Jij als zielig vogeltje moet gewoon SP stemmen en verder niet nadenkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Voor de mensen die alleen lekker komen afgeven op SP vermeldt dan effe waar je wel op stemt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:17 schreef 99.999 het volgende:
Tja, het zijn beiden partijen die je niet al te serieus kan nemen. Welke je kiest maakt dan ook niet zo heel veel uit.
En over welke partij heb jij wel goed nagedacht en welke partij is dat dan ?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij als zielig vogeltje moet gewoon SP stemmen en verder niet nadenken
Jatoch lekker ongefundeerd en hautain afgeven op "het rode gevaar!"quote:
Je bent wel erg naief als je gelooft dat de PVV uit de EU wil stappen, dat is gewoon een campagnestunt. Wat wel belangrijk is, is dat zij tegen meer macht geven aan Europa zijn, dat is wel realistisch/haalbaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:20 schreef Skv het volgende:
[..]
PVV en SP zit op veel punten in hetzelfde hoekje hoor. Ik vind het allebei verwerpelijk. Vooral die hetze tegen Europa. We kunnen er echt niet 'uit stappen'. En al kon dat wel, dan zou de positie van NL daar écht niet beter van worden.
Wie zegt dat 1 persoon per se betekent dat 't slecht moet gaan? Ken je Karel V nog?quote:Op maandag 18 juni 2012 18:51 schreef Terreros85 het volgende:
Kijk naar de structuur van beide partijen. PVV is één persoon die alles voor het zeggen heeft. SP heeft tenminste nog meerder mensen die het voor het zeggen hebben.
Hitler was ook aardig succesvol in z'n uppie.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wie zegt dat 1 persoon per se betekent dat 't slecht moet gaan? Ken je Karel V nog?Onder zijn leiding hebben de Habsburgers een van de grootste rijken ooit gehad.
Ik vertel niet of ik deze mening ook deel omdat ik dan waarschijnlijk een ban kan krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hitler was ook aardig succesvol in z'n uppie.
Don't know if witty or just plain stupidquote:Op maandag 18 juni 2012 20:44 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wie zegt dat 1 persoon per se betekent dat 't slecht moet gaan? Ken je Karel V nog?Onder zijn leiding hebben de Habsburgers een van de grootste rijken ooit gehad.
Dit maal PvDA.(was altijd GL stemmer).quote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Voor de mensen die alleen lekker komen afgeven op SP vermeldt dan effe waar je wel op stemt.
Met dit verschil dat de SP niet tegen de EU is, alleen de samenwerking anders wil organiseren. Minder bureaucratie, minder regelgeving vanuit Brussel. De PVV wil er gewoon uitstappen en de gulden terug. Dan is NL binnen een jaar failliet...quote:Op maandag 11 juni 2012 14:20 schreef Skv het volgende:
[..]
PVV en SP zit op veel punten in hetzelfde hoekje hoor. Ik vind het allebei verwerpelijk. Vooral die hetze tegen Europa. We kunnen er echt niet 'uit stappen'. En al kon dat wel, dan zou de positie van NL daar écht niet beter van worden.
Dat heet democratie. ga lekker naar afghanistan danquote:Op maandag 11 juni 2012 15:04 schreef DeRakker. het volgende:
Communistische partijen![]()
Ga dan lekker naar China oid.
SP heeft altijd haar stem en mening laten horen. Er werd door het hautaine gepeupel alleen nooit naar geluisterd. Over immigratie, Economie, EU, het steunen van de banken heb ik SP altijd horen praten en hun mening geven. Het waren altijd de andere partijen die precies voor die beslissingen waren wat ons de huidige crisis heeft opgeleverd. Maar achteraf vergeet rechts sNederland dat natuurlijk voor het gemak. En komen zij met niet meer dan "Sp is communistisch help!". Mafketels.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:22 schreef RM-rf het volgende:
vreemd dat relisme en de wens ook serieus te besturen kennelijk voor sommige stemmers een reden is niet op een politieke partij te willen stemmen...
natuurlijk is het makkelijk van de zijlijn de hele tijd 'boe' te roepen, maar dat zegt nog niks erover of een partij zélf ook een politiek bestuurs-alternatief kan bieden ...
zowel van de SP als de PVV kan het gewoon betwijfeld worden, beide partijen definieren zich enkel als 'boe-roepers', maar bieden geen enkele serieuze 'oplossing' anders dan wat goedkoop zeggen dat 'wij het héél anders gaan doen'.
Nee, dan liever geen stem, want het wanbeleid van de PVV of SP gaat ons alleen maar bakken met geld kosten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Remlof, liever op die manier een proteststem dan geen stem, nietwaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |