Ow xD Pas nou op met wat je post met je amaretto hoofdquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
nnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
care gewoon tegen de bar pisse doe ik ook sst ne nequote:Op donderdag 14 juni 2012 00:33 schreef Skv het volgende:
Ik ga mn zeik godverdomme ophouden ook. Al duurt het de volle 30 minuten.
ow you didnt...quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ow xD Pas nou op met wat je post met je amaretto hoofd![]()
You.. YOou.... Geestah.!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
care gewoon tegen de bar pisse doe ik ook sst ne ne
Niet als je piemel uit het raam hangtquote:
Echt hequote:Op donderdag 14 juni 2012 00:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind je het gek, wat voor buurt wonen jullie! Ik voelde me bedreigt!!!!
maar jij bent dan ook echt lekker, ik ben man en blut enzo en nog loeren ze naar mequote:Op donderdag 14 juni 2012 00:34 schreef MohMi het volgende:
Echt heDaarom ga ik met de fiets van shifto naar mij; op die 10 meter word zelfs ik soms lastig gevallen
Ja I did, you even quoted it xDquote:
Malibu was mss beter idee geweestquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:34 schreef muhahaha het volgende:
nix geen malibu vanavond je leest het goed lieve menschen en de manschaft is kut bah bah nederland olleee
Mijn friemelpiemel past niet door de poriën van het glas heen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet als je piemel uit het raam hangt
[..]
Echt heDaarom ga ik met de fiets van shifto naar mij; op die 10 meter word zelfs ik soms lastig gevallen
Je zal het niet weten ollleeee lekker man oooeee trouwens dat vleesch was koud menschquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja I did, you even quoted it xD
[..]
Malibu was mss beter idee geweest![]()
Maar je hebt het gehaald, en nu kun je zelfs fijn kletsen met je Diablo vriendjes!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook echt lekker, ik ben man en blut enzo en nog loeren ze naar me
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zal het niet weten ollleeee lekker man oooeee trouwens dat vleesch was koud mensch
'Gespeekseld'. De tering.quote:
fuck diablo ik zit lekker op fok ditdat dibs op je ass enzoquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar je hebt het gehaald, en nu kun je zelfs fijn kletsen met je Diablo vriendjes!En ik heb 2 biertjes!
Pics!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn friemelpiemel past niet door de poriën van het glas heen.
Besides, ik het mijn Martin Luther King boxershort aan dus dat is geheim en prive en vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |