Ik heb al voetballen gezien, zowel dames als heren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Gedeelte van de Spelen was toch al begonnen?
vrouwenvoetbal ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Ja voetbalquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Heren ookquote:
Het is nu gewoon bezig zelfs.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Vanmiddag? Is echt één minuut klaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Heren ook al hoor, vandaag, vanmiddag bijvoorbeeld Egypte-Brazilië
Ongetwijfeld een krakerquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zag het begin toenstraksquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vanmiddag? Is echt één minuut klaar.
Het stond 3-0 toen ik stopte met kijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:
3-2 geworden, verdediging van Brazilië is niet alles.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:36 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Het stond 3-0 toen ik stopte met kijken
Precies en de gasten gaan daardoor ook harder praten heb ik het idee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja door dat achtergrondgeluid mijns inziens
Klopt ja, behoorlijk irritant.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoor een vage toon op de achtergrond
Als je er geen verstand van hebt begin er dan niet overquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:41 schreef Eenskijken het volgende:
doen wij mij met iets dat daadwerkelijk iets voorstelt? zoals 100m sprint, of wat dan ook..
soms lijkt het wel alsof we alleen goed zijn in die kutsporten zoals hockey en waterpolo ofzo
ik heb er wel verstand van, ik ken alleen al die sporters niet uit mijn hoofd. maar het is toch zo dat de pure atletiek meer aanzien heeft dan al die andere sporten bij de OSquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt begin er dan niet overOf lees je even in.
Hier nog één, komt ook omdat er live sport bezig is, maar dit is geen doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Ik stop met kijken.
Saai en door het kutgeluid niet vol te houden.
Ik ga ook zo naar Mart. Ik word hier niet goed van.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Ik stop met kijken.
Saai en door het kutgeluid niet vol te houden.
Zwemmen en atletiek zijn de grootste sporten op de OS. In het zwemmen hebben we kansen op een aantal keer goud, in het atletiek is er ook minstens 1 medaille mogelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik heb er wel verstand van, ik ken alleen al die sporters niet uit mijn hoofd. maar het is toch zo dat de pure atletiek meer aanzien heeft dan al die andere sporten bij de OS
Welke live sport is er op dan? en waar?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier nog één, komt ook omdat er live sport bezig is, maar dit is geen doen.
Voetbal, Eurosport.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke live sport is er op dan? en waar?
Voetbal op Eurosport.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke live sport is er op dan? en waar?
Idd, dit is gortdroogquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Khaleesi het volgende:
Deze topicreeks gaat niet zo lang worden als de andere 2 van de Zomer van 4 denk ik zo....![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Khaleesi het volgende:
Deze topicreeks gaat niet zo lang worden als de andere 2 van de Zomer van 4 denk ik zo....![]()
Denk het niet, was tijdens de Tour ook elke dag matig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Oh Lotto is een sponsor en nu snel reclame voordat Mart begint.
Geluid zullen ze ahv klachten wel fixxen.
Ze zitten in het Holland Heineken House..quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:49 schreef exile79 het volgende:
Wat is die achtergrondherrie de hele tijd?
Filter misschien?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
Ik zag net Mart met zijn vooraankondiging, geen rare geluiden op de achtergrond.
Bedoel je daar Dries meequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
Ik zag net Mart met zijn vooraankondiging, geen rare geluiden op de achtergrond.
Klopt, maar het is nog steeds saaiquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:59 schreef Eenskijken het volgende:
geluid is een beetje gefixed hoor ik?
Beter gooien ze er wat meer sponsoritems in!quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar het is nog steeds saai
Misschien dat ze het op die manier kunnen opleuken. Ik ben inmiddels naar Mart geswitcht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter gooien ze er wat meer sponsoritems in!
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:03 schreef Nuchterheid het volgende:
Ja erg handig die muziek op de achtergrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |