Was een beste leuk programma. Zoals Veerboot al zegt was dat zoiets als Dijkstra gedaan heeft, alleen dan een langer programma.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Karina het volgende:
Ik heb even zitten zoeken, maar hij heeft wel degelijk OOIT een sportprogramma gepresenteerd, RTL Tournieuws (ik kan me dat programma totaal niet meer herinneren trouwens en kan er ook geen fragmentje van vinden):
[..]
De kleine stukjes die ik erover las waren vrij positief inderdaad. Nu je het zegt, zou zo een programma met Dijkstra wel erg leuk zijn trouwens! Maar dan met olympische atleten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was een beste leuk programma. Zoals Veerboot al zegt was dat zoiets als Dijkstra gedaan heeft, alleen dan een langer programma.
Volgens mij toch wel een programma dat leuk kan worden. Slechter als TdJ is ook niet mogelijk.
Ik snap niet dat men Genee toch nog laat presenteren. Doe gewoon alle uitzendingen met Nieman, dat is toch geen jong broekie meer zonder ervaring?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:07 schreef Karina het volgende:
Ik zal wel met pek en veren worden weggejaagd, maar ik vind het jammer dat Johan Derksen er weer zit, dan krijgen we weer die een-tweetjes tussen Genee en Derksen, die zien we al vaak genoeg.
Ik vermoed dat het er iets mee te maken heeft dat de Spelen nog niet zijn begonnen en ze nu nog een beetje over de Tour en voetballen kunnen kletsen tussendoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik snap niet dat men Genee toch nog laat presenteren. Doe gewoon alle uitzendingen met Nieman, dat is toch geen jong broekie meer zonder ervaring?
Grappig dat de progrmma's zelfs allebei vanuit dezelfde lokatie worden uitgezondenquote:Rick Nieman vreest niet voor concurrentie Mart Smeets
Rick Nieman is niet huiverig voor de concurrentiestrijd tussen zijn Olympische Spelen-talkshow De Spelen op RTL 4 en die van Mart Smeets op Nederland 1. Dat zegt hij woensdag in De Telegraaf. Nieman staat deels tegenover Smeets’ London Late Night. “We overlappen elkaar, maar de toon van beide tv-talkshows is totaal anders. Mart Smeets, een van mijn jeugdhelden, kiest bewust voor de journalistieke invalshoek en zit in een rustig hoekje. Wij zitten midden in het feestgedruis.”
“Bij ons is er ook ruimte voor amusement en publiek. En ik ben ook trots op alle ex-kampioenen aan tafel, zoals Pieter van den Hoogenband, Maarten van der Weijden, Inge de Bruijn, Leontien van Moorsel en andere BN’ers“, vervolgt Nieman.
Beide programma’s komen uit het Holland Heineken House. “Het is de publieke huldigingsplek van onze sporthelden. De afspraak is dat ze eerst bij de NOS aanschuiven en daarna bij ons. Het wordt trouwens dringen geblazen, want behalve de NOS en RTL 4 komen ook Radio 538 en Radio 1 uit het Holland House.”
Nieman kijkt uit naar de samenwerking met tafelheer Joop Alberda. “Ook Dennis van der Geest en Peter Heerschop, die om en om aanschuiven, staan erom bekend dat ze geen blad voor de mond nemen. En dat is precies wat we nodig hebben, want het moet vooral losjes en ontspannen zijn.”
De Spelen met Nieman is vanaf donderdag om 22.30 uur te zien op RTL 4.
Bron
Dit zou inderdaad heel goed de reden kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 12:09 schreef Veerboot het volgende:
Zal ook met de logistiek te maken hebben wellicht? Ze kunnen pas vanaf donderdag terecht in het Heineken House, maar het is voor Nieman wel handig dat hij van tevoren daar vast is om de sfeer te proeven en dergelijken. Hij is nu vanmorgen al richting Londen vertrokken, als hij vanavond nog in Naaldwijk zou moeten presenteren zou het allemaal wel erg krap worden.
Kooijemansquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Kooijemans komt ook langs___________!
quote:
Wel in sterk gereduceerde doses, dus het is okee!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik ben nu ook wel Genee moe. Maar binnenkort kunnen we dagelijks van hem genieten las ik al.
Wat weet die b-acteurtje over sport dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Kooijemans komt ook langs___________!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |