Neger wat, ik zo boos op myepisodes.com dat eer geen Dexter staat, is het gewoon helemaal niet!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:48 schreef shifto het volgende:
NIEUWE SEIZOEN DEXTER IS BEGONNEN AAAAARGRAGARARAWAKLHALKHDA
Fuck yeah
nevermind
Ik werd getrolled door mijn torrent download site, iemand begon nu de afleveringen in HD te uploaden. Daardoor dacht ik dat ep 1 en 2 al uitwarenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neger wat, ik zo boos op myepisodes.com dat eer geen Dexter staat, is het gewoon helemaal niet!
Ik denk dat Bjorn gewoon jaloers is op jou, Mur, de mail die ik naar mezelf stuurde kwam wel gewoon aan!quote:
Beter dan net, nu word ik tenminste niet meer bespied door de ICT afdelingquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:09 schreef SicSicSics het volgende:
Zo mijn werkdag zit er ook weer op.2 uurtjes overleg, op mijn vrije Fear Factory uitkater dag!
Jullie zijn weer lekker bezig hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Beter dan net, nu word ik tenminste niet meer bespied door de ICT afdeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeetje, wat zwaar zegquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:12 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet vandaag tot 17:00Morgen ook
Maar wel pas om 10 uur beginnen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:10 schreef MohMi het volgende:
Beter dan net, nu word ik tenminste niet meer bespied door de ICT afdeling
Als ik Bjorn was dan wist ik het wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan had ik mee komen posten, alleen lezen is ook maar zo saai.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Godverdomme, mijn leven gaat niet over rozen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jeetje, wat zwaar zegHet is maar goed dat jij zo'n vechter bent, Myst, anders was je zeker bezweken aan die zeven uur werken
Eensch! En zoals Hara al juist aangaf, ik post vrolijk verder net als anders, boeit mij hetquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als ik Bjorn was dan wist ik het wel!![]()
Dan had ik mee komen posten, alleen lezen is ook maar zo saai.
Sterkte, kanjerquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdomme, mijn leven gaat niet over rozen!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ik mag zo nog wel even een half uurtje de charmante testmanager aanstaren.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik denk dat Bjorn gewoon jaloers is op jou, Mur, de mail die ik naar mezelf stuurde kwam wel gewoon aan!
Echt?? xD Loool, die moeten ze zelf een schopje geven, dus zeker dat ze hebben meegenotenquote:
Ze hebben er vast van genoten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt?? xD Loool, die moeten ze zelf een schopje geven, dus zeker dat ze hebben meegenotenEven alle mails doorgelezen om te snappen waar het over gaat
Ik ben echt TOP bezig in mijn laatste maand hier
En ik was zo'n nette werknemer
Wat doe jij eigenlijk ook alweer voor werk?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ik mag zo nog wel even een half uurtje de charmante testmanager aanstaren.
Projectmanager/business analist/functioneel beheerder/manusje-van-allesquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk ook alweer voor werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |