SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
Na-uh!quote:
ik edit alquote:
Kweenie? Waar kom je vandaan en hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:00 schreef Tink89 het volgende:
Mieten? Ben ik de enige die dat woord niet kent *en een beetje raar vindt*?
Tilburg *origineel Limburg* en 23...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kweenie? Waar kom je vandaan en hoe oud ben je?
Ik denk dat het meer iets Rotterdams is idd.quote:
Nederlands is het iig niet...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer iets Rotterdams is idd.
Tof!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:06 schreef Sarabi het volgende:
Ik mag volgende maand twee buikdansworkshops gevenleuk en weet ik in ieder geval dat ik in de vakantie nog iets van sport doe
Ja dat valt altijd heel erg mee he? Ik heb soms dagen dat ik echt mn best moet doen om niet te weinig te eten en dan heb ik dus echt geen honger geleden!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb van de week eindelijk eens mijn bmr uitgerekend en wat ik zou mogen eten om op gewicht te blijven bij mijn huidige activiteitsniveau en daaruit bleek dat ik best nog heel wat mag of mss wel moet om mijn lichaam niet in crash-stand te laten gaan...
Yups, ik ook zoiets als BMR. Bij fanatiek sporten gaat het zelfs richting 2500. Maar om af te vallen moet ik toch nog rond de 1700 gaan zitten, wat goed te doen is bij normaal eten hoor.quote:
ik ken het ook wel en ik ben geboren Dellufsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer iets Rotterdams is idd.
Ja, kut, dat bedoelde ik ook bij de 1700kcal's dus. Haal die begrippen altijd door elkaar.quote:
Ik ken het ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ken het ook wel en ik ben geboren Dellufs
Ja, maar wil dat niet op internet zetten... Er zou hier zomaar iemand kunnen rondhangen die daar werkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tink, weet je inmiddels al wat het voor bedrijf is?
Regio Rotterdam hier, mieten is best een normaal woordLijkt me een afkorting van wees geen mietje. Mocht men dat nog niet begrepen hebben
quote:
Al gevonden, die vind mijn bmr zelfs nog klein beetje hoger: 1721quote:
Ik blijf verder ook wel gewoon sporten maar was meer hyper over de workshopsquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nederlands is het iig niet...
[..]
Tof!Ik blijf in de zomer lekker paardrijden. Buitenritten zijn niet superintensief, maar wel heerlijk ontspannen en beter dan op het terras met een drankske
Weinig kans. Ik kan kan echt niet kotsen.quote:
Das zwaar niet ok zelfs. Van je eten uitkotsen keer op keer help je je lijf om zeep.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik zoveel last van mijn maag heb wil ik ook wel eens kunnen kotsen dus ik kan dat dan wel begrijpen. Maar als je er angst om zwaarder te zijn bij hebt en het daar (mede) om doet is dat niet ok. Wel heel goed dat je het hier neer zet (K)
Goed zo. Niet meer doen. Gewoon minder in je hoofd stoppen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:53 schreef Rebubbled het volgende:
Klopt. Daarom wil ik het ook meteen uiten na de eerste keer, zodat ik niet weer in een geheimzinnig eenzaam cirkeltje beland en het uit de hand loopt. Nu staat het zwart op wit hoe debiel ik ben en is het heel erg tastbaar voor me. Ik kan het nu niet wegwuiven. Ik verwacht ook geen medeleven.
Dat dacht ik ook altijd. Mocht je het toch eens willen proberen kan ik je het volgende recept aanraden: neem zonder te ontbijten een flinke lijn speed. Ga daarna aan de baco en wodka red bull onder het genot van een blowtje of wat. Neem er een pilletje bij. Op het moment dat je je wat minder goed gaat voelen denk je dat het een geniaal plan is om wat te gaan eten. Nadat je 45 minuten er over gedaan hebt om 1 hapje broodje kaas weg te krijgen ga je kotsen. En dan weet je ook gelijk wat men met projectile vomiting bedoelt. Ik haalde echt 1,5 meter, was best geinig. Na een keer of 7 en een lange douche voel je je wel een heel stuk beter en krijg je een lulkick van 7 uur. Good times!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weinig kans. Ik kan kan echt niet kotsen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:54 schreef Ticootje het volgende:
Goed zo. Niet meer doen. Gewoon minder in je hoofd maag stoppen.
Klinkt bijzonder onaangenaamquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat dacht ik ook altijd. Mocht je het toch eens willen proberen kan ik je het volgende recept aanraden: neem zonder te ontbijten een flinke lijn speed. Ga daarna aan de baco en wodka red bull onder het genot van een blowtje of wat. Neem er een pilletje bij. Op het moment dat je je wat minder goed gaat voelen denk je dat het een geniaal plan is om wat te gaan eten. Nadat je 45 minuten er over gedaan hebt om 1 hapje broodje kaas weg te krijgen ga je kotsen. En dan weet je ook gelijk wat men met projectile vomiting bedoelt. Ik haalde echt 1,5 meter, was best geinig. Na een keer of 7 en een lange douche voel je je wel een heel stuk beter en krijg je een lulkick van 7 uur. Good times!
Ik heb serieus een heel leuke dag gehad toen! We gingen met een grote groep naar een feest in Goes. Lekkere muziek, lekker weer, leuke mensen. En ik was zo ver heen dat ik mijn nemesis heel opvallend heb genegeerd, was hilarischquote:
Ik bedoel dit minder onaardig dan het klinkt, maar dit.hoort gewoon niet in dit topic!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:53 schreef Rebubbled het volgende:
Klopt. Daarom wil ik het ook meteen uiten na de eerste keer, zodat ik niet weer in een geheimzinnig eenzaam cirkeltje beland en het uit de hand loopt. Nu staat het zwart op wit hoe debiel ik ben en is het heel erg tastbaar voor me. Ik kan het nu niet wegwuiven. Ik verwacht ook geen medeleven.
Ja, drom gebruikte ik het ook.quote:
ik ben er ook wel happy mee , toch maar ff mooi gedaan van zo 90kg naar 75 kg in 5 maandjesquote:
Je ziet er goed uit hoor pop... Ik zou je doen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:54 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben er ook wel happy mee , toch maar ff mooi gedaan van zo 90kg naar 75 kg in 5 maandjes
pas op met wat je zegt , straks neemt men er aanstoot aan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit hoor pop... Ik zou je doen.
Terecht... Het is ook wel behoorlijk ranzig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:28 schreef Joene het volgende:
[..]
pas op met wat je zegt , straks neemt men er aanstoot aan.
Kotssex?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:32 schreef Joene het volgende:
Hangt er van af wat men Ranzig vind natuurlijk.
Oh j, ff geinen mag niet... Stel je voor..quote:
Hey je leeft ook nog ! wil het wat ? afvallen ?quote:
Gaat niet hard de afgelopen weken, maar kom dan ook amper aan sporten toe door overwerk en drukte. Maar met onsjes tegelijk gaat het toch omlaaag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Hey je leeft ook nog ! wil het wat ? afvallen ?
Beter langzaam en blijvend dan onwijs hard en dat het snel weer erbij komt ofzo...quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:38 schreef GI het volgende:
[..]
Gaat niet hard de afgelopen weken, maar kom dan ook amper aan sporten toe door overwerk en drukte. Maar met onsjes tegelijk gaat het toch omlaaag.
Hallo en welkom!quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:03 schreef isillavendel het volgende:
Hallo,
Ben al 2 jaar bezig met afvallen, hang nu helaas al een hele tijd stil. Kom maar niet onder de 95 kilo, blijf schommelen tussen de 95 en 100.
Start morgen weer met sporten (verhuist), afspraak staat er voor morgenavond.
Maar sporte voordat ik verhuiste ook minmaal 1x per week. En liep elke dag wel zeker een half uur. en ca 2x per week fietse ik ca 30 min (oke in normaal tempo naar de supermarkt/stad en terug).
Doe zelf aan weight watchers, maar aangezien jullie voornamelijke in cal rekenen heb ik uitgezocht dat ik vandaag 1591 cal gegeten..
Ook even uitgezocht BMR: 1734.
Met beweging schat ik tussen de 2000 en 2400 *aangezien mijn beweging vaak heel wisselend is*
Ontbijt ook zeer wisselend, brinta, beschuit, cracots, knackbrod en soms brood. Wissel regelmatig met de verhouding eiwitten/koolhydraten. Maar kom nu maar niet door het plato heen.
Hoop dat ik het misschien met sporten gaat lukken, maar hebben jullie nog tips voor de naast?
O: brinta met magere melk en honing
L: 4 cracots volkoren, 2 met leverpastei, 1 met rookvlees, 1 met kaas en piccalilly en een glas yoghurtdrank met 0% vet
T: banaan en stukje kaas
D: ovenschotel met witlof, banaan, tomaat, kaassaus (zelf gemaakt van klein beetje boter en bloem met veel magere melk samen met natuurlijk gerapste kaas).
En natuurlijke minmaal 1,5-2 liter thee/water gedronken.
Weet dat ik vandaag veel kaas heb gehad. Maar dat is natuurlijk niet elke dag.
Nice bro!quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:50 schreef Joene het volgende:
Gister weer bij de voedingsdeskundige geweest weer - 1,6 kg , zit nu bij haar op de schaal op 76,3 KG !
Dus nog 1,3 kg te gaan , das met de huidige methode +- 2 weken maar omdat mevrouw op vakantie gaat zie ik haar pas weer 17 juli ! Dus tegen die tijd moet ik ruim onder de 75 KG zitten en gaan we daarna een schema oppakken om op gewicht te blijven !
Ontbijt : 2 boterhammen appelstroop.
Tussendoor : Ontbijtkoek
Lunch : 4 boterhammen , 2 met boterhammenworst , 2 met pindakaas.
kilo of 5, inclusief urn?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nice bro!
Heb je ook een ondergrens qua gewicht?
Ja zijn die krengen zo zwaar?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's best weinig, tenzij urn van papiermache?
Nou als het goed is stopt het vanzelf het afvallen als je 1600kcal per dag aan houd dan zegt je lichaam gewoon nu is het genoeg.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nice bro!
Heb je ook een ondergrens qua gewicht?
Nee, dan word je zo'n schralequote:Op woensdag 13 juni 2012 08:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou als het goed is stopt het vanzelf het afvallen als je 1600kcal per dag aan houd dan zegt je lichaam gewoon nu is het genoeg.
ik vind 72/73 gewoon zeer ok , maar wil zeker niet dat het onder de 70 komt.
ja dat is niet echt de bedoeling.quote:
Mee eens, kaas en bananen zijn niet de verstandigste keuzes als je er zoveel van eet op een dagquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hallo en welkom!
Hoe lang sta je al stil en hoeveel was je daarvoor al afgevallen? Het is niet zo gek dat je lichaam af en toe even wat minder afvalt, daar hebben we hier allemaal last van bij tijd en wijle
Je lijstje van gisteren is wel een beetje maf, ik zou boterhammen gaan eten, en wat minder bananen en kaas enzo, maar goed, weet niet hoe het er op andere dagen uit ziet natuurlijk
Zijn dat 5 boterhamachtigen? Ik krijg het niet voor elkaar om daarmee af te vallen. Ben terug naar 1 of 2 per dag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mee eens, kaas en bananen zijn niet de verstandigste keuzes als je er zoveel van eet op een dag
O: 3 mais, 1 anijshagel, 2 lv smeerkaas. Beker thee.
T: Heb een pakje crackertjes mee en m'n collegaatje is jarig *gelukkig mag ik de taart niet hebben*, sowieso nog thee.
L: 2 bruine vloerkadetjes, grillham, 30+kaas, komkommer.
T: Nog een halve komkommer + iets wat ik in de pauze bij de AH ga kopen. Denk iets van fruit.
D: Yakotori *zouden we gisteren eten, maar toen werden het aardappelpartjes, omdat vriendjelief daar zo'n zin in had.
T: Bakje lv-yoghurt met aardbeien.
Vind het er zelf netjes uit zien, wat vinden jullie?
Xx
Schommel nu bijna een jaar tussen de 95 en 100. Waar ik af en toe een dipje naar boven heb.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hallo en welkom!
Hoe lang sta je al stil en hoeveel was je daarvoor al afgevallen? Het is niet zo gek dat je lichaam af en toe even wat minder afvalt, daar hebben we hier allemaal last van bij tijd en wijle
Je lijstje van gisteren is wel een beetje maf, ik zou boterhammen gaan eten, en wat minder bananen en kaas enzo, maar goed, weet niet hoe het er op andere dagen uit ziet natuurlijk
Al een jaar stilstand lijkt me wel vrij lang. Enig idee waar dat aan kan liggen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:01 schreef isillavendel het volgende:
[..]
Schommel nu bijna een jaar tussen de 95 en 100. Waar ik af en toe een dipje naar boven heb.
Op dit moment staat de teller op -14,7. Kom van de 115,9 kilo af.
De planning van vandaag:
O: yoghurt met muslie en kiwi
L: 2 plakjes roggebrood met een gekookt eitje en glas yoghurtdrank
T: Fruit, nog geen idee welke
D: gekookte aardappels met doperwten en een filetlapje
T: stuk kruidenkoek voor na het sporten
ik eet 6 boterhammen per dag , en moet straks naar 8 als ik op gewicht wil blijven.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zijn dat 5 boterhamachtigen? Ik krijg het niet voor elkaar om daarmee af te vallen. Ben terug naar 1 of 2 per dag.
Gewoon eens met een voedingsdeskundige praten, die kunnen je veel preciezer vertellen waar het zit.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:01 schreef isillavendel het volgende:
[..]
Schommel nu bijna een jaar tussen de 95 en 100. Waar ik af en toe een dipje naar boven heb.
Op dit moment staat de teller op -14,7. Kom van de 115,9 kilo af.
De planning van vandaag:
O: yoghurt met muslie en kiwi
L: 2 plakjes roggebrood met een gekookt eitje en glas yoghurtdrank
T: Fruit, nog geen idee welke
D: gekookte aardappels met doperwten en een filetlapje
T: stuk kruidenkoek voor na het sporten
twee plakken rogge vult net zo hard als twee sneden broodquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef Silmarwen het volgende:
Joene
isillavendel, ik vind dat je wat weinig eet? Misschien meer eetmomenten inbouwen en wat meer eten? 2 plakes roggebrood als lunch, ik zou omvallen.
Oh ja lijstje.
O: Havermout met cranberries + thee.
T: Klein kopje cappuccino + grapefruit
L: 2 boterhammen met kaas/komkommer/tomaat + ei + glas melk
T: 2 wasa crackers met rookvlees + thee
D: AGV
T: Weet nog niet, misschien neem ik wat chips bij de voetbal.
Vind je? Ik vindvanniet.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee plakken rogge vult net zo hard als twee sneden brood
bewegen is wel een keywoord.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik zal nu wel iets heel verkeerds zeggen, maar ik heb toch vaak het idee bij mensen die zeggen zich altijd braaf aan het dieet te houden en veel bewegen en dan toch maandenlang niks afvallen, dat ze maar de halve waarheid vertellen.
Het is gewoon grif onmogelijk om maandenlang strikt je dieet te volgen en niet af te vallen (als je overgewicht hebt). Dan sjoemel je ergens.
Ik bedoel, ik sta nu ook bijna twee maanden stil, maar ik weet exact waar het door komt en wat ik moet doen om het te doorbreken. Of zeg ik nu iets gevaarlijks?
oh men, van roggebrood raak ik nokkievol johquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Vind je? Ik vindvanniet.Op brood plemp ik altijd veel beleg moet groentes enzo om aan wat vitamientjes te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |