Uitnodigender dan dit kon ik de TT niet makenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
Beetje jammer dat ie niet even komt posten.
Hij kent Mohmi vast ook wel een beetje, die gaat gewoon doorquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:19 schreef shifto het volgende:
hij snapt dat als hij nu reageert MohMi hier niet meer vrijuit durft te praten en dus geen sappige verhalen meer hoort over zijn collega
Hi ha ho, ik vind een foto op mn laptop van hara haar borstenquote:
Ik las worstenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Hi ha ho, ik vind een foto op mn laptop van hara haar borsten
Helaas met kleding eroverheen
Hier ben ik.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
Beetje jammer dat ie niet even komt posten.
quote:
Beetje jammer dit idd, niet eens de moeite om mooie bjorn ava te maken oidquote:
Nog steeds grappiger dan de vorige thread.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu wel
Maar die is zo flauw dat ik niet eens moet glimlachen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nog steeds grappiger dan de vorige thread.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nog steeds grappiger dan de vorige thread.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet niet, zag ik net in KLB SC staan. Perfecte timing.
DAfuq doe jij daarquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet niet, zag ik net in KLB SC staan. Perfecte timing.
Ik quote deze meme laatst nog in een gesprek met MohMiquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:46 schreef Harajuku. het volgende:
Deze voor jouw fobo, Shifto
[ afbeelding ]
Neger wat, ik zo boos op myepisodes.com dat eer geen Dexter staat, is het gewoon helemaal niet!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:48 schreef shifto het volgende:
NIEUWE SEIZOEN DEXTER IS BEGONNEN AAAAARGRAGARARAWAKLHALKHDA
Fuck yeah
nevermind
Ik werd getrolled door mijn torrent download site, iemand begon nu de afleveringen in HD te uploaden. Daardoor dacht ik dat ep 1 en 2 al uitwarenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neger wat, ik zo boos op myepisodes.com dat eer geen Dexter staat, is het gewoon helemaal niet!
Ik denk dat Bjorn gewoon jaloers is op jou, Mur, de mail die ik naar mezelf stuurde kwam wel gewoon aan!quote:
Beter dan net, nu word ik tenminste niet meer bespied door de ICT afdelingquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:09 schreef SicSicSics het volgende:
Zo mijn werkdag zit er ook weer op.2 uurtjes overleg, op mijn vrije Fear Factory uitkater dag!
Jullie zijn weer lekker bezig hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Beter dan net, nu word ik tenminste niet meer bespied door de ICT afdeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeetje, wat zwaar zegquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:12 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet vandaag tot 17:00Morgen ook
Maar wel pas om 10 uur beginnen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:10 schreef MohMi het volgende:
Beter dan net, nu word ik tenminste niet meer bespied door de ICT afdeling
Als ik Bjorn was dan wist ik het wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan had ik mee komen posten, alleen lezen is ook maar zo saai.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Godverdomme, mijn leven gaat niet over rozen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jeetje, wat zwaar zegHet is maar goed dat jij zo'n vechter bent, Myst, anders was je zeker bezweken aan die zeven uur werken
Eensch! En zoals Hara al juist aangaf, ik post vrolijk verder net als anders, boeit mij hetquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als ik Bjorn was dan wist ik het wel!![]()
Dan had ik mee komen posten, alleen lezen is ook maar zo saai.
Sterkte, kanjerquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdomme, mijn leven gaat niet over rozen!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ik mag zo nog wel even een half uurtje de charmante testmanager aanstaren.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik denk dat Bjorn gewoon jaloers is op jou, Mur, de mail die ik naar mezelf stuurde kwam wel gewoon aan!
Echt?? xD Loool, die moeten ze zelf een schopje geven, dus zeker dat ze hebben meegenotenquote:
Ze hebben er vast van genoten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt?? xD Loool, die moeten ze zelf een schopje geven, dus zeker dat ze hebben meegenotenEven alle mails doorgelezen om te snappen waar het over gaat
Ik ben echt TOP bezig in mijn laatste maand hier
En ik was zo'n nette werknemer
Wat doe jij eigenlijk ook alweer voor werk?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ik mag zo nog wel even een half uurtje de charmante testmanager aanstaren.
Projectmanager/business analist/functioneel beheerder/manusje-van-allesquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk ook alweer voor werk?
Nu nog die met het hoge hoedje.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moet welVooral die foto van je piemel met een strikje om was niet te versmaden
Ah tof! Business analist was ik graag geworden bij mijn huidige werkgever maar wegens gebrek aan vacatures ben ik uiteindelijk toch verder gaan kijken. Vind je het leuk? Is Project Manager bij jullie ook eenr edelijk ondankbare job?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Projectmanager/business analist/functioneel beheerder/manusje-van-alles
Jaaa!quote:
Hier is het meer accountant dan PM, ik heb gofferdomme nog nooit zo veel excel sheetjes bijgewerkt als toen ik PM wasquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:28 schreef MohMi het volgende:
Ah tof! Business analist was ik graag geworden bij mijn huidige werkgever maar wegens gebrek aan vacatures ben ik uiteindelijk toch verder gaan kijken. Vind je het leuk? Is Project Manager bij jullie ook eenr edelijk ondankbare job?
Je hebt er ook hele handige project management tools, meestal zijn dat 20 standaard excel sheetjes in een ander programma.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:48 schreef WasMachinator het volgende:
excel
heb door een practicum echt een hekel eraan gekregen
geweldig :p..quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je hebt er ook hele handige project management tools, meestal zijn dat 20 standaard excel sheetjes in een ander programma.
Witte hoed op zwart pak, mijn ogen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:52 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
geweldig :p..
ik kwam er gisteren achter dat ik mag gaan leren programmeren, we gaan leren PERL te gebruiken..
vandaag ook op outfit hunt geweest voor vrijdag
[ afbeelding ]
Dan is het goed.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:54 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb ook nog een zwarte hoed ^^
Dat is beter.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:54 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb ook nog een zwarte hoed ^^
danku dankuquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Nice brah.![]()
Als mijn pak er is doe ik ook wel een foto.
Met zwarte hoed idd goedgekeurd!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:52 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
geweldig :p..
ik kwam er gisteren achter dat ik mag gaan leren programmeren, we gaan leren PERL te gebruiken..
vandaag ook op outfit hunt geweest voor vrijdag
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
Je lijkt zo wel een beetje op hem uit Glee, maar dan minder gay
[ afbeelding ]
...nee sorry, daar heeft het geheel toch een te hoog 'schattig'-gehalte voorquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:32 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Dankje![]()
mijn moeder zei al meteen, maffia
whaha xDquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
...nee sorry, daar heeft het geheel toch een te hoog 'schattig'-gehalte voor![]()
Is het al zo laat!quote:
Dat is toch een vrouwen merk? Of is dat hara haar harige arm?quote:
Ik vind hem wel ok, voor een esprit.quote:
Een moeder of een Crutch met een Esprit mag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind hem wel ok, voor een esprit.
Om eerlijk te zijn, ik heb mijn moeder ook een esprit horloge gegeven voor haar verjaardag, ik zondig ook wel eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |