SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
Na-uh!quote:
ik edit alquote:
Kweenie? Waar kom je vandaan en hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:00 schreef Tink89 het volgende:
Mieten? Ben ik de enige die dat woord niet kent *en een beetje raar vindt*?
Tilburg *origineel Limburg* en 23...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kweenie? Waar kom je vandaan en hoe oud ben je?
Ik denk dat het meer iets Rotterdams is idd.quote:
Nederlands is het iig niet...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer iets Rotterdams is idd.
Tof!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik mag volgende maand twee buikdansworkshops gevenleuk en weet ik in ieder geval dat ik in de vakantie nog iets van sport doe
Ja dat valt altijd heel erg mee he? Ik heb soms dagen dat ik echt mn best moet doen om niet te weinig te eten en dan heb ik dus echt geen honger geleden!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb van de week eindelijk eens mijn bmr uitgerekend en wat ik zou mogen eten om op gewicht te blijven bij mijn huidige activiteitsniveau en daaruit bleek dat ik best nog heel wat mag of mss wel moet om mijn lichaam niet in crash-stand te laten gaan...
Yups, ik ook zoiets als BMR. Bij fanatiek sporten gaat het zelfs richting 2500. Maar om af te vallen moet ik toch nog rond de 1700 gaan zitten, wat goed te doen is bij normaal eten hoor.quote:
ik ken het ook wel en ik ben geboren Dellufsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer iets Rotterdams is idd.
Ja, kut, dat bedoelde ik ook bij de 1700kcal's dus. Haal die begrippen altijd door elkaar.quote:
Ik ken het ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ken het ook wel en ik ben geboren Dellufs
Ja, maar wil dat niet op internet zetten... Er zou hier zomaar iemand kunnen rondhangen die daar werkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tink, weet je inmiddels al wat het voor bedrijf is?
Regio Rotterdam hier, mieten is best een normaal woordLijkt me een afkorting van wees geen mietje. Mocht men dat nog niet begrepen hebben
quote:
Al gevonden, die vind mijn bmr zelfs nog klein beetje hoger: 1721quote:
Ik blijf verder ook wel gewoon sporten maar was meer hyper over de workshopsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nederlands is het iig niet...
[..]
Tof!Ik blijf in de zomer lekker paardrijden. Buitenritten zijn niet superintensief, maar wel heerlijk ontspannen en beter dan op het terras met een drankske
Weinig kans. Ik kan kan echt niet kotsen.quote:
Das zwaar niet ok zelfs. Van je eten uitkotsen keer op keer help je je lijf om zeep.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik zoveel last van mijn maag heb wil ik ook wel eens kunnen kotsen dus ik kan dat dan wel begrijpen. Maar als je er angst om zwaarder te zijn bij hebt en het daar (mede) om doet is dat niet ok. Wel heel goed dat je het hier neer zet (K)
Goed zo. Niet meer doen. Gewoon minder in je hoofd stoppen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:53 schreef Rebubbled het volgende:
Klopt. Daarom wil ik het ook meteen uiten na de eerste keer, zodat ik niet weer in een geheimzinnig eenzaam cirkeltje beland en het uit de hand loopt. Nu staat het zwart op wit hoe debiel ik ben en is het heel erg tastbaar voor me. Ik kan het nu niet wegwuiven. Ik verwacht ook geen medeleven.
Dat dacht ik ook altijd. Mocht je het toch eens willen proberen kan ik je het volgende recept aanraden: neem zonder te ontbijten een flinke lijn speed. Ga daarna aan de baco en wodka red bull onder het genot van een blowtje of wat. Neem er een pilletje bij. Op het moment dat je je wat minder goed gaat voelen denk je dat het een geniaal plan is om wat te gaan eten. Nadat je 45 minuten er over gedaan hebt om 1 hapje broodje kaas weg te krijgen ga je kotsen. En dan weet je ook gelijk wat men met projectile vomiting bedoelt. Ik haalde echt 1,5 meter, was best geinig. Na een keer of 7 en een lange douche voel je je wel een heel stuk beter en krijg je een lulkick van 7 uur. Good times!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weinig kans. Ik kan kan echt niet kotsen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:54 schreef Ticootje het volgende:
Goed zo. Niet meer doen. Gewoon minder in je hoofd maag stoppen.
Klinkt bijzonder onaangenaamquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat dacht ik ook altijd. Mocht je het toch eens willen proberen kan ik je het volgende recept aanraden: neem zonder te ontbijten een flinke lijn speed. Ga daarna aan de baco en wodka red bull onder het genot van een blowtje of wat. Neem er een pilletje bij. Op het moment dat je je wat minder goed gaat voelen denk je dat het een geniaal plan is om wat te gaan eten. Nadat je 45 minuten er over gedaan hebt om 1 hapje broodje kaas weg te krijgen ga je kotsen. En dan weet je ook gelijk wat men met projectile vomiting bedoelt. Ik haalde echt 1,5 meter, was best geinig. Na een keer of 7 en een lange douche voel je je wel een heel stuk beter en krijg je een lulkick van 7 uur. Good times!
Ik heb serieus een heel leuke dag gehad toen! We gingen met een grote groep naar een feest in Goes. Lekkere muziek, lekker weer, leuke mensen. En ik was zo ver heen dat ik mijn nemesis heel opvallend heb genegeerd, was hilarischquote:
Ik bedoel dit minder onaardig dan het klinkt, maar dit.hoort gewoon niet in dit topic!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:53 schreef Rebubbled het volgende:
Klopt. Daarom wil ik het ook meteen uiten na de eerste keer, zodat ik niet weer in een geheimzinnig eenzaam cirkeltje beland en het uit de hand loopt. Nu staat het zwart op wit hoe debiel ik ben en is het heel erg tastbaar voor me. Ik kan het nu niet wegwuiven. Ik verwacht ook geen medeleven.
Ja, drom gebruikte ik het ook.quote:
ik ben er ook wel happy mee , toch maar ff mooi gedaan van zo 90kg naar 75 kg in 5 maandjesquote:
Je ziet er goed uit hoor pop... Ik zou je doen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:54 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben er ook wel happy mee , toch maar ff mooi gedaan van zo 90kg naar 75 kg in 5 maandjes
pas op met wat je zegt , straks neemt men er aanstoot aan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit hoor pop... Ik zou je doen.
Terecht... Het is ook wel behoorlijk ranzig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:28 schreef Joene het volgende:
[..]
pas op met wat je zegt , straks neemt men er aanstoot aan.
Kotssex?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:32 schreef Joene het volgende:
Hangt er van af wat men Ranzig vind natuurlijk.
Oh j, ff geinen mag niet... Stel je voor..quote:
Hey je leeft ook nog ! wil het wat ? afvallen ?quote:
Gaat niet hard de afgelopen weken, maar kom dan ook amper aan sporten toe door overwerk en drukte. Maar met onsjes tegelijk gaat het toch omlaaag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Hey je leeft ook nog ! wil het wat ? afvallen ?
Beter langzaam en blijvend dan onwijs hard en dat het snel weer erbij komt ofzo...quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:38 schreef GI het volgende:
[..]
Gaat niet hard de afgelopen weken, maar kom dan ook amper aan sporten toe door overwerk en drukte. Maar met onsjes tegelijk gaat het toch omlaaag.
Hallo en welkom!quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:03 schreef isillavendel het volgende:
Hallo,
Ben al 2 jaar bezig met afvallen, hang nu helaas al een hele tijd stil. Kom maar niet onder de 95 kilo, blijf schommelen tussen de 95 en 100.
Start morgen weer met sporten (verhuist), afspraak staat er voor morgenavond.
Maar sporte voordat ik verhuiste ook minmaal 1x per week. En liep elke dag wel zeker een half uur. en ca 2x per week fietse ik ca 30 min (oke in normaal tempo naar de supermarkt/stad en terug).
Doe zelf aan weight watchers, maar aangezien jullie voornamelijke in cal rekenen heb ik uitgezocht dat ik vandaag 1591 cal gegeten..
Ook even uitgezocht BMR: 1734.
Met beweging schat ik tussen de 2000 en 2400 *aangezien mijn beweging vaak heel wisselend is*
Ontbijt ook zeer wisselend, brinta, beschuit, cracots, knackbrod en soms brood. Wissel regelmatig met de verhouding eiwitten/koolhydraten. Maar kom nu maar niet door het plato heen.
Hoop dat ik het misschien met sporten gaat lukken, maar hebben jullie nog tips voor de naast?
O: brinta met magere melk en honing
L: 4 cracots volkoren, 2 met leverpastei, 1 met rookvlees, 1 met kaas en piccalilly en een glas yoghurtdrank met 0% vet
T: banaan en stukje kaas
D: ovenschotel met witlof, banaan, tomaat, kaassaus (zelf gemaakt van klein beetje boter en bloem met veel magere melk samen met natuurlijk gerapste kaas).
En natuurlijke minmaal 1,5-2 liter thee/water gedronken.
Weet dat ik vandaag veel kaas heb gehad. Maar dat is natuurlijk niet elke dag.
Nice bro!quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:50 schreef Joene het volgende:
Gister weer bij de voedingsdeskundige geweest weer - 1,6 kg , zit nu bij haar op de schaal op 76,3 KG !
Dus nog 1,3 kg te gaan , das met de huidige methode +- 2 weken maar omdat mevrouw op vakantie gaat zie ik haar pas weer 17 juli ! Dus tegen die tijd moet ik ruim onder de 75 KG zitten en gaan we daarna een schema oppakken om op gewicht te blijven !
Ontbijt : 2 boterhammen appelstroop.
Tussendoor : Ontbijtkoek
Lunch : 4 boterhammen , 2 met boterhammenworst , 2 met pindakaas.
kilo of 5, inclusief urn?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nice bro!
Heb je ook een ondergrens qua gewicht?
Ja zijn die krengen zo zwaar?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's best weinig, tenzij urn van papiermache?
Nou als het goed is stopt het vanzelf het afvallen als je 1600kcal per dag aan houd dan zegt je lichaam gewoon nu is het genoeg.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nice bro!
Heb je ook een ondergrens qua gewicht?
Nee, dan word je zo'n schralequote:Op woensdag 13 juni 2012 08:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou als het goed is stopt het vanzelf het afvallen als je 1600kcal per dag aan houd dan zegt je lichaam gewoon nu is het genoeg.
ik vind 72/73 gewoon zeer ok , maar wil zeker niet dat het onder de 70 komt.
ja dat is niet echt de bedoeling.quote:
Mee eens, kaas en bananen zijn niet de verstandigste keuzes als je er zoveel van eet op een dagquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hallo en welkom!
Hoe lang sta je al stil en hoeveel was je daarvoor al afgevallen? Het is niet zo gek dat je lichaam af en toe even wat minder afvalt, daar hebben we hier allemaal last van bij tijd en wijle
Je lijstje van gisteren is wel een beetje maf, ik zou boterhammen gaan eten, en wat minder bananen en kaas enzo, maar goed, weet niet hoe het er op andere dagen uit ziet natuurlijk
Zijn dat 5 boterhamachtigen? Ik krijg het niet voor elkaar om daarmee af te vallen. Ben terug naar 1 of 2 per dag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mee eens, kaas en bananen zijn niet de verstandigste keuzes als je er zoveel van eet op een dag
O: 3 mais, 1 anijshagel, 2 lv smeerkaas. Beker thee.
T: Heb een pakje crackertjes mee en m'n collegaatje is jarig *gelukkig mag ik de taart niet hebben*, sowieso nog thee.
L: 2 bruine vloerkadetjes, grillham, 30+kaas, komkommer.
T: Nog een halve komkommer + iets wat ik in de pauze bij de AH ga kopen. Denk iets van fruit.
D: Yakotori *zouden we gisteren eten, maar toen werden het aardappelpartjes, omdat vriendjelief daar zo'n zin in had.
T: Bakje lv-yoghurt met aardbeien.
Vind het er zelf netjes uit zien, wat vinden jullie?
Xx
Schommel nu bijna een jaar tussen de 95 en 100. Waar ik af en toe een dipje naar boven heb.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hallo en welkom!
Hoe lang sta je al stil en hoeveel was je daarvoor al afgevallen? Het is niet zo gek dat je lichaam af en toe even wat minder afvalt, daar hebben we hier allemaal last van bij tijd en wijle
Je lijstje van gisteren is wel een beetje maf, ik zou boterhammen gaan eten, en wat minder bananen en kaas enzo, maar goed, weet niet hoe het er op andere dagen uit ziet natuurlijk
Al een jaar stilstand lijkt me wel vrij lang. Enig idee waar dat aan kan liggen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:01 schreef isillavendel het volgende:
[..]
Schommel nu bijna een jaar tussen de 95 en 100. Waar ik af en toe een dipje naar boven heb.
Op dit moment staat de teller op -14,7. Kom van de 115,9 kilo af.
De planning van vandaag:
O: yoghurt met muslie en kiwi
L: 2 plakjes roggebrood met een gekookt eitje en glas yoghurtdrank
T: Fruit, nog geen idee welke
D: gekookte aardappels met doperwten en een filetlapje
T: stuk kruidenkoek voor na het sporten
ik eet 6 boterhammen per dag , en moet straks naar 8 als ik op gewicht wil blijven.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zijn dat 5 boterhamachtigen? Ik krijg het niet voor elkaar om daarmee af te vallen. Ben terug naar 1 of 2 per dag.
Gewoon eens met een voedingsdeskundige praten, die kunnen je veel preciezer vertellen waar het zit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:01 schreef isillavendel het volgende:
[..]
Schommel nu bijna een jaar tussen de 95 en 100. Waar ik af en toe een dipje naar boven heb.
Op dit moment staat de teller op -14,7. Kom van de 115,9 kilo af.
De planning van vandaag:
O: yoghurt met muslie en kiwi
L: 2 plakjes roggebrood met een gekookt eitje en glas yoghurtdrank
T: Fruit, nog geen idee welke
D: gekookte aardappels met doperwten en een filetlapje
T: stuk kruidenkoek voor na het sporten
twee plakken rogge vult net zo hard als twee sneden broodquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef Silmarwen het volgende:
Joene
isillavendel, ik vind dat je wat weinig eet? Misschien meer eetmomenten inbouwen en wat meer eten? 2 plakes roggebrood als lunch, ik zou omvallen.
Oh ja lijstje.
O: Havermout met cranberries + thee.
T: Klein kopje cappuccino + grapefruit
L: 2 boterhammen met kaas/komkommer/tomaat + ei + glas melk
T: 2 wasa crackers met rookvlees + thee
D: AGV
T: Weet nog niet, misschien neem ik wat chips bij de voetbal.
Vind je? Ik vindvanniet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee plakken rogge vult net zo hard als twee sneden brood
bewegen is wel een keywoord.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik zal nu wel iets heel verkeerds zeggen, maar ik heb toch vaak het idee bij mensen die zeggen zich altijd braaf aan het dieet te houden en veel bewegen en dan toch maandenlang niks afvallen, dat ze maar de halve waarheid vertellen.
Het is gewoon grif onmogelijk om maandenlang strikt je dieet te volgen en niet af te vallen (als je overgewicht hebt). Dan sjoemel je ergens.
Ik bedoel, ik sta nu ook bijna twee maanden stil, maar ik weet exact waar het door komt en wat ik moet doen om het te doorbreken. Of zeg ik nu iets gevaarlijks?
oh men, van roggebrood raak ik nokkievol johquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Vind je? Ik vindvanniet.Op brood plemp ik altijd veel beleg moet groentes enzo om aan wat vitamientjes te komen.
Dat dacht ik ook hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik zal nu wel iets heel verkeerds zeggen, maar ik heb toch vaak het idee bij mensen die zeggen zich altijd braaf aan het dieet te houden en veel bewegen en dan toch maandenlang niks afvallen, dat ze maar de halve waarheid vertellen.
Het is gewoon grif onmogelijk om maandenlang strikt je dieet te volgen en niet af te vallen (als je overgewicht hebt). Dan sjoemel je ergens.
Ik bedoel, ik sta nu ook bijna twee maanden stil, maar ik weet exact waar het door komt en wat ik moet doen om het te doorbreken. Of zeg ik nu iets gevaarlijks?
oh, als ik kaas schaaf snoep ik er juist meer van dan als ik plakken koopquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:16 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het ook niet zo heul lekker, misschien dat ik er daarom niet vol van raak.
Lucky, succes ermee.
En ja, kaas is killing. Is mijn grooooote zwakte. Dus eet ik vaak een boterham met kaas, dan snaai ik iig geen stukjes kaas.En ik schaaf de kaas zelf, dus geen dikke kant en klare plak.
Ik ook maar na een tosti heb ik altijd nog trek... dus doe ik het niet anders eindig ik met 2 tosti's xD Lekker veel curry erbij.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:19 schreef Ticootje het volgende:
Kaas <3
Ik zou elke dag wel tosti willen eten.. Heerlijk.
Denk ca 6 maand door medicijn gebruik, voor acne.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Al een jaar stilstand lijkt me wel vrij lang. Enig idee waar dat aan kan liggen?
Ik vind roggebrood juist meer vullen als brood. Even omdat er zoveer verschillende soorten roggebrood is, het is fries donker roggebroodquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef Silmarwen het volgende:
isillavendel, ik vind dat je wat weinig eet? Misschien meer eetmomenten inbouwen en wat meer eten? 2 plakes roggebrood als lunch, ik zou omvallen.
Kap eens. Ik krijg honger.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
En kaas
oude brokkelkaas, stinkvoetcamembert, geitenkaas, magor, mosterdkaas....
Kaas
Owowowow.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kap eens. Ik krijg honger.
Toastjes op tafel met kaasjes... Of stokbroodjes...
RISK spelen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Owowowow.
Een keer in de zoveel tijd doen we dat. Volgende keer wordt laatste weekend van juli, dan zijn de kids er niet.
Dan kopen we cheddar, kaas, an die Italiaanse meuk, brie, worst, paturain, toastjes, crackers en van die foute Lychee bubbel wijn zut. <3 En dan lekker filmpjes kijken en andere dingen die je doet als de kids er niet zijn.
Ja, ik loop de hele avond "GODVERDOMME!" te gillen tot de buren klagen. Dan stop ik er weer mee.quote:
Eet je misschien te weinig?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:47 schreef eleusis het volgende:
Excuses voor deze smiley in dit topic hoor, maar ik heb het echt even gehad. Ik leef nu als een heilige, ik zit uren p/w te bewegen, vreet alleen maar bruin brood, radijsjes en af en toe een knuistje nootjes, maar er gaat niks af.
jij bent een manquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:07 schreef Joene het volgende:
[..]
ik eet 6 boterhammen per dag , en moet straks naar 8 als ik op gewicht wil blijven.
Noouuu, dat denk ik ook niet toch...quote:
Truequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Thanksquote:
Vloeibaar...quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn verstandskiezen zijn op rechts getrokken. En ik zit nu met het probleem (behalve dat ik er nog lelijker dan anders uitzie met mijn hamsterwang aan één kant) dat ik echt niet weet wat ik moet eten?
Zeker gezien het feit dat ik mijn mond niet dicht krijg, maar ook net verder dan twee centimeter open (en er dus amper een vork in weet te werken)
Iemand ideeën?
Daar promoten ze dan ook flink mee, sporten en ervoor betaald krijgenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:53 schreef Selestha het volgende:
Ik heb hier al een tijd niet meer meegepost, maar wilde laten weten dat ik vandaag een mijlpaal bereikt heb!
Ik was vanochtend bij de dokter en mij is verteld dat mijn lichaamsvet percentage 29% is, wat in de normale, gezonde categorie valt! Ik mag dus wel zwaar zijn, maar ik ben gewoon gezond! Al dat gewicht, is dus voor een groot deel spieren. 100 kilo, maar fit en gezond! ZO!
Komt dus door het werken bij de post hè, zwaar door de spieren, maar toch gezond
Ja..... de man in het ziekenhuis had het over vla. Alleen vla is niet gezond.quote:
Ik zou proberen iets van een shake te maken met fruit ofzo en yoghurt... Of maak je wel eens groente smoothies? Als je dat lekker vindt kun je dat ook proberen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja..... de man in het ziekenhuis had het over vla. Alleen vla is niet gezond.
Misschien soep, alleen een blik soep is ook niet gezond
*buuuh alles moet anders dan ik gewend ben en daar kan ik niet tegen!*
Heeft mijn zus ook, die kan het echt niet!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weinig kans. Ik kan kan echt niet kotsen.
En dat klopt dus welquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:27 schreef VKV het volgende:
[..]
Daar promoten ze dan ook flink mee, sporten en ervoor betaald krijgenHet is idd een intensieve baan.
Heb 2 weken terug nog een omgevallen postbode omhoog geholpen.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Heb 2 weken terug nog een omgevallen postbode omhoog geholpen.Die tassen waren me een partij zwaar!
Ja erg he, ik moest er even iets van chocola in doen vandaagquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:58 schreef Silmarwen het volgende:
Shakes lijken me wel een idee, fruit pureren enzo.
Ennuh VKV, dat broodbeleg kan natuurlijk niet he.Verder mis ik zuivel/eiwitten!
Ga hier dan wegquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gewoon nog steeds trek in kaasjes... En dat is jullie schuld.
Echt?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
VKV, het is vrij veel suiker allemaal
Brinta, vla, soep, yoghurt. Nee, het zou niet gezond zijn als je dat alle dagen at, maar dit is een uitzondering! Dan is daar helemaal niks mis mee voor een paar dagen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja..... de man in het ziekenhuis had het over vla. Alleen vla is niet gezond.
Misschien soep, alleen een blik soep is ook niet gezond
*buuuh alles moet anders dan ik gewend ben en daar kan ik niet tegen!*
Fuuuquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:32 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wel fruit maar geen krentenbol en geen jam/chocopasta?
Ja ben er erg blij mee.. Ben dan misschien niet slank, maar dus overduidelijk wel gezondquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Brinta, vla, soep, yoghurt. Nee, het zou niet gezond zijn als je dat alle dagen at, maar dit is een uitzondering! Dan is daar helemaal niks mis mee voor een paar dagen!
Selestha, wat super zeg!
Kaas is minder erg dan die zoete dingen, in kaas zitten wel goede stoffen namelijkquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:35 schreef VKV het volgende:
[..]
Fuuu
Nou dan mag ik wel wat creatiever leren zijn met wat ik op brood ga doen. Ham alleen vind ik saai, smeerkaas vind ik vies, gewone kaas mag geloof ik ook weer niet...Kan een bakje aardbeien meenemen en op brood doen als we dat in huis hebben...
30+ kaas?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:35 schreef VKV het volgende:
[..]
Fuuu
Nou dan mag ik wel wat creatiever leren zijn met wat ik op brood ga doen. Ham alleen vind ik saai, smeerkaas vind ik vies, gewone kaas mag geloof ik ook weer niet...Kan een bakje aardbeien meenemen en op brood doen als we dat in huis hebben...
Liever kaas dan chocopasta (maar beide niet teveel natuurlijk).quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:35 schreef VKV het volgende:
[..]
Fuuu
Rookvleesquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
30+ kaas?
Sandwitchspread?
Filet / ossenworst
Kipfilet
Eitje?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een chiffonjurk in maat 42 gekocht. MAAT 42!!![]()
Ja nu moet je het wel treffen, want ik heb soms nog steeds 46 nodig voor m'n bamboozlesquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Lekker he! Maat 42Ik zit er tegenwoordig ook in.
Achterhamquote:
Dan ga je naar de snackbar , en haal je het .quote:
neen, ik ga gewoon kokenquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan ga je naar de snackbar , en haal je het .
Onder de 30 is onder de 30. Bijna bij de 27 joh!quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:22 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, dan is het prima toch Sil!
Was wel blij om eindelijk weer een BMI onder de dertig te zien sinds 2 maanden rugklachten. Okee, het is 29,94, maar het is onder de dertig
da's maar een kiloquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Onder de 30 is onder de 30. Bijna bij de 27 joh!
Ik moet nog 0.3 om onder de 27 te zitten zie ik ineens. O.o
Nice!!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:44 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dan zit ik ook officieel op de -20
Kom van de BMI 33
ik heb geen voetbal gekeken , maar volgens twitter was het juist een wedstrijd om bier bij te drinkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:18 schreef Stormqueen het volgende:
MoggeBlij dat ik niet heb toegegeven aan bier en vette hap, deze wedstrijd was het niet waard
Tevens een verschil van 2,3 kilo t.o.v. maandag - in de min, dat wel. Mijn lichaam, het is raar.
Je gaat lekker sil !quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Onder de 30 is onder de 30. Bijna bij de 27 joh!
Ik moet nog 0.3 om onder de 27 te zitten zie ik ineens. O.o
Om het verdriet weg te drinken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:49 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb geen voetbal gekeken , maar volgens twitter was het juist een wedstrijd om bier bij te drinken
Ah.... Ik kook dus ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:20 schreef Silmarwen het volgende:
D: Zelfgemaakte gehaktballetjes van mager gehakt + wortels + aardappels
Nou heel mn twitter en feesboek liepen over van vloekende en tierende lui, dus beter dronken ze relaxed een biertje ?quote:
Gehaktballenquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:52 schreef GI het volgende:
[..]
Ah.... Ik kook dus ?
OT: niet aangekomen ondanks het vele snaaien van gisteren.
Mwehehehe, ik heb me ziek gelachen om facebook. Al die voetbalkenners ook ineensquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou heel mn twitter en feesboek liepen over van vloekende en tierende lui, dus beter dronken ze relaxed een biertje ?
ik vind dat je weinig luncht. verder zou ik nog iets nemen als tussendoortje sochtends (boterham) en je snoeptomaatjes naar de middag verplaatsen bij je sinaasappel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:56 schreef VKV het volgende:
Oke nieuw lijstjeHoop dat deze er beter uitziet
O: 2 boterhammen met aardbeien en een glas melk
T: Snoeptomaatjes (200 gram ongeveer)
L: 2 boterhammen met aardbeien, 1 met achterham, 1 appel
T: Sinaasappel
D:? (waarschijnlijk aardappels, groente, kip)
Oja, sporten: 2x20 minuten fietsen, 30 minuten hardlopen
Ja ik kan me ook altijd wel amuseren op dit soort dagen , ik heb totaal niks met voetbal en doe bij voorbaat negatief ( nu doe ik altijd wel vrij negatief over dit soort dingen) .quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwehehehe, ik heb me ziek gelachen om facebook. Al die voetbalkenners ook ineens![]()
Jij, negatief? Nooit!quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik kan me ook altijd wel amuseren op dit soort dagen , ik heb totaal niks met voetbal en doe bij voorbaat negatief ( nu doe ik altijd wel vrij negatief over dit soort dingen) .
Tis een houdingquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij, negatief? Nooit!
Ik heb weinig met voetbal maar de patriot in mij komt wel naar boven met dit soort momenten. Alhoewel ik er niet om zit te rouwen als het mis gaat ofzo. Het is maar een spelletje
Denk je? Heb wel een stage waarbij ik de hele dag op kantoor zit...quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:59 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind dat je weinig luncht. verder zou ik nog iets nemen als tussendoortje sochtends (boterham) en je snoeptomaatjes naar de middag verplaatsen bij je sinaasappel.
Yarpquote:Op donderdag 14 juni 2012 07:52 schreef GI het volgende:
[..]
Ah.... Ik kook dus ?
OT: niet aangekomen ondanks het vele snaaien van gisteren.
Ziet er prima uit. Probeer na je diner nog wat yoghurt te eten of die appel daar naartoe te verhuizen en daarvan in plaats een eitje te eten bij de lunch ofzo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:56 schreef VKV het volgende:
Oke nieuw lijstjeHoop dat deze er beter uitziet
O: 2 boterhammen met aardbeien en een glas melk
T: Snoeptomaatjes (200 gram ongeveer)
L: 2 boterhammen met aardbeien, 1 met achterham, 1 appel
T: Sinaasappel
D:? (waarschijnlijk aardappels, groente, kip)
Oja, sporten: 2x20 minuten fietsen, 30 minuten hardlopen
Ja dat denk ik, ik weet niet hoe actief je nog bent naast je stage ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:05 schreef VKV het volgende:
[..]
Denk je? Heb wel een stage waarbij ik de hele dag op kantoor zit...
vrouwquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ziet er prima uit. Probeer na je diner nog wat yoghurt te eten of die appel daar naartoe te verhuizen en daarvan in plaats een eitje te eten bij de lunch ofzo.
Wacht ben je een man of een brouw?
Nja meer dan de sport die in m'n post staat zit er qua beweging niet in vandaagquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja dat denk ik, ik weet niet hoe actief je nog bent naast je stage ?
Maar tussen de 1580 - 1650 kcal per dag mag je wel binnen krijgen.
Niet persee per dag maar gemiddeld gezien ? doe je iets aan sport ? hardlopen wat je doet is al heel goed hoor!quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:14 schreef VKV het volgende:
[..]
Nja meer dan de sport die in m'n post staat zit er qua beweging niet in vandaag
Ik loop drie keer per week hard en doe nu 1x per week waterpolo training (normaal meer, maar er is minder training vanwege de afloop van het seizoen).quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet persee per dag maar gemiddeld gezien ? doe je iets aan sport ? hardlopen wat je doet is al heel goed hoor!
Nou beweging genoeg, dan zou ik zeker zorgen dat ik die 1600 kcals haalde. Boterhammetje erbij kan echt geen kwaad. of wat sil zegt een eitje ofzo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:17 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik loop drie keer per week hard en doe nu 1x per week waterpolo training (normaal meer, maar er is minder training vanwege de afloop van het seizoen).
Okido ik ga maatregelen nemenquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou beweging genoeg, dan zou ik zeker zorgen dat ik die 1600 kcals haalde. Boterhammetje erbij kan echt geen kwaad. of wat sil zegt een eitje ofzo.
Vooral eiwitten inderdaad. Je lijstje bevat veel suikers en koolhydraten, weinig eiwitten. Ei, magere yoghurt, magere kwark, dat soort dingenquote:
Niet iedereen zal het hier mee eens zijn, maar waarom roomboter en volvette kaas? Verder vind ik 1 boterham een beetje weinig. Je lunch vind ik een beetje vreemd. Hoewel witlof en snoeptomaatjes prima zijn, vind ik het geen volwaardige lunch eigenlijk....quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:31 schreef Vanyel het volgende:
Met die verhalen over mensen die te veel of te weinig eten doe ik ook eens een lijstje
O boterham met roomboter en graskaas
T appel en 6 radijsjes
L stronk witlof, 10 snoeptomaatjes, 2 eieren
T appel en ongezouten amandelen (100 gram bij me, hoeft niet op)
D ?
T Turkse yoghurt die 's ochtends niet kon want op
Eigenlijk gaat het hele stuk tussen O en D naar behoefte. Als ik om 9u zin heb in de amandelen of een ei, eet ik die etc. Ziet er wel een beetje typisch uit als ik het zo opschrijf.
Wat een bizarre lunch ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:31 schreef Vanyel het volgende:
Met die verhalen over mensen die te veel of te weinig eten doe ik ook eens een lijstje
O boterham met roomboter en graskaas
T appel en 6 radijsjes
L stronk witlof, 10 snoeptomaatjes, 2 eieren
T appel en ongezouten amandelen (100 gram bij me, hoeft niet op)
D ?
T Turkse yoghurt die 's ochtends niet kon want op
Eigenlijk gaat het hele stuk tussen O en D naar behoefte. Als ik om 9u zin heb in de amandelen of een ei, eet ik die etc. Ziet er wel een beetje typisch uit als ik het zo opschrijf.
Omdat graskaas lekker is, en je ook tijdens een dieet soms wat lekkers mag eten ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:35 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niet iedereen zal het hier mee eens zijn, maar waarom roomboter en volvette kaas?
Het ontbijt viel me niet eens op vanwege die rare lunchquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:50 schreef GI het volgende:
[..]
Omdat graskaas lekker is, en je ook tijdens een dieet soms wat lekkers mag eten ?
Roomboter omdat ik het lekker vind (anders geen boter, margarinequote:Op donderdag 14 juni 2012 08:35 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niet iedereen zal het hier mee eens zijn, maar waarom roomboter en volvette kaas? Verder vind ik 1 boterham een beetje weinig. Je lunch vind ik een beetje vreemd. Hoewel witlof en snoeptomaatjes prima zijn, vind ik het geen volwaardige lunch eigenlijk....
100 gram amandelen is trouwens wel heel veel. Een handje is meestal een stuk of 6 ofzo en dat is een aardige hoeveelheid voor een tussendoortje. Noten zijn gezond, maar er zitten ook heel veel vetten in, dus ik zou die 100 gram zeker niet opeten.
Verder hangt het een beetje af wat je als D gaat eten, maar ik vind het een beetje weinig...
Xx
je kan prima gewoon 6 boterhammen per dag naar binnen schuiven dus ik zie het probleem in "veel" meer eten niet , in mijn ogen eet je namelijk "veel" te weinigquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Roomboter omdat ik het lekker vind (anders geen boter, margarine) en er langer een vol gevoel van heb. De kaas omdat ik ergens mijn calorieën uit moet halen.
Van die noten is het ook niet de bedoeling dat ze opgaan. Zijn meer voor de zekerheid. Ik wil niet met honger rondlopen, maar als ik brood ga eten, eet ik meteen veel meer. Minder brood is voor mij ook minder trek.
Maar is een handje maar zes? Wat een deceptie
De bizarre lunch is omdat ik te lui ben om er een fatsoenlijke salade van te maken. En ik vind het zo ook lekker, dus dat scheelt weer een paar minuten 's ochtends. Normaal is het trouwens wel wat meer, dit keer is het voor me ingepakt, misschien nog een soep of yoghurt erbij met de lunch, zou wel schelen.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:58 schreef Joene het volgende:
[..]
je kan prima gewoon 6 boterhammen per dag naar binnen schuiven dus ik zie het probleem in "veel" meer eten niet , in mijn ogen eet je namelijk "veel" te weinig
Eet je 4 boterhammen , je komt niet aan van die boterhammen alleen. Dan wel doe je er heel ongezond beleg op.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Helaas niet. Toen ik dat nog deed en verder vrij normaal at, was ik 7kg zwaarder en dat ging er maar niet af. Ik beweeg relatief weinig (kan/mag niet zo intensief wegens klachten) en ben vrouw, dat scheelt natuurlijk wel.
ik vind hem gewoon netjes vick, ik zou zelf een boterhammetje meer eten met de lunch. maar het is gewoon netjes gezond, en volgens mij kom je redelijk aan je kcals ook , en 20+ kaas vind ik niet te hachelen maar das persoonlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:13 schreef Vicky het volgende:
Dan ben ik week benieuwd naar wat jullie van mijn lijstje vinden..
O: 250gr magere kwark, cruesli balans, banaan
T: plakje ontbijtkoek
l: 2 boterhammen. 1 met 20+ kaas, 1 met rauwe ham, beker optimel
T: appel
D: ik denk sla met gebakken krieltjes en tartaartje (nog niks in huis, moet nog boodschappen doen)
T: paar pepsils
Zit geen smaak aan die meuk joh.quote:
Na twee boterhammen zit ik vaak nog niet vol, maar ik ben niet zo groot en vind het onzin om er dan meer te etenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:20 schreef Silmarwen het volgende:
Ik eet ook altijd maar 2 boterhammen, dan zit ik echt vol. O.o Probeer wel altijd aan te vullen met wat groente of een eitje ofzo.
Noten hebben veel kcal, maar kaas ook. Dus 6 boterhammen ipv 100 gram noten gaat niet helemal op.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
In 6 boterhammen met kaas zit net zo veel kcals als in 100 gram notendus ik zou de boterhammen pakken
Dat lijkt me heerlijk, om gewoon vol te zitten na 2 boterhammen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:20 schreef Silmarwen het volgende:
Ik eet ook altijd maar 2 boterhammen, dan zit ik echt vol. O.o Probeer wel altijd aan te vullen met wat groente of een eitje ofzo.
Maar wat is het probleem als je gewoon een dun plakje afschaaft en dan de boterham dubbelklapt (doe ik altijd) en volgens mij valt het dan wel mee in kcalsquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:06 schreef V1z0R het volgende:
Noten zitten boordevol gezonde (essentiële) vetten, kaas niet.
Klopt. Alleen heb ik met zoveel brood de hele dag behoefte aan meer eten. Dan kan ik de discipline niet opbrengen om het beperkt te houden. Heb 1 boterham in de middag nog niet geprobeerd, zal eens kijken hoe dat werkt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Eet je 4 boterhammen , je komt niet aan van die boterhammen alleen. Dan wel doe je er heel ongezond beleg op.
ik hoef niet per se veel te eten, maar van wat ik eet, wil ik graag dat het lekker is. Ik vind een boterham met 1 dun plakje kaas niet lekker.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem als je gewoon een dun plakje afschaaft en dan de boterham dubbelklapt (doe ik altijd) en volgens mij valt het dan wel mee in kcals
Helemaal nietsquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar wat is het probleem als je gewoon een dun plakje afschaaft en dan de boterham dubbelklapt (doe ik altijd) en volgens mij valt het dan wel mee in kcals
Ligt eraan hoeveel je gemiddeld dan onder je verbruik zit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
V1 heeft wel gelijk, al kun je met 1 dag bingen niet het effect van een paar weken lijnen teniet doen
Het lijkt mij voor jou gevaarlijk om zo heel obsessief te gaan wegen. Je was er net vanaf dat je obsessief boodschappen enzo deed toch? Ik zou dit even overleggen met je psych. Al is het wel weer goed dat je zelf ziet dat je te weinig binnen krijgt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... ik heb dit weekend van mijn moeder een keukenweegschaaltje gekregen dat erg precies is en om een of andere reden ben ik alles wat er in mijn mond komt heel precies aan het wegen. Maar dat geeft wel een goed beeld van de hoeveelheid kcals die je binnen krijgt (en dat het er helaas heel wat minder zijn dan ik zou moeten).
Heb jij dan niet ontzettende honger nu je aan de lijn doet o.Oquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je gemiddeld dan onder je verbruik zit.
3 weken lijnen met gemiddeld -500 per dag = -10500.
Ik ken wel dagen dat ik zo'n 13000 op een dag heb weggewerkt...
3 pakken yogho, 3 flessen cola, stuk of 10 bth pindakaas met suiker enzovoort
Vind het ook niet gek dat ik ooit 165kg woog
dafuq. Overigens slaat je lichaam ze niet alle 13000 op hequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Respect...quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik eet andersquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb jij dan niet ontzettende honger nu je aan de lijn doet o.O
Zoals je ziet eigenlijk best veel vet, maar op het jenevertje na geen snelle KH's (oke, lactose en fructose zijn ook suikerquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:53 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje!
O: melk met havermout en stukjes appel met wat kaneel (dacht gisteren, misschien is het lekker, en dat was het)
T: bth pindakaas, glas melk
L: 2x waldkorn met philadelphia en schinken (schinken blijkt nog vrij goedkoop te zijn met andere vleessoorten, dus vond het kunnen), banaan, 2x glas melk
T: bth leverpastei, blikje makreel in stink
S: ijzer drukken/tillen/trekken zo'n 45min lang
D: hutspot met zure haring, runderlapje
T: jenever met wat pinda's
T: bak kwark
wooow jouw lijstje zou ik echt nooit opkrijgenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:11 schreef V1z0R het volgende:
Weet ik SQ, maar met al dat suiker blijft er wel genoeg hangen
Suiker > insuline-aanmaak > vetopslag rond je middel
[..]
Ik eet anders
Ben gaan afkicken van m'n suikerverslaving, daar lag bij mij toch de grootse crux.
Cross-post
[..]
Zoals je ziet eigenlijk best veel vet, maar op het jenevertje na geen snelle KH's (oke, lactose en fructose zijn ook suiker) en dat werkt op mijn lichaam klaarblijkelijk veel beter.
Plus dat ik meer verzadigd raak van vetten en eiwitten, in tegenstelling tot suiker waarvan ik vaak juist meer honger krijgt.
Die 'verantwoorde' light producten mijd ik dus ook. Krijgen dan wel het label mee van gezond maar bevatten dan toch vaak nogal wat suiker. Zo'n blikje makreel in olijfolie met knoflook en kruiden is dan misschien zo'n 380kcal's maar dan krijg je gigantisch veel goede vetten binnen wat mij meer zegt dan weinig kcal's met suiker.
Me verdiepen in voeding heeft me des te meer doen twijfelen aan de 'goede' adviezen van het voedingscentrum
Ik weet hetquote:
Je kunt ook nog banaan in je pannekoeken verwerken, ook lekker!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vandaag gewoon een bizar lijstje:
O: yoghurt met havermout en een banaan.
T: Banaan en kiwi
L: patat pinda en broodje kroket
T: Banaan
D: pannenkoeken
T: yoghurt
Echt, er zijn betere dagen.. Oh ja, de bananen moeten op
We gaan naar pannenkoekenhuis... Zal ik het doen..quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:16 schreef helicopter het volgende:
[..]
Je kunt ook nog banaan in je pannekoeken verwerken, ook lekker!
Ja lekker!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:16 schreef helicopter het volgende:
[..]
Je kunt ook nog banaan in je pannekoeken verwerken, ook lekker!
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:55 schreef Tink89 het volgende:
Waaaaah! Stagebeoordeling is binnen en ik ben dus officieel helemaal compleet totaal afgestudeerd!
OT:
O: 4 mais. 2 anijshagel, 2 kipfilet. Glas sap.
T: Thee. Op naailes was het tussendoortje een chocoladekoekje.
L: IJsbergsla, 10 olijven, beetje slasaus, 3/4 van een blikje tonijn, plakje 30+kaas. Glas sap.
T: Pakje crackertjes. Thee of bouillon.
D: Yakitori *ook gisteren werd 't 'm niet* Water.
T: Thee op naailes *had vanochtend een inhaalles*. Bakje yoghurt met aardbeien als ik thuis kom.
Xx
Smeerbare geitenkaas:P wat kan je het halen, heb het zelf nog nooit gezienquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:42 schreef BananaPancake het volgende:
Ik ook maar een lijst:
O: 2 boterhammen, één met smeerbare geitenkaas met honing en mosterd erinen één met pindakaas
ik had net gister verse bananen gekocht hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb vandaag gewoon een bizar lijstje:
O: yoghurt met havermout en een banaan.
T: Banaan en kiwi
L: patat pinda en broodje kroket
T: Banaan
D: pannenkoeken
T: yoghurt
Echt, er zijn betere dagen.. Oh ja, de bananen moeten op
Bij de c1000 had ik m gewoon en hij is van merk de Alexanderhoeve. Deze smaak was ook nog eens light en is echt erg lekker. Wel een beetje prijzig, maar ik geloof dat je ook van andere merken nog hebt, Chevre ofzo? Gewoon in de supermarkt dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:19 schreef isillavendel het volgende:
[..]
Smeerbare geitenkaas:P wat kan je het halen, heb het zelf nog nooit geziendas scheeld wel veel werk
Lijstje:
O: Brinta met magere melk, beetje honing en banaan
L: 4 cracots 2 met roomkaas (light), ham, bieslook en 2 met filet american
T: peer
D: Spinazie, gekookte aardappels en 4 vissticks
T: Verjaardag daarom zo lekker mager vandaag
S: Als het me lukt nog een lesje bodypump tussen avond eten en verjaardag door.
Mager lijstje voor de verjaardag
Ze zijn allemaal bruin... Geen chiquita...quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:28 schreef Joene het volgende:
[..]
ik had net gister verse bananen gekocht hoor
Te warm of koud bewaard? En dat de buitenkant bruin is, zegt niks over de binnenkant.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal bruin... Geen chiquita...
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:55 schreef Tink89 het volgende:
Waaaaah! Stagebeoordeling is binnen en ik ben dus officieel helemaal compleet totaal afgestudeerd!
Tof!! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:55 schreef Tink89 het volgende:
gewoon op het aanrechtquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Te warm of koud bewaard? En dat de buitenkant bruin is, zegt niks over de binnenkant.
Maakt niet uit , het waren er ook niet veel stuk of 4/5quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal bruin... Geen chiquita...
Ik vind dat altijd zo vies gezicht. Daar om koop ik liever kasbananen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Te warm of koud bewaard? En dat de buitenkant bruin is, zegt niks over de binnenkant.
Enkel fris of water.... Maar chips/nootjes is een groot gevaar bij mijquote:
Ben zwaar aan het overwegen om een taart te bakken, maar ga het niet doen. Denk ik. Hebben dit weekend ook al gourmet voor vaderdag op de planning staan... alhoewel, met alleen mager vlees en vis en zonder stokbrood enzo valt dat ook wel mee.quote:
Wat is een kasbanaan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo vies gezicht. Daar om koop ik liever kasbananen.
Banaan die in kassen groeit , zoals de meeste van chiquitaquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ben zwaar aan het overwegen om een taart te bakken, maar ga het niet doen. Denk ik. Hebben dit weekend ook al gourmet voor vaderdag op de planning staan... alhoewel, met alleen mager vlees en vis en zonder stokbrood enzo valt dat ook wel mee.
Hmmz, misschien zo toch maar even een recept opzoeken voor een taart met roomkaas. Da's ongeveer het enige ingredient dat lactosevrij verkrijgbaar is en geen soja is.
[..]
Wat is een kasbanaan?
daar hoef je natuurlijk niet van te etenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:14 schreef isillavendel het volgende:
[..]
Enkel fris of water.... Maar chips/nootjes is een groot gevaar bij mij(maby is er ook taart:P)
een banaanvraag!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ben zwaar aan het overwegen om een taart te bakken, maar ga het niet doen. Denk ik. Hebben dit weekend ook al gourmet voor vaderdag op de planning staan... alhoewel, met alleen mager vlees en vis en zonder stokbrood enzo valt dat ook wel mee.
Hmmz, misschien zo toch maar even een recept opzoeken voor een taart met roomkaas. Da's ongeveer het enige ingredient dat lactosevrij verkrijgbaar is en geen soja is.
[..]
Wat is een kasbanaan?
Ga cheesecake maken, maar neem 'm zaterdag mee naar paardrijles, zodat ik hem met genoeg mensen mag delen, iedereen er blij van wordt en ik op een eindtotaal van 2 stukjes kom.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
slechte opmerking in een dieettopic![]()
Meh je studeert maar 1 keer in je leven af over het algemeenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
slechte opmerking in een dieettopic![]()
Goh hoe zouden we toch hier allemaal terrecht komenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:32 schreef VKV het volgende:
[..]
Meh je studeert maar 1 keer in je leven af over het algemeen
En zo weet ik nog heel veel soorten excuus
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
30 amandelen zijn goed voor ongeveer 100 kcals. Ik heb het pas met de weegschaal uitgerekend. Het viel me heel erg mee, vooral omdat je al aan dat aantal komt met bijvoorbeeld maar 4 walnoten. Amandelen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:39 schreef isillavendel het volgende:
[..]
Goh hoe zouden we toch hier allemaal terrecht komen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ennn weer 4 ons er af. De flow is weer terug
Dat als tussendoortje nemen?quote:
Het gaat dus om smeerkaas, af en toe moet ik toch een toastje proberen om te testen of ze niet helemaal zacht zijn gewordenquote:
speltip 1: ga niet met honger boodschappen doenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:18 schreef eleusis het volgende:
Ik was gister in een c1000 met oneindig veel honger en kocht chips
Maar ik ben schuldbewust wel nog even wezen sporten 's avonds.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ennn weer 4 ons er af. De flow is weer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje zoals de middelste qua vorm alleen dan iets minder laag decolletee en met mouwtjes.
Laat me raden , gezond eten en veel bewegen ?quote:
Nee, vooral "Ik mag dit best", maar "Ik wil het niet". Van wat ik me ervan herinner, is een van de voorbeelden dat slanke mensen op een feestje ook bitterballen eten, maar dan niet ook de nootjes, chipjes, olijfjes, biertjes en toastjes nemen. Correct me if I'm wrong, thoughquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Laat me raden , gezond eten en veel bewegen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |