Uitnodigender dan dit kon ik de TT niet makenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
Beetje jammer dat ie niet even komt posten.
Hij kent Mohmi vast ook wel een beetje, die gaat gewoon doorquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:19 schreef shifto het volgende:
hij snapt dat als hij nu reageert MohMi hier niet meer vrijuit durft te praten en dus geen sappige verhalen meer hoort over zijn collega
Hi ha ho, ik vind een foto op mn laptop van hara haar borstenquote:
Ik las worstenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Hi ha ho, ik vind een foto op mn laptop van hara haar borsten
Helaas met kleding eroverheen
Hier ben ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
Beetje jammer dat ie niet even komt posten.
quote:
Beetje jammer dit idd, niet eens de moeite om mooie bjorn ava te maken oidquote:
Nog steeds grappiger dan de vorige thread.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu wel
Maar die is zo flauw dat ik niet eens moet glimlachen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nog steeds grappiger dan de vorige thread.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nog steeds grappiger dan de vorige thread.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet niet, zag ik net in KLB SC staan. Perfecte timing.
DAfuq doe jij daarquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet niet, zag ik net in KLB SC staan. Perfecte timing.
Ik quote deze meme laatst nog in een gesprek met MohMiquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:46 schreef Harajuku. het volgende:
Deze voor jouw fobo, Shifto
[ afbeelding ]
Neger wat, ik zo boos op myepisodes.com dat eer geen Dexter staat, is het gewoon helemaal niet!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:48 schreef shifto het volgende:
NIEUWE SEIZOEN DEXTER IS BEGONNEN AAAAARGRAGARARAWAKLHALKHDA
Fuck yeah
nevermind
Ik werd getrolled door mijn torrent download site, iemand begon nu de afleveringen in HD te uploaden. Daardoor dacht ik dat ep 1 en 2 al uitwarenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neger wat, ik zo boos op myepisodes.com dat eer geen Dexter staat, is het gewoon helemaal niet!
Ik denk dat Bjorn gewoon jaloers is op jou, Mur, de mail die ik naar mezelf stuurde kwam wel gewoon aan!quote:
Beter dan net, nu word ik tenminste niet meer bespied door de ICT afdelingquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:09 schreef SicSicSics het volgende:
Zo mijn werkdag zit er ook weer op.2 uurtjes overleg, op mijn vrije Fear Factory uitkater dag!
Jullie zijn weer lekker bezig hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Beter dan net, nu word ik tenminste niet meer bespied door de ICT afdeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeetje, wat zwaar zegquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:12 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet vandaag tot 17:00Morgen ook
Maar wel pas om 10 uur beginnen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:10 schreef MohMi het volgende:
Beter dan net, nu word ik tenminste niet meer bespied door de ICT afdeling
Als ik Bjorn was dan wist ik het wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan had ik mee komen posten, alleen lezen is ook maar zo saai.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Godverdomme, mijn leven gaat niet over rozen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jeetje, wat zwaar zegHet is maar goed dat jij zo'n vechter bent, Myst, anders was je zeker bezweken aan die zeven uur werken
Eensch! En zoals Hara al juist aangaf, ik post vrolijk verder net als anders, boeit mij hetquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als ik Bjorn was dan wist ik het wel!![]()
Dan had ik mee komen posten, alleen lezen is ook maar zo saai.
Sterkte, kanjerquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdomme, mijn leven gaat niet over rozen!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ik mag zo nog wel even een half uurtje de charmante testmanager aanstaren.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik denk dat Bjorn gewoon jaloers is op jou, Mur, de mail die ik naar mezelf stuurde kwam wel gewoon aan!
Echt?? xD Loool, die moeten ze zelf een schopje geven, dus zeker dat ze hebben meegenotenquote:
Ze hebben er vast van genoten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt?? xD Loool, die moeten ze zelf een schopje geven, dus zeker dat ze hebben meegenotenEven alle mails doorgelezen om te snappen waar het over gaat
Ik ben echt TOP bezig in mijn laatste maand hier
En ik was zo'n nette werknemer
Wat doe jij eigenlijk ook alweer voor werk?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ik mag zo nog wel even een half uurtje de charmante testmanager aanstaren.
Projectmanager/business analist/functioneel beheerder/manusje-van-allesquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk ook alweer voor werk?
Nu nog die met het hoge hoedje.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moet welVooral die foto van je piemel met een strikje om was niet te versmaden
Ah tof! Business analist was ik graag geworden bij mijn huidige werkgever maar wegens gebrek aan vacatures ben ik uiteindelijk toch verder gaan kijken. Vind je het leuk? Is Project Manager bij jullie ook eenr edelijk ondankbare job?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Projectmanager/business analist/functioneel beheerder/manusje-van-alles
Jaaa!quote:
Hier is het meer accountant dan PM, ik heb gofferdomme nog nooit zo veel excel sheetjes bijgewerkt als toen ik PM wasquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:28 schreef MohMi het volgende:
Ah tof! Business analist was ik graag geworden bij mijn huidige werkgever maar wegens gebrek aan vacatures ben ik uiteindelijk toch verder gaan kijken. Vind je het leuk? Is Project Manager bij jullie ook eenr edelijk ondankbare job?
Je hebt er ook hele handige project management tools, meestal zijn dat 20 standaard excel sheetjes in een ander programma.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:48 schreef WasMachinator het volgende:
excel
heb door een practicum echt een hekel eraan gekregen
geweldig :p..quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je hebt er ook hele handige project management tools, meestal zijn dat 20 standaard excel sheetjes in een ander programma.
Witte hoed op zwart pak, mijn ogen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:52 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
geweldig :p..
ik kwam er gisteren achter dat ik mag gaan leren programmeren, we gaan leren PERL te gebruiken..
vandaag ook op outfit hunt geweest voor vrijdag
[ afbeelding ]
Dan is het goed.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:54 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb ook nog een zwarte hoed ^^
Dat is beter.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:54 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb ook nog een zwarte hoed ^^
danku dankuquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Nice brah.![]()
Als mijn pak er is doe ik ook wel een foto.
Met zwarte hoed idd goedgekeurd!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:52 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
geweldig :p..
ik kwam er gisteren achter dat ik mag gaan leren programmeren, we gaan leren PERL te gebruiken..
vandaag ook op outfit hunt geweest voor vrijdag
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
Je lijkt zo wel een beetje op hem uit Glee, maar dan minder gay
[ afbeelding ]
...nee sorry, daar heeft het geheel toch een te hoog 'schattig'-gehalte voorquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:32 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Dankje![]()
mijn moeder zei al meteen, maffia
whaha xDquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
...nee sorry, daar heeft het geheel toch een te hoog 'schattig'-gehalte voor![]()
Is het al zo laat!quote:
Dat is toch een vrouwen merk? Of is dat hara haar harige arm?quote:
Ik vind hem wel ok, voor een esprit.quote:
Een moeder of een Crutch met een Esprit mag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind hem wel ok, voor een esprit.
Om eerlijk te zijn, ik heb mijn moeder ook een esprit horloge gegeven voor haar verjaardag, ik zondig ook wel eens.
Dan is het goed. Alle mensen die ik ken met een Esprit horloge voldoen aan die criteria.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Een moeder of een Crutch met een Esprit mag.
Luister niet naar mij hoor. Ik weet niks van klokjes en op tijd komen etc enz..quote:
Ik vind hem mooi gek genoegquote:
picsquote:
Nee, eerste keer dus een beetje spannendquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
pics
Hebben jullie al vaker met muhaha gechilled eigenlijk?
En dat word dan niet gamen vanavond..
heb je je slipje met open kruis voor de zekerheid aangetrokken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, eerste keer dus een beetje spannend
hij heeft hem zelf uitgekozen ook nog, ik probeerde hem bruin aan te smeren maar nope.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi gek genoegBen blij dat ie niet zo'n lelijk geschubd bandje heeft, vreselijk vind ik dat.
gaan jullie nu serieus muahaha voor het eerst meeten?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik pik muhahaha om 8u op bij de scooterwinkel en dan lopen we naar jouIk heb mini-vleesjes
Juist niet; ik heb mijn poncho meegenomen om droog te blijven voor wanneer die elkaar af lebberenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je je slipje met open kruis voor de zekerheid aangetrokken?
Feit!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
gaan jullie nu serieus muahaha voor het eerst meeten?
Maar dan kan je jezelf makkelijker en onopvallender betasten wanneer die hete boys bezig zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Juist niet; ik heb mijn poncho meegenomen om droog te blijven voor wanneer die elkaar af lebberenIk maak nooit kans als shifto er ook is
Geen idee waarom ik nog met hem blijf omgaan nu ik er over nadenk
VERTEL MIJ WAT GVD!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dan kan je jezelf makkelijker en onopvallender betasten wanneer die hete boys bezig zijn.
En onopvallend is de key, niemand wil jouw clam zien, wanneer we shifto hebben.
Maar als je nou wat geld spaart schatje, dan wil ik er nog wel over nadenken. Omdat ik zo veel van je hou.quote:
Ik schakel bij hoge nood de BBQ-man wel inquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar als je nou wat geld spaart schatje, dan wil ik er nog wel over nadenken. Omdat ik zo veel van je hou.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik schakel bij hoge nood de BBQ-man wel in
Het goedkoopste is niet altijd het beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral niet wanneer je dit zou kunnen krijgen:
-knip-![]()
![]()
![]()
Echt obviously idd xDDDquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
omg daar wil ik serieus heus fotos van!!!! Hara hier obviously
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het goedkoopste is niet altijd het beste.
Vooral niet wanneer je dit zou kunnen krijgen:
-knip-![]()
![]()
Ok, dan ga ik iets rustiger bier drinkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik pik muhahaha om 8u op bij de scooterwinkel en dan lopen we naar jouIk heb mini-vleesjes
'Cus you also want the c0ckquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Juist niet; ik heb mijn poncho meegenomen om droog te blijven voor wanneer die elkaar af lebberenIk maak nooit kans als shifto er ook is
Geen idee waarom ik nog met hem blijf omgaan nu ik er over nadenk
ne ne sssstquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dan kan je jezelf makkelijker en onopvallender betasten wanneer die hete boys bezig zijn.
En onopvallend is de key, niemand wil jouw clam zien, wanneer we shifto hebben.
jaja ssstquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik iets rustiger bier drinken
[..]
'Cus you also want the c0ck
[..]
ne ne sssstgewoon komen (over mijn gezichtje
)
Doe maar ja gvd xD Blackoutblackoutblackout! xDquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik iets rustiger bier drinken
Gelukkig word ik wakker gebeldquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Doe maar ja gvd xD Blackoutblackoutblackout! xD
Pretty much sums it up.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:33 schreef muhahaha het volgende:
Ik las poncho, shifto en ik elkaar aflebberen en ik zag een horloge
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:33 schreef muhahaha het volgende:
Ik las poncho, shifto en ik elkaar aflebberen en ik zag een horloge
quote:
Of Mohquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij kunnen die poncho wel mooi gebruiken broeder.
Ezel IIAAAAAquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:35 schreef MohMi het volgende:
Hoe kom jij eigenlijk, muhahaha? Fiets? Lopend? Te ezel?
Ow dudequote:Op woensdag 13 juni 2012 19:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Of Moh
Al dat rondvliegend sperma wat niet voor haar bedoeld is enzo
Wat is er mis met 2 hoog wonenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moest er net nog aan denken idd xD Het grote enige nadeel aan jou; de ligging van je huis
Ik moest er 1 hebben, dan maar 1 die mij mss fitter maaktquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moest er net nog aan denken idd xD Het grote enige nadeel aan jou; de ligging van je huis
Neen ik heb nog niks opquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb jij soms al aan je Malibu gezeten?
Brah, kan pas na checkpoint hier om doe hoekquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:38 schreef muhahaha het volgende:
Shifto pass me je waypoint bro, hoef ik niet te wandelen.
M, M en Mquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Rustig MHij moet nog een voetbal wedstrijd met ons mee
Tot zo!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga aanlopen, zal wel ffkes onderweg zijn
Stelletje bazenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
M, M en M
Godversakkerpotlodennogantoe zeg
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
M, M en M
Godversakkerpotlodennogantoe zeg
quote:
Ook in het echt ben ik Meesterlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wij zijn M's irlEn als je niet zo stom ver weg zou wonen, had je vanaaf ook mee kunnen bazen
Verhuizen jonguh, betere baan zoeken hier in de buurtquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook in het echt ben ik Meesterlijk.
en ja.wat een verdriet.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Verhuizen jonguh, betere baan zoeken hier in de buurt
Ezel opvoeren jonguh.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga aanlopen, zal wel ffkes onderweg zijn
Ik ga met de fietsquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:47 schreef shifto het volgende:
Ik hoop dat muhahaha je oppikt met de auto
zo ver..
Zonder kleding.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:49 schreef shifto het volgende:
Zullen we een webcam feed opzetten voor Mur![]()
![]()
Doen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:49 schreef shifto het volgende:
Zullen we een webcam feed opzetten voor Mur![]()
![]()
Daar gaat ons goede ideequote:Op woensdag 13 juni 2012 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zonder kleding.![]()
Ik moet er ook vandoor. Een maat belde met: ik heb bier.
Toen hing hij op.
Wat een held.
Goeden friend.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zonder kleding.![]()
Ik moet er ook vandoor. Een maat belde met: ik heb bier.
Toen hing hij op.
Wat een held.
Heldquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:58 schreef Murdera het volgende:
Fijne avond, muha, geef shifto een extra halfharde tegen zijn bakkes van me.
En geef moh euhhh euhm. nouja, zwaai maar even naar haar voor me, van een afstandje.
aaaaaw!! ^^quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:07 schreef shifto het volgende:
MohMi is de beste en de liefste van de heeeeeeeeeeeeeeele wereld!!True story!
nou nu naar de mac want shiftovwil veette japquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
is de amaretto lekker? he? muhahaha? KOM DAN!
hahhaahaha jij hebt dikke vingers! en ik draai mn telefoon niet gvd!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
nou nu naar de mac want shiftovwil veette jap
luistert naar mij we hebben dezelfde telefoonquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
hahhaahaha jij hebt dikke vingers! en ik draai mn telefoon niet gvd!
weet jr wat, ik probeer rt, kijken of ik beter typ.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
luistert naar mij we hebben dezelfde telefoon
gvdr waz met jouquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
weet jr wat, ik probeer rt, kijken of ik beter typ.
hee muhahaha, je bent veel gezelliger zo!leuk man!
check je auctioons hommoquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:47 schreef shifto het volgende:
hommos allemaal moeilijk typen, ik heb gewoon toetsenbord hommos
toetsenbord is voor homoooosquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:47 schreef shifto het volgende:
hommos allemaal moeilijk typen, ik heb gewoon toetsenbord hommos
Wat heb je nou weer gedaan!?quote:
2 x ook!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
Je zei me, ik ben erger dan Crutch, hoor.
Was het tanzen zo erg?quote:
Ik ben altijd voor de middenweg! Polderen 4 life.quote:
jij kutalto!quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor de middenweg! Polderen 4 life.
Letten jullie even op allemaal!? Zo wensen we aangesproken te worden!quote:
Ik doe iets goedquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Letten jullie even op allemaal!? Zo wensen we aangesproken te worden!
Hell yeah! Jij bent goed bezig Cue_!quote:
Jij dan weer iets minder...quote:
dank jequote:Op donderdag 14 juni 2012 00:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hell yeah! Jij bent goed bezig Cue_!
lijkt me zeer vermakelijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:08 schreef shifto het volgende:
Was gezellig mensjesOndanks het verlies toch weer een aangeschoten muhahaha mogen aanschouwen!
Tot nu toe is 100% van de wedstrijden van NL tijdens het EK die ik in Utrecht heb gekeken uitgelopen op een deceptie. Ligt vast aan Tivoli.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:11 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
lijkt me zeer vermakelijk![]()
De mensen in roermond waren echt belachelijk.. triest volk daar..
Tasty?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:08 schreef shifto het volgende:
Was gezellig mensjesOndanks het verlies toch weer een aangeschoten muhahaha mogen aanschouwen!
Volgens mij ligt het gewoon aan die elf lamme takken in het veld... En dan bedoel ik een keer niet die Duitsers.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:12 schreef Skv het volgende:
Tot nu toe is 100% van de wedstrijden van NL tijdens het EK die ik in Utrecht heb gekeken uitgelopen op een deceptie. Ligt vast aan Tivoli.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:22 schreef muhahaha het volgende:
ik ben thuis......... boqAWAaaap alles draait fakk
Ja mag ik die posten muhahah?quote:
Ik maak je incognito maar dan zien mensen je swag hair. Bijna hara niveauquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:23 schreef muhahaha het volgende:
nnneee dat is maaatig jeweet ik ben onder invloed diatdat ma vind het slecht ec
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:22 schreef muhahaha het volgende:
ik ben thuis......... boqAWAaaap alles draait fakk
bra doe niet die afro is niet mijn style jeweetzelluf hihi kut het was lang lopen etc en ik mis de macquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik maak je incognito maar dan zien mensen je swag hair. Bijna hara niveau
ik wilde met jou speekselenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:24 schreef MohMi het volgende:
[..]Moet je al speekselen?
Shifto, kom er nu aan voor mn phone
Ik wil ook met Moh speekselen.quote:
UIT HET RAAM ZEIKEN HIHIHIquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:25 schreef Skv het volgende:
He, als je in zo'n kuttrein zit en ze hebben niet van die pijltjes in je coupé hangen van waar de plee zit.. Zit er dan geen plee in die trein? Ik moet zeiken als een malle.
De fapligging kan ik aanradenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:27 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga een stabiele zijligging proberen!
Nee, zo'n hippe Wifi-intercity. Utrecht-Enschede.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:27 schreef WasMachinator het volgende:
Skv, zit je in zn nieuwe sprinter?
zo ja, dan is er geen wc..
raampje open ditdatquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, zo'n hippe Wifi-intercity. Utrecht-Enschede.
Gewoon in een bekertje doen en uit het raam gooien!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:25 schreef Skv het volgende:
He, als je in zo'n kuttrein zit en ze hebben niet van die pijltjes in je coupé hangen van waar de plee zit.. Zit er dan geen plee in die trein? Ik moet zeiken als een malle.
Ja dat kan dus niet mongols, in die hippe treienen. Wacht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gewoon in een bekertje doen en uit het raam gooien!
Maar je bent er niet!quote:
oude grap man die maakte mijn oma een paar jaar geleden nog en zij kan het wetenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:28 schreef Skv het volgende:
De laatste keer dat we zo slecht verdedigden tegen Duitsland waren we het land voor 5 jaar kwijt..
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
bra doe niet die afro is niet mijn style jeweetzelluf hihi kut het was lang lopen etc en ik mis de mac
TIMMEHHHH!quote:
daarin zit vast wel een wc, loop ff een paar meters ouwequote:Op donderdag 14 juni 2012 00:32 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik godverdomme toch niet met zeik gooien.
nnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 14 juni 2012 00:31 schreef MohMi het volgende:
[..]Samen boven die pot liggen kotsen of iets?
Wel weer snel gvdquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:26 schreef muhahaha het volgende:
nondeju ik liep niet in een rehte lijne naar huis
BAAAAAAAAAASSSSSS!!!!!!!!!!!quote:
Maar speeksel je dat wel met mij?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:32 schreef MohMi het volgende:
[..]en ja, er moet een wc zijn, anders moet je je piemelotus uit het raam hangen
Ow xD Pas nou op met wat je post met je amaretto hoofdquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
nnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
care gewoon tegen de bar pisse doe ik ook sst ne nequote:Op donderdag 14 juni 2012 00:33 schreef Skv het volgende:
Ik ga mn zeik godverdomme ophouden ook. Al duurt het de volle 30 minuten.
ow you didnt...quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ow xD Pas nou op met wat je post met je amaretto hoofd![]()
You.. YOou.... Geestah.!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
care gewoon tegen de bar pisse doe ik ook sst ne ne
Niet als je piemel uit het raam hangtquote:
Echt hequote:Op donderdag 14 juni 2012 00:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind je het gek, wat voor buurt wonen jullie! Ik voelde me bedreigt!!!!
maar jij bent dan ook echt lekker, ik ben man en blut enzo en nog loeren ze naar mequote:Op donderdag 14 juni 2012 00:34 schreef MohMi het volgende:
Echt heDaarom ga ik met de fiets van shifto naar mij; op die 10 meter word zelfs ik soms lastig gevallen
Ja I did, you even quoted it xDquote:
Malibu was mss beter idee geweestquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:34 schreef muhahaha het volgende:
nix geen malibu vanavond je leest het goed lieve menschen en de manschaft is kut bah bah nederland olleee
Mijn friemelpiemel past niet door de poriën van het glas heen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet als je piemel uit het raam hangt
[..]
Echt heDaarom ga ik met de fiets van shifto naar mij; op die 10 meter word zelfs ik soms lastig gevallen
Je zal het niet weten ollleeee lekker man oooeee trouwens dat vleesch was koud menschquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja I did, you even quoted it xD
[..]
Malibu was mss beter idee geweest![]()
Maar je hebt het gehaald, en nu kun je zelfs fijn kletsen met je Diablo vriendjes!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook echt lekker, ik ben man en blut enzo en nog loeren ze naar me
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zal het niet weten ollleeee lekker man oooeee trouwens dat vleesch was koud mensch
'Gespeekseld'. De tering.quote:
fuck diablo ik zit lekker op fok ditdat dibs op je ass enzoquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar je hebt het gehaald, en nu kun je zelfs fijn kletsen met je Diablo vriendjes!En ik heb 2 biertjes!
Pics!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn friemelpiemel past niet door de poriën van het glas heen.
Besides, ik het mijn Martin Luther King boxershort aan dus dat is geheim en prive en vies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |