Af en toe komt er nog een vlaag voorbij. Vooral 's ochtends bij het opstaan en na 19 uur 's avonds. Maar sinds de medicijnen nog maar een keer of vier hoeven overgeven. Gaat prima dus met deze medicijnen.quote:
Win!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:18 schreef Estrys het volgende:
Mijne op 13-3-7 en voor de nerds onder ons kan dat dus niets dan succes opleveren![]()
Fijn dat de medicijnen het zo goed doenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Af en toe komt er nog een vlaag voorbij. Vooral 's ochtends bij het opstaan en na 19 uur 's avonds. Maar sinds de medicijnen nog maar een keer of vier hoeven overgeven. Gaat prima dus met deze medicijnen.
Klinkt goed!quote:Op maandag 11 juni 2012 14:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
Af en toe komt er nog een vlaag voorbij. Vooral 's ochtends bij het opstaan en na 19 uur 's avonds. Maar sinds de medicijnen nog maar een keer of vier hoeven overgeven. Gaat prima dus met deze medicijnen.
Die van mij ookquote:Op maandag 11 juni 2012 13:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn lief is ook van de 13e, in februari dan
Vervelende weeën zijn goed.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:57 schreef Marjolijntje het volgende:
lunta, hoop dat het bij jou nu ook goed op gang komt.
Hier nog steeds 3mm, maar ondertussen wel volledig verweekte bmm. En vliezen zijn net gebroken. Niet helemaal helder vruchtwater, dus we moeten na de geboorte nog 8 uur blijven.
En de weeën beginnen nu vervelend te worden.
En als de vliezen gebroken zijn gaat het allemaal wat sneller. Was in ieder geval bij mij zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:57 schreef Marjolijntje het volgende:
lunta, hoop dat het bij jou nu ook goed op gang komt.
Hier nog steeds 3mm, maar ondertussen wel volledig verweekte bmm. En vliezen zijn net gebroken. Niet helemaal helder vruchtwater, dus we moeten na de geboorte nog 8 uur blijven.
En de weeën beginnen nu vervelend te worden.
En zie in het dik de reden van miscommunicatie onnodig 'lijden' en ellende... Als iedereen (Gyn/VK's etc) dat nou zou beseffen, zou het er een hele berg makkelijker en comfortabeler op worden, mja zal wel een utopie zijn vrees ikquote:Op maandag 11 juni 2012 16:04 schreef Kersjes het volgende:
Lunta en Marjolijntje, fijn dat er al iets van actie te bespeuren valt!
Maffe, een reden weten is altijd fijn.
Estrys, da's goed nieuws!
Pardijntje, leken jouw gyns maar wat meer op de mijne...
Het gezeik dat jij hebt had ik 3 jaar geleden, tijdens de vorige zwangerschap. Mijn huidige artsen zien gelukkig in dat als een medicijn elders op de wereld wel succesvol en probleemloos gebruikt kan worden tijdens de zwangerschap, dat dit in NL ook kan. Wat een pech voor jou dat ze niet willen afwijken van het protocol...
Zoals ik je net al zei: Een zwangerschap die niet volgens de boekjes verloopt moet je ook niet volgens de boekjes willen behandelen . Dat zet doorgaans weinig zoden aan de dijk. En dan ben jij het arme slachtoffer
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:16 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag de 20 weken echo gehad. Mijn vriendin en ik krijgen een zoon
Verder is de baby helemaal nagekeken en alle teentjes en vingertjes zaten eraan. Helemaal gechecked, en helemaal in orde
Ik ben zó blij en zó trots![]()
Mooi hè! Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 juni 2012 17:16 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag de 20 weken echo gehad. Mijn vriendin en ik krijgen een zoon
Verder is de baby helemaal nagekeken en alle teentjes en vingertjes zaten eraan. Helemaal gechecked, en helemaal in orde
Ik ben zó blij en zó trots![]()
Gedverderrie, sterkte Nanadu!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:44 schreef Nanadu het volgende:
Ego post vanuit het ziekenhuis.ik ben nog steeds in het ziekenhuis, want uitslagen van mijn lever zijn niet goed. Nu weer bloed prikken voor verder onderzoek.ctg was gelukkig helemaal goed.
Reken er niet op Son... Niets interessanter dan zo'n plek.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
Stpfzuigen gaat R doen als.ie.thuis is (mag,van m de.stofzuiger niet gaan slepen). Verder hou ik floris van de plek weg (tis.gelukkig.niet in de.loop). Gaat toch zo bijna slapenmaar das soms wel t nadeel van zwanger zijn. Sommige dingen gaan toch even wat lastiger (en dan is.een kind van nog geen 2 soms.best lastig. Althans een groter kind kan je net even makkelijker weghouden van zo'n plek).
Hoe.ist met jou trouwens?
Das ook wel weer zoquote:Op maandag 11 juni 2012 19:15 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Reken er niet op Son... Niets interessanter dan zo'n plek.
Ik ook, spannend he!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:51 schreef __Isis__ het volgende:
Ik ook donderdag... Ben erg gespannen...
Ja!!!!! Daar ben je!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef draculettetje het volgende:
Pardijntje heeft besloten terug de kast in te gaan
verder met meneer overlegd, we gaan nu mee in wat er wordt voorgesteld, woensdag controle eigen gyn en daar nog eens aankaarten
nanadu hopelijk valt het mee en ben je morgen weer thuis!
Een zoon met goede echo voor onlogisch! Gefeliciteerd
son! Pas je beetje op met dat glas? Is het verder gelukt vanavond?
Bunny balen van je baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |