Bronquote:Rick Nieman gaat voor RTL 4 de dagelijkse late night-talkshow De Spelen presenteren. Dat liet zenderbaas Erland Galjaard maandag doorschemeren aan RTL Boulevard. De Spelen zal live vanuit het Holland Heineken Huis in Londen verslag doen van de Olympische Spelen. Het is de opvolger van de huidige EK-talkshow VI Oranje en de nog komende Tour de France-talkshow Tour du Jour, die gedurende deze sportzomer allemaal een tijdslot delen op de late avond van RTL 4.
Eigenlijk zou De Spelen, net als VI Oranje en Tour du Jour, gepresenteerd worden door Wilfred Genee, maar hij wordt voor de tweede keer vader. “Wilfred zou wel willen maar zijn vrouw is hoogzwanger tegen die tijd. Zijn vrouw wordt ook 40, die moet dus naar zijn agenda kijken en dat wordt lastig. Rick Nieman is een optie“, aldus Galjaard.
Nieman weet officieel van niets, maar zegt tegen RTL Boulevard zijn naam wel al te hebben gehoord in de wandelgangen. “Hartstikke aardig van Erland dat hij mij noemt. Ik denk dat we deze week wel even koffie gaan drinken.“
Nieman heef wel vaker iets omtrendt de Tour de France gedaan geloof ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:17 schreef tong80 het volgende:
'Nieman weet officieel van niets'
Weet ie wel iets van sport
Ik ben een sportvolger. Maar heb geen idee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Nieman heef wel vaker iets omtrendt de Tour de France gedaan geloof ik
Hij deed oa de sportverslaggeving voordat hij het vaste gezicht is geworden van het RTLnieuwsquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Nieman heef wel vaker iets omtrendt de Tour de France gedaan geloof ik
Die vindt alle sporten buiten voetbal minderwaardig.quote:
quote:Peter Heerschop is deze zomer een van de drie vaste gasten in de RTL 4-talkshow De Spelen met presentator Rick Nieman. De anderen zijn Dennis van der Geest en Joop Alberda. Dat heeft RTL woensdag laten weten. Van der Geest en Alberta hebben in het verleden olympische medailles gehaald, en Heerschop is volgens de zender een ‘fanatiek sportliefhebber’. “Maar heeft tot op heden nog geen Olympische medaille gewonnen“, aldus een woordvoerster van de familiezender.
Ex-zwemmer Pieter van den Hoogenband (zeven medailles) en Viggo Waas zijn geen vaste gasten, maar zullen een aantal keer aanschuiven in het programma.
De eerste aflevering van De Spelen vanuit Londen is op donderdag 26 juli, om 22.30 uur op RTL 4.
Bron
Zijn afscheid is NA de OS:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:37 schreef Iwanius het volgende:
Mart Smeets is en blijft onze grote troef op presenteergebied dus niet zo haten
op Smeets. Bijna met pensioen en nog altijd zonder autocue actief Eva Jinek.
Maar weet iemand of Smeets nog iets doet bij het OS in London of gaat hij
alleen maar De Tour doen?
quote:Mart Smeets neemt afscheid na Olympische Spelen 2012
Hij heeft zijn vertrek al meermalen aangekondigd, maar nu lijkt het er toch echt van te komen. Mart Smeets, de zelfbenoemde mastodont van de NOS, gaat met pensioen. Na de Olympische Spelen van 2012 in Londen neemt Smeets afscheid van de kijker. Daarmee is de aankomende Tour de France meteen de laatste editie die Smeets bijwoont voor de NOS.
De NOS vindt echter niet de Tour de France maar de Olympische Spelen in Londen het enige geschikte podium om afscheid van de presentator Smeets te nemen. Na de Olympische Spelen zal de NOS Mart Smeets als freelancer blijven inzetten, in een andere hoedanigheid en met een andere frequentie.
Je kunt van Smeets vinden wat je wilt, hij is een vakkundig man met veel autoriteit. En dat zal toch een gemis vormen als hij straks zijn plekje opgeeft. Al moest het er natuurlijk een keer van komen.
Bron
Jammer ik had al een overdosis van der Geest.quote:
Zelfde gedachte. Maar laten we hem het voordeel van de twijfel gunnen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus een sportachtergrond hebben ze wel. Ik vind Nieman een prima TV-man. Maar ik vraag me nog steeds af wat ie met sport heeft.
quote:Mijn gedachten gaan meteen terug naar het vorige wielerprogramma van de Luxemburgse zender, RTL Tournieuws, dat vanaf 1996 op de zender te zien was en waarvan Rick Nieman de presentatie vanaf 1999 op zich nam. Een luchtig programma van 20 minuten, waarbij de verslaggeving vaak beperkt bleef tot de vraag of men bij Rabobank goed had geslapen. En of er nog wat nieuws te melden was. Ludiek en origineel was het item waarbij Rick een jarige renner niet zonder felicitatie en een heuse taart aan de start van de etappe liet beginnen. Veel verder dan de vraag over hoeveelste de wielrenner was geworden kwam Rick helaas niet. Een gemiste kans voor de inmiddels ingepakte wielrenner.
Bron
quote:Wilfred Genee toch in olympische talkshow RTL 4
Wilfred Genee zal toch te zien zijn als presentator van de olympische talkshow De Spelen op RTL 4. Hij presenteert de eerste drie afleveringen, daarna neemt Rick Nieman definitief het stokje over. Dat heeft het station woensdag gemeld. Genee vond het iets te veel om na VI Oranje en Tour du Jour ook nog weken De Spelen te doen. Hij zal nu de eerste drie uitzendingen vanuit de Tour du Jour-studio in Naaldwijk presenteren, daarna verhuist de show met interviewer Nieman naar Londen.
De eerste aflevering van De Spelen is op maandag 23 juli. De uitzendingen vanuit Londen beginnen op donderdag 26 juli. De show zal, net als VI Oranje en Tour du Jour, dagelijks van 22.30 tot 00.00 uur te zien zijn op RTL 4.
Bron
Zegt me niksquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Karina het volgende:
Ik heb even zitten zoeken, maar hij heeft wel degelijk OOIT een sportprogramma gepresenteerd, RTL Tournieuws (ik kan me dat programma totaal niet meer herinneren trouwens en kan er ook geen fragmentje van vinden):
[..]
Ik had liever gelijk Rik Nieman gezien.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:39 schreef Karina het volgende:
En ik lees NET, dat Genee toch een paar afleveringen gaat presenteren:
[..]
En nu je bordje leeg eten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:43 schreef danos het volgende:
Inhoudsloze Geest, Onbegrijpelijke Joop en Mister Niemand. Alleen Heerschap kan dit programma toch niet dragen?
Maarja ze doen maar, na 2 weken VI oranje was ik er wel klaar mee, mis er niks aan.
Maar dat is de commercie he, uitmelken tot de laatste snik.
Was geen studioprogramma, maar vooral wat reportages vanaf locatie. Soort van Erik Dijkstra avant la lettre.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Karina het volgende:
Ik heb even zitten zoeken, maar hij heeft wel degelijk OOIT een sportprogramma gepresenteerd, RTL Tournieuws (ik kan me dat programma totaal niet meer herinneren trouwens en kan er ook geen fragmentje van vinden):
[..]
Misschien als ik het zie, zegt me zo even niets.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:38 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Was geen studioprogramma, maar vooral wat reportages vanaf locatie. Soort van Erik Dijkstra avant la lettre.
Je kent denk ik overigens wel het beroemde fragment uit dat programma dat hij ruzie krijgt met Roland Koopman in de RTL Nieuws-studio. Kan het jammer genoeg niet op YouTube vinden.
Ik weet wel dat ie geen blad voor de mond neemt. Vaak gehoord of gelezen dat ie zei wat ie dacht. Over slechte nieuwslezers bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:38 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Was geen studioprogramma, maar vooral wat reportages vanaf locatie. Soort van Erik Dijkstra avant la lettre.
Je kent denk ik overigens wel het beroemde fragment uit dat programma dat hij ruzie krijgt met Roland Koopman in de RTL Nieuws-studio. Kan het jammer genoeg niet op YouTube vinden.
En terechtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die vindt alle sporten buiten voetbal minderwaardig.
Of de broer van Henk de Vries.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:29 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat ze Sjaak van der Tak een keer uitnodigen.
Hij schuift wel vaak aan idd. Vooral ook omdat ie over iedere sport buiten voetbal denigrerend doet. Zijn er geen andere sportmensen in Nederland ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:07 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel met pek en veren worden weggejaagd, maar ik vind het jammer dat Johan Derksen er weer zit, dan krijgen we weer die een-tweetjes tussen Genee en Derksen, die zien we al vaak genoeg.
Derksen gaat overal tegenin, daarom wil rtl hem er graag bij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij schuift wel vaak aan idd. Vooral ook omdat ie over iedere sport buiten voetbal denigrerend doet. Zijn er geen andere sportmensen in Nederland ?
Derksen begint 's ochtends met zijn spiegelbeeld te kleineren.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:23 schreef LDS het volgende:
[..]
Derksen gaat overal tegenin, daarom wil rtl hem er graag bij.
Zoals vanavond bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:07 schreef Karina het volgende:
dan krijgen we weer die een-tweetjes tussen Genee en Derksen, die zien we al vaak genoeg.
Oh ja, vanavond ook weer... hopelijk is er een andere gast die hem flink wat tegengas kan geven.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zoals vanavond bijvoorbeeld!
[ afbeelding ]
Dat durven ze nooit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, vanavond ook weer... hopelijk is er een andere gast die hem flink wat tegengas kan geven.
Erik Dekker vanavond, nee, die zie ik dat ook niet doen.quote:
Erik Dekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Erik Dekker vanavond, nee, die zie ik dat ook niet doen.
Idioot trouwens, zijn ze bang dat hij ze opvreet of zo?
Tour du Jour is idd vreselijk. Heeft niks met sport te maken. Zitten allemaal toneel te spelenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:51 schreef Ericr het volgende:
Het tournieuws met Nieman was echt top, jammer dat het geen lang leven was beschoren. Een talkshow lijkt me minder, dat geneuzel zoals Tour du Jour of de avondetappe boeit me minder dan achtergrond reportages. Zeker omdat het te vaak niet om de sporters gaat op een bepaald evenement maar om de gast die amper iets boeiend te melden heeft. Voor clowns zoals bij Tour du Jour ga ik wel naar het circus. Maar hopen dat Nieman voorbij het clown en geneuzelniveau komt.
Ik denk dat het hem zwaar was tegengevallen als hij wel ja had gezegd.quote:Wilfred Genee baalt van weigeren RTL 4-talkshow
Wilfred Genee heeft gemengde gevoelens over het feit dat hij de RTL 4-talkshow De Spelen heeft geweigerd. Dat vertelde de presentator vrijdag in RTL Boulevard. Genee vond het te veel om na VI Oranje en Tour du Jour ook nog de Olympische Spelen te doen, en wordt daarom vervangen door Rick Nieman. “Rick riep in een interview: ‘Er komt een droom uit.’ Toen dacht ik: shit, dat is wel waar. Er komt een droom uit als je de Spelen mag presenteren en ik heb gewoon ‘nee’ gezegd.”
Nieman presenteert De Spelen vanaf donderdag vanuit Londen, van maandag tot en met woensdag is Genee nog op de buis. Nieman is dinsdag te gast bij Genee. “We gaan dinsdag nog een keer samen een tafel zitten en na afloop zullen we vast nog even, onder het genot van een klein drankje, als ik het nog volhoud, samen wat zitten.”
Genee is behoorlijk vermoeid na het wekenlang dag in dag uit presenteren van de late night-talkshow VI Oranje en Tour du Jour op RTL 4. “Ik vind het wel eens lastig natuurlijk, want ik ben dan wel thuis, maar in mijn hoofd ben ik dan al weer bezig met de uitzending en ‘s middags moet ik de etappe alweer kijken. Ik ben best wel moe zo nu en dan. Dat is niet altijd even leuk.”
Voor zijn zwangere vrouw was dat ook niet eenvoudig. “Ik heb wel het een en ander recht te zetten. Je wil toch ‘s ochtends tijd aan je gezin besteden, dus je probeert regelmatig op tijd naar huis te gaan. Ik moet je eerlijk zeggen: het tankje is behoorlijk leeg.”
Bron
Dit dus. Het is echt een sportkliekje bij RTL.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:25 schreef Karina het volgende:
Genee heeft toch wel een beetje spijt dat hij nee heeft gezegd...
.
En voor ons kijkers is het wel fijn dat er eens een andere kop te zien is.
Daar zie je Jack van Gelder niet bij het schaatsen.quote:
Misschien bij het kunstschaatsen, dan natuurlijk wel in zijn glitteroutfit:quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar zie je Jack van Gelder niet bij het schaatsen.
Heeft hij nou ook nog een oorbel inquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Misschien bij het kunstschaatsen, dan natuurlijk wel in zijn glitteroutfit:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Misschien bij het kunstschaatsen, dan natuurlijk wel in zijn glitteroutfit:
[ afbeelding ]
Je maar geen Nieman....Genéequote:
Ik geloof dat ie de eerste drie uitzendingen doet of 4.Hij had ook alle uitzendingen kunnen doen maar wilde ook nog vakantie.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft 'ie nog steeds geen vakantie.
Het is een overlap he?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af wat Nelli Cooman in een TDF-programma heeft te zoeken.
Het is geen TDF-programma meer.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af wat Nelli Cooman in een TDF-programma heeft te zoeken.
Jammer voor je, kijk je nietquote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het heet Tour Du Jour, maar het gaat over de olympische spelen.Dit kan ik niet handelen.
In mijn gids heet het anders.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het heet Tour Du Jour, maar het gaat over de olympische spelen.Dit kan ik niet handelen.
Zo staat het bij mij vanaf maandag in de VPRO gids.quote:
Was een beste leuk programma. Zoals Veerboot al zegt was dat zoiets als Dijkstra gedaan heeft, alleen dan een langer programma.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
De kleine stukjes die ik erover las waren vrij positief inderdaad. Nu je het zegt, zou zo een programma met Dijkstra wel erg leuk zijn trouwens! Maar dan met olympische atleten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was een beste leuk programma. Zoals Veerboot al zegt was dat zoiets als Dijkstra gedaan heeft, alleen dan een langer programma.
Volgens mij toch wel een programma dat leuk kan worden. Slechter als TdJ is ook niet mogelijk.
Ik snap niet dat men Genee toch nog laat presenteren. Doe gewoon alle uitzendingen met Nieman, dat is toch geen jong broekie meer zonder ervaring?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:07 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel met pek en veren worden weggejaagd, maar ik vind het jammer dat Johan Derksen er weer zit, dan krijgen we weer die een-tweetjes tussen Genee en Derksen, die zien we al vaak genoeg.
Ik vermoed dat het er iets mee te maken heeft dat de Spelen nog niet zijn begonnen en ze nu nog een beetje over de Tour en voetballen kunnen kletsen tussendoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik snap niet dat men Genee toch nog laat presenteren. Doe gewoon alle uitzendingen met Nieman, dat is toch geen jong broekie meer zonder ervaring?
Grappig dat de progrmma's zelfs allebei vanuit dezelfde lokatie worden uitgezondenquote:Rick Nieman vreest niet voor concurrentie Mart Smeets
Rick Nieman is niet huiverig voor de concurrentiestrijd tussen zijn Olympische Spelen-talkshow De Spelen op RTL 4 en die van Mart Smeets op Nederland 1. Dat zegt hij woensdag in De Telegraaf. Nieman staat deels tegenover Smeets’ London Late Night. “We overlappen elkaar, maar de toon van beide tv-talkshows is totaal anders. Mart Smeets, een van mijn jeugdhelden, kiest bewust voor de journalistieke invalshoek en zit in een rustig hoekje. Wij zitten midden in het feestgedruis.”
“Bij ons is er ook ruimte voor amusement en publiek. En ik ben ook trots op alle ex-kampioenen aan tafel, zoals Pieter van den Hoogenband, Maarten van der Weijden, Inge de Bruijn, Leontien van Moorsel en andere BN’ers“, vervolgt Nieman.
Beide programma’s komen uit het Holland Heineken House. “Het is de publieke huldigingsplek van onze sporthelden. De afspraak is dat ze eerst bij de NOS aanschuiven en daarna bij ons. Het wordt trouwens dringen geblazen, want behalve de NOS en RTL 4 komen ook Radio 538 en Radio 1 uit het Holland House.”
Nieman kijkt uit naar de samenwerking met tafelheer Joop Alberda. “Ook Dennis van der Geest en Peter Heerschop, die om en om aanschuiven, staan erom bekend dat ze geen blad voor de mond nemen. En dat is precies wat we nodig hebben, want het moet vooral losjes en ontspannen zijn.”
De Spelen met Nieman is vanaf donderdag om 22.30 uur te zien op RTL 4.
Bron
Dit zou inderdaad heel goed de reden kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:09 schreef Veerboot het volgende:
Zal ook met de logistiek te maken hebben wellicht? Ze kunnen pas vanaf donderdag terecht in het Heineken House, maar het is voor Nieman wel handig dat hij van tevoren daar vast is om de sfeer te proeven en dergelijken. Hij is nu vanmorgen al richting Londen vertrokken, als hij vanavond nog in Naaldwijk zou moeten presenteren zou het allemaal wel erg krap worden.
Kooijemansquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Kooijemans komt ook langs___________!
quote:
Wel in sterk gereduceerde doses, dus het is okee!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik ben nu ook wel Genee moe. Maar binnenkort kunnen we dagelijks van hem genieten las ik al.
Wat weet die b-acteurtje over sport dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Kooijemans komt ook langs___________!
Deze media-hoer heeft twee afleveringen van een mislukt boekenprogramma mogen presenteren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:08 schreef Specularium het volgende:
Je hebt van die figuren die een bril voor de sier dragen, dit is er zo 1.
[ afbeelding ]
Ik hoop het niet. Behoorlijk irritantquote:
Is Dries er ook weer bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peter Heerschop is deze zomer een van de drie vaste gasten in de RTL 4-talkshow De Spelen met presentator Rick Nieman. De anderen zijn Dennis van der Geest en Joop Alberda. Dat heeft RTL woensdag laten weten.quote:
quote:
Valt me ook gelijk op ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
rick probeert genee een beetje na te doen. moet ie niet doen
Dit is gewoon Rick, hij doet niemand na.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:29 schreef Eenskijken het volgende:
rick probeert genee een beetje na te doen. moet ie niet doen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Godver het lawaai op de achtergrond is nu echt niet meer normaal zeg..
Nee een Misterquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:31 schreef Specularium het volgende:
Komt er elke dag een Olympische Miss?
ONEEEEEEEEEEEEE HUNDRED AND EIIIIIIIIIGGGGGGGHTYYYYYYYYYYYquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Godver het lawaai op de achtergrond is nu echt niet meer normaal zeg..
Toen helemaal met dat baardje er nog bij zag hij er eigenlijk niet uitquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:32 schreef Eenskijken het volgende:
wat een beer van een vent is dat ook he.. jezus
Ik heb al voetballen gezien, zowel dames als heren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Gedeelte van de Spelen was toch al begonnen?
vrouwenvoetbal ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Ja voetbalquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Heren ookquote:
Het is nu gewoon bezig zelfs.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Vanmiddag? Is echt één minuut klaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Heren ook al hoor, vandaag, vanmiddag bijvoorbeeld Egypte-Brazilië
Ongetwijfeld een krakerquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zag het begin toenstraksquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanmiddag? Is echt één minuut klaar.
Het stond 3-0 toen ik stopte met kijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:
3-2 geworden, verdediging van Brazilië is niet alles.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Het stond 3-0 toen ik stopte met kijken
Precies en de gasten gaan daardoor ook harder praten heb ik het idee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja door dat achtergrondgeluid mijns inziens
Klopt ja, behoorlijk irritant.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoor een vage toon op de achtergrond
Als je er geen verstand van hebt begin er dan niet overquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:41 schreef Eenskijken het volgende:
doen wij mij met iets dat daadwerkelijk iets voorstelt? zoals 100m sprint, of wat dan ook..
soms lijkt het wel alsof we alleen goed zijn in die kutsporten zoals hockey en waterpolo ofzo
ik heb er wel verstand van, ik ken alleen al die sporters niet uit mijn hoofd. maar het is toch zo dat de pure atletiek meer aanzien heeft dan al die andere sporten bij de OSquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt begin er dan niet overOf lees je even in.
Hier nog één, komt ook omdat er live sport bezig is, maar dit is geen doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Ik stop met kijken.
Saai en door het kutgeluid niet vol te houden.
Ik ga ook zo naar Mart. Ik word hier niet goed van.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Ik stop met kijken.
Saai en door het kutgeluid niet vol te houden.
Zwemmen en atletiek zijn de grootste sporten op de OS. In het zwemmen hebben we kansen op een aantal keer goud, in het atletiek is er ook minstens 1 medaille mogelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik heb er wel verstand van, ik ken alleen al die sporters niet uit mijn hoofd. maar het is toch zo dat de pure atletiek meer aanzien heeft dan al die andere sporten bij de OS
Welke live sport is er op dan? en waar?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier nog één, komt ook omdat er live sport bezig is, maar dit is geen doen.
Voetbal, Eurosport.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke live sport is er op dan? en waar?
Voetbal op Eurosport.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke live sport is er op dan? en waar?
Idd, dit is gortdroogquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Khaleesi het volgende:
Deze topicreeks gaat niet zo lang worden als de andere 2 van de Zomer van 4 denk ik zo....![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Khaleesi het volgende:
Deze topicreeks gaat niet zo lang worden als de andere 2 van de Zomer van 4 denk ik zo....![]()
Denk het niet, was tijdens de Tour ook elke dag matig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Oh Lotto is een sponsor en nu snel reclame voordat Mart begint.
Geluid zullen ze ahv klachten wel fixxen.
Ze zitten in het Holland Heineken House..quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:49 schreef exile79 het volgende:
Wat is die achtergrondherrie de hele tijd?
Filter misschien?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
Ik zag net Mart met zijn vooraankondiging, geen rare geluiden op de achtergrond.
Bedoel je daar Dries meequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
Ik zag net Mart met zijn vooraankondiging, geen rare geluiden op de achtergrond.
Klopt, maar het is nog steeds saaiquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:59 schreef Eenskijken het volgende:
geluid is een beetje gefixed hoor ik?
Beter gooien ze er wat meer sponsoritems in!quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar het is nog steeds saai
Misschien dat ze het op die manier kunnen opleuken. Ik ben inmiddels naar Mart geswitcht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter gooien ze er wat meer sponsoritems in!
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:03 schreef Nuchterheid het volgende:
Ja erg handig die muziek op de achtergrond
Dat is toch geen sport manquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Schitterende sport dat handboogschieten.
Gemistvoornmt.nl zoietsquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:20 schreef Leatherface het volgende:
Welke website is dat ook alweer waar je integraal rtl-uitzendingen kunt terugzien? Iemand heeft vandaag of gisteren die link gepost.
Hij is wel boringquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Phelps even neergezet als simpele ziel, fraai..
Hij snapt het ook echt niet.quote:
Wilfred hoort gewoon bij dit soort programma's. Ik kan maar niet wennen aan die Niemann.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef FredVleespet het volgende:
Ik zeg het niet snel maar ik mis wilfred
terechtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die vindt alle sporten buiten voetbal minderwaardig.
En Ik Driesquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef FredVleespet het volgende:
Ik zeg het niet snel maar ik mis wilfred
Ik vond het niet zo heel leuk, was Mart nog wat?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:07 schreef Karina het volgende:
Was het nog wat geworden? Ik heb Mart opgezet.
Beetje gezapig, maar ik vond het wel aardig. Het geluid was in ieder geval stukken beterquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo heel leuk, was Mart nog wat?
Misschien kijk ik de herhaling nog even. Als Mart iets met fietsen doet vind ik hem meestal wel aardig, maar als hij te gast is in een programma van iemand anders of als het ergens anders over gaat dan kan hij soms zo hooghartig overkomen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje gezapig, maar ik vond het wel aardig. Het geluid was in ieder geval stukken beterEn Mart was weer zijn eigen badinerende zelf.
Achtergrondshowtje. Kijken lukt me ook niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit programma kan me gewoon niet boeien. Ik heb het geprobeerd maar ik haak af.
Misschien heeft ze nog een zus die nog lelijker isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Zometeen de familie van Marianne Vos. Nou ben ik toch eens benieuwd
Of ze heeft een hele lekkere moeder.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Misschien heeft ze nog een zus die nog lelijker is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |