Nu nog die met het hoge hoedje.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moet welVooral die foto van je piemel met een strikje om was niet te versmaden
Ah tof! Business analist was ik graag geworden bij mijn huidige werkgever maar wegens gebrek aan vacatures ben ik uiteindelijk toch verder gaan kijken. Vind je het leuk? Is Project Manager bij jullie ook eenr edelijk ondankbare job?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Projectmanager/business analist/functioneel beheerder/manusje-van-alles
Jaaa!quote:
Hier is het meer accountant dan PM, ik heb gofferdomme nog nooit zo veel excel sheetjes bijgewerkt als toen ik PM wasquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:28 schreef MohMi het volgende:
Ah tof! Business analist was ik graag geworden bij mijn huidige werkgever maar wegens gebrek aan vacatures ben ik uiteindelijk toch verder gaan kijken. Vind je het leuk? Is Project Manager bij jullie ook eenr edelijk ondankbare job?
Je hebt er ook hele handige project management tools, meestal zijn dat 20 standaard excel sheetjes in een ander programma.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:48 schreef WasMachinator het volgende:
excel
heb door een practicum echt een hekel eraan gekregen
geweldig :p..quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je hebt er ook hele handige project management tools, meestal zijn dat 20 standaard excel sheetjes in een ander programma.
Witte hoed op zwart pak, mijn ogen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:52 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
geweldig :p..
ik kwam er gisteren achter dat ik mag gaan leren programmeren, we gaan leren PERL te gebruiken..
vandaag ook op outfit hunt geweest voor vrijdag
[ afbeelding ]
Dan is het goed.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:54 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb ook nog een zwarte hoed ^^
Dat is beter.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:54 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb ook nog een zwarte hoed ^^
danku dankuquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Nice brah.![]()
Als mijn pak er is doe ik ook wel een foto.
Met zwarte hoed idd goedgekeurd!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:52 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
geweldig :p..
ik kwam er gisteren achter dat ik mag gaan leren programmeren, we gaan leren PERL te gebruiken..
vandaag ook op outfit hunt geweest voor vrijdag
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
Je lijkt zo wel een beetje op hem uit Glee, maar dan minder gay
[ afbeelding ]
...nee sorry, daar heeft het geheel toch een te hoog 'schattig'-gehalte voorquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:32 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Dankje![]()
mijn moeder zei al meteen, maffia
whaha xDquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
...nee sorry, daar heeft het geheel toch een te hoog 'schattig'-gehalte voor![]()
Is het al zo laat!quote:
Dat is toch een vrouwen merk? Of is dat hara haar harige arm?quote:
Ik vind hem wel ok, voor een esprit.quote:
Een moeder of een Crutch met een Esprit mag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind hem wel ok, voor een esprit.
Om eerlijk te zijn, ik heb mijn moeder ook een esprit horloge gegeven voor haar verjaardag, ik zondig ook wel eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |