Ik weet het ook wel eigenlijk, ben nu al ontploft voor mijn gevoel (stelt niets voor en niemand ziet hetquote:Op zondag 10 juni 2012 20:10 schreef Gerberaatje het volgende:
Beck, klinkt gek maar is juist een goed tekenje baarmoeder groeit
Ja, herkenbaarquote:Op zondag 10 juni 2012 18:27 schreef clauwheee het volgende:
Hier juist geen moeite als je begrijpt wat ik bedoel Katy.. Ze rommelen aan 1 stuk door.
Marjolijntje
Ik was 37 weken. En op mijn buik geen geschilder, gewoon mooie foto's.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Op hoeveel weken doen jullie die shoots eigenlijk?
Vind het ook echt zo leuk al vaker gezien online maar zou nie weten wat erop te schilderen eigenlijk *fantasieloos*
Ik blijf dan maar 'kracht' putten uit het feit dat er meer dames zijn met ongemakken, en dat ik 'blij' mag zijn dat ik iig nu *klopklopklop* eten/drinken binnen kan houden.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:41 schreef Kersjes het volgende:
Marjolijntje en Lunta, ik hoop dat het allemaal voorspoedig en een beetje vlot mag verlopen voor jullie. Heel veel succes dames, en jullie weten ons vast wel te vinden voor de updates he
Balen dat het zo waardeloos gaat Maffe![]()
Bellen naar je verloskundige of gynaecoloog ivm die jeuk en bloed laten prikken. Niet afwachten tot volgende controle.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:06 schreef Nanadu het volgende:
Maffewat vervelend dat je de laatste weken zo moet door brengen.
Marjolijntje ik hoop dat het voor jou geen dagen hoeft te duren en dat je mischien morgen al en anders dinsdag je baby in handen hebt. Meestal duurt het even als je nog potdicht zit, maar soms kan het wel binnen een dag gebeurd zijn. Ik zat potdicht op de zaterdag dat ik werd opgenomen en 's avonds is er 2 keer gel gesmeerd (de weeen begonnen al snel na de 2de keer gel) en zondag om 22.52 had ik mijn meisje in handen.
ook voor Lunta hoop ik dat het allemaal snel en voorspoedig verloopt morgen.
Wat leuk LJ ook een jongen![]()
Ik heb sinds gisterenavond last van enorme jeuk op mijn handen en voeten. Ik word er helemaal gek vanVooral vannacht kon ik er bijna niet van slapen. Ik hoop dat het morgen gewoon weer over is. Verder ga ik zo lekker mijn bedje opzoeken, want morgen weer werken. Nog maar 2 weken werken tot aan mijn verlof
quote:Op maandag 11 juni 2012 09:23 schreef LeNeHe het volgende:
Marjolijntje en Lunta; zet 'm op!!![]()
Marjolijntje, vanmiddag ben ik in hetzelfde ziekenhuis![]()
Keshet, veel succes vandaag![]()
Even een ego jompelWant ik ben vandaag 27 weken! Mijn eigenste mijlpaal gehaald, vanaf nu is alles nieuw
Oh wauwquote:Op maandag 11 juni 2012 09:23 schreef LeNeHe het volgende:
Even een ego jompelWant ik ben vandaag 27 weken! Mijn eigenste mijlpaal gehaald, vanaf nu is alles nieuw
Dat vind ik zo bijzonder (fijn) om te lezen! Zet hem op LeHeNE!!!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 09:23 schreef LeNeHe het volgende:
Mar de 20 weken echo is toch ook een heel medisch gebeuren? Die echo is gewoon om te kijken of alles ok is met je kindje. Voor een gezellige echo moet je toch dan gewoon een pret echo plannen?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Beter MeNicole![]()
Ik had het er gisteren met mijn schoonvader over .. Moet voor de 20-weken echo speciaal naar Radboud Nijmegen omdat ikzelf een hartritmestoornis heb. Verloskundige vindt het dan wel zo prettig als er nog net even iets beter wordt gekeken naar het hartje van de beeb. En tuurlijk is de 20-weken echo een medisch en belangrijk gebeuren. Maar dat is de prenatale screening ook en die hebben we in Boxmeer laten doen. Die vrouw daar was super relax en nam er echt de tijd voor om het hele kindje te laten zien en alles .. Nu ben ik er een klein beetje bang voor dat het echt zo'n officieel gebeuren gaat worden daarzo in Nijmegen. Maar toen zei mijn schoonvader: Maar daar zitten wel allemaal studenten die het nog moeten leren en nieuwsgierig zijn, dus als je er een stagiaire bij hebt zullen ze echt wel de tijd nemen. Dus ben benieuwd
Ja dat is ook zeker waar Kaatje. Alleen toen met die prenatale screening zei die echoscopiste van: Dan zie ik jullie vast ook met de 20-weken echo! Gaan we verder bewonderen. Zij pakte het gewoon heel relax aan zeg maar .. Het voelde heel prettig ondanks dat je dondersgoed weet dat je ook slecht nieuws te horen kan krijgen. Ben 'bang' dat er met die 20-weken echo dadelij kals het ware over heen geraced wordt en dat we binnen 10 minuten weer buiten staan.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:05 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Mar de 20 weken echo is toch ook een heel medisch gebeuren? Die echo is gewoon om te kijken of alles ok is met je kindje. Voor een gezellige echo moet je toch dan gewoon een pret echo plannen?
Zou mijn reactie kunnen zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 11:45 schreef clauwheee het volgende:
Verschilt een beetje per dag adesse. De ene dag veel kramp en steken, de andere dag niks. En de baby is erg rustig de laatste dagen, de darmen druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |