt het konijn uit de hoge hoedquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:49 schreef YUR het volgende:
[..]
.het enige wat ik probeer te doen is logisch nadenken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
QFT..... heb je een vrouw wel eens gevraagd om een kaart te lezen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Jamaarvrouwenkunnentochhelemaalnietlogischnadenken?
Jammer hoor, zo'n open deur....quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
QFT..... heb je een vrouw wel eens gevraagd om een kaart te lezen?![]()
![]()
daar heb ik navigatie voorquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
QFT..... heb je een vrouw wel eens gevraagd om een kaart te lezen?
*pakt de popcorn*quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
QFT..... heb je een vrouw wel eens gevraagd om een kaart te lezen?![]()
![]()
GotC kan prima ieder jaar mijn verzameling ontvangen Valentijnskaarten voorlezen hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
QFT..... heb je een vrouw wel eens gevraagd om een kaart te lezen?F means you're fucked![]()
Gewoon omdraaienquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
QFT..... heb je een vrouw wel eens gevraagd om een kaart te lezen?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies, ik snap ook niet waarom mannen dat niet doen, is toch heel logisch. Eigenlijk kunnen wij gewoon logischer nadenken, zij maken het onnodig moeilijkquote:![]()
![]()
Dankjulliewel YUR en kwiwi! Ik dacht inderdaad ook aan een keertje intervaltraining. Enig idee hoe ik dit het beste kan doen? Simpelweg een paar minuutjes stevig lopen afwisselen met een minuutje rustig lopen is voldoende?![]()
om heel eerlijk te zijn, ik wil volgende week woensdag ook een interval inbouwen maar twijfel nog over de afstanden. aangezien ik m'n garmin niet kan instellen op wisselende intervallen wil ik runkeeper erbij aangooien om een interval schema aan te kunnen houden. Dus als er een ervaren intervaller is, ik houd me aanbevolen voor een interval schema gedurende een km of vier
Net zoals het gewoon logisch is om je wenkbrauwen er eerst half of helemaal af te trekken om vervolgens er weer op te tekenenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Precies, ik snap ook niet waarom mannen dat niet doen, is toch heel logisch. Eigenlijk kunnen wij gewoon logischer nadenken, zij maken het onnodig moeilijk![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]kind, ik presteer het om in m'n eigen buurt al rennend op de kaart te moeten kijken waar ik heen moet dus jij bent geen schande hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou kunnen kiezen voor twee verschillende soorten intervaltraining.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:55 schreef PlukvdP. het volgende:
Dankjulliewel YUR en kwiwi! Ik dacht inderdaad ook aan een keertje intervaltraining. Enig idee hoe ik dit het beste kan doen? Simpelweg een paar minuutjes stevig lopen afwisselen met een minuutje rustig lopen is voldoende?
1. Gewoon een rustige dribbelpas met tussendoor véél hele korte vinnige versnellingen (tot 30 seconden). Voorbeeld van een van mijn laatste looptrainingen: 3 series van 5x30 seconden versnellen. Buiten de versnellingen om: Heel rustig dribbeltempo.
2. Wat langere versnellingen, maar slechts een paar. Je zou in 1 training 4 versnellingen van een aantal minuten kunnen doen. Uiteraard op een lager tempo dan bij de vorige optie, maar wel op een tempo waar je moe van wordt.
Op die manier bouw je flinke conditie op, maar behou je ook nog een beetje je echte basissnelheid die je als voetballer moet hebben.
Voor je explosiviteit zul je wel over moeten gaan naar sprintjes
Probeer het zelf uit te zoeken dmv andere schema's? Gezien je alles alleen wilde doen zul je het toch moeten leren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:57 schreef DJMO het volgende:
om heel eerlijk te zijn, ik wil volgende week woensdag ook een interval inbouwen maar twijfel nog over de afstanden. aangezien ik m'n garmin niet kan instellen op wisselende intervallen wil ik runkeeper erbij aangooien om een interval schema aan te kunnen houden. Dus als er een ervaren intervaller is, ik houd me aanbevolen voor een interval schema gedurende een km of vier![]()
Voetballen is een hele specifieke conditie. Het gaat bij jullie meer om het snelle korte werk dan om langdurig op 1 tempo te kunnen lopen. In jouw geval zou ik kiezen voor duurlopen en 1x in de week interval training op het voetbalveld.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:45 schreef PlukvdP. het volgende:
Trainingen zijn nu net afgelopen en ik loop 3 a 4 maal in de week een rondje van 3,5km ( in 15min). Behoud ik op deze manier mijn conditie een beetje of moet ik bijv. langere afstanden gaan lopen of aan intervaltraining gaan doen? Alvast bedankt
Op het voetbalveld kun je heel mooi over de breedte intervallen door van de zijlijn naar de 16mtr te dribbelen, dan voluit naar de andere kant van de 16mtr om daar na weer te dribbelen naar de andere zijlijn. Wees creatief met het gebruik van de middencirkel, de helften en diagonalen.
Zorg dat je goed warmloopt voordat je gaat intervallen incl dynamisch rekken. De interval sessies zou ik langzaam opbouwen maar nooit langer dan 20-25 min laten duren in totaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neerkomen wel!![]()
Zó ik heb mijn rondje er ook weer op zitten. En voor het eerst met nieuwe kleding. Wat een verademing in vergelijking met een katoenen shirt. Had ik eerder moeten doen
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Hier kan ik wel wat mee! Zal beide opties wel eens uitproberen en dan zie ik wel wat me het beste bevalt. Mijn bevindingen zal ik hier wel posten komende weekquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Je zou kunnen kiezen voor twee verschillende soorten intervaltraining.
1. Gewoon een rustige dribbelpas met tussendoor véél hele korte vinnige versnellingen (tot 30 seconden). Voorbeeld van een van mijn laatste looptrainingen: 3 series van 5x30 seconden versnellen. Buiten de versnellingen om: Heel rustig dribbeltempo.
2. Wat langere versnellingen, maar slechts een paar. Je zou in 1 training 4 versnellingen van een aantal minuten kunnen doen. Uiteraard op een lager tempo dan bij de vorige optie, maar wel op een tempo waar je moe van wordt.
Op die manier bouw je flinke conditie op, maar behou je ook nog een beetje je echte basissnelheid die je als voetballer moet hebben.
Voor je explosiviteit zul je wel over moeten gaan naar sprintjes![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:06 schreef henkde_j het volgende:
Zó ik heb mijn rondje er ook weer op zitten. En voor het eerst met nieuwe kleding. Wat een verademing in vergelijking met een katoenen shirt. Had ik eerder moeten doen![]()
![]()
[quote]Op donderdag 14 juni 2012 22:05 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Voetballen is een hele specifieke conditie. Het gaat bij jullie meer om het snelle korte werk dan om langdurig op 1 tempo te kunnen lopen. In jouw geval zou ik kiezen voor duurlopen en 1x in de week interval training op het voetbalveld.
Op het voetbalveld kun je heel mooi over de breedte intervallen door van de zijlijn naar de 16mtr te dribbelen, dan voluit naar de andere kant van de 16mtr om daar na weer te dribbelen naar de andere zijlijn. Wees creatief met het gebruik van de middencirkel, de helften en diagonalen.
Zorg dat je goed warmloopt voordat je gaat intervallen incl dynamisch rekken. De interval sessies zou ik langzaam opbouwen maar nooit langer dan 20-25 min laten duren in totaal.
[spoiler]* Freeflyer heeft in het verleden nog wel eens geholpen met het fit krijgen van A junioren aan het begin van het seizoen door ze te helpen met loopscholing in intervaltraining.[/spoiler]
[/quote]
goede post FF! nooit aangedacht maar handig hulpmiddel mits er natuurlijk voetbalvelden in de buurt zijn'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:05 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Voetballen is een hele specifieke conditie. Het gaat bij jullie meer om het snelle korte werk dan om langdurig op 1 tempo te kunnen lopen. In jouw geval zou ik kiezen voor duurlopen en 1x in de week interval training op het voetbalveld.
Zorg dat je goed warmloopt voordat je gaat intervallen incl dynamisch rekken. De interval sessies zou ik langzaam opbouwen maar nooit langer dan 20-25 min laten duren in totaal.Fartlek op het voetbalveldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil nog wel een keer goed leren op snelheid te lopen. zodat ik eens goed voel hoe 7,5/8/8,5/9/9,5/10 km/u voelt. Hoe hard of zacht zo'n tempo nou is. Van te voren denk ik wel eens 'nu ga ik rustig lopen' en uiteindelijk blijkt dat dan weer eens niet te lukken, gewoon omdat ik het verkeerd inschat.
En als ik dan al een km onderweg ben, lukt afzakken niet meer
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:05 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Zorg dat je goed warmloopt voordat je gaat intervallen incl dynamisch rekken. De interval sessies zou ik langzaam opbouwen maar nooit langer dan 20-25 min laten duren in totaal.Een voetbalveld had ik ook al eens aan gedacht ja! Maar het probleem is dat alle velden hier in de buurt er uit liggen en dat je er dus (eigenlijk) niet op mag.. Misschien toch maar stiekem doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of op zoek naar een kunstgrasveld natuurlijk.
![]()
Kennen we deze eigenlijk al? http://www.hardloopkalender.nl/
Daar staan echt onwijs veel wedstrijdjes in
Dat moet ik ook zeker leren. Een rustig tempo aanhouden vind ik nog erg moeilijk. Als ik onder de 12km/u loop heb ik het idee dat ik niet efficient loop. Een beetje alsof ik op mijn plaats sta hard te lopen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:10 schreef E.T. het volgende:
Ik wil nog wel een keer goed leren op snelheid te lopen. zodat ik eens goed voel hoe 7,5/8/8,5/9/9,5/10 km/u voelt. Hoe hard of zacht zo'n tempo nou is. Van te voren denk ik wel eens 'nu ga ik rustig lopen' en uiteindelijk blijkt dat dan weer eens niet te lukken, gewoon omdat ik het verkeerd inschat.
En als ik dan al een km onderweg ben, lukt afzakken niet meer
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Is er een Cruijff veldje bij je in de buurt? Met de loopgroep trainen we daar ook wel eens op. Warmingup, dynamisch rekken en intervallen gaat daar heel goed. Verder hebben sommige clubs ook een kunstveld.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:11 schreef PlukvdP. het volgende:
[..]
Een voetbalveld had ik ook al eens aan gedacht ja! Maar het probleem is dat alle velden hier in de buurt er uit liggen en dat je er dus (eigenlijk) niet op mag.. Misschien toch maar stiekem doenOf op zoek naar een kunstgrasveld natuurlijk.
Als je verder gevoel voor afstand hebt, dan kun je het ook ergens anders doen. De reden waarom ik het veld noem is dat het voor jou heel handig is omdat je daar exact van weet welke stukken je wandelt, jogt en sprint.Neerkomen wel!![]()
Ik had vandaag een privé loop met 1 trainer. Vandaag werd op mijn looptechniek gelet. Dus had mijn audio maar uitgezetquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Top! Ik wilde eerst nog een peptalk sturen met de tekst: "Hi everybody!"
Mare thanks you all .
Nu lekker douchen en dan nog even bankhangen![]()
![]()
Ik zit weer eens door endomondo te klikken. Leuk om te zine dat vorig jaar juni mijn average pace 7:04 was en nu 5:38![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit weer eens door endomondo te klikken. Leuk om te zine dat vorig jaar juni mijn average pace 7:04 was en nu 5:38
Ecosia
Nice zegquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit weer eens door endomondo te klikken. Leuk om te zine dat vorig jaar juni mijn average pace 7:04 was en nu 5:38![]()
![]()
Oke het ging minder lekker dan afgelopen dinsdag maar toch doorgezet en mijn ronde afgemaakt.
Toch vanmorgen eigenwijs geweest door beenspieren te trainen in de sportschool dat moet ik maar neit meer doen op loopdagen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ja en NOG leuker is dat mijn pace eigenlijk elke maand omhoog gaat. Wel maar met een seconde per maandquote:![]()
![]()
Ik heb even een paar pagina's posts teruggelezen en moest hardop lachen om kwiwi haar verhaal![]()
Hopelijk gaat het na de komst van de hulptroepen beter!
![]()
Ik merk ook altijd dat ik op dagen dat ik naar mijn werk ben gefietst het zwaarder heb met lopen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke het ging minder lekker dan afgelopen dinsdag maar toch doorgezet en mijn ronde afgemaakt.
Toch vanmorgen eigenwijs geweest door beenspieren te trainen in de sportschool dat moet ik maar neit meer doen op loopdagen.![]()
Wowquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit weer eens door endomondo te klikken. Leuk om te zine dat vorig jaar juni mijn average pace 7:04 was en nu 5:38
Zo nu en dan moet je dat soort gegevens inderdaad opzoeken om je te beseffen hoe goed je bezig bent en welke onwijze vooruitgang je hebt geboekt. Dan kun je een paar "mindere" trainingen weer makkelijk relatieveren.F means you're fucked![]()
Hoeveel km fiets je dan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik merk ook altijd dat ik op dagen dat ik naar mijn werk ben gefietst het zwaarder heb met lopen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja en NOG leuker is dat mijn pace eigenlijk elke maand omhoog gaat. Wel maar met een seconde per maand![]()
ja en het leuke is dat je het helemaal niet merkt totdat je terug kijkt in de workouts'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja dan zitten er toch al meer km in je benen ofzoiets.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik merk ook altijd dat ik op dagen dat ik naar mijn werk ben gefietst het zwaarder heb met lopen.
Morgen op de sportschool een lesje volgen met veel buik en benen dus ben benieuwd hoe het lopen zat zal gaan.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik zag nu ook inderdaad dat Endomondo mijn tijden heeft bijgewerkt en dat werkt toch als motivatie.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Wow
Zo nu en dan moet je dat soort gegevens inderdaad opzoeken om je te beseffen hoe goed je bezig bent en welke onwijze vooruitgang je hebt geboekt. Dan kun je een paar "mindere" trainingen weer makkelijk relatieveren.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik ga volgende keer denk ik gewoon proberen 35 minuten uit te lopen ipv 5 km. Loop ik denk ik wat rustiger (want ik kan de knop in m'n hoofd niet makkelijk omschakelen van "sneller, beter, winnen!" naar "rustig, hou het gewoon vol tot het eind op gelijkmatig tempo")..![]()
Heel verstandig om je op tijd te focussen ipv afstandquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:30 schreef VKV het volgende:
Ik ga volgende keer denk ik gewoon proberen 35 minuten uit te lopen ipv 5 km. Loop ik denk ik wat rustiger (want ik kan de knop in m'n hoofd niet makkelijk omschakelen van "sneller, beter, winnen!" naar "rustig, hou het gewoon vol tot het eind op gelijkmatig tempo")..
Ik ga op die manier dus zelf een schema proberen te maken om in twee maanden tijd mijn tijd op de 10km omlaag te krijgen. Logisch nadenkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een amateurtje hoor....het enige wat ik probeer te doen is logisch nadenkenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja precies. Ik verbaasde me ook dat ik in de afgelopen 2 maanden gewoon sneller ben gaan lopen dan de voorgaande maanden, terwijl ik naar mijn gevoel kut liep. Valt dus blijkbaar wel meequote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Wow
Zo nu en dan moet je dat soort gegevens inderdaad opzoeken om je te beseffen hoe goed je bezig bent en welke onwijze vooruitgang je hebt geboekt. Dan kun je een paar "mindere" trainingen weer makkelijk relatieveren.![]()
![]()
2 keer 12.5KM met 21KMh gemiddeld dwars door Rdam centrum (dus inclusief stoplichten, overstekende scootmobiels, opgebroken fietspaden, etc)quote:![]()
Ik heb dat van 2007 tot 2010 ook gefietst en had daarna echt geen puf meer om te hardlopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2 keer 12.5KM met 21KMh gemiddeld dwars door Rdam centrum (dus inclusief stoplichten, overstekende scootmobiels, opgebroken fietspaden, etc)dus respect
* DJMO mijd voortaan r'dam centrum .. voor ik omver gereden wordtquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2 keer 12.5KM met 21KMh gemiddeld dwars door Rdam centrum (dus inclusief stoplichten, overstekende scootmobiels, opgebroken fietspaden, etc)![]()
grapje: doe je goed. Fietsen is niet echt mijn ding, vind het saai
Hmmz....ik probeer mn hartslagzones eindelijk eens te vinden, maar ik vind 2 gangbare methodes die verschillende uitkomsten hebben
Ik ga over 2 weken fulltime beginnen en ben heel benieuwd of ik mijn sportregime ga volhouden..
Het gaat me niet zozeer om het feit dat ik 40 uur moet werken maar meer dat mijn werk de eerste weken geestelijk uitputtend zal zijn.. Net gediplomeerd zijn is niet altijd even leuk geloof ik maar juist daarom hoop ik minimaal 4 keer te blijven sporten naar de 15 km die ik dan elke fiets.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Juist hardlopen lijkt me dan erg lekker. Lekker je hoofd leeglopen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ga over 2 weken fulltime beginnen en ben heel benieuwd of ik mijn sportregime ga volhouden..
Het gaat me niet zozeer om het feit dat ik 40 uur moet werken maar meer dat mijn werk de eerste weken geestelijk uitputtend zal zijn.. Net gediplomeerd zijn is niet altijd even leuk geloof ik maar juist daarom hoop ik minimaal 4 keer te blijven sporten naar de 15 km die ik dan elke fiets.![]()
Precies maar ik hoop gewoon dat ik mezelf er dan toe kan zetten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Juist hardlopen lijkt me dan erg lekker. Lekker je hoofd leeglopen.
Maar de eerste 2 weken zal ik lichamelijk ook helemaal stuk zijn dan ga ik denk ik wel lopen maar gewoon wat rustiger. Anders ben je meteen uit je ritme.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
is ook moeilijk.... iedereen heeft toch die drang een beetje (mea culpa) maar een paar dagen terug zei iemand hier....PR's loop je niet tijdens een training...daar heb je wedstrijden voor.... so true!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:30 schreef VKV het volgende:
Ik ga volgende keer denk ik gewoon proberen 35 minuten uit te lopen ipv 5 km. Loop ik denk ik wat rustiger (want ik kan de knop in m'n hoofd niet makkelijk omschakelen van "sneller, beter, winnen!" naar "rustig, hou het gewoon vol tot het eind op gelijkmatig tempo")..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik vond het ook erg moeilijk om trouw m'n Evy lessen te blijven volgen in het begin van m'n stageperiode omdat het lange dagen waren (8,5 uur aanwezig op werk+2 uur reistijd totaal). Maar je wordt wel chagrijnig als je de hele dag werkt en vervolgens 's avonds alleen maar op de bank zit, dat weet ik wel. Frisse lucht is heerlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het gaat me niet zozeer om het feit dat ik 40 uur moet werken maar meer dat mijn werk de eerste weken geestelijk uitputtend zal zijn.. Net gediplomeerd zijn is niet altijd even leuk geloof ik maar juist daarom hoop ik minimaal 4 keer te blijven sporten naar de 15 km die ik dan elke fiets.![]()
Ja da's waar. Ben altijd een beetje een sprinter geweest, ook qua zwemmen. Ben erg snel op de korte afstand, maar op lange afstanden kak ik vaak wat in. En dat wil ik nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is ook moeilijk.... iedereen heeft toch die drang een beetje (mea culpa) maar een paar dagen terug zei iemand hier....PR's loop je niet tijdens een training...daar heb je wedstrijden voor.... so true!![]()
![]()
Ja precies, ik liep vorig jaar de evy lessen tot ongeveer de helft en toen ging ik een (lichamelijk) zware stage lopen en is er de slop ingekomen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:43 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg moeilijk om trouw m'n Evy lessen te blijven volgen in het begin van m'n stageperiode omdat het lange dagen waren (8,5 uur aanwezig op werk+2 uur reistijd totaal). Maar je wordt wel chagrijnig als je de hele dag werkt en vervolgens 's avonds alleen maar op de bank zit, dat weet ik wel. Frisse lucht is heerlijk.
Nu volg ik mijn eigen schema maar hoop dat ik nu niet dezelfde fout maak. Maar wellicht scheelt het dat ik nu verder ben in min achter elkaar lopen dan bij evy want dat ging voor mijn gevoel echt te langzaam.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is ook moeilijk.... iedereen heeft toch die drang een beetje (mea culpa) maar een paar dagen terug zei iemand hier....PR's loop je niet tijdens een training...daar heb je wedstrijden voor.... so true!![]()
Maar net zoals met mn loopgroep. We hebben 'maar' 6 km gedaan, maar wat was ik blij! Gewoon 52 min gelopen, met wandelen, water drinken. Had nog nooit langer gelopen dan 37 min![]()
![]()
Ik hoef voor mijn "stamsport" nooit verder dan 10 meter te sprintenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:44 schreef VKV het volgende:
[..]
Ja da's waar. Ben altijd een beetje een sprinter geweest, ook qua zwemmen. Ben erg snel op de korte afstand, maar op lange afstanden kak ik vaak wat in. En dat wil ik nietDus dat ben ik al mijn hele leven gewend
twitter:ZombiesRunGame twitterde op donderdag 14-06-2012 om 22:45:29Finally we're proud to announce that Zombies, Run! is coming to Windows Phone later this month
5 exclusive missions! http://t.co/o6sS9lCx reageer retweet
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Welke sport bedoel je nouquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hoef voor mijn "stamsport" nooit verder dan 10 meter te sprintenDus dat ben ik al mijn hele leven gewend
![]()
![]()
Ik bedoelde deze eigenlijktwitter:ZombiesRunGame twitterde op donderdag 14-06-2012 om 22:43:51The wait is over: Zombies, Run! is now out on Android - get it now, from https://t.co/bbOrEojx reageer retweet
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Overigens, dit is een heel interessant linkje voor mensen die moeite hebben met langzaam hardlopen:
http://www.runnersweb.nl/(...)tslagmeterzoladz.htm
Het gaat veelal over hartslagzones, maar ook de mensen die geen hartslagmeter gebruiken kunnen wel e.e.a. van dit stukje lerenF means you're fucked![]()
thanks...ga het zo even bekijkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:51 schreef YUR het volgende:
Overigens, dit is een heel interessant linkje voor mensen die moeite hebben met langzaam hardlopen:
http://www.runnersweb.nl/(...)tslagmeterzoladz.htm
Het gaat veelal over hartslagzones, maar ook de mensen die geen hartslagmeter gebruiken kunnen wel e.e.a. van dit stukje leren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga het nog gekker voor je maken. Die twee methodes kun je vier methodes van maken omdat je van beide een ongetrainde en een getrainde variant hebtquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:38 schreef YUR het volgende:
Hmmz....ik probeer mn hartslagzones eindelijk eens te vinden, maar ik vind 2 gangbare methodes die verschillende uitkomsten hebben
Neerkomen wel!![]()
Daar ga ik me morgen eens in verdiepen. Nu slapenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:54 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Ik ga het nog gekker voor je maken. Die twee methodes kun je vier methodes van maken omdat je van beide een ongetrainde en een getrainde variant hebt
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: