De fapligging kan ik aanradenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:27 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ga een stabiele zijligging proberen!
Nee, zo'n hippe Wifi-intercity. Utrecht-Enschede.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:27 schreef WasMachinator het volgende:
Skv, zit je in zn nieuwe sprinter?
zo ja, dan is er geen wc..
raampje open ditdatquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, zo'n hippe Wifi-intercity. Utrecht-Enschede.
Gewoon in een bekertje doen en uit het raam gooien!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:25 schreef Skv het volgende:
He, als je in zo'n kuttrein zit en ze hebben niet van die pijltjes in je coupé hangen van waar de plee zit.. Zit er dan geen plee in die trein? Ik moet zeiken als een malle.
Ja dat kan dus niet mongols, in die hippe treienen. Wacht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gewoon in een bekertje doen en uit het raam gooien!
Maar je bent er niet!quote:
oude grap man die maakte mijn oma een paar jaar geleden nog en zij kan het wetenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:28 schreef Skv het volgende:
De laatste keer dat we zo slecht verdedigden tegen Duitsland waren we het land voor 5 jaar kwijt..
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
bra doe niet die afro is niet mijn style jeweetzelluf hihi kut het was lang lopen etc en ik mis de mac
TIMMEHHHH!quote:
daarin zit vast wel een wc, loop ff een paar meters ouwequote:Op donderdag 14 juni 2012 00:32 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik godverdomme toch niet met zeik gooien.
nnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 14 juni 2012 00:31 schreef MohMi het volgende:
[..]Samen boven die pot liggen kotsen of iets?
Wel weer snel gvdquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:26 schreef muhahaha het volgende:
nondeju ik liep niet in een rehte lijne naar huis
BAAAAAAAAAASSSSSS!!!!!!!!!!!quote:
Maar speeksel je dat wel met mij?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:32 schreef MohMi het volgende:
[..]en ja, er moet een wc zijn, anders moet je je piemelotus uit het raam hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |