abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112698941
Zwangerschap & geboorte

12 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

04 juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
13 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
11 november: Spees_Eend
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie

06 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: becky27

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel
papillion

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Marjolijntje op 11-06-2012 07:44:02 ]
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112699016
Zo nieuw deeltje! Nog wijzigingen voor de OP? Nu ben ik nog thuis :+

To do lijst is leeg (whaaa!) spullen zijn 3x nagekeken, bed staat op klossen (wat is dat onhandig hoog) en we hebben heerlijk een ijsje gehaald in de zon. En nu is mn energie weer op voor vandaag en begin ik steeds meer kriebels in mn buik te krijgen.
Vanavond nog even samen een film kijken en dat was het dan :D Op naar een leven met zn drietjes O+
pi_112699062
:D O+
pi_112699203
Marjolijntje *O* O+
pi_112699456
Wat klinkt dat gaaf <3
pi_112699719
Ooh zo leuk marjolijntje! O+ heeel erg veel succes morgen, hopelijk kan je wat updates geven hier, ben zo benieuwd! :D

Pff winkelen en daarna naar de ikea (wat een hel, zo druk) en naar de albert heijn. Nu ff zitten, m'n voeten voel ik wel :').

Oh clauwhee, heb de laatste tijd wel dat k iets moeilijker kan poepen, maar dat kan ook zijn omdat ik onregelmatig eet, verder geen gekke dingen. Jij dan?
  zondag 10 juni 2012 @ 17:58:34 #7
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112700190
Marjoleintje en Lunta veel succes morgen. Hopelijk verloopt alles voorspoedig en hebben jullie snel je kindje in je armen :*
pi_112701291
Hier juist geen moeite als je begrijpt wat ik bedoel Katy.. Ze rommelen aan 1 stuk door.

Marjolijntje O+
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112701311
Marjolijntje & Lunta; geniet van jullie laatste avond thuis met z'n tweetjes. Hopelijk gaat het inleiden voorspoedig en hebben jullie snel je kleintje in de armen.
pi_112702086
Wat poezebeest zegt :Y
pi_112702217
Dank voor alle lieve woorden O+

Marjolijntje, klinkt als een fijne dag :D

Hier nog druk in de weer tussen alle harde buiken door. Ik mag niets doen maar een stressende man in huis helpt niet :') Hopelijk vanavond de spullen voor in het ziekenhuis inpakken en vroeg naar bed. De kinderkamer is wel af en schoon, dus dat zit in ieder geval goed :Y
  zondag 10 juni 2012 @ 19:17:57 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112703556
Lunta ook veel plezier en succes morgen!

Hier weer een ongesteldheidsgevoel de hele middag. Nou ja eigenlijk van die lage rugpijn, heel onaangenaam en het maakt me behoorlijk onzeker.
We zullen wel zien afgelopen woensdag was ie nog live and kicking.
pi_112705078
Lunta, jij natuurlijk ook heel veel succes morgen! *O*

Clauwhee, das ook lastig, sterkte dr mee :*
pi_112705203
Becky :* Gelukkig hoort dat ongesteldheidsgevoel juist ook bij zwanger zijn. Komt goed schatje :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_112705263
Lunta en Marjolijn, nog even genieten! Nu zijn jullie baby's nog echt van jullie, morgen (of misschien overmorgen) moeten jullie ze gaan delen met de wereld O+

Clau, dat is wel heel normaal zo ver ik begrepen heb... Het kan ook dat je bezig bent met een grote schoonmaak voor het echte werk :P
pi_112705776
Lunta en Marjolijn, heel veel succes morgen! En geniet van de mooie momenten! O+
pi_112705782
Oh Becky wat een naar gevoel. Hopelijk word je snel gerustgesteld. Nog een paar weken en je kan hem zelf voelen.
pi_112705805
Lunta jij ook succes voor morgen.
pi_112706315
Marlolijn en Lunta. Succes morgen.
pi_112706452
Beck, klinkt gek maar is juist een goed teken :Y je baarmoeder groeit O+
pi_112706501
Marjolijntje en Lunta: veel succes morgen!
pi_112707012
O+ Freecell en Tara, wat lees ik nu! Een derde babietje voor jullie, wat leuk! Gefeliciteerd O+
*En weer snel wegsluipt*
  zondag 10 juni 2012 @ 20:35:02 #23
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112707865
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 20:10 schreef Gerberaatje het volgende:
Beck, klinkt gek maar is juist een goed teken :Y je baarmoeder groeit O+
Ik weet het ook wel eigenlijk, ben nu al ontploft voor mijn gevoel (stelt niets voor en niemand ziet het O-) )
pi_112708577
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 18:27 schreef clauwheee het volgende:
Hier juist geen moeite als je begrijpt wat ik bedoel Katy.. Ze rommelen aan 1 stuk door.

Marjolijntje O+
Ja, herkenbaar :Y ;(. Veel lucht erbij en steeds kleine beetjes. Echt vervelend, ik word er ook wat misselijk van. En krijg harde buiken. Niet fijn. Maar positief gezien: zo krijgen we iig geen aambeien ;).

Marjolijntje en Lunta, alvast heeeel veel succes morgen, zet m op dames!! :% :%
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112709164
Jaa, Marjolijntje en Lunta! Morgen worden jullie mama :) Succes!

Hier bezig geweest met het kamertje, en ik vind het zoooo mooooi worden O+ O+ O+
Zal als het af is wat foto's posten in het kinderkamertopic.
Hmm.. Moet ook echt weer eens buikfoto posten. Volgende week een 'fotoshoot', mn zwager maakt ze.
Ben benieuwd of het wat wordt :) maar dan zal ik er een posten!
pi_112709285
Succes Marjo!! :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_112709560
Jaa mag ik ook op de lijst? 4 september een jongentje

Heel veel succes marjolijntje en lunta *O*

Ik moet hier ook eens gaan beginnen met de baby gedeelte wat meer uit te pakken. Bedje staat er al en commode + kast en kleertjes uitgezocht. Maar derest staat eigenlijk nog in tassen en dozen.
pi_112709593
Leuk SE!! Ik heb afgelopen maandag bij een kennis een shoot gedaan in een studio, echt leuk om eens te doen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112709695
Marjolijntje en Lunta succes morgen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Skoap op 10-06-2012 21:56:01 ]
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112709864
Op hoeveel weken doen jullie die shoots eigenlijk?
Vind het ook echt zo leuk al vaker gezien online maar zou nie weten wat erop te schilderen eigenlijk *fantasieloos ;( *
pi_112710099
Leuk LJ, een jongetje. Volgens mij zijn de jongetjes wel in de meerderheid op t moment of niet?
Phaidra leuk! Mogen we ze zien ;)?

Heb er ook best zin in :) Hoop alleen dat het weer meewerkt want wij gaan in een bos foto's maken...
Verder ben ik niet zo van de foto's :@ maar deze moeten gewoon vind ik! Voor later ;)

LJ, dan ben ik 31 weken... Zal nog wel n grotere buik krijgen, maar nu voel ik me nog geen plofkip :) hihi
pi_112710490
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Op hoeveel weken doen jullie die shoots eigenlijk?
Vind het ook echt zo leuk al vaker gezien online maar zou nie weten wat erop te schilderen eigenlijk *fantasieloos ;( *
Ik was 37 weken. En op mijn buik geen geschilder, gewoon mooie foto's.

Ik heb ze alleen nog online gezien, ik krijg nog een dvd. Er waren wel een aantal waar ik zonder gezicht op sta, ik zal kijken of ik die binnenkort in het buikentopic kan zetten :Y.

Oh SE, ik hou er ook niet van om voor de camera te staan (ik maak liever zelf foto's ;)), maar dit is idd wel speciaal!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 10 juni 2012 @ 21:39:00 #33
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112712175
Oh ja, buikfoto moet ik ook nog maken _O- *Maffe bij schrijft op het to-do-lijstje (voor geboorte kaartje :@ )
Morgen ga ik alles nog maar een keer nalopen en ziekenhuistasje inpakken...
Zelf de kraamzorg maar eens bellen over de 2e intake, lijkt me ook wel handig om geheel afgerond te hebben en mijn wensen nog eenmaal te bespreken.
kraam(zorg)plan schrijven met daarin mooi mijn to-do en not-to-do punten er in verwerken.

Ik baal ervan dat ik nauwelijks iets kan/mag en dat even naar de vuilcontainer lopen al te veel is (nog geen 50m) zodanig dat ik dan de rest van de dag ervan bij moet komen :{
Morgen nog even langs de HA en daarna even langs werk om hoi te zeggen en dan is mijn uitje buitenshuis weer even voorbij en dan de rest van de dag bijkomen :') Ondanks dat ik af en toe best behoorlijk bots met mijn schoonmoeder, mag ik mijn handjes dichtknijpen dat ik haar heb en dat ze nog in staat is om 4 dagen in de week van 7:30 tot 17:30 me te ondersteunen, dan 1,5 uur alleen met de kids en dan is (8> weer thuis... Aan de andere kant, wat zou ik het graag gewoon zelf doen :@

Marjolijntje en Lunta, morgen heel veel succes! en geniet van jullie (hopelijk) laatste nacht mèt buikbaby :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zondag 10 juni 2012 @ 21:41:49 #34
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112712364
Marjolijntje en Lunta, ik hoop dat het allemaal voorspoedig en een beetje vlot mag verlopen voor jullie. Heel veel succes dames, en jullie weten ons vast wel te vinden voor de updates he ;)

Balen dat het zo waardeloos gaat Maffe :{
.... met gevoel voor drama....
  zondag 10 juni 2012 @ 21:44:19 #35
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112712546
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 21:41 schreef Kersjes het volgende:
Marjolijntje en Lunta, ik hoop dat het allemaal voorspoedig en een beetje vlot mag verlopen voor jullie. Heel veel succes dames, en jullie weten ons vast wel te vinden voor de updates he ;)

Balen dat het zo waardeloos gaat Maffe :{
Ik blijf dan maar 'kracht' putten uit het feit dat er meer dames zijn met ongemakken, en dat ik 'blij' mag zijn dat ik iig nu *klopklopklop* eten/drinken binnen kan houden. :*
Gewoon n stuiterballetje
pi_112712648
Dankjulliewel! O+ Ik begin nu toch wel flinke kriebels in mn buik te krijgen hoor!
Maar verwacht van mij morgen nog maar geen verse baby, donderdag zat de boel nog potdicht en ze gaan beginnen met primen (met tabletten) en dat gaan ze max 2 dagen lang 3x per dag doen. Doet dat niks, dan eerst een rustdag. Dus het kan echt nog wel even duren!
Maar mn ipad gaat mee en mn telefoon. En ik hoop dat ik op de wifi kan in het ziekenhuis, de gewone telefoonverbinding binnen is best beroerd. Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden :)

Alle andere meiden die het nodig hebben, voor de overige LLMers en gewoon de rest, dikke :* ! Er blijft nu niks hangen van wat jullie schrijven, sorry :@
  zondag 10 juni 2012 @ 21:46:43 #37
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112712696
Maffe :*
  zondag 10 juni 2012 @ 21:48:07 #38
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112712790
Marjolijntje en Lunta: Heel veel succes morgen! *O* *O* *O* Hopelijk hebben jullie snel een gezond kindje in je armen. O+
A grand adventure has begun.
pi_112712986
Marjolijntje en Lunta succes morgen! *O*

zondag 10 juni 2012 @ 21:54:23 #40
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112713260
Marjolijntje en Lunta veel succes en plezier alvast O+ *O* :%

Is er nou al bekend of Sylvana wel of niet zwanger is? :@

Maffe, sterkte ermee, beroerd zeg dat het zo gaat -O-

Keshet, weet jij inmiddels al meer? :*

(druk weekend gehad dus niet alles teruggelezen :@ )

Nog 4 nachtjes en dan heb ik mn echo! :o *O*
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_112713279
Ja precies dat Phaidra! Enne das waar, dan doen we het daar maar voor ;).

Marjolijntje, hopen dat je ons een beetje op de hoogte kunt houden! Succes!
pi_112713682
Sterkte Maffe, gelukkig is het voor een goed doel.
  † In Memoriam † zondag 10 juni 2012 @ 22:06:07 #43
309370 Nanadu
pi_112714113
Maffe :* wat vervelend dat je de laatste weken zo moet door brengen.

Marjolijntje ik hoop dat het voor jou geen dagen hoeft te duren en dat je mischien morgen al en anders dinsdag je baby in handen hebt. Meestal duurt het even als je nog potdicht zit, maar soms kan het wel binnen een dag gebeurd zijn. Ik zat potdicht op de zaterdag dat ik werd opgenomen en 's avonds is er 2 keer gel gesmeerd (de weeen begonnen al snel na de 2de keer gel) en zondag om 22.52 had ik mijn meisje in handen.

ook voor Lunta hoop ik dat het allemaal snel en voorspoedig verloopt morgen.

Wat leuk LJ ook een jongen :Y

Ik heb sinds gisterenavond last van enorme jeuk op mijn handen en voeten. Ik word er helemaal gek van :X Vooral vannacht kon ik er bijna niet van slapen. Ik hoop dat het morgen gewoon weer over is. Verder ga ik zo lekker mijn bedje opzoeken, want morgen weer werken. Nog maar 2 weken werken tot aan mijn verlof *O*
pi_112714262
Maffe, :*

Ik schrok vandaag omdat Beppie echt keihard schopte :D O+
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112722886
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 22:06 schreef Nanadu het volgende:
Maffe :* wat vervelend dat je de laatste weken zo moet door brengen.

Marjolijntje ik hoop dat het voor jou geen dagen hoeft te duren en dat je mischien morgen al en anders dinsdag je baby in handen hebt. Meestal duurt het even als je nog potdicht zit, maar soms kan het wel binnen een dag gebeurd zijn. Ik zat potdicht op de zaterdag dat ik werd opgenomen en 's avonds is er 2 keer gel gesmeerd (de weeen begonnen al snel na de 2de keer gel) en zondag om 22.52 had ik mijn meisje in handen.

ook voor Lunta hoop ik dat het allemaal snel en voorspoedig verloopt morgen.

Wat leuk LJ ook een jongen :Y

Ik heb sinds gisterenavond last van enorme jeuk op mijn handen en voeten. Ik word er helemaal gek van :X Vooral vannacht kon ik er bijna niet van slapen. Ik hoop dat het morgen gewoon weer over is. Verder ga ik zo lekker mijn bedje opzoeken, want morgen weer werken. Nog maar 2 weken werken tot aan mijn verlof *O*
Bellen naar je verloskundige of gynaecoloog ivm die jeuk en bloed laten prikken. Niet afwachten tot volgende controle.
pi_112725492
Goedemorgen, bedankt voor jullie succes wensen! O+

Ik lees later vandaag wel even bij. Nu maar eens opstaan en de laatste rommeltjes bij elkaar rapen :D
pi_112725549
Nanadu! Jij had de vorige keer toch ook cholestase? Bellen hoor!

Lunta en Marjolijntje zet hem op! Ik zat bij M. ook potdicht, maandag 2x gel gekregen, dinsdagmorgen weer, 12.00 vliezen geprikt, 18.00 baby. Dus je weet maar nooit....
pi_112725638
Succes marjolijntje en lunta!
pi_112725701
Marjolijntje en Lunta veel succes vandaag :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_112725739
Succes vandaag Marjolijntje en Lunta!
pi_112725828
Lunta, jij ook enorm veel succes! :*

Wat een beroerde nacht :') Ben blij als ik 4 uur geslapen heb. Maar alles staat klaar en nu wachten tot we weg 'mogen' :) Heb wel een flink beurs gevoel down there, maar dat kan ook komen doordat ons meisje heel erg druk was de laatste dagen.
pi_112725844
Succes meiden!!
pi_112725846
Marjolijntje en Lunta ik hoop dat voor jullie beiden alles vlot verloopt en jullie snel mogen kennis maken met jullie kleintjes O+!

Maffe, sterkte joh. Moet frustrerend zijn, maar ik vind je er wel sterk mee omgaan!

*O* 16 weken (mijn datum werd bijgesteld naar 26 november, mag in de OP en ook dat 't een jongetje is :))
pi_112725870
Marjolijn en Lunta, succes vandaag (en misschien komende dagen!). Dat t allemaal voorspoedig mag gaan!
Maar aan t eind hebben jullie je baby! O+
pi_112725980
Lunta en Marjolijntje.. Veel succes en "straks" lekker van jullie kindje genieten! O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112726012
LJ een vriendin van mij doet bellypaints maken en dat vindt meestal pas plaats als je LLM bent, dus vanaf 36/37 weekjes :)

Manlief is semi-prof fotograaf dus het eerste wat ie zei toen ik zwanger bleek te zijn: Dan ga ik de fotoshoot doen! :D .. Gaan we ook pas op het laatst doen denk ik :Y

En ik zit er nou over te denken om rond de 26 weken een pretecho/3d-echo te laten maken op zo'n dvd weet je wel. Is dat rond die tijd nog te doen? Of is de beeb dan al te groot? :o
pi_112726072
Peace, eindeiljk die echo! Wat fijn :)

Nanadu, als ik de literatuur mag geloven die ik gelezen heb, is jeuk inderdaad meestal een teken voor verder onderzoek. Ik zou dat dus niet afwachten :N

Lizaa wat ga jij ineens hard :o 16 weken alweer joh ..

En Marjolijntje en Lunta veel succes!! :Y
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 08:19:16 #58
309370 Nanadu
pi_112726135
Marjolijntje en lunta veel succes vandaag!!

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap inderdaad zwangerschapscholestase gehad, dus ik let heel goed op. Ik ben er zelf ook al bang voor. Ik moet nu werken, maar ga straks voor de zekerheid even bellen.bedankt allemaal voor de tips.
pi_112726154
Twinkle, Volgens mij raden ze juist aan om de 3D echo te doen tussen de 25 en 30 weken.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_112726229
Marjolijntje en Lunta zet hem op!
pi_112726857
Mogge!

Marjolijntje & Lunta, hopelijk verloopt het spoedig in het ziekenhuis *O* Krijgen we live updates?

Nanadu, sterkte met de jeuk! Goed dat je even gaat bellen straks.

Maffe, sterkte :*.

Ik heb gister de matrasbeschermer uit het kraampakket op bed gelegd. Wat een onding! }:|
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112726914
pi_112726933
Marjolijntje en Lunta; zet 'm op!! :%
Marjolijntje, vanmiddag ben ik in hetzelfde ziekenhuis ;)

Keshet, veel succes vandaag :*

Even een ego jompel *O* Want ik ben vandaag 27 weken! Mijn eigenste mijlpaal gehaald, vanaf nu is alles nieuw *O*
I found myself alone,
pi_112726937
*O* voor Lenehe
pi_112726943
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 09:23 schreef LeNeHe het volgende:

Even een ego jompel *O* Want ik ben vandaag 27 weken! Mijn eigenste mijlpaal gehaald, vanaf nu is alles nieuw *O*
*O* :*
pi_112726945
Lig nu te wachten op de verloskundige, ctg was goed. Mobiel updaten is lastig, hij crasht steeds op fok :D

Maar zo lang het nog saai is laat ik af en toe wel van me horen ;)
pi_112727094
Marjolijn en Lunta succes vandaag (en de komende dagen).

Wij mogen morgen nog een keer voor een echo. We hebben het tweede deel van de intake en ze hebben een nieuwe stagiaire en nu belde de assistent vanmorgen of we er bezwaar tegen hadden als de stagiaire morgen om te oefenen een echo ging maken. Natuurlijk vinden we dat niet erg :D
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_112727261
Beter MeNicole :D

Ik had het er gisteren met mijn schoonvader over .. Moet voor de 20-weken echo speciaal naar Radboud Nijmegen omdat ikzelf een hartritmestoornis heb. Verloskundige vindt het dan wel zo prettig als er nog net even iets beter wordt gekeken naar het hartje van de beeb. En tuurlijk is de 20-weken echo een medisch en belangrijk gebeuren. Maar dat is de prenatale screening ook en die hebben we in Boxmeer laten doen. Die vrouw daar was super relax en nam er echt de tijd voor om het hele kindje te laten zien en alles .. Nu ben ik er een klein beetje bang voor dat het echt zo'n officieel gebeuren gaat worden daarzo in Nijmegen. Maar toen zei mijn schoonvader: Maar daar zitten wel allemaal studenten die het nog moeten leren en nieuwsgierig zijn, dus als je er een stagiaire bij hebt zullen ze echt wel de tijd nemen. Dus ben benieuwd :)
pi_112727350
quote:

Oh wauw O+ *O* :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112727459
quote:

Dat vind ik zo bijzonder (fijn) om te lezen! Zet hem op LeHeNE!!!!! *O*

Keshet, sterkte/succes vandaag! :*
pi_112727467
Succes Marjolijntje en Lunta.

En gefeliciteer lenehe *O*

En :* voor maffe en kersjes en iedereen die het verder nodig heeft.
pi_112727594
Keshet, ik lees het nu pas. Heeeel veel sterkte vandaag en hopen dat jullie snel goed nieuws krijgen :*

Lenehe, een heeeeele grote *O* en :* voor jou. En ik duim voor de 40 weken voor je en kerngezond mupje in je armen straks :)

En natuurlijk een dikke :* voor jullie allemaal!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_112727816
Succes Lunta en Marjolijntje!!

En Lenehe, wat fijn! *O*

En voor Keshet :*
Met een meidenkwartet
pi_112727903
Marjolijntje en vriend, heel veel succes en plezier en al het andere, voor vandaag/morgen en jullie verdere leven als gezin! Zet m op! :)
pi_112727906
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 09:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Beter MeNicole :D

Ik had het er gisteren met mijn schoonvader over .. Moet voor de 20-weken echo speciaal naar Radboud Nijmegen omdat ikzelf een hartritmestoornis heb. Verloskundige vindt het dan wel zo prettig als er nog net even iets beter wordt gekeken naar het hartje van de beeb. En tuurlijk is de 20-weken echo een medisch en belangrijk gebeuren. Maar dat is de prenatale screening ook en die hebben we in Boxmeer laten doen. Die vrouw daar was super relax en nam er echt de tijd voor om het hele kindje te laten zien en alles .. Nu ben ik er een klein beetje bang voor dat het echt zo'n officieel gebeuren gaat worden daarzo in Nijmegen. Maar toen zei mijn schoonvader: Maar daar zitten wel allemaal studenten die het nog moeten leren en nieuwsgierig zijn, dus als je er een stagiaire bij hebt zullen ze echt wel de tijd nemen. Dus ben benieuwd :)
Mar de 20 weken echo is toch ook een heel medisch gebeuren? Die echo is gewoon om te kijken of alles ok is met je kindje. Voor een gezellige echo moet je toch dan gewoon een pret echo plannen?
*poef* nu is het weg
pi_112727956
LeheNe gefeliciteerd met deze mijlpaal *O*

Lunta en Marjolijntje veel succes vandaag :)

Freecell gefeliciteerd met je zwangerschap *O*

Was afgelopen weken strontchagerijnig dus heb me hier even niet laten zien. Snipverkouden, keelpijn, koorts, geen energie noem het maar op. Dit had ik niet van mijn verlof verwacht. Maar nu hoop ik dat het einde in zicht is.
pi_112728093
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 10:05 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Mar de 20 weken echo is toch ook een heel medisch gebeuren? Die echo is gewoon om te kijken of alles ok is met je kindje. Voor een gezellige echo moet je toch dan gewoon een pret echo plannen?
Ja dat is ook zeker waar Kaatje. Alleen toen met die prenatale screening zei die echoscopiste van: Dan zie ik jullie vast ook met de 20-weken echo! Gaan we verder bewonderen. Zij pakte het gewoon heel relax aan zeg maar .. Het voelde heel prettig ondanks dat je dondersgoed weet dat je ook slecht nieuws te horen kan krijgen. Ben 'bang' dat er met die 20-weken echo dadelij kals het ware over heen geraced wordt en dat we binnen 10 minuten weer buiten staan.

Maar inderdaad, daar zijn pretecho's ook weer voor, en die gaat er ook zeker komen! Tis ook vooral nieuwsgierigheid natuurlijk! Heb het hummeltje al (!) 8 heule weken nie gezien ;) :P
pi_112728150
Keshet, veel sterkte/succes vandaag! :*
pi_112728269
20 weken echo is inderdaad een medische echo.....
Maar hier wordt er ook niet extra zwaar over gedaan van te voren... Wel wordt er verteld dat het een extra uitgebreide is enzo, maar "zwaar" wordt het pas als er iets niet lijkt te kloppen.....
pi_112728328
:o waarschijnlijk komt ze vandaag! Had 2-3 cm ontsluiting, net gestript en een tabletje gehad. Nu half uurtje CTG en dan moet ik m'n bed uit. En met de volgende controle waarschijnlijk door naar de verloskamers.

Lenehe, fijne mijlpaal! En ik zal zwaaien vanmiddag ;) verder zit ik echt onder een steen en op m'n mobiel enzo, sorry :@
pi_112728355
Marjolijn das mooi meegenomen zo. Hoop voor je dat je vandaag mama word!
pi_112728404
Twinkle, om alles goed te kunnen zien heb je wel een half uur nodig denk ik. Zelfs als iemand ervaren is duurt het langer dan 10 min :Y. De ene echoscopist doet het natuurlijk leuker dan de ander, maar je beeb krijg je lang genoeg te zien, don't worry.

Marjolijntje wat fijn!! Succes meis!

Mereltje, vervelend dat je je zo rot voelt. Sterkte met de laatste loodjes :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112728454
Waah Marjolijntje, dus misschien toch vandaag! Wat fijn!

Thanks Phaidra voor je geruststelling :D
  maandag 11 juni 2012 @ 10:35:45 #84
364299 Devia
Lactivist
pi_112728569
(stiekeme meelezer)

Wauw Marjolijn wat boffen! :D Ook zonder inleiding zou je dan ergens de komende dagen mama zijn geworden, maar zo gaat het helemaal snel :)
pi_112728584
Spannend Marjolijntje! *O*
pi_112728592
Twinkel de GUO duurde bij ons ook meer dan een half uur en ze was juist mega relaxed. Het scheelt dat er bij ons alles goed was met het kindje.
pi_112728612
Marjolijntje wat fijn :D Succes :*
pi_112728663
Heel fijn Marjolijntje. Veel succes!!
Met een meidenkwartet
pi_112728848
Gaan Marjolijntje!!! Hoppaaaa!!! w/

LeNeHe, extra speciale mijlpaal voor jou, dat verdient een extra jompel *O*
pi_112729219
LeNeHe! *O*

Keshet :*

Marjolijntje, fijn, die heb je alvast te pakken! ^O^.
  maandag 11 juni 2012 @ 11:02:20 #91
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_112729267
Succes Marjolijntje!! :% *O*
pi_112729289
LeNeHe *O* *O*
pi_112729316
Vanochtend weer goedgekeurd bij de gyn. Tweetal ligt mooi op schema en zijn nog steeds allebei even groot. Op naar de twintig weken echo. Daar staat bij ons in het zh 30 minuten voor trouwens. En voor een tweeling blijkbaar 50 minuten.
Met een meidenkwartet
pi_112729353

Lenehe *O*

marjolijntje, spannend :o ! Veel succes!

Adesse, morgen 40 wk he, hoe gaat t?
pi_112729924
Met mij alles goed. Beetje gaar, slapen lukt niet altijd even goed. Maar als ik hier zie hoe zwaar andere het hebben dan mag ik echt in mijn handen knijpen dat dit het is.

Het is ook raar om morgen 40 weken te zijn en nog geen voortekenen te hebben. Hoe is het met de andere LLM-ers?
pi_112730693
Verschilt een beetje per dag adesse. De ene dag veel kramp en steken, de andere dag niks. En de baby is erg rustig de laatste dagen, de darmen druk.
  maandag 11 juni 2012 @ 12:01:47 #97
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112731300
Yeah Marjolijntje, die paar cm ontsluiting heb je toch maar mooi binnen!

Lenehe, je eigen mijlpaal behaald *O*

Nanadu, heb je al gebeld??
pi_112731403
Lunta en Marjo heel veel succes morgen en de komende dagen met inleiden en bevallen!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_112731856
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 11:45 schreef clauwheee het volgende:
Verschilt een beetje per dag adesse. De ene dag veel kramp en steken, de andere dag niks. En de baby is erg rustig de laatste dagen, de darmen druk.
Zou mijn reactie kunnen zijn :P.

Zaterdag hebben we ons nieuwe kitten opgehaald, dus ik ben nu heel druk met opvoeden. Heb nog helemaal geen tijd om te bevallen :D. Ik ben wel van plan om vandaag mijn ziekenhuistas eens klaar te gaan zetten. Mag wel met 38+2, niet? :+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112731915
Als je die tas klaar zet ga je bevallen :P

Ik had bij de middelste en de jongste tas ook nog niet klaar. Bij beide 2 dagen nadat ik de tas klaar had zijn ze geboren :Y
pi_112732163
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:17 schreef MeNicole2 het volgende:
Als je die tas klaar zet ga je bevallen :P

Ik had bij de middelste en de jongste tas ook nog niet klaar. Bij beide 2 dagen nadat ik de tas klaar had zijn ze geboren :Y
Oh dan wacht ik nog ff hoor! Wil niet op de 13e bevallen :N _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112732320
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:24 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Oh dan wacht ik nog ff hoor! Wil niet op de 13e bevallen :N _O-
Wat is er met de 13e? Mijn middelste is ook van de 13e! Zolang het niet op vrijdag valt :P
pi_112732732
O ja, de tas. Die zal ik ook nog even compleet maken.

M'n O+ roept al weken dat het de 13e komt. Ik zeg dat ie niet spoort, ik gok zelf op de 26e. Hij is zelf van een (vrijdag :P) 13e, dus die zijn best leuk Phaidra ;).
pi_112732772
Twinkle, aan de ene kant wel fijn dat ze je voor de zekerheid naar een nog gespecialiseerder ziekenhuis sturen. Ik ga ervan uit dat ze daar echt wel genoeg tijd voor je gaan nemen hoor.

Marjolijntje, wat spannend dat je misschien vandaag al mama wordt. Succes hoor

Mereltje, vervelend dat je jezelf zo rot voelde. Ik ga meeduimen dat het einde nu in zicht is.

Lenehe, wat fijn dat je de mijlpaal van 27 weken heb gehaald. Succes met de overige weken. *O*

Cathar, hoera goedgekeurd. Op naar de volgende echo.
pi_112733507
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:28 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Wat is er met de 13e? Mijn middelste is ook van de 13e! Zolang het niet op vrijdag valt :P
Vrijdag de 13de is mijn trouwdag :D
pi_112733622
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:59 schreef Skoap het volgende:

[..]

Vrijdag de 13de is mijn trouwdag :D
Mijne was 6-6-6 was al gedoemd om te mislukken :+
pi_112734134
Begin nu toch wel echt krampen te krijgen hoor :D over een kwartiertje weer CTG :)
pi_112734167
Spannend marjolijntje

Heeel veel succes!! :*
pi_112734207
Mijne op 13-3-7 en voor de nerds onder ons kan dat dus niets dan succes opleveren ;)

Ik ben eens de felicitatiekaartjes van de geboorte van Seb aan het inplakken. :D werd eens tijd na 3,5 jaar
pi_112734257
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:02 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Mijne was 6-6-6 was al gedoemd om te mislukken :+
Die van ons ook. Ik vind het een toffe dag.

* Tinuviel gaat snel weer terug naar meelezen

Spannend Marjolijntje, succes!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_112734425
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:18 schreef Estrys het volgende:
Mijne op 13-3-7 en voor de nerds onder ons kan dat dus niets dan succes opleveren ;)

OMG ik ben een nerd :')
Maar denk niet dat we hetzelfde bedoelen. Hoop ik dan :D
pi_112734560
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:24 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

OMG ik ben een nerd :')
Maar denk niet dat we hetzelfde bedoelen. Hoop ik dan :D
Ik vrees het wel :P
pi_112734587
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:28 schreef Estrys het volgende:

[..]

Is het de 1337 die ze ook bij games gebruiken?
pi_112734613
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:28 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Is het de 1337 die ze ook bij games gebruiken?
pi_112734653
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:29 schreef Estrys het volgende:

[..]

Haha ben officieel een nerd :')
pi_112734723
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 12:39 schreef clauwheee het volgende:
O ja, de tas. Die zal ik ook nog even compleet maken.

M'n O+ roept al weken dat het de 13e komt. Ik zeg dat ie niet spoort, ik gok zelf op de 26e. Hij is zelf van een (vrijdag :P) 13e, dus die zijn best leuk Phaidra ;).
Mijn lief is ook van de 13e, in februari dan :D Maar ik vind het gewoon niet zo'n mooi getal. Doe dan de 15e maar (waar gáát dit over :')).

Marjolijntje, pufsmilies voor jou!! :% :% :%
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112734809
Ik heb zwangerschapskleding aan. Al het andere zit niet fijn. En ik wil het pas volgende week op mijn werk vertellen. Ben bang dat iedereen het al ziet :D Vrijdag echo! Ben benieuwd naar de uitgerekende datum :)
  maandag 11 juni 2012 @ 13:34:18 #118
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112734844
Hier wel LLM, maar niks hoor. Geen kramp, geen last van m'n darmen, niks. Ik reken op de 41 weken :)

Marjolijn, succes, ik compenseer jouw 2 weken te vroeg wel hoor :P .
pi_112734852
Ik ook. Volgens mij schelen we namelijk niet zo heel veel. 2 weken denk ik.
En over datum heb ik gewoon iets stoms. De oudste ie van 04-08 is dubbele, middelste is van 13-7 is ook bijna dubbele :P . Bij de jongste wist ik gewoon dat ie 18-9 kwam want weer dubbele. Maar nu ben ik halverwege januari uitgeteld. Dus deze komt of te vroeg op 02-01 of te laat op 01-02 ;)
Tja je moet toch iets!!
pi_112734949
Vorige keer kwam ze op 9 januari. Als ze het bijstellen naar 6 januari dan ga ik gillen :D
  maandag 11 juni 2012 @ 13:37:12 #121
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_112734968
ik las 't bericht over die 1337 datum en keek naar m'n klok. precies 13.37u! :)
in de haak.
  maandag 11 juni 2012 @ 13:37:54 #122
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112734996
Ik ben beetje boos!
Artsen willen niet naar andere mogelijkheden kijken en ik heb keus uit 2 dingen die ik beide niet wil

maar ik wil ook naar huis moeilijk dit!

Marjolijntje spannend!

maandag 11 juni 2012 @ 13:38:29 #123
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112735022
Ik mag wel in de OP 13 januari
pi_112735034
quote:
6s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:37 schreef trui het volgende:
Happy 1337 Trui!
  maandag 11 juni 2012 @ 13:39:19 #125
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112735056
quote:
6s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:37 schreef trui het volgende:
Mooie post!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 11 juni 2012 @ 13:39:51 #126
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112735077
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:37 schreef pardijntje het volgende:
Ik ben beetje boos!
Artsen willen niet naar andere mogelijkheden kijken en ik heb keus uit 2 dingen die ik beide niet wil

maar ik wil ook naar huis moeilijk dit!

Marjolijntje spannend!

Huh?
  maandag 11 juni 2012 @ 13:42:40 #127
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_112735205
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:
Huh?
zij is beetje boos.
in de haak.
  maandag 11 juni 2012 @ 13:43:41 #128
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112735245
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:42 schreef trui het volgende:

[..]

zij is beetje boos.
Blijkbaar?

sup?
  maandag 11 juni 2012 @ 13:45:42 #129
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112735348
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Huh?
er zijn andere medicijnen mogelijk maar daar doet dit ziekenhuis niet aan

ik reageer slecht op primperan maar die moet ik nu of meteen sonde!
Als blijkt dat primperan zelfde effect geeft als vorige keer wordt het morgen alsnog sonde

natuurlijk wil ik me beter voelen en eten en drinken binnenhouden en naar huis maar terwijl er dus andere mogelijkheden zijn moet protocol gevolgd worden
pi_112735383
Je bent altijd vrij om naar een ander ziekenhuis te gaan he!!
  maandag 11 juni 2012 @ 13:47:14 #131
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112735415
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:45 schreef pardijntje het volgende:

[..]

er zijn andere medicijnen mogelijk maar daar doet dit ziekenhuis niet aan

ik reageer slecht op primperan maar die moet ik nu of meteen sonde!
Als blijkt dat primperan zelfde effect geeft als vorige keer wordt het morgen alsnog sonde

natuurlijk wil ik me beter voelen en eten en drinken binnenhouden en naar huis maar terwijl er dus andere mogelijkheden zijn moet protocol gevolgd worden
Ander ziekenhuis?
  maandag 11 juni 2012 @ 13:53:18 #132
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112735715
Dat kan ik idd wel gaan overleggen met thuisfront
(al zijn ze hier wel op de hoogte van overige medische situatie)
pi_112735777
Buhh Pardijntje, het zit je ook niet mee he :(
pi_112735975
quote:
_O_ _O_
pi_112736089
Pardijntje :( bah wat vervelend zeg.
  maandag 11 juni 2012 @ 14:02:28 #136
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112736124
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 10:28 schreef Phaidra het volgende:
Twinkle, om alles goed te kunnen zien heb je wel een half uur nodig denk ik. Zelfs als iemand ervaren is duurt het langer dan 10 min :Y. De ene echoscopist doet het natuurlijk leuker dan de ander, maar je beeb krijg je lang genoeg te zien, don't worry.

Marjolijntje wat fijn!! Succes meis!

Mereltje, vervelend dat je je zo rot voelt. Sterkte met de laatste loodjes :*
Niet om de hoop de grond in te boren, maar ik heb een GUO gehad in Leiden (extra uitgebreid ivm o.a kans op aangeboren hartafwijkingen, niertjes etc) en ik stond mooi wel binnen 10 min weer buiten met 'slechts' 1 foto van een voetje _O- de VK heeft gespecificeerd moeten aangeven wat het risico is en dat bekijken ze dan via close up en bloedtoestroom etc, rest wordt even 'snel' opgemeten en gemaild naar je VK/gyn en :W , weet nog dat ik een flinke deceptie ervan had aangezien bij mijn oudste hij idd ongv 30 min had geduurt (ook GUO) en bijna een fotoboekje vol met afdrukken. Het excuus hiervoor is bezuinigingen en ze vinden het dan ook niet langer nodig om uitgebreid alles te bekijken en gewoon standaard eikpunten te hanteren.

Verder ergens blij en opgelucht dat eindelijk de reden van mijn hardnekkige voorweeen en verweking bekend geworden is dankzij een HAIO (huisarts in opleiding) nota bene! een beginnende schimmelinfectie (ok das niet zo heel bijzonder, daar he'k er al meer van gehad deze zwangerschap) maar ook een baarmoederhalsinfectie! de HAIO kwam m tegen omdat zij wilde weten welke schimmel omdat hij zo recidiverend is... blijkt het gewoon een combinatie te zijn van ongelukkige factoren... Vanmiddag 2 kuurtjes ophalen en dan zou het een stuk dragelijker moeten zijn.
Ben benieuwd, want dat mes ben ik wel een beetje zat, net als het thuis zitten en het beperkt zijn.
Gewoon n stuiterballetje
pi_112736322
Hey Maffe, dat is goed nieuws! Hopen dat het helpt!
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 14:11:24 #138
309370 Nanadu
pi_112736568
Marjolijntje waarschijnlijk vandaag je kindje in handen :% :% :%

Lunta hopen dat het voor jou ook snel zal gaan.

Maffe wat fijn dat het ontdekt is en ik hoop dat het snel dragelijker voor je wordt.

Ik heb net gebeld en ik moet zo naar het ziekenhuis voor controle. Ze willen het zekere voor het onzekere nemen, omdat ik het tijdens mijn vorige zwangerschap ook heb gehad en ik de baby vandaag nog niet heel aanwezig heb gevoeld (ik denk dat dit komt doordat ik druk ben op mijn werk). Ik maak dus nu wat dingen af op mijn werk en ga dan op weg naar het ziekenhuis :{
  maandag 11 juni 2012 @ 14:12:13 #139
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112736602
Maffe dat zou fijn zijn! Duimen draaien!
  maandag 11 juni 2012 @ 14:15:58 #140
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112736791
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:11 schreef Nanadu het volgende:
Marjolijntje waarschijnlijk vandaag je kindje in handen :% :% :%

Lunta hopen dat het voor jou ook snel zal gaan.

Maffe wat fijn dat het ontdekt is en ik hoop dat het snel dragelijker voor je wordt.

Ik heb net gebeld en ik moet zo naar het ziekenhuis voor controle. Ze willen het zekere voor het onzekere nemen, omdat ik het tijdens mijn vorige zwangerschap ook heb gehad en ik de baby vandaag nog niet heel aanwezig heb gevoeld (ik denk dat dit komt doordat ik druk ben op mijn werk). Ik maak dus nu wat dingen af op mijn werk en ga dan op weg naar het ziekenhuis :{
Sterkte Nanadu, ik hoop dat het meevalt en dat kleintje gewoon een luie dag heeft en jij oranje-EK-allergie hebt :*
Gewoon n stuiterballetje
pi_112736912
Freecell nog gefeliciteerd!! Had het helemaal gemist! :)

Nanadu, sterkte in het ziekenhuis!

Marjolijntje en Lunta succes!!

Vanmorgen 30-weken echo gehad! Alles ziet er goed uit, baby loopt een kleine week voor op groei, maar dat was gewoon gemiddeld volgens de vlos. :)
  maandag 11 juni 2012 @ 14:23:06 #142
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112737087
Succes in ziekenhuis nanadu :*
pi_112737101
Maffe, dat is dus waar ik een beetje 'schrik' voor heb. Nou ja, als ze het kindje medisch gezien maar goed doorlichten, dan ben ik al blij. Die pretecho komt er toch wel. En een HIO die dus aardig bij de pinken was .. Fijn dat het probleem nu bij de kern aangepakt kan worden!

Nanadu goed dat ze actie ondernemen voor je. Ik hoop dat je er snel van verlost bent.

Jeej labelloo, fijn dat je een goede echo hebt gehad! :)

Ik ben geen nerd, kan iemand mij het uitleggen? :+ :@
pi_112737278
Succes Nanadu
pi_112737341
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:23 schreef Twinkle20 het volgende:

Ik ben geen nerd, kan iemand mij het uitleggen? :+ :@
Even googlen op 1337 :)
pi_112737479
Seb is resoluut, hij wil een broertje. Ik zei dat hij dat niet kon kiezen en dat een zusje toch ook leuk is maar: 'Nee ik wil alleen een broertje' :D
pi_112737678
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:33 schreef Estrys het volgende:
Seb is resoluut, hij wil een broertje. Ik zei dat hij dat niet kon kiezen en dat een zusje toch ook leuk is maar: 'Nee ik wil alleen een broertje' :D
Zit je mooi mee als je een meisje krijgt :P Mikael had hetzelfde. Van de week hadden we het er een beetje over en toen wilde ie nu toch wel een keer een zusje als er weer een baby zou komen. Hij weet alleen nog niet dat er ook echt nog een baby komt!!
pi_112737692
Mijn meiden will absoluut zusjes, want jongens zijn stom :D
Ik zou het wel heel leuk vinden als er 1 jongetje bij zit...
Met een meidenkwartet
pi_112738141
Nou ja we zullen het over tien weken zien, of hij heeft geluk of we en hebben nog 20 weken om hem te overtuigen van hoe heel leuk zusjes zijn. Ik denk zelf dat hij geluk heeft en dat het een jochie zal worden.
  maandag 11 juni 2012 @ 14:51:04 #150
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112738182
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:50 schreef Estrys het volgende:
Nou ja we zullen het over tien weken zien, of hij heeft geluk of we en hebben nog 20 weken om hem te overtuigen van hoe heel leuk zusjes zijn. Ik denk zelf dat hij geluk heeft en dat het een jochie zal worden.
Hoe is het met jouw misselijkheid?
pi_112738264
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw misselijkheid?
Af en toe komt er nog een vlaag voorbij. Vooral 's ochtends bij het opstaan en na 19 uur 's avonds. Maar sinds de medicijnen nog maar een keer of vier hoeven overgeven. Gaat prima dus met deze medicijnen.
pi_112738611
quote:
Win! :D

Marjolijntje: succes!!
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:53 schreef Estrys het volgende:

[..]

Af en toe komt er nog een vlaag voorbij. Vooral 's ochtends bij het opstaan en na 19 uur 's avonds. Maar sinds de medicijnen nog maar een keer of vier hoeven overgeven. Gaat prima dus met deze medicijnen.
Fijn dat de medicijnen het zo goed doen :)
pi_112738615
Hopelijk is de orzaak gevonden Maffemuts.

Nanadu hopelijk valt het mee in het ziekenhuis.

Fijn dat het met de medicijneb beter gaat Estrys.

Labello weer goed gekeurd.

De rest niet onthouden.
  maandag 11 juni 2012 @ 15:02:48 #154
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112738636
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 14:53 schreef Estrys het volgende:

[..]

Klinkt goed!
pi_112738821
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 13:31 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Mijn lief is ook van de 13e, in februari dan :D
Die van mij ook :D Ik zal straks even vragen of ie Phaidra ook kent 8-) ;)
pi_112739632
Mijn vader en beide broertjes zijn allemaal op vrijdag de 13e geboren, en ik hoopte zooooo ontzettend dat Jelte ook op vrijdag 13 mei geboren zou worden, helaas net een dagje later (nou ja, ik was niet minder blij met m hoor, dus dat helaas valt ook wel mee :P )... Nieuwe tradities maken dan maar ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_112740228
De traditie hier is om kinderen te krijgen op een kerstdag, nieuwjaarsdag of drie koningen. Misschien maar eens oudjaarsdag doen dit keer. Die is nog vrij
pi_112740626
Hier niet zulke tradities. Zoontje is wel op vaderdag geboren. Ben benieuwd of dat met deze weer gebeurd. Dat zou echt leuk zijn. Al hoewel ik zag dat warm zou worden dit weekend. Misschien dan toch maar liever eerder :)
pi_112740708
Kan niet op iedereen los reageren, sorry.
Dus :* voor wie het nodig heeft.
*O* voor wie het heeft verdient.

Hier tablet nr. 2, en deze doet zowaar wat, tenminste ik heb het bij vlagen extreem warm en benauwd met een licht krampje in mijn buik. De CTG liet ook wel een mooi skigebied zien, dus hopen dat er nu wel iets gebeurt. Om 6 uur 'gift' nr. 3, waarom ze het een gift noemen, ik zou het niet weten :? Ik vind het een k*tgevoel dat toucheren... :{
pi_112740920
:* lunta, hoop dat het bij jou nu ook goed op gang komt.
Hier nog steeds 3mm, maar ondertussen wel volledig verweekte bmm. En vliezen zijn net gebroken. Niet helemaal helder vruchtwater, dus we moeten na de geboorte nog 8 uur blijven.
En de weeën beginnen nu vervelend te worden.
  maandag 11 juni 2012 @ 15:58:28 #161
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112740953
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:57 schreef Marjolijntje het volgende:
Hier nog steeds 3mm, maar ondertussen wel volledig verweekte bmm. En vliezen zijn net gebroken. Niet helemaal helder vruchtwater, dus we moeten na de geboorte nog 8 uur blijven.
Vervelende weeën zijn goed.
pi_112741049
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 15:57 schreef Marjolijntje het volgende:
En als de vliezen gebroken zijn gaat het allemaal wat sneller. Was in ieder geval bij mij zo.

Succes en sterkte voor en tijdens de bevalling.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 11 juni 2012 @ 16:04:05 #163
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112741159
Lunta en Marjolijntje, fijn dat er al iets van actie te bespeuren valt!

Maffe, een reden weten is altijd fijn.

Estrys, da's goed nieuws!

Pardijntje, leken jouw gyns maar wat meer op de mijne...
Het gezeik dat jij hebt had ik 3 jaar geleden, tijdens de vorige zwangerschap. Mijn huidige artsen zien gelukkig in dat als een medicijn elders op de wereld wel succesvol en probleemloos gebruikt kan worden tijdens de zwangerschap, dat dit in NL ook kan. Wat een pech voor jou dat ze niet willen afwijken van het protocol...
Zoals ik je net al zei: Een zwangerschap die niet volgens de boekjes verloopt moet je ook niet volgens de boekjes willen behandelen. Dat zet doorgaans weinig zoden aan de dijk. En dan ben jij het arme slachtoffer -O-
  maandag 11 juni 2012 @ 16:04:11 #164
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_112741161
Succes meiden!!! :%
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  maandag 11 juni 2012 @ 17:12:46 #165
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112744017
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 16:04 schreef Kersjes het volgende:
Lunta en Marjolijntje, fijn dat er al iets van actie te bespeuren valt!

Maffe, een reden weten is altijd fijn.

Estrys, da's goed nieuws!

Pardijntje, leken jouw gyns maar wat meer op de mijne...
Het gezeik dat jij hebt had ik 3 jaar geleden, tijdens de vorige zwangerschap. Mijn huidige artsen zien gelukkig in dat als een medicijn elders op de wereld wel succesvol en probleemloos gebruikt kan worden tijdens de zwangerschap, dat dit in NL ook kan. Wat een pech voor jou dat ze niet willen afwijken van het protocol...
Zoals ik je net al zei: Een zwangerschap die niet volgens de boekjes verloopt moet je ook niet volgens de boekjes willen behandelen . Dat zet doorgaans weinig zoden aan de dijk. En dan ben jij het arme slachtoffer -O-
En zie in het dik de reden van miscommunicatie onnodig 'lijden' en ellende... Als iedereen (Gyn/VK's etc) dat nou zou beseffen, zou het er een hele berg makkelijker en comfortabeler op worden, mja zal wel een utopie zijn vrees ik :@
Gewoon n stuiterballetje
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 17:16:57 #166
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_112744170
Vandaag de 20 weken echo gehad. Mijn vriendin en ik krijgen een zoon *O*

Verder is de baby helemaal nagekeken en alle teentjes en vingertjes zaten eraan. Helemaal gechecked, en helemaal in orde :)

Ik ben zó blij en zó trots :D 8-)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 11 juni 2012 @ 17:17:44 #167
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112744206
quote:
7s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:16 schreef onlogisch het volgende:

Verder is de baby helemaal nagekeken en alle teentjes en vingertjes zaten eraan. Helemaal gechecked, en helemaal in orde :)

Gefeliciteerd! *O*
Gewoon n stuiterballetje
pi_112744284
quote:
7s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:16 schreef onlogisch het volgende:

Mooi hè! Gefeliciteerd *O*
pi_112744327
Marjolijntje en Lunta! :% :% :% Zet 'm op hè dames!

Maffe, dat zou fijn zijn als de oorzaak gevonden is! Hoop dat de kuur aanslaat!

Pardijntje wat rot dat het zh niet meewerkt. :*

Nanadu, veel succes en sterkte in het zh. Hoop dat alles goed is. :*

Kom net uit het zh, controle gehad. Deze keer bij de klinisch vk, die even wilde oefenen met echo ^O^ helemaal leuk!
Beppie is gedraaid (dat dacht ik al te voelen gister :D ) en net toen ze een fotootje wilde maken van haar hoofdje gingen er 2 handjes voor als in no pictures please :{w
Da's gewoon óns kind, ben verliefd op d'r, nu al :P O+
I found myself alone,
pi_112744359
Onlogisch; gefeliciteerd met de goede echo! *G*
I found myself alone,
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 17:44:11 #171
309370 Nanadu
pi_112745372
Ego post vanuit het ziekenhuis.ik ben nog steeds in het ziekenhuis, want uitslagen van mijn lever zijn niet goed. Nu weer bloed prikken voor verder onderzoek.ctg was gelukkig helemaal goed.
  maandag 11 juni 2012 @ 17:53:00 #172
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112745752
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 17:44 schreef Nanadu het volgende:
Ego post vanuit het ziekenhuis.ik ben nog steeds in het ziekenhuis, want uitslagen van mijn lever zijn niet goed. Nu weer bloed prikken voor verder onderzoek.ctg was gelukkig helemaal goed.
Gedverderrie, sterkte Nanadu!
Gewoon n stuiterballetje
pi_112745784
Buhh Nanadu -O- .. Maar goed dat je even langs bent gegaan dan! Hoop dat het allemaal voor je mee valt.

Ik zag een goede 20-weken echo voorbij komen van iemand *O*

Lunta en Marjolijntje zet hem op :% :% :%

En ik heb vanmiddag floradix en lactulose ingeslagen. Hopelijk helpt het ^O^

Zo en nu ben ik moe, lekker op de bank en vroeg naar bed. Komende 3 dagen best druk met werk (gelukkig), zo te eerder is de 20-weken echo, zo te eerder heb ik vakantie :+
pi_112749096
Gets Nanadu :{ veel sterkte daarzo :*

Twinkle, succes met de komende drukke dagen! Voordeel inderdaad dat de tijd lekker snel gaat. Ook vast succes voor de 20 wkn echo!
I found myself alone,
pi_112749353
Nanadu, wat vervelend zeg! Fijn dat ze je wel gelijk goed onderzoeken!

Lenehe, je eigen mijlpaal gehaald *O* Fijn dat je meisje t zo goed doet!

Zo hier net ook handig. We hebben 2 grote glazen vazen staan, nou ja hadden dus. Viel er net 1 kapot. Zal je altijd zien dat dat gebeurt als ik alleen thuis ben met dreumes :')
Stofzuiger staat uiteraard ook op zolder, dus die halen werkt ook even niet (dreumes meenemen naar boven, stofzuiger naar beneden halen, dreumes weer ophalen, wordt.m. even niet).
Maar.pff ben gelijk moe :P megagrote stukken glas en kind dat erbij wil :')
pi_112749548
he nanadu, wat klote zeg! goed dat je gebeld hebt. Gaat het om je galzouten of denken ze aan wat anders? Pfft het zit je niet mee he. Zijn je ijzer en je bloeddruk nu wel in orde?

Lenehe: ik krijg gewoon tranen in mijn ogen van wat je schreef, dat alles maar nieuw mag blijven voor jullie. Heel erg gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal. :*

Maffe: fijn als dat het zou zijn zeg, ik duim!

Pardijntje: wat heb je uiteindelijk besloten?

Keshet: hoe ging het vandaag?

Estrys: *O* dat je je wat beter voelt!

Onlogisch: w/ voor de goede echo!

Ai Son! Is het wel gelukt allemaal?
pi_112749766
Stpfzuigen gaat R doen als.ie.thuis is (mag,van m de.stofzuiger niet gaan slepen). Verder hou ik floris van de plek weg (tis.gelukkig.niet in de.loop). Gaat toch zo bijna slapen ;) maar das soms wel t nadeel van zwanger zijn. Sommige dingen gaan toch even wat lastiger (en dan is.een kind van nog geen 2 soms.best lastig. Althans een groter kind kan je net even makkelijker weghouden van zo'n plek).

Hoe.ist met jou trouwens?
pi_112749972
Lenehe wat een mooie mijlpaal meis :*
The way you rock'n'roll
  maandag 11 juni 2012 @ 19:14:25 #179
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112750104
Zo jammer he Maffe.... Wat dat betreft valt er nog heel wat te verbeteren in de gezondheidszorg.

Nanadu, ook dat nog erbij. Gelukkig word je nu wel goed in de gaten gehouden.

Onlogisch, jongens zijn zo leuk O+

Lenehe O+

Pfff, mijn buik wordt verbouwd joh, niet normaal, buik vliegt alle kanten op! En volgens mij doet hij wat met de navelstreng ofzo, mijn navel doet raar :D
pi_112750146
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
Stpfzuigen gaat R doen als.ie.thuis is (mag,van m de.stofzuiger niet gaan slepen). Verder hou ik floris van de plek weg (tis.gelukkig.niet in de.loop). Gaat toch zo bijna slapen ;) maar das soms wel t nadeel van zwanger zijn. Sommige dingen gaan toch even wat lastiger (en dan is.een kind van nog geen 2 soms.best lastig. Althans een groter kind kan je net even makkelijker weghouden van zo'n plek).

Hoe.ist met jou trouwens?
Reken er niet op Son... Niets interessanter dan zo'n plek.
pi_112750205
Dubbel
  maandag 11 juni 2012 @ 19:29:58 #182
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112751071
Succes Lunta en Marjoleintje :% :% :% :% :% :% :% :%

en nog even voor LeNeHe een *O* voor je eigen, oh zo belangrijke mijlpaal. :*

Nanadu :*
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 19:31:53 #183
309370 Nanadu
pi_112751200
Nog steeds vanuit het ziekenhuis en helaas moet ik een nacht boven ter observatie.ze willen meerdere keren ctg maken en bloeddruk meten. Ik had dit even niet zien aankomen en schrok er ook van. Ik hoop dat het allemaal meevalt en ik morgen weet naar huis mag.
pi_112752018
Nanadu dat is schrikken! Doe rustig aan. hoop dat het snel weer beter met je gaat.
  maandag 11 juni 2012 @ 19:49:57 #185
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112752292
Nanadu -O-
pi_112752581
jemig wat een schrik nanadu! sterkte!
pi_112752936
Sterkte nanadu.

Onlogisch leuk dat je een jongen krijgt.

Sonnetje, dan valt zwanger zijn inderdaad niet mee. Is je zoon een beetje meegaand of echt een kleine ondeugd?
pi_112753673
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 19:15 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Reken er niet op Son... Niets interessanter dan zo'n plek.
Das ook wel weer zo :D

Jeetje nanadu, das wel even schrikken idd. Maar ook wel weer fijn dat ze je zo goed in de gaten houden!

Omentielvo, hij is heel lief gelukkig :D maar is al druk aan t oefenen op peuter zijn ;) plus dat t ook nogal een moederskindje is :D
Hij kan wel steeds beter helpen met dingen en das wel handig (en schattig).
Ondeugend is ie ook hoor ;)
pi_112753917
Nanadu -O- Sterkte!

Kersjes, die navelstreng zit niet aan jou navel vast :P
pi_112754272
Zo, na heel wat bijlezen weer een hoop gebeurd hier!

Verse beebs bij Bijtje en Twhisteweed! Gefeliciteerd!

Nieuwe baby's onderweg bij Marjolijntje en Lunta!

Lenehe: gefeliciteerd met je mijlpaal! Geweldig!

Verder nog een hoop nieuwe zwangeren, LLM's, en verloven gestart!

Nanadu & pardijntje wat naar :-( hopelijk knappen jullie allebei snel weer op!

En nu ff een egostukje:
Ja het gaat gelukkig prima met me. Helaas op het werk geen goed nieuws gehad. Ik ben helaas werkloos geworden. Er is dus een hele berg dingen die geregeld moeten worden. Ik probeer er het positieve van te zien: eerst 4 weken overuren opeten, dan officieel verlof. Dus tot 26 oktober wel inkomen, en vanaf nu al vrij.

Half september kijken we weer verder. Nu kan ik me goed richten op de komst van de kleine en lekker in huis rommelen. En daar moet nog genoeg gebeuren! Ik kan nu in elk geval wat vaker meeposten!

Vorige week ook de groeiecho gehad. Ze ligt al naar beneden, maar nog niet vast.
Gewicht is perfect op de curve en ze zag er geweldig uit. De echo was zelfs zo snel klaar dat de echoscopiste nog even tijd had om met de 3D te spelen. Daar kwam een prachtig koppie uit! Ik ben flieft!

Succes allemaal verder!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
  maandag 11 juni 2012 @ 20:21:51 #191
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112754330
Ik weet het Freecell, maar om nou te zeggen dat hij mijn placenta zo aan het shaken maakt klinkt zo mogelijk nog stommer :P
Hij is nog steeds bezig trouwens, doet inmiddels behoorlijk zeer.
  maandag 11 juni 2012 @ 20:23:14 #192
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112754432
Balen van je baan Bunny... Succes met het vinden van wat anders.
pi_112754643
Nanadu -O- Hoop dat je naar huis mag morgen!
  maandag 11 juni 2012 @ 20:49:07 #194
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112756265
:W

Sterkte Marjolijntje en Lunta, en Nanadu ook... balen dat je moet blijven -O-

Ik ben uitzetlijstjes aan het bekijken :') :@

Donderdag pas echo, daarna mag ik ECHT rondkijken :7
  maandag 11 juni 2012 @ 20:51:36 #195
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_112756442
Ik ook donderdag... Ben erg gespannen... :@
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_112756468
Das schrikken Nanadu! :*
pi_112756532
Minder van je baan Bunny!
  maandag 11 juni 2012 @ 20:53:05 #198
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112756545
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef __Isis__ het volgende:
Ik ook donderdag... Ben erg gespannen... :@
Ik ook, spannend he! :*
pi_112756620
Pardijntje heeft besloten terug de kast in te gaan
verder met meneer overlegd, we gaan nu mee in wat er wordt voorgesteld, woensdag controle eigen gyn en daar nog eens aankaarten

nanadu hopelijk valt het mee en ben je morgen weer thuis! :*

Een zoon met goede echo voor onlogisch! Gefeliciteerd

son! Pas je beetje op met dat glas? Is het verder gelukt vanavond?

Bunny balen van je baan :*
pi_112756709
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef draculettetje het volgende:
verder met meneer overlegd, we gaan nu mee in wat er wordt voorgesteld, woensdag controle eigen gyn en daar nog eens aankaarten

Ja!!!!! Daar ben je!!! *O*
  maandag 11 juni 2012 @ 20:56:53 #201
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112756850
quote:

Hoi :W

hopen dat je eigen gyn wat ruimdenkender is :*
pi_112756955
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef peace-lover het volgende:

[..]

Hoi :W

hopen dat je eigen gyn wat ruimdenkender is :*
Wanneer kom jij uit de kast? ;)

Draculettetje :*
The way you rock'n'roll
pi_112757023
quote:

Dracu ook, wat leuk :D *O*

Balen Bunny -O-

Nanadu hopen dat je snel naar huis mag :*
pi_112757024
quote:

Wat leuk! 2 zwangere zussen! O+
pi_112757072
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef Oognip het volgende:

[..]

:Y O+
pi_112757153
Nooit gedacht ooit samen met vamp zwanger te zijn hihi
  maandag 11 juni 2012 @ 21:05:35 #207
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112757516
quote:

Hee mop eindelijk uit de kast! Doe waar je je goed bij voelt.
  Moderator maandag 11 juni 2012 @ 21:06:21 #208
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_112757579
Thanks all voor de positieve reacties.

Zovaak post ik hier niet (zal nu vaker posten hier :) ) maar voor degene waarbij het allemaal niet zo lekker gaat, of vanzelfsprekend is ; heel veel sterkte :*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_112759263
Nanadu, dat zal even schrikken zijn. :*

onlogisch wat fijn van de goede echo.

En verder ben ik alles waarop ik wilde reageren alweer kwijt :@
pi_112759353
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:05 schreef becky27 het volgende:

[..]

Hee mop eindelijk uit de kast! Doe waar je je goed bij voelt.
was zo'n gedoe met in en uitloggen...
pi_112759421
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:30 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Ik vergiste me ook heel vaak toen ik nog babykloon was! :P
  † In Memoriam † maandag 11 juni 2012 @ 21:35:54 #212
43556 miss_dynastie
pi_112759709
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:59 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat! O+

Wat bijzonder dames O+ ^O^
pi_112759840
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:30 schreef draculettetje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:31 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik vergiste me ook heel vaak toen ik nog babykloon was! :P
Handige tip die ik daarom gekregen heb was om verschillende browsers te gebruiken, dan hoef je niet steeds in- en uit te loggen.

Maar idd erg leuk 2 zussen die samen zwanger zijn O+
  maandag 11 juni 2012 @ 21:43:01 #214
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112760166
Draculettetje, sterkte :*
  maandag 11 juni 2012 @ 21:43:52 #215
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112760210
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

[..]

Handige tip die ik daarom gekregen heb was om verschillende browsers te gebruiken, dan hoef je niet steeds in- en uit te loggen.

Ben jij ook een kloon dan? :o

Je verhaal wordt steeds spannender :D
pi_112760302
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef peace-lover het volgende:

[..]

Jouw ontwijken van de vragen ook :P
The way you rock'n'roll
pi_112760317
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef peace-lover het volgende:

[..]

Nee :P Ze kwam eerst met een kloon posten en toen ze zich een keer vergiste en dus postte onder haar gewone nick besloot ze 'uit de kast' te komen. Alleen is ze dus voor mij nog steeds niet uit de kast, althans ik snap er niks van :P
  maandag 11 juni 2012 @ 21:53:00 #218
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112760879
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Jouw ontwijken van de vragen ook :P
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Had m gemist, sorry :D

Soieso na echo, en misschien wel niet :)
  maandag 11 juni 2012 @ 21:53:27 #219
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112760906
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Oognip het volgende:

[..]

Nee :P Ze kwam eerst met een kloon posten en toen ze zich een keer vergiste en dus postte onder haar gewone nick besloot ze 'uit de kast' te komen. Alleen is ze dus voor mij nog steeds niet uit de kast, althans ik snap er niks van :P
Ik snap er niks meer van, maar misschien ben ik te weinig online _O-
pi_112760970
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat! O+

Wat bijzonder dames O+ ^O^
:Y
pi_112761009
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef peace-lover het volgende:

[..]

[..]

[..]

Had m gemist, sorry :D

Soieso na echo, en misschien wel niet :)
Jammer. Was wel benieuwd of je bent wie ik denk :P
The way you rock'n'roll
  maandag 11 juni 2012 @ 21:57:34 #222
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112761242
ik lurk te weinig mee. Wat was de kloon van Sylvana dan?

stom gedoe met die kloons ook altijd. Ben je vol spanning wie er achter zit, komen ze uit de kast, is het nog steeds een volslagen vreemde.... :N

(okey, zo lang kom ik ook nog niet in OUD :D )
pi_112761732
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 21:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

[..]

Slik jij nog steeds al je medicijnen?
Zo ja, heb je al eens gekeken of dat samen gaat met een zwangerschap?
The way you rock'n'roll
pi_112761846
Ja he nu snap ik er niks meer van al dat gekloon of toch niet
  maandag 11 juni 2012 @ 22:06:10 #225
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112762009
Nog geen beebs hier???
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 11 juni 2012 @ 22:11:11 #226
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112762542
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef draculettetje het volgende:
Ja he nu snap ik er niks meer van al dat gekloon of toch niet
jij bent in elk geval uit de kast dus die kunnen we weg strepen.
pi_112767254
Draakje uit de kast!! Zo leuk dat je zwanger bent... Helaas gaat t zo bagger.. :*

Verder veel gelezen, niks onthouden. Vandaag een heerlijk sauna dagje met N gehad. Ook nog een zwangerschapsmassage gehad. Heerlijk zeg. Nu wel veel last van mijn bekken. Toch iets meer (trap) gelopen dan normaal denk ik.

Sofie is uit logeren en ik haal haar morgen wat later op. Ik hoop dat ik kan uitslapen. Ze zijn hier in en om de flat hard aan het werk, dus met een beetje pech staan ze morgenochtend om 7.30 met de drilboor voor de deur.
*poef* nu is het weg
pi_112773874
Hey, hier de vriend van Marjolijntje!
Ze vroeg me hier te posten, en ik was het al bijna vergeten:

Ze is gisteravond om 20:45 bevallen van onze dochter! ze weegt 3200 gram en is 50cm!
pi_112774164
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 02:31 schreef D4rkr4ver het volgende:

Ze is gisteravond om 20:45 bevallen van onze dochter! ze weegt 3200 gram en is 50cm!
Jaa verse beeb *O*

Gefeliciteerd met jullie dochter! O+
pi_112774181
D4rkr4ver en marjolijntje, gefeliciteerd met jullie dochter!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_112774345
D4rk4ever en Marlolijntje. Gefeliciteerd met jullie dochter.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 06:38:29 #232
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112774363
van harte gefeliciteerd met jullie dochter Marjoleintje en vriend. Mooie stats. Nu lekker genieten. *O* *O*
pi_112774369
Gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 12 juni 2012 @ 06:51:00 #234
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112774410
Marjolijntje en vriend gefeliciteerd met jullie dochter!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 07:01:32 #235
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112774456
Van harte Marjolijntje en vriend! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_112774596
Marjolijntje & d4rkr4ver; proficiat met jullie kleine meisje! Ik hoop dat het naast snel, ook allemaal goed is verlopen! Geniet van jullie kleintje!
pi_112774628
Marjoleintje en vriend gefeliciteerd met jullie dochter. Nu heerlijk genieten van elkaar.

Draak uit de kast. Hopelijk gaat het snel beter. en ik wist helemaal niet dat jullie zussen zijn, wat gaaf!!!

En al die klonen dat volg ik al helemaal niet.
pi_112774636
Marjolijntje en D4rk4ever gefeliciteerd met jullie dochter!!! *O* *O*
pi_112774698
Marjolijntje en d4rk! Gefeliciterd met jullie dame! *O*
pi_112774704
quote:

D4rkr4ver & Marjolijntje van harte gefeliciteerd met jullie dochter *O* *O* *O*! Hopelijk is alles goedgegaan!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112774721
Jaaaa baby nieuws!
D4rk4ver en marjolijntje van harte!
Fijne kraamtijd en veel geluk gewenst
pi_112774743
Draculettetje uit de kast *O*. Nogmaals gefeliciteerd en ik hoop dat je snel opknapt :*.

Nanadu, hoe is het nu met jou? Wat rot dat de leveruislagen niet goed waren :*.

Ik heb slecht geslapen en nu krampen die met een behoorlijke regelmaat terugkomen (zo ongeveer elke 5 min en duren rond de 45 sec) :o. Maar onder de douche net werd het wel minder dus het zal wel voorwerk zijn. En ik krijg uitgerekend vandaag een vriendin op bezoek die ik niet meer zo vaak zie omdat ze naar het oosten van NL verhuisd is... :X.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112774758
Goedemorgen vanuit het ziekenhuis! Even kort een berichtje, het was erg heftig allemaal, maar onze dochter is prachtig! Haar naam is Faye. Thuis zal ik verder updaten en foto's plaatsen.
pi_112774761
Marjolijntje, gefeliciteerd!

En hallo draak! *O*

's morgens wakker worden en dan alsnog de helft van je avondeten van 18:00 eruit gooien is echt minder! Bleeeeh. En als het nou nog hielp :D maar ben nog net zo beroerd :p
pi_112774812
Jakkes Free.

En ik vergat net Nanadu, vervelend dat de uitslagen niet goed zijn.
pi_112774840
Marjolijntje: van harte gefeliciteerd met de kleine Faye!
Ik hoop dat je snel opknapt!

Van Lunta nog geen nieuws? Kom op meid, zet m op!

Nanadu? Hoe is jouw nacht gegaan? Ben je die een beetje doorgekomen!?

Fijne dag allemaal!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
  dinsdag 12 juni 2012 @ 08:03:06 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112774871
Gefeliciteerd Marjolijntje! Prachtige naam! :Y O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 juni 2012 @ 08:03:15 #248
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_112774873
quote:

gefeliciteerd! en geniet van de kleine
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_112774920
Mooie naam Marjolijntje!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112774962
Gefeliciteerd Marjolijntje!
*O* *O* *O*
pi_112774995
Gefeliciteerd Marjolijntje! O+ Dat is nog snel gegaan zeg, maar geniet lekker van jullie kleine Faye! *O*
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2012 @ 08:15:26 #252
309370 Nanadu
pi_112775022
Marjolijntje en vriend gefeliciteerd!

Hier is de nacht bagger gegaan, onrustig geslapen en heel veel jeuk aanvallen. Het is nu afwachten wat de gyn zegt maar ik hoop dat ik vandaag naar huis mag. ER moet in ieder geval nog een keer ctg gemaakt worden en aantal keer bloeddruk.urine was in ieder geval schoon.
pi_112775172
Marjoleintje en vriend gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!
pi_112775192
Marjolijntje en vriend, gefeliciteerd met jullie dochter *O*
Met een meidenkwartet
pi_112775299
Marjolijntje en vriend van harte met jullie Faye! *O*. Nu lekker bijkomen en genieten!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 08:38:55 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_112775307
marjolijntje en vriend, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_112775325
Gefeliciteerd marjolijntje!!!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 08:46:14 #258
258612 nytar
boys boys boys
pi_112775446
gefeliciteerd marjolijntje! Mooie naam!

Sterkte nanadu! Klinkt niet fijn!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 08:46:48 #259
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112775460
Marjolijntje, wat heerlijk dat jullie Faye er is! Gefeliciteerd *O*

Nanadu, hopelijk kun je vandaag een beetje bijslapen. En dan het liefst thuis natuurlijk.

Oehhh Phaidra...

Lekker dagje gehad KJ!
Ik heb zelf nog een gewonnen vakantieveiling-arrangement liggen voor de Zwaluwhoeve. Geldig tot oktober...
pi_112775491
Marjolijntje en vriend gefeliciteerd met de kleine meid.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 08:48:24 #261
100412 mefke79
komt goed!
pi_112775499
Gefeliciteerd Marjolijntje!

En Draak, balen dat he zo loopt, maar leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_112775594
Marjolijntje en vriend gefeliciteerd met jullie dochter O+
pi_112775648
Marjolijntje en vriend, heel hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter!
pi_112775694
Gefeliciteerd Marjolijntje! *O*
pi_112775738
Gefeliciteerd marjolijntje.. ze is er!
*poef* nu is het weg
  dinsdag 12 juni 2012 @ 09:02:50 #266
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_112775747
Marjolijntje en vriend, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_112775838
Vanavond voor 't eerst zwangerschapshaptonomie. Ik ben heel benieuwd. Heeft iemand van jullie er ervaring mee?
pi_112776180
Marjolijntje en D4rkr4ver van harte!
pi_112776248
Gefeliciteerd Marjolijntje!!!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_112776250
Gefeliciteerd Marjonlijn met de geboorte van jullie dochter, ben benieuwd naar de foto's *O*

Draculettetje uit de kast, gefeliciteerd *O*
pi_112776295
Even een jompel voor mijn mijlpaal!! *O* Vandaag 30 weken!!
pi_112776299
Marjolijntje en meneer, van harte gefeliciteerd met Faye O+ *O*

Al nieuws van Lunta?

Phaidra :o vet spannend!!
pi_112776313
Oh en Nanadu wat ben ik blij dat je toch actie ondernomen hebt.. Maar hoe reëel is de kans dat je naar huis mag met de slechte waardes?? Hou je taai... :*
  dinsdag 12 juni 2012 @ 09:34:23 #274
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_112776383
*O* Marjolijntje en meneer gefeliciteerd! *O* Wat een mooie naam!
pi_112776568
Marjoleintje en meneer gefeliciteerd *O*

Nanadu hopelijk knap je snel wat op en mag je naar huis! :*

Gewoon 40 weken vandaag. Echt een heel onwerkelijk gevoel. Verder een lekkere rustige dag. Ik hoop dat er vandaag niks gebeurd. Mijn man is gister echt mega verkouden geworden. Dus nu een lekker c_/ en bedenken wat we vandaag allemaal gaan doen.
pi_112776851
40 weken Adesse ^O^
Een fitte man is toch wel heel fijn hoor. Als hij nou even snel beter wordt.

Nanadu: hopelijk snel goed nieuws voor jou!

En Phaidra: voorwerk of niet...spannend.
Met een meidenkwartet
pi_112776879
Gefeliciteerd Marjoleintje en vriend. *O*
  dinsdag 12 juni 2012 @ 09:52:54 #278
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_112776888
*O* *O* *O* Marjoleintje Gefeliciteerd ! *O* *O* *O*
pi_112776903
Adesse 40 weken ^O^

Nanadu, ik hoop dat je vandaag naar huis mag :*
  dinsdag 12 juni 2012 @ 09:54:13 #280
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112776933
Marjolijntje en D4rkr4ver gefeliciteerd! Lunta sterkte nog :)

Nanadu balen dat het niet zo goed loopt... -O- Hopelijk mag je vandaag naar huis :*

Keshet is nog niet hier geweest na gister zeker?
pi_112776942
Ik was trouwens vergeten hoe irritant indalingsweeën kunnen zijn :') maar volgens de gyn gisteren ligt ze inmiddels wel vast! *O* En daar doen we het natuurlijk voor :P
pi_112777046
Phaidra, spannend!
pi_112777100
Adesse, 40 weken!! Ik hoop dat de beeb nog even blijft zitten tot je man weer fitter is.

Ik ben ook benieuwd hoe het met Lunta is!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:01:17 #284
258612 nytar
boys boys boys
pi_112777112
goed bezig gerberaatje!

Ik mag zo naar voorburg voor mn intakegesprek voor de 20 weken echo...ben gewoon een beetje nerveus! Ergens hoop ik dat ik nog een korte echo krijg. Vind de bevestiging in de tijd dat ik uk nog niet kan voelen zo fijn!
Kan niet wachten op die eerste schopjes! <3
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:04:03 #285
258612 nytar
boys boys boys
pi_112777189
Oeh! Spannend phaidra! Dat ziet eruit naar een goed begin! :)
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:05:01 #286
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112777218
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:00 schreef Phaidra het volgende:
Adesse, 40 weken!! Ik hoop dat de beeb nog even blijft zitten tot je man weer fitter is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je meneer wel naar huis kan komen. Pas bij de 3 minuten hoef je de vk te bellen. Maar bel je meneer en vraag of hij rustig naar huis komt?
pi_112777263
Phaidra ben je ook al in bad geweest of onder de douche? Spannend hoor. Misschien je man wel een sms-je sturen? Kan ie zich alvast geestelijk voorbereiden ;)

Ik hoop ook dat ze bij mij nog even blijft zitten. Zo'n snotter en niesende man naast me lijkt me ook niet wat :P
pi_112777302
Phaidra, klinkt goed :Y

Leuke timer trouwens! Even douchen klinkt als een plan :Y
pi_112777333
Oeh Phaidra dat is spannend!! En als je ze echt weg moet puffen lijken mij dat toch wel weeen! Dus bel je meneer inderdaad maar!
pi_112777367
Spannend phaidra! Ik zou wel bellen als ik het zo zie. Ik beviel een klein uurtje nadat de weeën om de 5 minuten kwamen :p.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_112777459
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:00 schreef Phaidra het volgende:

SPOILER
Zo begon t bij mij ongeveer ook. Ik zou m even bellen idd!
Helemaal als.je ze al weg.moet.puffen. T kan loos zijn, maar toch. T kan ook opeens heel snel gaan.

Marjolijn gefeliciteerd met Faye! Nu lekker gaan genieten van je gezinnetje!

Mijlpaal hier, 35 weken :o *O*
T gaat opeens hard!
pi_112777460
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:06 schreef adesse het volgende:
Phaidra ben je ook al in bad geweest of onder de douche? Spannend hoor. Misschien je man wel een sms-je sturen? Kan ie zich alvast geestelijk voorbereiden ;)

Ik hoop ook dat ze bij mij nog even blijft zitten. Zo'n snotter en niesende man naast me lijkt me ook niet wat :P
Vanochtend rond 7 uur. Toen werd het wel minder, maar ben pas begonnen met timen vanaf 7.45. Heb ook onwijs last van m'n darmen en twijfel nog wat oorzaak en wat gevolg is :P.

Freecell, de app is superhandig! Alleen jammer dat er op de gratis versie maar 20 metingen gedaan kunnen worden. Ik ben nu dus maar overnieuw begonnen :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112777477
Bellen naar je vriend :) ziet er goed uit, hopelijk zet het door! Succes alvast!
pi_112777564
Ik zou ook even bellen dat hij op zijn gemak naar huis kan komen. Ik hoop dat het doorzet. En zo niet, dan is je vriend een extra middagje thuis.
Met een meidenkwartet
pi_112777644
Heb m een sms gestuurd met het fotootje erbij. Ben benieuwd :D
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:18:43 #296
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_112777659
Marjolijntje, gefeliciteerd!

Phaira, wat spannend zeg!
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:28:12 #297
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112777939
Phaidra, ik vind het er wel goed uitzien maar dat kan ik niet echt beoordelen, maar zou sowieso bellen hoor. :o .

Marjolijntje van harte gefeliciteerd met Faye, mooie naam O+ .

Kloons uit de kast, gezellig *O*

Geen nieuws van Keshet?

Nanadu, ik hoop dat je snel naar huis mag, maar als het verstandiger is om te blijven, dan maar..

Adesse, de mijlpaal der mijlpalen, wow 40 wk *O*

En m'n eigen mijlpaal 38 weken *O*.
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:46:02 #298
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112778553
Marjolijntje en D4rkr4ver van harte gefeliciteerd met jullie Faye! *O* *O* *O*

Phaidra, het gaat beginnen volgens mij. :D Spannend! Zet 'm op! :% :% :%

Ik lees nog steeds mee hoor maar heb weinig te vertellen.
Gisteren de punctie gehad. Deed pijn maar ging goed. Nu zo'n drie weken wachten op de uitslag.
A grand adventure has begun.
pi_112778667
Keshet :* Heel veel sterkte de komende weken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112778770
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 10:46 schreef Keshet het volgende:

Ik lees nog steeds mee hoor maar heb weinig te vertellen.
Gisteren de punctie gehad. Deed pijn maar ging goed. Nu zo'n drie weken wachten op de uitslag.
:*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 12 juni 2012 @ 10:56:05 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112778933
Phaidra, spannend joh! :Y

Keshet, dikke :* voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: