SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja, herhaal best vaak tijdens de training dat ik mijn voeten om de beurt op de grond zet
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Screenshot, knippen, hosten en postenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:03 schreef Shravani het volgende:
Hoe zet je trouwens dat blauwe balkje van runkeeper hier zonder dat je de rest post?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Met Evy heb je ook veel herhaling. Met name de muziekquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, herhaal best vaak tijdens de training dat ik mijn voeten om de beurt op de grond zet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Justin Bieberquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Met Evy heb je ook veel herhaling. Met name de muziek![]()
![]()
![]()
muziek, tja, ik loop zonder muziek, dus heb de herhaling van de stilte en van mijn eigen gehijgquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Met Evy heb je ook veel herhaling. Met name de muziek
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
![]()
Sinds ik ben begonnen met lopen sleep ik nu een kilo of 4-5 minder mee. Dat heeft als resultaat dat m'n BMI nu nog maar 2 honderdste boven gezond zit![]()
En ja, ik weet dat BMI achterhaald is maar toch ben ik blij met 25,02
Oh wow, nummer 150 alweer. Wel zonder naaktslakken
Maar die herhaling bij Evy, ik kan Bob Sinclar niet meer aanhoren.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Met Evy heb je ook veel herhaling. Met name de muziek
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ew, dat ook ja.quote:
Maar stiekem moet i kook bekennen dat ik al langer dan een maand die nummers op m'n elefoon niet heb veranderd omdat ik het kabeltje kwijt was. Maar eigen muziek verveeld nog niet zo snel als die van Evy.![]()
Ik heb lekker zonder muziek gelopen. Heb even evy rust omdat ik eerst een ander schema'tje doe voor ik doorga met 5-10 km. En zonder muziek vind ik eigenlijk ook wel erg prettig.( lekker naar m'n eigen gehijg luisterenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:15 schreef Niara het volgende:
[..]
Ew, dat ook ja.
Maar stiekem moet i kook bekennen dat ik al langer dan een maand die nummers op m'n elefoon niet heb veranderd omdat ik het kabeltje kwijt was. Maar eigen muziek verveeld nog niet zo snel als die van Evy.) naar de vogeltjes luisteren
![]()
Ik was laatst aan het werk op een bruiloft en de DJ had volgens mij de playlist van Evy bekeken... voelde me alsof ik ging hardlopenquote:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Zal vandaag eens nieuwe muziek op m'n telefoon zetten.... lopen zit er nog niet in. Had beter gister niet kunnen lopen... nog steeds half ziek.
Trouwens, heeft iemand ervaring met Mud Masters?![]()
'Nog 1 minuut lopen, kom op!'quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:17 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik was laatst aan het werk op een bruiloft en de DJ had volgens mij de playlist van Evy bekeken... voelde me alsof ik ging hardlopen
En dan nog 3 min doorgaan![]()
![]()
En van het gekwetter van vogeltjesquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
muziek, tja, ik loop zonder muziek, dus heb de herhaling van de stilte en van mijn eigen gehijg.
Niet meer actief op Fok!![]()
Je kunt beter microsoft minuten hebben dan Evy minuten..quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:19 schreef GotC het volgende:
[..]
'Nog 1 minuut lopen, kom op!'
En dan nog 3 min doorgaan![]()
Met dat hardlopen niet met de obstakels welquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:17 schreef Niara het volgende:
Zal vandaag eens nieuwe muziek op m'n telefoon zetten.... lopen zit er nog niet in. Had beter gister niet kunnen lopen... nog steeds half ziek.
Trouwens, heeft iemand ervaring met Mud Masters?Maar dat hardlopen komt helemaal goed
![]()
Dat valt me dan weer niet opquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En van het gekwetter van vogeltjes.
Al hoor ik vaak zat paardenloopjes (als ik die paarden inhaal) en fietsbanden over asfalt
blegh, kijk nu al niet uit naar vanavond... heb de moed niet om de wedstrijd te kijken
En toen ik zei dat ik ging hardlopen reageerde mn vriendin... "Nou, gezellig"
Ze heeft daar natuurlijk wel een punt mee... Dan maar na het voetballen hardlopen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Beginner meldt!
Een aantal jaren geleden ben ik begonnen met hardlopen. Met Evy G. Na een jaar en vele kilo's lichter ben ik begonnen met Latin dansen. Het hardlopen hield ik hierdoor niet meer vol door tijdgebrek.
Nu ben ik gestopt met dansen en ben ik afgelopen maandag weer begonnen met hardlopen. Mag ook wel weer aangezien er toch wel weer vijf kilo af mag.
Ik heb de oude serie van Evy nog. uit 2007/8? De serie stond nog op mijn oude backup HD.
Afgelopen maandag dus begonnen met les 1. Dochterlief op bed en ik de straat op en neer rennen. Mijn buren zullen wel hebben gelachen. Ik ben zeker tien keer voorbij gekomen
Ik gebruik een hardloop app voor de tijd en snelheid. Het is de bedoeling dat ik drie keer per week ga hardlopen. Maandag, woensdag en vrijdag.
Maandag:
Afstand: 1.964m
Tijd: 17min
Snelheid: 6.81
Ik heb nog spierpijn. Mijn uithoudingsvermogen en lichamelijke conditie is echt prut.👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Hardlopen wel, obstakels nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:21 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Met dat hardlopen niet met de obstakels welMaar dat hardlopen komt helemaal goed
![]()
. Ik wil het nog wel een keer doen
. Met een sterke man die mij helpt
.
Dat komt er bij mij op het moment nog niet bovenuitquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En van het gekwetter van vogeltjes.
![]()
![]()
Loobband bij de tv neerzettenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Jumparound het volgende:
blegh, kijk nu al niet uit naar vanavond... heb de moed niet om de wedstrijd te kijken
Ze heeft daar natuurlijk wel een punt mee... Dan maar na het voetballen hardlopenWat zouik graag zo'n ding hebben later. Voor herstel loopjes en als het echt hard kutweer is.
![]()
Hoi!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef nikky het volgende:
Beginner meldt!
Een aantal jaren geleden ben ik begonnen met hardlopen. Met Evy G. Na een jaar en vele kilo's lichter ben ik begonnen met Latin dansen. Het hardlopen hield ik hierdoor niet meer vol door tijdgebrek.
Nu ben ik gestopt met dansen en ben ik afgelopen maandag weer begonnen met hardlopen. Mag ook wel weer aangezien er toch wel weer vijf kilo af mag.
Ik heb de oude serie van Evy nog. uit 2007/8? De serie stond nog op mijn oude backup HD.
Afgelopen maandag dus begonnen met les 1. Dochterlief op bed en ik de straat op en neer rennen. Mijn buren zullen wel hebben gelachen. Ik ben zeker tien keer voorbij gekomen
Ik gebruik een hardloop app voor de tijd en snelheid. Het is de bedoeling dat ik drie keer per week ga hardlopen. Maandag, woensdag en vrijdag.
Maandag:
Ik heb nog spierpijn. Mijn uithoudingsvermogen en lichamelijke conditie is echt prut.![]()
Goed bezig!
Ja doei.![]()
Welkom!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef nikky het volgende:
Beginner meldt!
Maandag:
Ik heb nog spierpijn. Mijn uithoudingsvermogen en lichamelijke conditie is echt prut.De eerste (en belangrijkste imo) stappen zijn gezet. Have fun
Lekker herstellen van je spierpijn en dan op voor les 2!![]()
Welkom!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef nikky het volgende:
Beginner meldt!
Maandag:
Ik heb nog spierpijn. Mijn uithoudingsvermogen en lichamelijke conditie is echt prut.
Je pakt het goed aan en leuk dat je het met je dochter kan oppakken
Succes met het volhouden en de conditie gaat alleen maar beter worden
welkom!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef nikky het volgende:
Beginner meldt!
Maandag:
Ik heb nog spierpijn. Mijn uithoudingsvermogen en lichamelijke conditie is echt prut.![]()
Hallo welkomquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef nikky het volgende:
Beginner meldt!
Maandag:
Ik heb nog spierpijn. Mijn uithoudingsvermogen en lichamelijke conditie is echt prut.and have fun
![]()
![]()
Frustratie eruit lopenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Jumparound het volgende:
Ze heeft daar natuurlijk wel een punt mee... Dan maar na het voetballen hardlopen.
Wat is een loobband?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Loobband bij de tv neerzettenWat zouik graag zo'n ding hebben later. Voor herstel loopjes en als het echt hard kutweer is.
.
Ik wil ook nog steeds een loopband. Alleen beetje duur.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Loobband bij de tv neerzettenWat zouik graag zo'n ding hebben later. Voor herstel loopjes en als het echt hard kutweer is.
![]()
September/Oktober is de mudmasters toch ? Ik ga sowieso proberen om daar van de partij te zijn. En tevens mijn eerste loop van te makenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hardlopen wel, obstakels niet![]()
. Ik wil het nog wel een keer doen
. Met een sterke man die mij helpt
.
![]()
![]()
![]()
Ik ben op de weegschaal gaan staan en ook hier zijn er 5 kilo af sinds ik half febr. begon met lopen![]()
![]()
quote:quote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef Shravani het volgende:
Ik ben op de weegschaal gaan staan en ook hier zijn er 5 kilo af sinds ik half febr. begon met lopenLekker zeg!
![]()
![]()
Oktober pasquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
September/Oktober is de mudmasters toch ? Ik ga sowieso proberen om daar van de partij te zijn. En tevens mijn eerste loop van te maken![]()
. En als ik die ga doen, dan de 6 km hoor. Ga dat zwaar genoeg vinden met al die obstakels
. Hoop dat GotC en Guppy dan ook meedoen
.
Kunnen we "Ik kan niet meer, ik ga dood!" naar elkaar roepen
.
Nou..ik doe niet meequote:Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oktober pas. En als ik die ga doen, dan de 6 km hoor. Ga dat zwaar genoeg vinden met al die obstakels
.
.
. Wil wel een keer trailrunning proberen. Mudmasters klinkt enorm tof, maar volgens mij kan je me dan in een bodybag wegslepen erna
![]()
![]()
ey, loop jij ook hard! Wat gezelligquote:Vanavond gaat les twee erdoor. Dan hopen dat de spierpijn wat weggaat. Mijn bovenbeenspieren vermoorden mijquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Welkom!De eerste (en belangrijkste imo) stappen zijn gezet. Have fun
Lekker herstellen van je spierpijn en dan op voor les 2!Dochterlief mag op vrijdag mee rennen (zal wel fietsen worden aangezien ze nog maar vijf is).quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Welkom!
Je pakt het goed aan en leuk dat je het met je dochter kan oppakken
Succes met het volhouden en de conditie gaat alleen maar beter worden
En dank je wel voor het succes!
Need it
Dankquote:Dankquote:
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Dat gaat lekker.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:25 schreef Shravani het volgende:
Ik ben op de weegschaal gaan staan en ook hier zijn er 5 kilo af sinds ik half febr. begon met lopen👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Welkom Nikky!
En hier is er meer verkeer dan vogeltjes... doe meestal pas de muziek uit als ik diep in het bos ben.
We zouden eventueel een Mudmasters Fok! team kunnen samenstellen? Of eens kijken wie er interesse hebben en er af te spreken om elkaar aan te moedigen?![]()
Bij mij is er nog geen gram af sinds ik begin maart begonnen ben met hardlopen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Hoi nikky,thnx, ja het is wel een lange weg maar we gaan er voorquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker bezig, re!
Ik heb maandag je blog pas ontdekt en van begin tot eind gelezen... Wat een verhaal!Heel fijn om te zien dat je nu zover bent dat je weer kunt opbouwen met sporten enzo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:28 schreef nikky het volgende:
[..]
ey, loop jij ook hard! Wat gezellig
[..]
Vanavond gaat les twee erdoor. Dan hopen dat de spierpijn wat weggaat. Mijn bovenbeenspieren vermoorden mij
[..]
Dochterlief mag op vrijdag mee rennen (zal wel fietsen worden aangezien ze nog maar vijf is).
En dank je wel voor het succes!
Need it![]()
[..]
Dank
[..]
Dankal een flink tijdje
Niet zo hard en ver als velen hier, maar ik vind 't leuk zo en ben aan 't uitbreiden, rustigaan!
En de spierpijn komt goed, dat wordt op den duur minder en is dan ook sneller weer weg; je bouwt in ieder geval goed op!
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oktober pas. En als ik die ga doen, dan de 6 km hoor. Ga dat zwaar genoeg vinden met al die obstakels
.
.
Ik sleur jullie wel door de modder heen
Heerlijk, goed voor de huid etc
![]()
Op mijn looproute hoor ik vaak een koekoek. Vraag me elke keer af of dat beest me aan het uitschelden is![]()
![]()
Van die raven die je uitlachen vanuit de boomquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef Shravani het volgende:
Op mijn looproute hoor ik vaak een koekoek. Vraag me elke keer af of dat beest me aan het uitschelden is![]()
![]()
ik kom net terug van de aldi, ze hadden sport zonnebrillen liggen met drie paar (verwisselbare) glazen voor 3,50.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jammer, maar begrijpelijkquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou..ik doe niet mee. Wil wel een keer trailrunning proberen. Mudmasters klinkt enorm tof, maar volgens mij kan je me dan in een bodybag wegslepen erna
. Ik moet het ook nog zien hoor
.
Ik heb een bovenlichaam van rubber namelijkquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jammer, maar begrijpelijk. Ik moet het ook nog zien hoor
.
Behalve m'n buikspieren![]()
![]()
Ik zou niet weten waarom ik met een sportbril zou moeten lopen. Ik loop niet zo hard dat ik last heb van de wind
F means you're fucked![]()
Voor de mooie zomerse dagen waarvan we er dit jaar welgeteld 3quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:36 schreef YUR het volgende:
Ik zou niet weten waarom ik met een sportbril zou moeten lopen. Ik loop niet zo hard dat ik last heb van de windvan hebben gehad natuurlijk.
![]()
Mja, met een gewone zonnebril loop ik ook al heeeeeeeeeeeeeeeel zelden...
En dan bedoel ik niet rennen he..maar gewoon in mn dagelijkse tenueF means you're fucked![]()
Ik kan ook niet lopen met m'n gewone zonnebril.. Die zit dan te los en moet ik steeds terug omhoog duwen![]()
![]()
Geen last van hoor. Of loop jij met je hoofd omlaag ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:36 schreef Niara het volgende:
Is het niet zo dat ze beter klemmen? Dan vallen ze minder snel van je neus..
Net even gekeken. Laatste keren dat ik m'n gewicht had vastgelegd voor mezelf waren in maart. Half maart was ik nog 5 kilo zwaarder dan nu. Nu al zoveel kwijt, terwijl ik pas op 29 april ben begonnen met lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Schroefjes aanschroeven?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:38 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan ook niet lopen met m'n gewone zonnebril.. Die zit dan te los en moet ik steeds terug omhoog duwenNiet meer actief op Fok!![]()
Dan loop ik denk ik liever met een pet. Blijft makkelijker zitten (want staart) en beschermt je hoofd nog een beetje.
Plus ik voel me altijd belachelijk als ik een zonnebril op heb.![]()
Het is ook wel fijn om je taille enzo op te meten met een meetlintDaar zal ik het grootste verschil in toen ik begon met hardlopen. 15cm weg in 3 maandjes oid. Maar geen kilo lichter (spieren
)
![]()
Nee is gewoon het model. Dat is hetzelfde als dat ik bij het skiën geen gewone zonnebril draag maar eentje die strakker zit, anders moet je dat ding bij elk hobbeltje weer goed doen..quote:![]()
zelfs als de zon schijnt?quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:39 schreef Niara het volgende:
Dan loop ik denk ik liever met een pet. Blijft makkelijker zitten (want staart) en beschermt je hoofd nog een beetje.
Plus ik voel me altijd belachelijk als ik een zonnebril op heb.![]()
![]()
Six Pack Gotcquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb een bovenlichaam van rubber namelijk
Behalve m'n buikspierenWe got a situation
![]()
o shit dat ben ik vergeten, ook even doen en kijken of er nog wat af is gegaan over een paar weken/maanden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:40 schreef GotC het volgende:
Het is ook wel fijn om je taille enzo op te meten met een meetlintDaar zal ik het grootste verschil in toen ik begon met hardlopen. 15cm weg in 3 maandjes oid. Maar geen kilo lichter (spieren
)
![]()
normaal ren ik met m'n gewone bril, maar de pootjes zitten niet comfortabel achter m'n oren. deze heeft flexibele softe pootjes, zit een stuk comfortabeler. En 3,50, daar haal ik geen gewone zonnebril voor hier in de buurt ...Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oh ja, taille zal ik nog eens kijken. Toen ik me inschreef bij de Meidenloop heb ik die ook gemeten en er zal niet heel veel af zijn (taille was al smal, "helaas"quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:40 schreef GotC het volgende:
)
) maar m'n broeken zitten wel ruimer merk ik. En m'n riem is gewoon nutteloos geworden, tijd voor een gaatje erbij
Zon moet wel heel fel schijnen of ik hoofdpijn/migraine hebben om er eentje op te doen.quote:
Ik vind gewoon dat ik er niet mee sta![]()
![]()
Ow op die manierquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:42 schreef Niara het volgende:
[..]
Zon moet wel heel fel schijnen of ik hoofdpijn/migraine hebben om er eentje op te doen.
Ik vind gewoon dat ik er niet mee sta![]()
![]()
Hey Re!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:31 schreef Re het volgende:
Hoi nikky,
[..]
thnx, ja het is wel een lange weg maar we gaan er voor
Ook dit gaat je lukken!
Jij hebt geen zonnebrillenhoofd maar een pettenhoofd danquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:42 schreef Niara het volgende:
[..]
Zon moet wel heel fel schijnen of ik hoofdpijn/migraine hebben om er eentje op te doen.
Ik vind gewoon dat ik er niet mee sta. Ik vind dan weer dat ik geen pettenhoofd heb
. Maar goed, lang geleden dat ik een pet op had en toen had ik nog een plfokop, dus toch maar weer eens kijken hoe het nu staat
.
Ik heb het een tijdje terug voor het eerst opgeschreven. Zal binnenkort ook eens kijken of daar al wat resultaat zichtbaar isquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:40 schreef GotC het volgende:
)
![]()
![]()
ha straks eens een soepel meetlint scoren! Heb alleen zo'n stug meetgeval van de bouwmarkt. Merk wel dat m'n broeken bij m'n taille losser gaan zitten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:40 schreef GotC het volgende:
)
![]()
Wat gaat dit topic snel trouwens!
Hoe houden jullie het bij......... woordgrapje
Mwah ook niet echt een pettenhoofd, maar noodzaak enzo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij hebt geen zonnebrillenhoofd maar een pettenhoofd dan. Ik vind dan weer dat ik geen pettenhoofd heb
. Maar goed, lang geleden dat ik een pet op had en toen had ik nog een plfokop, dus toch maar weer eens kijken hoe het nu staat
.
M'n ogen liggen best ver naar achteren en ik heb meestal diepe kuilen onder m'n ogen van hier naar Tokio waardoor ik er al snel uit zie als een zombie als ik een pet op heb.
En wallen die onder een zonnebril uit komen.. brrr...
/klaag![]()
Lijkt me duidelijk. In je doktersjas, met stethoscoop en Dr.Sexy geborduurd op je rugquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
Bij de mudrun wordt de meest creatieve outfit beloond*gaat brainstormen*
F means you're fucked![]()
Evy 0-5 heeft een versie uit 2006 en een versie uit 2011. Ook de opbouw van beide versies is verschillend. Mij beviel de 2011 versie beter.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:44 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Zit die in Evy tegenwoordig? Is er een nieuwe serie?![]()
Of camo paint in de vorm vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. In je doktersjas, met stethoscoop en Dr.Sexy geborduurd op je rug![]()
![]()
Ga als sumoworstelaarquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
Bij de mudrun wordt de meest creatieve outfit beloond*gaat brainstormen*
..
Wie trainen hier voor de 4 mijl van Groningen?👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:47 schreef nikky het volgende:
Wie trainen hier voor de 4 mijl van Groningen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
FOK!ploeg.quote:👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Zie OPquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:47 schreef nikky het volgende:
Wie trainen hier voor de 4 mijl van Groningen?Daar staat een lijst van wie loopt waar wanneer enzo
![]()
Ik twijfel ook nog hard, het is toch wel heel erg stoerquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jammer, maar begrijpelijk. Ik moet het ook nog zien hoor
.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ga pas serieus over dingen nadenken als ik weer fatsoenlijk kan hardlopenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog hard, het is toch wel heel erg stoer.
Mag niet, rustdag!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien moeten we shirtjes laten drukken.
rent weg*Niet meer actief op Fok!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: