Hoiquote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef draculettetje het volgende:
Pardijntje heeft besloten terug de kast in te gaan
verder met meneer overlegd, we gaan nu mee in wat er wordt voorgesteld, woensdag controle eigen gyn en daar nog eens aankaarten
nanadu hopelijk valt het mee en ben je morgen weer thuis!
Een zoon met goede echo voor onlogisch! Gefeliciteerd
son! Pas je beetje op met dat glas? Is het verder gelukt vanavond?
Bunny balen van je baan
Wanneer kom jij uit de kast?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:56 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Hoi
hopen dat je eigen gyn wat ruimdenkender is
Dracu ook, wat leukquote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef draculettetje het volgende:
verder met meneer overlegd, we gaan nu mee in wat er wordt voorgesteld, woensdag controle eigen gyn en daar nog eens aankaarten
Bunny balen van je baan
Wat leuk! 2 zwangere zussen!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef draculettetje het volgende:
Bunny balen van je baan
Hee mop eindelijk uit de kast! Doe waar je je goed bij voelt.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef draculettetje het volgende:
Bunny balen van je baan
was zo'n gedoe met in en uitloggen...quote:Op maandag 11 juni 2012 21:05 schreef becky27 het volgende:
[..]
Hee mop eindelijk uit de kast! Doe waar je je goed bij voelt.
Ik vergiste me ook heel vaak toen ik nog babykloon was!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
was zo'n gedoe met in en uitloggen...
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
was zo'n gedoe met in en uitloggen...
Handige tip die ik daarom gekregen heb was om verschillende browsers te gebruiken, dan hoef je niet steeds in- en uit te loggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vergiste me ook heel vaak toen ik nog babykloon was!
Ben jij ook een kloon dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
Handige tip die ik daarom gekregen heb was om verschillende browsers te gebruiken, dan hoef je niet steeds in- en uit te loggen.
Maar idd erg leuk 2 zussen die samen zwanger zijn
Jouw ontwijken van de vragen ookquote:Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Ben jij ook een kloon dan?
Je verhaal wordt steeds spannender
Neequote:Op maandag 11 juni 2012 21:43 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Ben jij ook een kloon dan?
Je verhaal wordt steeds spannender
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jouw ontwijken van de vragen ook
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wanneer kom jij uit de kast?![]()
Draculettetje
Had m gemist, sorryquote:Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wanneer kom jij uit de kast?![]()
Draculettetje
Ik snap er niks meer van, maar misschien ben ik te weinig onlinequote:Op maandag 11 juni 2012 21:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
NeeZe kwam eerst met een kloon posten en toen ze zich een keer vergiste en dus postte onder haar gewone nick besloot ze 'uit de kast' te komen. Alleen is ze dus voor mij nog steeds niet uit de kast, althans ik snap er niks van
Jammer. Was wel benieuwd of je bent wie ik denkquote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef peace-lover het volgende:
[..]
[..]
[..]
Had m gemist, sorry
Soieso na echo, en misschien wel niet
Slik jij nog steeds al je medicijnen?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
Handige tip die ik daarom gekregen heb was om verschillende browsers te gebruiken, dan hoef je niet steeds in- en uit te loggen.
Maar idd erg leuk 2 zussen die samen zwanger zijn
jij bent in elk geval uit de kast dus die kunnen we weg strepen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:04 schreef draculettetje het volgende:
Ja he nu snap ik er niks meer van al dat gekloon of toch niet
Jaa verse beebquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:31 schreef D4rkr4ver het volgende:
Hey, hier de vriend van Marjolijntje!
Ze vroeg me hier te posten, en ik was het al bijna vergeten:
Ze is gisteravond om 20:45 bevallen van onze dochter! ze weegt 3200 gram en is 50cm!
D4rkr4ver & Marjolijntje van harte gefeliciteerd met jullie dochterquote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:31 schreef D4rkr4ver het volgende:
Ze is gisteravond om 20:45 bevallen van onze dochter! ze weegt 3200 gram en is 50cm!
gefeliciteerd! en geniet van de kleinequote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:31 schreef D4rkr4ver het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:00 schreef Phaidra het volgende:
Adesse, 40 weken!! Ik hoop dat de beeb nog even blijft zitten tot je man weer fitter is.
Ik ben ook benieuwd hoe het met Lunta is!Ik denk dat je meneer wel naar huis kan komen. Pas bij de 3 minuten hoef je de vk te bellen. Maar bel je meneer en vraag of hij rustig naar huis komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:00 schreef Phaidra het volgende:
Adesse, 40 weken!! Ik hoop dat de beeb nog even blijft zitten tot je man weer fitter is.
Ik ben ook benieuwd hoe het met Lunta is!Zo begon t bij mij ongeveer ook. Ik zou m even bellen idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal als.je ze al weg.moet.puffen. T kan loos zijn, maar toch. T kan ook opeens heel snel gaan.
Marjolijn gefeliciteerd met Faye! Nu lekker gaan genieten van je gezinnetje!
Mijlpaal hier, 35 weken![]()
![]()
T gaat opeens hard!
Vanochtend rond 7 uur. Toen werd het wel minder, maar ben pas begonnen met timen vanaf 7.45. Heb ook onwijs last van m'n darmen en twijfel nog wat oorzaak en wat gevolg isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:06 schreef adesse het volgende:
Phaidra ben je ook al in bad geweest of onder de douche? Spannend hoor. Misschien je man wel een sms-je sturen? Kan ie zich alvast geestelijk voorbereiden![]()
Ik hoop ook dat ze bij mij nog even blijft zitten. Zo'n snotter en niesende man naast me lijkt me ook niet wat
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:46 schreef Keshet het volgende:
Ik lees nog steeds mee hoor maar heb weinig te vertellen.
Gisteren de punctie gehad. Deed pijn maar ging goed. Nu zo'n drie weken wachten op de uitslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |