abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:00:33 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112829651

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?

Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.

quote:
Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.

Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.

Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:00:46 #2
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112829659
.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:01:41 #3
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_112829690
Ja, herhaal best vaak tijdens de training dat ik mijn voeten om de beurt op de grond zet :P
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_112829755
Hoe zet je trouwens dat blauwe balkje van runkeeper hier zonder dat je de rest post?
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:10:38 #5
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112830023
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:03 schreef Shravani het volgende:
Hoe zet je trouwens dat blauwe balkje van runkeeper hier zonder dat je de rest post?
Screenshot, knippen, hosten en posten :)
pi_112830037
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:10 schreef Yuki het volgende:

[..]

Screenshot, knippen, hosten en posten :)
ha dat kan natuurlijk ook :)
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:11:43 #7
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112830073
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, herhaal best vaak tijdens de training dat ik mijn voeten om de beurt op de grond zet :P
Met Evy heb je ook veel herhaling. Met name de muziek ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_112830110
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef Maraca het volgende:

[..]

Justin Bieber :'( :X
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:12:46 #9
236410 MaleDuck
pi_112830112
quote:

[..]

muziek, tja, ik loop zonder muziek, dus heb de herhaling van de stilte en van mijn eigen gehijg :P
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:13:20 #10
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112830134
*O*

Sinds ik ben begonnen met lopen sleep ik nu een kilo of 4-5 minder mee. Dat heeft als resultaat dat m'n BMI nu nog maar 2 honderdste boven gezond zit :P :s)

En ja, ik weet dat BMI achterhaald is maar toch ben ik blij met 25,02 :+
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:13:20 #11
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112830136
Oh wow, nummer 150 alweer. Wel zonder naaktslakken :P
Maar die herhaling bij Evy, ik kan Bob Sinclar niet meer aanhoren.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:13:38 #12
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112830152
World....hold on...tutuduuduuuduuuduuu *G*
F means you're fucked
pi_112830172
quote:

[..]

:')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:14:31 #14
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112830192
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:13 schreef YUR het volgende:
World....hold on...tutuduuduuuduuuduuu *G*
Ooooh-ooh-ooh, jealousy! *O*
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:15:17 #15
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112830224
quote:
Ew, dat ook ja.
Maar stiekem moet i kook bekennen dat ik al langer dan een maand die nummers op m'n elefoon niet heb veranderd omdat ik het kabeltje kwijt was. Maar eigen muziek verveeld nog niet zo snel als die van Evy.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:16:02 #16
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112830258
quote:
:r!

En alle nummers van Bob Sinclar :r
pi_112830310
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:15 schreef Niara het volgende:

[..]

Ew, dat ook ja.
Maar stiekem moet i kook bekennen dat ik al langer dan een maand die nummers op m'n elefoon niet heb veranderd omdat ik het kabeltje kwijt was. Maar eigen muziek verveeld nog niet zo snel als die van Evy.
Ik heb lekker zonder muziek gelopen. Heb even evy rust omdat ik eerst een ander schema'tje doe voor ik doorga met 5-10 km. En zonder muziek vind ik eigenlijk ook wel erg prettig.( lekker naar m'n eigen gehijg luisteren :+ ) naar de vogeltjes luisteren
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:17:27 #18
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_112830315
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:16 schreef GotC het volgende:

[..]

:r!

En alle nummers van Bob Sinclar :r
Ik was laatst aan het werk op een bruiloft en de DJ had volgens mij de playlist van Evy bekeken... voelde me alsof ik ging hardlopen :')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:17:42 #19
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112830323
Zal vandaag eens nieuwe muziek op m'n telefoon zetten.... lopen zit er nog niet in. Had beter gister niet kunnen lopen... nog steeds half ziek.

Trouwens, heeft iemand ervaring met Mud Masters?
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:19:24 #20
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112830397
quote:
6s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:17 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik was laatst aan het werk op een bruiloft en de DJ had volgens mij de playlist van Evy bekeken... voelde me alsof ik ging hardlopen :')
'Nog 1 minuut lopen, kom op!'
En dan nog 3 min doorgaan }:|
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:19:33 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112830404
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:12 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

muziek, tja, ik loop zonder muziek, dus heb de herhaling van de stilte en van mijn eigen gehijg :P
En van het gekwetter van vogeltjes O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112830445
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:19 schreef GotC het volgende:

[..]

'Nog 1 minuut lopen, kom op!'
En dan nog 3 min doorgaan }:|
Je kunt beter microsoft minuten hebben dan Evy minuten..
pi_112830472
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:17 schreef Niara het volgende:
Zal vandaag eens nieuwe muziek op m'n telefoon zetten.... lopen zit er nog niet in. Had beter gister niet kunnen lopen... nog steeds half ziek.

Trouwens, heeft iemand ervaring met Mud Masters?
Met dat hardlopen niet met de obstakels wel ^O^ Maar dat hardlopen komt helemaal goed
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:21:15 #24
236410 MaleDuck
pi_112830475
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat valt me dan weer niet op :N
Al hoor ik vaak zat paardenloopjes (als ik die paarden inhaal :P ) en fietsbanden over asfalt :D
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:22:25 #25
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_112830523
blegh, kijk nu al niet uit naar vanavond... heb de moed niet om de wedstrijd te kijken :')
En toen ik zei dat ik ging hardlopen reageerde mn vriendin... "Nou, gezellig :( "
Ze heeft daar natuurlijk wel een punt mee... Dan maar na het voetballen hardlopen :{
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Milf woensdag 13 juni 2012 @ 12:22:37 #26
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_112830527
Beginner meldt!

Een aantal jaren geleden ben ik begonnen met hardlopen. Met Evy G. Na een jaar en vele kilo's lichter ben ik begonnen met Latin dansen. Het hardlopen hield ik hierdoor niet meer vol door tijdgebrek.
Nu ben ik gestopt met dansen en ben ik afgelopen maandag weer begonnen met hardlopen. Mag ook wel weer aangezien er toch wel weer vijf kilo af mag :Y) .

Ik heb de oude serie van Evy nog. uit 2007/8? De serie stond nog op mijn oude backup HD.

Afgelopen maandag dus begonnen met les 1. Dochterlief op bed en ik de straat op en neer rennen. Mijn buren zullen wel hebben gelachen. Ik ben zeker tien keer voorbij gekomen _O-
Ik gebruik een hardloop app voor de tijd en snelheid. Het is de bedoeling dat ik drie keer per week ga hardlopen. Maandag, woensdag en vrijdag.

Maandag:
Afstand: 1.964m
Tijd: 17min
Snelheid: 6.81

Ik heb nog spierpijn. Mijn uithoudingsvermogen en lichamelijke conditie is echt prut.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:22:52 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112830544
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:21 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Met dat hardlopen niet met de obstakels wel ^O^ Maar dat hardlopen komt helemaal goed
Hardlopen wel, obstakels niet _O- :X. Ik wil het nog wel een keer doen :D. Met een sterke man die mij helpt 8-).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:23:26 #28
342418 VKV
Plausibel
pi_112830564
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat komt er bij mij op het moment nog niet bovenuit :')
pi_112830568
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Jumparound het volgende:
blegh, kijk nu al niet uit naar vanavond... heb de moed niet om de wedstrijd te kijken :')
En toen ik zei dat ik ging hardlopen reageerde mn vriendin... "Nou, gezellig :( "
Ze heeft daar natuurlijk wel een punt mee... Dan maar na het voetballen hardlopen :{
Loobband bij de tv neerzetten ^O^ Wat zouik graag zo'n ding hebben later. Voor herstel loopjes en als het echt hard kutweer is.
pi_112830585
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef nikky het volgende:
Beginner meldt!

Een aantal jaren geleden ben ik begonnen met hardlopen. Met Evy G. Na een jaar en vele kilo's lichter ben ik begonnen met Latin dansen. Het hardlopen hield ik hierdoor niet meer vol door tijdgebrek.
Nu ben ik gestopt met dansen en ben ik afgelopen maandag weer begonnen met hardlopen. Mag ook wel weer aangezien er toch wel weer vijf kilo af mag :Y) .

Ik heb de oude serie van Evy nog. uit 2007/8? De serie stond nog op mijn oude backup HD.

Afgelopen maandag dus begonnen met les 1. Dochterlief op bed en ik de straat op en neer rennen. Mijn buren zullen wel hebben gelachen. Ik ben zeker tien keer voorbij gekomen _O-
Ik gebruik een hardloop app voor de tijd en snelheid. Het is de bedoeling dat ik drie keer per week ga hardlopen. Maandag, woensdag en vrijdag.

Maandag:

Ik heb nog spierpijn. Mijn uithoudingsvermogen en lichamelijke conditie is echt prut.
Hoi! *O* :W Goed bezig! :D
Ja doei.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:23:55 #31
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112830587
quote:
Beginner meldt!

Maandag:

Welkom! *O* De eerste (en belangrijkste imo) stappen zijn gezet. Have fun *O*
Lekker herstellen van je spierpijn en dan op voor les 2!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:24:26 #32
236410 MaleDuck
pi_112830610
quote:
Beginner meldt!

Maandag:

Welkom!
Je pakt het goed aan en leuk dat je het met je dochter kan oppakken :Y
Succes met het volhouden en de conditie gaat alleen maar beter worden *G*
pi_112830613
quote:
Beginner meldt!

Maandag:

welkom!
pi_112830619
quote:
Beginner meldt!

Maandag:

Hallo welkom ^O^ and have fun :o
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:24:43 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112830623
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Jumparound het volgende:
Frustratie eruit lopen :Y.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:25:08 #36
342418 VKV
Plausibel
pi_112830642
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Of huppelen van blijdschap *duimduim*
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:25:10 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112830643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Loobband bij de tv neerzetten ^O^ Wat zouik graag zo'n ding hebben later. Voor herstel loopjes en als het echt hard kutweer is.
Wat is een loobband? :o.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:25:35 #38
342418 VKV
Plausibel
pi_112830659
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Ik wil ook nog steeds een loopband. Alleen beetje duur.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:25:39 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112830663
:W nikky. Succes!
Niet meer actief op Fok!
pi_112830667
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hardlopen wel, obstakels niet _O- :X. Ik wil het nog wel een keer doen :D. Met een sterke man die mij helpt 8-).
September/Oktober is de mudmasters toch ? Ik ga sowieso proberen om daar van de partij te zijn. En tevens mijn eerste loop van te maken _O- :+
pi_112830669
Ik ben op de weegschaal gaan staan en ook hier zijn er 5 kilo af sinds ik half febr. begon met lopen *O*
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:26:37 #42
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_112830717
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:{

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef VKV het volgende:

[..]

Of huppelen van blijdschap *duimduim*
:D
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:26:40 #43
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112830722
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef Shravani het volgende:
Ik ben op de weegschaal gaan staan en ook hier zijn er 5 kilo af sinds ik half febr. begon met lopen *O*
*O* Lekker zeg! *O*
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:27:00 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112830733
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

September/Oktober is de mudmasters toch ? Ik ga sowieso proberen om daar van de partij te zijn. En tevens mijn eerste loop van te maken _O- :+
Oktober pas :Y. En als ik die ga doen, dan de 6 km hoor. Ga dat zwaar genoeg vinden met al die obstakels _O-. Hoop dat GotC en Guppy dan ook meedoen :P.

Kunnen we "Ik kan niet meer, ik ga dood! :'(" naar elkaar roepen _O-.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:28:12 #45
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112830781
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oktober pas :Y. En als ik die ga doen, dan de 6 km hoor. Ga dat zwaar genoeg vinden met al die obstakels _O-. Hoop dat GotC en Guppy dan ook meedoen :P.

Nou..ik doe niet mee :P. Wil wel een keer trailrunning proberen. Mudmasters klinkt enorm tof, maar volgens mij kan je me dan in een bodybag wegslepen erna :+
  Milf woensdag 13 juni 2012 @ 12:28:18 #46
16000 nikky
pi_112830785
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoi! *O* :W Goed bezig! :D
ey, loop jij ook hard! Wat gezellig O+

quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef GotC het volgende:

[..]

Welkom! *O* De eerste (en belangrijkste imo) stappen zijn gezet. Have fun *O*
Lekker herstellen van je spierpijn en dan op voor les 2!
Vanavond gaat les twee erdoor. Dan hopen dat de spierpijn wat weggaat. Mijn bovenbeenspieren vermoorden mij :X

quote:
2s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:24 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Welkom!
Je pakt het goed aan en leuk dat je het met je dochter kan oppakken :Y
Succes met het volhouden en de conditie gaat alleen maar beter worden *G*
Dochterlief mag op vrijdag mee rennen (zal wel fietsen worden aangezien ze nog maar vijf is).
En dank je wel voor het succes!
Need it }:| :D

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:24 schreef Shravani het volgende:

[..]

welkom!
Dank :)

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:24 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Hallo welkom ^O^ and have fun :o
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf woensdag 13 juni 2012 @ 12:28:52 #47
16000 nikky
pi_112830806
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef Shravani het volgende:
Dat gaat lekker.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:29:23 #48
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112830819
Welkom Nikky!

En hier is er meer verkeer dan vogeltjes... doe meestal pas de muziek uit als ik diep in het bos ben.
We zouden eventueel een Mudmasters Fok! team kunnen samenstellen? Of eens kijken wie er interesse hebben en er af te spreken om elkaar aan te moedigen?
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:29:26 #49
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_112830824
Bij mij is er nog geen gram af sinds ik begin maart begonnen ben met hardlopen :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:31:07 #50
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112830892
Hoi nikky,

quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

Lekker bezig, re! :)

Ik heb maandag je blog pas ontdekt en van begin tot eind gelezen... Wat een verhaal! :o Heel fijn om te zien dat je nu zover bent dat je weer kunt opbouwen met sporten enzo :Y
thnx, ja het is wel een lange weg maar we gaan er voor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_112830904
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:28 schreef nikky het volgende:

[..]

ey, loop jij ook hard! Wat gezellig O+

[..]

Vanavond gaat les twee erdoor. Dan hopen dat de spierpijn wat weggaat. Mijn bovenbeenspieren vermoorden mij :X

[..]

Dochterlief mag op vrijdag mee rennen (zal wel fietsen worden aangezien ze nog maar vijf is).
En dank je wel voor het succes!
Need it }:| :D

[..]

[..]

:Y al een flink tijdje :) Niet zo hard en ver als velen hier, maar ik vind 't leuk zo en ben aan 't uitbreiden, rustigaan!

En de spierpijn komt goed, dat wordt op den duur minder en is dan ook sneller weer weg; je bouwt in ieder geval goed op! :)
Ja doei.
pi_112830922
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O- Ik sleur jullie wel door de modder heen _O- Heerlijk, goed voor de huid etc
pi_112830958
Op mijn looproute hoor ik vaak een koekoek. Vraag me elke keer af of dat beest me aan het uitschelden is 8)7
pi_112831037
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef Shravani het volgende:
Op mijn looproute hoor ik vaak een koekoek. Vraag me elke keer af of dat beest me aan het uitschelden is 8)7
Van die raven die je uitlachen vanuit de boom _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 juni 2012 @ 12:34:35 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112831045
ik kom net terug van de aldi, ze hadden sport zonnebrillen liggen met drie paar (verwisselbare) glazen voor 3,50.

SPOILER
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:34:53 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112831060
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:28 schreef GotC het volgende:

[..]

Nou..ik doe niet mee :P. Wil wel een keer trailrunning proberen. Mudmasters klinkt enorm tof, maar volgens mij kan je me dan in een bodybag wegslepen erna :+
Jammer, maar begrijpelijk :Y. Ik moet het ook nog zien hoor :+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:35:42 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112831100
Wat is er mis met een gewone zonnebril?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:35:44 #58
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112831103
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb een bovenlichaam van rubber namelijk :7
Behalve m'n buikspieren 8-)
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:36:14 #59
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112831124
Ik zou niet weten waarom ik met een sportbril zou moeten lopen. Ik loop niet zo hard dat ik last heb van de wind :P
F means you're fucked
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:36:48 #60
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112831146
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:36 schreef YUR het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik met een sportbril zou moeten lopen. Ik loop niet zo hard dat ik last heb van de wind :P
Voor de mooie zomerse dagen waarvan we er dit jaar welgeteld 3 :o van hebben gehad natuurlijk.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:36:52 #61
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112831148
Is het niet zo dat ze beter klemmen? Dan vallen ze minder snel van je neus. :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:37:52 #62
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112831195
Mja, met een gewone zonnebril loop ik ook al heeeeeeeeeeeeeeeel zelden...

En dan bedoel ik niet rennen he..maar gewoon in mn dagelijkse tenue
F means you're fucked
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:38:32 #63
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112831224
Ik kan ook niet lopen met m'n gewone zonnebril.. Die zit dan te los en moet ik steeds terug omhoog duwen :N
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:38:46 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112831232
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:36 schreef Niara het volgende:
Is het niet zo dat ze beter klemmen? Dan vallen ze minder snel van je neus. :P
Geen last van hoor. Of loop jij met je hoofd omlaag ofzo :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:38:56 #65
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112831235
Net even gekeken. Laatste keren dat ik m'n gewicht had vastgelegd voor mezelf waren in maart. Half maart was ik nog 5 kilo zwaarder dan nu. Nu al zoveel kwijt, terwijl ik pas op 29 april ben begonnen met lopen :o

SPOILER
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:39:10 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112831239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:38 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan ook niet lopen met m'n gewone zonnebril.. Die zit dan te los en moet ik steeds terug omhoog duwen :N
Schroefjes aanschroeven?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:39:53 #67
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112831265
Dan loop ik denk ik liever met een pet. Blijft makkelijker zitten (want staart) en beschermt je hoofd nog een beetje.
Plus ik voel me altijd belachelijk als ik een zonnebril op heb.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:40:07 #68
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112831280
Het is ook wel fijn om je taille enzo op te meten met een meetlint :) Daar zal ik het grootste verschil in toen ik begon met hardlopen. 15cm weg in 3 maandjes oid. Maar geen kilo lichter (spieren :7)
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:40:25 #69
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112831292
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Schroefjes aanschroeven?
Nee is gewoon het model. Dat is hetzelfde als dat ik bij het skiën geen gewone zonnebril draag maar eentje die strakker zit, anders moet je dat ding bij elk hobbeltje weer goed doen..
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:40:45 #70
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112831304
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:39 schreef Niara het volgende:
Dan loop ik denk ik liever met een pet. Blijft makkelijker zitten (want staart) en beschermt je hoofd nog een beetje.
Plus ik voel me altijd belachelijk als ik een zonnebril op heb.
zelfs als de zon schijnt? :o
pi_112831318
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb een bovenlichaam van rubber namelijk :7
Behalve m'n buikspieren 8-)
Six Pack Gotc :7 We got a situation
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:41:26 #72
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112831326
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:40 schreef GotC het volgende:
Het is ook wel fijn om je taille enzo op te meten met een meetlint :) Daar zal ik het grootste verschil in toen ik begon met hardlopen. 15cm weg in 3 maandjes oid. Maar geen kilo lichter (spieren :7)
o shit dat ben ik vergeten, ook even doen en kijken of er nog wat af is gegaan over een paar weken/maanden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 juni 2012 @ 12:41:26 #73
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112831327
normaal ren ik met m'n gewone bril, maar de pootjes zitten niet comfortabel achter m'n oren. deze heeft flexibele softe pootjes, zit een stuk comfortabeler. En 3,50, daar haal ik geen gewone zonnebril voor hier in de buurt ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 13 juni 2012 @ 12:41:47 #74
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112831344
quote:
Oh ja, taille zal ik nog eens kijken. Toen ik me inschreef bij de Meidenloop heb ik die ook gemeten en er zal niet heel veel af zijn (taille was al smal, "helaas" O-) ) maar m'n broeken zitten wel ruimer merk ik. En m'n riem is gewoon nutteloos geworden, tijd voor een gaatje erbij :D
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:42:08 #75
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112831363
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]

zelfs als de zon schijnt? :o
Zon moet wel heel fel schijnen of ik hoofdpijn/migraine hebben om er eentje op te doen.
Ik vind gewoon dat ik er niet mee sta :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:42:45 #76
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112831392
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:42 schreef Niara het volgende:

[..]

Zon moet wel heel fel schijnen of ik hoofdpijn/migraine hebben om er eentje op te doen.
Ow op die manier :P
  Milf woensdag 13 juni 2012 @ 12:43:00 #77
16000 nikky
pi_112831409
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:31 schreef Re het volgende:
Hoi nikky,

[..]

thnx, ja het is wel een lange weg maar we gaan er voor
Hey Re!

Ook dit gaat je lukken! :*
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:43:02 #78
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112831410
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Six Pack Gotc :7 We got a situation
:D!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:43:12 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112831421
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:42 schreef Niara het volgende:

[..]

Jij hebt geen zonnebrillenhoofd maar een pettenhoofd dan :Y. Ik vind dan weer dat ik geen pettenhoofd heb :P. Maar goed, lang geleden dat ik een pet op had en toen had ik nog een plfokop, dus toch maar weer eens kijken hoe het nu staat :+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:44:14 #80
342418 VKV
Plausibel
pi_112831469
quote:
Ik heb het een tijdje terug voor het eerst opgeschreven. Zal binnenkort ook eens kijken of daar al wat resultaat zichtbaar is :P
pi_112831475
quote:
ha straks eens een soepel meetlint scoren! Heb alleen zo'n stug meetgeval van de bouwmarkt. Merk wel dat m'n broeken bij m'n taille losser gaan zitten.
pi_112831476
Bij de mudrun wordt de meest creatieve outfit beloond _O- *gaat brainstormen*
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:44:33 #83
4507 Kwamo
Het is mij
pi_112831482
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:12 schreef Shravani het volgende:

[..]

Justin Bieber :'( :X
Zit die in Evy tegenwoordig? Is er een nieuwe serie?
  Milf woensdag 13 juni 2012 @ 12:44:39 #84
16000 nikky
pi_112831486
Wat gaat dit topic snel trouwens :D!

Hoe houden jullie het bij......... woordgrapje :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:44:51 #85
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112831497
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij hebt geen zonnebrillenhoofd maar een pettenhoofd dan :Y. Ik vind dan weer dat ik geen pettenhoofd heb :P. Maar goed, lang geleden dat ik een pet op had en toen had ik nog een plfokop, dus toch maar weer eens kijken hoe het nu staat :+.
Mwah ook niet echt een pettenhoofd, maar noodzaak enzo.
M'n ogen liggen best ver naar achteren en ik heb meestal diepe kuilen onder m'n ogen van hier naar Tokio waardoor ik er al snel uit zie als een zombie als ik een pet op heb.
En wallen die onder een zonnebril uit komen.. brrr...
/klaag
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:45:11 #86
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112831514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
Lijkt me duidelijk. In je doktersjas, met stethoscoop en Dr.Sexy geborduurd op je rug
F means you're fucked
pi_112831535
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:44 schreef Kwamo het volgende:

[..]

Zit die in Evy tegenwoordig? Is er een nieuwe serie?
Evy 0-5 heeft een versie uit 2006 en een versie uit 2011. Ook de opbouw van beide versies is verschillend. Mij beviel de 2011 versie beter.
pi_112831537
Re! Ik had helemaal niet gezien dat je ook was gaan rennen! Wat góéd! ^O^
Ja doei.
pi_112831555
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk. In je doktersjas, met stethoscoop en Dr.Sexy geborduurd op je rug
Of camo paint in de vorm van :')

woensdag 13 juni 2012 @ 12:46:57 #90
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112831600
Van die vleugeltjes aan je schoenen...
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:47:00 #91
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112831601
Kijk, iedereen gaat lekker meten *O*
Veel beter dan die weegschaal joh :9
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:47:15 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112831616
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ga als sumoworstelaar _O-..
Niet meer actief op Fok!
  Milf woensdag 13 juni 2012 @ 12:47:59 #93
16000 nikky
pi_112831651
Wie trainen hier voor de 4 mijl van Groningen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 juni 2012 @ 12:48:16 #94
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112831663
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:47 schreef nikky het volgende:
:W

Milf woensdag 13 juni 2012 @ 12:49:07 #95
16000 nikky
pi_112831704
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:48 schreef DJMO het volgende:

[..]

FOK!ploeg.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:49:39 #96
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112831732
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:47 schreef nikky het volgende:
Zie OP ;) Daar staat een lijst van wie loopt waar wanneer enzo
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 12:50:21 #97
155227 crew  Guppy
dus
pi_112831760
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik twijfel ook nog hard, het is toch wel heel erg stoer :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_112831763
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:49 schreef nikky het volgende:

[..]

FOK!ploeg.
Misschien moeten we shirtjes laten drukken.

*rent weg*
Ja doei.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:51:28 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112831805
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik twijfel ook nog hard, het is toch wel heel erg stoer :+
Ik ga pas serieus over dingen nadenken als ik weer fatsoenlijk kan hardlopen :+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:51:52 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112831821
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Misschien moeten we shirtjes laten drukken.

rent weg*
Mag niet, rustdag!
Niet meer actief op Fok!
pi_112831831
Dan spin ik weg :6 al kom ik dan niet zo ver :')_!
Ja doei.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 12:56:22 #102
155227 crew  Guppy
dus
pi_112832004
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ga pas serieus over dingen nadenken als ik weer fatsoenlijk kan hardlopen :+.
Ik beslis voor 1 juli (want early birds korting en zo)
Tot nu toe heeft alleen slacker zich ingeschreven toch?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:58:54 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112832096
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:56 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik beslis voor 1 juli (want early birds korting en zo)
Tot nu toe heeft alleen slacker zich ingeschreven toch?
Ik beslis pas vrij laat, denk ik. Straks kan ik hem niet doen en dat vind ik toch wat zonde van het inschrijfgeld (betaal liever de volle mep en dan zeker weten dan 10 euro korting en dan toch niet doen). Overkomt me na Amersfoort (16 euro down the drain :X) niet nog een keer.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:00:28 #104
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112832164
Zometeen naar RW *O* Vind het best spannend, nieuwe schoenen :@

Alleen beetje jammer dat ik de hele ochtend nergens last van heb (op nuchtere maag, laat gegeten want vrij en dus uitslapen O+ ) en nu net na het eten ineens de bibbers en een slap gevoel krijg alsof ik een suikertekort heb.

Ik wil fietsen!! -O-
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:01:06 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112832187
Van de Mudmasterssite:

quote:
Als je basisconditie op peil is, ben je al een heel eind. Dus doe je gympen aan en bouw je hardloopconditie op.
Auch :X.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:01:50 #106
155227 crew  Guppy
dus
pi_112832215
Oeps :+
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:02:04 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112832222
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:00 schreef Yuki het volgende:
Zometeen naar RW *O* Vind het best spannend, nieuwe schoenen :@

Alleen beetje jammer dat ik de hele ochtend nergens last van heb (op nuchtere maag, laat gegeten want vrij en dus uitslapen O+ ) en nu net na het eten ineens de bibbers en een slap gevoel krijg alsof ik een suikertekort heb.

Ik wil fietsen!! -O-
Nieuwe schoenen zijn ook haske leuk! *O*
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:04:15 #108
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112832313
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nieuwe schoenen zijn ook haske leuk! *O*
Leuk :Y maar ook spannend.
Bij mijn vorige paar was m'n vader mee om, naast de winkelmensen, advies te geven. En deze schoenen heb ik nu 5-6 jaar, dus ben er helemaal aan gewend.

Ik ga nu voor het eerst alleen :') en nieuwe schoenen wordt toch weer wennen, ben ergens heel bang voor blessures enzo :@
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:07:29 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112832449
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:04 schreef Yuki het volgende:

[..]

Leuk :Y maar ook spannend.
Bij mijn vorige paar was m'n vader mee om, naast de winkelmensen, advies te geven. En deze schoenen heb ik nu 5-6 jaar, dus ben er helemaal aan gewend.

Ik ga nu voor het eerst alleen :') en nieuwe schoenen wordt toch weer wennen, ben ergens heel bang voor blessures enzo :@
Hoe zeer je moet wennen hangt ervan af of je nieuwe schoen erg afwijkt van je huidige schoen. Ik ben naar een compleet andere schoen gegaan en heb daar vervolgens ook nog nieuwe zooltjes in gekregen, dus ik heb wel pijntjes ja en ineens ook weer last van spierpijn, terwijl ik dat nooit had. Als je rustig aandoet, zou het snel weer over moeten gaan :) (week of 1/2).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:08:45 #110
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112832504
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe zeer je moet wennen hangt ervan af of je nieuwe schoen erg afwijkt van je huidige schoen. Ik ben naar een compleet andere schoen gegaan en heb daar vervolgens ook nog nieuwe zooltjes in gekregen, dus ik heb wel pijntjes ja en ineens ook weer last van spierpijn, terwijl ik dat nooit had. Als je rustig aandoet, zou het snel weer over moeten gaan :) (week of 1/2).
Ik heb nu ook zooltjes, en het is de vraag of het verstandig is om die te blijven gebruiken want 1) ze zijn oud en 2) correctie op correctie is niet goed. Daarom zo naar RW voor gedegen advies...

Iemand ervaring met RW in Utrecht, toevallig?

Blij om te horen dat het met 1-2 weken over moet zijn, want over 2,5 week is de Meidenloop :D
pi_112832629
Ik vind Evy's muziek (eerste versie) helemaal niet zo erg, smaken verschillen! Alleen de afgelopen les, les 22, trok ze me twee keer uit m'n tempo. Eerst gaat ze een keertje 'eventjes meetellen', 1, 2, 1, 2 in een tempo wat voor mij als barefootrunner zooooooo de plank mis-sloeg dat ik zelfs die paar tellen hinderlijk vond, en tijdens het laatste loopstuk zat ook een stuk muziek wat echt helemaal niet klopte met m'n tempo (The Source/You got the love). Nou kloppen natuurlijk sowieso niet alle stukjes precies maar meestal kan ik wel gewoon m'n eigen passen aanhouden, deze trok me er echt uit. Bob Sinclair vind ik wel fijn lopen, ik zal 'm thuis niet opzetten (draai sowieso thuis bijna nooit muziek, stilte = O+ ) maar 't tempo past meestal wel lekker.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:11:48 #112
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112832645
Goed, tijd om in de benen te komen ( :') ). Cadeautje zoeken in de stad (geen idee wat) en daarna naar RW. Ben benieuwd hoe lang ik daar blijf :D
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:12:27 #113
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112832679
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:11 schreef Yuki het volgende:
Goed, tijd om in de benen te komen ( :') ). Cadeautje zoeken in de stad (geen idee wat) en daarna naar RW. Ben benieuwd hoe lang ik daar blijf :D
Veel plezier, we zien de foto's later vandaag wel :W
F means you're fucked
pi_112832703
Feeeeel the loooooove generation!!!!!!!!!!!
Ja doei.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:12:56 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112832704
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:08 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik heb nu ook zooltjes, en het is de vraag of het verstandig is om die te blijven gebruiken want 1) ze zijn oud en 2) correctie op correctie is niet goed. Daarom zo naar RW voor gedegen advies...

Iemand ervaring met RW in Utrecht, toevallig?

Blij om te horen dat het met 1-2 weken over moet zijn, want over 2,5 week is de Meidenloop :D
Wat voor zooltjes heb je dan? Mijn zooltjes geven mij wat extra stabiliteit, waardoor ik minder overproneer (deed ik al maar licht, dus wel neutrale schoen, maar toch wel zozeer dat ik gevoelige schenen krijg).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:13:03 #116
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112832709
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:11 schreef Yuki het volgende:
Veel plezier ;) Dat is het belangrijkste! Schoenen laten aanmeten vind ik altijd leuk :D
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:13:16 #117
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112832722
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:11 schreef Sheriam het volgende:
Ik vind Evy's muziek (eerste versie) helemaal niet zo erg, smaken verschillen! Alleen de afgelopen les, les 22, trok ze me twee keer uit m'n tempo. Eerst gaat ze een keertje 'eventjes meetellen', 1, 2, 1, 2 in een tempo wat voor mij als barefootrunner zooooooo de plank mis-sloeg dat ik zelfs die paar tellen hinderlijk vond, en tijdens het laatste loopstuk zat ook een stuk muziek wat echt helemaal niet klopte met m'n tempo (The Source/You got the love). Nou kloppen natuurlijk sowieso niet alle stukjes precies maar meestal kan ik wel gewoon m'n eigen passen aanhouden, deze trok me er echt uit. Bob Sinclair vind ik wel fijn lopen, ik zal 'm thuis niet opzetten (draai sowieso thuis bijna nooit muziek, stilte = O+ ) maar 't tempo past meestal wel lekker.
Dat 1 - 2 gebeuren vond ik ook irritant ja! Was dat dezelfde les als waarin ze mee gaat tellen met je ademhaling? Of is dat een andere les?
Hoe dan ook: NIET DOEN!! Ik was blij dat ik het kon negeren, want dat ademen van haar was zo raar :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:14:01 #118
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112832757
Ik heb halve zooltjes gekregen. Want zelf ben ik de andere helft
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 juni 2012 @ 13:14:13 #119
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_112832770
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat voor zooltjes heb je dan? Mijn zooltjes geven mij wat extra stabiliteit, waardoor ik minder overproneer (deed ik al maar licht, dus wel neutrale schoen, maar toch wel zozeer dat ik gevoelige schenen krijg).
Waarom dan geen schoenen voor lichte overproneerders?
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:15:11 #120
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112832817
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef YUR het volgende:

[..]

Veel plezier, we zien de foto's later vandaag wel :W
Foto's volgen sowieso, tenzij ik morgen m'n schoenen pas kan halen om 20% ladies korting te krijgen. Dan zien jullie ze morgen pas :P

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja... Ik weet niet meer wat voor correctie ze geven eigenlijk :@ Ik weet wel dat het wat meer steun geeft onder m'n voetboog, want ik heb licht doorgezakte voeten. En door die steun kreeg ik iig minder last van m'n knieën.

quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:13 schreef GotC het volgende:

[..]

Veel plezier ;) Dat is het belangrijkste! Schoenen laten aanmeten vind ik altijd leuk :D
Thx :)
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:15:54 #121
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112832852
En nu écht weg! :W
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:18:07 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112832957
quote:
5s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom dan geen schoenen voor lichte overproneerders?
Geen idee, dat moet je de Starshoemeneer vragen :+. Heb deze aangemeten gekregen. Verkoper 1 heeft ze aangemeten en verkoper 2 heeft me er twee weken later ook op zien lopen en niet gezegd dat het niet goed was :+. Pijntjes wijt ik aan overstap, aangezien de scheenbeenklacht waar ik voor kwam wel binnen een week over was toen ik op deze schoen ging lopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_112833072
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:13 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat 1 - 2 gebeuren vond ik ook irritant ja! Was dat dezelfde les als waarin ze mee gaat tellen met je ademhaling? Of is dat een andere les?
Hoe dan ook: NIET DOEN!! Ik was blij dat ik het kon negeren, want dat ademen van haar was zo raar :P
Nee, meetellen met de ademhaling zat hier niet in, dat komt waarschijnlijk nog, of een paar lessen eerder en ik kon 't inderdaad negeren/ben 't al weer vergeten :P Gek eigenlijk hoe ze steeds zegt 'hou je eigen tempo aan' maar wel gaat 'meetellen', het is toch logisch dat zoiets voor een heleboel mensen dan niet klopt? 8)7
pi_112833145
@ Yuki, is niks engs aan hoor, alleen maar leuk! succes!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:22:46 #125
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112833171
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Geen idee, dat moet je de Starshoemeneer vragen :+. Heb deze aangemeten gekregen. Verkoper 1 heeft ze aangemeten en verkoper 2 heeft me er twee weken later ook op zien lopen en niet gezegd dat het niet goed was :+. Pijntjes wijt ik aan overstap, aangezien de scheenbeenklacht waar ik voor kwam wel binnen een week over was toen ik op deze schoen ging lopen.
Best gek eigenlijk hoor.. Mijn RW meneer zegt namelijk:
Nieuwe schoenen aangemeten? Moet gelijk, zonder echt in te lopen, erop kunnen lopen. Ook niet verminderen qua kilometers oid. Deze regel gaat niet op bij overgang normale schoen->minimalistisch, maar verder wel..
pi_112833286
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:22 schreef GotC het volgende:

[..]

Nieuwe schoenen aangemeten? Moet gelijk, zonder echt in te lopen, erop kunnen lopen. Ook niet verminderen qua kilometers oid. Deze regel gaat niet op bij overgang normale schoen->minimalistisch, maar verder wel..
Ik denk dat het toch ook wel opgaat als je van neutraal naar pronatie/antipronatie gaat toch?
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:30:50 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112833513
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:22 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo raar dat je moet wennen als je overstapt op een heel ander type schoen. Ik had in m'n Nikes bijvoorbeeld geen pronatieblokken hoor, die voel je wel als je ze niet gewend bent. Ik kreeg iig het advies om rustig op te bouwen en max 5 km te lopen de eerste keer (weet niet of hij dat alleen zei ivm blessure of dat ze dat sowieso adviseren bij nieuwe schoenen).

Overigens weet ik vrij zeker dat bij mij meespeelt dat de schoenen niet geschikt waren zonder de nieuwe zooltjes. De klachten die ik nu heb, heb ik vorige week opgelopen op m'n nieuwe schoenen. Toen liep ik echt stroef. Sinds ik op nieuwe zooltjes loop (twee keer nu) loop ik een stuk soepeler. Dus ik heb wel hoop dat de klachten weggaan als ik eenmaal goed aan m'n zooltjes ben gewend en anders sta ik volgend weekend weer op de stoep bij Starshoe ^O^.

Ik snap alleen niet helemaal waar dat gevoelige linkerscheenbeen ineens vandaan komt. Dat is nieuw. Heb wel redelijk hard gelopen, maar dan zou je verwachten dat ik m'n oude scheenbeenblessure weer zou voelen. Had wel spierpijn nog, die dag (niet tijdens het lopen, wel ervoor). Kan dat invloed hebben gehad op m'n scheenbeen?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:30:57 #128
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112833520
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:25 schreef Shravani het volgende:

[..]

Ik denk dat het toch ook wel opgaat als je van neutraal naar pronatie/antipronatie gaat toch?
Wellicht, maar dan zou ik het logischer vinden om echt van neutraal ->antipronantie schoen te gaan ipv extra zooltje erin :).

Sowieso..je hoeft je hardloopschoenen i.p. nooit in te lopen.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:32:37 #129
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112833596
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo raar dat je moet wennen als je overstapt op een heel ander type schoen. Ik had in m'n Nikes bijvoorbeeld geen pronatieblokken hoor, die voel je wel als je ze niet gewend bent. Ik kreeg iig het advies om rustig op te bouwen en max 5 km te lopen de eerste keer (weet niet of hij dat alleen zei ivm blessure of dat ze dat sowieso adviseren bij nieuwe schoenen).

Overigens weet ik vrij zeker dat bij mij meespeelt dat de schoenen niet geschikt waren zonder de nieuwe zooltjes. De klachten die ik nu heb, heb ik vorige week opgelopen op m'n nieuwe schoenen. Toen liep ik echt stroef. Sinds ik op nieuwe zooltjes loop (twee keer nu) loop ik een stuk soepeler. Dus ik heb wel hoop dat de klachten weggaan als ik eenmaal goed aan m'n zooltjes ben gewend en anders sta ik volgend weekend weer op de stoep bij Starshoe ^O^.

Ik snap alleen niet helemaal waar dat gevoelige linkerscheenbeen ineens vandaan komt. Dat is nieuw. Heb wel redelijk hard gelopen, maar dan zou je verwachten dat ik m'n oude scheenbeenblessure weer zou voelen. Had wel spierpijn nog, die dag (niet tijdens het lopen, wel ervoor). Kan dat invloed hebben gehad op m'n scheenbeen?
Lopen met spierpijn kan i.p. overbelasting veroorzaken :).

Ik hoop van harte dat het nu beter gaat. Blijf het echter gek vinden..ik ben ook qua schoenen naar een totaal ander type gegaan (wel zelfde merk+antipronatie), ook een halve maat groter etc..maar inlopen? Nope, gewoon doorgegaan. Zonder problemen..
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:33:44 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112833642
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:30 schreef GotC het volgende:

[..]

Wellicht, maar dan zou ik het logischer vinden om echt van neutraal ->antipronantie schoen te gaan ipv extra zooltje erin :).

Ik heb deze schoen aangemeten gekregen omdat m'n Nikes te licht waren en niet voldoende stabiliteit gaven. De verkoper zei dat Saucony een technisch veel betere schoen is dan de Air Pegasus en dat ik wat meer stabiliteit nodig had. Toen ik voor m'n tweede paar Air Pegasus ging, heb ik ze ook niet ingelopen hoor :). Zelfde schoen, immers :).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:35:03 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112833698
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Lopen met spierpijn kan i.p. overbelasting veroorzaken :).
Oké, niet meer doen dus :P. Gelukkig heb ik er nu al een stuk minder last van en morgen ws nog minder, dus het komt wel goed :Y.

quote:
Ik hoop van harte dat het nu beter gaat. Blijf het echter gek vinden..ik ben ook qua schoenen naar een totaal ander type gegaan (wel zelfde merk+antipronatie), ook een halve maat groter etc..maar inlopen? Nope, gewoon doorgegaan. Zonder problemen..
Thx, hoop ik ook :).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:36:02 #132
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112833739
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb deze schoen aangemeten gekregen omdat m'n Nikes te licht waren en niet voldoende stabiliteit gaven. De verkoper zei dat Saucony een technisch veel betere schoen is dan de Air Pegasus en dat ik wat meer stabiliteit nodig had. Toen ik voor m'n tweede paar Air Pegasus ging, heb ik ze ook niet ingelopen hoor :). Zelfde schoen, immers :).
Je hebt het over je Nikes en je Air Pegasus..nu weet ik dat je ook Free hebt..dus welke schoen bedoel je met je Nikes? :D
pi_112833828
Zo eindelijk tijd voor mezelf. Ben nu wat stukken aan het lezen die in mijn hardloopleeswerk staan en begin wat vragen te krijgen.

Op de site van endomondo kan je niet een interval maken, of toch wel?
En vraag twee, kan dat op de site van Garmin wel??

Goedemiddag trouwens! :W :W
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:39:26 #134
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112833889
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef streamnl het volgende:
Zo eindelijk tijd voor mezelf. Ben nu wat stukken aan het lezen die in mijn hardloopleeswerk staan en begin wat vragen te krijgen.

Goedemiddag :W

Endomondo niet, Garmin wel :) Kan je gelijk op je horloge zetten.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:40:32 #135
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_112833933
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Feeeeel the loooooove generation!!!!!!!!!!!
Dat nummer kwam echte me strot uit op een gegeven moment.
pi_112833973
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:40 schreef xzaz het volgende:

[..]

Dat nummer kwam echte me strot uit op een gegeven moment.
* Aanstekelijk fluit stukje * 8)7
pi_112833998
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Goedemiddag :W

Endomondo niet, Garmin wel :) Kan je gelijk op je horloge zetten.
Weer een reden om sneller een horloge te kopen.

SPOILER
pi_112834000
quote:

[..]

eensch ;)

Ik merkte bij de saucony schoenen ook dat ik er niet lekker mee weg kwam. De brooks, liep ik inderdaad meteen lekker mee .
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:43:24 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112834076
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:36 schreef GotC het volgende:

[..]

Je hebt het over je Nikes en je Air Pegasus..nu weet ik dat je ook Free hebt..dus welke schoen bedoel je met je Nikes? :D
Air Pegasus. Op m'n Frees heb ik maar één keer gelopen (en toen meteen spierpijn in m'n kuiten :P). Voor ik weer overstap op minimalistisch ga ik maar eens overleggen met de sportzaak, want weet niet of het voor mij een heel goed idee is als ik al een stabiele schoen heb en daarin ook nog eens zooltjes met extra demping. Maar goed, ik begreep van AntiChrist dat dit allemaal niet meer ter zake doet bij minimalistische schoenen, omdat je dan anders gaat lopen. Maar dat betekent vast niet dat elke minimalistische schoen meteen geschikt is voor iedereen. Er zijn vast verschillen tussen :).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:44:12 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112834114
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:38 schreef streamnl het volgende:

Yep, kan met Garmin wel (zit een cd-rom bij met een programma erop). Je kunt het ook rechtstreeks op je Garmin zelf doen, maar dat is meer gedoe :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112834146
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:41 schreef streamnl het volgende:

[..]

Weer een reden om sneller een horloge te kopen.

SPOILER
hahaha wat gek nou O-)
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:44:58 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112834147
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:41 schreef Shravani het volgende:

[..]

eensch ;)

Ik merkte bij de saucony schoenen ook dat ik er niet lekker mee weg kwam. De brooks, liep ik inderdaad meteen lekker mee .
Ik had ook eerder aan de bel moeten trekken :Y. Naja, weet ik dat voor de volgende keer.
Wil best wat spierpijn hebben, maar last van m'n knieën en de voorkant van m'n scheenbeen, not!
Niet meer actief op Fok!
pi_112834153
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yep, kan met Garmin wel (zit een cd-rom bij met een programma erop). Je kunt het ook rechtstreeks op je Garmin zelf doen, maar dat is meer gedoe :P.
Op de app van endomondo gaat dat ook. Maar ik doe zoiets liever op de pc. (veeeeeel handiger)
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:45:37 #144
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112834179
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Air Pegasus. Op m'n Frees heb ik maar één keer gelopen (en toen meteen spierpijn in m'n kuiten :P). Voor ik weer overstap op minimalistisch ga ik maar eens overleggen met de sportzaak, want weet niet of het voor mij een heel goed idee is als ik al een stabiele schoen heb en daarin ook nog eens zooltjes met extra demping. Maar goed, ik begreep van AntiChrist dat dit allemaal niet meer ter zake doet bij minimalistische schoenen, omdat je dan anders gaat lopen. Maar dat betekent vast niet dat elke minimalistische schoen meteen geschikt is voor iedereen. Er zijn vast verschillen tussen :).
Het punt is met minimalistische schoenen is dat je je manier van lopen compleet moet aanpassen :) Des te meer km je al kan lopen op normale schoenen, des te moeilijker (het schijnt) te zijn om dit weer te veranderen. Je moet toch omschakelen van hak/midden naar midden/voor :9.
Daarentegen is Yur vrijwel vlekkeloos overgeschakeld met 1x beetje gekke kuiten.. Maar altijd goed om het even te checken, of het echt wel goed voor je is :Y
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:45:52 #145
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112834189
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon op de Garmin website :D
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:53:40 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112834500
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:45 schreef GotC het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon op de Garmin website :D
Oh :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:53:59 #147
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_112834519
quote:

[..]

Inlopen hoef je ze idd niet, ik vind alleen wel dat ik er een paar keer (20-30km) op gelopen moet hebben voor ze echt soepel zijn en gevormd naar mijn voeten. Ik loop overigens al sinds jaar en dag op Saucony.
Neerkomen wel!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:54:26 #148
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112834539
quote:

[..]

Het punt is met minimalistische schoenen is dat je je manier van lopen compleet moet aanpassen :) Des te meer km je al kan lopen op normale schoenen, des te moeilijker (het schijnt) te zijn om dit weer te veranderen. Je moet toch omschakelen van hak/midden naar midden/voor :9.
Daarentegen is Yur vrijwel vlekkeloos overgeschakeld met 1x beetje gekke kuiten.. Maar altijd goed om het even te checken, of het echt wel goed voor je is :Y
verschil is wel dat ik door korfbal (allemaal korte sprintjes, draaien, keren en springen) als gewend was om op mijn voorvoeten te lopen. Dus mn kuiten begrepen een beetje wat ze overkwam :P
F means you're fucked
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:54:42 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112834552
quote:

[..]

Oh, ik zou ook niet in één keer overstappen hoor :). Gewoon vijf minuutjes hobbelen na een herstelloop, een week later 10 minuutjes hobbelen, weer een week later 15 minuutjes hobbelen... Nou ja, eerst maar weer eens fijn lopen, dan denk ik er wel weer eens over :+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:55:24 #150
236410 MaleDuck
pi_112834589
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:54 schreef YUR het volgende:

[..]

verschil is wel dat ik door korfbal (allemaal korte sprintjes, draaien, keren en springen) als gewend was om op mijn voorvoeten te lopen. Dus mn kuiten begrepen een beetje wat ze overkwam :P
De schenen daarin tegen vroegen elke keer, wanneer ga je nou eens stilstaan of wat minder kracht erop zetten?
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:55:50 #151
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_112834612
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, ik zou ook niet in één keer overstappen hoor :). Gewoon vijf minuutjes hobbelen na een herstelloop, een week later 10 minuutjes hobbelen, weer een week later 15 minuutjes hobbelen... Nou ja, eerst maar weer eens fijn lopen, dan denk ik er wel weer eens over :+.
Dat is ook wat aangeraden wordt. Elke week in tijd en afstand een beetje opbouwen.
Neerkomen wel!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:56:46 #152
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112834653
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:55 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

De schenen daarin tegen vroegen elke keer, wanneer ga je nou eens stilstaan of wat minder kracht erop zetten?
Nee, van mn schenen heb ik nog totaal geen last gehad eigenlijk.
F means you're fucked
pi_112834654
Aangezien de loopgroep nu heel mijn planning qua lopen in de war gooit ;)
Moet ik nu zelf een beetje spelen met schema's. Ik kan alleen meetrainen op donderdag en zondag.
En de maandag- en dinsdagavond moet ik naar school. Dus die dagen vallen ook af. Dus nu wil ik op woensdag, donderdag en dan zaterdag en zondag lopen. Maar die twee dagen (woensdag en zaterdag) wil ik rustig trainen zodat ik nog gewoon mee kan doen met de loopgroep.
Wil voor woensdag een fartlek/interval (bedankt YUR voor de links) inplannen en op zaterdag misschien een rustig (herstel)loopje..

Vandaar mijn vraag wat het makkelijkst manier was om een interval te maken ;)
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:57:54 #154
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112834698
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:56 schreef streamnl het volgende:
Moet ik nu zelf een beetje spelen met schema's. Ik kan alleen meetrainen op donderdag en zondag.
En de maandag- en dinsdagavond moet ik naar school. Dus die dagen vallen ook af. Dus nu wil ik op woensdag, donderdag en dan zaterdag en zondag lopen. Maar die twee dagen (woensdag en zaterdag) wil ik rustig trainen zodat ik nog gewoon mee kan doen met de loopgroep.
Wil voor woensdag een fartlek/interval (bedankt YUR voor de links) inplannen en op zaterdag misschien een rustig (herstel)loopje..
Laat je eigen trainingen een beetje afhangen van de trainingen van je loopgroep in die week :Y
F means you're fucked
pi_112834770
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:57 schreef YUR het volgende:

[..]

Laat je eigen trainingen een beetje afhangen van de trainingen van je loopgroep in die week :Y
daarom wil ik op woensdag (dadelijk dus) een intervalletje doen. Aangezien hun die op dinsdagavond doen en ik die mis.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:00:31 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112834856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:57 schreef YUR het volgende:

[..]

Zou ik ook doen.

En ik vind een herstellloopje op zaterdag niet zo logisch? Zou ik eerder na de training op zondag doen. Maar dat gaat dus niet :+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:01:13 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112834893
Ik ga trouwens ook een opleiding volgen vanaf september (via het werk), maar mooi wel dat ik die op afstand ga doen en m'n eigen tijd kan indelen. Niet dat het mijn lopen in de weg staat :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:01:19 #158
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112834899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yur die liep op z'n Brooks gewoon met mij mee :) Dus mooie korte intervallen, op een (voor hem }:|) rustig tempo. Dus idd, opbouwen is the key :9
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:04:42 #159
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_112835044
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:56 schreef streamnl het volgende:

Vandaar mijn vraag wat het makkelijkst manier was om een interval te maken ;)
En vraag de loopgroep trainer eens een keer :Y
Neerkomen wel!
pi_112835053
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zou ik ook doen.

En ik vind een herstellloopje op zaterdag niet zo logisch? Zou ik eerder na de training op zondag doen. Maar dat gaat dus niet :+.
:+
Nee dat gaat helaas niet. En twee keer achterelkaar sporten ben ik ook niet zo voorstander van. Maar misschien gaat het wel perfect. Wanneer ik ergens last van ga krijgen, dan stop ik ermee. Maar tot nu toe......gaat het goed * streamnl klopt nu af..

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:04 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

En vraag de loopgroep trainer eens een keer :Y
hmmmm eigenlijk niet aan gedacht... Thanks! ^O^
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:06:53 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112835133
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:04 schreef streamnl het volgende:

[..]

:+
Nee dat gaat helaas niet. En twee keer achterelkaar sporten ben ik ook niet zo voorstander van. Maar misschien gaat het wel perfect. Wanneer ik ergens last van ga krijgen, dan stop ik ermee. Maar tot nu toe......gaat het goed * streamnl klopt nu af..
Bedoel meer dat ik de hersteltraining na een intensieve inspanning zou doen. Twee dagen achter elkaar lopen kan wel, mits de tweede training de hersteltraining is (of je heel geroutineerd bent, zoals onder andere rechtsedirecte en YUR, inmiddels :P).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:07:04 #162
236410 MaleDuck
pi_112835149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:56 schreef YUR het volgende:

[..]

Nee, van mn schenen heb ik nog totaal geen last gehad eigenlijk.
Mn schenen op zich niet, maar de spieren daar in die buurt wel, had ik vooral toen ik nog als een kip zonder kop liep in de zomer om mijn conditie op peil te houden :X
pi_112836012
Over minimalisme gesproken.. Stel.. ik zou kiezen voor minimalistisch hardlopen, en ik wil lopen op van die Vibram fivefinger dingen. Simpele schoenen met een kleine zool er onder. Zit je dan ook met schoenen aanmeten etc?
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:29:55 #164
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112836068
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:28 schreef Wiehoe het volgende:
Over minimalisme gesproken.. Stel.. ik zou kiezen voor minimalistisch hardlopen, en ik wil lopen op van die Vibram fivefinger dingen. Simpele schoenen met een kleine zool er onder. Zit je dan ook met schoenen aanmeten etc?
Dat is dan volgens mij geen minimale schoen meer, maar dat gaat meer richting barefoot...weer wat anders ;)
F means you're fucked
pi_112836120
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat is dan volgens mij geen minimale schoen meer, maar dat gaat meer richting barefoot...weer wat anders ;)
Oow stapje verder. Vraag blijft hetzelfde.. zou je met die fivefinger dingen dan ook de boel moeten aanmeten?
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:31:27 #166
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112836142
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:30 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Oow stapje verder. Vraag blijft hetzelfde.. zou je met die fivefinger dingen dan ook de boel moeten aanmeten?
Alleen ff voor de maat. Meer opties zijn er volgens mij niet?
F means you're fucked
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:31:55 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112836163
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:30 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Zijn die dingen er wel in verschillende modellen? Volgens mij is er maar één Vibram five fingers en gaat het gewoon om de juiste maat?
Niet meer actief op Fok!
pi_112836170
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Alleen ff voor de maat. Meer opties zijn er volgens mij niet?
Ja ik weet niet, zit wel een zool onder..
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:34:12 #169
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112836259
Geen idee verder eigenlijk, heb me verder niet verdiept in die dingen. Vind ze er maar raar uitzien :P
F means you're fucked
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:34:50 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112836287
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:34 schreef YUR het volgende:
Geen idee verder eigenlijk, heb me verder niet verdiept in die dingen. Vind ze er maar raar uitzien :P
Dito :P.

YUR, het gaat niet om hoe ze eruit zien, het gaat om functionaliteit! o|O :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112836311
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:34 schreef YUR het volgende:
Plus 1!
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:36:23 #172
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112836359
*O* *O* *O* Even een ego jompel *O* *O* *O*
Vertel later nog wel waarom als alles rond is
pi_112836360
Ja, ze zien er wel raar uit inderdaad. Maargoed.. Sowieso vind ik mijzelf in een lange tight niet geschikt voor een modeshow :P

Dit vind ik opzich nog wel kunnen:

http://www.vibramfivefing(...)ers-Classic-Mens.htm
pi_112836400
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:36 schreef Wiehoe het volgende:
Ja, ze zien er wel raar uit inderdaad. Maargoed.. Sowieso vind ik mijzelf in een lange tight niet geschikt voor een modeshow :P

Dit vind ik opzich nog wel kunnen:

http://www.vibramfivefing(...)ers-Classic-Mens.htm
En toch krijg ik een hele brede grijns op mijn gezicht als ik die dingen (mag je ze wel schoenen noemen??? )zie.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:37:18 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112836402
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:36 schreef GotC het volgende:
*O* *O* *O* Even een ego jompel *O* *O* *O*
Vertel later nog wel waarom als alles rond is
Nieuwsgierig! :9.

Waar heeft het mee te maken? Werk?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:37:33 #176
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112836412
Zag er bij de Omloop ter Heijde een kerel op lopen. Zag er echt heel bizar uit!
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:38:14 #178
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112836449
Volgens mij zijn mijn tenen uberhaupt te raar voor die dingen :P
F means you're fucked
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:38:21 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112836455

Hahahahahaha _O- :@.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:40:25 #180
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112836558
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:38 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]

Moet denken aan Hobbit voeten, voor de 1 of andere reden :?
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:40:55 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112836577
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:40 schreef GotC het volgende:

[..]

Moet denken aan Hobbit voeten, voor de 1 of andere reden :?
Ik aan eenden _O-.

Hey, miss is het wat voor een bepaalde user hier :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112836620
quote:
[ afbeelding ]

Ik heb wel eens lelijkere foto's van die dingen gezien :P Maargoed, gaat er niet om hoe ze eruit zien.
pi_112836627
quote:
[ afbeelding ]

Zou er niet mee over straat willen _O- Maar voor die mudrun zou dat wel ideaal zijn :o
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:42:10 #184
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112836635
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:41 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Ik heb wel eens lelijkere foto's van die dingen gezien :P Maargoed, gaat er niet om hoe ze eruit zien.
Dat sowieso :Y
Waarom probeer je ze niet een keer uit? ;)
pi_112836637
Mare ik had ineens een ingeving. :D
Ik kan natuurlijk ook op de hardloopsite kijken en dan op hun schema en dan de training van gisteren in Endomondo zetten :D
Dus ik ga zo mijn eerste interval doen!!!
5X 5min met daartussen 1 minuut versnelling.
Ben benieuwd :Y

(Even de piepjes checken hoe dat klinkt.)
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:42:45 #186
342418 VKV
Plausibel
pi_112836657
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:37 schreef GotC het volgende:
Zag er bij de Omloop ter Heijde een kerel op lopen. Zag er echt heel bizar uit!
Op het strand lijkt het me wel beter lopen. Op asfalt minder relaxt.
pi_112836662
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik aan eenden _O-.

whahaha ik moest ook gelijk aan eenden pootjes denken.
Ik heb van mezelf al eendenpootjes (brede voorvoet smalle hiel) dus laat staan als ik dat soort dingen aan zou trekken :{w
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:43:27 #188
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112836690
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:42 schreef VKV het volgende:

[..]

Op het strand lijkt het me wel beter lopen. Op asfalt minder relaxt.
Lijkt me ook!

Die kerel was overigens gefinished in 50:00 +- min voor de 10km..dusja :D
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:44:22 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112836730
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:42 schreef streamnl het volgende:
Ik kan natuurlijk ook op de hardloopsite kijken en dan op hun schema en dan de training van gisteren in Endomondo zetten :D

Succes ^O^.

Ik heb nog nooit een intervaltraining gedaan :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_112836758
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Lijkt me ook!

Die kerel was overigens gefinished in 50:00 +- min voor de 10km..dusja :D
Zit er een motortje in ? _O-
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:45:10 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112836770
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:42 schreef GotC het volgende:

[..]

^^ gewoon proberen. Lekker boeiend hoe ze eruit zien, als ze maar fijn lopen :Y.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:45:35 #192
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112836799
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:44 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Wieltjes :Y
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:45:37 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112836801
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:44 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Das maar een beetje harder dan YUR, die heeft het ook zonder motortje gedaan hoor :P. Denk ik dan!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:47:21 #194
236410 MaleDuck
pi_112836882
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik aan eenden _O-.

Die hebben ze vast niet in mijn maat :N :P
pi_112837015
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:42 schreef GotC het volgende:

[..]

Nog geen nieuwe schoenen voor mij. Mijn huidige paar kan ik nog wel 500km voordat ik nieuwen moet kopen. Dan zie ik wel wat voor schoenen ik koop. Ook een lelijk paar schoenen sluit ik niet uit omdat ze lelijk zijn.
pi_112837059
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Barefoot is letterlijk gewoon barefoot, niks onder de voet dus, zelfs geen blaadje vloeipapier. :P Zou ze wel passen wat maat betreft enzo, want die teentjes zitten niet bij iedereen even goed heb ik gehoord. Ik raad mensen trouwens aan echt blootsvoets te lopen, zeker aan het begin (http://sheriam.blogspot.n(...)inimalist-shoes.html) of als je dat echt niet aandurft en een zooltje wilt, waarom niet http://www.invisibleshoe.com/ deze? Je kan ze precies op maat snijden & binden, en ze zijn een stuk goedkoper -handig, zeker als je nog niet weet of het je wel gaat bevallen of niet.
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:51:42 #197
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112837101
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:50 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Nog geen nieuwe schoenen voor mij. Mijn huidige paar kan ik nog wel 500km voordat ik nieuwen moet kopen. Dan zie ik wel wat voor schoenen ik koop. Ook een lelijk paar schoenen sluit ik niet uit omdat ze lelijk zijn.
Lelijke schoenen: Check!
Als ze maar goed lopen. Je hebt mijn Titanics nog niet gezien zeker? :+
pi_112837257
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:50 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Barefoot is letterlijk gewoon barefoot, niks onder de voet dus, zelfs geen blaadje vloeipapier. :P Zou ze wel passen wat maat betreft enzo, want die teentjes zitten niet bij iedereen even goed heb ik gehoord. Ik raad mensen trouwens aan echt blootsvoets te lopen, zeker aan het begin (http://sheriam.blogspot.n(...)inimalist-shoes.html) of als je dat echt niet aandurft en een zooltje wilt, waarom niet http://www.invisibleshoe.com/ deze? Je kan ze precies op maat snijden & binden, en ze zijn een stuk goedkoper -handig, zeker als je nog niet weet of het je wel gaat bevallen of niet.
Helemaal op blote voeten lijkt me op een of andere manier hier in Nederland niet zo fijn. Vooral in een stad met veel asfalt, stoeptegels.. troep op de straat. Lijkt met niet zo fijn om per ongeluk in een stuk glas ofzo te lopen.

(of met vochtig weer op een naaktslak :') )
pi_112837262
quote:
[ afbeelding ]

Ik zag iemand daarmee het schoolplein oplopen.. maar dan ROOD.. valt op maar tiefus wat lelijk zeg... :X
Schijnt wel ideaal te lopen :?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2012 14:54:55 ]
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:58:39 #200
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112837449
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:54 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Helemaal op blote voeten lijkt me op een of andere manier hier in Nederland niet zo fijn. Vooral in een stad met veel asfalt, stoeptegels.. troep op de straat. Lijkt met niet zo fijn om per ongeluk in een stuk glas ofzo te lopen.

Ik ben dan nog zo'n kluns die d'r tenen aan een stoeptegel zou stoten etc. Maar ja, nog nooit geprobeerd dus geen idee of het lekker loopt.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:00:05 #201
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112837537
Schijnt dat het qua 'in dingen stappen' onwijs meevalt/niet voorkomt (tenminste, dat zegt elk persoon dat barefoot loopt)..

Ieder z'n eigen ding iig :Y
pi_112837612
Ik zou denk ik de hele tijd voor me op de grond kijken, lijkt me niet heel bevorderlijk voor m'n loophouding.
pi_112837627
Nou ja, ik vind het wel interessant opzich om een keer zo'n invisibleshoe te maken/proberen. Als ik thuis ben ga ik me er verder in verdiepen.
pi_112837778
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:54 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Ik draag al 16 jaar geen enkele vorm van schoeisel, dus ook niet als ik gewoon wandel of ergens heen ga, en ik heb me nog NOOIT gesneden. 1x per jaar ofzo een klein splintertje wat echt door de eeltlaag heen gaat, wat vaker een scherp stukje wat in de eeltlaag blijft hangen maar zo er uit te pikken is en ook geen spoortje van bloed trekt. Ik heb vaker van die hele kleine wondjes aan m'n handen, met werk buiten, tuinieren, enzovoort, nu ook twee korstjes op m'n knokkels maar niemand die roept 'Oh, je draagt geen handschoenen!' :6 :6 Kortom, voeten worden al snel veel sterker dan mensen die zelden blootsvoets lopen denken, hoewel 't mij wel meteen aantrok, stond ik zelf toch ook nog positief verbaasd & ben pas gedurende het eerste jaar opgehouden om ruim om glasbakken dergelijke heen te lopen. Nu loop ik alleen om de allergrootste zooi heen, van die hele flessenbodems enzo, maar daar wil je met dunne schoenzolen ook niet bovenop gaan staan. Naaktslakken zijn wel vies, maar ja dat wast er ook wel weer af. Vind 't altijd vooral triest voor de slak :@
pi_112838044
Deze 'barefooter' liep trouwens afgelopen zondag de Marathon in Amersfoort...

http://www.nufoto.nl/foto(...)amersfoort-2012.html
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:11:52 #206
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_112838101
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:05 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Ik draag al 16 jaar geen enkele vorm van schoeisel, dus ook niet als ik gewoon wandel of ergens heen ga
Daar kan ik me geen voorstelling van maken. Je doet dus ook boodschappen zonder schoenen aan? Naar verjaardagen en feesten geen schoenen aan? Vind het wel knap dat je het doet / durft.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:17:09 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112838356
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:10 schreef GlenHighland het volgende:

Lol die blik van dat meisje :P.

Wat was z'n tijd? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_112838472
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:11 schreef Bisamrat het volgende:

[..]

Daar kan ik me geen voorstelling van maken. Je doet dus ook boodschappen zonder schoenen aan? Naar verjaardagen en feesten geen schoenen aan? Vind het wel knap dat je het doet / durft.
Ik doe ook boodschappen aan zonder schoenen, en er zijn nog maar een paar mensen die mij goed genoeg kennen om me uit te nodigen voor een feest(je) die mij uberhaupt ooit met schoenen gezien hebben (ben niet zo van oude contacten aanhouden nog van school enzo :)), ik ga weekendjes weg in NL en Belgie zonder schoenen, ben zonder schoenen 10 dagen naar Schotland geweest (inclusief vliegreis)... Als het *heel* hard sneeuwt en vriest neem ik iets van teenslippers mee in m'n tas, maar die hoef ik ook maar zelden echt aan te doen. Ik vind 't knap dat mensen met mode-schoenen kunnen lopen (van die puntige dingen, en al helemaal hoge hakken), of hardlopen met van die grote, hoge, niet-minimalistische dingen aan hun voeten; half draadje geleden ging 't over lopen met gewichten aan je enkels, zo zou een 'gewone' schoen ongeveer voor mij aanvoelen. ;)
pi_112838548
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ff checke........ 4h34m. Ik doe het hem nog lang niet na
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:22:26 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112838638
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:20 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Alleen maar omdat je de kilometers nog niet in de benen hebt. Dit is heul niet snel :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:23:49 #211
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112838724
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Alleen maar omdat je de kilometers nog niet in de benen hebt. Dit is heul niet snel :P.
Ik wil het jou nog wel zien doen, een marathon in die tijd.
pi_112838808
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:10 schreef GlenHighland het volgende:

Die latex oortjes lijken me wel lastig lopen, heb ze wel gedragen op fantasy festivals enzo, maar ook bij gewoon wandelen/slenteren trekken ze meestal aan 't eind van de dag al wat aan de oorschelp, en als je dan gaat hardlopen en zweten enzo, ouch! Ik hou van verkleedpartijen maar denk dat ik er zelf voor kies die gescheiden te houden van het hardlopen. Of ik moet nog eens iets bedenken wat echt lekker zit!
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:27:59 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112838959
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:23 schreef GotC het volgende:

[..]

Wie weet :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:30:12 #214
236410 MaleDuck
pi_112839101
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:20 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Ik ook niet qua kilometers, maar moet voor mij wel haalbaar zijn... al vraag ik me af of ik ooit een marathon ga lopen :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:30:43 #215
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_112839123
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, je ziet niet elke dag iemand op blote voeten..

Vanavond weer beginnen.
Volgens mij doe ik er verstandig aan om weer gewoon met les 1 te starten.
Denk dat ik maar rond 20:45 ga, dan zal het wel lekker rustig buiten zijn :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:30:50 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112839134
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:30 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik ook niet qua kilometers, maar moet voor mij wel haalbaar zijn... al vraag ik me af of ik ooit een marathon ga lopen :P
Vast wel. Dit jaar nog :{w :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:33:02 #217
236410 MaleDuck
pi_112839269
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vast wel. Dit jaar nog :{w :P.
:N Heb de tijd niet om trainingen van 3 uur te lopen -O-
pi_112839420
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:23 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik zie het mezelf niet zo snel doen. Dan moet ik wel ineens heel veel meer uren per week gaan trainen en of ik die tijd kan vinden....

Aan de andere kant... ik heb ook ooit gezegd dat ik nooit een halve marathon zou lopen en dat gaat er nu toch ook wel heel sterk op lijken :+
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:37:51 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112839530
Ik laat het gewoon afhangen van hoe het gaat met trainen. Als ik 'toevallig' toch de kilometers in de benen krijg en zo veel train, kan ik er net zo goed een marathontraining van maken. Maar dat wordt wel pas 2014 of 2015 ofzo. Eerst maar wat andere wedstrijden doen volgend jaar :Y.
Niet meer actief op Fok!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 juni 2012 @ 15:38:40 #220
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112839584
ik heb mezelf alvast in loopkleding gehesen, ik ga tijdens het eten lopen zodat m'n man vanavond voetbal bij vrienden kan kijken, maar ik verga me toch van de spierpijn in m'n rug en armen van het snoeien van de heg gisteren .. niet leuk meer -O- denk dat ik maar een route met ontsnappingsclausulse pak, want als het niet gaat, gaat het niet.

woensdag 13 juni 2012 @ 15:40:12 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112839675
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:38 schreef DJMO het volgende:
ik heb mezelf alvast in loopkleding gehesen, ik ga tijdens het eten lopen zodat m'n man vanavond voetbal bij vrienden kan kijken, maar ik verga me toch van de spierpijn in m'n rug en armen van het snoeien van de heg gisteren .. niet leuk meer -O- denk dat ik maar een route met ontsnappingsclausulse pak, want als het niet gaat, gaat het niet.
Ik zou niet gaan als ik jou was of een rustig (!!!) herstelloopje doen van 3 km ofzo. Fuck dat schema op dit soort momenten.
Niet meer actief op Fok!
pi_112839721
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:05 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Ik draag al 16 jaar geen enkele vorm van schoeisel, dus ook niet als ik gewoon wandel of ergens heen ga, en ik heb me nog NOOIT gesneden. 1x per jaar ofzo een klein splintertje wat echt door de eeltlaag heen gaat, wat vaker een scherp stukje wat in de eeltlaag blijft hangen maar zo er uit te pikken is en ook geen spoortje van bloed trekt. Ik heb vaker van die hele kleine wondjes aan m'n handen, met werk buiten, tuinieren, enzovoort, nu ook twee korstjes op m'n knokkels maar niemand die roept 'Oh, je draagt geen handschoenen!' :6 :6 Kortom, voeten worden al snel veel sterker dan mensen die zelden blootsvoets lopen denken, hoewel 't mij wel meteen aantrok, stond ik zelf toch ook nog positief verbaasd & ben pas gedurende het eerste jaar opgehouden om ruim om glasbakken dergelijke heen te lopen. Nu loop ik alleen om de allergrootste zooi heen, van die hele flessenbodems enzo, maar daar wil je met dunne schoenzolen ook niet bovenop gaan staan. Naaktslakken zijn wel vies, maar ja dat wast er ook wel weer af. Vind 't altijd vooral triest voor de slak :@
Goh ja.. helemaal geen schoeisel is mij dan weer net een stapje te ver, maar minimaler lopen of wellicht barefoot tijdens hardlopen lijkt me dan toch weer interessant.

Helemaal zonder schoeisel kan voor mij ook niet. Mijn werkgever ziet me al naar de klant toegaan :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:41:33 #223
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112839749
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik laat het gewoon afhangen van hoe het gaat met trainen. Als ik 'toevallig' toch de kilometers in de benen krijg en zo veel train, kan ik er net zo goed een marathontraining van maken. Maar dat wordt wel pas 2014 of 2015 ofzo. Eerst maar wat andere wedstrijden doen volgend jaar :Y.
:Y Dat is wel verstandig.
1 v/d bestuursleden v/d lopersgroep van Yur zei ook tegen hem: Loop lekker een jaartje HM's en ga dan pas kijken naar een marathon. Veel verstandiger voor je lichaam :9
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 15:42:45 #224
155227 crew  Guppy
dus
pi_112839828
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:41 schreef GotC het volgende:

[..]

1 v/d bestuursleden v/d lopersgroep van Yur zei ook tegen hem: Loop lekker een jaartje HM's en ga dan pas kijken naar een marathon. Veel verstandiger voor je lichaam :9
Zei mijn Start to Run trainster ook :Y precies dat
pi_112839901
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:42 schreef streamnl het volgende:

Update;

oke,
OF mijn "rust" snelheid moet hier lager,
OF Mijn intervalminuut snelheid moet lager,
OF ze moeten beiden lager ;),
EN ik hoorde de derde piepje niet...... :(
EN jammer dat ik mijn hartslagmeter nog niet terug heb, dit lijkt me interessant om te zien.

Toch maar morgen vragen of het mogelijk is dat iemand dit een keer met mij wil doen. Zodat ik het de volgende keer zeker weet dat ik het goed doe. Nu twijfel ik. Ik had het wel zwaarder dan normaal :Y
Maar desalniettemin toch lekker gesport!

Edit: mijn rondje
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:45:17 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112839998
quote:

[..]

Ook dat en ook om realistische doelen te stellen. Je moet ook iets te dromen houden :P.
Niet meer actief op Fok!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 juni 2012 @ 15:49:54 #227
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112840271
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zou niet gaan als ik jou was of een rustig (!!!) herstelloopje doen van 3 km ofzo. Fuck dat schema op dit soort momenten.
ik ga gewoon op pad, pak een korte route en als het goed gaat, heb ik altijd de mogelijkheid om om te lopen, of af te slaan terug naar huis. ik heb maandag ook al niet veel gelopen want wedstrijd zondag, dus wil vandaag eigenlijk wel gewoon m'n geplande km's maken. Aan m'n benen mankeer ik gelukkig niets :)

pi_112840436
quote:

[..]

Niet zo'n vreemd advies.
Ja doei.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:52:40 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112840456
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:49 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik ga gewoon op pad, pak een korte route en als het goed gaat, heb ik altijd de mogelijkheid om om te lopen, of af te slaan terug naar huis. ik heb maandag ook al niet veel gelopen want wedstrijd zondag, dus wil vandaag eigenlijk wel gewoon m'n geplande km's maken. Aan m'n benen mankeer ik gelukkig niets :)
Nou ja, ik kan me voorstellen dat je met spierpijn wat anders gaat lopen (ik had ineens last van m'n scheen toen ik met spierpijn ging lopen van de week), maar goed, succes :P.

Verraderlijke is: vaak gaat het tijdens het lopen goed en voel je de pijn pas (een dag) later. Dus of het tijdens het lopen goed gaat is niet echt een indicatie ;). Ik voelde me maandag na het lopen ook tip top in orde, meteen weer allemaal wedstrijden plannen enzo :').
Niet meer actief op Fok!
pi_112840507
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:49 schreef DJMO het volgende:

[..]

zou fijn zijn als je even de infrarood in kan met die spierpijn! Of een lekkere hete douche :)
pi_112840561
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:53 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

zou fijn zijn als je even de infrarood in kan met die spierpijn! Of een lekkere hete douche :)
Dat kan allemaal bij de sauna, goed idee :Y

* streamnl gaat meteen zijn vrouw mailen wanneer we weer gaan ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 juni 2012 @ 15:55:20 #232
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112840619
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:53 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

hete douche vanmorgen al genomen :Y 't is ook al iets minder dan vanochtend ...

pi_112840969
sauna O+
pi_112841110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:54 schreef streamnl het volgende:

[..]

Dat kan allemaal bij de sauna, goed idee :Y

* streamnl gaat meteen zijn vrouw mailen wanneer we weer gaan ;)
Aaaahhhh goed dat ik het zelf zeg haha, heb nog vrijkaarten voor veluwse bron :)
pi_112841263
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:04 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

Aaaahhhh goed dat ik het zelf zeg haha, heb nog vrijkaarten voor veluwse bron :)
Heb ik al gezegd dat je goed bezig bent?? Nee??? Je bent goed bezig ^O^ ^O^ ^O^
SPOILER
pi_112841518
Straks in 't Oranje naar de sportschool, kijken of 't opvalt :')
Ja doei.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:12:30 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112841592
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Straks in 't Oranje naar de sportschool, kijken of 't opvalt :')
Gelukkig speelt Engeland niet tegen Nederland vanavond :P. Had je hardlopend terug gekund ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_112841648
_O-
Ja doei.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:16:13 #239
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_112841815
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 14:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Succes ^O^.

Ik heb nog nooit een intervaltraining gedaan :o.
Echt niet? En jij loopt al langer toch? :o

Wat zul jij een snelheidsverbetering zien als je gaat intervallen :Y
Neerkomen wel!
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:19:50 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112842046
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:16 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Echt niet? En jij loopt al langer toch? :o

Wat zul jij een snelheidsverbetering zien als je gaat intervallen :Y
Klopt, ik deed altijd maar wat :Y :'). Ga als ik weer fit ben wel intervaltrainingen inlassen :Y.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:19:53 #241
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112842050
Viking, je hebt toch ook Evy enzo gedaan? :9
pi_112842167
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gelukkig speelt Engeland niet tegen Nederland vanavond :P. Had je hardlopend terug gekund ^O^.

Ik zit al in mijn oranje kleren met oranje nagellak klaar, ben alleen vergeten dat ik nog naar de kapper moet.....
Toch maar even mijn oranje rokje wisselen voor een spijkerbroek.

Morgen of overmorgen weer lopen *O* zal tijd worden, bijna een week geleden
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:21:36 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112842168
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:19 schreef GotC het volgende:
Viking, je hebt toch ook Evy enzo gedaan? :9
Nope. Beginnersschema van hardloopschema.nl: in 12 weken naar 20 minuten achtereen. Evy zou veel te snel gegaan zijn voor mij :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:22:50 #244
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112842255
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nope. Beginnersschema van hardloopschema.nl: in 12 weken naar 20 minuten achtereen. Evy zou veel te snel gegaan zijn voor mij :').
En die deden geen interval, alleen lange stukken aan elkaar continu? :o
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:24:16 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112842332
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:22 schreef GotC het volgende:

[..]

En die deden geen interval, alleen lange stukken aan elkaar continu? :o
Nee, hardlopen, wandelen, hardlopen, wandelen.

Maar volgens mij hebben we een verschillende opvatting van interval :'). Ik versta onder interval: korte stukjes op hoger tempo afgewisseld met dribbelen. Jij bedoelt miss dat iedere afwisseling van hardlopen en wandelen een intervaltraining is?

In dat laatste geval heb ik wel interval gedaan ja :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112842387
Ja doei.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:26:18 #247
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112842442
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, hardlopen, wandelen, hardlopen, wandelen.

Maar volgens mij hebben we een verschillende opvatting van interval :'). Ik versta onder interval: korte stukjes op hoger tempo afgewisseld met dribbelen. Jij bedoelt miss dat iedere afwisseling van hardlopen en wandelen een intervaltraining is?

In dat laatste geval heb ik wel interval gedaan ja :+.
Denk het ook ;)

http://www.hardloopschema(...)oor-intervaltraining
pi_112842589
:O Beetje gaar van het werken..

Ga straks voor het eten nog even lopen!
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:29:57 #249
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112842672
Meevallertje vandaag, Garmin here I come :D

O en extra schoenen :9

[ Bericht 31% gewijzigd door kwiwi op 13-06-2012 16:37:38 ]
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:33:42 #250
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112842877
*O* O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+ *O*

Nieuwe schoenen *O* O+ *O*
Nieuwe capri O+
Nieuw ROZE shirt O+
Nieuwe X-socks O+

En dat alles met 20% korting, omdat ik morgen niet naar de Ladies Day kan :D
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:35:30 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112842973
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:33 schreef Yuki het volgende:
*O* O+ *O* O+ *O* O+ *O* O+ *O*

Nieuwe schoenen *O* O+ *O*
Nieuwe capri O+
Nieuw ROZE shirt O+
Nieuwe X-socks O+

En dat alles met 20% korting, omdat ik morgen niet naar de Ladies Day kan :D
Dat is lief van ze :Y.

Pics! :9

Ben vooral benieuwd welke schoenen je hebt, plaatje? :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:37:56 #252
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112843111
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:29 schreef kwiwi het volgende:
welke ga je voor? :) En je hebt pas 2x gelopen toch? :D

Fijn Yuki! *O* pics!
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:38:50 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112843163
Ik ga naar de sportschool :W :r :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:39:12 #254
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112843180
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:37 schreef GotC het volgende:

[..]

welke ga je voor? :) En je hebt pas 2x gelopen toch? :D

Fijn Yuki! *O* pics!
Ik wilde eerst de roze O+ Maar nu lijkt me interval eigenlijk ook wel leuk dus ik denk dat ik er maar gelijk eentje haal die dat ook kan.

En 4x :+ Maar ik ben al verslaafd haha.
pi_112843205
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:29 schreef kwiwi het volgende:

O en extra schoenen :9
Lekker meevallertje dan zeg (8>
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:39:58 #256
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112843219
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is lief van ze :Y.

Pics! :9

Ben vooral benieuwd welke schoenen je hebt, plaatje? :P.
Heul lief O+

Pics volgen, hier eerst vast de schoenen:

Het zijn Asics GT-2170 (2A)
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:40:14 #257
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112843242
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:39 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Lekker meevallertje dan zeg (8>
Nu kan ik weer naar onze Run2Day vriend :+
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:40:35 #258
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112843255
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:39 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik wilde eerst de roze O+ Maar nu lijkt me interval eigenlijk ook wel leuk dus ik denk dat ik er maar gelijk eentje haal die dat ook kan.

En 4x :+ Maar ik ben al verslaafd haha.
Ok, ben benieuwd :).

Fijn dat je m kan kopen, al is mijn mening dat het vd zotten is na 4x :+
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:40:54 #259
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112843275
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:39 schreef Yuki het volgende:

[..]

Heul lief O+

Pics volgen, hier eerst vast de schoenen:

[ afbeelding ]

Het zijn Asics GT-2170 (2A)
Leuk! Hopelijk lopen ze zo lekker als ze eruit zien :Y
pi_112843301
Nice shoes Yuki! had je nou nog zooltjes nodig??

En kwiwi da's een fijne meevaller :)
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:41:42 #261
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112843316
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:40 schreef GotC het volgende:

[..]

Ok, ben benieuwd :).

Fijn dat je m kan kopen, al is mijn mening dat het vd zotten is na 4x :+
Ja denk niet dat ik er al heel veel aan heb inderdaad, maar ik vind het wel een grappig ding :@
pi_112843373
Puik Yuki! :)
Ja doei.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:43:14 #263
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_112843391
Pff.. Dit ging wat minder vandaag..

Les 2 Evy gedaan, gelijk maar heel dapper gedacht dat k dan iets sneller ging lopen.. Denkfout..
Mn inspanningsastma speelde op..dus Les 2 voltooid in 4.07 km @ 33min46 AvgSp 7.23 en Avg Pace 8.18..

Ademen haalde kracht uit mn benen ... dus die voelden wat leeg en ik wat benauwd...blegh..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_112843425
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:41 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja denk niet dat ik er al heel veel aan heb inderdaad, maar ik vind het wel een grappig ding :@
:D Grappige dingen kosten bij mij 10 euro of zo :+
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:44:10 #265
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112843461
quote:

[..]

:D ik zou eerder goede aangemeten schoenen kopen (als je die al niet had) of fijne kleding ;) En jezelf belonen met een Garmin als je 5km kan lopen ;)

Maar! Have fun with it ;)
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:44:29 #266
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_112843487
quote:

[..]

Haha dan vind ik mezelf gelukkig niet zo gek meer dat ik er nu al 1 wil.
Alweer even klaar met evy en nu bezig met 5km lopen en na mijn vakantie verder naar 10km! haha
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:45:33 #267
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112843541
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Leuk! Hopelijk lopen ze zo lekker als ze eruit zien :Y
In de winkel liepen ze heerlijk en ze sluiten perfect aan :)
Komende tijd inlopen dus :9

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:41 schreef Shravani het volgende:
Nice shoes Yuki! had je nou nog zooltjes nodig??

En kwiwi da's een fijne meevaller :)
Ik heb zooltjes en die zou ik nog kunnen gebruiken... Advies van RW is echter om het eerst zonder zooltjes te proberen.
Ik had een anti-overpronatie schoen + zooltje... Das correctie op correctie en dat zou wel eens overkill kunnen zijn. Uit de loopanalyse bleek dat ik op deze schoenen al genoeg gecorrigeerd zou moeten worden, dus eerst zonder zooltjes. Kan ze er altijd nog instoppen, indien meer steun nodig is :)

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Puik Yuki! :)
Ja *O*
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:46:13 #268
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112843577
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:44 schreef GotC het volgende:

[..]

:D ik zou eerder goede aangemeten schoenen kopen (als je die al niet had) of fijne kleding ;) En jezelf belonen met een Garmin als je 5km kan lopen ;)

Maar! Have fun with it ;)
Schoenen komen er ook, moest sowieso een 2e paar en deze keer aangemeten inderdaad. Denk dat het wel nodig is want ik heb toch wel last snel van m'n knie en en heup merk ik.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:46:47 #269
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112843605
Fijn Yuki! Lekker gaan genieten van het lopen *O*
pi_112843612
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nu kan ik weer naar onze Run2Day vriend :+
_O-
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:47:18 #271
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112843625
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:45 schreef Yuki het volgende:

[..]

In de winkel liepen ze heerlijk en ze sluiten perfect aan :)
Komende tijd inlopen dus :9

Zal wel loslopen dus :+
pi_112843635
Fijn Yuki, klinkt als goed advies, hoop dat je er buiten ook lekker op loopt.
pi_112843723
Naar huis fietsen is vast een goeie warming up, denken jullie niet? :W
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:50:18 #274
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112843786
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:49 schreef LieLie het volgende:
Naar huis fietsen is vast een goeie warming up, denken jullie niet? :W
Denk het wel, kom ook net van m'n fiets gestapt en zit even af te koelen. Maar dat is vooral omdat ik niet rustig kan fietsen :')
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:50:52 #275
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112843813
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Zal wel loslopen dus :+

Eerst gewoon thuis (binnen) mee rondlopen. Heul vervelend O-)

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:47 schreef Shravani het volgende:
Fijn Yuki, klinkt als goed advies, hoop dat je er buiten ook lekker op loopt.
Hoop het ook! :)

Was wel blij dat de verkoper begrip had voor mijn angst. Ik ben nu al zo lang gewend aan m'n oude schoenen dat nieuwe schoenen toch wel spannend zijn. Maar volgens hem hoef ik me weinig zorgen te maken, als ik ze rustig inloop (beginnend door ze gewoon thuis te dragen en de komende tijd lekker rustig buiten mee lopen) kan ik ze gewoon aan tijdens m'n loop op 30 juni. Enige waar ik voor op moet passen is blaren; andere blessures zou ik er niet mee moeten lopen :)
pi_112843817
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Denk het wel, kom ook net van m'n fiets gestapt en zit even af te koelen. Maar dat is vooral omdat ik niet rustig kan fietsen :')
Ik dacht al wat is dat voor gek te jagen op de fiets :+
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:53:04 #277
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112843932
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:50 schreef Yuki het volgende:

[..]

Eerst gewoon thuis (binnen) mee rondlopen. Heul vervelend O-)

Straks ga je ze nog als sloffen dragen :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:53:51 #278
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112843961
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Straks ga je ze nog als sloffen dragen :P
Uit bed - hop, m'n asics aan :D
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:54:00 #279
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112843969
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:46 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Schoenen komen er ook, moest sowieso een 2e paar en deze keer aangemeten inderdaad. Denk dat het wel nodig is want ik heb toch wel last snel van m'n knie en en heup merk ik.
Zou je huidige paar wegdoen of niet meer gebruiken voor hardlopen en een paar goede kopen, vooral als je last hebt! :o Blessure is snel gevonden :*
pi_112844042
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:53 schreef Yuki het volgende:

[..]

Uit bed - hop, m'n asics aan :D
Walking down the street with my asics onnnn :+
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:57:26 #281
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_112844180
Zo, dat was de werkdag. Nu snel eten en dan een avondje voetbal.

Neerkomen wel!
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:58:44 #282
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112844265
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:54 schreef GotC het volgende:

[..]

Zou je huidige paar wegdoen of niet meer gebruiken voor hardlopen en een paar goede kopen, vooral als je last hebt! :o Blessure is snel gevonden :*
Nou zeg dat wel, ik had me vergist in hoeveel schoenen uit kunnen maken moet ik zeggen :Y Maar vond het eerst ook onzin om schoenen van 150 euro te kopen als ik ze misschien nooit aan zou trekken.. Je wil niet weten hoeveel hobby's ik ooit wilde beginnen maar uiteindelijk nog niet 1x beoefend heb :') Maar dit bevalt me prima moet ik zeggen.

En die andere schoenen gaan naar het huis van m'n vriend want daar ga ik waarschijnlijk toch alleen maar korte stukjes lopen (als ik er al ga lopen) en dan hoef ik niet steeds schoenen mee te slepen.
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:59:12 #283
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112844293
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 16:55 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Walking down the street with my asics onnnn :+
Ik zong het op de muziek :')
pi_112844701
BAM! Nieuw shirt!

Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:08:27 #285
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112844726
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:07 schreef mosselmossel het volgende:
BAM! Nieuw shirt!

[ afbeelding ]
Gaaf!! :D

Maare... Roze? Of is dat lichtval? :P
pi_112844790
Da's lichtinval. Helaas hadden ze geen roze :(
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:10:15 #287
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112844825
Schoenen O+

Nieuwe outfit O+

pi_112844859
quote:
BAM! Nieuw shirt!

[ afbeelding ]
Cool! *zet zonnebril op* 8-)
pi_112844861
[x] beaten by Yuki
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:11:25 #290
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112844885
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:09 schreef mosselmossel het volgende:
Da's lichtinval. Helaas hadden ze geen roze :(
Is het rood dan? Ik zie het echt niet goed :@

Mijn shirt is wel O+ roze O+
pi_112844931
nice Yuki ^O^
pi_112844963
Aaahhhh mooie nieuwe kleren! **onderdrukt neiging om te gaan winkelen**
pi_112845022
haha dit vond ik ook wel leuk om even te laten zien.
Mijn schoenen op website(s)

En in het echie

woensdag 13 juni 2012 @ 17:15:19 #294
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112845039
quote:
BAM! Nieuw shirt!

[ afbeelding ]
_O_ supercool

quote:
14s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:10 schreef Yuki het volgende:
Schoenen O+

[ afbeelding ]

Nieuwe outfit O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Roze O+ Mooie kleding :Y
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:16:10 #295
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112845073
Wauw, gave kleren mossel en Yuki! _O_
pi_112845144
Zo, de boef bourgignon staat in de oven. Nu eerst hardlopen.
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:18:43 #297
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112845191
Hier pappardelle met paprika en courgette :9
pi_112845192
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:17 schreef mosselmossel het volgende:
Zo, de boef bourgignon staat in de oven. Nu eerst hardlopen.
In het nieuwe shirt?? loop ze
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:19:42 #299
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112845232
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 17:14 schreef Shravani het volgende:
haha dit vond ik ook wel leuk om even te laten zien.
Mijn schoenen op website(s)
[ afbeelding ]

En in het echie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een behoorlijk kleurverschil :o
pi_112845273
*O* schoonmoeder mag 't ziekenhuis uit (ja, daar lag ze na epileptische aanval sinds zaterdag) *O*
Ja doei.
pi_112845291
vol
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')