SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.Ja doei.![]()
Misschien had je gewoon afkickverschijnselenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat is gek genoeg na het hardlopen van gisteren minder geworden!![]()
![]()
![]()
ik heb ook minder last van m'n rug sinds ik ben gaan hardlopen. Ik merk overall dat m'n zit en gewone loophouding is verbeterd. Had er jaren eerder aan moeten beginnen
toffe spullen yuki & mossel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat zal 't wezenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien had je gewoon afkickverschijnselen
Ja doei.![]()
In de trein naar huis, hardloopkleertjes aan en gaan![]()
Wat een leuke schoenen en outfit Yuki! En mosselmossel ook in het nieuw
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Eentje voor om je bovenarm, voor de telefoon.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor armband? Heb ik denk ik gemist..![]()
Mijn Whey sample pack is binnenEerste die ik eruit haal is cappuccino. Goed begin
![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
ohh zo! ik zat aan een polsband o.i.d. te denkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Eentje voor om je bovenarm, voor de telefoon.Maar mooi zo
![]()
![]()
De mijne is ook vandaag binnen gekomen, benieuwd of het handig is tijdens het hardlopenquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Eentje voor om je bovenarm, voor de telefoon.
Gisteren ook weer hardgelopen, ging weer goed gelukkig na m'n val.
Rustig opbouwen dus vandaag weer een rustdagje en lekker voetbal kijken![]()
![]()
Twijfel, twijfel twijfel.. vanavond hardlopen of sportschool en morgenvroeg hardlopenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Grtvr, ik zag buiten iemand lekker noncha hardlopen over de stoepjes in een trui en het begon alweer te kriebelen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vanavond bodyshapenGa morgenvroeg wel hardlopen
Ga je dan weer zo monsterlijk vroeg??quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:52 schreef Maraca het volgende:
Vanavond bodyshapenGa morgenvroeg wel hardlopen
@moblo, fijn nieuws!![]()
Dat hoop ik ook! Was wel even schrikken weer.. Neus, feiten, en zulks.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:47 schreef GotC het volgende:
Moblo, wat fijn voor je schoonmamaHoop dat het snel weer wat beter met dr gaat!
Ja doei.![]()
Waar had je die besteld?quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:45 schreef Maraca het volgende:
Mijn Whey sample pack is binnenEerste die ik eruit haal is cappuccino. Goed begin
![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zo klaar bij sportschool en moet morgen weer komen voor schema en conditietest. Dus geen hardlopen morgen en vrijdag vast ook niet want spierpijn. Naja wat extra rust kan geen kwaad, denk ik al weet ik niet of het nu slim is om zo'n test te doen nu alles wat gevoelig is dus miss stel ik t even uit.
Niet meer actief op Fok!![]()
Army Urban run wel, 8.5km met 9 hindernissen. Zonder stroomdraden!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:17 schreef Niara het volgende:
Zal vandaag eens nieuwe muziek op m'n telefoon zetten.... lopen zit er nog niet in. Had beter gister niet kunnen lopen... nog steeds half ziek.
Trouwens, heeft iemand ervaring met Mud Masters?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Interessantquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)variety-pack-sachets
Zie ik nou goed dat je geen verzendkosten hebt als je met iDeal betaalt?
Dat kloptquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Interessant
Zie ik nou goed dat je geen verzendkosten hebt als je met iDeal betaalt?
Zo, en nu onszelf gereed maken om naar de loopclub te gaan. Lopen tot half 9, en dan snel naar huis
GotC zal dus voor het eerst zonder muziek moeten gaan lopen
F means you're fucked![]()
Veel plezier!quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:59 schreef YUR het volgende:
Zo, en nu onszelf gereed maken om naar de loopclub te gaan. Lopen tot half 9, en dan snel naar huis
GotC zal dus voor het eerst zonder muziek moeten gaan lopen
Ja doei.![]()
Wat ben je allemaal van plan johquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:56 schreef Viking84 het volgende:
Zo klaar bij sportschool en moet morgen weer komen voor schema en conditietest. Dus geen hardlopen morgen en vrijdag vast ook niet want spierpijn. Naja wat extra rust kan geen kwaad, denk ik al weet ik niet of het nu slim is om zo'n test te doen nu alles wat gevoelig is dus miss stel ik t even uit.
![]()
![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:59 schreef YUR het volgende:
GotC zal dus voor het eerst zonder muziek moeten gaan lopenKomt goed, lekker van genieten!quote:Ik ga het gewoon proberenquote:Nooit geschoten is altijd mis en deze prijs valt erg mee!
Ze zijn vast heel liefquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kwiwi schoenen waarop je last krijgt moet je zsm wegpleuren of er alleen op wandelen. Niet toch nog gebruiken voor korte stukjes. Of lees mijn blessureleed vd afgelopen maand even terug. Dat wil je echt niet.
Mooie schoenen en kleertjes Yuki!
Awhquote:Gaat helemaal goedkomen
Dat was ook mijn gedachtequote:Op woensdag 13 juni 2012 18:06 schreef Yuki het volgende:
Ik ga het gewoon proberenNooit geschoten is altijd mis en deze prijs valt erg mee!
Morgen na het hardlopen gelijk maar eens eentje drinken.
* Maraca ziet ineens de TT
waar?!
Iemand op mijn werk vertelde dat-ie naar de outlet in Roermond was geweest en een ASICS hardloopjack/trui van 89.95 voor 25 euro had gescoordVolgens hem is het nu een uitstekende tijd om je winterspulletjes aan te schaffen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
het moet nogquote:. Bovenal wil ik hun douche gebruiken voor als ik direct na het werk ga lopen
.
ah ja Roermond ligt om de hoekquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:10 schreef SEMTEX het volgende:
Iemand op mijn werk vertelde dat-ie naar de outlet in Roermond was geweest en een ASICS hardloopjack/trui van 89.95 voor 25 euro had gescoordVolgens hem is het nu een uitstekende tijd om je winterspulletjes aan te schaffen
Is wel vaker zo jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:10 schreef SEMTEX het volgende:
maar zeker een nette prijs
Boeie, maak je een dagje uit vanquote:En anders probeer je Bataviastad
Gezonde spanning is goed. Goed, op naar huis en relaxen op de bank.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zolang je niet te mal doet met die been machinesquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het moet nog. Bovenal wil ik hun douche gebruiken voor als ik direct na het werk ga lopen
.
![]()
![]()
Free weights ftw!quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zolang je niet te mal doet met die been machines
http://stronglifts.com/st(...)th-training-program/In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja ze lieten nu allemaal apparaten zien maar heb meer aan dumbells etc toch? Denk alleen niet dat die fitnessmeneer mij iets over hardlopen icm kt kan vertellen.Niet meer actief op Fok!![]()
Fitnessmeneer hielp mij daar wel bijquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Ja ze lieten nu allemaal apparaten zien maar heb meer aan dumbells etc toch? Denk alleen niet dat die fitnessmeneer mij iets over hardlopen icm kt kan vertellen.
zow 7 km erop zitten in 43.09
wel warm en benauwd vandaag maar ging best lekker.
en mijn maatje was ook mee en drentelde lekker op 4 pootjes rond mij heen.
dit is mijn kanjer en stok achter de deur Yuno.
vandaag ook voor het eerst mijn nieuwe telefoonarmband omgehad. zit wel lekker.
wel wat groot maar ja! dan had ik maar een kleinere telefoon moeten kiezen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Gewoon zeggen dat je vooral core stability wil trainen. Dan weet hij genoeg.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Ja ze lieten nu allemaal apparaten zien maar heb meer aan dumbells etc toch? Denk alleen niet dat die fitnessmeneer mij iets over hardlopen icm kt kan vertellen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zag op de site van saucony "minimalist running shoes" staan, maar verschillen die schoenen nou echt zoveel van 'gewone' schoenen? En moet je daar een bepaalde looptechniek voor hebben? En loopt dat nou lekkerder?
Vragen vragen, maar geen antwoordenIemand hier liep daar toch op?
![]()
Ik hou niet van honden, maar die ziet er wel lief en mooi uitquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:30 schreef winterstorm666 het volgende:
[ afbeelding ]
wel wat groot maar ja! dan had ik maar een kleinere telefoon moeten kiezen.![]()
![]()
Awesome doggy!quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:30 schreef winterstorm666 het volgende:
[ afbeelding ]
wel wat groot maar ja! dan had ik maar een kleinere telefoon moeten kiezen.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
andere looptechniek idd en als je dat wilt, kun je er beter zsm mee beginnen voor je te veel gewend bent aan je huidige schoenen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:31 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag op de site van saucony "minimalist running shoes" staan, maar verschillen die schoenen nou echt zoveel van 'gewone' schoenen? En moet je daar een bepaalde looptechniek voor hebben? En loopt dat nou lekkerder?
Vragen vragen, maar geen antwoordenIemand hier liep daar toch op?
Wat een leukerd!quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:30 schreef winterstorm666 het volgende:
[ afbeelding ]
wel wat groot maar ja! dan had ik maar een kleinere telefoon moeten kiezen.![]()
Wat een schatjequote:Op woensdag 13 juni 2012 18:30 schreef winterstorm666 het volgende:
[ afbeelding ]
wel wat groot maar ja! dan had ik maar een kleinere telefoon moeten kiezen..
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Nee was gewoon nieuwsgierig, ik denk dat ik alle support aan m'n voeten kan gebruiken die er isquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
andere looptechniek idd en als je dat wilt, kun je er beter zsm mee beginnen voor je te veel gewend bent aan je huidige schoenen.![]()
![]()
Hoe lang laten jullie eigenlijk je eten zakken als je daarna nog wil lopen?Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Eerst lopen, dan etenquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:36 schreef Debsterr het volgende:
Hoe lang laten jullie eigenlijk je eten zakken als je daarna nog wil lopen?
Dit vind ik nou grappig.quote:Patriotism has never looked so good! We designed the Originals Medal Collection with your inner champ in mind, so pick a country and wear these Saucony.com EXCLUSIVE Jazz Low Pro's with pride - you'll swear you can hear the crowds chanting your name. Trip to the podium not included.![]()
Jammer dat ze geen Nederlandse vlag hebben, die schoenen had ik in het buitenland wel aangetrokken.![]()
Ik kwam er van de week achter dat een half uur in ieder geval te kort wasquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:36 schreef Debsterr het volgende:
Hoe lang laten jullie eigenlijk je eten zakken als je daarna nog wil lopen?![]()
![]()
Ik laat mn eten 5 kwartier zakken. Maar na het avondeten loop ik niet meer. Paar slechte ervaringen mee gehad.
Stoer!quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:38 schreef kwiwi het volgende:
Dit vind ik nou grappig.
[..]![]()
Jammer dat ze geen Nederlandse vlag hebben, die schoenen had ik in het buitenland wel aangetrokken.
Als in..?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik laat mn eten 5 kwartier zakken. Maar na het avondeten loop ik niet meer. Paar slechte ervaringen mee gehad.
Waarschijnlijk pijnlijke stekenquote:
Sodeju, wat een slecht rondje![]()
Murphy zeg maar, alles wat niet lekker kon gaan ging niet lekker. Te hard van start, stijve kuiten, niet lekker in het ritme, voeten niet goed neerzetten, pijntje in de knie. DramaRunkeeper grafiekje lijkt op de Alpen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:48 schreef LieLie het volgende:
Murphy zeg maar, alles wat niet lekker kon gaan ging niet lekker. Te hard van start, stijve kuiten, niet lekker in het ritme, voeten niet goed neerzetten, pijntje in de knie. DramaRunkeeper grafiekje lijkt op de Alpen
We zijn sowieso trots op je
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn sowieso fier op je![]()
Lolwhut?quote:MosselMossel was out running. He tracked 2.50 km in 17m:14s.
Like · Comment · In the future ·
Ahh okay.. das niet fijn idd. Nou ja, ik wacht gewoon tot 8 uur denk ik danquote:.
Hahaha klinkt bekendquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:48 schreef LieLie het volgende:
![]()
Maar je bent wel geweest en daar gaat het om![]()
![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn sowieso trots op je
Wel last van mijn knie nog![]()
![]()
K ga proberen mezelf te verbeteren door dit: http://www.crossfit.com/ .. zit veel hardlopen bij in nl..quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Free weights ftw!
http://stronglifts.com/st(...)th-training-program/It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
quote:ze bezorgen echt ook heel snel
Als het goed is heb ik het morgen al in huis, jaquote:
Kan ik het morgen na m'n loop gelijk proberen
Dat whey spul, hoe maak je dat aan zeg maar? Met melk gecombineerd denk ik?Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Start easy..quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik het morgen al in huis, ja
Kan ik het morgen na m'n loop gelijk proberen
Als je een beetje gevoelig voor n boost bent (wat ik ben) dan gaat n shake met water prima, maar wanneer ik het met melk gebruik is mijn maag het niet met mij eens..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Goede vraagquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:11 schreef Debsterr het volgende:
Dat whey spul, hoe maak je dat aan zeg maar? Met melk gecombineerd denk ik?Ik dacht zelf met water, maar melk kan natuurlijk ook
Das pittig! Goed gevoel?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... sollicitatiegesprek van anderhalf uur achter de rug... Voor een eerste gesprek.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Kan zowel met melk als water, staat erbij.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:11 schreef Debsterr het volgende:
Dat whey spul, hoe maak je dat aan zeg maar? Met melk gecombineerd denk ik?
Ik begin maar met water denk ikWant dit had ik me ook al bedacht. Ben bang dat ik me niet lekker ga voelen anders, morgenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Start easy..
Als je een beetje gevoelig voor n boost bent (wat ik ben) dan gaat n shake met water prima, maar wanneer ik het met melk gebruik is mijn maag het niet met mij eens..
Freaky spiermassa... like, why?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:14 schreef Maraca het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)n/bodybuilding-shots
Die tekst is gewoon eng
Ja, lijkt me een leuke functie en een leuk bedrijf. We zullen zien wat eruit komt. Maar een gesprek van anderhalf uur vind ik al redelijk positief.quote:![]()
"Je spieren zullen werkelijk ontploffen van kracht en pomp!"quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:14 schreef Maraca het volgende:
Die tekst is gewoon eng![]()
Nou, lekker dan![]()
![]()
Dat dusquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Je spieren zullen werkelijk ontploffen van kracht en pomp!"
Nou, lekker danheb zoiets van " naaah, laat maar
"
Huuuu!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:14 schreef Maraca het volgende:
Melk, water, gatorade, aquarius, wat jij wilt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:11 schreef Debsterr het volgende:
Dat whey spul, hoe maak je dat aan zeg maar? Met melk gecombineerd denk ik?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
zo. dat was acht km. het ging wel lekker, maar ik was veel veel te bezig met op m'n tempo te letten dat hier de grafiek ook nergens op lijkt![]()
http://connect.garmin.com/activity/188629927
overmorgen de hartslag meter maar weer om, dan loop ik toch stabieler dan zonder lijkt wel.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Als ik bij een sollicitant een slecht gevoel heb, heb ik moeite een half uur vol te maken, wij zitten meestal rond de 50/60 minuten voor een gesprek. Dus ik denk dat het zeker wel positief is jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een leuke functie en een leuk bedrijf. We zullen zien wat eruit komt. Maar een gesprek van anderhalf uur vind ik al redelijk positief..
Dat is een hippe term zeg. Maar voor hardlopen is het ook nuttig om:quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je vooral core stability wil trainen. Dan weet hij genoeg.
1) Je onderstel te trainen
2) Je bovenstel te trainen +
---------------------------------------------
3) Je hele lichaam te trainen
Als je kt gaat doen, pak een full body workout en ga daarmee aan de slag. En wat je hoe dan ook minimaal 1x per week moet doen: squats (en lunges). Als je squats doet hoef je verder geen leggpress oid meer te doen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gemiddelde tempo voor de rondes zijn toch aardig gelijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:18 schreef DJMO het volgende:
zo. dat was acht km. het ging wel lekker, maar ik was veel veel te bezig met op m'n tempo te letten dat hier de grafiek ook nergens op lijkt![]()
http://connect.garmin.com/activity/188629927
overmorgen de hartslag meter maar weer om, dan loop ik toch stabieler dan zonder lijkt wel.![]()
![]()
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/maximize-intensequote:Op woensdag 13 juni 2012 19:14 schreef Maraca het volgende:
Dat is eng spul , legale crack, een halve dag stuiteren en de volgende dag zo brak als een hond![]()
![]()
probeer wennemarsquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dat toch, Evy wil elke keer niet op m'n ipod
Verkeerde indeling ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dat toch, Evy wil elke keer niet op m'n ipod![]()
Waar wordt dit voor gebruikt?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:21 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/maximize-intense
Dat is eng spul , legale crack, een halve dag stuiteren en de volgende dag zo brak als een hondVoor bodybuilden ofzo? Ik kan me echt niet voorstellen dat dat geen negatieve gevolgen voor je lichaam heeft (al dan niet op lange termijn)..
![]()
ik wilde sowieso de vijf km in een negatieve split lopen, dat is redelijk gelukt, en toen heb ik wat gas teruggenomen om de acht vol te kunnen maken. Wat ook niet meewerkte was trouwens dat ik geen muziek bij me had, m'n mp3 speler was leeg, dus ben maar zonder op pad gegaanquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:21 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Gemiddelde tempo voor de rondes zijn toch aardig gelijk.
Geen idee, ben nu alles eraf aan het gooien en het opnieuw aan het proberen.quote:Ja dat zou wat zijn, als die wel wilquote:![]()
![]()
Is ook super slecht. Pre - Workout zoals het al zegt, je neemt het een half uurtje tot een uur voordat je gaat sporten. En onderweg naar de sportschool begint het te werken..... En dan knallen maar! Je traint 4 keer over je limiet heen en 5 keer zo lang.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar wordt dit voor gebruikt?Voor bodybuilden ofzo? Ik kan me echt niet voorstellen dat dat geen negatieve gevolgen voor je lichaam heeft (al dan niet op lange termijn)..
Ben er een goede week ziek van geweest![]()
![]()
Ik loop nooit met muziek op. Heerlijk rustgevend is datquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wilde sowieso de vijf km in een negatieve split lopen, dat is redelijk gelukt, en toen heb ik wat gas teruggenomen om de acht vol te kunnen maken. Wat ook niet meewerkte was trouwens dat ik geen muziek bij me had, m'n mp3 speler was leeg, dus ben maar zonder op pad gegaan![]()
![]()
holy crap wat een rotzooi... Dan vallen die whey (?) shakes die mensen hier drinken wel meequote:Op woensdag 13 juni 2012 19:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Is ook super slecht. Pre - Workout zoals het al zegt, je neemt het een half uurtje tot een uur voordat je gaat sporten. En onderweg naar de sportschool begint het te werken..... En dan knallen maar! Je traint 4 keer over je limiet heen en 5 keer zo lang.
Ben er een goede week ziek van geweest![]()
![]()
Nou echt, nooit weerquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
holy crap wat een rotzooi... Dan vallen die whey (?) shakes die mensen hier drinken wel meeDe backfire is veel te hard
En whey is gewoon eiwitten
![]()
![]()
ik heb toevallig, ook vanwege de al aanwezige spierpijn van gisteren, net wel een shake naar binnen gegoten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zo danquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Is ook super slecht. Pre - Workout zoals het al zegt, je neemt het een half uurtje tot een uur voordat je gaat sporten. En onderweg naar de sportschool begint het te werken..... En dan knallen maar! Je traint 4 keer over je limiet heen en 5 keer zo lang.
Ben er een goede week ziek van geweestEn ik er maar op klikken omdat ik wilde kijken naar die volkorenrepen om te eten voor het rennen
Naja je kunt wel een schepje nemen voor een loopwedstrijd hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zo danEn ik er maar op klikken omdat ik wilde kijken naar die volkorenrepen om te eten voor het rennen
![]()
![]()
Nee bedankt. Heb genoeg aan de runners highquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:33 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Naja je kunt wel een schepje nemen voor een loopwedstrijd hoor
Een maat heeft het wel eens ingenomen voor het uitgaan. Wij hem steeds kwijt, was hij steeds buiten rondjes aan het rennen omdat hij z'n energie niet kwijt kon met dansenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee bedankt. Heb genoeg aan de runners high![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Een maat heeft het wel eens ingenomen voor het uitgaan. WIj hem steeds kwijt, was hij steeds buiten rondjes aan het rennen omdat hij z'n energie niet kwijt kon met dansen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omgquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Een maat heeft het wel eens ingenomen voor het uitgaan. Wij hem steeds kwijt, was hij steeds buiten rondjes aan het rennen omdat hij z'n energie niet kwijt kon met dansen![]()
![]()
_!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Een maat heeft het wel eens ingenomen voor het uitgaan. Wij hem steeds kwijt, was hij steeds buiten rondjes aan het rennen omdat hij z'n energie niet kwijt kon met dansen![]()
![]()
![]()
Vandaag de tweede loopdag. 1.816 km in 16.44 minuten. Mijn bovenbeenspieren doen auw. Ik kom ternauwernood de trap nog op
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Komt vanzelf goedquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:43 schreef nikky het volgende:
Vandaag de tweede loopdag. 1.816 km in 16.44 minuten. Mijn bovenbeenspieren doen auw. Ik kom ternauwernood de trap nog op![]()
Ik moet een beetje lachen om je onderschrift, ik roep sinds 2 maanden telkens dat grijs het nieuwe blond is n.l. ( en 40 het nieuwe 30)
![]()
Ha zo begon ik ook met hardlopenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:43 schreef nikky het volgende:
Vandaag de tweede loopdag. 1.816 km in 16.44 minuten. Mijn bovenbeenspieren doen auw. Ik kom ternauwernood de trap nog op
Ik had in het begin moeite om over het drempeltje van de douchebak (10cm) te stappen.![]()
is dat dan het geluk van geen rijbewijs hebben dus altijd alles lopend moeten doen dat ik van m'n beenspieren eigenlijk nooit last heb? in het begin alleen van m'n knie omdat ik als een malle touwtje ging springen erbij
wel rijbewijs hier maar geen auto haha, maar ik woon op 3 hoog en heb ook nog een trap in m'n huis, dus geloof dat m'n beenspieren wel wat gewend zijn inmiddels.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:50 schreef DJMO het volgende:
is dat dan het geluk van geen rijbewijs hebben dus altijd alles lopend moeten doen dat ik van m'n beenspieren eigenlijk nooit last heb? in het begin alleen van m'n knie omdat ik als een malle touwtje ging springen erbij
In de eerste week van Evy had ik wel last van de trap AF lopen.![]()
Lucky you, al moet ik heel eerlijk zeggen dat spierpijn nooit zo'n probleem is.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
regen of zonneschijn?_!
Volgens mijn EK Pool moeten ze nu wel verliezen. Ik wil toch de 50 euro winnen voor een hardloopjackquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:58 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Volgens mijn EK Pool moeten ze nu wel verliezen. Ik wil toch de 50 euro winnen voor een hardloopjackEen echte Nederlander
![]()
![]()
Haha. Dat punt bereik ik ook nog wel eensquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:46 schreef Shravani het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed![]()
Ik moet een beetje lachen om je onderschrift, ik roep sinds 2 maanden telkens dat grijs het nieuwe blond is n.l. ( en 40 het nieuwe 30)
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Dat idd. 10 cm doet al auwquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:47 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ha zo begon ik ook met hardlopen
Ik had in het begin moeite om over het drempeltje van de douchebak (10cm) te stappen.👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Wat ben je toch ook aardigquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:01 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ze mogen wel een punt scoren hoor. Als het maar 2-1 wordt
![]()
![]()
![]()
masseren een idee ?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
rond kwart voor negen geloof ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
Wanneer begint 't foebele eigenlijk?
Net thuis, zo even wat te eten in elkaar flansen..Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ga toch maar voetbal kijkenBlijft mijn hardloopschema tenminste nog hetzelfde..
Volgens mij ben ik ook een beetje ziek geworden van het lopen in de regen
19.45 (bij jou dan he)quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
Wanneer begint 't foebele eigenlijk?
Net thuis, zo even wat te eten in elkaar flansen..![]()
zo.bijgekomen, koffie op, nu douchen en dan nog een hapje eten.
*ineens koud krijgt*Ik heb er één en ik ben er trots op
Zeker! Maar wiequote:
Ah, puik, dan moet ik nog wel een bobotie ofzo in elkaar kunnen flansen *zet oven aan*quote:
Niemand heeft wat gezegd van m'n oranjeshirt.. maargoed, er waren dan ook geen mannen bij de les, want die zaten allemaal voetbal te kijken natuurlijk...
De instructrice zag me gisteren wel voorbij 'joggen'. Godverdomme.JOGGEN.
ik vind 't running.. zo.
Ja doei.![]()
gewoon zelf doenquote:kan het ook niet fout gaan dat de ander teveel druk zet en je onnodig extra pijn doet
Ik wil dat best wel doen hoor...quote:Maar dan moet je wel mijn kant op komen.
It's funny
Het is rennen heurquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, puik, dan moet ik nog wel een bobotie ofzo in elkaar kunnen flansen *zet oven aan*
Niemand heeft wat gezegd van m'n oranjeshirt.. maargoed, er waren dan ook geen mannen bij de les, want die zaten allemaal voetbal te kijken natuurlijk...
De instructrice zag me gisteren wel voorbij 'joggen'. Godverdomme.JOGGEN.
ik vind 't running.. zo.
.
Ik ben vanavond gaan rennen in een oud oranje voetbal shirt uit 1998.
Ik woon in duitsland hé
Krijg het koppelingspedaal niet meer ingetraptquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:10 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik wil dat best wel doen hoor...Maar dan moet je wel mijn kant op komen.
Gewaagdquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is rennen heur.
Ik ben vanavond gaan rennen in een oud oranje voetbal shirt uit 1998.
Ik woon in duitsland héals ik had moeten hardlopen vandaag had ik dat ook in 't Oranje gedaan. Niet dat ik denk dat 'we' gaan winnen, maar soit
ik weet niet eens zeker of ik wel 'durf' te kijken
![]()
En ik zit hier in m'n eentje, ook ongezellig
Ja doei.![]()
Heb geeneens een TVquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewaagdals ik had moeten hardlopen vandaag had ik dat ook in 't Oranje gedaan. Niet dat ik denk dat 'we' gaan winnen, maar soit
ik weet niet eens zeker of ik wel 'durf' te kijken
![]()
En ik zit hier in m'n eentje, ook ongezelligEn ga ook niet kijken.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
/carequote:Ik heb er weinig vertrouwen in. Als ze de groepsrondes doorkomen ga ik wel kijken.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oranje outfit aan, tv aan en wijntje erbijik kan beter gaan hardlopen want dit is niet goed voor de lijn.
![]()
Ik ga hardlopen als het voetbal begint. Lekker rustig op de weg. Hoef ik niet te wachten met oversteken.
It's funny
Heb witte druivenquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:17 schreef Sarabi het volgende:
Oranje outfit aan, tv aan en wijntje erbijik kan beter gaan hardlopen want dit is niet goed voor de lijn.
Net ruim 6km gelopen als warming-up voor het foebal. Wel weer even wennen na afgelopen zondag. Ik miste het publiek langs de weg dat 'hup Wim, hup Wim' riep![]()
![]()
Bah, met dat hele EK gebeuren besef ik me dat ik tijdens het WK fan was van een bepaald land vanwege een leuke spelerBen alleen vergeten welk land
en welke speler
Het is niet altijd feest hequote:Op woensdag 13 juni 2012 20:20 schreef GlenHighland het volgende:
Net ruim 6km gelopen als warming-up voor het foebal. Wel weer even wennen na afgelopen zondag. Ik miste het publiek langs de weg dat 'hup Wim, hup Wim' riepEn dat maakt het weer des te leuker wanneer het wel gebeurt
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:23 schreef Wiehoe het volgende:
Nou ik ga alvast maar bankhangend tv kijken.![]()
Op een geweldige wedstrijd (zeg ik hoopvol)
Ik ben ook kijken![]()
Jap, kleertjes aan en dan ga ik voor... training 5 van Renate. Een piramideloop volgens mij.It's funny
Is wel leuk dat Evy steeds zegt "volg het tempo van de muziek", maar het klopt niet met m'n eigen tempo en steeds ga ik automatisch weer op de muziek lopen op een gegeven moment![]()
![]()
Jaaaa.. dat is zo vervelendquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Is wel leuk dat Evy steeds zegt "volg het tempo van de muziek", maar het klopt niet met m'n eigen tempo en steeds ga ik automatisch weer op de muziek lopen op een gegeven momentDaar zit helemaal geen logisch tempo in om op te lopen
Nee inderdaad... Als ik op de muziek ga lopen is het gewoon snelwandelen (op een paar liedjes na).quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jaaaa.. dat is zo vervelendDaar zit helemaal geen logisch tempo in om op te lopen
![]()
Vaagheid. Tijdens het koken enorme honger, maar ik ben nu al een half uur aan t eten en ik krijg het nauwelijks weg
En niet omdat het smerig is ofzo
Zoo, terug van rennen, en nu met laptoppie op schoot voor de tv
Het rennen ging trouwens stomik had m'n Endomondo niet goed ingesteld en nu is m'n intervaltraining in de soep gelopen
En toen had ik ook nog een GUPPY-fuck-up, ik ben gewoon verkeerd gelopen in het parkje waar ik altijd loop... Zucht...
Nou ja, zaterdag weer een kans
Mijn honger is altijd weg na het koken, alsof ik van de geur al vol zit o.i.d.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:37 schreef Yuki het volgende:
Vaagheid. Tijdens het koken enorme honger, maar ik ben nu al een half uur aan t eten en ik krijg het nauwelijks weg
En niet omdat het smerig is ofzo![]()
![]()
quote:Allemaal undercover Duitsers hier in het topic.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
Deutschland Deutschland über alles![]()
Net op tijd voor het Wilhemus
MoBlowe zijn nog niet eens begonnen
Bij de voorbeschouwing al?quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
wellicht lees ik wel gewoon mee met 't topic en zet ik de tv uit. M'n hart![]()
![]()
Een van de redenen dat ik niet voor een 'gewoon' team ben: dan zou ik veel vaker hartverzakkingen krijgen
Ja doei.![]()
Over hardlopen gesproken, mag wel toch?, ik ben er wel achter dat ik nog niet zo goed aanvoel hoe hard of zacht ik loop. Misschien eens een training doen waarin het runkeepermiepje elke minuut vertelt hoe hard ik ga. Irritant, maar dan kan ik het misschien wat beter corrigeren![]()
![]()
Wat een baasquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
"And it's absolutely fair to say they really hate each other"
BBC commentaar
Zo, ik ga weer hobbelen![]()
![]()
Ik vond dat in het begin wel helpen om m'n tempo te leren bepalen. Al zegt mijn Endomondo miepje het elke kmquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:46 schreef LieLie het volgende:
Over hardlopen gesproken, mag wel toch?, ik ben er wel achter dat ik nog niet zo goed aanvoel hoe hard of zacht ik loop. Misschien eens een training doen waarin het runkeepermiepje elke minuut vertelt hoe hard ik ga. Irritant, maar dan kan ik het misschien wat beter corrigeren[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, maar dan heb ik dus steeds een minuut of 7/8 om alle kanten op te vliegen qua snelheidquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vond dat in het begin wel helpen om m'n tempo te leren bepalen. Al zegt mijn Endomondo miepje het elke km
In mijn loop van vandaag zat van 11 km/u tot 6 km/u. En een stukje 16, maar daar sprong ik even over een stuk gras om plassen te ontwijken denk ik![]()
![]()
Komt dat niet ook omdat je wandelstukjes tussendoor hebt? Want dan wil het tempo nog wel eens verschillen. Als je langere stukken achter elkaar loopt, zou je op een gegeven moment je tempo wel aardig moeten kunnen houden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik dus steeds een minuut of 7/8 om alle kanten op te vliegen qua snelheid
In mijn loop van vandaag zat van 11 km/u tot 6 km/u. En een stukje 16, maar daar sprong ik even over een stuk gras om plassen te ontwijken denk ik[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, daar wordt het wel makkelijker van natuurlijk. Maar moest nu ook 6 minuten, daarbinnen zou je wel enigszins stabiel moeten kunnen lopen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Komt dat niet ook omdat je wandelstukjes tussendoor hebt? Want dan wil het tempo nog wel eens verschillen. Als je langere stukken achter elkaar loopt, zou je op een gegeven moment je tempo wel aardig moeten kunnen houden.
Het was ook gewoon een brak rondje, misschien gaat het de volgende keer wel makkelijker![]()
![]()
Maar heb je in die 6min dan zoveel uitschieters? Kunnen het geen GPS fuckups zijn? Want als je gewoon een km rent, dan zou je zo tussen de 6 a 7 minuten uit moeten komen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, daar wordt het wel makkelijker van natuurlijk. Maar moest nu ook 6 minuten, daarbinnen zou je wel enigszins stabiel moeten kunnen lopen.
Het was ook gewoon een brak rondje, misschien gaat het de volgende keer wel makkelijker[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou, het zit erin. Met moeitequote:Op woensdag 13 juni 2012 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn honger is altijd weg na het koken, alsof ik van de geur al vol zit o.i.d.
Dit was zó leuk!!![]()
Ik ben lekker in de laagste groep gezet, maar daar ben ik juist blij mee
Heb simpelweg genoten van het lopen, door de duinen, op het strand, door het bos, lekker kletsen met iedereen. Onwijs leuke groep met leuke trainers. Er zitten mensen in de groep die 10 km lopen, de Zeven Heuvelen loop paar keer hebben gelopen, of gewoon 3x per week al sinds 2005 meetrainen. Je hebt niet eens door dat je eigenlijk aan het lopen bent. We lopen dan ook wel op een superrustig tempo, maargoed, dit was ook een duurloop training (ingekort vanwege voetbal).
We volgen met alle groepen hetzelfde schema, alleen de snelheden verschillen.
Dit ga ik zeker vaker doen! Of nja, gewoon 3x per week.
Dus, incl cooling down, water drinken, 2x 4 min versnellen op het strand en verder in dribbelpas heuvel op heuvel af:
http://connect.garmin.com/activity/188663825
http://www.endomondo.com/workouts/lJRKD3CsCbc![]()
Mja, zou ook nog kunnen natuurlijk. Binnenkort maar een rondje met de meneer doen. Hij de iphone mee en ik mijn samsung. Kijken of ze een beetje gelijk op gaan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar heb je in die 6min dan zoveel uitschieters? Kunnen het geen GPS fuckups zijn? Want als je gewoon een km rent, dan zou je zo tussen de 6 a 7 minuten uit moeten komen.![]()
Wat klinkt het leukquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:57 schreef GotC het volgende:
Dit was zó leuk!!![]()
Heb simpelweg genoten van het lopen, door de duinen, op het strand, door het bos, lekker kletsen met iedereen. Onwijs leuke groep met leuke trainers. Er zitten mensen in de groep die 10 km lopen, de Zeven Heuvelen loop paar keer hebben gelopen, of gewoon 3x per week al sinds 2005 meetrainen. Je hebt niet eens door dat je eigenlijk aan het lopen bent. We lopen dan ook wel op een superrustig tempo, maargoed, dit was ook een duurloop training (ingekort vanwege voetbal).
Dus, incl cooling down, water drinken, 2x 4 min versnellen op het strand en verder in dribbelpas heuvel op heuvel af:
http://www.endomondo.com/workouts/lJRKD3CsCbcga je het serieus 3x per week doen? Loop je dan helemaal niet meer voor jezelf?
Njah, ben een Tukker dus een grensduitserquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Allemaal undercover Duitsers hier in het topic.
Jij Jezus!quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:57 schreef GotC het volgende:
Dit was zó leuk!!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/lJRKD3CsCbc![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
"And it's absolutely fair to say they really hate each other"
BBC commentaarHaten is een groot woord, maar als het voetbal is dan is het oorlog
![]()
Ik denk dat dat het plan is jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat klinkt het leukga je het serieus 3x per week doen? Loop je dan helemaal niet meer voor jezelf?
Kijk, komt het een keer niet uit: Hup, gewoon zelf lopen. Er is geen verplichting/afmelding oid.
Maar dit... Dit is gewoon zo veel lekkerder, ontspannen, alles. Met deze groep kan ik zo hup naar de 10km. Elke training is anders, verschillend. Fartlek, duurloop, versnellingen..alles. Plus de expertise van een trainer (of 3
) is ook wel heel prettig. Ze hielden me goed in de gaten
![]()
![]()
Wat zitten er leuke mannen in het Nederlands elftal
Dat klinkt wel cool ja. En zo fijn ook dat het zonder verdere verplichtingen is. Want dat ik altijd wat mij een beetje tegenhoudquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het plan is jaKijk, komt het een keer niet uit: Hup, gewoon zelf lopen. Er is geen verplichting/afmelding oid.
Maar dit... Dit is gewoon zo veel lekkerder, ontspannen, alles. Met deze groep kan ik zo hup naar de 10km. Elke training is anders, verschillend. Fartlek, duurloop, versnellingen..alles. Plus de expertise van een trainer (of 3
) is ook wel heel prettig. Ze hielden me goed in de gaten
Robben is stukquote:
Met bloed en alles jonguh!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Typisch weer. Nederland heeft 90% van de tijd de bal en Duitsland scoort![]()
Ja hoor, daar is de goal
Lijkt me wel duidelijk waar dit ALWEER heen gaat, meer redenen om niet te kijkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:09 schreef Maraca het volgende:
Typisch weer. Nederland heeft 90% van de tijd de bal en Duitsland scoort![]()
![]()
![]()
Alles ist vorbeiquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk waar dit ALWEER heen gaat, meer redenen om niet te kijken
Zeg, er wordt nog dik een uur gespeeld... Er is nog niets voorbijquote:
Nein, Es ist sinnlosquote:
Meh, terug naar het hardlopen dan maar.
Ik had vanmiddag even een mailtje gestuurd naar Mud Masters, met een vraag. Want ik vind het hardstikke tof en zo, maar ik weet nu al dat ik vastloop op hindernis 2Ik durf denk ik echt niet over die touwmuur te klimmen... Hoogtevrees en zo
Of het erg was als je daardoor een hindernis overslaat.
Antwoord gekregen:Nou was ik, als ik ga starten, toch al niet van plan om in Aplha te starten. Dus dat is ook weer opgelostquote:Hi Guppy,
Bedankt voor je mailtje.
Mud Masters gaat om de uitdaging die je aan gaat met jezelf. Dus niet voor anderen en ook niet voor bijv een scheidsrechter.
Het is dus niet erg als je een bepaald obstakel niet durft te nemen. Je doet het voor jezelf. (en het moet een leuke ervaring zijn!). Alleen in startserie Alpha moet je alle obstakels doen, omdat er hier een winnaar uit komt en het anders niet fair zou zijn.
Succes en veel plezier met trainen!
Dat lijkt me zo gaaf om te doenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had vanmiddag even een mailtje gestuurd naar Mud Masters, met een vraag. Want ik vind het hardstikke tof en zo, maar ik weet nu al dat ik vastloop op hindernis 2Ik durf denk ik echt niet over die touwmuur te klimmen... Hoogtevrees en zo
Antwoord gekregen:
[..]
Nou was ik, als ik ga starten, toch al niet van plan om in Aplha te starten. Dus dat is ook weer opgelostStoer dat je het doet en neem de tijd!
* tik em aan vrouwe * !quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Antwoord gekregen:
[..]
Nou was ik, als ik ga starten, toch al niet van plan om in Aplha te starten. Dus dat is ook weer opgelost![]()
neeeeeeeeee, dit is een hardlooptopic, geen EK topic
Weer gps vergeten. Volgens afstandmeten 2.8 km. in 25 minuten. Het blijft nog wel echt heel zwaar zeg, maar toen bij de laatste 3 minuten ineens de zon doorbrak werd ik toch wel even gelukkig
.
Ik kan mijn borstband nergens vinden
De Duitsers pakken hun kansen, de Nederlanders niet. Er is niet door de Duitse verdediging heen te komen met dat trage overschoppen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeg, er wordt nog dik een uur gespeeld... Er is nog niets voorbijNiet meer actief op Fok!![]()
Eigenlijk denk ik dat nu juist een slecht moment is om te gaan lopen
Ik zou nu nog even snel gaan, Maraca. Als je maar voor einde van de wedstrijd weer binnen bent
Maar m'n borstband is nog steeds spoorloosquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou nu nog even snel gaan, Maraca. Als je maar voor einde van de wedstrijd weer binnen bent
Stom is dat... Zo was ik laatst een sok kwijtquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar m'n borstband is nog steeds spoorloos
Dan ga je zonder ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar m'n borstband is nog steeds spoorloos
Bedoel voor Nederland hoef je het niet te laten![]()
![]()
Nou, hup, naar buiten jij
Nou, rust... Da's mooi, kan ik even douchen
Strak plan , direct maar even scherenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou, rust... Da's mooi, kan ik even douchen![]()
![]()
![]()
Das ook toevallig..ik ga ook douchenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou, rust... Da's mooi, kan ik even douchen![]()
![]()
Verdomme, ik word helemaal chagerijnig hier van. Waarom stuurt Runkeeper de gegevens niet door naar de website. Aargh.
It's funny
Oranje zijn we allemaal..
We zijn allemaal verliezers
heb je wel internet verbinding?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:33 schreef Nero22 het volgende:
Verdomme, ik word helemaal chagerijnig hier van. Waarom stuurt Runkeeper de gegevens niet door naar de website. Aargh.Ik heb er één en ik ben er trots op
Met verlies Nederland sta ik nog steeds voor in de EK Poolquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:34 schreef Maraca het volgende:
Oranje zijn we allemaal..
We zijn allemaal verliezers![]()
![]()
Hehe, m'n zusje begon met een foto van d'r rode hoofd te sturen na het lopen om te bewijzen dat ze goed aan het oefenen was voor de 5 km, en daarnet heb ik er ook eentje gestuurd ter bewijs. Nu moeders nog![]()
![]()
Zou van Marwijk ze nu verrot schelden?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Mijn moeder moet ook vind ik. Dat rare kwark dieet van dr is nergens goed voorquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:40 schreef kwiwi het volgende:
Hehe, m'n zusje begon met een foto van d'r rode hoofd te sturen na het lopen om te bewijzen dat ze goed aan het oefenen was voor de 5 km, en daarnet heb ik er ook eentje gestuurd ter bewijs. Nu moeders nog![]()
![]()
Lees anders ff terugquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Hoe was het GotC?Groep was vanavond niet vol zeker?
Kwark dieet?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mijn moeder moet ook vind ik. Dat rare kwark dieet van dr is nergens goed voor
En ik vind het hardlopen vooral een fijne uitlaatklep voor frustraties moet ik zeggen![]()
![]()
Delta?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Antwoord gekregen:
[..]
Nou was ik, als ik ga starten, toch al niet van plan om in Aplha te starten. Dus dat is ook weer opgelost
Och ja en geitenkaas en alleen maar magere troep, en nog weinig ook. Maar altijd klagen dat ze weer te zwaar is. Van alleen minder eten val je niet afquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kwark dieet?
En ik vind het hardlopen vooral een fijne uitlaatklep voor frustraties moet ik zeggenje moeder in een topic
![]()
I seequote:. Dat krijg je als het zo snel gaat.
Leuk dat het leuk was, GotC.
Was het bij jou ook zo lekkerquote:
GotC en YUR, wat hebben jullie in de afgelopen weken/maanden gegeten? Hardloopgroepjes en alles...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heb je Vodafone?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Goede vraag.
Maar het antwoord is ja.F means you're fucked![]()
Nou gewoon....etenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:48 schreef slacker_nl het volgende:
GotC en YUR, wat hebben jullie in de afgelopen weken/maanden gegeten? Hardloopgroepjes en alles...F means you're fucked![]()
Nop, had al gezien dat er storing is. Ik heb Hi! en ik gebruik binnenshuis gewoon wi-fi.quote:It's funny
Maar Delta is 12km! Ik weet niet of ik dat kan, ik kan net 10km hardlopenquote:
Je hebt tot oktober! Das nog... 5 maanden!quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar Delta is 12km! Ik weet niet of ik dat kan, ik kan net 10km hardlopenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nou.. zij die gaan lopen en hopelijk niet vermoord worden door een kudde boze oranje supporters groeten u
Succes.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:52 schreef Maraca het volgende:
Nou.. zij die gaan lopen en hopelijk niet vermoord worden door een kudde boze oranje supporters groeten u
It's funny
Hoezo, ga je in een duits shirt?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:52 schreef Maraca het volgende:
Nou.. zij die gaan lopen en hopelijk niet vermoord worden door een kudde boze oranje supporters groeten uF means you're fucked![]()
Hail Maraca!quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:52 schreef Maraca het volgende:
Nou.. zij die gaan lopen en hopelijk niet vermoord worden door een kudde boze oranje supporters groeten uIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Iemand tips voor hardloopwinkels in het noorden? Wil toch even mijn schoenen laten beoordelen denk ik![]()
![]()
Da's ook weer waar... De twijfel!quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt tot oktober! Das nog... 5 maanden!Zou wel geinig zijn he, een Fok! team
Waar ergens in het noorden?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:54 schreef LieLie het volgende:
Iemand tips voor hardloopwinkels in het noorden? Wil toch even mijn schoenen laten beoordelen denk ik![]()
O wat trouwens stom is... bij les 1 van Evy ging m'n ademhaling vrij goed, geen steken in m'n zij in ieder geval. En daarna weer steeds minder waardoor ik wel steken krijg... Ik snap ook eigenlijk uberhaupt niet eens hoe ik zou moeten ademhalen dus misschien was het gewoon puur geluk die eerste keer?![]()
![]()
Drenthe? Zitten geen vestigingen van Runnersworld. Wel wat Run2day, maar dat kan ook erg verschillen natuurlijk. Misschien heeft iemand goede ervaringen ergensquote:![]()
![]()
Dr.Sexy en ik hebben wel goede ervaring in Leeuwardenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Drenthe? Zitten geen vestigingen van Runnersworld. Wel wat Run2day, maar dat kan ook erg verschillen natuurlijk. Misschien heeft iemand goede ervaringen ergensMaar misschien is dat te ver weg voor je.. Daarom m'n vraag
![]()
![]()
Twijfel je nou aan mijn enorm goede antwoord?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lach je me nou uit om m'n enorm goede vraag?
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Twijfel je nou aan mijn enorm goede antwoord?![]()
![]()
Ja, da's wel ver ja.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dr.Sexy en ik hebben wel goede ervaring in LeeuwardenMaar misschien is dat te ver weg voor je.. Daarom m'n vraag
![]()
Gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt, je loopt 'm voor jezelf. Ik verzeker je, 8.5km is lang met hindernissen, 12 erg lang...quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Da's ook weer waar... De twijfel!Zou wel geinig zijn he, een Fok! team
Wiehoe is trouwens goed op weg naar z'n hardloopshirtje.. Moet Nederland alleen nog even een keer scoren![]()
![]()
Was niet vol idd, maar nog steeds stuk of..12 lopers?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Hoe was het GotC?Groep was vanavond niet vol zeker?
Heerlijkquote:
Why?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:48 schreef slacker_nl het volgende:
GotC en YUR, wat hebben jullie in de afgelopen weken/maanden gegeten? Hardloopgroepjes en alles...En idd, eten.
![]()
![]()
Daarom. En 6km is ook al lang natuurlijk, met hindernissen. Ik kijk nog even...quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt, je loopt 'm voor jezelf. Ik verzeker je, 8.5km is lang met hindernissen, 12 erg lang...
En ach, als ik de 6km doe kan ik je altijd nog aanmoedigen
Kijk uit dat je straks niet uitglijdt over het water van jankend nederlandquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga maar ff een rondje hardlopen denk ik![]()
![]()
Goed lopen lukt niet na 1 keer trainen hehequote:Op woensdag 13 juni 2012 21:56 schreef kwiwi het volgende:
O wat trouwens stom is... bij les 1 van Evy ging m'n ademhaling vrij goed, geen steken in m'n zij in ieder geval. En daarna weer steeds minder waardoor ik wel steken krijg... Ik snap ook eigenlijk uberhaupt niet eens hoe ik zou moeten ademhalen dus misschien was het gewoon puur geluk die eerste keer?![]()
Omg, ik heb net in m'n eentje zitten juichen
Ik schrik er zelf van
Ik hoor gejuich, alleen weet ik niet of dat van Duitsers of Nederlanders isNee ik vroeg me alleen af wat ik nou toch die eerste keer zo anders heb gedaan dan daarna...quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Goed lopen lukt niet na 1 keer trainen hehe![]()
Hahaha, nav jouw post kijk ik naar de tv: huh, doelpunt gemistquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:15 schreef Yuki het volgende:
Ik schrik er zelf van. Van wie was 'ie?
v. Persiequote:Op woensdag 13 juni 2012 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, nav jouw post kijk ik naar de tv: huh, doelpunt gemist. Van wie was 'ie?
![]()
![]()
Loop ik naar beneden om wat te drinken te halen, zie ik net dat doelpunt gebeuren. Net na mijn rant over dat gezeur op Facebook tegen mijn pa.
It's funny
Van Persiequote:Op woensdag 13 juni 2012 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, nav jouw post kijk ik naar de tv: huh, doelpunt gemist. Van wie was 'ie?
Hahaha, dat deed ik ook toen Nicolien Sauerbeij goud haalde op de Spelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:15 schreef Yuki het volgende:
Ik schrik er zelf van
Ander tempo , ander eten , andere houding you name it hehe Maar dat kun je na verloop van tijd wel aanvoelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik hoor gejuich, alleen weet ik niet of dat van Duitsers of Nederlanders is
[..]
Nee ik vroeg me alleen af wat ik nou toch die eerste keer zo anders heb gedaan dan daarna...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: