SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.![]()
Heujquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:36 schreef YUR het volgende:
TT's die beginnen met "Waar"
Naamtopics voor mijn vriendinnetje![]()
![]()
Probeer ik eens normale posts te maken..
![]()
Ik vind je lief hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Heuj![]()
![]()
Probeer ik eens normale posts te maken..
![]()
![]()
![]()
Jeuuujjjquote:![]()
Ik kom er net achter dat mijn reserve bos ook een stormbaan heeftIk heb nu al een hekel aan mezelf
![]()
![]()
![]()
Mijn nieuwe schoenen
Blaarpleister is heel gebleven
En ze zijn zo mooi![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Moet je ze aaien, dan gaan ze spinnenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:40 schreef Yuki het volgende:
Mijn nieuwe schoenen
Blaarpleister is heel gebleven
En ze zijn zo mooi![]()
![]()
![]()
Zeg, maak me eens niet belachelijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Moet je ze aaien, dan gaan ze spinnen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hij steelt van de lapo hunters en geeft aan de ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dit is een soort Robin Hood achtig stelen![]()
Gefeliciteerd GotC!![]()
Ik ben zielig, onze kitten gaf me net per ongeluk een krabbelHelemaal bloed enzo en het ziet er lelijk uit.
Maargoed het was ook wel een beetje m'n eigen schuldHad ik der maar niet in een speelse bui moeten brengen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef VKV het volgende:
Gefeliciteerd GotC!![]()
Ik ben zielig, onze kitten gaf me net per ongeluk een krabbelHelemaal bloed enzo en het ziet er lelijk uit.
Maargoed het was ook wel een beetje m'n eigen schuldHad ik der maar niet in een speelse bui moeten brengen
En kittens!
![]()
Kittensquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef VKV het volgende:
Gefeliciteerd GotC!![]()
Ik wou dat die van mij nog zo'n terror haarbal was
![]()
![]()
Geeft een mooie TT aan gotcquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:41 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hij steelt van de lapo hunters en geeft aan de ?![]()
![]()
Tijdje terug kon je hier niet met blote benen door het huis lopen, maar die fase is alweer voorbij. Ze is nu vier maanden, gaat best hard en ze groeit echt retesnel!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
KittensIk wou dat die van mij nog zo'n terror haarbal was
![]()
Trouwens. Ik ben nu eindelijk m'n goodiebag v/d Ladiesrun aan het opruimen. Hebben ze er friggin' Silan wasverzachter proefverpakking in gestopt! Idiots. Pfah.
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:46 schreef VKV het volgende:
[..]
Tijdje terug kon je hier niet met blote benen door het huis lopen, maar die fase is alweer voorbij. Ze is nu vier maanden, gaat best hard en ze groeit echt retesnel!Zo skattig als ze dan met volgevroten buik komen binnenwaggelen en er dan trots bij mauwen van: Kijk wat ik gedaan heb!
Zal eens zien of ik morgen weer kan hardlopen, hoop het wel want dan begin ik aan de 5e week![]()
En vanaf daar is het aftellen![]()
![]()
Doe ik met je meequote:Op donderdag 14 juni 2012 19:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Zo skattig als ze dan met volgevroten buik komen binnenwaggelen en er dan trots bij mauwen van: Kijk wat ik gedaan heb!
Zal eens zien of ik morgen weer kan hardlopen, hoop het wel want dan begin ik aan de 5e week![]()
En vanaf daar is het aftellenMorgen les 15
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Toen ze drie maanden was had ze een klein musje te pakken, die vloog hier zo het huis in en waren we een paar uur kwijt. Dachten we dat ze hem dood had gemaakt en ergens liet verrotten. Bleek hij uiteindelijk nog wel helemaal intact achter een gordijn verstopt te zitten. Maar met drie maanden je eerste vogel, dat belooft veel goedsquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Zo skattig als ze dan met volgevroten buik komen binnenwaggelen en er dan trots bij mauwen van: Kijk wat ik gedaan heb!
Zolang ik maar geen dood beest in m'n bed vind, vind ik het goed
![]()
![]()
Omdat ik het toch moest opzoeken, dan maar gewoon out in de open droppen:
5 part how to squat
Van de king of strenght training (Mark Rippetoe)
En nog eentje:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
WIj hebben voor ons huis een van die lage bosjes zeg maar. De hele muizenpopulatie was met een maand uitgeroeid. Echt fasinerend om te kijken hoe zo'n beestje echt genocide pleegt daar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:50 schreef VKV het volgende:
[..]
Toen ze drie maanden was had ze een klein musje te pakken, die vloog hier zo het huis in en waren we een paar uur kwijt. Dachten we dat ze hem dood had gemaakt en ergens liet verrotten. Bleek hij uiteindelijk nog wel helemaal intact achter een gordijn verstopt te zitten. Maar met drie maanden je eerste vogel, dat belooft veel goedsZolang ik maar geen dood beest in m'n bed vind, vind ik het goed
![]()
Wij kunnen eigenlijk al in de OP voor de ladiesrun 2013quote:
"les" 13 zit ik danquote:
http://run2day.nl/lopen/loopschema/absolute-beginner
Maar 2 keer 6 minuten lopen![]()
![]()
Y u hatin'? Gratis huishoudspullen ftw!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:47 schreef GotC het volgende:
Trouwens. Ik ben nu eindelijk m'n goodiebag v/d Ladiesrun aan het opruimen. Hebben ze er friggin' Silan wasverzachter proefverpakking in gestopt! Idiots. Pfah.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ah, ik had bij les 14 dat nog niet eensquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:55 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
"les" 13 zit ik dan
http://run2day.nl/lopen/loopschema/absolute-beginner
Maar 2 keer 6 minuten lopen5 min lopen max
Meh, doe meestal geen wasverzachter erbijquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Y u hatin'? Gratis huishoudspullen ftw!
Interessante filmpjes!![]()
![]()
tis maar een klein zakjequote:Op donderdag 14 juni 2012 19:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Y u hatin'? Gratis huishoudspullen ftw!![]()
GotC een contract!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
@ yur en de rest: ik post er wel niet meer over en ga naar de fysiomaak mezelf ook maar gek zo.
Niet meer actief op Fok!![]()
Die lippenbalsem is best lekker![]()
Hoop trouwens wel dat het morgenochtend een beetje droog is.. Dan is het weer ren-tijd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
ik zag dat ze bij de ladies run waar ik aan mee wil doen (enschede) vorig jaar roze bidons hadden, hopelijk dit jaar weer![]()
![]()
![]()
Ik ga ook morgen rennen. Ben er nog niet uit of dat in de ochtend is of in de avond/middag.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:05 schreef E.T. het volgende:
Die lippenbalsem is best lekker![]()
Hoop trouwens wel dat het morgenochtend een beetje droog is.. Dan is het weer ren-tijdIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
owh god nee hequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:06 schreef kwiwi het volgende:
ik zag dat ze bij de ladies run waar ik aan mee wil doen (enschede) vorig jaar roze bidons hadden, hopelijk dit jaar weer![]()
Neerkomen wel!![]()
Roze bidons![]()
Ik heb alleen morgenochtend tijd... of morgenavond na het eten, maar dat vind ik niet zo lekker lopen
Zo...kleine 5 en een halve kilometer. Samen met die 25KM fietsen vandaag is het wel weer mooi geweest.
GotC gefeliciteerd!![]()
Ik zie een beetje op tegen Evy's 4e les want ik moet 3 minuten lopen terwijl ik 2 al maar net haalMaar denk dat zodra ik volgende week uitleg krijg over hoe ik nou eigenlijk goed (en langzamer) moet lopen dat probleem ook wel redelijk opgelost is
![]()
![]()
kan iemand mij een schop onder m'n hol geven zodat ik m'n oefeningen ga doen?heb de hele avond en middag met m'n telefoon zitten k*tten en nu heb ik nergens zin meer in
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
well done GotC!!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
* Maraca wijst naar OPquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:18 schreef DJMO het volgende:
kan iemand mij een schop onder m'n hol geven zodat ik m'n oefeningen ga doen?heb de hele avond en middag met m'n telefoon zitten k*tten en nu heb ik nergens zin meer in
No pain, no gain, no marathon
Kom op luiwammes, hop hopquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:18 schreef DJMO het volgende:
![]()
![]()
Lopen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:18 schreef DJMO het volgende:
![]()
![]()
Kan je nog praten tijdens het lopen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie een beetje op tegen Evy's 4e les want ik moet 3 minuten lopen terwijl ik 2 al maar net haalMaar denk dat zodra ik volgende week uitleg krijg over hoe ik nou eigenlijk goed (en langzamer) moet lopen dat probleem ook wel redelijk opgelost is
Of heb je zoiets van *hijghijghijg*? Probeer anders een tempo echt nét iets sneller dan wandelen.
En anders..gewoon proberenLukt het niet? Doe je t nog een keer. Al denk ik wel dat je het gaat halen hoor
. Ga gewoon voor je gevoel enorm langzaam lopen.
![]()
OEFENINGEN! ik heb gisteren gelopen en mag morgen weer ...quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ow andere oefeningen? Dan zal het wel vermoeiend zijn...quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
OEFENINGEN! ik heb gisteren gelopen en mag morgen weer ...![]()
![]()
gisteren niet opgelet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:22 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ow andere oefeningen? Dan zal het wel vermoeiend zijn...ik twijfelde nog over een extra rustdag ivm spierpijn door een heg snoeien, maar het werden uiteindelijk acht kilometer
Ik ben toch gegaan. Niet lang, ong. 5km. En mijn rechterschoen (de nieuwe) zat niet lekker. Wel mijn hoofd leeg
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
![]()
![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
* DJMO ontbijt serveertquote:
*kom volle fruitkwark met muesli neerzet voor RDIk heb er één en ik ben er trots op
Je wil niet weten hoe de lessen gaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan je nog praten tijdens het lopen?Of heb je zoiets van *hijghijghijg*? Probeer anders een tempo echt nét iets sneller dan wandelen.
En anders..gewoon proberenLukt het niet? Doe je t nog een keer. Al denk ik wel dat je het gaat halen hoor
. Ga gewoon voor je gevoel enorm langzaam lopen.
Hier is een impressie:
- "begin maar te lopen"
- "je bent al 1 minuut onderweg, komaan!"
- *hijghijg* omg ik kan niet meer *hijghijg*
- "kun je nog praten? of een liedje zingen?"
- NEE HOU JE BEK EVY![]()
- "als dat lukt loop je op het goede tempo"
Het moge duidelijk zijn dat ik iets fout doeWaarschijnlijk veel te snel lopen met 11-12 km/u.
Maar hoe langzamer ik ga lopen, hoe zwaarder het wordt, dus ik loop niet goed denk ik![]()
![]()
11 a 12 km per uur??quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe de lessen gaanHier is een impressie:
- "begin maar te lopen"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het moge duidelijk zijn dat ik iets fout doeWaarschijnlijk veel te snel lopen met 11-12 km/u.
Maar hoe langzamer ik ga lopen, hoe zwaarder het wordt, dus ik loop niet goed denk ikHeb je een Runkeeper of Endomondo staatje ergens?
![]()
* rechtsedirecte kijkt op de kalender en ziet het toch echt al 15 Juni is.....dus E.T. van harte!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee van de week even uitgerekend door op een bepaalt punt te starten en na 2 minuten te stoppen, daarna gekeken hoeveel meter dat was. Dat heb ik op 6 momenten gedaan en elke keer kwam ik tussen de 11 en 12 km/u uit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:28 schreef GotC het volgende:
[..]
11 a 12 km per uur??Heb je een Runkeeper of Endomondo staatje ergens?
![]()
Dat is geen hardlopen, dat is sprintenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee van de week even uitgerekend door op een bepaalt punt te starten en na 2 minuten te stoppen, daarna gekeken hoeveel meter dat was. Dat heb ik op 6 momenten gedaan en elke keer kwam ik tussen de 11 en 12 km/u uit.
*vingers in oren stopt*quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
* rechtsedirecte kijkt op de kalender en ziet het toch echt al 15 Juni is.....dus E.T. van harte!
tralalalalalaaaaaI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
11 a 12 km/u is voor mij een volle sprintquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee van de week even uitgerekend door op een bepaalt punt te starten en na 2 minuten te stoppen, daarna gekeken hoeveel meter dat was. Dat heb ik op 6 momenten gedaan en elke keer kwam ik tussen de 11 en 12 km/u uit.![]()
Jammer, had graag op Endomondo oid gekeken.![]()
vraag eens of een meer ervaren loper met je mee wil lopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee van de week even uitgerekend door op een bepaalt punt te starten en na 2 minuten te stoppen, daarna gekeken hoeveel meter dat was. Dat heb ik op 6 momenten gedaan en elke keer kwam ik tussen de 11 en 12 km/u uit.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja maar anders ben je toch aan het joggen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is geen hardlopen, dat is sprintenBen blij als ik volgende week even uitleg krijg want dit gaat niet goedkomen zo
![]()
![]()
Al geregeldquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
vraag eens of een meer ervaren loper met je mee wil lopen![]()
![]()
Meid joggen is juist de bedoeling johquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar anders ben je toch aan het joggen?Ben blij als ik volgende week even uitleg krijg want dit gaat niet goedkomen zo
Hardlopen, ja, dat doen MaleDuck en RD bijvoorbeeld. Je bent ook een hardloper, alleen moet je gewoon lekker chill opbouwen
. En sprinten..nja, volgens m'n Renate schema mag je dat maar max 1 minuut doen
Je moet ervoor zorgen dat je een tempo vindt waarmee je, ja, kan pratenOf iig niet na 1 minuut al denkt:
!
![]()
opbouwen naar 30 min lopen begint met joggen om zo op te bouwen naar afstand en dan pas snelheidquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar anders ben je toch aan het joggen?Ben blij als ik volgende week even uitleg krijg want dit gaat niet goedkomen zo
LOL, bij mij is 12 km/u juist hardlopen. Sprinten kan ik ook maar een minuut volhouden, en dat ligt dan geloof ik tegen de 18 aan.
Ja goed, wat een faalwinkels hier zeg. Geen enkele sportzaak (4 winkels) verkocht zo'n armband, en alleen de T-mobile winkel (er zijn 6 telefoniezaken hier) had een armband. Kwam ik op de terugweg bij één of andere Turk/Indiër uit en die had echt een mooie, handige armband.Ik breng die van de T-mobile maar terug, die is me veel te duur.![]()
Hardloopsokken hadden ze dan wel weer bij de Intersport.It's funny
But not ha-ha funny.![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Meid joggen is juist de bedoeling johHardlopen, ja, dat doen MaleDuck en RD bijvoorbeeld. Je bent ook een hardloper, alleen moet je gewoon lekker chill opbouwen
. En sprinten..nja, volgens m'n Renate schema mag je dat maar max 1 minuut doen
Je moet ervoor zorgen dat je een tempo vindt waarmee je, ja, kan pratenOf iig niet na 1 minuut al denkt:
!
Ohhh ik dacht dat je gelijk moest "hardlopen"quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
opbouwen naar 30 min lopen begint met joggen om zo op te bouwen naar afstand en dan pas snelheidDat verklaart wel waarom ik steeds route tekort kom op ongeveer 2/3e van de les
Want ik keek steeds een beetje wat anderen nodig hadden aan km's om de lessen uit te lopen om m'n route te plannen, en dat klopte al nooit.
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe de lessen gaanHier is een impressie:
- "begin maar te lopen"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar hoe langzamer ik ga lopen, hoe zwaarder het wordt, dus ik loop niet goed denk ikHeb je haast?
![]()
![]()
Voor een beginner is 12km/u (te) hardquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:35 schreef Nero22 het volgende:
LOL, bij mij is 12 km/u juist hardlopen. Sprinten kan ik ook maar een minuut volhouden, en dat ligt dan geloof ik tegen de 18 aan.
Ja goed, wat een faalwinkels hier zeg. Geen enkele sportzaak (4 winkels) verkocht zo'n armband, en alleen de T-mobile winkel (er zijn 6 telefoniezaken hier) had een armband. Kwam ik op de terugweg bij één of andere Turk/Indiër uit en die had echt een mooie, handige armband.Ik breng die van de T-mobile maar terug, die is me veel te duur.![]()
Hardloopsokken hadden ze dan wel weer bij de Intersport.En armbanden kun je prima via Dealextreme oid bestellen
Als ik al zou "hardlopen" zou ik echt halverwege de route kapot in de berm liggenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Ohhh ik dacht dat je gelijk moest "hardlopen"Dat verklaart wel waarom ik steeds route tekort kom op ongeveer 2/3e van de les
Want ik keek steeds een beetje wat anderen nodig hadden aan km's om de lessen uit te lopen om m'n route te plannen, en dat klopte al nooit.
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Bij de challenge over de 200km! Woei!Gefeliquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
*vingers in oren stopt*
tralalalalalaaaaa![]()
![]()
Maar als ik langzamer loop hou ik geen tempoverschillen meer over. Voor mij is 6 km/u wandelen, 8 km/u al joggen, 10 km/u rustig, en 12 km/u wedstrijd/matig.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor een beginner is 12km/u (te) hardEn armbanden kun je prima via Dealextreme oid bestellen
It's funny
Niet gelopen, wel op de racefiets naar de sportschool, pittige spinningles gehad en daarna op de racefiets weer terug. Morgen weer denk ik![]()
En nog steeds met een slome maar héérlijke 10km/uur
Ja doei.![]()
Voor jou misschienquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:38 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Maar als ik langzamer loop hou ik geen tempoverschillen meer over. Voor mij is 6 km/u wandelen, 8 km/u al joggen, 10 km/u rustig, en 12 km/u wedstrijd/matig.Maar dit zijn geen snelheden voor een beginnende hardloper. Die moet eerst opbouwen en dan pas later aan snelheid denken
Nou ik ga morgen weer een poging wagen, en kijken of ik net iets sneller dan wandelen kan gaanAlleen is dat wel erg zwaar vind ik, dan til ik m'n voeten ook bijna niet meer op.. daarom dacht ik ook dat dat niet de bedoeling was want dat lijkt voor geen meter op hardlopen.
![]()
Niet zoveel naar die Kenianen kijken johquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ga morgen weer een poging wagen, en kijken of ik net iets sneller dan wandelen kan gaanAlleen is dat wel erg zwaar vind ik, dan til ik m'n voeten ook bijna niet meer op.. daarom dacht ik ook dat dat niet de bedoeling was want dat lijkt voor geen meter op hardlopen.
![]()
![]()
Ik weet het, ik weet het.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor jou misschienMaar dit zijn geen snelheden voor een beginnende hardloper. Die moet eerst opbouwen en dan pas later aan snelheid denken
It's funny
Je moet nog een lekker tempo ontdekken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef kwiwi het volgende:
Komt vanzelf wel..
Ik moet zeggen dat ik inderdaad filmpjes op youtube heb gekeken om te zien hoe mensen die het goed kunnen hardlopen. Misschien heeft dat de verwarring veroorzaaktquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet zoveel naar die Kenianen kijken joh![]()
![]()
Tja, om nu Usain Bolt als uitgangspunt te nemenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik inderdaad filmpjes op youtube heb gekeken om te zien hoe mensen die het goed kunnen hardlopen. Misschien heeft dat de verwarring veroorzaakt
Jij woont zeker niet in de buurt he?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik inderdaad filmpjes op youtube heb gekeken om te zien hoe mensen die het goed kunnen hardlopen. Misschien heeft dat de verwarring veroorzaaktF means you're fucked![]()
Tijdens het loopje gisteren met m'n loopgroep liepen we een superrustige 7:10-7:40 min/km. Was echt ontspannen, en zelfs bij pittige duinen was praten nog makkelijk mogelijk.![]()
![]()
Anders hadden we ff een rondje met je gelopen. Voor de snelheid, zeg maarquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O, nee dat niet. Zit op dit moment helemaal aan de andere kant van Nederland
F means you're fucked![]()
Ze kan ook gewoon zeggen waar ze wel in de buurt zit, kan er altijd iemand zeggen, he daar woon ik ook.
*sportschool*In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
O zo. Heel lief aangeboden welquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Anders hadden we ff een rondje met je gelopen. Voor de snelheid, zeg maarMaar de hulptroepen komen er over een week aan, dus het zal wel goedkomen
![]()
![]()
Je hebt een zuurstofmasker aangeschafd?
Ok danquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O zo. Heel lief aangeboden welMaar de hulptroepen komen er over een week aan, dus het zal wel goedkomen
Nee, een snorfietsquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:48 schreef slacker_nl het volgende:
Je hebt een zuurstofmasker aangeschafd?F means you're fucked![]()
Of 10 potten Wheyquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:48 schreef slacker_nl het volgende:
Je hebt een zuurstofmasker aangeschafd?
Schoenen met uitklapbare wieltjesquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:48 schreef slacker_nl het volgende:
Je hebt een zuurstofmasker aangeschafd?![]()
![]()
kwiwi, niet jij. Maar zo heb je de 10 dus "gelopen"...quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
eerlijk antwoord Xxaz!quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Bedankt iedereen!
Ja, ik heb de neiging om sneller te gaan lopen.. ik kijk dan op me horloge en corrigieer me zelf steeds. Heb te horen gekregen dat dit steeds beter moet gaan.
Het is vooral de tempo wisseling die je doet tussen de verschillende trainingen. Zo'n duurloop is een heel ander tempo dan bijvoorbeeld een 'snelle' 5k van 5:20 oid. Ik krijg dat nog niet goed voor elkaar en daar moet gewoon getrained in worden.
De pieken vielen mij ook meteen op, vooral na ongeveeer 8.5km begonnen volgens mij de benen te verzuren en zette de vermoeidheid in want toen was je "all over the show"
Maar wel super dat je het zelf ook in zie....mooi om naar een meer constante snelheid toe te trainen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Met van die lichtjes eronder ook?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Schoenen met uitklapbare wieltjes![]()
![]()
Ik moest 10km lang dat klereding aanlopen jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
kwiwi, niet jij. Maar zo heb je de 10 dus "gelopen"...
Knipperlichtjes, want ik ga natuurlijk zo hard dat mensen me wel van ver aan moeten zien komenquote:![]()
![]()
Kerstboomactie als het donker isquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Knipperlichtjes, want ik ga natuurlijk zo hard dat mensen me wel van ver aan moeten zien komen![]()
![]()
ik ruik het.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
En nog een late![]()
voor GotC overigens!
En nu douchen: ik stink.![]()
Thanks popquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
En nog een late![]()
voor GotC overigens!
En nu douchen: ik stink.Lekker gesport?
![]()
![]()
![]()
Best run EVERStel je voor: heerlijke temperatuur, stil op straat, heel licht briesje. Waterhoentjes met kuikens, lammetjes, scholeksters in het gras. Babykonijntjes in het weiland. (en eikenprocessierups
) Gelopen met mijn vriend, zonder muziek
Wel het schema aangehouden van Evy, dus 11-11-8. Gelopen op hartslag, ben niet boven de 155 uitgekomen en dat is voor mij echt heel goed! Ben zo ontzettend waanzinnig tevreden, wat is hardlopen HEERLIJK!!
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef Rammelaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Best run EVERStel je voor: heerlijke temperatuur, stil op straat, heel licht briesje. Waterhoentjes met kuikens, lammetjes, scholeksters in het gras. Babykonijntjes in het weiland. (en eikenprocessierups
Wel het schema aangehouden van Evy, dus 11-11-8. Gelopen op hartslag, ben niet boven de 155 uitgekomen en dat is voor mij echt heel goed! Ben zo ontzettend waanzinnig tevreden, wat is hardlopen HEERLIJK!!
Goed gedaan!
![]()
well done!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef Rammelaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dus GotC krijgt wel een naamtopic voor d'r contract en ik niet? Hmpff.
Nee hoor. Well done, GotC!.
Niet meer actief op Fok!![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moest 10km lang dat klereding aanlopen ja![]()
(ja, ik ben traag met lezen van reactie's vandaag)
Ik ga ook over naar een nieuwe werkgeverquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:59 schreef Viking84 het volgende:
![]()
![]()
kolere, heb ik weer....
Een snoep verslaving
Collega's (en ikzelf) nemen elke dag een zak snoep mee en ik kan geen nee zeggen![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
[fullmetaljacketmode]quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:18 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/fullmetaljacketmode]![]()
Lopen zonder muziek was echt heel fijn! Met mijn vriend loop ik vaker, hij loopt super snel (hm in 142 en 10km in 44 pffff, show offquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef GotC het volgende:
Mooi Rammelaartje!
Hoe beviel het lopen zonder muziek? En met je vriend?) dus voor hem zijn dit echt herstelloopjes
![]()
![]()
Sorry mop, soms gaan die topics ook zo snelquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:59 schreef Viking84 het volgende:
dr op tegen de auw
![]()
Topquote:
en helemaal mee eens
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
"Hulptroepen" meldt zichquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Anders hadden we ff een rondje met je gelopen. Voor de snelheid, zeg maar
Neerkomen wel!![]()
Elke dag een zak?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:00 schreef Jumparound het volgende:
kolere, heb ik weer....
Een snoep verslaving
Collega's (en ikzelf) nemen elke dag een zak snoep mee en ik kan geen nee zeggen![]()
Misschien handig om niet gelijk de hele zak op tafel te zetten
![]()
![]()
ik las huppeltroepenquote:
;')Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Lekker hoor!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:00 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Lopen zonder muziek was echt heel fijn! Met mijn vriend loop ik vaker, hij loopt super snel (hm in 142 en 10km in 44 pffff, show off) dus voor hem zijn dit echt herstelloopjes
Mja, Yur gebruikt mijn loopjes als herstelloopjes
(nu niet meer overigens).
Zou er niet aan moeten denken om met m'n broer te lopenHM in 1:32
. Brr..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: