Dan is het goed. Alle mensen die ik ken met een Esprit horloge voldoen aan die criteria.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Een moeder of een Crutch met een Esprit mag.
Luister niet naar mij hoor. Ik weet niks van klokjes en op tijd komen etc enz..quote:
Ik vind hem mooi gek genoegquote:
picsquote:
Nee, eerste keer dus een beetje spannendquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
pics
Hebben jullie al vaker met muhaha gechilled eigenlijk?
En dat word dan niet gamen vanavond..
heb je je slipje met open kruis voor de zekerheid aangetrokken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, eerste keer dus een beetje spannend
hij heeft hem zelf uitgekozen ook nog, ik probeerde hem bruin aan te smeren maar nope.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi gek genoegBen blij dat ie niet zo'n lelijk geschubd bandje heeft, vreselijk vind ik dat.
gaan jullie nu serieus muahaha voor het eerst meeten?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik pik muhahaha om 8u op bij de scooterwinkel en dan lopen we naar jouIk heb mini-vleesjes
Juist niet; ik heb mijn poncho meegenomen om droog te blijven voor wanneer die elkaar af lebberenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je je slipje met open kruis voor de zekerheid aangetrokken?
Feit!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
gaan jullie nu serieus muahaha voor het eerst meeten?
Maar dan kan je jezelf makkelijker en onopvallender betasten wanneer die hete boys bezig zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Juist niet; ik heb mijn poncho meegenomen om droog te blijven voor wanneer die elkaar af lebberenIk maak nooit kans als shifto er ook is
Geen idee waarom ik nog met hem blijf omgaan nu ik er over nadenk
VERTEL MIJ WAT GVD!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dan kan je jezelf makkelijker en onopvallender betasten wanneer die hete boys bezig zijn.
En onopvallend is de key, niemand wil jouw clam zien, wanneer we shifto hebben.
Maar als je nou wat geld spaart schatje, dan wil ik er nog wel over nadenken. Omdat ik zo veel van je hou.quote:
Ik schakel bij hoge nood de BBQ-man wel inquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar als je nou wat geld spaart schatje, dan wil ik er nog wel over nadenken. Omdat ik zo veel van je hou.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik schakel bij hoge nood de BBQ-man wel in
Het goedkoopste is niet altijd het beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral niet wanneer je dit zou kunnen krijgen:
-knip-![]()
![]()
![]()
Echt obviously idd xDDDquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
omg daar wil ik serieus heus fotos van!!!! Hara hier obviously
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het goedkoopste is niet altijd het beste.
Vooral niet wanneer je dit zou kunnen krijgen:
-knip-![]()
![]()
Ok, dan ga ik iets rustiger bier drinkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik pik muhahaha om 8u op bij de scooterwinkel en dan lopen we naar jouIk heb mini-vleesjes
'Cus you also want the c0ckquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Juist niet; ik heb mijn poncho meegenomen om droog te blijven voor wanneer die elkaar af lebberenIk maak nooit kans als shifto er ook is
Geen idee waarom ik nog met hem blijf omgaan nu ik er over nadenk
ne ne sssstquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dan kan je jezelf makkelijker en onopvallender betasten wanneer die hete boys bezig zijn.
En onopvallend is de key, niemand wil jouw clam zien, wanneer we shifto hebben.
jaja ssstquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik iets rustiger bier drinken
[..]
'Cus you also want the c0ck
[..]
ne ne sssstgewoon komen (over mijn gezichtje
)
Doe maar ja gvd xD Blackoutblackoutblackout! xDquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik iets rustiger bier drinken
Gelukkig word ik wakker gebeldquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Doe maar ja gvd xD Blackoutblackoutblackout! xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |