quote:
 Op maandag 11 juni 2012 10:28 schreef Phaidra het volgende:Twinkle, om alles goed te kunnen zien heb je wel een half uur nodig denk ik. Zelfs als iemand ervaren is duurt het langer dan 10 min 

. De ene echoscopist doet het natuurlijk leuker dan de ander, maar je beeb krijg je lang genoeg te zien, don't worry.
Marjolijntje wat fijn!! Succes meis!
Mereltje, vervelend dat je je zo rot voelt. Sterkte met de laatste loodjes 

Niet om de hoop de grond in te boren, maar ik heb een GUO gehad in Leiden (extra uitgebreid ivm  o.a kans op aangeboren hartafwijkingen, niertjes etc) en ik stond mooi wel binnen 10 min weer buiten met 'slechts' 1 foto van een voetje 

de VK heeft gespecificeerd moeten aangeven wat het risico is en dat bekijken ze dan via close up en bloedtoestroom etc, rest wordt even 'snel' opgemeten en gemaild naar je VK/gyn en 

, weet nog dat ik een flinke deceptie ervan had aangezien bij mijn oudste hij idd ongv 30 min had geduurt (ook GUO) en bijna een fotoboekje vol met afdrukken. Het excuus hiervoor is bezuinigingen en ze vinden het dan ook niet langer nodig om uitgebreid alles te bekijken en gewoon standaard eikpunten te hanteren.
Verder ergens blij en opgelucht dat eindelijk de reden van mijn hardnekkige voorweeen en verweking bekend geworden is dankzij een HAIO (huisarts in opleiding) nota bene! een beginnende schimmelinfectie (ok das niet zo heel bijzonder, daar he'k er al meer van gehad deze zwangerschap) maar ook een baarmoederhalsinfectie! de HAIO kwam m tegen omdat zij wilde weten welke schimmel omdat hij zo recidiverend is... blijkt het gewoon een combinatie te zijn van ongelukkige factoren... Vanmiddag 2 kuurtjes ophalen en dan zou het een stuk dragelijker moeten zijn.
Ben benieuwd, want dat mes ben ik wel een beetje zat, net als het thuis zitten en het beperkt zijn.