Ik weet het ook wel eigenlijk, ben nu al ontploft voor mijn gevoel (stelt niets voor en niemand ziet hetquote:Op zondag 10 juni 2012 20:10 schreef Gerberaatje het volgende:
Beck, klinkt gek maar is juist een goed tekenje baarmoeder groeit
Ja, herkenbaarquote:Op zondag 10 juni 2012 18:27 schreef clauwheee het volgende:
Hier juist geen moeite als je begrijpt wat ik bedoel Katy.. Ze rommelen aan 1 stuk door.
Marjolijntje
Ik was 37 weken. En op mijn buik geen geschilder, gewoon mooie foto's.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Op hoeveel weken doen jullie die shoots eigenlijk?
Vind het ook echt zo leuk al vaker gezien online maar zou nie weten wat erop te schilderen eigenlijk *fantasieloos*
Ik blijf dan maar 'kracht' putten uit het feit dat er meer dames zijn met ongemakken, en dat ik 'blij' mag zijn dat ik iig nu *klopklopklop* eten/drinken binnen kan houden.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:41 schreef Kersjes het volgende:
Marjolijntje en Lunta, ik hoop dat het allemaal voorspoedig en een beetje vlot mag verlopen voor jullie. Heel veel succes dames, en jullie weten ons vast wel te vinden voor de updates he
Balen dat het zo waardeloos gaat Maffe![]()
Bellen naar je verloskundige of gynaecoloog ivm die jeuk en bloed laten prikken. Niet afwachten tot volgende controle.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:06 schreef Nanadu het volgende:
Maffewat vervelend dat je de laatste weken zo moet door brengen.
Marjolijntje ik hoop dat het voor jou geen dagen hoeft te duren en dat je mischien morgen al en anders dinsdag je baby in handen hebt. Meestal duurt het even als je nog potdicht zit, maar soms kan het wel binnen een dag gebeurd zijn. Ik zat potdicht op de zaterdag dat ik werd opgenomen en 's avonds is er 2 keer gel gesmeerd (de weeen begonnen al snel na de 2de keer gel) en zondag om 22.52 had ik mijn meisje in handen.
ook voor Lunta hoop ik dat het allemaal snel en voorspoedig verloopt morgen.
Wat leuk LJ ook een jongen![]()
Ik heb sinds gisterenavond last van enorme jeuk op mijn handen en voeten. Ik word er helemaal gek vanVooral vannacht kon ik er bijna niet van slapen. Ik hoop dat het morgen gewoon weer over is. Verder ga ik zo lekker mijn bedje opzoeken, want morgen weer werken. Nog maar 2 weken werken tot aan mijn verlof
quote:Op maandag 11 juni 2012 09:23 schreef LeNeHe het volgende:
Marjolijntje en Lunta; zet 'm op!!![]()
Marjolijntje, vanmiddag ben ik in hetzelfde ziekenhuis![]()
Keshet, veel succes vandaag![]()
Even een ego jompelWant ik ben vandaag 27 weken! Mijn eigenste mijlpaal gehaald, vanaf nu is alles nieuw
Oh wauwquote:Op maandag 11 juni 2012 09:23 schreef LeNeHe het volgende:
Even een ego jompelWant ik ben vandaag 27 weken! Mijn eigenste mijlpaal gehaald, vanaf nu is alles nieuw
Dat vind ik zo bijzonder (fijn) om te lezen! Zet hem op LeHeNE!!!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 09:23 schreef LeNeHe het volgende:
Mar de 20 weken echo is toch ook een heel medisch gebeuren? Die echo is gewoon om te kijken of alles ok is met je kindje. Voor een gezellige echo moet je toch dan gewoon een pret echo plannen?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Beter MeNicole![]()
Ik had het er gisteren met mijn schoonvader over .. Moet voor de 20-weken echo speciaal naar Radboud Nijmegen omdat ikzelf een hartritmestoornis heb. Verloskundige vindt het dan wel zo prettig als er nog net even iets beter wordt gekeken naar het hartje van de beeb. En tuurlijk is de 20-weken echo een medisch en belangrijk gebeuren. Maar dat is de prenatale screening ook en die hebben we in Boxmeer laten doen. Die vrouw daar was super relax en nam er echt de tijd voor om het hele kindje te laten zien en alles .. Nu ben ik er een klein beetje bang voor dat het echt zo'n officieel gebeuren gaat worden daarzo in Nijmegen. Maar toen zei mijn schoonvader: Maar daar zitten wel allemaal studenten die het nog moeten leren en nieuwsgierig zijn, dus als je er een stagiaire bij hebt zullen ze echt wel de tijd nemen. Dus ben benieuwd
Ja dat is ook zeker waar Kaatje. Alleen toen met die prenatale screening zei die echoscopiste van: Dan zie ik jullie vast ook met de 20-weken echo! Gaan we verder bewonderen. Zij pakte het gewoon heel relax aan zeg maar .. Het voelde heel prettig ondanks dat je dondersgoed weet dat je ook slecht nieuws te horen kan krijgen. Ben 'bang' dat er met die 20-weken echo dadelij kals het ware over heen geraced wordt en dat we binnen 10 minuten weer buiten staan.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:05 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Mar de 20 weken echo is toch ook een heel medisch gebeuren? Die echo is gewoon om te kijken of alles ok is met je kindje. Voor een gezellige echo moet je toch dan gewoon een pret echo plannen?
Zou mijn reactie kunnen zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 11:45 schreef clauwheee het volgende:
Verschilt een beetje per dag adesse. De ene dag veel kramp en steken, de andere dag niks. En de baby is erg rustig de laatste dagen, de darmen druk.
Oh dan wacht ik nog ff hoor! Wil niet op de 13e bevallenquote:Op maandag 11 juni 2012 12:17 schreef MeNicole2 het volgende:
Als je die tas klaar zet ga je bevallen![]()
Ik had bij de middelste en de jongste tas ook nog niet klaar. Bij beide 2 dagen nadat ik de tas klaar had zijn ze geboren
Wat is er met de 13e? Mijn middelste is ook van de 13e! Zolang het niet op vrijdag valtquote:Op maandag 11 juni 2012 12:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh dan wacht ik nog ff hoor! Wil niet op de 13e bevallen![]()
Vrijdag de 13de is mijn trouwdagquote:Op maandag 11 juni 2012 12:28 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Wat is er met de 13e? Mijn middelste is ook van de 13e! Zolang het niet op vrijdag valt
Mijne was 6-6-6 was al gedoemd om te mislukkenquote:
Die van ons ook. Ik vind het een toffe dag.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:02 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Mijne was 6-6-6 was al gedoemd om te mislukken
OMG ik ben een nerdquote:Op maandag 11 juni 2012 13:18 schreef Estrys het volgende:
Mijne op 13-3-7 en voor de nerds onder ons kan dat dus niets dan succes opleveren![]()
Ik vrees het welquote:Op maandag 11 juni 2012 13:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
OMG ik ben een nerd
Maar denk niet dat we hetzelfde bedoelen. Hoop ik dan![]()
Is het de 1337 die ze ook bij games gebruiken?quote:
Ik vrees het welquote:Op maandag 11 juni 2012 13:28 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Is het de 1337 die ze ook bij games gebruiken?
Mijn lief is ook van de 13e, in februari danquote:Op maandag 11 juni 2012 12:39 schreef clauwheee het volgende:
O ja, de tas. Die zal ik ook nog even compleet maken.
M'nroept al weken dat het de 13e komt. Ik zeg dat ie niet spoort, ik gok zelf op de 26e. Hij is zelf van een (vrijdag
) 13e, dus die zijn best leuk Phaidra
.
Happy 1337 Trui!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:37 schreef trui het volgende:
ik las 't bericht over die 1337 datum en keek naar m'n klok. precies 13.37u!
Mooie post!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:37 schreef trui het volgende:
ik las 't bericht over die 1337 datum en keek naar m'n klok. precies 13.37u!
Huh?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:37 schreef pardijntje het volgende:
Ik ben beetje boos!
Artsen willen niet naar andere mogelijkheden kijken en ik heb keus uit 2 dingen die ik beide niet wil
maar ik wil ook naar huis moeilijk dit!
Marjolijntje spannend!
Keshet
Blijkbaar?quote:
er zijn andere medicijnen mogelijk maar daar doet dit ziekenhuis niet aanquote:
Ander ziekenhuis?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:45 schreef pardijntje het volgende:
[..]
er zijn andere medicijnen mogelijk maar daar doet dit ziekenhuis niet aan
ik reageer slecht op primperan maar die moet ik nu of meteen sonde!
Als blijkt dat primperan zelfde effect geeft als vorige keer wordt het morgen alsnog sonde
natuurlijk wil ik me beter voelen en eten en drinken binnenhouden en naar huis maar terwijl er dus andere mogelijkheden zijn moet protocol gevolgd worden
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:18 schreef Estrys het volgende:
Mijne op 13-3-7 en voor de nerds onder ons kan dat dus niets dan succes opleveren![]()
Niet om de hoop de grond in te boren, maar ik heb een GUO gehad in Leiden (extra uitgebreid ivm o.a kans op aangeboren hartafwijkingen, niertjes etc) en ik stond mooi wel binnen 10 min weer buiten met 'slechts' 1 foto van een voetjequote:Op maandag 11 juni 2012 10:28 schreef Phaidra het volgende:
Twinkle, om alles goed te kunnen zien heb je wel een half uur nodig denk ik. Zelfs als iemand ervaren is duurt het langer dan 10 min. De ene echoscopist doet het natuurlijk leuker dan de ander, maar je beeb krijg je lang genoeg te zien, don't worry.
Marjolijntje wat fijn!! Succes meis!
Mereltje, vervelend dat je je zo rot voelt. Sterkte met de laatste loodjes
Sterkte Nanadu, ik hoop dat het meevalt en dat kleintje gewoon een luie dag heeft en jij oranje-EK-allergie hebtquote:Op maandag 11 juni 2012 14:11 schreef Nanadu het volgende:
Marjolijntje waarschijnlijk vandaag je kindje in handen![]()
![]()
![]()
Lunta hopen dat het voor jou ook snel zal gaan.
Maffe wat fijn dat het ontdekt is en ik hoop dat het snel dragelijker voor je wordt.
Ik heb net gebeld en ik moet zo naar het ziekenhuis voor controle. Ze willen het zekere voor het onzekere nemen, omdat ik het tijdens mijn vorige zwangerschap ook heb gehad en ik de baby vandaag nog niet heel aanwezig heb gevoeld (ik denk dat dit komt doordat ik druk ben op mijn werk). Ik maak dus nu wat dingen af op mijn werk en ga dan op weg naar het ziekenhuis
Even googlen op 1337quote:Op maandag 11 juni 2012 14:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben geen nerd, kan iemand mij het uitleggen?![]()
Zit je mooi mee als je een meisje krijgtquote:Op maandag 11 juni 2012 14:33 schreef Estrys het volgende:
Seb is resoluut, hij wil een broertje. Ik zei dat hij dat niet kon kiezen en dat een zusje toch ook leuk is maar: 'Nee ik wil alleen een broertje'
Hoe is het met jouw misselijkheid?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:50 schreef Estrys het volgende:
Nou ja we zullen het over tien weken zien, of hij heeft geluk of we en hebben nog 20 weken om hem te overtuigen van hoe heel leuk zusjes zijn. Ik denk zelf dat hij geluk heeft en dat het een jochie zal worden.
Af en toe komt er nog een vlaag voorbij. Vooral 's ochtends bij het opstaan en na 19 uur 's avonds. Maar sinds de medicijnen nog maar een keer of vier hoeven overgeven. Gaat prima dus met deze medicijnen.quote:
Win!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:18 schreef Estrys het volgende:
Fijn dat de medicijnen het zo goed doenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Af en toe komt er nog een vlaag voorbij. Vooral 's ochtends bij het opstaan en na 19 uur 's avonds. Maar sinds de medicijnen nog maar een keer of vier hoeven overgeven. Gaat prima dus met deze medicijnen.
Klinkt goed!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Af en toe komt er nog een vlaag voorbij. Vooral 's ochtends bij het opstaan en na 19 uur 's avonds. Maar sinds de medicijnen nog maar een keer of vier hoeven overgeven. Gaat prima dus met deze medicijnen.
Die van mij ookquote:Op maandag 11 juni 2012 13:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn lief is ook van de 13e, in februari dan
Vervelende weeën zijn goed.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:57 schreef Marjolijntje het volgende:
lunta, hoop dat het bij jou nu ook goed op gang komt.
Hier nog steeds 3mm, maar ondertussen wel volledig verweekte bmm. En vliezen zijn net gebroken. Niet helemaal helder vruchtwater, dus we moeten na de geboorte nog 8 uur blijven.
En de weeën beginnen nu vervelend te worden.
En als de vliezen gebroken zijn gaat het allemaal wat sneller. Was in ieder geval bij mij zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:57 schreef Marjolijntje het volgende:
lunta, hoop dat het bij jou nu ook goed op gang komt.
Hier nog steeds 3mm, maar ondertussen wel volledig verweekte bmm. En vliezen zijn net gebroken. Niet helemaal helder vruchtwater, dus we moeten na de geboorte nog 8 uur blijven.
En de weeën beginnen nu vervelend te worden.
En zie in het dik de reden van miscommunicatie onnodig 'lijden' en ellende... Als iedereen (Gyn/VK's etc) dat nou zou beseffen, zou het er een hele berg makkelijker en comfortabeler op worden, mja zal wel een utopie zijn vrees ikquote:Op maandag 11 juni 2012 16:04 schreef Kersjes het volgende:
Lunta en Marjolijntje, fijn dat er al iets van actie te bespeuren valt!
Maffe, een reden weten is altijd fijn.
Estrys, da's goed nieuws!
Pardijntje, leken jouw gyns maar wat meer op de mijne...
Het gezeik dat jij hebt had ik 3 jaar geleden, tijdens de vorige zwangerschap. Mijn huidige artsen zien gelukkig in dat als een medicijn elders op de wereld wel succesvol en probleemloos gebruikt kan worden tijdens de zwangerschap, dat dit in NL ook kan. Wat een pech voor jou dat ze niet willen afwijken van het protocol...
Zoals ik je net al zei: Een zwangerschap die niet volgens de boekjes verloopt moet je ook niet volgens de boekjes willen behandelen . Dat zet doorgaans weinig zoden aan de dijk. En dan ben jij het arme slachtoffer
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:16 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag de 20 weken echo gehad. Mijn vriendin en ik krijgen een zoon
Verder is de baby helemaal nagekeken en alle teentjes en vingertjes zaten eraan. Helemaal gechecked, en helemaal in orde
Ik ben zó blij en zó trots![]()
Mooi hè! Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 juni 2012 17:16 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag de 20 weken echo gehad. Mijn vriendin en ik krijgen een zoon
Verder is de baby helemaal nagekeken en alle teentjes en vingertjes zaten eraan. Helemaal gechecked, en helemaal in orde
Ik ben zó blij en zó trots![]()
Gedverderrie, sterkte Nanadu!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:44 schreef Nanadu het volgende:
Ego post vanuit het ziekenhuis.ik ben nog steeds in het ziekenhuis, want uitslagen van mijn lever zijn niet goed. Nu weer bloed prikken voor verder onderzoek.ctg was gelukkig helemaal goed.
Reken er niet op Son... Niets interessanter dan zo'n plek.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
Stpfzuigen gaat R doen als.ie.thuis is (mag,van m de.stofzuiger niet gaan slepen). Verder hou ik floris van de plek weg (tis.gelukkig.niet in de.loop). Gaat toch zo bijna slapenmaar das soms wel t nadeel van zwanger zijn. Sommige dingen gaan toch even wat lastiger (en dan is.een kind van nog geen 2 soms.best lastig. Althans een groter kind kan je net even makkelijker weghouden van zo'n plek).
Hoe.ist met jou trouwens?
Das ook wel weer zoquote:Op maandag 11 juni 2012 19:15 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Reken er niet op Son... Niets interessanter dan zo'n plek.
Ik ook, spannend he!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef __Isis__ het volgende:
Ik ook donderdag... Ben erg gespannen...
Ja!!!!! Daar ben je!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef draculettetje het volgende:
Pardijntje heeft besloten terug de kast in te gaan
verder met meneer overlegd, we gaan nu mee in wat er wordt voorgesteld, woensdag controle eigen gyn en daar nog eens aankaarten
nanadu hopelijk valt het mee en ben je morgen weer thuis!
Een zoon met goede echo voor onlogisch! Gefeliciteerd
son! Pas je beetje op met dat glas? Is het verder gelukt vanavond?
Bunny balen van je baan
Hoiquote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef draculettetje het volgende:
verder met meneer overlegd, we gaan nu mee in wat er wordt voorgesteld, woensdag controle eigen gyn en daar nog eens aankaarten
Bunny balen van je baan
Wanneer kom jij uit de kast?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Hoi
hopen dat je eigen gyn wat ruimdenkender is
Dracu ook, wat leukquote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef draculettetje het volgende:
Bunny balen van je baan
Wat leuk! 2 zwangere zussen!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef draculettetje het volgende:
Bunny balen van je baan
Hee mop eindelijk uit de kast! Doe waar je je goed bij voelt.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef draculettetje het volgende:
Bunny balen van je baan
was zo'n gedoe met in en uitloggen...quote:Op maandag 11 juni 2012 21:05 schreef becky27 het volgende:
[..]
Hee mop eindelijk uit de kast! Doe waar je je goed bij voelt.
Ik vergiste me ook heel vaak toen ik nog babykloon was!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
was zo'n gedoe met in en uitloggen...
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
was zo'n gedoe met in en uitloggen...
Handige tip die ik daarom gekregen heb was om verschillende browsers te gebruiken, dan hoef je niet steeds in- en uit te loggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vergiste me ook heel vaak toen ik nog babykloon was!
Ben jij ook een kloon dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
Handige tip die ik daarom gekregen heb was om verschillende browsers te gebruiken, dan hoef je niet steeds in- en uit te loggen.
Maar idd erg leuk 2 zussen die samen zwanger zijn
Jouw ontwijken van de vragen ookquote:Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Ben jij ook een kloon dan?
Je verhaal wordt steeds spannender
Neequote:Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Ben jij ook een kloon dan?
Je verhaal wordt steeds spannender
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jouw ontwijken van de vragen ook
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wanneer kom jij uit de kast?![]()
Draculettetje
Had m gemist, sorryquote:Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wanneer kom jij uit de kast?![]()
Draculettetje
Ik snap er niks meer van, maar misschien ben ik te weinig onlinequote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
NeeZe kwam eerst met een kloon posten en toen ze zich een keer vergiste en dus postte onder haar gewone nick besloot ze 'uit de kast' te komen. Alleen is ze dus voor mij nog steeds niet uit de kast, althans ik snap er niks van
Jammer. Was wel benieuwd of je bent wie ik denkquote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef peace-lover het volgende:
[..]
[..]
[..]
Had m gemist, sorry
Soieso na echo, en misschien wel niet
Slik jij nog steeds al je medicijnen?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
Handige tip die ik daarom gekregen heb was om verschillende browsers te gebruiken, dan hoef je niet steeds in- en uit te loggen.
Maar idd erg leuk 2 zussen die samen zwanger zijn
jij bent in elk geval uit de kast dus die kunnen we weg strepen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef draculettetje het volgende:
Ja he nu snap ik er niks meer van al dat gekloon of toch niet
Jaa verse beebquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:31 schreef D4rkr4ver het volgende:
Hey, hier de vriend van Marjolijntje!
Ze vroeg me hier te posten, en ik was het al bijna vergeten:
Ze is gisteravond om 20:45 bevallen van onze dochter! ze weegt 3200 gram en is 50cm!
D4rkr4ver & Marjolijntje van harte gefeliciteerd met jullie dochterquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:31 schreef D4rkr4ver het volgende:
Ze is gisteravond om 20:45 bevallen van onze dochter! ze weegt 3200 gram en is 50cm!
gefeliciteerd! en geniet van de kleinequote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:31 schreef D4rkr4ver het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:00 schreef Phaidra het volgende:
Adesse, 40 weken!! Ik hoop dat de beeb nog even blijft zitten tot je man weer fitter is.
Ik ben ook benieuwd hoe het met Lunta is!Ik denk dat je meneer wel naar huis kan komen. Pas bij de 3 minuten hoef je de vk te bellen. Maar bel je meneer en vraag of hij rustig naar huis komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:00 schreef Phaidra het volgende:
Adesse, 40 weken!! Ik hoop dat de beeb nog even blijft zitten tot je man weer fitter is.
Ik ben ook benieuwd hoe het met Lunta is!Zo begon t bij mij ongeveer ook. Ik zou m even bellen idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal als.je ze al weg.moet.puffen. T kan loos zijn, maar toch. T kan ook opeens heel snel gaan.
Marjolijn gefeliciteerd met Faye! Nu lekker gaan genieten van je gezinnetje!
Mijlpaal hier, 35 weken![]()
![]()
T gaat opeens hard!
Vanochtend rond 7 uur. Toen werd het wel minder, maar ben pas begonnen met timen vanaf 7.45. Heb ook onwijs last van m'n darmen en twijfel nog wat oorzaak en wat gevolg isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:06 schreef adesse het volgende:
Phaidra ben je ook al in bad geweest of onder de douche? Spannend hoor. Misschien je man wel een sms-je sturen? Kan ie zich alvast geestelijk voorbereiden![]()
Ik hoop ook dat ze bij mij nog even blijft zitten. Zo'n snotter en niesende man naast me lijkt me ook niet wat
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:46 schreef Keshet het volgende:
Ik lees nog steeds mee hoor maar heb weinig te vertellen.
Gisteren de punctie gehad. Deed pijn maar ging goed. Nu zo'n drie weken wachten op de uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |