Oh dan wacht ik nog ff hoor! Wil niet op de 13e bevallenquote:Op maandag 11 juni 2012 12:17 schreef MeNicole2 het volgende:
Als je die tas klaar zet ga je bevallen![]()
Ik had bij de middelste en de jongste tas ook nog niet klaar. Bij beide 2 dagen nadat ik de tas klaar had zijn ze geboren
Wat is er met de 13e? Mijn middelste is ook van de 13e! Zolang het niet op vrijdag valtquote:Op maandag 11 juni 2012 12:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh dan wacht ik nog ff hoor! Wil niet op de 13e bevallen![]()
Vrijdag de 13de is mijn trouwdagquote:Op maandag 11 juni 2012 12:28 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Wat is er met de 13e? Mijn middelste is ook van de 13e! Zolang het niet op vrijdag valt
Mijne was 6-6-6 was al gedoemd om te mislukkenquote:
Die van ons ook. Ik vind het een toffe dag.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:02 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Mijne was 6-6-6 was al gedoemd om te mislukken
OMG ik ben een nerdquote:Op maandag 11 juni 2012 13:18 schreef Estrys het volgende:
Mijne op 13-3-7 en voor de nerds onder ons kan dat dus niets dan succes opleveren![]()
Ik vrees het welquote:Op maandag 11 juni 2012 13:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
OMG ik ben een nerd
Maar denk niet dat we hetzelfde bedoelen. Hoop ik dan![]()
Is het de 1337 die ze ook bij games gebruiken?quote:
Ik vrees het welquote:Op maandag 11 juni 2012 13:28 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Is het de 1337 die ze ook bij games gebruiken?
Mijn lief is ook van de 13e, in februari danquote:Op maandag 11 juni 2012 12:39 schreef clauwheee het volgende:
O ja, de tas. Die zal ik ook nog even compleet maken.
M'nroept al weken dat het de 13e komt. Ik zeg dat ie niet spoort, ik gok zelf op de 26e. Hij is zelf van een (vrijdag
) 13e, dus die zijn best leuk Phaidra
.
Happy 1337 Trui!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:37 schreef trui het volgende:
ik las 't bericht over die 1337 datum en keek naar m'n klok. precies 13.37u!
Mooie post!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:37 schreef trui het volgende:
ik las 't bericht over die 1337 datum en keek naar m'n klok. precies 13.37u!
Huh?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:37 schreef pardijntje het volgende:
Ik ben beetje boos!
Artsen willen niet naar andere mogelijkheden kijken en ik heb keus uit 2 dingen die ik beide niet wil
maar ik wil ook naar huis moeilijk dit!
Marjolijntje spannend!
Keshet
Blijkbaar?quote:
er zijn andere medicijnen mogelijk maar daar doet dit ziekenhuis niet aanquote:
Ander ziekenhuis?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:45 schreef pardijntje het volgende:
[..]
er zijn andere medicijnen mogelijk maar daar doet dit ziekenhuis niet aan
ik reageer slecht op primperan maar die moet ik nu of meteen sonde!
Als blijkt dat primperan zelfde effect geeft als vorige keer wordt het morgen alsnog sonde
natuurlijk wil ik me beter voelen en eten en drinken binnenhouden en naar huis maar terwijl er dus andere mogelijkheden zijn moet protocol gevolgd worden
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:18 schreef Estrys het volgende:
Mijne op 13-3-7 en voor de nerds onder ons kan dat dus niets dan succes opleveren![]()
Niet om de hoop de grond in te boren, maar ik heb een GUO gehad in Leiden (extra uitgebreid ivm o.a kans op aangeboren hartafwijkingen, niertjes etc) en ik stond mooi wel binnen 10 min weer buiten met 'slechts' 1 foto van een voetjequote:Op maandag 11 juni 2012 10:28 schreef Phaidra het volgende:
Twinkle, om alles goed te kunnen zien heb je wel een half uur nodig denk ik. Zelfs als iemand ervaren is duurt het langer dan 10 min. De ene echoscopist doet het natuurlijk leuker dan de ander, maar je beeb krijg je lang genoeg te zien, don't worry.
Marjolijntje wat fijn!! Succes meis!
Mereltje, vervelend dat je je zo rot voelt. Sterkte met de laatste loodjes
Sterkte Nanadu, ik hoop dat het meevalt en dat kleintje gewoon een luie dag heeft en jij oranje-EK-allergie hebtquote:Op maandag 11 juni 2012 14:11 schreef Nanadu het volgende:
Marjolijntje waarschijnlijk vandaag je kindje in handen![]()
![]()
![]()
Lunta hopen dat het voor jou ook snel zal gaan.
Maffe wat fijn dat het ontdekt is en ik hoop dat het snel dragelijker voor je wordt.
Ik heb net gebeld en ik moet zo naar het ziekenhuis voor controle. Ze willen het zekere voor het onzekere nemen, omdat ik het tijdens mijn vorige zwangerschap ook heb gehad en ik de baby vandaag nog niet heel aanwezig heb gevoeld (ik denk dat dit komt doordat ik druk ben op mijn werk). Ik maak dus nu wat dingen af op mijn werk en ga dan op weg naar het ziekenhuis
Even googlen op 1337quote:Op maandag 11 juni 2012 14:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben geen nerd, kan iemand mij het uitleggen?![]()
Zit je mooi mee als je een meisje krijgtquote:Op maandag 11 juni 2012 14:33 schreef Estrys het volgende:
Seb is resoluut, hij wil een broertje. Ik zei dat hij dat niet kon kiezen en dat een zusje toch ook leuk is maar: 'Nee ik wil alleen een broertje'
Hoe is het met jouw misselijkheid?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:50 schreef Estrys het volgende:
Nou ja we zullen het over tien weken zien, of hij heeft geluk of we en hebben nog 20 weken om hem te overtuigen van hoe heel leuk zusjes zijn. Ik denk zelf dat hij geluk heeft en dat het een jochie zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |