abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:00:33 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112829651

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?

Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.

quote:
Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.

Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.

Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:00:46 #2
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112829659
.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:01:41 #3
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_112829690
Ja, herhaal best vaak tijdens de training dat ik mijn voeten om de beurt op de grond zet :P
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_112829755
Hoe zet je trouwens dat blauwe balkje van runkeeper hier zonder dat je de rest post?
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:10:38 #5
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112830023
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:03 schreef Shravani het volgende:
Hoe zet je trouwens dat blauwe balkje van runkeeper hier zonder dat je de rest post?
Screenshot, knippen, hosten en posten :)
pi_112830037
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:10 schreef Yuki het volgende:

[..]

Screenshot, knippen, hosten en posten :)
ha dat kan natuurlijk ook :)
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:11:43 #7
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112830073
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, herhaal best vaak tijdens de training dat ik mijn voeten om de beurt op de grond zet :P
Met Evy heb je ook veel herhaling. Met name de muziek ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_112830110
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef Maraca het volgende:

[..]

Justin Bieber :'( :X
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:12:46 #9
236410 MaleDuck
pi_112830112
quote:

[..]

muziek, tja, ik loop zonder muziek, dus heb de herhaling van de stilte en van mijn eigen gehijg :P
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:13:20 #10
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112830134
*O*

Sinds ik ben begonnen met lopen sleep ik nu een kilo of 4-5 minder mee. Dat heeft als resultaat dat m'n BMI nu nog maar 2 honderdste boven gezond zit :P :s)

En ja, ik weet dat BMI achterhaald is maar toch ben ik blij met 25,02 :+
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:13:20 #11
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112830136
Oh wow, nummer 150 alweer. Wel zonder naaktslakken :P
Maar die herhaling bij Evy, ik kan Bob Sinclar niet meer aanhoren.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:13:38 #12
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112830152
World....hold on...tutuduuduuuduuuduuu *G*
F means you're fucked
pi_112830172
quote:

[..]

:')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:14:31 #14
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112830192
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:13 schreef YUR het volgende:
World....hold on...tutuduuduuuduuuduuu *G*
Ooooh-ooh-ooh, jealousy! *O*
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:15:17 #15
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112830224
quote:
Ew, dat ook ja.
Maar stiekem moet i kook bekennen dat ik al langer dan een maand die nummers op m'n elefoon niet heb veranderd omdat ik het kabeltje kwijt was. Maar eigen muziek verveeld nog niet zo snel als die van Evy.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:16:02 #16
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112830258
quote:
:r!

En alle nummers van Bob Sinclar :r
pi_112830310
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:15 schreef Niara het volgende:

[..]

Ew, dat ook ja.
Maar stiekem moet i kook bekennen dat ik al langer dan een maand die nummers op m'n elefoon niet heb veranderd omdat ik het kabeltje kwijt was. Maar eigen muziek verveeld nog niet zo snel als die van Evy.
Ik heb lekker zonder muziek gelopen. Heb even evy rust omdat ik eerst een ander schema'tje doe voor ik doorga met 5-10 km. En zonder muziek vind ik eigenlijk ook wel erg prettig.( lekker naar m'n eigen gehijg luisteren :+ ) naar de vogeltjes luisteren
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:17:27 #18
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_112830315
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:16 schreef GotC het volgende:

[..]

:r!

En alle nummers van Bob Sinclar :r
Ik was laatst aan het werk op een bruiloft en de DJ had volgens mij de playlist van Evy bekeken... voelde me alsof ik ging hardlopen :')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:17:42 #19
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112830323
Zal vandaag eens nieuwe muziek op m'n telefoon zetten.... lopen zit er nog niet in. Had beter gister niet kunnen lopen... nog steeds half ziek.

Trouwens, heeft iemand ervaring met Mud Masters?
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:19:24 #20
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112830397
quote:
6s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:17 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik was laatst aan het werk op een bruiloft en de DJ had volgens mij de playlist van Evy bekeken... voelde me alsof ik ging hardlopen :')
'Nog 1 minuut lopen, kom op!'
En dan nog 3 min doorgaan }:|
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:19:33 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112830404
quote:
2s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:12 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

muziek, tja, ik loop zonder muziek, dus heb de herhaling van de stilte en van mijn eigen gehijg :P
En van het gekwetter van vogeltjes O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_112830445
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:19 schreef GotC het volgende:

[..]

'Nog 1 minuut lopen, kom op!'
En dan nog 3 min doorgaan }:|
Je kunt beter microsoft minuten hebben dan Evy minuten..
pi_112830472
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:17 schreef Niara het volgende:
Zal vandaag eens nieuwe muziek op m'n telefoon zetten.... lopen zit er nog niet in. Had beter gister niet kunnen lopen... nog steeds half ziek.

Trouwens, heeft iemand ervaring met Mud Masters?
Met dat hardlopen niet met de obstakels wel ^O^ Maar dat hardlopen komt helemaal goed
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:21:15 #24
236410 MaleDuck
pi_112830475
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat valt me dan weer niet op :N
Al hoor ik vaak zat paardenloopjes (als ik die paarden inhaal :P ) en fietsbanden over asfalt :D
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:22:25 #25
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_112830523
blegh, kijk nu al niet uit naar vanavond... heb de moed niet om de wedstrijd te kijken :')
En toen ik zei dat ik ging hardlopen reageerde mn vriendin... "Nou, gezellig :( "
Ze heeft daar natuurlijk wel een punt mee... Dan maar na het voetballen hardlopen :{
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Milf woensdag 13 juni 2012 @ 12:22:37 #26
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_112830527
Beginner meldt!

Een aantal jaren geleden ben ik begonnen met hardlopen. Met Evy G. Na een jaar en vele kilo's lichter ben ik begonnen met Latin dansen. Het hardlopen hield ik hierdoor niet meer vol door tijdgebrek.
Nu ben ik gestopt met dansen en ben ik afgelopen maandag weer begonnen met hardlopen. Mag ook wel weer aangezien er toch wel weer vijf kilo af mag :Y) .

Ik heb de oude serie van Evy nog. uit 2007/8? De serie stond nog op mijn oude backup HD.

Afgelopen maandag dus begonnen met les 1. Dochterlief op bed en ik de straat op en neer rennen. Mijn buren zullen wel hebben gelachen. Ik ben zeker tien keer voorbij gekomen _O-
Ik gebruik een hardloop app voor de tijd en snelheid. Het is de bedoeling dat ik drie keer per week ga hardlopen. Maandag, woensdag en vrijdag.

Maandag:
Afstand: 1.964m
Tijd: 17min
Snelheid: 6.81

Ik heb nog spierpijn. Mijn uithoudingsvermogen en lichamelijke conditie is echt prut.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:22:52 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112830544
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:21 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Met dat hardlopen niet met de obstakels wel ^O^ Maar dat hardlopen komt helemaal goed
Hardlopen wel, obstakels niet _O- :X. Ik wil het nog wel een keer doen :D. Met een sterke man die mij helpt 8-).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:23:26 #28
342418 VKV
Plausibel
pi_112830564
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat komt er bij mij op het moment nog niet bovenuit :')
pi_112830568
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Jumparound het volgende:
blegh, kijk nu al niet uit naar vanavond... heb de moed niet om de wedstrijd te kijken :')
En toen ik zei dat ik ging hardlopen reageerde mn vriendin... "Nou, gezellig :( "
Ze heeft daar natuurlijk wel een punt mee... Dan maar na het voetballen hardlopen :{
Loobband bij de tv neerzetten ^O^ Wat zouik graag zo'n ding hebben later. Voor herstel loopjes en als het echt hard kutweer is.
pi_112830585
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef nikky het volgende:
Beginner meldt!

Een aantal jaren geleden ben ik begonnen met hardlopen. Met Evy G. Na een jaar en vele kilo's lichter ben ik begonnen met Latin dansen. Het hardlopen hield ik hierdoor niet meer vol door tijdgebrek.
Nu ben ik gestopt met dansen en ben ik afgelopen maandag weer begonnen met hardlopen. Mag ook wel weer aangezien er toch wel weer vijf kilo af mag :Y) .

Ik heb de oude serie van Evy nog. uit 2007/8? De serie stond nog op mijn oude backup HD.

Afgelopen maandag dus begonnen met les 1. Dochterlief op bed en ik de straat op en neer rennen. Mijn buren zullen wel hebben gelachen. Ik ben zeker tien keer voorbij gekomen _O-
Ik gebruik een hardloop app voor de tijd en snelheid. Het is de bedoeling dat ik drie keer per week ga hardlopen. Maandag, woensdag en vrijdag.

Maandag:

Ik heb nog spierpijn. Mijn uithoudingsvermogen en lichamelijke conditie is echt prut.
Hoi! *O* :W Goed bezig! :D
Ja doei.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:23:55 #31
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112830587
quote:
Beginner meldt!

Maandag:

Welkom! *O* De eerste (en belangrijkste imo) stappen zijn gezet. Have fun *O*
Lekker herstellen van je spierpijn en dan op voor les 2!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:24:26 #32
236410 MaleDuck
pi_112830610
quote:
Beginner meldt!

Maandag:

Welkom!
Je pakt het goed aan en leuk dat je het met je dochter kan oppakken :Y
Succes met het volhouden en de conditie gaat alleen maar beter worden *G*
pi_112830613
quote:
Beginner meldt!

Maandag:

welkom!
pi_112830619
quote:
Beginner meldt!

Maandag:

Hallo welkom ^O^ and have fun :o
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:24:43 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112830623
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Jumparound het volgende:
Frustratie eruit lopen :Y.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:25:08 #36
342418 VKV
Plausibel
pi_112830642
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Of huppelen van blijdschap *duimduim*
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:25:10 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112830643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Loobband bij de tv neerzetten ^O^ Wat zouik graag zo'n ding hebben later. Voor herstel loopjes en als het echt hard kutweer is.
Wat is een loobband? :o.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:25:35 #38
342418 VKV
Plausibel
pi_112830659
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Ik wil ook nog steeds een loopband. Alleen beetje duur.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:25:39 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112830663
:W nikky. Succes!
Niet meer actief op Fok!
pi_112830667
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hardlopen wel, obstakels niet _O- :X. Ik wil het nog wel een keer doen :D. Met een sterke man die mij helpt 8-).
September/Oktober is de mudmasters toch ? Ik ga sowieso proberen om daar van de partij te zijn. En tevens mijn eerste loop van te maken _O- :+
pi_112830669
Ik ben op de weegschaal gaan staan en ook hier zijn er 5 kilo af sinds ik half febr. begon met lopen *O*
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:26:37 #42
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_112830717
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:{

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef VKV het volgende:

[..]

Of huppelen van blijdschap *duimduim*
:D
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:26:40 #43
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112830722
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef Shravani het volgende:
Ik ben op de weegschaal gaan staan en ook hier zijn er 5 kilo af sinds ik half febr. begon met lopen *O*
*O* Lekker zeg! *O*
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:27:00 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112830733
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

September/Oktober is de mudmasters toch ? Ik ga sowieso proberen om daar van de partij te zijn. En tevens mijn eerste loop van te maken _O- :+
Oktober pas :Y. En als ik die ga doen, dan de 6 km hoor. Ga dat zwaar genoeg vinden met al die obstakels _O-. Hoop dat GotC en Guppy dan ook meedoen :P.

Kunnen we "Ik kan niet meer, ik ga dood! :'(" naar elkaar roepen _O-.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:28:12 #45
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112830781
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oktober pas :Y. En als ik die ga doen, dan de 6 km hoor. Ga dat zwaar genoeg vinden met al die obstakels _O-. Hoop dat GotC en Guppy dan ook meedoen :P.

Nou..ik doe niet mee :P. Wil wel een keer trailrunning proberen. Mudmasters klinkt enorm tof, maar volgens mij kan je me dan in een bodybag wegslepen erna :+
  Milf woensdag 13 juni 2012 @ 12:28:18 #46
16000 nikky
pi_112830785
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoi! *O* :W Goed bezig! :D
ey, loop jij ook hard! Wat gezellig O+

quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef GotC het volgende:

[..]

Welkom! *O* De eerste (en belangrijkste imo) stappen zijn gezet. Have fun *O*
Lekker herstellen van je spierpijn en dan op voor les 2!
Vanavond gaat les twee erdoor. Dan hopen dat de spierpijn wat weggaat. Mijn bovenbeenspieren vermoorden mij :X

quote:
2s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:24 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Welkom!
Je pakt het goed aan en leuk dat je het met je dochter kan oppakken :Y
Succes met het volhouden en de conditie gaat alleen maar beter worden *G*
Dochterlief mag op vrijdag mee rennen (zal wel fietsen worden aangezien ze nog maar vijf is).
En dank je wel voor het succes!
Need it }:| :D

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:24 schreef Shravani het volgende:

[..]

welkom!
Dank :)

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:24 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Hallo welkom ^O^ and have fun :o
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf woensdag 13 juni 2012 @ 12:28:52 #47
16000 nikky
pi_112830806
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef Shravani het volgende:
Dat gaat lekker.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:29:23 #48
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112830819
Welkom Nikky!

En hier is er meer verkeer dan vogeltjes... doe meestal pas de muziek uit als ik diep in het bos ben.
We zouden eventueel een Mudmasters Fok! team kunnen samenstellen? Of eens kijken wie er interesse hebben en er af te spreken om elkaar aan te moedigen?
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:29:26 #49
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_112830824
Bij mij is er nog geen gram af sinds ik begin maart begonnen ben met hardlopen :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:31:07 #50
262 Re
Kiss & Swallow
pi_112830892
Hoi nikky,

quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

Lekker bezig, re! :)

Ik heb maandag je blog pas ontdekt en van begin tot eind gelezen... Wat een verhaal! :o Heel fijn om te zien dat je nu zover bent dat je weer kunt opbouwen met sporten enzo :Y
thnx, ja het is wel een lange weg maar we gaan er voor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_112830904
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:28 schreef nikky het volgende:

[..]

ey, loop jij ook hard! Wat gezellig O+

[..]

Vanavond gaat les twee erdoor. Dan hopen dat de spierpijn wat weggaat. Mijn bovenbeenspieren vermoorden mij :X

[..]

Dochterlief mag op vrijdag mee rennen (zal wel fietsen worden aangezien ze nog maar vijf is).
En dank je wel voor het succes!
Need it }:| :D

[..]

[..]

:Y al een flink tijdje :) Niet zo hard en ver als velen hier, maar ik vind 't leuk zo en ben aan 't uitbreiden, rustigaan!

En de spierpijn komt goed, dat wordt op den duur minder en is dan ook sneller weer weg; je bouwt in ieder geval goed op! :)
Ja doei.
pi_112830922
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O- Ik sleur jullie wel door de modder heen _O- Heerlijk, goed voor de huid etc
pi_112830958
Op mijn looproute hoor ik vaak een koekoek. Vraag me elke keer af of dat beest me aan het uitschelden is 8)7
pi_112831037
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef Shravani het volgende:
Op mijn looproute hoor ik vaak een koekoek. Vraag me elke keer af of dat beest me aan het uitschelden is 8)7
Van die raven die je uitlachen vanuit de boom _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 juni 2012 @ 12:34:35 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112831045
ik kom net terug van de aldi, ze hadden sport zonnebrillen liggen met drie paar (verwisselbare) glazen voor 3,50.

SPOILER
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:34:53 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112831060
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:28 schreef GotC het volgende:

[..]

Nou..ik doe niet mee :P. Wil wel een keer trailrunning proberen. Mudmasters klinkt enorm tof, maar volgens mij kan je me dan in een bodybag wegslepen erna :+
Jammer, maar begrijpelijk :Y. Ik moet het ook nog zien hoor :+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:35:42 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112831100
Wat is er mis met een gewone zonnebril?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:35:44 #58
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112831103
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb een bovenlichaam van rubber namelijk :7
Behalve m'n buikspieren 8-)
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:36:14 #59
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112831124
Ik zou niet weten waarom ik met een sportbril zou moeten lopen. Ik loop niet zo hard dat ik last heb van de wind :P
F means you're fucked
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:36:48 #60
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112831146
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:36 schreef YUR het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik met een sportbril zou moeten lopen. Ik loop niet zo hard dat ik last heb van de wind :P
Voor de mooie zomerse dagen waarvan we er dit jaar welgeteld 3 :o van hebben gehad natuurlijk.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:36:52 #61
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112831148
Is het niet zo dat ze beter klemmen? Dan vallen ze minder snel van je neus. :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:37:52 #62
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112831195
Mja, met een gewone zonnebril loop ik ook al heeeeeeeeeeeeeeeel zelden...

En dan bedoel ik niet rennen he..maar gewoon in mn dagelijkse tenue
F means you're fucked
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:38:32 #63
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112831224
Ik kan ook niet lopen met m'n gewone zonnebril.. Die zit dan te los en moet ik steeds terug omhoog duwen :N
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:38:46 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112831232
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:36 schreef Niara het volgende:
Is het niet zo dat ze beter klemmen? Dan vallen ze minder snel van je neus. :P
Geen last van hoor. Of loop jij met je hoofd omlaag ofzo :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:38:56 #65
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112831235
Net even gekeken. Laatste keren dat ik m'n gewicht had vastgelegd voor mezelf waren in maart. Half maart was ik nog 5 kilo zwaarder dan nu. Nu al zoveel kwijt, terwijl ik pas op 29 april ben begonnen met lopen :o

SPOILER
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:39:10 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112831239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:38 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan ook niet lopen met m'n gewone zonnebril.. Die zit dan te los en moet ik steeds terug omhoog duwen :N
Schroefjes aanschroeven?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:39:53 #67
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112831265
Dan loop ik denk ik liever met een pet. Blijft makkelijker zitten (want staart) en beschermt je hoofd nog een beetje.
Plus ik voel me altijd belachelijk als ik een zonnebril op heb.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:40:07 #68
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112831280
Het is ook wel fijn om je taille enzo op te meten met een meetlint :) Daar zal ik het grootste verschil in toen ik begon met hardlopen. 15cm weg in 3 maandjes oid. Maar geen kilo lichter (spieren :7)
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:40:25 #69
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112831292
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Schroefjes aanschroeven?
Nee is gewoon het model. Dat is hetzelfde als dat ik bij het skiën geen gewone zonnebril draag maar eentje die strakker zit, anders moet je dat ding bij elk hobbeltje weer goed doen..
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:40:45 #70
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112831304
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:39 schreef Niara het volgende:
Dan loop ik denk ik liever met een pet. Blijft makkelijker zitten (want staart) en beschermt je hoofd nog een beetje.
Plus ik voel me altijd belachelijk als ik een zonnebril op heb.
zelfs als de zon schijnt? :o
pi_112831318
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb een bovenlichaam van rubber namelijk :7
Behalve m'n buikspieren 8-)
Six Pack Gotc :7 We got a situation
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:41:26 #72
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112831326
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:40 schreef GotC het volgende:
Het is ook wel fijn om je taille enzo op te meten met een meetlint :) Daar zal ik het grootste verschil in toen ik begon met hardlopen. 15cm weg in 3 maandjes oid. Maar geen kilo lichter (spieren :7)
o shit dat ben ik vergeten, ook even doen en kijken of er nog wat af is gegaan over een paar weken/maanden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 juni 2012 @ 12:41:26 #73
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112831327
normaal ren ik met m'n gewone bril, maar de pootjes zitten niet comfortabel achter m'n oren. deze heeft flexibele softe pootjes, zit een stuk comfortabeler. En 3,50, daar haal ik geen gewone zonnebril voor hier in de buurt ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 13 juni 2012 @ 12:41:47 #74
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112831344
quote:
Oh ja, taille zal ik nog eens kijken. Toen ik me inschreef bij de Meidenloop heb ik die ook gemeten en er zal niet heel veel af zijn (taille was al smal, "helaas" O-) ) maar m'n broeken zitten wel ruimer merk ik. En m'n riem is gewoon nutteloos geworden, tijd voor een gaatje erbij :D
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:42:08 #75
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112831363
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:40 schreef kwiwi het volgende:

[..]

zelfs als de zon schijnt? :o
Zon moet wel heel fel schijnen of ik hoofdpijn/migraine hebben om er eentje op te doen.
Ik vind gewoon dat ik er niet mee sta :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:42:45 #76
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_112831392
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:42 schreef Niara het volgende:

[..]

Zon moet wel heel fel schijnen of ik hoofdpijn/migraine hebben om er eentje op te doen.
Ow op die manier :P
  Milf woensdag 13 juni 2012 @ 12:43:00 #77
16000 nikky
pi_112831409
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:31 schreef Re het volgende:
Hoi nikky,

[..]

thnx, ja het is wel een lange weg maar we gaan er voor
Hey Re!

Ook dit gaat je lukken! :*
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:43:02 #78
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112831410
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:41 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Six Pack Gotc :7 We got a situation
:D!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:43:12 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112831421
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:42 schreef Niara het volgende:

[..]

Jij hebt geen zonnebrillenhoofd maar een pettenhoofd dan :Y. Ik vind dan weer dat ik geen pettenhoofd heb :P. Maar goed, lang geleden dat ik een pet op had en toen had ik nog een plfokop, dus toch maar weer eens kijken hoe het nu staat :+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:44:14 #80
342418 VKV
Plausibel
pi_112831469
quote:
Ik heb het een tijdje terug voor het eerst opgeschreven. Zal binnenkort ook eens kijken of daar al wat resultaat zichtbaar is :P
pi_112831475
quote:
ha straks eens een soepel meetlint scoren! Heb alleen zo'n stug meetgeval van de bouwmarkt. Merk wel dat m'n broeken bij m'n taille losser gaan zitten.
pi_112831476
Bij de mudrun wordt de meest creatieve outfit beloond _O- *gaat brainstormen*
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:44:33 #83
4507 Kwamo
Het is mij
pi_112831482
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:12 schreef Shravani het volgende:

[..]

Justin Bieber :'( :X
Zit die in Evy tegenwoordig? Is er een nieuwe serie?
  Milf woensdag 13 juni 2012 @ 12:44:39 #84
16000 nikky
pi_112831486
Wat gaat dit topic snel trouwens :D!

Hoe houden jullie het bij......... woordgrapje :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:44:51 #85
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112831497
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij hebt geen zonnebrillenhoofd maar een pettenhoofd dan :Y. Ik vind dan weer dat ik geen pettenhoofd heb :P. Maar goed, lang geleden dat ik een pet op had en toen had ik nog een plfokop, dus toch maar weer eens kijken hoe het nu staat :+.
Mwah ook niet echt een pettenhoofd, maar noodzaak enzo.
M'n ogen liggen best ver naar achteren en ik heb meestal diepe kuilen onder m'n ogen van hier naar Tokio waardoor ik er al snel uit zie als een zombie als ik een pet op heb.
En wallen die onder een zonnebril uit komen.. brrr...
/klaag
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:45:11 #86
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112831514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
Lijkt me duidelijk. In je doktersjas, met stethoscoop en Dr.Sexy geborduurd op je rug
F means you're fucked
pi_112831535
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:44 schreef Kwamo het volgende:

[..]

Zit die in Evy tegenwoordig? Is er een nieuwe serie?
Evy 0-5 heeft een versie uit 2006 en een versie uit 2011. Ook de opbouw van beide versies is verschillend. Mij beviel de 2011 versie beter.
pi_112831537
Re! Ik had helemaal niet gezien dat je ook was gaan rennen! Wat góéd! ^O^
Ja doei.
pi_112831555
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk. In je doktersjas, met stethoscoop en Dr.Sexy geborduurd op je rug
Of camo paint in de vorm van :')

woensdag 13 juni 2012 @ 12:46:57 #90
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_112831600
Van die vleugeltjes aan je schoenen...
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:47:00 #91
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112831601
Kijk, iedereen gaat lekker meten *O*
Veel beter dan die weegschaal joh :9
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:47:15 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112831616
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ga als sumoworstelaar _O-..
Niet meer actief op Fok!
  Milf woensdag 13 juni 2012 @ 12:47:59 #93
16000 nikky
pi_112831651
Wie trainen hier voor de 4 mijl van Groningen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 juni 2012 @ 12:48:16 #94
147316 crew  DJMO
#trut
pi_112831663
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:47 schreef nikky het volgende:
:W

Milf woensdag 13 juni 2012 @ 12:49:07 #95
16000 nikky
pi_112831704
quote:
12s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:48 schreef DJMO het volgende:

[..]

:W
FOK!ploeg.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:49:39 #96
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112831732
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:47 schreef nikky het volgende:
Zie OP ;) Daar staat een lijst van wie loopt waar wanneer enzo
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 12:50:21 #97
155227 crew  Guppy
dus
pi_112831760
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik twijfel ook nog hard, het is toch wel heel erg stoer :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_112831763
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:49 schreef nikky het volgende:

[..]

FOK!ploeg.
Misschien moeten we shirtjes laten drukken.

*rent weg*
Ja doei.
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:51:28 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112831805
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik twijfel ook nog hard, het is toch wel heel erg stoer :+
Ik ga pas serieus over dingen nadenken als ik weer fatsoenlijk kan hardlopen :+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:51:52 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112831821
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Misschien moeten we shirtjes laten drukken.

rent weg*
Mag niet, rustdag!
Niet meer actief op Fok!
pi_112831831
Dan spin ik weg :6 al kom ik dan niet zo ver :')_!
Ja doei.
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 12:56:22 #102
155227 crew  Guppy
dus
pi_112832004
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ga pas serieus over dingen nadenken als ik weer fatsoenlijk kan hardlopen :+.
Ik beslis voor 1 juli (want early birds korting en zo)
Tot nu toe heeft alleen slacker zich ingeschreven toch?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:58:54 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112832096
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:56 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik beslis voor 1 juli (want early birds korting en zo)
Tot nu toe heeft alleen slacker zich ingeschreven toch?
Ik beslis pas vrij laat, denk ik. Straks kan ik hem niet doen en dat vind ik toch wat zonde van het inschrijfgeld (betaal liever de volle mep en dan zeker weten dan 10 euro korting en dan toch niet doen). Overkomt me na Amersfoort (16 euro down the drain :X) niet nog een keer.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:00:28 #104
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112832164
Zometeen naar RW *O* Vind het best spannend, nieuwe schoenen :@

Alleen beetje jammer dat ik de hele ochtend nergens last van heb (op nuchtere maag, laat gegeten want vrij en dus uitslapen O+ ) en nu net na het eten ineens de bibbers en een slap gevoel krijg alsof ik een suikertekort heb.

Ik wil fietsen!! -O-
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:01:06 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112832187
Van de Mudmasterssite:

quote:
Als je basisconditie op peil is, ben je al een heel eind. Dus doe je gympen aan en bouw je hardloopconditie op.
Auch :X.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator woensdag 13 juni 2012 @ 13:01:50 #106
155227 crew  Guppy
dus
pi_112832215
Oeps :+
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:02:04 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112832222
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:00 schreef Yuki het volgende:
Zometeen naar RW *O* Vind het best spannend, nieuwe schoenen :@

Alleen beetje jammer dat ik de hele ochtend nergens last van heb (op nuchtere maag, laat gegeten want vrij en dus uitslapen O+ ) en nu net na het eten ineens de bibbers en een slap gevoel krijg alsof ik een suikertekort heb.

Ik wil fietsen!! -O-
Nieuwe schoenen zijn ook haske leuk! *O*
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:04:15 #108
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112832313
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nieuwe schoenen zijn ook haske leuk! *O*
Leuk :Y maar ook spannend.
Bij mijn vorige paar was m'n vader mee om, naast de winkelmensen, advies te geven. En deze schoenen heb ik nu 5-6 jaar, dus ben er helemaal aan gewend.

Ik ga nu voor het eerst alleen :') en nieuwe schoenen wordt toch weer wennen, ben ergens heel bang voor blessures enzo :@
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:07:29 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112832449
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:04 schreef Yuki het volgende:

[..]

Leuk :Y maar ook spannend.
Bij mijn vorige paar was m'n vader mee om, naast de winkelmensen, advies te geven. En deze schoenen heb ik nu 5-6 jaar, dus ben er helemaal aan gewend.

Ik ga nu voor het eerst alleen :') en nieuwe schoenen wordt toch weer wennen, ben ergens heel bang voor blessures enzo :@
Hoe zeer je moet wennen hangt ervan af of je nieuwe schoen erg afwijkt van je huidige schoen. Ik ben naar een compleet andere schoen gegaan en heb daar vervolgens ook nog nieuwe zooltjes in gekregen, dus ik heb wel pijntjes ja en ineens ook weer last van spierpijn, terwijl ik dat nooit had. Als je rustig aandoet, zou het snel weer over moeten gaan :) (week of 1/2).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:08:45 #110
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112832504
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe zeer je moet wennen hangt ervan af of je nieuwe schoen erg afwijkt van je huidige schoen. Ik ben naar een compleet andere schoen gegaan en heb daar vervolgens ook nog nieuwe zooltjes in gekregen, dus ik heb wel pijntjes ja en ineens ook weer last van spierpijn, terwijl ik dat nooit had. Als je rustig aandoet, zou het snel weer over moeten gaan :) (week of 1/2).
Ik heb nu ook zooltjes, en het is de vraag of het verstandig is om die te blijven gebruiken want 1) ze zijn oud en 2) correctie op correctie is niet goed. Daarom zo naar RW voor gedegen advies...

Iemand ervaring met RW in Utrecht, toevallig?

Blij om te horen dat het met 1-2 weken over moet zijn, want over 2,5 week is de Meidenloop :D
pi_112832629
Ik vind Evy's muziek (eerste versie) helemaal niet zo erg, smaken verschillen! Alleen de afgelopen les, les 22, trok ze me twee keer uit m'n tempo. Eerst gaat ze een keertje 'eventjes meetellen', 1, 2, 1, 2 in een tempo wat voor mij als barefootrunner zooooooo de plank mis-sloeg dat ik zelfs die paar tellen hinderlijk vond, en tijdens het laatste loopstuk zat ook een stuk muziek wat echt helemaal niet klopte met m'n tempo (The Source/You got the love). Nou kloppen natuurlijk sowieso niet alle stukjes precies maar meestal kan ik wel gewoon m'n eigen passen aanhouden, deze trok me er echt uit. Bob Sinclair vind ik wel fijn lopen, ik zal 'm thuis niet opzetten (draai sowieso thuis bijna nooit muziek, stilte = O+ ) maar 't tempo past meestal wel lekker.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:11:48 #112
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112832645
Goed, tijd om in de benen te komen ( :') ). Cadeautje zoeken in de stad (geen idee wat) en daarna naar RW. Ben benieuwd hoe lang ik daar blijf :D
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:12:27 #113
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112832679
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:11 schreef Yuki het volgende:
Goed, tijd om in de benen te komen ( :') ). Cadeautje zoeken in de stad (geen idee wat) en daarna naar RW. Ben benieuwd hoe lang ik daar blijf :D
Veel plezier, we zien de foto's later vandaag wel :W
F means you're fucked
pi_112832703
Feeeeel the loooooove generation!!!!!!!!!!!
Ja doei.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:12:56 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112832704
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:08 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik heb nu ook zooltjes, en het is de vraag of het verstandig is om die te blijven gebruiken want 1) ze zijn oud en 2) correctie op correctie is niet goed. Daarom zo naar RW voor gedegen advies...

Iemand ervaring met RW in Utrecht, toevallig?

Blij om te horen dat het met 1-2 weken over moet zijn, want over 2,5 week is de Meidenloop :D
Wat voor zooltjes heb je dan? Mijn zooltjes geven mij wat extra stabiliteit, waardoor ik minder overproneer (deed ik al maar licht, dus wel neutrale schoen, maar toch wel zozeer dat ik gevoelige schenen krijg).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:13:03 #116
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112832709
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:11 schreef Yuki het volgende:
Veel plezier ;) Dat is het belangrijkste! Schoenen laten aanmeten vind ik altijd leuk :D
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:13:16 #117
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112832722
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:11 schreef Sheriam het volgende:
Ik vind Evy's muziek (eerste versie) helemaal niet zo erg, smaken verschillen! Alleen de afgelopen les, les 22, trok ze me twee keer uit m'n tempo. Eerst gaat ze een keertje 'eventjes meetellen', 1, 2, 1, 2 in een tempo wat voor mij als barefootrunner zooooooo de plank mis-sloeg dat ik zelfs die paar tellen hinderlijk vond, en tijdens het laatste loopstuk zat ook een stuk muziek wat echt helemaal niet klopte met m'n tempo (The Source/You got the love). Nou kloppen natuurlijk sowieso niet alle stukjes precies maar meestal kan ik wel gewoon m'n eigen passen aanhouden, deze trok me er echt uit. Bob Sinclair vind ik wel fijn lopen, ik zal 'm thuis niet opzetten (draai sowieso thuis bijna nooit muziek, stilte = O+ ) maar 't tempo past meestal wel lekker.
Dat 1 - 2 gebeuren vond ik ook irritant ja! Was dat dezelfde les als waarin ze mee gaat tellen met je ademhaling? Of is dat een andere les?
Hoe dan ook: NIET DOEN!! Ik was blij dat ik het kon negeren, want dat ademen van haar was zo raar :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:14:01 #118
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_112832757
Ik heb halve zooltjes gekregen. Want zelf ben ik de andere helft
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 juni 2012 @ 13:14:13 #119
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_112832770
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat voor zooltjes heb je dan? Mijn zooltjes geven mij wat extra stabiliteit, waardoor ik minder overproneer (deed ik al maar licht, dus wel neutrale schoen, maar toch wel zozeer dat ik gevoelige schenen krijg).
Waarom dan geen schoenen voor lichte overproneerders?
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:15:11 #120
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112832817
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef YUR het volgende:

[..]

Veel plezier, we zien de foto's later vandaag wel :W
Foto's volgen sowieso, tenzij ik morgen m'n schoenen pas kan halen om 20% ladies korting te krijgen. Dan zien jullie ze morgen pas :P

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja... Ik weet niet meer wat voor correctie ze geven eigenlijk :@ Ik weet wel dat het wat meer steun geeft onder m'n voetboog, want ik heb licht doorgezakte voeten. En door die steun kreeg ik iig minder last van m'n knieën.

quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:13 schreef GotC het volgende:

[..]

Veel plezier ;) Dat is het belangrijkste! Schoenen laten aanmeten vind ik altijd leuk :D
Thx :)
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:15:54 #121
50430 Yuki
Student Midwife
pi_112832852
En nu écht weg! :W
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:18:07 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_112832957
quote:
5s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom dan geen schoenen voor lichte overproneerders?
Geen idee, dat moet je de Starshoemeneer vragen :+. Heb deze aangemeten gekregen. Verkoper 1 heeft ze aangemeten en verkoper 2 heeft me er twee weken later ook op zien lopen en niet gezegd dat het niet goed was :+. Pijntjes wijt ik aan overstap, aangezien de scheenbeenklacht waar ik voor kwam wel binnen een week over was toen ik op deze schoen ging lopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_112833072
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:13 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat 1 - 2 gebeuren vond ik ook irritant ja! Was dat dezelfde les als waarin ze mee gaat tellen met je ademhaling? Of is dat een andere les?
Hoe dan ook: NIET DOEN!! Ik was blij dat ik het kon negeren, want dat ademen van haar was zo raar :P
Nee, meetellen met de ademhaling zat hier niet in, dat komt waarschijnlijk nog, of een paar lessen eerder en ik kon 't inderdaad negeren/ben 't al weer vergeten :P Gek eigenlijk hoe ze steeds zegt 'hou je eigen tempo aan' maar wel gaat 'meetellen', het is toch logisch dat zoiets voor een heleboel mensen dan niet klopt? 8)7
pi_112833145
@ Yuki, is niks engs aan hoor, alleen maar leuk! succes!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:22:46 #125
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_112833171
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Geen idee, dat moet je de Starshoemeneer vragen :+. Heb deze aangemeten gekregen. Verkoper 1 heeft ze aangemeten en verkoper 2 heeft me er twee weken later ook op zien lopen en niet gezegd dat het niet goed was :+. Pijntjes wijt ik aan overstap, aangezien de scheenbeenklacht waar ik voor kwam wel binnen een week over was toen ik op deze schoen ging lopen.
Best gek eigenlijk hoor.. Mijn RW meneer zegt namelijk:
Nieuwe schoenen aangemeten? Moet gelijk, zonder echt in te lopen, erop kunnen lopen. Ook niet verminderen qua kilometers oid. Deze regel gaat niet op bij overgang normale schoen->minimalistisch, maar verder wel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')