SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DOE MEE MET EEN FOK!TEAM
Met een Fok! Team meedoen aan een estafetteloop?
Op zaterdag 7 juli 2012 wordt in Rotterdam de Rotterdam Ekiden gelopen. ( www.rotterdamekiden.nl ) Een leuke gelegenheid om eens de mensen die je online aanmoedigt in levende lijve aan te moedigen. Ook is er na de loop een buffet en een BBQ (die we zelf kunnen meenemen en kosten dus voor eigen rekening), dus gezelligheid achteraf is ook goed mogelijk. De kosten zijn 45 euro per team met nog extra kosten voor 2 chips (totaal 4 euro), dus ongeveer 8 euro per persoon. Het buffet erna kost 14 euro per persoon. De wedstrijd begint om 12 uur en zal toch wel het grootste deel van de middag duren.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.quote:Een EKIDEN is een Japanse estafetteloop. Eki betekent "plaats" en Den staat voor "bezorgen". In vroegere tijden werden in Japan namelijk belangrijke documenten door diverse lopers vliegensvlug van de ene naar de andere plaats gebracht. Het sportieve evenement EKIDEN is op deze klassieke koeriersdienst gebaseerd. Het pakket documenten wordt gesymboliseerd door een sjerp, de Tasuki.
Zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km.In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand.
Deelnemen aan een "EKIDEN" is niet alleen sport bedrijven, maar ook een paar uur gezellig in de buitenlucht met mede sporters en/of vrienden genieten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Viking84 op 11-06-2012 20:19:30 ]Niet meer actief op Fok!![]()
Fout in TT verbeterd
Mijn lapo: Heb me net bedacht dat ik toch maar de 8 van Drachten ga lopen komende zondag, mits het deze week goed blijft gaan. Ter compensatie van de 10 km die niet doorging gisteren
. Mik op < 50 minuten
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Deze TT is epic[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik las, maar spelfouten is geen verandering, dat is een verbeteringquote:
Nou ja, dan moet de volgende maar 2x zo pakkend zijn![]()
![]()
Nicequote:Op maandag 11 juni 2012 18:36 schreef Viking84 het volgende:
Fout in TT verbeterd
Mijn lapo: Heb me net bedacht dat ik toch maar de 8 van Drachten ga lopen komende zondag, mits het deze week goed blijft gaan. Ter compensatie van de 10 km die niet doorging gisteren
. Mik op < 50 minuten
.
![]()
![]()
Jaquote:Kan geen kwaad en lijkt me mega interessant
.
Maar op de website zijn ze een beetje vaag. Je hebt beginners, middengroep en gevorderden (en daar nog 20 smaakjes tussen). Ik wil eigenlijk niet te laag of te hoog worden ingeschaald, want wil niet meer opnieuw beginnen. Maarrrr..ze vragen elke keer wat je tijd was op de 10km om je in te schalen.![]()
![]()
Haha, lekker handigquote:Op maandag 11 juni 2012 18:37 schreef GotC het volgende:
[..]
JaKan geen kwaad en lijkt me mega interessant
.
Maar op de website zijn ze een beetje vaag. Je hebt beginners, middengroep en gevorderden (en daar nog 20 smaakjes tussen). Ik wil eigenlijk niet te laag of te hoog worden ingeschaald, want wil niet meer opnieuw beginnen. Maarrrr..ze vragen elke keer wat je tijd was op de 10km om je in te schalen.![]()
![]()
Ja daaromquote:Maar ik verwacht dat ze ook wel de 5km tijden willen weten indien je ergens tussen valt.
![]()
Interessant is het zekerquote:Op maandag 11 juni 2012 18:37 schreef GotC het volgende:
[..]
.
Maar op de website zijn ze een beetje vaag. Je hebt beginners, middengroep en gevorderden (en daar nog 20 smaakjes tussen). Ik wil eigenlijk niet te laag of te hoog worden ingeschaald, want wil niet meer opnieuw beginnen. Maarrrr..ze vragen elke keer wat je tijd was op de 10km om je in te schalen.vond ik van Start to Run wel iig.
Ben benieuwd met wat voor antwoord YUR terugkomt. Helemaal bij de beginners lijkt me niet nodig[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
8km is voor mij nog veel te ver voorlopig, oars war ik wel meegegaan yerquote:Op maandag 11 juni 2012 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat justmattie niet meedoet dan.
![]()
![]()
Dat hoop ik dus. Kijk, zeggen ze van joh, doe maar even wel, even goede vriendenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Interessant is het zekervond ik van Start to Run wel iig.
Ben benieuwd met wat voor antwoord YUR terugkomt. Helemaal bij de beginners lijkt me niet nodig. Liever lekker meekomen dan als een dood paard erachteraan hobbelen.
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:39 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
8km is voor mij nog veel te ver voorlopig, oars war ik wel meegegaan yer.
Wel leuk: nu kunnen m'n ouders en zus en aanhang en kids komen kijken.
Daarom. Gewoon even kijken. Dat ze na een paar keer zeggen van, oké, ga maar een groep hogerquote:Op maandag 11 juni 2012 18:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus. Kijk, zeggen ze van joh, doe maar even wel, even goede vrienden. Liever lekker meekomen dan als een dood paard erachteraan hobbelen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ho. Wil jij ook bij de loopgroep?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:37 schreef GotC het volgende:
[..]
.
Maar op de website zijn ze een beetje vaag. Je hebt beginners, middengroep en gevorderden (en daar nog 20 smaakjes tussen). Ik wil eigenlijk niet te laag of te hoog worden ingeschaald, want wil niet meer opnieuw beginnen. Maarrrr..ze vragen elke keer wat je tijd was op de 10km om je in te schalen.
Even teruglezen.
Ik ben bang dat ze, als ik daar kom, zeggen dat ik zo traag ben dat er geen groep voor me is.
1 juli is hier een loop, maar ik denk dat ik nog maar niet mee doeEerst iets minder dan 42 minuten doen over de 5 km.
/eneenjarigeoma![]()
![]()
Idd, met die afstanden red je een HM prima.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je loopt een dikke 40KM in een week en je bent bang dat je veel moet trainen voor de halve marathon??Niet meer actief op Fok!![]()
Wat schrijf je het ook leuk op altijdquote:Op maandag 11 juni 2012 18:27 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik had vandaag juist een hele aardige. Kwam met de tram aan en zag m'n bus al klaarstaan voor vertrek, dus ik dacht: "Dat wordt hem niet meer". Mja toch even een poging doen om de bus te halen, dus in volle sprint erheen, blijft hij gewoon staanBuschauffeur: "Ja ik zag je al met grote ogen kijken in de tram of dat je de bus zou halen dus ik bleef even staan"
.
Bijna thuis!! Gauw omkleden en gaan!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Yup!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ho. Wil jij ook bij de loopgroep?
Even teruglezen.
Ik ben bang dat ze, als ik daar kom, zeggen dat ik zo traag ben dat er geen groep voor me is.
Kan er alleen maar beter van worden. Werd ook aangeraden door m'n RW vent, ipv beetje aan te modderen met eigen schema's.
Jij en je snelheid.. *zucht*. Maak je geen zorgen joh! Toen Yur voor t eerst ging waren er ook mensen die nog nooit hadden gelopen, die gingen fijn in de beginners groep. Bij die groep lopen een aantal senioren (qua hardlopen..) mee die ervoor zorgen dat iedereen mee kan doen
![]()
![]()
Lekker hoor pop, geniet ervan!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Bijna thuis!! Gauw omkleden en gaan!!![]()
Och, als je in die 5 km (bijna) niet hoeft te wandelen is het toch al heel wat vind ikquote:Op maandag 11 juni 2012 18:42 schreef LieLie het volgende:
1 juli is hier een loop, maar ik denk dat ik nog maar niet mee doeEerst iets minder dan 42 minuten doen over de 5 km.
/eneenjarigeoma![]()
![]()
Jij gaat toch helemaal niet traagquote:Op maandag 11 juni 2012 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ho. Wil jij ook bij de loopgroep?
Even teruglezen.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik zat vanmiddag even de runners world van juni door te lezen, en met name het stuk over blind running. Dat is in principe om de hoek bij mij en ik wil dan ook gaan kijken als ik m'n doel behaald heb, om me daar aan te melden als vrijwilliger
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat is hardlopen voor blinden? Of zeg ik nu iets heel domsquote:Op maandag 11 juni 2012 18:46 schreef DJMO het volgende:
Ik zat vanmiddag even de runners world van juni door te lezen, en met name het stuk over blind running. Dat is in principe om de hoek bij mij en ik wil dan ook gaan kijken als ik m'n doel behaald heb, om me daar aan te melden als vrijwilliger![]()
![]()
![]()
Ach ja, maar, ik weet het niet, het is al over drie wekenquote:Op maandag 11 juni 2012 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Och, als je in die 5 km (bijna) niet hoeft te wandelen is het toch al heel wat vind ik![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is hardlopen voor blinden? Of zeg ik nu iets heel doms![]()
meestal zijn het studenten die blinden met een katoenen band en met woorden begeleiden over de te rennen stukken heen. Lijkt me zó gaaf om te doen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Bij tempoloopjes valt het wel mee, maar langzame duurlopen doe ik ook met 8 km/u hoorquote:. En ik merkte vandaag dat ik makkelijker snelheid kon maken dan eerder, ws juist doordat ik die langzame duurlopen doe ipv elke keer zo hard mogelijk te willen. Maar ik weet niet met wat voor snelheid zij trainen. Nou ja, ik zou toch maar één keer per week mee gaan doen, dus maakt niet zo veel uit als het wat te snel is
.
Leuk!quote:Op maandag 11 juni 2012 18:47 schreef DJMO het volgende:
[..]meestal zijn het studenten die blinden met een katoenen band en met woorden begeleiden over de te rennen stukken heen. Lijkt me zó gaaf om te doen
![]()
O dat is leukquote:Op maandag 11 juni 2012 18:47 schreef DJMO het volgende:
[..]meestal zijn het studenten die blinden met een katoenen band en met woorden begeleiden over de te rennen stukken heen. Lijkt me zó gaaf om te doen
Ik heb zo wel eens een blinde man zien skiën. Die skiede achter iemand aan die constant tegen 'm praatte, ook erg knap
![]()
![]()
voor degene die het blad niet hebben, kan ik het stuk wel inscannen anders ?Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh en m'n Garmin deed voor het eerst stom. Stopte na 15 sec ineens en wilde niet meer verder. Zal je maar gebeuren tijdens een wedstrijd
.
Dat zou behoorlijk ruk zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Oh en m'n Garmin deed voor het eerst stom. Stopte na 15 sec ineens en wilde niet meer verder. Zal je maar gebeuren tijdens een wedstrijd
.
![]()
![]()
Je kan altijd een proefles nemen natuurlijk, dan weet je het gelijkquote:Op maandag 11 juni 2012 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij tempoloopjes valt het wel mee, maar langzame duurlopen doe ik ook met 8 km/u hoor. En ik merkte vandaag dat ik makkelijker snelheid kon maken dan eerder, ws juist doordat ik die langzame duurlopen doe ipv elke keer zo hard mogelijk te willen. Maar ik weet niet met wat voor snelheid zij trainen. Nou ja, ik zou toch maar één keer per week mee gaan doen, dus maakt niet zo veel uit als het wat te snel is
.
Ik loop ook met een groepje en afgelopen donderdag ging ik op een gegeven moment zo traag dat ik ze niet meer zagMaar ja ze komen altijd weer terug en iemand moet de sloomste zijn en dat ben ik dan maar
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ja die van jou zat ook te etteren hè?quote:.
Ik moest hem echt weer uitzetten en dan weer aan. Ben maar even gestopt.
Zó, eindelijk nieuwe kleding gekocht.
+
Werd alleen wat gedist door de verkoper bij het afrekenen.
Hij: Misschien een rare vraag. Maareh, ben jij degene die die weddenschap heeft verloren?
ik: Nee, hoezo?
Oh ik had vorige week een klant en die had met z'n maat een weddenschap. Hij zou in een Duits tenue voetbal moeten kijken als hij verloor.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ik ben wel benieuwd met welke pace YUR loopt tijdens z'n trainingen, weet jij dat GotC?Niet meer actief op Fok!![]()
Ja..snap het nog steeds niet. Was spontaan gestressedquote:Op maandag 11 juni 2012 18:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja die van jou zat ook te etteren hè?.
Ik moest hem echt weer uitzetten en dan weer aan. Ben maar even gestopt.
.
![]()
Zijn pace is nogal vaag, gezien ze daar fartlek of piramide loopjes doen, tussendoor stoppen om water te drinken..Dus daar was het, incl stilstaan tijdens WU en CD 7:27 min/kmquote:Op maandag 11 juni 2012 18:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel benieuwd met welke pace YUR loopt tijdens z'n trainingen, weet jij dat GotC?. (zie vorige week woensdag)
Dat is iig bij de loopgroep zo. Tijdens de piramideloopjes zie je de pace omhooggaan naar 5:00 min/km.
Tijdens normale training? Vorige week dinsdag was het 6:15 min/km.![]()
Oké, dat klinkt niet als idioot hard (voor mij nog wel wat hard tijdens een duurlooptraining), maar klinkt wel alsof er voor mij ook wel een groep zou kunnen zijn. Neem iig aan dat YUR niet bij de beginners zitquote:Op maandag 11 juni 2012 18:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Zijn pace is nogal vaag, gezien ze daar fartlek of piramide loopjes doen, tussendoor stoppen om water te drinken..Dus daar was het, incl stilstaan tijdens WU en CD 7:27 min/km. (zie vorige week woensdag)
Dat is iig bij de loopgroep zo. Tijdens de piramideloopjes zie je de pace omhooggaan naar 5:00 min/km.
Tijdens normale training? Vorige week dinsdag was het 6:15 min/km.(en hij zit bij een andere vereniging dan waar ik bij zou gaan).
Vergis je niet..dit is tijdens duin-/strandtrainingquote:Op maandag 11 juni 2012 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oké, dat klinkt niet als idioot hard (voor mij nog wel wat hard tijdens een duurlooptraining), maar klinkt wel alsof er voor mij ook wel een groep zou kunnen zijn. Neem iig aan dat YUR niet bij de beginners zit(en hij zit bij een andere vereniging dan waar ik bij zou gaan).
. Probeer dat maar eens te doen op dat tempo.
En ze zeggen toch niet voor niks dat er voor elke loper plek is? Waarom zo druk maken om de groep, gewoon lekker gaan lopen. Als ze zien dat je harder kan, zetten ze je heus wel een groepje hoger.
![]()
@ streamnl: jij hebt helemaal gelijk w.b. de challenge, maar op dit moment zou dan ruim 100 km achterlopen en ik vind flink in de min staan niet zo tof, dus ik wacht iig even met aanpassen tot ik op 0 sta.
Oh, tis meer dat ik wil voorkomen dat ik zelf weer te hard van stapel gaquote:Op maandag 11 juni 2012 19:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Vergis je niet..dit is tijdens duin-/strandtraining. Probeer dat maar eens te doen op dat tempo.
En ze zeggen toch niet voor niks dat er voor elke loper plek is? Waarom zo druk maken om de groep, gewoon lekker gaan lopen. Als ze zien dat je harder kan, zetten ze je heus wel een groepje hoger.
. Maar aangezien ik toch maar één keer per week mee ga kunnen doen ivm werk en reizen enzo zal dat wel meevallen. Kan ik de loopgroeptraining gebruiken als snelheidstraining en de overige twee trainingen rustige duurlopen doen
.
Maar het moet natuurlijk wel een challenge blijven, eigenlijk zou je dan steeds net de 0 niet moeten halen en pas helemaal op het einde welquote:Op maandag 11 juni 2012 19:00 schreef Viking84 het volgende:
@ streamnl: jij hebt helemaal gelijk w.b. de challenge, maar op dit moment zou dan ruim 100 km achterlopen en ik vind flink in de min staan niet zo tof, dus ik wacht iig even met aanpassen tot ik op 0 sta.
![]()
![]()
Beeeh, doe niet zo vervelendquote:Op maandag 11 juni 2012 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar het moet natuurlijk wel een challenge blijven, eigenlijk zou je dan steeds net de 0 niet moeten halen en pas helemaal op het einde wel.
Als ik hem nu aanpas, zit ik vet in de min en word ik echt chagrijnig als ik een keer niet kan lopen. Neuh, das niet goed voor mij, zeker niet nu ik een beetje moet oppassen
.
Niet vervelend, motiverend moet dat zijn!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beeeh, doe niet zo vervelend.
Als ik hem nu aanpas, zit ik vet in de min en word ik echt chagrijnig als ik een keer niet kan lopen. Neuh, das niet goed voor mij, zeker niet nu ik een beetje moet oppassen
.
En oke dan
![]()
![]()
Ga het vast wel doen, alleen nu nog even niet. Moet even uitrekenen hoe lang het dan duurt voor ik op 0 zitquote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet vervelend, motiverend moet dat zijn!En oke dan
.
Als grafiekjes liefhebber en tevens gadgetfreak moet ik toch even twee grafiekjes van mij met de rest delen.
Heb nu zo'n 2 weken mijn nieuwe hartslaghorloge. Perfect is hij allerminst, kan nog veel verbeterd worden, maar daar wil ik me niet te druk om maken want er zitten een heleboel handige functionaliteiten in.Het heeft mijn training namelijk gelijk al ten geode aangepast.
De laatste twee weken loop ik ineens op een veel lager hartslag, en dus lager lager tempo en minder belasting
En mijn belasting wordt mooi bijgehouden![]()
![]()
Mooi om te zien!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef Wiehoe het volgende:
Als grafiekjes liefhebber en tevens gadgetfreak moet ik toch even twee grafiekjes van mij met de rest delen.
Heb nu zo'n 2 weken mijn nieuwe hartslaghorloge. Perfect is hij allerminst, kan nog veel verbeterd worden, maar daar wil ik me niet te druk om maken want er zitten een heleboel handige functionaliteiten in.Het heeft mijn training namelijk gelijk al ten geode aangepast.
De laatste twee weken loop ik ineens op een veel lager hartslag, en dus lager lager tempo en minder belasting
[ afbeelding ]
En mijn belasting wordt mooi bijgehouden
[ afbeelding ]![]()
![]()
Grafiekjesquote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef Wiehoe het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn belasting wordt mooi bijgehouden
[ afbeelding ]![]()
![]()
Netjes wiehoe! Ik ga me binnenkort ook maar eens verder in m'n hartslag verdiepen, vind het toch wel interessant. Er is bij de sportschool in rotterdam de mogelijkheid om twee weken gratis gebruik te maken van al hun diensten .. ik denk dat ik er toch eens een kijkje ga nemen binnenkort.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hardslaglopen is leuk vind ik. Hoef me niet meer te druk te maken of ik wellicht te snel ga en zo mijzelf overbelast. Lichaam geeft zo zelf het tempo aanquote:Op maandag 11 juni 2012 19:22 schreef DJMO het volgende:
Netjes wiehoe! Ik ga me binnenkort ook maar eens verder in m'n hartslag verdiepen, vind het toch wel interessant. Er is bij de sportschool in rotterdam de mogelijkheid om twee weken gratis gebruik te maken van al hun diensten .. ik denk dat ik er toch eens een kijkje ga nemen binnenkort.![]()
![]()
Leukquote:Op maandag 11 juni 2012 19:20 schreef DJMO het volgende:
voor de geinteresseerden:
[ afbeelding ]
Klikbaar voor vegrotingIk zou dat dus niet kunnen, dat begeleiden, ben veel te snel afgeleid en dan zou ik vast vergeten stoepjes door te geven
![]()
![]()
Op dit moment zou ik het ook nog niet kunnen hoor Kwiwi, eerst maar eens rustig m'n marathon afwerken en dan nog maar eens zien of ze me wel willen als vrijwilliger
Als de weersverwachting zo blijft, ga ik morgenochtend voor het eerst door de regen stampen. Eigenlijk heb ik daar best wel zin in. Gewoon een soort van "fuck you, rain" houding!
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Krijg je eigenlijk niet sneller blaren als je in de regen loopt? Kan me zo voorstellen dat natte schoenen en sokken daar niet echt bervorderlijk voor is..quote:Op maandag 11 juni 2012 19:28 schreef Nero22 het volgende:
Als de weersverwachting zo blijft, ga ik morgenochtend voor het eerst door de regen stampen. Eigenlijk heb ik daar best wel zin in. Gewoon een soort van "fuck you, rain" houding!![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:28 schreef Nero22 het volgende:
Als de weersverwachting zo blijft, ga ik morgenochtend voor het eerst door de regen stampen. Eigenlijk heb ik daar best wel zin in. Gewoon een soort van "fuck you, rain" houding!Ik heb er één en ik ben er trots op
Mja, nu je het zo zegt... De schoenen zelf vinden het niet zo erg neem ik aan? Lopen zal ik. Desnoods met van die zwembadhoezen om mijn schoenen heen.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je eigenlijk niet sneller blaren als je in de regen loopt? Kan me zo voorstellen dat natte schoenen en sokken daar niet echt bervorderlijk voor is..![]()
It's funny
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mja, nu je het zo zegt... De schoenen zelf vinden het niet zo erg neem ik aan? Lopen zal ik. Desnoods met van die zwembadhoezen om mijn schoenen heen.![]()
Van die mooie blauwe
![]()
![]()
Ha, ik doe mee aan een voetbalpool op het werk. Ik sta nu nog flink bovenaan, als ik win dan denk ik dat ik maar een hardloopjasje van het geld koop![]()
![]()
of een extra paar schoenenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:39 schreef Wiehoe het volgende:
Ha, ik doe mee aan een voetbalpool op het werk. Ik sta nu nog flink bovenaan, als ik win dan denk ik dat ik maar een hardloopjasje van het geld koop
Ja kan ook, maar ik denk dat mijn schoenen net op de helft zijn. Kan nog wel 500km er meequote:Zo'n jasje heb ik nog niet. Lijkt me wel wat voor in de winter.
Moet ik wel even winnen. (Mag Frankrijk of Engeland nu even niet meer scoren)
![]()
Ik lees nu dat vaseline ook wel eens kan helpen tegen blaren op je voeten... Misschien iets om te proberen morgen.quote:
It's funny
Ik duim mee voor jequote:Op maandag 11 juni 2012 19:41 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ja kan ook, maar ik denk dat mijn schoenen net op de helft zijn. Kan nog wel 500km er meeZo'n jasje heb ik nog niet. Lijkt me wel wat voor in de winter.
Moet ik wel even winnen. (Mag Frankrijk of Engeland nu even niet meer scoren)
Ik doe nu steeds wat talkpoeder op de plek die gevoelig is voor blaren.. Heb er geen meer gehad, maar weet nu niet of dat aan de nieuwe schoenen of de talkpoeder ligtquote:Op maandag 11 juni 2012 19:42 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik lees nu dat vaseline ook wel eens kan helpen tegen blaren op je voeten... Misschien iets om te proberen morgen.![]()
![]()
Hoeveel geld kun je winnen?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Nou heb voor deze wedstrijd weer volle punten gekregen. Had 1-1 voorspeld![]()
![]()
50 euroquote:Geen flink bedrag.. Maar leuk meegenomen
3 wedstrijden inmiddels helemaal goed. 2 half goed.![]()
men neemt: een setje elastische, reflecterende banden bij de kijkshop ( a2,50 in de uitverkoop) een oud cameratasje (a 3,95 bij euroland vandaan) men maakt de band op maat, men schuift het tasje om de band, zet het met enkele steken vast, et voila: je hebt heel goedkoop een veiligheidsriem met opbergmogelijkheid voor je smartphone, mp3-speler, geld, pinpas e/of losse sleutels
Ja ook en dus niet bevordelijk....quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk dat je sok eraan gaan plakken..
Nahja iig zit hier de eerste avond van de vierdaagse erop!![]()
Inderdaadquote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
50 euroGeen flink bedrag.. Maar leuk meegenomen
Loopt dat wel lekker?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef DJMO het volgende:
men neemt: een setje elastische, reflecterende banden bij de kijkshop ( a2,50 in de uitverkoop) een oud cameratasje (a 3,95 bij euroland vandaan) met maakt de band op maat, men schuift het tasje om de band, zet het met enkele steken vast, et voila: je hebt heel goedkoop een veiligheidsriem met opbergmogelijkheid voor je smartphone, mp3-speler, geld, pinpas e/of losse sleutels
Ik heb eigenlijk alleen een mini ipod bij me, en de huissleutels zitten aan een haarelastiek die ik om m'n arm doe.![]()
Goed gegaan?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ook en dus niet bevordelijk....
Nahja iig zit hier de eerste avond van de vierdaagse erop!![]()
![]()
als hij goed strak zit heb ik er geen last van. Ik heb ook een waterbelt voor langere afstanden, maar die was ook way te groot, heb ik ook ingekort zodat ij goed strak zit en niet op en neer schudt op m'n buik/kontquote:Op maandag 11 juni 2012 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Loopt dat wel lekker?
Ik heb eigenlijk alleen een mini ipod bij me, en de huissleutels zitten aan een haarelastiek die ik om m'n arm doe.
Das evt nog wel een tip. Ik heb ook geen blaren meer, maar m'n voeten zijn nog wel wat gevoelig van de oude blaren.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik duim mee voor je![]()
[..]
Ik doe nu steeds wat talkpoeder op de plek die gevoelig is voor blaren.. Heb er geen meer gehad, maar weet nu niet of dat aan de nieuwe schoenen of de talkpoeder ligtNiet meer actief op Fok!![]()
Ik zie hetquote:. Even peptalk gedaan
. Ben benieuwd of ze er wat van mee krijgt
.
Ik heb er al 3 gedaanquote:Op maandag 11 juni 2012 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie het. Even peptalk gedaan
.
Altijd leuk om te doen (en te krijgen!)
![]()
Haha, ja is wel grappigquote:Op maandag 11 juni 2012 19:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 gedaanAltijd leuk om te doen (en te krijgen!)
.
Oh en Vik, die whey shake is. Gisteren mango/perzik op (iets minder), vandaag banaan
! M'n trainer gaat alleen nog ff de voedingswaarden checken.
![]()
![]()
Inderdaad tijdens mijn lange duurloopjes laat ik mij leiden door mijn hartslag en niet mijn snelheid. Zo loop ik met een snelheid wat ik makkelijk kan volhouden. Hartslag rond de 150 houden vind ik het prettigst.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:24 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Hardslaglopen is leuk vind ik. Hoef me niet meer te druk te maken of ik wellicht te snel ga en zo mijzelf overbelast. Lichaam geeft zo zelf het tempo aan
Bij de twee andere trainingen is het precies andersom. Daar let ik absoluut niet op mijn hartslag.![]()
De meeste smaken zijn lekker. Er was er maar één die ik echt bleh vond en dat is chocola. Heb zelf dus een bus kokos staanquote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef GotC het volgende:
Oh en Vik, die whey shake is. Gisteren mango/perzik op (iets minder), vandaag banaan
! M'n trainer gaat alleen nog ff de voedingswaarden checken.
. Ga volgende keer ook banaan bestellen oid
.
Post je even wat je trainer zegt?
Het is alleen te goor als er van die..bonkjes in zittenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De meeste smaken zijn lekker. Er was er maar één die ik echt bleh vond en dat is chocola. Heb zelf dus een bus kokos staan. Ga volgende keer ook banaan bestellen oid
.
Post je even wat je trainer zegt?. Mja, extra goed schudden!
Zal ik doen![]()
![]()
Oh, als ik volgende week idd die Oranjeloop ga doen ga ik VKV ook meeten, zie ik. Heb Drachten er ook even ingezet, onder voorbehoud
. Eerst maar even kijken hoe ik me de komende dagen voel enzo
.
Ik mix met een mixerquote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is alleen te goor als er van die..bonkjes in zitten. Mja, extra goed schudden!
Zal ik doen.
Ik ben zo jaloers he, dat jij (en anderen!) gewoon relaxed lopen met een hartslag van 150. Ik hoef alleen maar naar m'n schoenen te kijken en m'n hartslag is al 150 (liefdequote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Inderdaad tijdens mijn lange duurloopjes laat ik mij leiden door mijn hartslag en niet mijn snelheid. Zo loop ik met een snelheid wat ik makkelijk kan volhouden. Hartslag rond de 150 houden vind ik het prettigst.
Bij de twee andere trainingen is het precies andersom. Daar let ik absoluut niet op mijn hartslag.)..
Toch maar eens dat boek lezen dat naast me ligt (Trainen met hartslagmeter)![]()
Mijn waterbelt zit bij niet steak om mijn middel maar hangt meer een beetje op mijn heupen. Overigens neem ik hem alleen mee bij mijn duurloop.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
als hij goed strak zit heb ik er geen last van. Ik heb ook een waterbelt voor langere afstanden, maar die was ook way te groot, heb ik ook ingekort zodat ij goed strak zit en niet op en neer schudt op m'n buik/kont![]()
Ik ga 'm met Yur en m'n dad lopenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:02 schreef Viking84 het volgende:
Oh, als ik volgende week idd die Oranjeloop ga doen ga ik VKV ook meeten, zie ik. Heb Drachten er ook even ingezet, onder voorbehoud
. Eerst maar even kijken hoe ik me de komende dagen voel enzo
.
Nja, die doen weer eens de 10km, maar ik hobbel lekker mee met de 5.
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers he, dat jij (en anderen!) gewoon relaxed lopen met een hartslag van 150. Ik hoef alleen maar naar m'n schoenen te kijken en m'n hartslag is al 150 (liefde)..
Toch maar eens dat boek lezen dat naast me ligt (Trainen met hartslagmeter).
Ik zit tijdens een rustige duurloop ook al op 164.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik ga ook een keertje 5 doen, heb ik daar ook een keer een PRquote:Op maandag 11 juni 2012 20:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga 'm met Yur en m'n dad lopenNja, die doen weer eens de 10km, maar ik hobbel lekker mee met de 5.
. We moeten wel even meeten dan
.
Ik heb een knalgroenshirt aan ws, dus ben niet te missen.
Dat kun jij ook, je moet alleen accepteren dat je wat langzamer gaat, maar dan wel het stuk langer uithoudt.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers he, dat jij (en anderen!) gewoon relaxed lopen met een hartslag van 150. Ik hoef alleen maar naar m'n schoenen te kijken en m'n hartslag is al 150 (liefde)..
Toch maar eens dat boek lezen dat naast me ligt (Trainen met hartslagmeter)![]()
Iddquote:Op maandag 11 juni 2012 20:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat kun jij ook, je moet alleen accepteren dat je wat langzamer gaat, maar dan wel het stuk langer uithoudt..
Toen ik van iemand hier (Ach3ron oid) de tip kreeg om langzamer te lopen, hield ik het ineens veel langer vol.Niet meer actief op Fok!![]()
Wellicht dat ik aanstaande zaterdag nog mee ga doen aan een 5km wedstrijd.
http://www.asserstadsloop.nl![]()
Opzich denk ik wel dat ik het kan, maar ik zit bij wandelen al op 140-150.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat kun jij ook, je moet alleen accepteren dat je wat langzamer gaat, maar dan wel het stuk langer uithoudt.
Blader net even door het boek, en daar staat dat bij een HR van 55 en een HM van 205 ik bij een tempo-interval minimaal 183 mag hebben, max 191..
Ach, voel me er prima bij. Komt vanzelf wel goed![]()
![]()
en? en? en? * rechtsedirecte wacht ongeduldig afquote:Op maandag 11 juni 2012 18:34 schreef GotC het volgende:
En hij gaat voor mij vragen in welke groep ik terecht zou komen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Hij is nog niet thuisquote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en? en? en? * rechtsedirecte wacht ongeduldig af
Ondertussen ga ik maar eventjes 8 hardloopshirts opvouwen. Zitten er nog 4 oid in de was.
! *overkill*
![]()
YUR is nog aan het trainenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en? en? en? * rechtsedirecte wacht ongeduldig af.
en je kunt gewoon slash me doen.
Ziet eruit als een leuke loop!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef Wiehoe het volgende:
Wellicht dat ik aanstaande zaterdag nog mee ga doen aan een 5km wedstrijd.
http://www.asserstadsloop.nl![]()
![]()
Jaa met veel langs de route enzoquote:. Hangt een beetje van het weer af. Daarnaast heb ik storingsdienst voor het werk, dus even kijken hoe druk het daarmee is
![]()
![]()
Veel muziek enzo! Ziet er echt gezellig uit. Jammer dat het zo ver weg is..quote:Op maandag 11 juni 2012 20:13 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Jaa met veel langs de route enzo. Hangt een beetje van het weer af. Daarnaast heb ik storingsdienst voor het werk, dus even kijken hoe druk het daarmee is
![]()
Afstand is relatief. He rechtsedirecte?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Veel muziek enzo! Ziet er echt gezellig uit. Jammer dat het zo ver weg is..![]()
![]()
Steeds meer mensen met hardloopava's hier. Of had jij er al langer één, Wiehoe?
.
Grr.. Morgen laat ik een extra setje sleutels bijmaken, steeds m'n sleutelbos uit elkaar halen is niet handig.![]()
Nee, maar ik vond het mijn plicht om mensen bewust te laten worden dat er meer is na Garminquote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef Viking84 het volgende:
Steeds meer mensen met hardloopava's hier. Of had jij er al langer één, Wiehoe?
.
![]()
![]()
Ja dan noem je er ook wel 1quote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Afstand is relatief. He rechtsedirecte?![]()
![]()
Ik kan niet geloven dat ik dit zeg .. maar mag de OP worden aangepast?
30 september 2012 - Drechtstedenloop
• Maraca - 5kmVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:17 schreef Maraca het volgende:
• Maraca - 5km![]()
![]()
Heb je nou ook zo'n..footpod oid om je GPS te trackenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het mijn plicht om mensen bewust te laten worden dat er meer is na Garmin![]()
![]()
Als ik het niet haal kan ik nog altijd naar huis lopenquote:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik heb idd reservesleutels meequote:Op maandag 11 juni 2012 20:16 schreef kwiwi het volgende:
Grr.. Morgen laat ik een extra setje sleutels bijmaken, steeds m'n sleutelbos uit elkaar halen is niet handig..
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:17 schreef Maraca het volgende:
• Maraca - 5km
En gaan we doen.
Foodpod voor afstand en pasinformatie, GPS alleen voor route. Nuanceverschilquote:Op maandag 11 juni 2012 20:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb je nou ook zo'n..footpod oid om je GPS te tracken
Een wedstrijd zoals de TT-Run waar ik drie dezelfde rondjes bij loop hoef ik niet met GPS, dus dan neem ik alleen de foodpod mee.![]()
Ah ok, excuusquote:Op maandag 11 juni 2012 20:19 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Foodpod voor afstand en pasinformatie, GPS alleen voor route. Nuanceverschil
Een wedstrijd zoals de TT-Run waar ik drie dezelfde rondjes bij loop hoef ik niet met GPS, dus dan neem ik alleen de foodpod mee.. Vond die footpod het enige 'nadeel' van de Polars, verder zijn het prachtige dingen
![]()
![]()
Pff, ik heb sinds ik terug ben van het lopen al 1,5 liter water weggeklokt. Blijf maar dorst houden.Niet meer actief op Fok!![]()
Tja... Polar's zijn er in alle kleurenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah ok, excuus. Vond die footpod het enige 'nadeel' van de Polars, verder zijn het prachtige dingen
![]()
![]()
![]()
You know you're a runner when...
Leuk linkje.Ik kan er zo al een paar aanstrepen, en ik ren nog maar 4 weken of zo.
It's funny
*hoort GotC vanaf hier stuiteren*quote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Tja... Polar's zijn er in alle kleuren![]()
[ afbeelding ]
Ze zitten ook op Facebookquote:Op maandag 11 juni 2012 20:22 schreef Nero22 het volgende:
You know you're a runner when...
Leuk linkje.Ik kan er zo al een paar aanstrepen, en ik ren nog maar 4 weken of zo.
. Krijg je hun statusupdates. Handigggg!
Die van zoeken naar een mooie looproute als je ergens bent. Idd. Ik zat me vanmiddag al te bedenken of het heel onbeleefd is om, als ik op verjaardagsvisite ben in het midden vh land of in het oosten, te vragen of het goed is dat ik een stukje ga lopen
.
Doe ik niet met mijn 205. Lelijk dingquote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet eens
Ik ben dolblij met m'n 210En ja, ik draag 'm ook overdag. Gewoon. Op werk. Enzo.
.
JAaaa![]()
* DJMO schoenen aanheeft voor een kort rondje
Ha, die staat ook in dat lijstje van "You know you're a runner when... you wear your running watch even when you're not running. ("It matches, right?")"quote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet eens
Ik ben dolblij met m'n 210En ja, ik draag 'm ook overdag. Gewoon. Op werk. Enzo.
It's funny
Dank je!! 8km 2,5min sneller dan de vorige keer, nu in 54,04minquote:Dank je wel voor je aanmoedigingen!!
Jij ook bedankt voor je update!! Toen die van jou kwam zat ik er echt wel doorheen!! Vochtig, warm, blugh... Maar wel uitgelopenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie het. Even peptalk gedaan
.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze zitten ook op Facebook. Krijg je hun statusupdates. Handigggg!
Die van zoeken naar een mooie looproute als je ergens bent. Idd. Ik zat me vanmiddag al te bedenken of het heel onbeleefd is om, als ik op verjaardagsvisite ben in het midden vh land of in het oosten, te vragen of het goed is dat ik een stukje ga lopen
.
![]()
Gisteren waren de winkels hier dicht en ik had geen eten meer in huisDus ergens 30min met de auto vandaan heengereden. Klein 'middeleeuws' plaatsje. Ben eerst een stukje gaan lopen om te kijken of dit mogelijk een hardlooproute kan worden
helaas niet
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
De helft van de regels gelden voor mij. En ja.. ook dat ik hem nu ook doordeweeks draagquote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ha, die staat ook in dat lijstje van "You know you're a runner when... you wear your running watch even when you're not running. ("It matches, right?")"![]()
![]()
Ben er wel blij meequote:
http://www.coolrunning.com/engine/4/4_1/96.shtml
Erg handige site voor uitrekenen van pace, afstand, tijd (twee variabelen invullen en de derde doet 'ie voor je). Heb hem in m'n bladwijzerwerkbalk staan.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dank je!! 8km 2,5min sneller dan de vorige keer, nu in 54,04minDank je wel voor je aanmoedigingen!!
[..]
Jij ook bedankt voor je update!! Toen die van jou kwam zat ik er echt wel doorheen!! Vochtig, warm, blugh... Maar wel uitgelopenJe kon ook verstaan wat er gezegd werd?
Ooo voor de groningers onder ons, op mijn werk verkopen we voor een tientje horloges met een hardslagmeter. Waar dat werk van mij dan is wil ik je best pm'en. Om de spam te beperken
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers![]()
quote:![]()
Trouwens:Schuldig!quote:You know you're a runner when... you think nothing of spending $30 on two pairs of socks, but wonder if you should register early to get the $5 discount off a race entry fee.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja hoor! Go go Hup Gupquote:Op maandag 11 juni 2012 20:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]Je kon ook verstaan wat er gezegd werd?
(toch?
)
Bijna goedquote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, hup hup, go Gup(maar de strekking klopt wel zo'n beetje
)
Ook voor niet-Groningers?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooo voor de groningers onder ons, op mijn werk verkopen we voor een tientje horloges met een hardslagmeter. Waar dat werk van mij dan is wil ik je best pm'en. Om de spam te beperken
It's funny
@Guppy wij zijn stoer!! * slacker_nl heeft net ff alle PR's aangescherpt op de sportschool. En jij de regen getrotseerd?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als je ooit kan inschrijven... * Swetsenegger wacht al 2 maandenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:17 schreef Maraca het volgende:
• Maraca - 5km![]()
Het regende hier niet meer Slack. Maar daar had ik het des te moeiljiker mee, vochtige warme bende, blegh! Maar, wel een PR op de 5km in Endomondoen 8km gerend zonder te wandelen. Wij zijn stoer ja!
Nice! Een meter die bijhoud hoe hard je slaat?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooo voor de groningers onder ons, op mijn werk verkopen we voor een tientje horloges met een hardslagmeter. Waar dat werk van mij dan is wil ik je best pm'en. Om de spam te beperken![]()
Gaarne een PM
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ik ben nog steeds zeiknat van lopend naar de sportschoolquote:Op maandag 11 juni 2012 20:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Het regende hier niet meer Slack. Maar daar had ik het des te moeiljiker mee, vochtige warme bende, blegh! Maar, wel een PR op de 5km in Endomondoen 8km gerend zonder te wandelen. Wij zijn stoer ja!
Maar bikkels we are. *pling, liedje in m'n hoofd*
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heb ik gisteren nog geluisterdquote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds zeiknat van lopend naar de sportschoolMaar bikkels we are. *pling, liedje in m'n hoofd*
Ook maar ik ga niet versturenquote:of nouja dat zat niet in de planning :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers![]()
inderdaad.... over het algemeen zijn de trainers mensen met 20-30 jaar loopervaring en zijn heel goed in het bepalen bij welke groep je pas..dus daar helemaal geen zorgen over makenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Vergis je niet..dit is tijdens duin-/strandtraining. Probeer dat maar eens te doen op dat tempo.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nice! Een meter die bijhoud hoe hard je slaat?![]()
Gaarne een PM.
Zo, net thuis. Ik ga denk ik morgenvroeg maar even hardlopen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Haha sorry een hartslagmeter dus :p ik ben moe van datzelfde werk. Laten we het daar maar ophouden.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nice! Een meter die bijhoud hoe hard je slaat?![]()
Gaarne een PMAttentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers![]()
ok niet als we verzenkosten betalen? ennuh, zet maar gewoon met een plaatje in dit topic hoor. Niks PM, dan blijf je bezig.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ook maar ik ga niet versturenof nouja dat zat niet in de planning :p
![]()
Goed gedaan Guppy en slacker!
Ik denk dat ik nog meer Endomondo vriendjes moet toevoegen om te kunnen peptalken. jammer dat dat niet automatisch kan las je in een groep zit.
Voor mij is het de juiste keuze geweest om niet te gaan lopen. Ondertussen al 3x naar het toilet moeten sprinten.
![]()
Zo net al even een route uitgestippeld voor de volgende duurloop.
Zit er ook aan te denken om nog weer eens een hm te gaan doen. Maar pas op het moment dat ik vrijwel zeker ben dat hij dan onder de 2 uur uit komt.![]()
Vast welquote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef kwiwi het volgende:
Zo, tot over een half uurtjeHopelijk is Evy straks weer fier op me
Ze wordt er in ieder geval warm van
![]()
![]()
![]()
De laatste dagen als ik mensen zie wandelen in hardloopkleding, en met oordopjes in, denk ik dat ze met Evy lopen. Maar dat is een aanname van niks van mij
Jep, want ik loop met Renate.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef justmattie het volgende:
De laatste dagen als ik mensen zie wandelen in hardloopkleding, en met oordopjes in, denk ik dat ze met Evy lopen. Maar dat is een aanname van niks van mij
It's funny
Moet je een friese versie maken: Hardlopen met Famkequote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef justmattie het volgende:
De laatste dagen als ik mensen zie wandelen in hardloopkleding, en met oordopjes in, denk ik dat ze met Evy lopen. Maar dat is een aanname van niks van mij![]()
![]()
Ik denk dat je dat prima kan redden, als ik je stats zo hoor van de laatste tijdquote:Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zo net al even een route uitgestippeld voor de volgende duurloop.
Zit er ook aan te denken om nog weer eens een hm te gaan doen. Maar pas op het moment dat ik vrijwel zeker ben dat hij dan onder de 2 uur uit komt.![]()
![]()
Bijna hetzelfdequote:Dan zullen we eerst een Fries sprekende dame moeten vinden die het in gaat sprekenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:53 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Moet je een friese versie maken: Hardlopen met Famke
Ik loop ook zo en ik heb nog nooit in mijn leven naar Evy geluisterdquote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef justmattie het volgende:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Daarnet heerlijk lopen baggeren in de zeikregen met de loopgroep. Door de duinen, bosgrond, bagger, plassen, modder, gras, op en neer... Heeeeeeeeeeerlijk
Was een algemeen duurloopje met daarin 3 sets van 5x30seconden versnellen. Buiten de versnellingen lag het tempo heerlijk laag, op ouwehoertempo zeg maarAf en toe stoppen en een stukje terug dribbelen om de laatsten op te vegen, en weer lekker rustig door.
Workouts zijn inclusief warming-up, cooling down en rekken en strekken
http://connect.garmin.com/activity/188052691
http://www.endomondo.com/workouts/qddGLdNbtHsF means you're fucked![]()
Klopt idd niet, ik loop met Charlie Lownoise & Mental Theoquote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef justmattie het volgende:
De laatste dagen als ik mensen zie wandelen in hardloopkleding, en met oordopjes in, denk ik dat ze met Evy lopen. Maar dat is een aanname van niks van mij![]()
![]()
En even voor de beeldvorming: Hij had bagger tot z'n oren.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef YUR het volgende:
Daarnet heerlijk lopen baggeren in de zeikregen met de loopgroep. Door de duinen, bosgrond, bagger, plassen, modder, gras, op en neer... Heeeeeeeeeeerlijk
Was een algemeen duurloopje met daarin 3 sets van 5x30seconden versnellen. Buiten de versnellingen lag het tempo heerlijk laag, op ouwehoertempo zeg maarAf en toe stoppen en een stukje terug dribbelen om de laatsten op te vegen, en weer lekker rustig door.
http://www.endomondo.com/workouts/qddGLdNbtHs![]()
Pics van je schoenenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/qddGLdNbtHs.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef GotC het volgende:
[..]
En even voor de beeldvorming: Hij had bagger tot z'n oren.En daarna sopte je hem schoon
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Pics van YUR onder de baggerquote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef GotC het volgende:
[..]
En even voor de beeldvorming: Hij had bagger tot z'n oren..
Amenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In mijn geval klopt 'iequote:Op maandag 11 juni 2012 20:52 schreef justmattie het volgende:
De laatste dagen als ik mensen zie wandelen in hardloopkleding, en met oordopjes in, denk ik dat ze met Evy lopen. Maar dat is een aanname van niks van mij.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Nou word nu nog lastig en dus nog niet zeker. Zondag liep ik er 2:12 ongeveer over. Grappige was dat ik precies op dat moment bij ron brandsteder voor de deur langs liep.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat prima kan redden, als ik je stats zo hoor van de laatste tijd
Nee het moet dan relatief makkelijk haalbaar zijn met een fatsoenlijke marge.![]()
Wanneer liep je je vorige HM?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nou word nu nog lastig en dus nog niet zeker. Zondag liep ik er 2:12 ongeveer over. Grappige was dat ik precies op dat moment bij ron brandsteder voor de deur langs liep.
Nee het moet dan relatief makkelijk haalbaar zijn met een fatsoenlijke marge.En had je daarvoor ook zo getraind?
![]()
Ik moet nog een foto fiksen :p En sowieso zet ik het bedrijf niet openbaar in het topic. Als het bedrijf dan gaat googlen kunnen ze mij op die manier traceren. En ik heb er niet heel veel belang bij dat de baas weet wie ik ben op het internet (klein bedrijfquote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ok niet als we verzenkosten betalen? ennuh, zet maar gewoon met een plaatje in dit topic hoor. Niks PM, dan blijf je bezig.)
mooie indicatie is het snelle herstel van je hartslag..!!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef YUR het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/qddGLdNbtHs
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
He dat zet ik net op mn nieuwe mp3 speler. Ik krijg het ding zelf alleen niet aan de praat :pquote:Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt idd niet, ik loop met Charlie Lownoise & Mental TheoAttentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers![]()
Het ging ook vrij gemakkelijk allemaal. Ik voel me steeds sterker wordenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooie indicatie is het snelle herstel van je hartslag..!!
F means you're fucked![]()
quote:
Oh wat gaan die topics snel *leest er snel doorheen*.
@ Swetsenegger & Viking84: Ik ren echt geen 40 km per week(zou ik willen
). Op het moment ren ik 12~13 km per keer en ik ren maar 3x in de week. Elke week verhoog ik dat met 1 km. Voor de HM moet ik inderdaad nog hard trainen. Ik kan misschien wel zoveel km's per week maken, maar dat lukt niet in 1 dag
. Vandaar dat ik mezelf nog steeds niet heb ingeschreven voor de HM in Eindhoven.
En bedankt voor de welkoms.
![]()
3 keer 13 = 39quote:Op maandag 11 juni 2012 21:16 schreef Eggrolls het volgende:
Oh wat gaan die topics snel *leest er snel doorheen*.
@ Swetsenegger & Viking84: Ik ren echt geen 40 km per week(zou ik willen
). Op het moment ren ik 12~13 km per keer en ik ren maar 3x in de week. Elke week verhoog ik dat met 1 km. Voor de HM moet ik inderdaad nog hard trainen. Ik kan misschien wel zoveel km's per week maken, maar dat lukt niet in 1 dag
. Vandaar dat ik mezelf nog steeds niet heb ingeschreven voor de HM in Eindhoven.
En bedankt voor de welkoms.
Dat was in april en een stuk minder getraind, maar ging ook erg slecht vlak daarvoor. Ging een heleboel fout toen. Overtraind leek het wel. Verkeerd schoeisel. En eigenlijk gewoon verkeerd getraind.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Wanneer liep je je vorige HM?En had je daarvoor ook zo getraind?
![]()
Dan moet je niet doen wat je nu doet, just saying.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik moet nog een foto fiksen :p En sowieso zet ik het bedrijf niet openbaar in het topic. Als het bedrijf dan gaat googlen kunnen ze mij op die manier traceren. En ik heb er niet heel veel belang bij dat de baas weet wie ik ben op het internet (klein bedrijf)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Er zijn meer die het niet lopen, las ikquote:
Toch aardig dat jij mijn denkbeeld support
lekker gevoel is dat he? heeft je ook de mogelijkheid om je trainingen zelf uit te breiden zonder dat je je druk of hoeft te maken van "ga ik dat wel reden, is dat niet te ver.."quote:Op maandag 11 juni 2012 21:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Het ging ook vrij gemakkelijk allemaal. Ik voel me steeds sterker worden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
via de pm lijkt me primaquote:Op maandag 11 juni 2012 21:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan moet je niet doen wat je nu doet, just saying.
Dit dus.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:20 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan moet je niet doen wat je nu doet, just saying.![]()
Je gaat echt goed de laatste tijdquote:Op maandag 11 juni 2012 21:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Het ging ook vrij gemakkelijk allemaal. Ik voel me steeds sterker worden
Afgelopen zaterdag liep ik ook weer eens echt lekker sinds lange tijd. Hopelijk weer eens een indicatie voor een periode van opbouwen in plaats van consolideren. Ik moet langzamerhand kilometers gaan maken want de HM tijdens de drechtstedenloop is nog maar een kleine 13 weken weg.![]()
Sorry ik werd gewoon getriggerd door dat roze horloge. Daar reageer ik dan direct op. Zoals het nu gaat weet ik dat het safe is. Ik doe ook niks illegaals natuurlijk. Nouja klaar.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers![]()
Ik merk dat de afwisseling van soorten training echt goed werkt. Ik train echt maar zelden op wedstrijdtempo en als ik dat doe, doe ik dat maar kleine stukjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je gaat echt goed de laatste tijd
Afgelopen zaterdag liep ik ook weer eens echt lekker sinds lange tijd. Hopelijk weer eens een indicatie voor een periode van opbouwen in plaats van consolideren. Ik moet langzamerhand kilometers gaan maken want de HM tijdens de drechtstedenloop is nog maar een kleine 13 weken weg.
Wellicht voor jou nu ook het moment om met een mooi schema richting de HM te gaan?F means you're fucked![]()
kom op Swets, je hebt het tijdje rustig aan moeten doen maar je hoeft niet vanaf het begin te beginnen dus dat gaat je lukken hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 21:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je gaat echt goed de laatste tijd
Afgelopen zaterdag liep ik ook weer eens echt lekker sinds lange tijd. Hopelijk weer eens een indicatie voor een periode van opbouwen in plaats van consolideren. Ik moet langzamerhand kilometers gaan maken want de HM tijdens de drechtstedenloop is nog maar een kleine 13 weken weg.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb inderdaad al een schema liggen, maar als ik die bekijk doe ik dat al min of meer "natuurlijk. 2 korte runs, 1 op rustig tempo en op hoger tempo en een langere run. En langzaam afstanden vergroten.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik merk dat de afwisseling van soorten training echt goed werkt. Ik train echt maar zelden op wedstrijdtempo en als ik dat doe, doe ik dat maar kleine stukjes.
Wellicht voor jou nu ook het moment om met een mooi schema richting de HM te gaan?Ow ja, als ik vanaf nu weer lekker loop, zit ik zo op 17.5KM. Die laatste 4KM geloof ik welquote:Op maandag 11 juni 2012 21:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kom op Swets, je hebt het tijdje rustig aan moeten doen maar je hoeft niet vanaf het begin te beginnen dus dat gaat je lukken hoor![]()
![]()
En anders op karakter doorquote:Op maandag 11 juni 2012 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad al een schema liggen, maar als ik die bekijk doe ik dat al min of meer "natuurlijk. 2 korte runs, 1 op rustig tempo en op hoger tempo en een langere run. En langzaam afstanden vergroten.
[..]
Ow ja, als ik vanaf nu weer lekker loop, zit ik zo op 17.5KM. Die laatste 4KM geloof ik wel
als die laatste 4km niet op karakter kan weet ik het i.d.d. niet meer...en anders schreeuwt ET je wel over de lijn!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad al een schema liggen, maar als ik die bekijk doe ik dat al min of meer "natuurlijk. 2 korte runs, 1 op rustig tempo en op hoger tempo en een langere run. En langzaam afstanden vergroten.
[..]
Ow ja, als ik vanaf nu weer lekker loop, zit ik zo op 17.5KM. Die laatste 4KM geloof ik wel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Preciesquote:Op maandag 11 juni 2012 21:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als die laatste 4km niet op karakter kan weet ik het i.d.d. niet meer...en anders schreeuwt ET je wel over de lijn!![]()
![]()
Godgloeiende eigenlijk een geweldig evenement komt er voorbij zetten voor mijn loop op de nurnburgring. Is alleen een beetje erg kort dag. Aankomend weekend al.
http://www.heuvelrugloop.nl/indexnf.html![]()
Waar ik op dit moment voor mijn gevoel het meeste profijt uit haal, zijn de echt snelle tempostukjes tijdens de groepstraining. Ik merk dat ik voor mezelf een "makkelijke" manier van lopen aanleer om zodoende de hogere snelheden vrij comfortabel aan te kunnen.F means you're fucked![]()
Als je 17,5km haalt, en je raakt in je runner's high, moet 21,1km ook wel te doen zijn toch?
Vraag me alleen af of je lekker in je tempo kunt komen als je allemaal mensen om je heen hebt lopen die in andere tempo's lopen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Collega van mij is na 2 jaar niks doen in Maart weer begonnen en liep afgelopen zondag ff 18KM in 1:39. Die gozer loopt HARD. Ik waarschuw 'm al 2 maanden voor flinke blessures, maar hij mankeert niks en gaat als een gazelle.![]()
Ik weet niet of Evy er warm van geworden is, maar ik wel! Godsamme zegquote:Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vast welZe wordt er in ieder geval warm van
![]()
Evy les 2 in 2.7 km. Alleen jammer dat ik nu niet echt weet hoeveel km/u ik gemiddeld hardloop in die lessen.![]()
Ik had toch een stuk gepost?
Anyhows, ik zei dus..
Swets, ga gewoon een schema lopen voor de HM. Aangezien je het (schema, red) al natuurlijk loopt is de omschakeling klein.
En YUR, je bent lekker aan het pieken nu. Ben benieuwd hoe je er over een paar maanden bijstaat/loopt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hoeveel minuten duurt dat mp3'tje? Kan je het uitrekenenquote:Op maandag 11 juni 2012 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet of Evy er warm van geworden is, maar ik wel! Godsamme zeg
Evy les 2 in 2.7 km. Alleen jammer dat ik nu niet echt weet hoeveel km/u ik gemiddeld hardloop in die lessen.![]()
![]()
Geeft nog niks hoor. Bedenk je dat snelheid en afstand nog niet echt tellen in de Evy lessen. Volhouden en wennen aan de technieken is het belangrijkste. Dus goed gedaanquote:Op maandag 11 juni 2012 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Evy les 2 in 2.7 km. Alleen jammer dat ik nu niet echt weet hoeveel km/u ik gemiddeld hardloop in die lessen.
Snelheid is pas interessant als je stukken in 1x looptquote:Op maandag 11 juni 2012 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
20 minuten, maar daarvan loop je de helft van de tijd...quote:Op maandag 11 juni 2012 21:38 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Hoeveel minuten duurt dat mp3'tje? Kan je het uitrekenen![]()
Was gewoon benieuwdquote:Op maandag 11 juni 2012 21:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Snelheid is pas interessant als je stukken in 1x looptDankuquote:Op maandag 11 juni 2012 21:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geeft nog niks hoor. Bedenk je dat snelheid en afstand nog niet echt tellen in de Evy lessen. Volhouden en wennen aan de technieken is het belangrijkste. Dus goed gedaan![]()
![]()
2,7 * 3 = 8,1km/h en dan dus de helft van de tijd lopen. Goed toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
20 minuten, maar daarvan loop je de helft van de tijd...![]()
Ik ben vooral benieuwd hoe ik de zomer door ga komen... de tijd zal het leren!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:38 schreef slacker_nl het volgende:
Ik had toch een stuk gepost?
Anyhows, ik zei dus..
Swets, ga gewoon een schema lopen voor de HM. Aangezien je het (schema, red) al natuurlijk loopt is de omschakeling klein.
En YUR, je bent lekker aan het pieken nu. Ben benieuwd hoe je er over een paar maanden bijstaat/loopt.F means you're fucked![]()
Maar dan zou ik dus sneller hardlopen dan 8,1 km/u? Want nu reken je de wandelstukken ook mee.. Dat lijkt me wel sterk dat ik zo snel hardloop..quote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
2,7 * 3 = 8,1km/h en dan dus de helft van de tijd lopen. Goed toch?
Nou ja, snel oefenen voor de 5 km, dan kan ik het echt gaan bijhouden![]()
![]()
Dan loop je inderdaad snellerquote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan zou ik dus sneller hardlopen dan 8,1 km/u? Want nu reken je de wandelstukken ook mee.. Dat lijkt me wel sterk dat ik zo snel hardloop..
Nou ja, snel oefenen voor de 5 km, dan kan ik het echt gaan bijhoudenAls je de helft van de tijd met bijv 5km/h hebt gelopen, dan betekent het dat je de andere helft met 11,1km/h hebt gelopen. Vrij snel.
![]()
Zo'n blessure moet je wel merken toch? Ik spook zelf namelijk met de gedachte dat ik al een hele lange tijd met een blessure rond loop. Soms doet mijn linkerknie gewoon niet lekker mee, en hij knakt ook als ik hem opzettelijk buig/strek.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Collega van mij is na 2 jaar niks doen in Maart weer begonnen en liep afgelopen zondag ff 18KM in 1:39. Die gozer loopt HARD. Ik waarschuw 'm al 2 maanden voor flinke blessures, maar hij mankeert niks en gaat als een gazelle.
Voor extra info: mijn voet rolt naar binnen met lopen.
Edit: ik had net wat over een zgn. runner's knee gelezen, vandaar mijn "zorgen" ineens.It's funny
Misschien moet ik dan wat langzamer aan doen, ik dacht dat ik 6 km/u aan het hardlopen was o.i.d. onderwegquote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dan loop je inderdaad snellerAls je de helft van de tijd met bijv 5km/h hebt gelopen, dan betekent het dat je de andere helft met 11,1km/h hebt gelopen. Vrij snel.
En Evy zei: kun je nog praten tussendoor?
*hijghijg NEE NATUURLIJK NIET! hijghijg*![]()
![]()
Ik had vandaag wel zulke zware benen. Dat loopt pas vervelend.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Wellicht een ideequote:Op maandag 11 juni 2012 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan wat langzamer aan doen, ik dacht dat ik 6 km/u aan het hardlopen was o.i.d. onderwegEn Evy zei: kun je nog praten tussendoor?
*hijghijg NEE NATUURLIJK NIET! hijghijg*
Voorbeeldje met mijn loopje van afgelopen zondagochtend: Mijn gemiddelde snelheid was 7,4kmh zonder te wandelen.![]()
Hoop dat ik rond de HMA op hetzelfde niveau als jou zit... En ja, dat is omdat ik sneller wil zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef YUR het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe ik de zomer door ga komen... de tijd zal het leren!grrrrr
Hmm.. Ik moet eens een keer naast iemand met zo'n horloge gaan lopen om te kijken wat zo'n tempo inhoudt. Probleem is alleen dat als ik langzamer ga lopen dat ik het ook zwaarder krijg, of is dat de bedoeling?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:48 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Wellicht een idee
Voorbeeldje met mijn loopje van afgelopen zondagochtend: Mijn gemiddelde snelheid was 7,4kmh zonder te lopen.![]()
Dat heb ik ook, oorzaak weet ik niet. Ik doe best rustig aan en wisselvallende trainingen. Koel mijn knie goed na het hardlopen als ik ergens last van heb. Meer kan ik niet doen. Het doet ook geen pijn oid.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zo'n blessure moet je wel merken toch? Ik spook zelf namelijk met de gedachte dat ik al een hele lange tijd met een blessure rond loop. Soms doet mijn linkerknie gewoon niet lekker mee, en hij knakt ook als ik hem opzettelijk buig/strek.
Voor extra info: mijn voet rolt naar binnen met lopen.
Edit: ik had net wat over een zgn. runner's knee gelezen, vandaar mijn "zorgen" ineens.![]()
8:06min/km. Dat is echt heel rustig lopen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm.. Ik moet eens een keer naast iemand met zo'n horloge gaan lopen om te kijken wat zo'n tempo inhoudt. Probleem is alleen dat als ik langzamer ga lopen dat ik het ook zwaarder krijg, of is dat de bedoeling?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kom maar opquote:Op maandag 11 juni 2012 21:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hoop dat ik rond de HMA op hetzelfde niveau als jou zit... En ja, dat is omdat ik sneller wil zijngrrrrr
Of dat de bedoeling is weet ik niet, maar ik heb wel dezelfde ervaring inderdaad en ben dan ook snel geneigd om sneller te lopen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm.. Ik moet eens een keer naast iemand met zo'n horloge gaan lopen om te kijken wat zo'n tempo inhoudt. Probleem is alleen dat als ik langzamer ga lopen dat ik het ook zwaarder krijg, of is dat de bedoeling?![]()
Nee precies. Ik doe geloof ik ook gewoon een goede warming up en cooling down en het doet ook geen pijn. Goed om te weten.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:50 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, oorzaak weet ik niet. Ik doe best rustig aan en wisselvallende trainingen. Koel mijn knie goed na het hardlopen als ik ergens last van heb. Meer kan ik niet doen. Het doet ook geen pijn oid.It's funny
Je avatar doet me vermoeden dat je alleen maar sprintjes trektquote:Op maandag 11 juni 2012 21:54 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Of dat de bedoeling is weet ik niet, maar ik heb wel dezelfde ervaring inderdaad en ben dan ook snel geneigd om sneller te lopen.![]()
Maar goed, over 1.5 week is m'n vriend weer hier en dan kan ik z'n polar horloge wel even lenen om wat gevoel te krijgen voor bepaalde tempo's.![]()
Working on it! Maar dat loopgroepje van je... een doorn in m'n oog.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat heb ik met die krachttraining van jouquote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Working on it! Maar dat loopgroepje van je... een doorn in m'n oog.
ik wil best een keer samen met je lopen hoor meisquote:Op maandag 11 juni 2012 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm.. Ik moet eens een keer naast iemand met zo'n horloge gaan lopen om te kijken wat zo'n tempo inhoudt. Probleem is alleen dat als ik langzamer ga lopen dat ik het ook zwaarder krijg, of is dat de bedoeling?
Dat voegt spiermassa toe en maakt me zwaarder en dus langzamer (jahhhhh)quote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat heb ik met die krachttraining van jou
Deze is voor jou YUR:
Valt mee. Sinds ik op hartslag loop, loop ik stukken langzamer en heb ik minder last van blessures.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je avatar doet me vermoeden dat je alleen maar sprintjes trekt![]()
Maar goed, over 1.5 week is m'n vriend weer hier en dan kan ik z'n polar horloge wel even lenen om wat gevoel te krijgen voor bepaalde tempo's.
Moet je maar eens proberen inderdaad, met horloge![]()
![]()
Goed, slapen. Toedels schattekes!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik heb 'geprobeerd' om op hartslag te lopen .. ging maar voor 'n herstelloopje, dus was maar anderhalve km, en ik dacht m'n tempo aardig onder controle te hebben. Helaas zegt Garmin iets andershttp://connect.garmin.com/activity/188078664
Jij hebt nog niet het tempogevoel, dat komt wel naar mate je langer loopt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:06 schreef DJMO het volgende:
ik heb 'geprobeerd' om op hartslag te lopen .. ging maar voor 'n herstelloopje, dus was maar anderhalve km, en ik dacht m'n tempo aardig onder controle te hebben. Helaas zegt Garmin iets andershttp://connect.garmin.com/activity/188078664
Ik wilde zeggen: maar die groene lijn is toch netjes? Maar dat is de hoogtequote:Op maandag 11 juni 2012 22:06 schreef DJMO het volgende:
![]()
![]()
![]()
je woont niet zo gek ver wegquote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef xzaz het volgende:
DJMO, ik zit in het zelfde schuitje, op hartslag lopen moet je gewoon echt op trainen.keer samen trainen?
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Droom maar van je overwinning op mij. Da's toch bedrog...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zojuist kleding/schoenen bestelt, om eindelijk na jaren van "komt morgen wel" het toch maar te gaan doen,omdat het toch wel is tijd wordt om weer wat af te gaan vallen! en terug naar het jeugdig uitziende lichaam! Iemand enige tips/tricks om het "spannend" te houden?
Ik zie bv website's waar je kan bijhouden hoe je hebt gelopen, en zeg maar makkelijk overzicht kan krijgen van alles eromhen (snelheid etc) wss heb je daar horloge voor nodig? Iemand daar nog een "goedkope" idee voor?"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein![]()
Als je een Android telefoon hebt, of iPhone kun je ook apps downloaden. Kijk daarvoor in de OP. De meest gebruikte app is denk ik wel Endomondo, maar ook Runkeeper wordt vaak gebruikt. (Die gegevens zijn verder gewoon uitwisselbaar met elkaar op de websites).quote:Op maandag 11 juni 2012 22:14 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Zojuist kleding/schoenen bestelt, om eindelijk na jaren van "komt morgen wel" het toch maar te gaan doen,omdat het toch wel is tijd wordt om weer wat af te gaan vallen! en terug naar het jeugdig uitziende lichaam! Iemand enige tips/tricks om het "spannend" te houden?
Ik zie bv website's waar je kan bijhouden hoe je hebt gelopen, en zeg maar makkelijk overzicht kan krijgen van alles eromhen (snelheid etc) wss heb je daar horloge voor nodig? Iemand daar nog een "goedkope" idee voor?It's funny
Er zijn goede apps voor smartphones die hetzelfde doen. Zoals de meesten hier Endomondo gebruiken. Kijk even in de OP!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:14 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Ik zie bv website's waar je kan bijhouden hoe je hebt gelopen, en zeg maar makkelijk overzicht kan krijgen van alles eromhen (snelheid etc) wss heb je daar horloge voor nodig? Iemand daar nog een "goedkope" idee voor?
Verder: Welkom, heel veel plezier, heel veel succes, en zorg dat je heel blijft. Wij kunnen je er bij helpen
quote:Op maandag 11 juni 2012 22:06 schreef DJMO het volgende:
Toch maar even weer gedaan
![]()
Welkom en veel succesquote:Op maandag 11 juni 2012 22:14 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Ik zie bv website's waar je kan bijhouden hoe je hebt gelopen, en zeg maar makkelijk overzicht kan krijgen van alles eromhen (snelheid etc) wss heb je daar horloge voor nodig? Iemand daar nog een "goedkope" idee voor?
schoenen 'bestel' je niet, die laat je aanmetenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Er zijn goede apps voor smartphones die hetzelfde doen. Zoals de meesten hier Endomondo gebruiken. Kijk even in de OP!
Verder: Welkom, heel veel plezier, heel veel succes, en zorg dat je heel blijft. Wij kunnen je er bij helpen
Dankje! En om heel te blijven is er een soort van rule of thumb oid? Hoelang is het meest effectiefst etc? Conditie is echt op een dieptepunt ( 4 jaar geleden had ik een sportopleiding, zat ik op 2 vechtsporten en dan uiteraard nog voetbal ) is het makkelijker om terug in vorm te komen door zo'n verleden of slaat dat nergens op ?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Er zijn goede apps voor smartphones die hetzelfde doen. Zoals de meesten hier Endomondo gebruiken. Kijk even in de OP!
Verder: Welkom, heel veel plezier, heel veel succes, en zorg dat je heel blijft. Wij kunnen je er bij helpen"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein![]()
Kijk even in de OP, naar bv schema's van Evy of Renatequote:Op maandag 11 juni 2012 22:23 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Dankje! En om heel te blijven is er een soort van rule of thumb oid? Hoelang is het meest effectiefst etc? Conditie is echt op een dieptepunt ( 4 jaar geleden had ik een sportopleiding, zat ik op 2 vechtsporten en dan uiteraard nog voetbal ) is het makkelijker om terug in vorm te komen door zo'n verleden of slaat dat nergens op ?Kan lekker makkelijk op je mp3 speler/telefoon.
![]()
Ik ben bang dat ik me hier bij aansluitquote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
schoenen 'bestel' je niet, die laat je aanmeten![]()
![]()
Dat is iid het beste, maar voordat ik egt serieus wordt en er "veel" geld in wil droppen wil ik wel zeker weten of ik er ook mee doorga, de motivatie is er, maar het moet ook leuk blijven en zijn!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
schoenen 'bestel' je niet, die laat je aanmeten"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein![]()
Ongeacht hoe goed of slecht je conditie is: Begin bij beginnersles 1.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:23 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Dankje! En om heel te blijven is er een soort van rule of thumb oid? Hoelang is het meest effectiefst etc? Conditie is echt op een dieptepunt ( 4 jaar geleden had ik een sportopleiding, zat ik op 2 vechtsporten en dan uiteraard nog voetbal ) is het makkelijker om terug in vorm te komen door zo'n verleden of slaat dat nergens op ?F means you're fucked![]()
Da's begrijpelijkquote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Dat is iid het beste, maar voordat ik egt serieus wordt en er "veel" geld in wil droppen wil ik wel zeker weten of ik er ook mee doorga, de motivatie is er, maar het moet ook leuk blijven en zijn!
En hou je rustdagen aan. Een goede opbouw is een goede basis voor de toekomstquote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Ongeacht hoe goed of slecht je conditie is: Begin bij beginnersles 1.![]()
![]()
en om het leuk te houden, ga je op aangemeten schoenen lopen, aangezien die je plezier in lopen geven, en 'zomaar' een paar schoenen voor blessures kan zorgenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Dat is iid het beste, maar voordat ik egt serieus wordt en er "veel" geld in wil droppen wil ik wel zeker weten of ik er ook mee doorga, de motivatie is er, maar het moet ook leuk blijven en zijn!
Oke dus als ik het goed begrijp, dan ookal zou ik bv 60min p/dag willen lopen dan zal dat uiteinelijk averechts werken? Afgezien van het feit dat het natuurlijk heel blessure gevoelig is."Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein![]()
Zo heb ik het ook gedaanquote:Op maandag 11 juni 2012 22:24 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Dat is iid het beste, maar voordat ik egt serieus wordt en er "veel" geld in wil droppen wil ik wel zeker weten of ik er ook mee doorga, de motivatie is er, maar het moet ook leuk blijven en zijn!gewoon rustig aan opbouwen. Ik ben bang dat ik het al te leuk vind!
Maar nu bedtijd
Lees een paar van de linkjes in de OPquote:Op maandag 11 juni 2012 22:29 schreef Sheldorrr_ het volgende:
Oke dus als ik het goed begrijp, dan ookal zou ik bv 60min p/dag willen lopen dan zal dat uiteinelijk averechts werken? Afgezien van het feit dat het natuurlijk heel blessure gevoelig is..
Elke dag 60 min lopen, als beginner, zonder echt goede schoenen.. Het is een mooi recept, maar helaas voor het verkeerde gerecht.
Om de dag lopen, opbouwen vanaf beginnersles 1.![]()
Ik heb idd net even gekeken en die van envy ofzo? zag er wel goed uit om mee te beginnen idd! Heb er iig zin in, kom hopelijk over 2 dagen binnen. Laast 2 weken wel hometrainer gedaan bij me thuis ( om de dag 30/45min fietsen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Lees een paar van de linkjes in de OP.
Elke dag 60 min lopen, als beginner, zonder echt goede schoenen.. Het is een mooi recept, maar helaas voor het verkeerde gerecht.
Om de dag lopen, opbouwen vanaf beginnersles 1.
maar ik heb het idee dat dat toch minder goed werkt, en vooral nu het lekker weer is ( en woon dicht bij het strand ) dan lijkt het me toch leuker om in de duinen te lopen dan in een kamer van 40 graden
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein![]()
haay!
Wanneer ik hardloop, ( ben net weer begonnen met lopen) Krijg ik altijd steek aan de linker kant onder mijn ribben. Hoe kan ik dit voorkomen.. Ik adem wel goed.
![]()
ik kan je zowel evy 0-5 km geven als renate wennemars 0-5 km.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:33 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Ik heb idd net even gekeken en die van envy ofzo? zag er wel goed uit om mee te beginnen idd! Heb er iig zin in, kom hopelijk over 2 dagen binnen. Laast 2 weken wel hometrainer gedaan bij me thuis ( om de dag 30/45min fietsen.
maar ik heb het idee dat dat toch minder goed werkt, en vooral nu het lekker weer is ( en woon dicht bij het strand ) dan lijkt het me toch leuker om in de duinen te lopen dan in een kamer van 40 graden
maar serieus als beginner beginnen op het strand? ik wou je wijzer hebben
Weet je, het punt is dat conditie er wel komt. Je moet echter je gewrichten en pezen laten wennen aan de 2 tot 3x lichaamsgewicht dat bij elke stap op de pezen/gewrichten neerkomt.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:33 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Ik heb idd net even gekeken en die van envy ofzo? zag er wel goed uit om mee te beginnen idd! Heb er iig zin in, kom hopelijk over 2 dagen binnen. Laast 2 weken wel hometrainer gedaan bij me thuis ( om de dag 30/45min fietsen.
Pas daarom goed op met blessures (bv pijn aan je schenen), en neem op tijd je rust. Ook al zou je continu elke dag kunnen lopen: Je lichaam heeft rust nodig om beter en sneller te worden.
Zorg dat je nog kan praten tijdens het lopen, dat is het juiste tempo.
En zet m op! Het is genieten en verslavend.
![]()
langzamer lopen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef xliefs. het volgende:
haay!
Wanneer ik hardloop, ( ben net weer begonnen met lopen) Krijg ik altijd steek aan de linker kant onder mijn ribben. Hoe kan ik dit voorkomen.. Ik adem wel goed.
Iets rustiger gaan lopen, evt op die plek duwenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef xliefs. het volgende:
haay!
. Probeer je ademhaling paar minuten goed gecontroleerd te laten verlopen, dan komt het wel goed.
![]()
Welkomquote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef xliefs. het volgende:
haay!
![]()
En ehm inderdaad langzamer lopen, minder eten voordat je gaat lopen. Er zachtjes op drukken kan ook helpen![]()
![]()
Ik ben anders gaan ademhalen. Buik naar buiten drukken als het ware. Sindsdien geen last meer.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef xliefs. het volgende:
haay!
Nee haha niet op het strandquote:Op maandag 11 juni 2012 22:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan je zowel evy 0-5 km geven als renate wennemars 0-5 km.
maar serieus als beginner beginnen op het strand? ik wou je wijzer hebbenin de duinen
"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure you mine are still greater." A. Einstein![]()
door neus in- en door mond uiademen kunnen je idd goed helpen om je ademhaling onder controle te krijgen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben anders gaan ademhalen. Buik naar buiten drukken als het ware. Sindsdien geen last meer.Ik heb er één en ik ben er trots op
nog ergerquote:Op maandag 11 juni 2012 22:39 schreef Sheldorrr_ het volgende:
[..]
Nee haha niet op het strandin de duinen
Het is geasfalteerdquote:
Wat is jouw probleem? In de duinen is het heerlijk lopen. En je kunt er maar meteen aan wennen als hardloper. Nix mis mee.quote:
Het is alleen in het begin wat zwaarder...so whatF means you're fucked![]()
Mooi, al die nieuwe beginners. Wellicht wordt het hier nog een keer druk
![]()
Maargoed. Tis tijd![]()
Morgenvroeg weer:
![]()
![]()
Ah, de expert in strand- en duinlopen is gearriveerd!quote:
Als hij dat toch wil doen, dan moet hij dat toch gewoon lekker doen.![]()
neuh .. heul notquote:Op maandag 11 juni 2012 22:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, de expert in strand- en duinlopen is gearriveerd!Ik heb er één en ik ben er trots op
Zoals vandaag nog in mijn twitter voorbij kwamtwitter:Run2DayRdam twitterde op maandag 11-06-2012 om 20:57:56true !! “@RunningQuotes: Rest is training too. Don't forget that!” reageer retweet
![]()
Laat hem dan lekker zelf beslissen waar hij loopt. Duinen, strand, bos, platteland.. Als het te zwaar is, komt hij daar snel genoeg achter.quote:![]()
het is meer mijn gevoel dat een duin (op en af stel ik me dan voor) veel te zwaar is voor een beginner. en ja, daar schaar ik mezelf ook nog onder
Oh kunnen we wel een keer doen 15k duurloopje ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
je woont niet zo gek ver wegkeer samen trainen?
![]()
Ik heb me eens wijs laten maken dat vuist maken bij elke stap die je zet kan helpen. Of het echt helpt: geen idee, want ik heb nog geen moment gehad waarop ik het zou kunnen testen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef xliefs. het volgende:
haay!
It's funny
he ho, niet te rap hequote:Op maandag 11 juni 2012 22:43 schreef xzaz het volgende:
[..]
Oh kunnen we wel een keer doen 15k duurloopje ofzo.over een maand of drie prima dan
Dan heb ik het ook helemaal verkeerd aangepaktquote:Op maandag 11 juni 2012 22:43 schreef DJMO het volgende:
het is meer mijn gevoel dat een duin (op en af stel ik me dan voor) veel te zwaar is voor een beginner. en ja, daar schaar ik mezelf ook nog onderF means you're fucked![]()
Voor iemand die nog geen jaren loopt is dit best goedquote:Op maandag 11 juni 2012 22:06 schreef DJMO het volgende:
[ Bericht 5% gewijzigd door Freeflyer op 11-06-2012 22:50:32 ]Neerkomen wel!![]()
1.5 maandquote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Voor iemand die nog geen jaren loopt is dit best goed :yIk heb er één en ik ben er trots op
Oke! Vandaag was het ook wel te houden, dus hopelijk gaat het ook wel beter als ik gewoon meer gewend ben om te lopen! bedankt!![]()
![]()
Of uitademen bij het neerzetten van je rechtervoet of zo. Na drie keer kwam m'n ademhaling niet meer overeen met het lopen. Dus ik weet niet of dat werktquote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik heb me eens wijs laten maken dat vuist maken bij elke stap die je zet kan helpen. Of het echt helpt: geen idee, want ik heb nog geen moment gehad waarop ik het zou kunnen testen.
Dat helpt maar is niet de juiste manier, steken kan ook te maken hebben te weinig drinken; te weinig eten; te zwaar eten, te snel hardlopen na het eten, en denk ik (ben een man) ongesteld zijn?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik heb me eens wijs laten maken dat vuist maken bij elke stap die je zet kan helpen. Of het echt helpt: geen idee, want ik heb nog geen moment gehad waarop ik het zou kunnen testen.
Je wilt dus geen vuisten maken; kost kracht en die kracht kan je beter in je benen gebruiken, en losjes lopen is veel lekkerder.![]()
Primaquote:Op maandag 11 juni 2012 22:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
he ho, niet te rap heover een maand of drie prima dan
![]()
![]()
Dat zeg ik. Best goedquote:
Ik loop heel veel op hartslag en bij mij varieert ie op langere afstanden maximaal 5 slagen maar... Ik loop al weer een jaar of 7
Neerkomen wel!![]()
O, het helpt dus wel? Maar waarom dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat helpt maar is niet de juiste manier, steken kan ook te maken hebben te weinig drinken; te weinig eten; te zwaar eten, te snel hardlopen na het eten, en denk ik (ben een man) ongesteld zijn?
Je wilt dus geen vuisten maken; kost kracht en die kracht kan je beter in je benen gebruiken, en losjes lopen is veel lekkerder.
It's funny
de tip van RD was: duim en wijs of middelvinger tegen elkaar aanhouden tijdens het lopen. Dat ontspant.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat helpt maar is niet de juiste manier, steken kan ook te maken hebben te weinig drinken; te weinig eten; te zwaar eten, te snel hardlopen na het eten, en denk ik (ben een man) ongesteld zijn?
Je wilt dus geen vuisten maken; kost kracht en die kracht kan je beter in je benen gebruiken, en losjes lopen is veel lekkerder.
ik heb door menstruatie overigens geen steken, wel door te hard/snel te lopen, cq door longinhoud te kort. Oftewel zuurstoftekort.. langzamer lopen helpt dan om dat op te lossen ..Ik heb er één en ik ben er trots op
ik loop altijd met mn vuisten gebaldquote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je wilt dus geen vuisten maken; kost kracht en die kracht kan je beter in je benen gebruiken, en losjes lopen is veel lekkerder.gaat gewoon per ongeluk, als ik het opmerk laat ik ze ontspannen
maar negen van de tien keer met vuisten
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
denk dat het m dan vooral zit in het afleiden van je aandachtquote:Op maandag 11 juni 2012 22:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Of uitademen bij het neerzetten van je rechtervoet of zo. Na drie keer kwam m'n ademhaling niet meer overeen met het lopen. Dus ik weet niet of dat werkt
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: